Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΟΙΞΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΟΙΞΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη, Νοεμβρίου 24, 2015

Η Νεολαία - ΚΑΠΗ της ΠΟΛΑΝ, συνιστώσας της ΝΔ, τραγουδάει το «Υποφέρω» της Βανδή (Video)

Είναι αδιαμφισβήτητα ο,τι καλύτερο έχετε ακούσει τουλάχιστον για το 2015.

Η Οργάνωση Νεολαίας-ΚΑΠΗ της Πολιτικής ΄Ανοιξης του Αντώνη Σαμαρά,  συνιστώσας της ΝΔ ΄Ανω - Κάτω  Ηλιούπολης διασκευάζει το γνωστό pop άσμα της Δέσποινας Βανδή «Υποφέρω» και οι συμπαθέστατες γιαγιάδες, το… αποθεώνουν.

Το βίντεο μας έστειλε ο Α.Σαμαράς.

Απολαύστε το:
rodorama.blogspot.gr - Nov 24, 2015

Πέμπτη, Μαΐου 14, 2015

11 χρόνια μετά, η ΠΟΛ.ΑΝ δε διαλύθηκε ποτέ...

Ήταν 13 Μαΐου του 2004 όταν η Πολιτική Άνοιξη, το κόμμα που ίδρυσε ο Αντώνης Σαμαράς το 1993 μετά την επεισοδιακή αποχώρησή του από τη Νέα Δημοκρατία, διαλύθηκε κι επίσημα μετά από τουλάχιστον πέντε χρόνια αδράνειας. 

Πολλοί από τους συνοδοιπόρους του Αντώνη Σαμαρά σε αυτό το πολιτικό εγχείρημα που "φλέρταρε" με τον εθνικισμό, είναι ακόμη δίπλα του στην προεδρία της Νέας Δημοκρατίας και προφανώς έβαλαν το χεράκι τους στην καταστροφική θητεία του νυν αρχηγού της Νέας Δημοκρατίας στην πρωθυπουργία. 


Σημαντική θέση στην πορεία αυτών των στελεχών αλλά και την εξέλιξη των πολιτικών που πρεσβεύουν και προώθησαν κατά τα δυόμιση έτη πρωθυπουργίας του Αντώνη Σαμαρά, έχει το "Δίκτυο 21". 

Όπως έχει γράψει το HOT DOC στο τεύχος 32, πρόκειται για μια οργάνωση που ιδρύθηκε το 1997 από στελέχη του δεξιού χώρου και λειτουργεί ακόμα ως "think tank" της ελληνικής δεξιάς. Τα περισσότερα από τα στελέχη της ΠΟΛ.ΑΝ στα οποία αναφερόμαστε εδώ, έχουν υπάρξει ή είναι μέλη αυτού του Δικτύου.

Ο Δημήτρης Σταμάτης


Είχε ακολουθήσει τον κ. Σαμαρά, αποχωρώντας από τη ΝΔ, αφού παραιτήθηκε από βουλευτής της για να αναλάβει γενικός διευθυντής της Πολιτικής Ανοιξης. Υπήρξε υπουργός Επικρατείας και συντονιστής του κυβενρητικού έργου όταν ο Αντώνης Σαμαράς ήταν ένοικος του Μεγάρου Μαξίμου και γενικά θεωρείται ο άνθρωπος για «ειδικές αποστολές» του προέδρου της ΝΔ. 

Ο Χρύσανθος Λαζαρίδης


Αν και μέλος του ΚΚΕ Εσωτερικού με αντιδικτατορική δράση, βρέθηκε στο ΔΣ του «Δικτύου 21». Θεωρείται ένας εκ των σημαντικότερων διαννοούμενων της ελληνικής Δεξιάς. Στηρίζει τον Αντώνη Σαμαρά από την περίοδο 1990-1993 και στη συνέχεια όταν ο Σαμαράς ίδρυσε την ΠΟΛ.ΑΝ κι ο ρόλος του στο Μέγαρο Μαξίμου την περίοδο 2012-2014 ήταν καταλυτικός, ειδικά σε σκοτεινές για τη Δημοκρατία υποθέσεις όπως το βίαιο κλείσιμο της ΕΡΤ.

Ο Γιώργος Μουρούτης


Από τους νεότερους "πιστούς" του Αντώνη Σαμαρά, γνωρίστηκαν όταν ο Μουρούτης ήταν εθελοντής στην ΠΟΛ.ΑΝ. Έχει διατελέσει διευθυντής του γραφείου Τύπου της ΝΔ κι είναι ο πιο έμπιστος συνεργάτης του Σαμαρά.  Ο Γιώργος Μουρούτης έχει παίξει σημαντικότατο ρόλο στη λεγόμενη "Ομάδα Αλήθειας" του περιβάλλοντος Σαμαρά που δεν είναι τίποτα άλλο από το μηχανισμό προπαγάνδας των θέσεων του προέδρου της ΝΔ. 

Ο Διονύσης Καραχάλιος


Υπήρξε υπεύθυνος Περιφερειακής Οργάνωσης και μετέπειτα του τομέα Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Πολιτικής Ανοιξης. Επί προεδρία του Αντώνη Σαμαρά στη Νέα Δημοκρατία έχει διατελέσει γραμματέας της Γραμματείας Σχέσεων Κοινωνίας και Κόμματος. 

Άλλα στελέχη που έχουν υπάρξει στελέχη της Πολιτικής Άνοιξης και συνεχίζουν να παίζουν ρόλο στα πράγματα ή ακόμα και να κατέχουν δημόσια αξιώματα είναι ο πρώην υπουργός Κώστας Μαρκόπουλος που είχε μεταπηδήσει στους Ανεξάρητους Έλληνες κι επέστρεψε στη Νέα Δημοκρατία κι ο πρώην υπουργός Μάριος Σαλμάς. Ειδική περίπτωση μπορεί να χαρακτηρισθεί ο νυν αντιπρόεδρος της Βουλής Νικήτας Κακλαμάνης ο οποίος αν κι είχε εκλεγεί βουλευτής με την ΠΟΛ.ΑΝ το 1993, έχει χτίσει πολιτική καριέρα σε "απόσταση ασφαλείας" από τον Αντώνη Σαμαρά, διατυπώνοντας τις διαφωνίες του όποτε το θεωρούσε σκόπιμο. Επίσης ειδική περίπτωση μπορεί να χαρακτηρισθεί ο δικηγόρος Φαήλος Κρανιδιώτης ο οποίος αν κι έχει διαχρονικά στήριζε τον Αντώνη Σαμαρά κι έχει υπάρξει σύμβουλός του, δε διετέλεσε σε δημόσια ή κομματικά αξιώματα όταν ο Αντώνης Σαμαράς ανέλαβε την προεδρία της Νέας Δημοκρατίας κι ύστερα την πρωθυπουργία. 


πηγή: koutipandoras.gr

Τρίτη, Φεβρουαρίου 24, 2015

Αρχίζουν... τα όργανα στη ΝΔ - Δελφίνοι υπ’ ατμόν

Την ερχόμενη Πέμπτη, 5 Μαρτίου, θα συνεδριάσει τελικά η κοινοβουλευτική ομάδα της ΝΔ, ενώ τρεις ημέρες αργότερα θα συγκληθεί και η Πολιτική Επιτροπή. Αντικείμενο των δυο συνεδριάσεων των κομματικών οργάνων θα είναι οι μετεκλογικές εξελίξεις ενώ αναμένεται να ανοίξει και η συζήτηση για τα αίτια της ήττας και την «επόμενη ημέρα στο κόμμα».

Οι συνεδριάσεις είχαν προγραμματισθεί για το προηγούμενο δεκαήμερο, ωστόσο αναβλήθηκαν καθώς βρισκόταν στην αποκορύφωσή της η διαπραγμάτευση της κυβέρνησης με τους εταίρους. Εκτιμήθηκε, ωστόσο, ότι πρέπει να αποφευχθεί η εσωστρέφεια στο κόμμα κι έτσι πάρθηκε η απόφαση της αναβολής.

Σε αυτές τις συνεδριάσεις θεωρείται πιθανό ότι θα ανοίξει η εσωκομματική συζήτηση που ενώ επισήμως έχει αποφευχθεί έως τώρα δεν παύει ανεπισήμως να έχει ανοίξει μέσω των λεγόμενων «μυστικών δείπνων». Στο πρώτο «μυστικό δείπνο» – πρόκειται για εκείνο που είχε οργανώσει η Μαριέττα Γιαννάκου – είχε τεθεί από αρκετά γαλάζια στελέχη θέμα ηγεσίας.

Στο δεύτερο δείπνο βρέθηκαν τετ-α-τετ ο πρώην πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής και ο πρώην πρόεδρος της Βουλής Ευάγγελος Μεϊμαράκης που σε σαφώς χαμηλότερους τόνους αποφάσισαν ότι το κόμμα χρειάζεται αλλαγές σε επίπεδο ιδεολογικής φυσιογνωμίας – ο Κώστας Καραμανλής προκρίνει τη στροφή προς το κέντρο – αλλά και σε επίπεδο στελεχιακού δυναμικού. Πάντως ο πρώην πρωθυπουργός έχει δηλώσει ότι «δεν προτίθεται» να τραβήξει το χαλί κάτω από τα πόδια του Αντώνη Σαμαρά και θέλει νηφάλιες κινήσεις.

Ο Αντώνης Σαμαράς από τη δική του πλευρά φέρεται τη Δευτέρα που μίλησε τηλεφωνικά με τον Κώστα Καραμανλή να πήρε την πολυπόθητη αναβολή της συνεδρίασης των κομμάτων αλλά και να ζήτησε τη συμβολή του έτσι ώστε να μετριαστεί η προς το πρόσωπό του κριτική.

Από την πλευρά του ο Κώστας Καραμανλής δεν δείχνει να βιάζεται καθώς φιλοδοξεί να εμφανιστεί ως η ενωτική δύναμη της κεντροδεξιάς σε μια κρίσιμη στιγμή. Είτε έτσι, είτε αλλιώς ο χορός της διαδοχής στη ΝΔ φαίνεται πως έχει ανοίξει οριστικά καθώς στα μετόπισθεν της Συγγρού οι δελφίνοι παίρνουν τις τελικές θέσεις.



πηγή :  tvxs

Παρασκευή, Ιουνίου 06, 2014

"Μυστική" συνάντηση Σαμαρά - Μπακογιάννη ...

Όλες οι πληροφορίες για το τι συζήτησαν Σαμαράς με την πρώην συνεκδικήτρια του για την προεδρία της νέας δημοκρατίας

Θεωρείται σίγουρο ότι μετράμε ώρες για την ανακοίνωση του νέου κυβερνητικού σχήματος αλλά και του προσώπου που θα διορίσει η κυβέρνηση για τη θέση του επιτρόπου στην Ε.Ε.

Όπως είναι σε θέση να γνωρίζει το News 247, πριν από λίγο ολοκληρώθηκε η συνάντηση που είχε ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς με την Ντόρα Μπακογιάννη.

Η συνάντηση κρατήθηκε μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, κράτησε περίπου 40 λεπτά και έγινε στο σπίτι-γραφείο που διαθέτει ο κ. Σαμαράς στην οδό Μουρούζη.

Οι πληροφορίες θέλουν τον πρωθυπουργό να διερευνά όλα τα σενάρια για τη συμμετοχή της κ. Ντόρας Μπακογιάννη και στο κυβερνητικό σχήμα αλλά και για τη θέση του επιτρόπου στο Ευρωκοινοβούλιο.

Αυτές τις μέρες μάλιστα υπήρξαν πολλά δημοσιεύματα που έφεραν τον πρωθυπουργό να εξετάζει στο πρόσωπο της κ. Μπακογιάννη ακόμα και τον αντικαταστάτη του Γ. Στουρνάρα.

Πάντως οι πληροφορίες από το περιβάλλον της πρώην υπουργού εμφανίζουν την ίδια απρόθυμη να αναλάβει το χαρτοφυλάκιο στο υπ. Οικονομικών αλλά εκδηλώνεται ενδιαφέρον για τη θέση της Επιτρόπου στην Ε.Ε.

Απομένει να δούμε και με την κοινοποίηση της συνάντησης των δύο τα σχόλια που θα προκύψουν τόσο από το περιβάλλον Σαμαρά όσο και από τη μεριά της πρώην υπουργού για να δούμε αν θα υπάρξει "γάμος" ή αν τελικά η κ. Μπακογιάννη μείνει εκτός κυβέρνησης και εκτός της ελληνικής αντιπροσωπείας της Ε.Ε.

Σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες, το Μαξίμου επισήμως δεν έκανε κανένα σχόλιο σχετικά με το περιεχόμενο της συζήτησης σε φόντο ανασχηματισμού και με δεδομένη την επιθυμία της κ. Μπακογιάννη να είναι εκείνη η Ελληνίδα Επίτροπος, αναφέροντας μόνον πως επρόκειτο για μία συνάντηση του προέδρου της Ν.Δ. με μία βουλευτή του κόμματος, η οποία ήταν κανονισμένη εδώ και καιρό.


πηγή   news247.gr

Τετάρτη, Ιουνίου 04, 2014

Η Μίκα δεν φέρνει την πολιτική άνοιξη - Ανάλυση

Παρά τις ανεξαρτητοποιήσεις βουλευτών των ΑΝΕΛ των τελευταίων ημερών (πρώτα ο Βασίλης Καπερνάρος, χθες η Μίκα Ιατρίδη), ενώ έχουν ήδη επιστρέψει στην κυβερνητική πλειοψηφία μέσω Ελιάς οι βουλευτές Α. Λοβέρδος και Χρ. Αηδόνης και με την γαλάζια επιχείρηση προσέλκυσης ανεξάρτητων βουλευτών σε πλήρη εξέλιξη, εξετάζεται σοβαρά το ενδεχόμενο να κλείσει η Βουλή την επόμενη Παρασκευή. Οι επιφυλάξεις που υπάρχουν έχουν να κάνουν με τις αντιδράσεις του ΣΥΡΙΖΑ που θα είναι έντονη σε μια τέτοια περίπτωση. Διαφορετικά, η απόφαση θα είχε οριστικοποιηθεί προκειμένου να περάσουν κρίσιμα κυβερνητικά νομοσχέδια από θερινά τμήματα, αντί για ολομέλειες.

Ο λόγος είναι ότι η κατάσταση είναι περισσότερο ελεγχόμενη στα θερινά τμήματα επειδή "παίζουν" οι αντικαταστάσεις, με αποτέλεσμα να αποσύρονται οι ύποπτοι ανυπακοής και να αντικαθίστανται από πρόθυμους. Σε κάθε περίπτωση στα θερινά τμήματα το Μέγαρο Μαξίμου και η Χαριλάου Τρικούπη έχουν τη δυνατότητα να κάνουν παιχνίδι με βάση τη σύνθεση και αυτό απομακρύνει το ενδεχόμενο καταψήφισης νομοσχεδίων που θα δημιουργήσουν την αίσθηση ότι η κυβέρνηση τελεί υπό διάλυση.

Οπωσδήποτε, βρίσκεται σε κατάσταση παράλυσης εν αναμονή ανασχηματισμού. Πέρα από το γεγονός οι υπουργοί δεν κάνουν απολύτως τίποτα, έφτασαν στο σημείο να ζητήσουν χθες από τον πρόεδρο της Βουλής παράταση για να απαντήσουν στις επίκαιρες ερωτήσεις που έχουν κατατεθεί από βουλευτές, επιβεβαιώνοντας έτσι και επισήμως ότι έχουν κατεβάσει τα στυλό.

Το απόγευμα είναι πιθανό να πραγματοποιηθεί συνάντηση των δύο κυβερνητικών εταίρων Αντώνη Σαμαρά και Ευάγγελου Βενιζέλου προκειμένου να προσπαθήσουν λύσουν την εξίσωση του ανασχηματισμού. Ο μεγάλος γρίφος αφορά το Υπουργείο Οικονομικών, αφού μέχρι τώρα δεν έχει βρεθεί λύση αποδεκτή από τη ΝΔ από το ΠΑΣΟΚ και από τους πιστωτές για να αντικατασταθεί ο Γιάννης Στουρνάρας. Επίσης, οι αποφάσεις για την ΤτΕ και για τον Επίτροπο δεν έχουν ακόμη ληφθεί, ενώ καταγράφονται και αρνήσεις συμμετοχής στην κυβέρνησης. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι Φίλιππος Σαχινίδης και Γιώργος Κουτρουμάνης που βολιδοσκοπήθηκαν από τη Χ. Τρικούπη δεν έδειξαν να ενδιαφέρονται ενώ επίσης οι Παντελής Καψής και Ηλίας Μόσιαλος από την πλευρά της Ελιάς δεν δείχνουν να επιθυμούν χαρτοφυλάκιο.

Στην όχθη της ΝΔ υπάρχει συνωστισμός υποψήφιων προς υπουργοποίηση και έχουν αρχίσει ήδη τα δημόσια ξεκατινιάσματα. Η βουλευτής Σοφία Βούλτεψη τάχθηκε εναντίον της υπουργοποίησης αποτυχόντων στην αυτοδιοικητική μάχη και ο Άρης Σπηλιωτόπουλος διεμήνυσε ότι δεν δέχεται υποδείξεις από εκείνη που της φάνηκε λίγη η καρέκλα της υφυπουργού (Υγείας). Μέσα σ όλα ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Σίμος Κεδίκογλου δηλώνει ανασφάλιστος και διαμαρτύρεται για τη διαγραφή του από την ΕΣΗΕΑ, την ώρα που κυκλοφορούν φήμες ότι πλησιάζει η ώρα της αντικατάστασής του.


πηγή : tvxs.gr

Τρίτη, Ιουνίου 03, 2014

Άρχισαν το όργανα στη Ν.Δ εν' όψει ανασχηματισμού. Δυσαρέσκεια Σπηλιωτόπουλου για συναδέλφους του

Η σημερινή συνεδρίαση της εκτελεστικής γραμματείας της Νέας Δημοκρατίας υπό τον πρωθυπουργό και πρόεδρο του κόμματος Αντώνη Σαμαρά για την αποτίμηση του αποτελέσματος των διπλών εκλογών πραγματοποιείται σε κλίμα δυσαρέσκειας για τους χειρισμούς και τις προσωπικές στρατηγικές στελεχών ιδιαίτερα στις αυτοδιοικητικές.


Ο Άρης Σπηλιωτόπουλος, που έμεινε εκτός δεύτερου γύρου στο δήμο της Αθήνας, απέδωσε μιλώντας στο Mega την ήττα στην έλλειψη συστράτευσης της Ν.Δ, λέγοντας πως γαλάζια στελέχη που δεν επιθυμούσαν την εκλογή του είχαν προσωπικές στρατηγικές και έκαναν δημόσιες σχέσεις με τους αντάρτες.

Χωρίς να κατονομάσει ποιους εννοεί ο Σπηλιωτόπουλος ανέφερε πως ορισμένοι στήριζαν το Γιάννη Σγουρό από τον πρώτο γύρο στην περιφέρεια Αττικής κόντρα στην υποψηφιότητα του Γιώργου Κουμουτσάκου και το Νικήτα Κακλαμάνη στο δήμο της Αθήνας.

Ανέφερε επίσης ότι είχε προτείνει στον  Κακλαμάνη να συστρατευθούν σε μία παραταξιακή υποψηφιότητα, προτείνοντάς του να γίνει εκείνος δήμαρχος.



Κριτική και από Χαρακόπουλο


Σε λάθη αναφέρεται σε δήλωση του στο TV Θεσσαλία και ο Μάξιμος Χαρακόπουλος:


«Η ΝΔ είναι ένα μεγάλο, δημοκρατικό κόμμα, έχει μια παράδοση, 40 χρόνων, από την ίδρυσή της το '74 από τον Καραμανλή. Έχουμε ένα εκλογικό αποτέλεσμα και οφείλουν τα Όργανα να συγκληθούν, να το αποτιμήσουν νηφάλια, να το αποκωδικοποιήσουν. Τι μηνύματα ήθελε να μας στείλει ο ελληνικός λαός με την ψήφο του; Να δούμε που υπήρξαν λάθη, παραλείψεις ή αστοχίες. Το αποτέλεσμα των ευρωεκλογών, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι είχαμε σειρά ατυχών αποτελεσμάτων στις εκλογές της αυτοδιοίκησης, δεν μπορεί να το προσπεράσει κανείς έτσι εύκολα. Οφείλουμε να δούμε τι λάθη έγιναν, για να μην επαναληφθούν, μην τα βρούμε μπροστά μας στις εθνικές εκλογές που είναι και η σημαντικότερη εκλογική αναμέτρηση που θα κρίνει την πορεία της χώρας». 


 πηγή : news247.gr

Τετάρτη, Μαΐου 28, 2014

Tροπολογία υπέρ εταιρίας του πρώην διευθυντή της Πολιτικής Άνοιξης στο νομοσχέδιο για την παιδική πορνογραφία!

Φιλί ζωής στον επιχειρηματία Νίκο Ταβουλάρη και πρώην στενό συνεργάτη του σημερινού πρωθυπουργού (ήταν ο διευθυντής της Πολιτικής Άνοιξης) δίνει η κυβέρνηση.

Με την πρώτη μετεκλογική τροπολογία που πέρασε εμβόλιμα σε άσχετο νομοσχέδιο εξαιρεί τα Ναυπηγεία Σύρου από την υποχρέωση καταβολής ασφαλιστικών εισφορών που έχουν καταστεί ληξιπρόθεσμες και, παράλληλα  αναστέλλει κάθε καταδιωκτικό μέτρο εναντίον των υπευθύνων για όλες τις ναυπηγικές επιχειρήσεις (Ελευσίνας, Σκαραμαγκά, Σύρου κ.α) για οφειλές στα ασφαλιστικά ταμεία.

Η συγκεκριμένη τροπολογία έρχεται σε μια περίοδο που η κυβέρνηση έχει εξαπολύσει επίθεση σε επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες για τις οφειλές σε ασφαλιστικά ταμεία, με το επιχείρημα ότι είναι ένας τρόπος ώστε να υποστηριχθεί έμπρακτα η παραπαίουσα ναυπηγική βιομηχανία της χώρας και να διασωθούν οι εκατοντάδες εργαζόμενοι στον κλάδο. Στην προκειμένη περίπτωση για το Νεώριο Σύρου θα βάλει φρένο στις κατασχέσεις των χρημάτων που μπαίνουν στο ταμείο της εταιρείας από το ΙΚΑ και άλλους φορείς του δημοσίου για τις ληξιπρόθεσμες οφειλές που έχει, και θα διευκολύνει την αποπληρωμή σημαντικού μέρους των οφειλών σε τουλάχιστον 400 εργαζόμενους του ναυπηγείου Σύρου που όλο το προηγούμενο διάστημα παρέμεναν απλήρωτοι. Η έκδοση ασφαλιστικής ενημερότητας αποτελεί προϋπόθεση για να εισρεύσουν στο Νεώριο περί τα 2,5 εκατ. ευρώ από εργασίες κατασκευής δεξαμενών του πολεμικού ναυτικού.

Συγκεκριμένα με την τροπολογία που πέρασε στο νομοσχέδιο για την «καταπολέμηση της σεξουαλικής κακοποίησης και εκμετάλλευσης παιδιών και της παιδικής πορνογραφίας» και υπογράφεται από τους υπουργούς Οικονομικών Γ. Στουρνάρα, Εργασίας Γιάννη Βρούτση και Δικαιοσύνης Χ. Αθανασίου προβλέπεται ότι κατά παρέκκλιση των σχετικών διατάξεων της κείμενης νομοθεσίας τα Ναυπηγεία Σύρου θα μπορούν να έχουν αποδεικτικό ασφαλιστικής ενημερότητας μέχρι τις 30 Ιουνίου 2017, υπό την προϋπόθεση ότι θα καταβάλλουν κάθε μήνα το 0,70% των ασφαλιστικών εισφορών που χρωστούσαν μέχρι και τις 30 Απριλίου 2014 και παράλληλα από εδώ και πέρα θα καταβάλουν κανονικά τις εισφορές των περίπου 400 τακτικών και έκτακτων εργαζομένων που απασχολούν.

Πηγή: www.capital.gr

Σχόλιο Παραπολιτικής: Τι να πρωτοσχολιάσει κανείς; Ότι σβήνονται χρέη σε συγκεκριμένη επιχείρηση με τροπολογία στο νομοσχέδιο για την καταπολέμηση της παιδικής πορνογραφίας;

Στο ότι εντελώς τυχαία αυτή η επιχείρηση ανήκει σε πρώην στενό συνεργάτη του Αντώνη Σαμαρά; Στο ότι εξακολουθεί η κυβέρνηση να νομοθετεί περιπτωσιολογικά κι όχι επί της αρχής;

πηγή : parapolitiki.com

Πέμπτη, Μαΐου 22, 2014

Μουρμούρα στη ΝΔ για τη δήλωση στήριξης Καραμανλή που... δεν έγινε

Πώς και πώς περίμεναν στη ΝΔ μια βαρύγδουπη δήλωση-στήριξης από τον πρώην πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή, παραμονές της κρίσιμης μάχης των ευρωεκλογών, η οποία ήρθε... πλαγίως και δυσαρέστησε παρά χαραποίησε.

Από μέρες διάφορα «γαλάζια» κέντρα διέρρεαν ότι επίκειται δήλωση-παρέμβαση του πρώην πρωθυπουργού για τη στήριξη της παράταξης εν όψει των εκλογών.
 

Οι φήμες ότι θα υπήρχε δήλωση Καραμανλή εντάθηκαν την Τετάρτη το πρωί, με την ευκαιρία της ονομαστικής εορτής του πρώην προέδρου. Μάλιστα στενοί συνεργάτες του κ. Καραμανλή επικοινώνησαν με δημοσιογράφους και τους είπαν «κρατήστε χώρο για τη δήλωση».
 

Αντί όμως δηλώσεως υπήρξε ένα τηλεγράφημα του Αθηναϊκού Πρακτορείου Ειδήσεων με το οποίο εμφανιζόταν μία δήλωση την οποία... φέρεται ότι έκανε ο κ. Καραμανλής: «Να στηρίξουμε την παράταξή μας, όσο ισχυρότερη η ΝΔ τόσο περισσότερο διασφαλίζεται η αναγκαία για τον τόπο πολιτική σταθερότητα». Ορισμένοι αιφνιδιάστηκαν, αφού περίμεναν δήλωση από τον ίδιο τον πρώην πρωθυπουργό και ρώτησαν συνεργάτες του πρώην προέδρου εάν θα υπάρξει και γραπτή δήλωση.
 

Η απάντηση που έλαβαν ήταν ότι «αυτή αρκεί».

Δευτέρα, Μαΐου 05, 2014

Ό,τι θυμάται χαίρεται!.. - Του Κώστα Μαντατοφόρου

     Και ξαφνικά ο ''πρωθυπουργός'' θυμήθηκε:    
     Υπάρχει θέμα Συνταγματικής Αναθεώρησης, και αλλαγών στην λειτουργία του πολιτικού συστήματος!

     Ό,τι νάναι!..
     Αρκεί η μπάλα να πάει στην εξέδρα!
     Αρκεί να μην συζητούνται τα φλέγοντα ζητήματα της καθημερινότητας που καίνε τους πολίτες!

     Ο αντιπερισπασμός του αντιπερισπασμού.
     Όταν μας τελειώνει η Θρακιάδα και η Χρυσαυγιάδα, θυμόμαστε την Προεδρική Δημοκρατία και το ασυμβίβαστο Βουλευτή-Υπουργού!
     Όχι ότι δεν είναι σοβαρότατα θέματα. Είναι, και πρέπει επιτέλους κάποτε να συζητηθούν σοβαρά, για να μειωθούν οι δυσλειτουργίες του Κράτους, που σκόπιμα δημιουργήθηκαν για να μπορούν ορισμένοι να κυβερνούν ανεξέλεγκτοι και ασύδοτοι!

     Δηλαδή η πρωθυπουργάρα δεν θέλει να κυβερνάει ανεξέλεγκτα και ασύδοτα; Θέλει και παραθέλει!
     Για αυτό και κάτι τέτοια ζητήματα τα ανακινεί τώρα, παραμονές εκλογών, στη ''τούρλα του χαμού'',
     ..τυράκι στην φάκα της κάλπης,
     ..για να τα ξεχάσει αμέσως μετά (ιδίως αν τα αποτελέσματα του δώσουν κάποιες ελάχιστες ελπίδες παράτασης του πολιτικού του βίου), και να ξαναπιάσει τα ''μεσοπρόθεσμα'', τα έκτακτα μέτρα, τα ''σουξέ στόρυ'', και την εν γένει γνωστή δωσίλογη πορεία του!

     Αυτές τις μέρες, από τους κυβερνητικούς και λοιπούς μνημονιακούς, και από τα μεγκάλα-φερέφωνα κανάλια θα συζητούνται ''τα πάντα όλα'',
     ..εκτός από την ανεργία, την φτώχεια, τις αυτοκτονίες τους πλειστηριασμούς, την διάλυση Υγείας και Παιδείας, την ''τρύπια'' εξωτερική πολιτική,
     ..και την πλήρη αποικιοποίηση της χώρας για άλλα πενήντα χρόνια, μέσω της τάχα ''ελάφρυνσης'' της οικονομίας με παράταση του χρέους που μεθοδεύουν για μισό επιπλέον αιώνα!

     Ας κλείσουμε αυτιά, μάτια, και στόμα στο ''τυράκι'' του ''πρωθυπουργού''!  Άλλωστε χορτάσαμε ''πρωτογενή πλεονάσματα'' κοροϊδίας, και ''κοινωνικά μερίσματα'' μιζέριας!

     Θα μας θρέψει ο θυμός μας και η απελπισία μας μέχρι τις κάλπες,
     ..όπου και θα λάβουν την πρωτογενή ''σφαλιάρα'' τους, και την κοινωνική κλωτσιά τους!..
     Αμήν!..



Τετάρτη, Απριλίου 09, 2014

Λαζόπουλος για "Μπαλτακιάδα", δημοσιογράφους και Χ.Α (Βίντεο)

Χωρίς ιδιαίτερη έμπνευση, ο Λάκης Λαζόπουλος, μετά από καιρό παρουσίασε την τηλεοπτική του εκπομπή από το νησί της Λέσβου.

Ο αναμφισβήτητα χαρισματικός καλλιτέχνης, και προσκείμενος στον Σύριζα σύμφωνα με δημοσιεύματα, έκανε ένα σχολιασμό με τον δικό του ιδιαίτερο τρόπο στην πολιτική επικαιρότητα και φυσικά στην «Μπαλτακιάδα» όπου είναι στραμμένα τα φώτα της δημοσιότητας τις τελευταίες μέρες.

Η κριτική του προς το πολιτικό σύστημα κινήθηκε στα πλαίσια που μας έχει συνηθίσει. Ακόμα και αν δεν τον λογοκρίνουν ο ίδιος έχει την εξυπνάδα να αυτολογοκρίνεται και να γνωρίζει τα «επιτρεπτά» πλαίσια στα οποία θα κινηθεί η εκπομπή του.
 

Σ’ αυτή την κατεύθυνση, λοιπόν είναι τα όσα ακούμε να μας λέει στο βίντεο που παραθέτουμε και το οποίο επικεντρώνεται στην στάση των δημοσιογράφων με επίκεντρο την στάση τους στο γνωστό βίντεο της συνομιλίας Μπαλτάκου-Κασιδιάρη. 

 *
Του Γ. Γ.

πηγή : ΒΑΘΥ

Δευτέρα, Μαρτίου 31, 2014

Σα δεν ντρέπονται! - Του Θανάση Καρτερού

Δεν είναι τυχαία η πολύ κοινή στη γλώσσα μας έκφραση "σα δεν ντρέπεσαι", η "σα δεν ντρέπεται", ή σα δεν ντρέπονται", που απευθύνεται σε όποιους κάνουν μια αθλιότητα, μια ατιμία, μια απάτη. Και όχι μόνο την κάνουν, αλλά συνεχίζουν σαν να μην τρέχει τίποτε, ή ακόμα χειρότερο βγαίνουν κι από πάνω.

Από χτες λοιπόν μπορούμε χωρίς το φόβο της υπερβολής να σκεφτούμε, να πούμε, να φωνάξουμε, χωρίς φόβο και με πολύ θυμό:

Σα δεν ντρέπεται μια κοινοβουλευτική πλειοψηφία ελεεινή και ετερόκλητη, όχι μόνο να σηκώσει το χέρι για το νομοσχέδιο-έγκλημα εις βάρος των Ελλήνων και της χώρας, αλλά και να κλείσει το στόμα μπροστά στο αίσχος να απαγορευτεί η συζήτηση πρότασης μομφής κατά του Στουρνάρα, καταπίνοντας επιχειρήματα που δεν πείθουν ούτε παιδιά του νηπιαγωγείου.

Σα δεν ντρέπεται ο πρωθυπουργός, δημοκράτης, εθνικός σωτήρας Αντώνης Σαμαράς να απουσιάζει από μια τέτοια συνεδρίαση, που ο ίδιος και όλοι μηδενός εξαιρουμένου οι δικοί του χαρακτήρισαν εθνικά κρίσιμη. Και να δοξάζεται κρυπτόμενος και απευθύνων τηλεφωνικές διαταγές στο λόχο των βουλευτών και στο προεδρείο της Βουλής, πώς να αντιμετωπίσουν με κάθε μέσο τα "τσογλάνια".

Σα δεν ντρέπεται ο πρόεδρος της Βουλής Ευάγγελος Μεϊμαράκης, ο οποίος απέδειξε χτες ότι όσα άθλια είχε πει παλιότερα στον Προκόπη Παυλόπουλο τα εννοεί και για τη Βουλή και τον κανονισμό της.

Σα δεν ντρέπεται ο υπουργός Επικρατείας Σταμάτης, που αποδέχτηκε στην αρχή την πρόταση μομφής, ύστερα όταν ήρθε η εντολή από το Μαξίμου τα γύρισε, και ύστερα επιτέθηκε στην αντιπολίτευση ότι παραποίησε τα λόγια του. Και στρογγυλοκάθεται ακόμα στη θέση του, ο απίστευτος.

Σα δε ντρέπεται ο αρχηγός του ΠΑΣΟΚ Ευάγγελος Βενιζέλος -ή μήπως μ' αυτόν δεν έχει νόημα μα ασχοληθεί κανείς; Ίσως όχι. Για την ιστορία πάντως, αν κάποιος θέλει να ασχοληθεί, ο Βενιζέλος, έδωσε συγχαρητήρια στον Μεϊμαράκη ως εξής:

 "Σωστά αντιμετωπίσατε τον αδιανόητο και χυδαίο εκβιασμό του κ. Τσίπρα που απείλησε τον Πρόεδρο της Βουλής με πρόταση μομφής, εκτός εάν η απάντησή σας εξελήφθη ως βροχή ενώ ήταν φτύσιμο". Κάτι ξέρει προφανώς αυτός από την τέχνη να σε φτύνουν και να λες ότι βρέχει. Τον έφτυσε για παράδειγμα χτες ο Παπανδρέου, καταψηφίζοντας το άρθρο 2 του νομοσχεδίου, κι αυτός είδε βροχούλα ευαισθησίας στον εαυτό του και μπόρα υποκρισίας στον πρώην αρχηγό του. Άπαιχτος!

Σαν δεν ντρέπονται όλοι τους. Και σα δεν ντρεπόμαστε κι εμείς που ανεχόμαστε αυτοί οι άνθρωποι να καθορίζουν το μέλλον μας και το μέλλον των παιδιών μας...

Θανάσης  Καρτερός
Από το : koutipandoras.gr


Πέμπτη, Μαρτίου 27, 2014

Το ακροδεξιό κράτος-τερατούργημα του Αντώνη Σαμαρά και η κομματοκρατία στα καλύτερά της

Έχουμε και λέμε. Ο Άρης Σπηλιωτόπουλος βλέποντας ότι οι δημοσκοπήσεις -κρυφές και φανερές- δεν του πάνε καθόλου καλά και είναι πιο πιθανό να βγει δήμαρχος Μυκόνου χωρίς να βάλει υποψηφιότητα, παρά δήμαρχος Αθήνας τον Μάη, παραιτήθηκε από βουλευτής ως απέλπιδα προσπάθεια να ανεβάσει κάπως την δημοφιλία του. Με το φτωχό του lifestyle μυαλό του πιστεύει ότι με αυτόν τον τρόπο θα ανέβει στα μάτια του χάπατων ψηφοφόρων και θα ψαρέψει ψήφους.


Όπως προβλέπεται σε περιπτώσεις παραιτήσεων βουλευτών, τη θέση του παραιτηθέντα παίρνει κάποιος αναπληρωματικός από αυτούς που δεν εκλέχθησαν στις προηγούμενες εκλογές.

Οι δύο πρώτοι αναπληρωματικοί είναι ο Γιάννης Παπαθανασίου και η δημοσιογράφος Τάνια Ιακωβίδου.

Τάνια ΙακωβίδουΗ Τάνια Ιακωβίδου είναι πρώην παρουσιάστρια lifestyle μεσημεριανάδικου, πρώην υποψήφια βουλευτής με το ΛΑΟΣ και πρώην δεξί χέρι της πολιτικής διάνοιας, του ακροδεξιού τυχοδιώκτη οπορτουνιστή Καρατζαφέρη. Όταν το 2012 η ακροδεξιά παιδική χαρά του Καρατζαφέρη άρχισε να βουλιάζει, ήταν μαζί με τον Μπουμπούκο, τον Βορίδη, τον Πλεύρη, την Βάνα Μπάρμπα και άλλους περήφανους και πιστούς στρατιώτες του μέγα ηγέτη Καρατζαφέρη σε αυτούς που πήδηξαν στην ακροδεξία παιδική χαρά της Νέας Δημοκρατίας για να μην πνιγούν μαζί με τον Καρατζαφέρη.

Γιάννης Παπαθανασίου
Ο Γιάννης Παπαθανασίου μετά τις εκλογές και την αποτυχία του να εκλεγεί βουλευτής διορίστηκε πρόεδρος των Ελληνικών Πετρελαίων (ΕΛΠΕ). Η Τάνια Ιακωβίδου πάλι για να μην πάθει και αυτή καμιά κατάθλιψη που στο παρά πέντε δεν βγήκε βουλευτής ΝΔ, και γιατί η ΝΔ ανέκαθεν φροντίζει τα παιδιά της, ορίστηκε αρχικά ειδικός σύμβουλος του γενικού γραμματέα του υπουργείου Δικαιοσύνης Γιώργου Σούρλα, και μετέπειτα πρόεδρος του Εθνικού Κέντρο Κοινωνικής Αλληλεγγύης του υπουργείο Εργασίας με απόφαση του υπουργού Εργασίας Γιάννη Βρούτση. Του ίδιου προκλητικού τυπάκου που βγαίνει συχνά πυκνά στο προστατευόμενο περιβάλλον κάποιου παραθύρου του Mega ή του Σκάι, πάντα χωρίς αντίλογο, και μιλάει για τους χιλιάδες ανέργους που δημιουργεί κάθε μέρα με ακραίο κυνισμό.

Ένας από αυτούς τους δύο άξιους δημοσίους λειτουργούς θα πάρει τη θέση του Σπηλιωτόπουλου στη βουλή λοιπόν και θα συμβάλλει με τις πολιτικές του ικανότητες στο να βγει η χώρα από το αδιέξοδο.

Τα δύο προαναφερθέντα πρόσωπα είναι απλά ένα παράδειγμα της επαγγελματικής αποκατάστασης που έχουν σχεδόν πάντα οι υποψήφιοι κυβερνητικοί βουλευτές που δεν εκλέγονται τις τελευταίες δεκαετίες. Παρόλο που θα περίμενε κανείς τουλάχιστον τώρα και μετά από όσα περνάμε ως κράτος να έχουν τουλάχιστον την ευθιξία να αναστείλουν τέτοιες τακτικές έστω και προσωρινά για τα μάτια του κόσμου, στην νέα Ελλάδα του Αντώνη Σαμαρά γίνεται πιο έντονα και προκλητικά από ποτέ. Αυτή την Νέα Ελλάδα χτίζει ο δισέγγονος της Πηνελόπης Δέλτα.


Πηγή: projector-revolt.blogspot.gr

Κυριακή, Μαρτίου 23, 2014

Λόγια μεγάλου ανδρός

Κυριακή 23 Μαρτίου 2014 - Δημήτρης Ζακχαίος -

Παρότι ο Αντώνης Σαμαράς είναι ένας πολιτικός άνδρας, ο οποίος θα μείνει στα κιτάπια της ιστορίας μεταξύ άλλων και για τη σπάνια για πρωθυπουργό ακολουθία έργων και λόγων, η αντιπολίτευση, αξιωματική και μη, εξακολουθεί όχι απλά να μην τον πιστεύει όταν λέει πως βγαίνουμε στις αγορές και πως τελειώνει η κρίση, αλλά να τον αντιμετωπίζει με ειρωνεία. Κι όλα αυτά γιατί; Επειδή κάποτε, πάνω σε μια νεανική έξαψη της στιγμής, δήλωνε σίγουρος ότι δεν θα επιστρέψει ποτέ στη ΝΔ – ούτε καν αν τον καλούσαν για να αναλάβει αρχηγός της. Δεν έχει δικαίωμα σε ένα λάθος ο άνθρωπος;
Ας είμαστε ειλικρινείς μεταξύ μας, η ρευστότητα της πολιτικής με τις συνεχείς αλλαγές των συνθηκών και τα συμφέροντα δεν επιτρέπουν παρά μόνο σε ελάχιστους πολιτευτές να διατηρούν αταλάντευτη πορεία σε όλα τα ζητήματα. Τι να θυμηθούμε; Την αιώνια κόντρα των δύο κομμάτων της κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ και ΝΔ; Τον Άδωνι που ξεφώνιζε την πολιτική σκέψη του Σαμαρά χαρακτηρίζοντάς την «μικρού παιδιού» ή μήπως παλαιότερες all time classic κορώνες του ευρωπαϊκού πλέον ΠΑΣΟΚ, «ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο»;

Κι όμως, παρά τις προσπάθειες της Κουμουνδούρου να αποδείξει ότι ο πρωθυπουργός είναι ανακόλουθος, ισχύει ακριβώς το αντίθετο και μια απλή υπενθύμιση των όσων μας υποσχέθηκε προεκλογικά και όσα τελικά έπραξε είναι η καλύτερη απάντηση προς τους επικριτές του. Θα ανακεφαλαιώσουμε μερικά από αυτά, μόνο και μόνο για να γίνει αντιληπτό ότι τα πράγματα δεν είναι όπως μας τα παρουσιάζει ο ΣΥΡΙΖΑ, στην απελπισμένη προσπάθεά του να καταλάβει την εξουσία:

-          Είπε θα καταργήσει το χαράτσι και το έκανε. Αφενός μετονομάζοντας το ήδη υπάρχον και επεκτείνοντας το και στα αγροτεμάχια και αφετέρου με την παγκόσμια πατέντα να μην το πληρώνει το ίδιο το κόμμα που το νομοθέτησε, υιοθετώντας κατά το δοκούν τη στάση του κινήματος «Δεν πληρώνω».

-          Είπε θα προστατεύσει τους δημόσιους υπαλλήλους. Τι νομίζετε ότι κάνει ο νόμος Μητσοτάκη; Τους προστατεύει από μελλοντικές απολύσεις και απογοητεύσεις, αφού τους απολύει από τώρα και τους γλιτώνει από μελλοντικά οικογενειακά δράματα.

-          Είπε ότι θα αξιοποιήσει τη δημόσια περιουσία. Προσέξτε, δεν είπε ποτέ ότι δεν θα την ξεπουλήσει όσο όσο, όπως επιχειρείται με τις χαμηλές τιμές στο Ελληνικό, άλλο που κάποιοι κακεντρεχείς πίστεψαν ότι θα την αξιοποιούσε υπέρ του συμφέροντος των πολιτών και όχι υπέρ των εγχώριων συμφερόντων. Δεν είπε ποτέ κάτι τέτοιο, να ΄μαστε ξηγημένοι!

-          Είπε ότι δεν θα γίνουν άλλες μειώσεις μισθών και πράγματι μέχρι να ολοκληρωθεί η θητεία της ΝΔ στην κυβέρνηση, οι μισθοί θα είναι τόσο χαμηλοί, που θα είναι μαθηματικά αδύνατον να μειωθούν περισσότερο. Δικαίωση Σαμαρά!

-          Είπε ότι θα δώσει αυξήσεις στις χαμηλές συντάξεις και στα ειδικά μισθολόγια. Λογικά την επόμενη τετραετία, ας μην είμαστε ανυπόμονοι. Τώρα έχουν προτεραιότητα οι ένστολοι!

-          Είπε ότι θα αντιμετωπίσει το πρόβλημα της «λαθρομετανάστευσης». Σε αυτό το σημείο να πούμε πως δεν φταίει ο Σαμαράς αν εσείς θεωρείτε πως τα στρατόπεδα συγκέντρωσης, οι καλύβες του μπαρμπα-Θωμά στις καλλιέργειες φράουλας και κάτι «ατυχήματα» με βάρκες στο Φαρμακονήσι όπου «προφανώς και πνίγονται Γενάρη μήνα στο Αιγαίο», δεν βοηθούν προς την κατεύθυνση της λύσης του προβλήματος της «λαθρομετανάστευσης». Ο Σαμαράς αυτό εννοούσε μια φορά…

Κι όμως, παρά τα ατράνταχτα επιχειρήματα για την αξιοπιστία έργων και λόγων του Σαμαρά, υπάρχουν κάποιοι που αμφισβητούν ότι βγήκαμε από την κρίση, ότι ξημερώνει μια άλλη ημέρα για τη χώρα και πως βγαίνουμε από στιγμή σε στιγμή στις αγορές. Υπάρχουν σήμερα πολίτες που θέλουν να ονομάζονται υπεύθυνοι και δεν πιστεύουν το Mega!


Από το : unfollow

Πόση ξεφτίλα αντεχεις;;

Απο τον Πόρτα – Πορτα

Όση ο πρωθυπουργευων στο Failed State σου.

Εμετός

Γελάει το ζώο. Γελάει με τον Ναζί. Αυτός σε κυβερνά.
 
Αυτός στηρίζει υποψηφίους δημάρχους και περιφερειάρχης.
 
Αυτός που γέλα δίπλα στο Ναζι πιόνι και καθικι της Ουκρανίας.

Περηφάνε Έλληνα. Εμπρός στις καλτσες

ΠΠ


Από : olympia.gr

Δευτέρα, Ιανουαρίου 27, 2014

Η σύνθεση της κυβέρνησης Αριστεράς-Δεξιάς! - Του Λάκη Μπέλλου

Στόχος του ΠΑΣΟΚ είναι να φτάσει το 5,8 της Κεφαλονιάς
 
Το 58% των πολιτών θέλει κυβέρνηση συνεργασίας ανάμεσα στην Αριστερά και τη Δεξιά, σύμφωνα με δημοσκόπηση της «Μetron Analysis».

Η νέα κυβέρνηση Αριστεράς όπως μπαίνουμε και Δεξιάς όπως βγαίνουμε, συν κάποιοι εξωκοινοβουλευτικοί, είναι η εξής:

Πρωθυπουργός: Αντώνης Σαμαράς (Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή)
Πρωθυπουργός: Αλέξης Τσίπρας (Τρίτη, Πέμπτη, Σάββατο)
Πρωθυπουργός: Ευάγγελος Βενιζέλος (Κυριακές)

Υπουργείο Οικονομικών
Υπουργός: Γιάννης Στουρνάρας
Υφυπουργός Α: Γιάννης Δραγασάκης
Υφυπουργός Β: Γιάννης Πρετεντέρης
Υφυπουργός Γ: Γιάννης Στρατούλης

Αντιπροεδρία...
Αντιπρόεδρος Α: Παναγιώτης Λαφαζάνης
Αντιπρόεδρος Β: Γιάννης Δραγασάκης
Αντιπρόεδρος Γ: Ολιβερ Στόουν

Υπουργείο Δικαιοσύνης:
Υπουργός: Χρήστος Μαρκογιαννάκης
Υφυπουργός: Ζωή Κωνσταντοπούλου

Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη
Υπουργός: Νίκος Δένδιας
Υφυπουργοί: Χριστόδουλος Ξηρός, Μαζιώτης, Ρούπα και ο αναρχικός βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.

Υπουργός Ναυτιλίας: Μιλτ. Βαρβιτσιώτης

Υπουργός Φαρμακονησίου: Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης

Υπουργός Πάολας-Παντελίδη: Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης

Υπουργός Υγείας να ‘χουμε:
Αδωνις Γεωργιάδης

Υπουργός Μαλακιών: Αδωνις Γεωργιάδης

Υπουργείο Εξωτερικών
Υπουργός: Χανς Γιόακιμ Φούχτελ
Υφυπουργός: Χορστ Ράιχενμπαχ


Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης
Υπουργός: Κυριάκος Μητσοτάκης
Υφυπουργός Α: Κυριάκος Μητσοτάκης
Υφυπουργός Β: Κυριάκος Μητσοτάκης

Υπουργός Πολιτισμού: Ασημίνα Γεωργίου Ξηροτύρη-Αικατερινάρη.
Υφυπουργοί: Ζέττα Μακρή, Αννα-Μισέλ Ασημακοπούλου, Γιώργος Βαρεμένος, Παύλος Χαϊκάλης, Γιώργος Πάντζας
Υφυπουργός Αθλητισμού: Μάκης Ψωμιάδης, Μιχάλης Μπέος, Φουλ Επίθεση.

Υπουργείο Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας
Υπουργός: Κωστής Χατζηδάκης
Υφυπουργός: Σταύρος Θεοδωράκης

Υπουργείο «Ανατροπής» και «Ενικού»
Υπουργός: Μάκης Βορίδης

Υπουργός Οφσόρ: Πάνος Καμμένος

Υπουργός Τουρισμού: Γ. Παπανδρέου


Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων
Υπουργός: Φώτης Κουβέλης
Υφυπουργός: Γρηγόρης Ψαριανός

Υπουργείο Γεωργίας και Κολωνακίου
Υπουργός: Νικήτας Κακλαμάνης
Υφυπουργός: Αρης Σπηλιωτόπουλος
Υφυπουργός: Αννα Καραμανλή
Υφυπουργός: Μαρία Ρεπούση

Υπουργός Σεισμών και Καταποντισμών: Γιάννης Μιχελάκης

Υπουργείο Θρησκευμάτων
Υπουργός: Μιχάλης Ταμήλος

Υπουργείο Αθεΐας και μη Θρησκευμάτων
Υπουργός: Αλέξης Τσίπρας


Υπουργός Ανεργίας, Πείνας και Εξαθλίωσης και να κόψετε τον σβέρκο σας παλιομαλάκες
Υπουργός: Γιάννης Βρούτσης
Υπουργός Επικρατείας: Ολγα Τρέμη

Υφυπουργός Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης: Κώστας Αρβανίτης

Κυβερνητικός εκπρόσωπος, υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ: Φωτεινή Πιπιλή, Σοφία Βούλτεψη, Γιώργος Αυτιάς, Γιώργος Παπαδάκης, Τάσος Τσακίρογλου, Νίκος Μπογιόπουλος, Θύμιος Καλαμούκης και Αποστόλης.

Υπουργός Σκανδάλων, Μιζών και Προμηθειών: Πάρις Κουκουλόπουλος, Κώστας Σκανδαλίδης

Πρόεδρος Βουλής: Πέτρος Τατσόπουλος

Η σύνθεση της νέας κυβέρνησης θα ορκιστεί από δύο μητροπολίτες για να συγκεράσει τις τάσεις. Δηλαδή ο ένας μητροπολίτης θα είναι άθεος.

twitter.com/pamelouketo


Από efsyn

Τετάρτη, Δεκεμβρίου 11, 2013

Εφυγε ανηψιός Σιούφας, ήρθε υιος Αναγνωστόπουλος (Τι έλεγε ο Αντώνης το 2009 ; Θα γκρέμιζε τα τζάκια ;)

netakias

Παραιτήθει ο βουλευτής Π.Σιούφας και σήκωσαν από τον πάγκο τον υιο Γ.Αναγνωστόπουλο !

Στην επιστολή παραίτησης δήλωσε λόγους υγείας.

Τι είχε πει ο Αρχηγός της Πολιτικής Ανοιξης στις 26/11/2009 ? ? ? ? ? (που αλλού στο…Ζάππειο)

“…Ένα κόμμα που δεν θα έχει «φέουδα», Όπου δεν θα διακρίνονται μόνο τα «τζάκια», Θα έχει ανοικτές πόρτες για να μπαίνει η κοινωνία… Θα έχει ανοικτά παράθυρα για να υπάρχει διαφάνεια… Θα έχει φρέσκο αέρα για να κυκλοφορούν φρέσκες ιδέες… Αλλά δεν θα έχει «τζάκια»!
 
Θα είναι αληθινά ενωμένο δεν θα είναι «συγκολλημένο». Θα είναι λαϊκό κόμμα, δεν θα είναι «ομοσπονδία» πολιτικών τζακιών…”

ΣΙΓΟΥΡΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΟΣΚΑΡ ΣΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΝΕΠΟΤΙΣΜΟΣ !


11Δεκεμβρίου 2013

Παρασκευή, Δεκεμβρίου 06, 2013

Γιάννης Παππάς :"Να προσγειωθεί ο κ.Στουρνάρας στην ελληνική πραγματικότητα"


Σκληρή δήλωση από το στέλεχος της ΝΔ για τα όσα εξήγγειλε ο υπουργός Οικονομικών
Άμεση ήταν η απάντηση του πρώην βουλευτή και μέλους της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ  Γιάννη Παππά, στα όσα προανήγγειλε ο Γιάννης Στουρνάρας μέσω της  Liberation, για το τέλος του μειωμένου κατά 30% συντελεστη ΦΠΑ για την παράδοση αγαθών που γίνονται στα νησιά του νομού Δωδεκανήσου. Ο Δωδεκανήσιος πολιτικός με ανακοίνωση του επισημαίνει:

«Η εξαγγελία του υπουργού Οικονομικών έρχεται να ανοίξει ένα θέμα το οποίο ούτε υπήρχε, ούτε υπάρχει. Ο χαμηλός συντελεστής ΦΠΑ, αποτελεί κομβικό σημείο ανάπτυξης για τα νησιά μας , που αποτελούν την ατμομηχανή του τουρισμού και της οικονομίας. Οποιαδήποτε κίνηση προς την αντίθετη κατεύθυνση, αποτελεί τροχοπέδη και ανασταλτικό παράγοντα στην προσπάθεια να τελειώσουμε οριστικά με τα μνημόνια και τις συνέπειες του. Καλό είναι ο κύριος Στουρνάρας να προσγειωθεί στην ελληνική πραγματικότητα. Τα νησιά έχουν πολλά προβλήματα και δεν μπορούν να σηκώσουν άλλο βάρος και άλλο κόστος» 



Πηγή δήλωσης  : verena.gr
φωτο απο το αρχείο του rodorama.blogspot.gr

Κυριακή, Δεκεμβρίου 01, 2013

Πρωτοφανές στα εκπαιδευτικά χρονικά: Θέτουν σε αργία τον πρύτανη του πανεπιστημίου Αθηνών!

Την πόρτα της εξόδου από το πανεπιστήμιο δείχνει από αύριο Δεύτερα στον πρύτανη του Πανεπιστημίου Αθηνών ο υπουργός Παιδείας Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος.

Μετά τις επανειλημμένες εκκλήσεις του στον Θεοδόση Πελεγρίνη να ανοίξει το πανεπιστήμιο που βρίσκεται σε ομηρεία για περισσότερο από δυόμισι μήνες τώρα, ο υπουργός προχωρά ένα βήμα πιο πέρα, παραπέμποντας τον πρύτανη του «υπ' αριθμόν ένα» ακαδημαϊκού ιδρύματος της χώρας σε πειθαρχικό συμβούλιο με την αιτιολογία της μη άσκησης των καθηκόντων του.

Θα είναι η πρώτη φορά στα εκπαιδευτικά χρονικά που ένας πρύτανης θα τεθεί εκτός καθηκόντων, αλλά στην κυβέρνηση θεωρούν πως είναι το ύστατο όπλο για το άνοιγμα του Πανεπιστημίου Αθηνών καθώς και την άρση του τρομερού αδιεξόδου στο οποίο έχει περιέλθει το ζήτημα αυτό.

Με υπουργική απόφαση και με τη σύμφωνη γνώμη της Συγκλήτου, όπως ορίζει και ο νόμος-πλαίσιο, ο υπουργός Παιδείας έχει το δικαίωμα, σε περίπτωση που κρίνεται ότι ο πρύτανης δεν ασκεί καθήκοντα που να είναι προς το συμφέρον του πανεπιστημίου -που σημειωτέον είναι ΝΠΔΔ- να τον παραπέμπει σε πειθαρχικό συμβούλιο και έως την εκδίκαση της υποθέσεώς του να τον θέτει σε αργία!

«Επικοινώνησα με τον πρύτανη κ. Πελεγρίνη και του ζήτησα πρώτον να εφαρμόσει την ομόφωνη απόφαση της Συγκλήτου της 25ης Νοεμβρίου για επαναλειτουργία του Ιδρύματος και δεύτερον να προβεί πάραυτα σε δημόσια δήλωση και στις ενέργειες εκείνες που θα διασφαλίζουν το άμεσο άνοιγμα του πανεπιστημίου και το δικαίωμα των εργαζομένων στην εργασία που παρεμποδίστηκε.

Ο πρύτανης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου πρέπει να ασκήσει τα καθήκοντά του όπως ο νόμος ορίζει, ώστε να μη θιγούν περαιτέρω το κύρος και οι λειτουργίες του Ιδρύματος», δήλωσε το απόγευμα της περασμένης Παρασκευής ο υπουργός Παιδείας Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος.

Ο πρύτανης όμως Θεοδόσης Πελεγρίνης αντ' αυτών προτίμησε να ταξιδέψει μέχρι το Παρίσι, όπου σήμερα παίζεται η παράστασή του «Ιουλιανός» στη γαλλική πρωτεύουσα.

Το χρονικό του αδιεξόδου

Ύστερα από απεργίες δυόμισι μηνών, ήρθε και ο εμφύλιος που ξέσπασε μεταξύ των διοικητικών υπαλλήλων για να «κρεμάσει σε μια κλωστή» την ήδη τεταμένη κατάσταση στα πανεπιστήμια.

Στις τελευταίες συνελεύσεις των διοικητικών οι παρατάξεις αρπάχτηκαν μεταξύ τους κι όλοι μαζί στράφηκαν εναντίον των συνδικαλιστών τους για τον επικείμενο διχασμό.

Αυτό δε το σκηνικό εκτυλίσσεται μέσα σε έναν λαβύρινθο αντιπαραθέσεων, δηλώσεων και παλινωδιών, που έχει φέρει σε πλήρες αδιέξοδο τα δύο μεγαλύτερα πανεπιστημιακά ιδρύματα της χώρας, το Πανεπιστήμιο Αθηνών και το ΕΜΠ.

Οι απεργίες επισήμως συνεχίζονται μέχρι την ερχόμενη Τρίτη, αν και την περασμένη Παρασκευή αρκετοί ήταν οι υπάλληλοι που εμφανίστηκαν στο πόστο τους, σπάζοντας το μέχρι πρότινος αρραγές μέτωπο. Αυτό ήταν και η αιτία πολέμου μεταξύ τους.

Το πρωί της Παρασκευής σημειώθηκε ένταση μεταξύ των εργαζομένων που ήθελαν να εργασθούν, καθώς και την ομάδα περιφρούρησης της απεργίας. Ηδη όμως από την προηγουμένη εκτυλίχθηκαν σκηνές απείρου κάλλους στις γενικές συνελεύσεις των διοικητικών υπαλλήλων, και του Πανεπιστημίου Αθηνών αλλά και του ΕΜΠ. Εκεί διεφάνησαν οι δύο γραμμές.

Μάλιστα η δια βοής απόφαση για συνέχιση της απεργίας έφερε στα χέρια τα μέλη των παρατάξεων ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚΕ με τους αριστερούς.

Ο «εμφύλιος πόλεμος» ξέσπασε μέσα σε έντονες λεκτικές αντιπαραθέσεις μεταξύ συνδικαλιστών και υπαλλήλων, ενώ καταγγέλθηκε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ πήρε και την κάλπη, με αποτέλεσμα η ψηφοφορία να γίνει δι' ανατάσεως της χειρός!

«Τα ψηφοδέλτια που είχε προετοιμάσει το προεδρείο του ΔΣ του συλλόγου δεν αντιστοιχούσαν στις προτάσεις που κατατέθηκαν προς ψήφιση... γι' αυτό και έγινε ψηφοφορία διά ανατάσεως της χειρός», αντιτείνει η απεργιακή επιτροπή του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Σύμφωνα με τον γενικό γραμματέα του συλλόγου των υπαλλήλων, Δημήτρη Σακκάτο, το 50% των διοικητικών υπαλλήλων θέλησε να επιστρέψει στις θέσεις του αλλά εμποδίστηκε από απεργούς.

Οι απεργοί όμως στη συνέχεια στράφηκαν εναντίον των συνδικαλιστών τους λέγοντας: «Η απεργιακή επιτροπή των εργαζομένων του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Ζ. Τριγάζης, Μ. Παπαστεφανάκης και Κ. Μπάσιος διαψεύδουν κατηγορηματικά τις δηλώσεις του κ. Σακκάτου ότι το 40-50% των διοικητικών υπαλλήλων έχει προσέλθει στους χώρους εργασίας του.

Πρόκειται περί μίας προφανέστατα ψευδούς είδησης, που στόχο έχει να σπάσει το απεργιακό μέτωπο των εργαζομένων και να δημιουργήσει σύγχυση στους απεργούς, τους φοιτητές, και τους διδάσκοντες... Είναι σαφές ότι το προεδρείο του ΔΣ έχει έλθει σε συμφωνία ''κάτω από το τραπέζι'' με το Υπουργείο αναλαμβάνοντας το έργο της απεργοσπασίας με αντάλλαγμα τη σωτηρία του μηχανισμού του.

Το πελατειακό κράτος των κομματικών-κυβερνητικών συνδικαλιστικών παρατάξεων προσπαθεί να επιβιώσει όχι πια μέσα από τη φάμπρικα των προσλήψεων αλλά μέσω της διαχείρισης των διαθεσιμοτήτων, δηλαδή των απολύσεων των συναδέλφων. Η απεργία συνεχίζεται κανονικά».

Ο υπουργός Παιδείας Κων. Αρβανιτόπουλος δήλωσε ύστερα από όλα αυτά: «Στη χθεσινή Γενική Συνέλευση των διοικητικών υπαλλήλων του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών μια μικρή μειοψηφία επέβαλε το χάος και τις αποφάσεις διά βοής... διοικητικοί υπάλληλοι που προσήλθαν να εργαστούν προπηλακίστηκαν και παρεμποδίστηκαν στην άσκηση των καθηκόντων τους».

Γεγονός είναι πάντως ότι για περισσότερες από 80 ημέρες φοιτητές και καθηγητές παρακολουθούν την εξέλιξη μιας σφοδρότατης αντιπαράθεσης. Συνεχείς παλινωδίες, διαφωνίες ακόμα και για αυτονόητα θέματα, όπως το πόσοι ακριβώς υπάλληλοι εργάζονται στα πανεπιστήμια, οδήγησαν σε ένα αδιέξοδο, τη λύση του οποίου ακόμη αναζητούν.

Οι διοικητικοί υπάλληλοι του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου και του Πανεπιστημίου Αθηνών αναμένεται να συμμετάσχουν σε νέα 48ωρη απεργία της πανελλήνιας ομοσπονδίας τους τη Δευτέρα και την Τρίτη. Αυτό που ζητούν πρυτάνεις και υπάλληλοι είναι γραπτές εγγυήσεις πάνω στις προτάσεις πέντε σημείων του κ. Αρβανιτόπουλου, καθώς οι διαπιστωτικές πράξεις που έχουν εκδοθεί για τη διαθεσιμότητα των 1.349 υπαλλήλων συνιστούν οριστική διαθεσιμότητα και τυχόν επανατοποθέτηση των 650 στα Ιδρύματα όπου υπάρχουν κενά αποτελεί προφορική δέσμευση χωρίς πρακτικό αντίκρισμα, όπως διατείνονται.

Πάντως στο Μετσόβιο ήδη τέσσερις σχολές (Ηλεκτρολόγοι Μηχανικοί, Μηχανολόγοι Μηχανικοί, Πολιτικοί Μηχανικοί και Ναυπηγοί) έχουν ανοίξει και τα μαθήματά τους γίνονται κανονικά.
Την παραίτηση του υπουργού Παιδείας και την απόσυρση του μέτρου της διαθεσιμότητας ζητά ο ΣΥΡΙΖΑ, ενώ μαζί του συντάσσεται και η ΠΑΣΠ Οικονομικού, που με σκληρή ανακοίνωση που εξέδωσε κατά του υπουργού Παιδείας ζητά την παραίτησή του υποστηρίζοντας ότι η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο.


Πηγή: Έθνος

Read more: seleo.gr

Σάββατο, Νοεμβρίου 30, 2013

«Ψιλά γράμματα» για τον Μιχελάκα...

Ποιος φταίει για την πρόσφατες καταστροφές στη Ρόδο; Οι... οικολόγοι! Τουλάχιστον σε αυτούς απέδωσε την ευθύνη ο Γιάννης Μιχελάκης.
 
«Οταν πηγαίνουν οι υπηρεσίες του δήμου να καθαρίσουν τα ρέματα, να κόψουν τις καλαμιές, αντιμετωπίζουν προβλήματα, διότι θεωρούν ότι το κόψιμό τους δημιουργεί οικολογικά προβλήματα.
 
Με αυτόν τον τρόπο όταν γίνεται μια μεγάλη βροχή, φεύγουν τα χώματα, τα μπάζα, οι καλαμιές βουλώνουν όλες τις διεξόδους του νερού και δημιουργούνται αυτές οι καταστροφές», απεφάνθη ο υπ. Εσωτερικών.
 
«Ψιλά γράμματα» για τον κ. Μιχελάκη η υπενθύμιση του βουλευτή του ΚΚΕ Σπύρου Χαλβατζή, ότι από το 1990 υπάρχουν μελέτες αντιπλημμυρικής προστασίας που δεν υλοποιούνται στη Ρόδο. 

Οτι τον Μάρτιο του 2004 το ΥΠΕΧΩΔΕ ενέκρινε κονδύλι 4 εκατ. ευρώ για τη γέφυρα της Κρεμαστής (εκεί που έγινε η τραγωδία με τους τέσσερις ανθρώπους) αλλά στη συνέχεια το έργο ακυρώθηκε διότι άλλαξε η κυβέρνηση.
 

Α.Ν.Γ."Πολιτικά Παρασκήνια" (enet.gr) 
μέσω : nonews-news
 

Παρασκευή, Νοεμβρίου 29, 2013

Περιπλανώμενο θεατρίνο, χαρακτηρίζει τον πρύτανη του πανεπιστημίου Αθηνών…ο υμνητής του Μπουμπούκου, Ντερμπεντέρης…




Μετά τον ύμνο στον Μπουμπούκο («δεν έχω ξαναδεί στην ελληνική πολιτική έναν άνθρωπο να διαλύει μόνος του ένα ολόκληρο κόμμα»), το βράδυ, παρέλαβε τον Πελεγρίνη. 

Τι είπε το στόμα του!

«Μαθαίνω ότι παρουσιάζει παράσταση στο Παρίσι. Τον "Ιουλιανό". Μόνος του το έγραψε, μόνος του το σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί κι ο ίδιος»!

Και συνέχισε τις ειρωνείες λέγοντας: 

Που να τον βρει, στο Σαν ελιζε ή δεν ξέρω που αλλού, ο Αρβανιτόπουλος. 

Και καλά, να δώσει μια παράσταση στο Παρίσι, αν στη συνέχεια έχει τουρνέ, που να τον βρούνε;

Και η κορύφωση της ειρωνείας: Πριν κλείσουν το ραντεβού με τον Αρβανιτόπουλο, να βεβαιωθούμε, ότι είναι κάπου εδώ κοντά…


Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More