Από τη μία,
έχουμε γεμίσει σχεδόν παντού με κάμερες. Από την άλλη, έχουμε τους
κυβερνητικούς προστάτες και νιώθω ότι με περιτριγυρίζει μεγάλη ασφάλεια.
Αυτή η
ασφάλεια αρχίζει και γίνεται πιο έντονη, από τη στιγμή που ανοίξουν το
στόμα τους όλοι αυτοί που μας αγαπάνε και αρχίσουν να χαϊδεύουν τα αυτιά
μας για το έργο που παράγουν.
Το χάιδεμα
που μας κάνουν είναι τόσο γλυκό και τρυφερό, που ακόμα και όταν μας
κόβουν παροχές σε μισθούς, υγεία, παιδεία κλπ, μόνο ευχαριστώ δε τους
λέμε.
Όσες φορές
πάρουν κάποιο μέτρο εις βάρος μας, κάποιες από τις κλασικές ατάκες που
λένε είναι:
«Για πρώτη φορά κάνουμε αυτό που είναι καλό….», «Τώρα
μπαίνει το νερό στο αυλάκι και…», «Σταματάμε τη σπατάλη …» κλπ κλπ.
Το ωραίο
βέβαια είναι ότι τα ακούμε όλα αυτά από κάθε νέο υπουργό, που εμμέσως
πλην σαφώς τη λέει με τον τρόπο του για τον προηγούμενο. Φυσικά για ένα
καλό κομμάτι του πόπολου, δεν έχει και πολύ σημασία που όλοι αυτοί οι
διαχρονικοί προστάτες αλλάζουν καρέκλες μεταξύ τους και έχουν αποδείξει
το πόσο άχρηστοι είναι.
Το πιο ωραίο
όμως είναι ότι υπήρχαν πολλοί για να τους χειροκροτήσουν και να τρέχουν
από πίσω τους. Εννοείται πως ακόμα υπάρχουν. Πάλι καλά που ως λαός
θεωρούμαστε και έξυπνος! Μάλλον το επόμενο επίπεδο από την εξυπνάδα,
είναι η κουτοπονηριά…
Ένας από
τους πολύ μάγκες προστάτες που έχουμε και τον πάω με χίλια, είναι ο
Γιακουμάτος. Να θυμίσω για την ιστορία αυτό που έχει πει προς το τέλος
του Ιουλίου του 2014: «Αν μέχρι το Δεκέμβρη δεν καταφέρω να ρίξω τις τιμές, θα παραιτηθώ». Άντε με το καλό κε Μάκη μας, 2.5 με 3 μήνες έμειναν.
Κάπου όμως
νιώθω και λίγες τύψεις, σα να τον αδικώ λιγουλάκι. Τον άκουσα και κύλησε
ένα δάκρυ από τα ματάκια μου. Είπε τόσο γλυκά ότι είναι αυτός και όλοι
τους γενικά μέσα στην Ελληνική Βουλή άνθρωποι με ευαισθησίες, που δεν
άντεξα, λύγισα…
Όσοι από
εσάς δεν έχετε δει το βίντεο, ε, ας κάνετε τον κόπο, μόνο 42’’ είναι.
Όσοι όμως είναι πολύ ευαίσθητοι -όχι φυσικά τόσο όσο ο κος Μάκης μας-
καλύτερα να μη το δουν.
Όσοι
πιστεύουν ότι διαφέρουν αυτοί οι προστάτες από τους άλλους, ας σκεφτούν
τις κοινές τους πρακτικές όπως: Ψυχολογική βία, σωματική βία όποτε
υπάρχει ανάγκη, ψέματα, άνθρωποι έχουν πεθάνει εξαιτίας τους , διαπλοκή,
κλεψιά, ζητάνε όλο και περισσότερα κλπ.
Αλλά χαλάλι τους γιατί είναι ευαίσθητα παιδιά!…

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 15, 2014

Ετικέτες: