Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΥΣΤΡΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΥΣΤΡΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη, Οκτωβρίου 14, 2021

DW: Η ελληνική κυβέρνηση, τα ΜΜΕ και ο Κουρτς


 

 Η αμφιλεγόμενη σχέση της ελληνικής κυβέρνησης με τα ΜΜΕ και η κριτική που της ασκείται, στην αυστριακή Der Standard. Η SZ για την επιτυχημένη τουριστική σεζόν.

Μετά την παραίτηση του Αυστριακού καγκελάριου Σεμπάστιαν Κουρτς στη σκιά σκανδάλου διαφθοράς με φερόμενες χειραγωγούμενες δημοσκοπήσεις,η αυστριακή εφημερίδα Der Standard εστιάζει στην Ελλάδα και την κριτική που ασκείται από την αντιπολίτευση στην κυβέρνηση Μητσοτάκη σχετικά με την «αμφιλεγόμενη πολιτική της για τα ΜΜΕ». Όπως αναφέρει στην Der Standard ο δημοσιογράφος Γιάννης Παλαιολόγος: «Η κυβέρνηση κατηγορείται ότι διέθεσε πάρα πολλά χρήματα σε φιλικά διακείμενα ΜΜΕ παρεμποδίζοντας επικριτικά μέσα από την πρόσβαση σε χρηματοδότηση».

Το δημοσίευμα αναφέρεται στη λεγόμενη «λίστα Πέτσα» που δημοσιεύθηκε το 2020 και αφορούσε εταιρείες ΜΜΕ, οι οποίες θα αναλάμβαναν καμπάνια ενημέρωσης για τον κορωνοϊό. «Η λίστα, που πήρε το όνομά της από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, περιείχε μια σειρά φίλα προσκείμενων στην κυβέρνηση εφημερίδων, ενώ αποκλείονταν άλλες σημαντικές αλλά επικριτικές εφημερίδες», παρατηρεί η Der Standard. Ο Δημήτρης Χριστόπουλος, καθηγητής στο Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας του Παντείου Πανεπιστήμιου παρατηρεί: «Πρόκειται για ένα τεράστιο σκάνδαλο στην Ελλάδα.Έχει κανείς την αίσθηση ότι αυτό που έκανε ο Κουρτς στην Αυστρία  δεν μπορεί να συγκριθεί με αυτό που συμβαίνει στην Ελλάδα».

Η αυστριακή εφημερίδα αναφέρεται επίσης στην κριτική που ασκεί το Διεθνές Ινστιτούτο Τύπου (IPI), σύμφωνα με το οποίο η 18σέλιδη λίστα με 1.232 ελληνικά ΜΜΕ περιελάμβανε ακόμη και «200 στοσελίδες που δεν ήταν καταχωρημένες στα μητρώα διαδικτυακών ΜΜΕ, ενώ κάποιες εξ αυτών ήταν ανύπαρκτες, ανενεργές ή επρόκειτο για σκοτεινά μπλογκ με καθόλου ή ελάχιστους αναγνώστες». Το Διεθνές Ινστιτούτου Τύπου (ΙPI) παρατηρεί: «Τα κριτήρια επιλογής των ΜΜΕ που θα λάμβαναν κρατική χρηματοδότηση κατά τη διάρκεια της πανδημίας απέχουν πολύ από την αντικειμενικότητα ή τη δικαιοσύνη. Στην καλύτερη περίπτωση ήταν αυθαίρετα και στη χειρότερη είχαν σχεδιαστεί για να τιμωρήσουν ΜΜΕ που αναφέρονται αρνητικά στην κυβέρνηση». Κλείνοντας η Der Standard σημειώνει: «Αυτή η μεροληψία υπέρ των φιλοκυβερνητικών μέσων εγείρει σοβαρά ερωτήματα για το κατά πόσο η ελληνική κυβέρνηση υποστηρίζει πραγματικά τον πλουραλισμό και την ελευθερία των ΜΜΕ».

Τουρισμός: Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει

Στη μακρά και επιτυχημένη τουριστική σεζόν της Ελλάδας  αναφέρεται εκτενές ρεπορτάζ στη Süddeutsche Zeitung. «Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει, λέει ένα γνωμικό. Η μικρή, βαλκανική χώρα, δοκιμασμένη σε χιλιάδες μάχες, πάντα κάπως κατάφερνε να βγει νικήτρια από κάθε κρίση. Εθνικές πτωχεύσεις, οικονομική κρίση, χρηματοπιστωτική κρίση, και τώρα τουριστική κρίση. Πέρυσι η τουριστική βιομηχανία βρισκόταν ακόμη στον πάτο, σαν τα ερείπια ενός αρχαίου ναού, τώρα όμως κοιτά και πάλι τον ουρανό, παρά τη συνεχιζόμενη πανδημία. Μαζί με την Ισπανία, η Ελλάδα ήταν αυτό το καλοκαίρι ο πλέον περιζήτητος τουριστικός προορισμός στην Ευρώπη», αναφέρει η SZ.

Εκτός όμως από την περίοδο του καλοκαιριού, τουριστικό ενδιαφέρον παρουσιάζει και το φθινόπωρο. Η SZ παρατηρεί ότι από την παράταση της τουριστικής περιόδου κερδισμένα βγαίνουν και μικρά νησιά «στα οποία τα πλακόστρωτα δρομάκια συνήθως είναι άδεια τον Οκτώβριο και σε πολλά χωριά κυκλοφορούν μόνο γάτες» ενώ επίσης «επωφελούνται από τη μια εστιάτορες και ιδιοκτήτες μικρών ξενοδοχειακών μονάδων και από την άλλη μεμονωμένοι τουρίστες. Οι μεν αναπληρώνουν έτσι τις οικονομικές απώλειες από την ισχνή τουριστική επανεκκίνηση, οι δε τουρίστες δεν χρειάζεται να ψάχνουν παντού για να βρουν ένα ανοιχτό εστιατόριο ή ξενοδοχείο».

Το ρεπορτάζ κλείνοντας παρατηρεί: «Μετά τη χαμένη χρονιά του 2020, ο αυξανόμενος αριθμός τουριστών ισοδυναμεί με ευλογία για τη χώρα. Μία στις πέντε θέσεις εργασίας εξαρτάται από τον τουρισμό. Με άλλα λόγια οι Έλληνες ανυπομονούν για τις επερχόμενες φθινοπωρινές διακοπές τουριστών από την βροχερή – όπως ελπίζουν - βόρεια Ευρώπη. Παρόλο που οι επισκέπτες πρέπει να είναι εμβολιασμένοι, να έχουν νοσήσει ή να προσκομίζουν αρνητικό τεστ, η κυβέρνηση έχει άρει πολλούς περιορισμούς για τον κορωνοϊό διευκολύνοντας έτσι τις διακοπές».

Δήμητρα Κυρανούδη

 

 Πηγή: Deutsche Welle  

Κυριακή, Οκτωβρίου 10, 2021

Παραίτηση Κουρτς: η ακαταμάχητη ροπή της ευρωπαϊκής δεξιάς προς τη διαφθορά


 

 

Αν ήταν μόνο ο Σεμπάστιαν Κουρτς, ο Αυστριακός καγκελάριος που μόλις παραιτήθηκε, θα έλεγε κανείς ότι είναι εξαίρεση. Αλλά τις προάλλες, στον τέως Γάλλο πρόεδρο Νικόλα Σαρκοζί φόρεσαν βραχιολάκι, με το οποίο θα εκτίσει στο σπίτι του την πρόσφατη ποινή φυλάκισης για παράνομη χρηματοδότηση της προεκλογικής εκστρατείας του το 2012.
 
Ο πρώην Ισπανός πρωθυπουργός Μαριάνο Ραχόι, έχει ανοιχτούς λογαριασμούς με την ισπανική Δικαιοσύνη. Το 2018 έχασε την εξουσία, μετά την  πρόταση μομφής κατά της κυβέρνησης του για σκάνδαλο διαφθοράς στο δεξιό Λαϊκό Κόμμα, του οποίου ηγείτο. Ο Andrej Babiš, ο συντηρητικός πρωθυπουργός της Τσεχίας, ερευνάται αυτές τις μέρες από την αστυνομία. Σύμφωνα με τις πρόσφατες αποκαλύψεις στα Pandora Papers, είχε αγοράσει έναν πύργο στη Γαλλία με ενδιάμεση μια offshore εταιρεία.

Ο Κύπριος πρόεδρος Νίκος Αναστασιάδης, κι αυτός του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος, επίσης φιγουράρει στα Pandora Papers. H νομική εταιρεία Anastasiades & Partners που είχε ιδρύσει, κατηγορείται ότι απέκρυψε τα περιουσιακά στοιχεία ενός Ρώσου μεγιστάνα πίσω από πλασματικούς ιδιοκτήτες.
 
Ο Λεονίντ Λεμπέντεφ, Ρώσος ολιγάρχης και πρώην βουλευτής, είχε παραχωρήσει στον Ν. Αναστασιάδη δωρεάν το ιδιωτικό τζετ του, τον Ιούνιο του 2013, για να ταξιδέψει στο Παρίσι. Υπάρχουν και άλλες υποθέσεις, όπως τα «χρυσά διαβατήρια». Αν στη Κύπρο δεν επικρατούσε η ανάλογη ανατολικό-οθωμανική ανοχή στη διαφθορά, κακή επιρροή και της Ελλάδας, ο κ. Αναστασιάδης θα αντιμετώπιζε μεγαλύτερα προβλήματα από τους παραπάνω συντηρητικούς ομολόγους του.

Τα ακροδεξιά ξαδελφάκια δεν τα πάνε καλύτερα. Όπως ο Ματέο Σαλβίνι, που μέσω των social media καταδίκαζε δριμύτατα τα ναρκωτικά και την ομοφυλοφιλία. Μόνο που ο υπεύθυνος επικοινωνίας του ακροδεξιού ηγέτη της Λέγκας, που τού έγραφε τα post, είναι μπλεγμένος σε σκάνδαλο σεξ και ναρκωτικών με δύο εκδιδόμενους Ρουμάνους.
 
Άλλωστε και ο Κουρτς που μόλις παραιτήθηκε, καραμπινάτος ακροδεξιός είναι. Πρωτοστατεί στη σκληρή αντιμετώπιση των μεταναστών, συμμαχεί με την ακροδεξιά ομάδα χωρών του Βίζεγκραντ, ήταν ένας από τους τέσσερις « φειδωλούς », τους τσιγκούνηδες ηγέτες των πλούσιων χωρών της ΕΕ που ήθελαν βοήθεια με το σταγονόμετρο για τις χώρες του Νότου, όταν ξέσπασε η πανδημία.
 
Αυτά δεν εμπόδισαν καθόλου τον περασμένο Μάιο τον κ. Μητσοτάκη, να βραβεύσει τον «φίλο του» Κουρτς με το  «Βραβείο Ελευθερίας των ΜΜΕ», αφού προηγουμένως τον επαίνεσε για το « οξύ πνεύμα » και τον «ρεαλισμό» του.
 
Στην πραγματικότητα θα έπρεπε, αν μιλάμε για ελευθερία του τύπου, να πάρει ο κ. Κουρτς το βραβείο-βατόμουρο, που δίνεται στους χειρότερους.  Παραιτήθηκε ακριβώς επειδή κατηγορείται ότι πόροι της κυβέρνησης «χρησιμοποιήθηκαν για να χρηματοδοτηθούν εν μέρει χειραγωγημένες δημοσκοπήσεις που εξυπηρετούσαν αποκλειστικά παραταξιακό πολιτικό συμφέρον» και να δημοσιεύονται «εγκωμιαστικά άρθρα» για τον πρωθυπουργό. 

Οι εισαγγελείς πραγματοποίησαν εφόδους στις εγκαταστάσεις του υπουργείου Οικονομικών, στα κεντρικά γραφεία του συντηρητικού κυβερνώντος Λαϊκού Κόμματος (ÖVP), στην έδρα του μέσου ενημέρωσης με τα «εγκωμιαστικά άρθρα» και σε κατοικίες διαφόρων πολύ στενών συνεργατών του επικεφαλής της αυστριακής κυβέρνησης.
 
Όλα αυτά ανακαλύφθηκαν μέσω SMS. Tώρα θα μου πείτε αν υπήρχαν αντίστοιχες ευαισθησίες στην Ελλάδα, μετά τη λίστα Πέτσα και τους συνεχείς ύμνους για τον Μωυσή, δεν θα είχε μείνει όχι πρωθυπουργός και υπουργοί, αλλά ούτε φιλοκυβερνητικό ΜΜΕ που να μην ελεγχθεί. Αλλά εδώ είναι Βαλκάνια. Έτσι περιοριζόμαστε να βλέπουμε το φαινόμενο, που έχει να κάνει με την έλλειψη ευαισθησίας για τους ασθενέστερους, την ελιτιστική νοοτροπία, την έλλειψη ντροπής, τη λατρεία του χρήματος και τη διαπλοκή με μεγάλα οικονομικά συμφέροντα: την ακαταμάχητη ροπή της ευρωπαϊκής δεξιάς προς τη διαφθορά. 

 

Στέλιος Κούλογλου - tvxs.gr

 

Σάββατο, Αυγούστου 15, 2020

Πενιχρές οι αποδόσεις από τo στοίχημα του τουρισμού στην Ευρώπη


ΣΑΒΒΑΤΟ 15 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2020 - 

Ελλάδα, Ισπανία, Πορτογαλία αλλά και Αυστρία, Γαλλία πόνταραν πολλά στον τουρισμό καθώς αποτελεί σημαντικό μέρος των κρατικών εσόδων. Ομως τελικά το στοίχημα του τουρισμού απέρεφε λιγοστά κέρδη. Φταίει η βιασύνη για άρση των περιοριστικών μέτρων, η χαλάρωση της ατομικής ευθύνης που έφερε νωρίτερα το δεύτερο κύμα της πανδημίας ή ο φόβος και η ψυχολογία των πολιτών. Ο,τι κι αν φταίει το αποτέλσμα είναι πενιχρά τουριστικά έσοδα για ευρωπαϊκές χώρες που ο τομέας αποτελεί διψήφιο ποσοστό στο ΑΠΕ τους. Ας κάνουμε μία εικονική περιήγηση σε τουριστικές περιοχές της Ευρώπης.

Η Ελλάδα άνοιξε και το πλήρωσε

Στη χώρα μας ο τουρισμός αντιπροσωπεύει περισσότερο από το ένα πέμπτο της οικονομικής παραγωγής και απασχολεί περίπου το ένα τέταρτο του εργατικού δυναμικού της. Ετσι η κυβέρνηση θεώρησε ότι δεν είχε άλλη επιλογή παρά να αναλάβει το υπολογιζόμενο ρίσκο να ανοίξει στους επισκέπτες. Αλλά ακόμη και οι λίγοι ξένοι ταξιδιώτες που έχουν αρχίσει να επιστρέφουν έχουν ενεργοποιήσει νέες εστίες μολύνσεων κορωνοϊού, ενώ μέχρι στιγμής τα οικονομικά οφέλη δεν είναι ηχηρά.

Η Ελλάδα έχει αντιμετωπίσει την κρίση της πανδημίας καλύτερα από τους περισσότερους. Ωστόσο, η αύξηση των περιπτώσεων μετά τo άνοιγμα των συνόρων τον περασμένο μήνα αποτελεί ένδειξη του πόσο δύσκολο θα είναι οι χώρες σε ολόκληρη την Ευρώπη να επιστρέψουν στην οικονομική ομαλότητα.

Επίσης 6 στα 10 ξενοδοχεία στο Νότιο Αιγαίο είχαν εγκαίρως τα κατάλληλα Υφγειονομικά Πρωτόκολλα.

Ωστόσο, το οικονομικό αποτέλεσμα δεν ήταν το αναμενόμενο. Ξενοδόχοι από τη Ρόδο αναφέρουν ότι τον Ιούνιο είχαν κρατήσεις στο 30%, αλλά έναν μήνα αργότερα έπεσαν στο μισό. Επίσης η Easy Jet από 6 πτήσεις την εβδομάδα τον Ιούλιο πραγματοποιούσε μόνο τρεις.

Σύμφωνα με ξενοδόχους του νησιού η πληρότητα ήταν στο 25% τον Ιούλιο, ενώ η μεγάλη πτώση αφίξεων προμηνύεται δύσκολο χειμώνα για τα νησιά, καθώς ο τουρισμός επηρεάζει και άλλους τομείς της οικονομίας, όπως τους παραγωγούς φρούτων και λαχανικών που προμηθεύουν τα ξενοδοχεία.

Μετά τις πρώτες αφίξεις από τις γειτονικές χώρες και την έξαρση της πανδημίας στα Βαλκάνια, η κυβέρνηση αναγκάστηκε να επιβάλει αυστηρά μέτρα με τεστ 72 ωρών στους ταξιδιώτες από αυτές τις χώρες, σε συνδυασμό με την εντατικοποίηση των ελέγχων και την κατάργηση των πανηγυριών που αποτελούν πόλο έλξης εγχώριου και εισαγόμενου τουρισμού.

Παρά την αυστηροποίηση των μέτρων τα κρούσματα αυξάνονται και η κυβέρνηση προχωρά σε νέα μέτρα και τοπικούς περιορισμούς.


Γαλλία: Εσωστρέφεια με απώλειες 30 έως 40 δισ.

Σε τουλάχιστον 30 ως 40 δισεκατομμύρια ευρώ εκτιμά η γαλλική κυβέρνηση τον «άμεσο αντίκτυπο» της υγειονομικής κρίσης για τον τομέα του τουρισμού στη Γαλλία.

Ο υπουργός Τουρισμού της Γαλλίας σημειώνει ότι «οι Γάλλοι συμμετέχουν μαζικά στην επανεκκίνηση του τουριστικού τομέα, δίνοντας την προτεραιότητα στη Γαλλία» καθώς το 70% εξ όσων πήγαν διακοπές επέλεξαν να παραθερίσουν στην πατρίδα τους. Αυτό «επιτρέπει» ο τομέας να μείνει όρθιος, αλλά «ας είμαστε σαφείς: υπό ομαλές συνθήκες, η Γαλλία φιλοξενεί κάθε καλοκαίρι 17 εκατομμύρια ξένους τουρίστες ενώ εννέα εκατομμύρια Γάλλοι πάνε στο εξωτερικό» και «μέρος της διεθνούς πελατείας έχει εξαφανιστεί», διευκρινίζει.

Το Παρίσι που αποτελεί παγκόσμιο πόλο έλξης τουριστών, φέτος ελλείψει ξένων επισκεπτών, στηρίζεται στον εσωτερικό τουρισμό για να διασώσει τη θερινή περίοδο.


Στον Πύργο του Άιφελ, όπου το εστιατόριο Ιούλιος Βερν είναι «κλεισμένο» για όλα τα βράδια του Ιουλίου, οι Γάλλοι αποτελούν σχεδόν το σύνολο των συνδαιτυμόνων, από 50% πριν από τη υγειονομική κρίση.

Το ίδιο παρατηρείται και για τα πλοιάρια Batobus και στα Bateaux Parisiens που διαπλέουν τον Σηκουάνα και που συνήθως «κατακλύζονται» από ξένους τουρίστες.

Τα μπαρ και στα εστιατόρια έχουν το δικαίωμα να επεκτείνουν τους υπαίθριους χώρους τους στα πεζοδρόμια και σε ορισμένες θέσεις στάθμευσης, μια ειδική άδεια που δόθηκε για το καλοκαίρι έπειτα από σχεδόν τρεις μήνες που παρέμειναν κλειστά λόγω της πανδημίας της Covid-19.

Επικεφαλής τεσσάρων καταστημάτων εκ των οποίων το Maison Rostang, με δύο αστέρια στον οδηγό Michelin, ο εστιάτορας αυτός έγινε γνωστός τον Μάιο επειδή κέρδισε μια δικαστική νίκη εναντίον της Axa, αναγκάζοντας την ασφαλιστική εταιρία να καταβάλει αποζημιώσεις για τις απώλειες εκμετάλλευσης εκατοντάδων επιχειρήσεων.

Αντίθετα με αυτόν τον εστιάτορα, για πολλά ξενοδοχεία η κατάσταση είναι ζοφερή, με μια πληρότητα 18% τον Ιούνιο και 30% τις δύο πρώτες εβδομάδες του Ιουλίου.

Από την πλευρά της η Ντίσνεϊλαντ του Παρισιού άνοιξε τις πύλες της μόλις στα μέσα Ιουλίου, έπειτα από τέσσερις μήνες, με ενισχυμένα μέτρα υγιεινής και μειωμένη ικανότητα υποδοχής. Ο πρώτος ιδιωτικός τουριστικός προορισμός στην Ευρώπη δεν προσελκύει τόσους τουρίστες όπως συνήθως προς την πρωτεύουσα.

Ισπανία: Καταστροφή και αναζήτηση νέου μοντέλου

Στην Ισπανία όπου η πανδημία προκάλεσε μεγάλη αύξηση κρουσμάτων η σεζόν εξελίσσεται σε εφιάλτη. Η Βαρκελώνη στα τέλη Ιουλίου θύμιζε πόλη φάντασμα, καθώς πρώτα η Βρετανία και μετά η Γερμανία ζητούσαν 14ημερη καραντίνα σε όσους έρχονταν από την Ισπανία και οι κυβερνήσεις συνέστησαν αποφυγή ταξιδιών στη χώρα.


Με το άνοιγμα των συνόρων τον Ιούνιο ο ισπανικός τουριστικός κλάδος πίστεψε σε μια επιστροφή στην κανονικότητα. Όμως η έξαρση κρουσμάτων σε περιοχές, όπως η Καταλονία, έκανε πραγματικότητα τους χειρότερους εφιάλτες.

Στο μεταξύ Νορβηγία και Βέλγιο επέβαλαν, και εκείνες, καραντίνα σε όσους επιστρέφουν από την Ισπανία και οι γαλλικές αρχές προειδοποίησαν για ταξίδια στην Καταλονία και άλλες περιοχές της χώρας λόγω της αύξησης κρουσμάτων.

Μετά την ταξιδιωτική προειδοποίηση του αυστριακού υπουργείου Εξωτερικών για την ηπειρωτική Ισπανία πριν από λίγες ημέρες το υπουργείο Υγείας στη Βιέννη άλλαξε τους κανονισμούς εισόδου, ορίζοντας πλέον ότι κατά την επιστροφή στην Αυστρία πρέπει να παρουσιαστεί αρνητικό τεστ SARS-CoV-2.


Ο ισπανικός τουριστικός κλάδος ήλπιζε ότι, παρά τις αναμενόμενες απώλειες, όλα θα πήγαιναν καλά μετά το άνοιγμα των συνόρων στις 21 Ιουνίου. Σήμερα όμως επικρατεί απογοήτευση. Τα κρούσματα κορωνοϊού εκτοξεύθηκαν κυρίως στη Βαρκελώνη.

Πολλά ξενοδοχεία της Ισπανίας ούτε καν άνοιξαν φέτος. Και εκείνα που τόλμησαν έρχονται αντιμέτωπα με κύμα ακυρώσεων από το εξωτερικό αλλά και το εσωτερικό.

Tον Ιούλιο στην Καταλονία υπολογίζεται ότι άνοιξε το 29% των ξενοδοχείων με 20% πληρότητα, ενώ εκτιμάται ότι θα χαθούν 15 εκατ. ευρώ έσοδα από τον τουρισμό φέτος στην περιοχή.

Η ισπανική στατιστική υπηρεσία τοποθετεί τη συμβολή του τουρισμό στο ΑΕΠ περίπου στο 12%.

Από τη πλευρά της η La Vanguardia υπολογίζει ότι το 2019 τα συνολικά έσοδα από τον τουρισμό ξεπέρασαν στα 160 δισεκατομμύρια ευρώ, που αντιστοιχεί σε ποσοστό 18% του ΑΕΠ. Εκτός αυτού η εφημερίδα σημειώνει ότι περισσότεροι από 3.000.000 άνθρωποι ζουν και εργάζονται στον τουριστικό κλάδο και κάνει λόγο για "τουριστική καταστροφή κολοσσιαίων διαστάσεων".

Τα ξενοδοχεία της Ισπανίας, που πλήττονται σκληρά από την κρίση λόγω της πανδημίας, προσφέρθηκαν να πληρώνουν για να υποβάλλονται σε τεστ για τον νέο κορονοϊό οι ξένοι τουρίστες, σε μια προσπάθεια να προσελκύσουν επισκέπτες, μετά την νέα έκρηξη των κρουσμάτων αλλά και την αιφνιδιαστική απόφαση της Βρετανίας να επιβάλλει καραντίνα σε όσους επιστρέφουν από τη χώρα αυτή.

Οι Ισπανοί ήλπιζαν ότι οι Βαλεαρίδες και τα Κανάρια Νησιά θα εξαιρούνταν από την απόφαση, αλλά και άλλες περιφέρειες, όπως η Ανδαλουσία και η Βαλένθια, πιστεύουν ότι τιμωρούνται αδίκως.

Σήμερα η Γερμανία εξέδωσε ταξιδιωτική οδηγία για υποχρεωτική 14ήμερη καραντίνα όσων έρχονται από ηπειρωτική Ισπανία αλλά και Βαλεαρίδες. Εξαίρεση μόνο τα Κανάρια νησιά.

Πολλοί μεταξύ των οποίων ειδικοί, ενώσεις και οικολογικές οργανώσεις στην Ισπανία κάνουν λόγο για ανάγκη μεταστροφής στο μοντέλο του τουρισμού, από τον μαζικό στον ποιοτικό με αφορμή και την πανδημία. Η Βαρκελώνη με 1,6 εκατ. κατοίκους υποδέχτηκε το 2019 30 εκατ. επισκέπτες

Πορτογαλία: Αδειες παμπ και ...κρατικά ταμεία

Στη σχεδόν άδεια παμπ του στο Αλγκάρβε στη νότια Πορτογαλία, κάπου στα μέσα Ιουλίου ο Σάμιουελ Τίλεϊ ήταν εξοργισμένος που οι κανονισμοί για τον κορωνοϊό στη γενέτειρά του Βρετανία κρατούσαν μακριά τους τουρίστες, θέτοντας σε κίνδυνο μια ήδη ζοφερή θερινή περίοδο.

Η Βιλαμούρα, που συνήθως είναι γεμάτη με τουρίστες αυτή την εποχή του χρόνου, είναι ήσυχη με αποτέλεσμα το προσωπικό στην παμπ O'Neills του Τίλεϊ να μην έχει πολλά να κάνει από το να συζητά για την απόφαση της Βρετανίας να αφήσει την Πορτογαλία εκτός της λίστας των 50 και πλέον χωρών που είναι ασφαλείς για ταξίδια χωρίς περιορισμούς.

Πέρυσι, η Πορτογαλία υποδέχθηκε περίπου 2 εκατ. Βρετανούς, με 64% εξ αυτών να πηγαίνουν στο ηλιόλουστο Αλγκάρβε, που είναι γνωστό για τις αμμουδιές του και τα γήπεδα γκολφ. Έως σήμερα το 2020, μόνο 92.000 Βρετανοί έχουν επισκεφθεί την περιοχή.


Οι ξαπλώστρες είναι άδειες και οι σερβιτόροι στέκονται μόνοι τους έξω από εστιατόρια, κρατώντας στα χεριά τους τα μενού χωρίς όμως να υπάρχουν πελάτες για να τους τα δώσουν.
Οι Βρετανοί εισέφεραν περίπου 3,2 δισεκ. ευρώ στην πορτογαλική οικονομία πέρυσι και χωρίς αυτά τα χρήματα, οι επιχειρήσεις στο Αλγκάρβε, που βασίζονται στη θερινή περίοδο για να βγάλουν πέρα, θα βρεθούν σε δύσκολη θέση.

Κατά μέσο όρο, τα ξενοδοχεία στο Αλγκάρβε, που είναι συνήθως γεμάτα τον Ιούλιο και τον Αύγουστο, αυτή τη στιγμή επιβιώνουν με πληρότητα μόλις 40%, σύμφωνα με την AHETA.

Το Αλγκάρβε είδε τον αριθμό των καταγεγραμμένων ανέργων τον Ιούνιο να καταγράφει άλμα κατά 231% συγκριτικά με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, αυξανόμενος από τους περίπου 8.000 σε πάνω από 26.000 ανθρώπους.

Η κυβέρνηση έχει παραδεχθεί ότι το Αλγκάρβε χρειάζεται επειγόντως βοήθεια και ανακοίνωσε ότι θα δαπανήσει 300 εκατ. ευρώ για να στηρίξει την οικονομία.

Αυστρία: Χειμερινό και θερινό χτύπημα

Έχοντας πληγεί σε πρωτοφανή βαθμό από τα περιοριστικά μέτρα για την αποφυγή της εξάπλωσης του νέου κορωνοϊού ο τουρισμός στην Αυστρία, έπειτα από την επανεκκίνησή του τον Ιούνιο, ακολουθεί αργούς ρυθμούς και παραμένει σημαντικά χαμηλότερος σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα πέρυσι.

Μετά τις καθολικές ακυρώσεις τον Απρίλιο και τον Μάιο, που οι μειώσεις των διανυκτερεύσεων στην Αυστρία ανέρχονταν σε ποσοστό περίπου 90% σε σχέση με το αντίστοιχο δίμηνο του 2019, η μείωσή τους τον Ιούνιο ήταν στο 58,6%, με την πλειονότητα των επισκεπτών να προέρχεται από το εσωτερικό, όπως αναφέρουν τα νέα σημερινά στοιχεία της Αυστριακής Στατιστικής Υπηρεσίας.

"Με την επαναλειτουργία των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων μετά τον "εγκλεισμό" λόγω κορονοϊού υπήρξε μόνον μία "αργή" επανεκκίνηση του τουρισμού στη χώρα, και το υψηλότερο ποσοστό των διανυκτερεύσεων, συγκεκριμένα ένα 56%, αφορά τους Αυστριακούς, ενώ οι επισκέπτες από την Γερμανία αντιπροσωπεύουν το ένα τρίτο σε διανυκτερεύσεις", τονίζει σε δηλώσεις του ο γενικός διευθυντής της Στατιστικής Υπηρεσίας Τομπίας Τόμας.

Ο αριθμός των αφίξεων μειώθηκε τον Ιούνιο κατά 61,5% σε 1,68 εκατομμύρια επισκέπτες, ενώ από τις αρχές της θερινής περιόδου στις αρχές Μαΐου, ο αριθμός των διανυκτερεύσεων έχει μειωθεί κατά 70,2%, ή από τα 14,07 εκατομμύρια πέρυσι, σε 5,99 εκατομμύρια εφέτος, σύμφωνα με την Αυστριακή Στατιστική Υπηρεσία.


 Η Βιέννη υπέστη τις μεγαλύτερες απώλειες με μία πτώση στις διανυκτερεύσεις κατά 87,9%, ενώ από την άλλη πλευρά, το ομόσπονδο κρατίδιο Μπούργκενλαντ, στα ανατολικά της χώρας στα σύνορα με την Ουγγαρία, σημείωσε τις χαμηλότερες απώλειες με ένα μείον 34,6%.


Στα τέλη Ιουλίου ήρθε νέο πλήγμα για την Αυστρία. Η είδηση «έσκασε» στην κορύφωση της τουριστικής σεζόν ήταν ασφαλώς ό,τι χειρότερο για την τουριστική βιομηχανία της χώρας: Το δημοφιλές θέρετρο Σαν Βόλφγκανγκ εξελίχθηκε στο νέο hotspot κορωνοϊού της Αυστρίας. 56 εργαζόμενοι, τρεις νέοι που μένουν στην περιοχή αλλά και τρεις τουρίστες στα επιβεβαιωμένα κρούσματα. Το γεγονός ότι τα περισσότερα κρούσματα αφορούν εργαζομένους των 2.700 ξενοδοχειακών κλινών της περιοχής συνιστά βαρύ πλήγμα για τον τουρισμό του Σαν Βόλφγκανγκ, που εκτιμάται ότι φέρνει και το πρόωρο τέλος της φετινής σεζόν.

Βρετανία: Βουτιά 88% στο Χίθροου

Μείωση τον Ιούλιο κατά 88% του αριθμού των επιβατών του σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι ανακοίνωσε το αεροδρόμιο Χίθροου στο Λονδίνο.  
 

Το αεροδρόμιο αυτό, το οποίο ανήκει σε όμιλο επενδυτών, στον οποίο περιλαμβάνονται οι Ferrovial της Ισπανίας, Qatar Investment Authority και China Investment Corp, ανακοίνωσε επίσης ότι στο Χίθροου δεν πραγματοποιείται το 60% των δρομολογίων.


Πηγή: naftemporikigr

 








Πέμπτη, Ιουλίου 30, 2020

Αυστρία: Νέα σύνδεση με Κάρπαθο από Σάλτσμπουργκ

Διευρύνεται το πτητικό πρόγραμμα από το αεροδρόμιο του Σάλτσμπουργκ για το δεύτερο μισό του καλοκαιριού, συμπεριλαμβάνοντας επιπλέον ηλιόλουστους προορισμούς στους οποίους περιλαμβάνεται και ένας Ελληνικός.

Από τις 4 Αυγούστου, η Eurowings που συνεργάζεται με την TUI θα πετά προς Κάρπαθο. Ήδη, από τις αρχές Ιουλίου, η TUI προσφέρει συνδέσεις με Κρήτη, Κέρκυρα, Κω και Ρόδο.

Επίσης, η WIZZ Air θα πετά προς Κύπρο δύο φορές την εβδομάδα.



Πηγή: tornosnews.gr - July 30, 2020

Κυριακή, Ιουνίου 21, 2020

Μένουμε Αυστρία λένε 6 στους 10 πολίτες - Πόσοι θα επιλέξουν διακοπές στην Ελλάδα

Μόνον ένα ποσοστό 28% εκείνων που θα κάνουν διακοπές, θα ταξιδέψουν για τον σκοπό αυτό στο εξωτερικό, σύμφωνα με δημοσκόπηση. Ποιες χώρες φαίνεται να επιλέγουν.

Παρά το γεγονός ότι από την περασμένη Τρίτη, 16 Ιουνίου, η Αυστρία έχει άρει τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς για 31 χώρες, στις οποίες από σήμερα προστέθηκε και η Ισπανία, οι Αυστριακοί που προτίθενται να κάνουν εφέτος θερινές διακοπές, στην πλειονότητά τους και σε ποσοστό 60%, σχεδιάζουν να τις περάσουν στη χώρα τους, σύμφωνα με νέα αντιπροσωπευτική δημοσκόπηση που δημοσιεύεται σήμερα.

Μόνον ένα ποσοστό 28% εκείνων που θα κάνουν διακοπές, θα ταξιδέψουν για τον σκοπό αυτό στο εξωτερικό, αν και είναι σχεδόν διπλάσιο το ποσοστό των ερωτηθέντων στη δημοσκόπηση που θεωρούν ότι οι διακοπές σε μία άλλη χώρα - και κυρίως στη θάλασσα - θα ήταν ιδανικές για τους ίδιους.

Όπως διαπιστώνεται στη δημοσκόπηση του γνωστού Ινστιτούτου Ερευνών Gallup, οι περισσότεροι από εκείνους που θα προτιμήσουν να περάσουν τις διακοπές τους στο εξωτερικό, προτίθενται να βρεθούν σε κάποια από τις γειτονικές προς την Αυστρία χώρες.

Συγκεκριμένα, το ένα τρίτο, ή ποσοστό 32%, φέρεται πως θα επιλέξουν την Κροατία για τις διακοπές τους, με την Ιταλία να έρχεται δεύτερη ως προορισμός τους σε ποσοστό 15% και να ακολουθεί η Ελλάδα με ποσοστό 8%.

Με ποσοστό 7%, η καθεμία, έπονται ως χώρες προορισμού των φετινών διακοπών των Αυστριακών στο εξωτερικό, οι γειτονικές Γερμανία, Ουγγαρία, Σλοβακία, Τσεχία, όπως επίσης Ισπανία και Κανάριοι Νήσοι, ενώ στο 4% περιορίζεται η προτίμηση για την Τουρκία.

Ένα ποσοστό 2% για έκαστη, φέρεται, σύμφωνα με τη δημοσκόπηση, πως οι Αυστριακοί που θα κάνουν διακοπές στο εξωτερικό, θα ταξιδέψουν για το σκοπό αυτό σε Κύπρο, Γαλλία, Βρετανία και Σκοτία.

Ο Αυστριακός υπουργός Εξωτερικών Αλεξάντερ Σάλενμπεργκ, είχε ανακοινώσει ήδη την περασμένη εβδομάδα ότι από τις 16 Ιουνίου και μετά, οι Αυστριακοί που θα περάσουν τις καλοκαιρινές τους διακοπές στην Ελλάδα, την Ιταλία ή την Κροατία, αλλά και σε άλλες 28 χώρες, θα μπορούν να επιστρέφουν στην Αυστρία χωρίς πλέον περιορισμούς, ενώ πρόσφατα ανακοίνωσε την άρση των περιορισμών, από σήμερα, και για την Ισπανία.

Για άλλη μια φορά, ο Αλεξάντερ Σάλενμπεργκ κάλεσε τους ανθρώπους που ταξιδεύουν στο εξωτερικό να αναλάβουν "προσωπική ευθύνη", επισημαίνοντας πως, ακόμα κι αν αρθούν οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί για όλο και περισσότερες χώρες, εξακολουθεί να υπάρχει "υψηλός κίνδυνος ασφάλειας για ολόκληρο τον κόσμο, καθώς, σε παγκόσμιο επίπεδο, βρισκόμαστε στη μέση μιας πανδημίας".

Επομένως, κατά την άποψή του, δεν μπορεί να αποκλειστεί η άρση της ελευθερίας ταξιδιού σε περίπτωση δεύτερου κύματος, και, όπως σημείωσε, τον Μάρτιο όλοι είδαν "πόσο γρήγορα θα μπορούσε να ανατραπεί η κατάσταση, πόσο γρήγορα θα μπορούσαν να κλείσουν τα σύνορα και να ακυρωθούν αεροπορικές και σιδηροδρομικές συνδέσεις".

Για το λόγο αυτό παραμένει η "ταξιδιωτική οδηγία" του υπουργείου Εξωτερικών, το οποίο "συνιστά επειγόντως την παραίτηση από όλα τα μη αναγκαία ταξίδια, ιδιαίτερα από όλα τα ταξίδια για διακοπές". Ωστόσο, όπως διευκρίνισε ο Αλεξάντερ Σάλενμπεργκ, νομικά, από την σκοπιά του υπουργείου Εξωτερικών, η οδηγία "δεν έχει καθόλου συνέπειες", οι ταξιδιωτικές οδηγίες είναι μία "έκκληση για προσωπική ευθύνη, τίποτα περισσότερο".

Οι προειδοποιήσεις ταξιδιού εξακολουθούν να ισχύουν για 21 χώρες, συμπεριλαμβανομένων της Λευκορωσίας, των Φιλιππίνων, της Πορτογαλίας, της Ρωσίας, της Σουηδίας, της Τουρκίας, των Ηνωμένων Πολιτειών και της Βρετανίας, ενώ, μερική προειδοποίηση ταξιδιού ισχύει για τη Λομβαρδία και την κινεζική επαρχία Χουμπέι.


Πηγή: ΑΠΕ / euro2day.gr - June 21, 2020

Τρίτη, Φεβρουαρίου 25, 2020

Κορονοϊός: Άλλοι τέσσερις νεκροί στην Ιταλία - Στα 11 τα θύματα της επιδημίας - Δύο κρούσματα στην Αυστρία

Άλλοι τέσσερις άνθρωποι που είχαν προσβληθεί από τον κορονοϊό πέθαναν στη βόρεια Ιταλία, ανακοίνωσε σήμερα ο επικεφαλής της υπηρεσίας πολιτικής προστασίας, μια έκβαση που αυξάνει σε 11τον απολογισμό των νεκρών από το χειρότερο ξέσπασμα της ασθένειας του Covid-19 στην Ευρώπη.

Οι νεκροί από τον κοροναϊό στην Ιταλία είναι έντεκα. Πριν λίγο ανακοινώθηκε ότι πέθανε μια ηλικιωμένη γυναίκα στην περιφέρεια Βενετο. Νωρίτερα σήμερα κατέληξαν άλλοι τρεις ασθενείς άνω των ογδόντα ετών στην Λομβαρδία.


Παράλληλα, τρία νέα κρούσματα καταγράφηκαν στην Σικελία της Κάτω Ιταλίας, δυο στην κεντρική περιοχή της Τοσκάνης και ένα στην Λιγουρία, με πρωτεύουσα την Γένοβα.

 

Επιβεβαιώθηκαν δύο κρούσματα στην Αυστρία

Συναγερμός λόγω κορονοϊού έχει σημάνει και στην Αυστρία καθώς τη Δευτέρα επιβεβαιώθηκαν δύο κρούσματα του Covid-19 στη χώρα και συγκεκριμένα στο ομόσπονδο κρατίδιο του Τιρόλου. όπως δήλωσε ο τοπικός κυβερνήτης του, Γκιούντερ Πλάτερ στο Αυστριακό Πρακτορείο Ειδήσεων (ΑΡΑ).

Πρόκειται για ζευγάρι δύο 24χρονων Ιταλών από την περιοχή του Μπέργκαμο, οι οποίοι είχαν φθάσει την περασμένη Παρασκευή στην πρωτεύουσα του Τιρόλου, Ίνσμπρουκ, όπου και πρόκειται να παραμείνουν σε απομόνωση μέχρι το Σαββατοκύριακο στην Πανεπιστημιακή Κλινική, όπως ανακοίνωσε ο διευθυντής της, Γκιούντερ Βάις.

Σύμφωνα με τον ίδιο, και οι δυο τους είναι πολύ συνεργάσιμοι και σε καλή κατάσταση. Η γυναίκα εμφάνισε το Σάββατο ελαφρά συμπτώματα και την Κυριακή χαμηλό πυρετό, ενώ ο φίλος της ήταν μέχρι το πρωί της Κυριακής απύρετος, στη συνέχεια παρουσίασε ελαφρά υψηλή θερμοκρασία και κατόπιν για δύο ημέρες χαμηλό πυρετό, αλλά από σήμερα και οι δύο είναι απύρετοι.

Οι πρώτες πληροφορίες ανέφεραν ότι η Ιταλίδα ζει και εργάζεται σε ξενοδοχειακή επιχείρηση στο Ίνσμπρουκ - η οποία έχει τεθεί από σήμερα το απόγευμα σε καραντίνα - όπου έφθασε για επίσκεψη ο φίλος της. Οι δυο τους ενημέρωσαν το βράδυ της Δευτέρας το κέντρο ελέγχου και εισήχθηκαν κατόπιν στην κλινική.


Πηγή και νεότερα>>documentonews.gr

Πέμπτη, Νοεμβρίου 28, 2019

Wiener Zeitung: Tο 2019 η καλύτερη χρονιά όλων των εποχών για τον τουρισμό στην Ελλάδα


“Ακμάζει ο τουρισμός της Ελλάδας”, τιτλοφορεί σημερινή, εκτενή ανταπόκρισή της από την Αθήνα η αυστριακή εφημερίδα Wiener Zeitung, σημειώνοντας στον υπότιτλο ότι “ο ελληνικός τουριστικός κλάδος πετυχαίνει το ένα μετά το άλλο τα ρεκόρ και μετά τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2019 είναι σίγουρο ότι θα πρόκειται για την καλύτερη χρονιά όλων των εποχών”.

Εισαγωγικά παρατίθενται πρόσφατα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδας, σύμφωνα με τα οποία μέσα στους εννέα πρώτους μήνες εφέτος το ύψος των εσόδων από τον τουρισμό έφθασε τα 16,08 δισ. ευρώ και παρατηρητές αναμένουν πως μέχρι το τέλος της χρονιάς θα φθάσει ή και θα ξεπεράσει τα 17 δισ., έναντι των 16,1 δισ. το 2018.

“Πρόκειται για συνεχή αύξηση στον τομέα του τουρισμού στην Ελλάδα για έβδομη συνεχή χρονιά και αυτό με μεγάλη δυναμική, καθώς το 2012 είχαν βρεθεί στην Ελλάδα, που έχει πληθυσμό 10,7 εκατ. κατοίκους, 15,52 εκατ. τουρίστες από το εξωτερικό – χωρίς εκείνους από κρουαζιέρες – ενώ το 2018 ο αριθμός τους ανήλθε στα 30,1 εκατ.”.

 Όπως επισημαίνεται στην ανταπόκριση, ανεξάρτητα από το εάν είναι οι αρχαιολογικοί χώροι, το καλό φαγητό ή η ασφάλεια, οι Αυστριακοί έχουν ανακαλύψει εδώ και πολύ καιρό την Ελλάδα ως προορισμό για τις διακοπές τους και μέσα στο 2018 έφθασαν στην Ελλάδα ακριβώς 520.814 Αυστριακοί, στους οποίους φαίνεται να άρεσε ιδιαίτερα, καθότι παρέμειναν κατά μέσο όρο για 8,7 ημέρες, κατά 1,2 ημέρες περισσότερο από ότι ο μέσος ξένος τουρίστας.

Επιπλέον, οι Αυστριακοί ξόδεψαν στην Ελλάδα κατά μέσο όρο 698 ευρώ, ποσό που είναι κατά 34% μεγαλύτερο από εκείνο όλων των υπόλοιπων τουριστών, οι οποίοι ξοδεύουν κατά μέσο όρο 520 ευρώ.

Τα μεγαλύτερα έσοδα προέρχονταν το 2018 από τουρίστες από χώρες της Ευρωζώνης, σε ποσοστό 45% του συνόλου, με τη “μερίδα του λέοντος” να έχουν οι Γερμανοί τουρίστες σε ποσοστό 18,9%, ενώ σε ποσοστό 25% τα έσοδα προέρχονταν από τουρίστες από χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης αλλά εκτός Ευρωζώνης, και σε ποσοστό 30% από τις υπόλοιπες χώρες.

Η εφημερίδα υπογραμμίζει το γεγονός ότι ο τουρισμός, που, όπως σημειώνει, παραδοσιακά αποτελεί έναν πυλώνα ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας, κερδίζει ολοένα και μεγαλύτερη σημασία για την εθνική οικονομία, καθότι αντιπροσωπεύει ήδη το 30,9% του ελληνικού ΑΕΠ και το 25,9% του συνόλου των απασχολούμενων το 2018, με τα ανάλογα στοιχεία του 2012 να βρίσκονται αντίστοιχα, μόνον στο 16,4% του ΑΕΠ και στο 18,3% της απασχόλησης.

Στην ανταπόκριση επισημαίνεται επίσης, ο διπλασιασμός των τουριστών στην Αθήνα μεταξύ 2012 και 2018, από 2,5 εκατ. σε 5,7 εκατ. και τονίζεται ο κεντρικός ρόλος του αεροδρομίου “Ελευθέριος Βενιζέλος” στην τόσο θεαματική ανάκαμψη της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας.

Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά, η προσφορά σε πτήσεις έχει διευρυνθεί μαζικά και με δρομολόγια χαμηλού κόστους που έχουν αντίκτυπο στους αριθμούς των αφίξεων, οι οποίες από τα 2,6 εκατ. ξένους τουρίστες το 2012, έφθασαν τα 8,1 εκατ. το 2018, αριθμός που θα είναι πολύ μεγαλύτερος, όχι μόνον εφέτος, και ήδη κατασκευάζονται νέα τερματικά επιβατών.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ)

Πηγή: hellasjournal.com - Nov 28, 2019

Παρασκευή, Οκτωβρίου 11, 2019

TUI Αυστρίας: 27 εβδομαδιαίες πτήσεις προς Ελλάδα μέσω της Austrian

Άνοιξαν οι κρατήσεις στην TUI Αυστρίας για 50 εβδομαδιαίες πτήσεις που θα πραγματοποιούνται το καλοκαίρι του 2020 μέσω της Austrian Airlines, στις οποίες δίνεται έμφαση στον νο. 1 προορισμό των Αυστριακών ταξιδιωτών, που είναι η Ελλάδα.

Συγκεκριμένα, περιλαμβάνονται 27 εβδομαδιαίες αναχωρήσεις σε δημοφιλείς προορισμούς της ελληνικής ενδοχώρας και νησιωτικούς, όπως η Κρήτη, η Ρόδος, η Κέρκυρα και η Κως αλλά και σε μικρότερα ελληνικά νησιά όπως η Σαντορίνη, η Σκιάθος, η Ζάκυνθος και η Κάρπαθος.

Εκτός από την Ελλάδα, η TUI Αυστρίας θα προσφέρει συνδέσεις με Σαρδηνία, Calabria, Ίμπιζα, Μινόρκα, Κανάρια, Μαδέρα, Χουργκάντα, Αττάλεια και Dalaman, ενώ αναμένεται να ανακοινωθούν και νέα δρομολόγια τις επόμενες εβδομάδες.


Πηγή: tornosnews.gr - Oct 11, 2019

Δευτέρα, Μαΐου 06, 2019

TUI: Προσφορά στις διακοπές στην Ελλάδα για τους Αυστριακούς

Πακέτο προσφοράς για οικογενειακά ταξίδια των Αυστριακών στην Ελλάδα αυτό το καλοκαίρι προσφέρει η TUI.

Το πακέτο TUI Family Deal Action Family προσφέρει ταξίδια για παιδιά από 2 έως 11 ετών από 199 ευρώ με την προϋπόθεση οτι η κράτηση θα γίνει μέχρι και τις 2 Ιουνίου.

Η προσφορά ισχύει για 50 επιλεγμένα ξενοδοχεία στους δημοφιλείς προορισμούς της Ελλάδας για τους Αυστριακούς τουρίστες. Οι ταξιδιώτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε διακοπές στην Κρήτη, την Κέρκυρα, την Κω ή τη Ρόδο στα brand TUI ή Magic Life Best Family.

Ανάμεσα στα ξενοδοχεία που περιλαμβάνονται στη προσφορά είναι το TUI Magic Life Plimmiri στη Ρόδο, με κόστος διαμονής σε δίκλινο για μία εβδομάδα με all in και πτήσεις και αναχώρηση από τη Βιέννη, από 1.129 ευρώ το άτομο. Τα παιδιά ταξιδεύουν με κόστος από 199 ευρώ.

Στο best FAMILY Atlantica Mikri Poli της Κω, η διαμονή μιας εβδομάδας σε δίκλινο με all in και πτήσεις με αναχώρηση από το Σάλτσμπουργκ ξεκινά από 1.299 το άτομο και την προσφορά για τα παιδιά.

Επίσης, στο Suneo Club Chrissi Amoudi Crete η αντίστοιχη διαμονή με αναχώρηση από τη Βιέννη κοστίζει 999 ευρώ το άτομο.


Πηγή: tornosnews.gr - May 06, 2019

Πέμπτη, Απριλίου 11, 2019

«Πρωτιά» για την Ελλάδα: Νο1 τουριστικός προορισμός για τον αυστριακό κολοσσό TUI


Η Ελλάδα θα είναι και φέτος το καλοκαίρι, όπως και τις τρεις προηγούμενες χρονιές, στην πρώτη θέση, ως ο πλέον προσφιλής τουριστικός προορισμός για τους πελάτες του μεγαλύτερου αυστριακού ταξιδιωτικού ομίλου TUI, συγκεντρώνοντας τις περισσότερες κρατήσεις, όπως τόνισε η γενική διευθύντριά του, Λίζα Βέντιγκ, κατά την παρουσίαση του προγράμματός του για το 2019, στην πόλη Λιντς.

*Όπως ανέφερε η γενική διευθύντρια του Ομίλου, την Ελλάδα, που βρίσκεται εφέτος για τον «TUI Austria» στην πρώτη θέση, ακολουθεί η Ισπανία, με την Τουρκία να επιστρέφει στην τρίτη θέση παρουσιάζοντας σχετική ανάκαμψη σε σχέση με το 2018, την Ιταλία να βρίσκεται στην τέταρτη θέση και την Αίγυπτο στην πέμπτη θέση. 

*Στις τρεις πρώτες θέσεις των περισσότερων κρατήσεων από την πόλη Λιντς, βρίσκονται τρία ελληνικά νησιά, Κρήτη, Ρόδος και Κως, ενώ στην τέταρτη θέση είναι η Αττάλεια της Τουρκίας και στην πέμπτη θέση, η ιδιαίτερα αγαπητή στο παρελθόν ως τουριστικός προορισμός, ισπανική Μαγιόρκα. 

Από την πόλη Λιντς, η TUI θα έχει 12 πτήσεις την εβδομάδα προς ελληνικούς προορισμούς και, συγκεκριμένα, τέσσερις για την Κρήτη, τρεις για τη Ρόδο, δύο για την Κω και από μία πτήση για την Κάρπαθο, την Κέρκυρα και τη Ζάκυνθο.

Η Ελλάδα, ως τουριστικός προορισμός, κατέχει εδώ και χρόνια μία από τις πρώτες θέσεις -αν όχι την πρώτη- στις προτιμήσεις των Αυστριακών τουριστών με κατά μέσο όρο 400.000 άτομα να καταφθάνουν ετησίως στη χώρα μας, και, ως εκ τούτου, η Αυστρία, σε αναλογία με τον πληθυσμό της (8,8 εκατ. κάτοικοι), βρίσκεται στην πρώτη θέση από πλευράς αφίξεων ξένων τουριστών στην Ελλάδα.


Photo:  Η  Ακρόπολη της Λίνδου στη Ρόδο. 


Πηγή: hellasjournal.com - Apr 11, 2019

Τρίτη, Απριλίου 02, 2019

Πρώτη η Ελλάδα στις προτιμήσεις Αυστριακών τουριστών


Στην πρώτη θέση προτίμησης των Αυστριακών  για το 2019 βρίσκεται η Ελλάδα με βάση τον αριθμό πτήσεων, που  ξεπερνούν τις 15 εβδομαδιαίως από τα αεροδρόμια αυστριακών πόλεων, ενώ και οι κρατήσεις σημειώνουν άνοδο 10% σε σχέση με το 2018.

Το γεγονός αυτό επιβεβαίωσαν οι εκπρόσωποι των αεροδρομίων Γκρατς, Λινζ και Σάλτσμπουργκ, οι οποίοι συμμετείχαν  στα σεμινάρια  προς διευθυντικά στελέχη τουριστικών οργανισμών και  ταξιδιωτικών γραφείων, που διοργάνωσε το διάστημα 19 -28 Μαρτίου η Υπηρεσία ΕΟΤ Εξωτερικού Αυστρίας.

Οι συμμετέχοντες ενημερώθηκαν επίσης για το καλοκαιρινό πρόγραμμα που περιλαμβάνει 14 ελληνικούς προορισμούς (Κρήτη, Ρόδος, Κως, Κάρπαθος, Μύκονος, Σαντορίνη, Σκιάθος, Σκόπελος, Ν. Πελοπόννησος, Θάσος, Κέρκυρα, Κεφαλονιά, Ζάκυνθος, Χαλκιδική) όπως επίσης  και για το εύρος των ταξιδιωτικών εμπειριών, που προσφέρουν οι εν λόγω προορισμοί στους επισκέπτες τους.

Τα ενθαρρυντικά  μηνύματα από την Αυστρία  έρχονται  σε συνέχεια της πολύ επιτυχημένης χρονιάς-ρεκόρ του  2018, οπότε αυξήθηκαν  21,3% οι αφίξεις Αυστριακών τουριστών στη χώρα μας.


Πηγή: naftemporiki.gr - Apr 02, 2019

Πέμπτη, Μαρτίου 28, 2019

Προβολή της Καρπάθου στη Βιέννη

Με αδιάκοπο ρυθμό συνεχίζονται οι δράσεις της Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου Καρπάθου με στόχο την πολυεπίπεδη προσέγγιση αγορών ενδιαφέροντος του εξωτερικού. Αμέσως μετά τη δυναμική παρουσία στη διεθνή έκθεση Τουρισμού στο Βερολίνο και την ειδική συμμετοχή σε έκθεση Τουρισμού Δραστηριοτήτων στην Κοπεγχάγη, ακολούθησε ένα αμιγές τεχνοκρατικό διήμερο επαφών με εκπροσώπους έγκριτων φορέων και ΜΜΕ στη Βιέννη, έπειτα από ενδελεχή προεργασία.

Πιο συγκεκριμένα στο διάστημα 19 και 20 Μαρτίου 2019, η Δημοτική Σύμβουλος και μέλος της Επιτροπής Τουρισμού, κυρία Φωτεινή Φράγκου, είχε τη δυνατότητα κατ' ιδίαν συναντήσεων με πέντε κορυφαίους ταξιδιωτικούς bloggers με εξειδίκευση σε διαφορετικές θεματικές ενότητες, ανάλογα με το εύρος επιλογών που προσφέρει ο προορισμός Κάρπαθος. Στο πνεύμα αυτό, το ενδιαφέρον τους να επισκεφτούν και να αναδείξουν το δεύτερο μεγαλύτερο νησί των Δωδεκανήσων από πλευράς δραστηριοτήτων, φυσικού κάλλους, γαστρονομίας, παράδοσης και πολιτισμού, εξέφρασε το σύνολο των συμμετεχόντων στα ραντεβού που εντυπωσιάστηκε από τις εκτενείς παρουσιάσεις της κας Φράγκου.

Εξίσου εποικοδομητική ήταν η συνάντηση στο Γραφείο ΕΟΤ Αυστρίας με την Προϊσταμένη, κυρία Ελένη Μελιτά και τον υπεύθυνο σε θέματα Marketing κ. Γιάννη Ραφαλιά. Ανάμεσα σε άλλα θέματα που συζητήθηκαν, συμφωνήθηκε από  την εκπρόσωπο της Καρπάθου και τα αεικίνητα στελέχη του ΕΟΤ της Αυστρίας,  η διερεύνηση ενδεχόμενου οργανωμένου δημοσιογραφικού ταξιδιού με έμπειρους ταξιδιωτικούς συντάκτες και δημοσιογράφους κορυφαίων ΜΜΕ.

Μεταξύ των συναντήσεων με φορείς, ξεχώρισε και η συνάντηση με τον προσωπικό σύμβουλο της Αντιδημάρχου Βιέννης, με σκοπό την ενημέρωση και τη σύσφιξη των σχέσεων μεταξύ των δύο Δήμων. Αξίζει να σημειωθεί πως οι παρουσιάσεις εμπλουτίστηκαν με τη διάθεση του νέου μοντέρνου Τουριστικού φυλλαδίου του Δήμου, των εντύπων και των σύγχρονων εφαρμογών για τα δύο νέα εξειδικευμένα Τουριστικά «προϊόντα» της Καρπάθου, τα μονοπάτια και την ορνιθο-παρατήρηση, ενώ γλυκιά «επίγευση» αυθεντικότητας και φιλοξενίας άφησαν τα τοπικά εδέσματα που με χαρά πρόσφερε η κα Φράγκου κατά τη διάρκεια των ραντεβού. 

«Καινοτομώντας για μία ακόμη φορά, η Επιτροπή Τουρισμού του Δήμου Καρπάθου, με τη βοήθεια ειδικών, προγραμμάτισε επιλεγμένες επαφές με το ελάχιστο δυνατό κόστος» δήλωσε ο Πρόεδρος της Επιτροπής Τουρισμού, κ Μιχάλης Λυτός και συμπλήρωσε «Με τον τρόπο αυτό τέθηκαν οι βάσεις για νέες ουσιώδεις δράσεις στο άμεσο μέλλον, ώστε να αξιοποιηθεί η απευθείας σύνδεση του νησιού με μία αγορά που επί σειρά ετών κατατάσσει στην 1ην θέση των ταξιδιωτικών της προτιμήσεων την Ελλάδα με τους εναλλακτικούς Τουριστικούς προορισμούς της».


Πηγή: tornosnews.gr  - Mar 28, 2019

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 06, 2018

Περισσότερες πτήσεις προς Ελλάδα και τον χειμώνα ανήγγειλαν οι Αυστριακές Αερογραμμές


Την αύξηση του αριθμού των εβδομαδιαίων πτήσεών τους από Βιέννη προς Αθήνα και προς Θεσσαλονίκη στη διάρκεια της χειμερινής περιόδου, ανακοίνωσαν οι Αυστριακές Αερογραμμές (Austrian Airlines- AUA), κατά την παρουσίαση του χειμερινού προγράμματος, στη Βιέννη.

Συγκεκριμένα, από τα τέλη Οκτωβρίου αυξάνεται κατά τέσσερις, σε συνολικά 10 πτήσεις την εβδομάδα, ο αριθμός των πτήσεων των Αυστριακών Αερογραμμών προς Αθήνα, ενώ αντίστοιχα θα υπάρχει πλέον καθημερινή αεροπορική σύνδεση από Βιέννη προς Θεσσαλονίκη, δηλαδή εκεί ο αριθμός των πτήσεων θα αυξηθεί κατά τρεις επιπλέον σε σχέση με το χειμερινό πρόγραμμα 2017-2018.

Ήδη στις αρχές του 2017, ανταποκρινόμενες προφανώς στη μεγαλύτερη ζήτηση, με την επάνοδο της Ελλάδας εδώ και τρία χρόνια, ως κορυφαίου θερινού τουριστικού προορισμού των Αυστριακών, οι Αυστριακές Αερογραμμές είχαν ανακοινώσει την επέκταση του προγράμματος των πτήσεών τους προς ελληνικούς προορισμούς για το καλοκαίρι.

Σύμφωνα με το νέο πρόγραμμα, συχνότερα συνδέονται πλέον με πτήσεις των Αυστριακών Αερογραμμών, οι προορισμοί Ρόδος, Ηράκλειο, Ζάκυνθος, Χανιά, Αθήνα και Κως, γενικά από την Αυστρία και όχι μόνον από τη Βιέννη.

Σε σχέση με το καλοκαίρι του 2016, ο αριθμός των εβδομαδιαίων πτήσεων της AUA προς ελληνικούς προορισμούς αυξήθηκε από πέρυσι κατά 12 επιπλέον και συνολικά από το καλοκαίρι του 2017 υπήρχαν 49 πτήσεις της την εβδομάδα προς 17 προορισμούς στην Ελλάδα.

Στο νέο χειμερινό πρόγραμμα της εταιρείας προβλέπεται γενικά μία επέκταση, από τα τέλη Οκτωβρίου, κατά 40 επιπλέον πτήσεις την εβδομάδα προς 14 προορισμούς στην Ευρώπη.

Το Βερολίνο θα βρίσκεται ως προορισμός στην κορυφή, καθώς θα συνδέεται με τη Βιέννη με 48 πτήσεις των Αυστριακών Αερογραμμών την εβδομάδα (επτά περισσότερες από ότι κατά την χειμερινή περίοδο 2017/2018), ενώ ακολουθούν, με 36 πτήσεις, το Ντίσελντορφ (επίσης επτά επιπλέον) και το Αμβούργο με 29 πτήσεις (κατά τρεις περισσότερες).

Συνολικά οι πτήσεις των Αυστριακών Αερογραμμών από την Βιέννη προς την Γερμανία θα ανέρχονται κατά τη διάρκεια των χειμερινών μηνών σε 238 την εβδομάδα.


06/09/2018 - (ΑΠΕ-ΜΠΕ) -  Πηγή: hellasjournal.com - By Mignatiou.Com

Η Ελλάδα πρώτος αεροπορικός προορισμός για το μεγαλύτερο αυστριακό ταξιδιωτικό πρακτορείο


Η Ελλάδα ήταν φέτος ο δημοφιλέστερος τουριστικός προορισμός με αεροπλάνο για τη μεγαλύτερη αλυσίδα γραφείων τουρισμού στην Αυστρία, “Φερκερσμπιρό” (Verkehrsbuero Group), όπως τόνισε κατά τη σημερινή παρουσίαση του απολογισμού του ομίλου για το 2018, η πρόεδρος του Χέλγκα Φρόιντ.

Σύμφωνα με την ίδια, ο κύκλος εργασιών του Verkehrsbuero σε σχέση με την Ελλάδα, παρουσίασε φέτος μία αύξηση κατά 19% σε σχέση με το 2017, ενώ, όπως επισήμανε, πέρα από τα μεγάλα νησιά (Κρήτη, Ρόδος και Κως) ιδιαίτερα μεγάλη ήταν η ζήτηση για μικρότερους και λιγότερο γνωστούς προορισμούς στην Ελλάδα.

Από την πρώτη πέρυσι, στη δεύτερη θέση πίσω από την Ελλάδα, βρέθηκε φέτος η Ισπανία, μάλιστα με μία μείωση εκεί του κύκλου εργασιών του Verkehrsbuero της τάξης του 9% σε σχέση με πέρυσι, ενώ γενικότερα η Ισπανία εμφανίζει φέτος μείωση κατά 6% των κρατήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο σε σχέση με το 2017.

Όπως παρατήρησε χαρακτηριστικά η Χέλγκα Φρόιντ, “έπειτα από δύο χρόνια, η Ισπανία και η Κροατία χάνουν σε σημασία και οι Αυστριακοί επιστρέφουν στους παλιούς αγαπημένους προορισμούς τους” (ΣΣ δηλαδή στην Ελλάδα).

Το γεγονός πως “η Ελλάδα παραμένει και φέτος ο πλέον προσφιλής τουριστικός προορισμός για τους Αυστριακούς, με τις έως τώρα κρατήσεις να παρουσιάζουν μεγάλη αύξηση σε σχέση με πέρυσι”, τονίζονταν ήδη από τις αρχές της χρονιάς σε δημοσιεύματα αυστριακών εφημερίδων.

“Το 2018 θα είναι η χρονιά-ρεκόρ για διακοπές – Η Ελλάδα, όπως και την προηγούμενη χρονιά, ο αγαπημένος προορισμός των Αυστριακών, με αύξηση ακόμη έως και 45% στις κρατήσεις” σημείωνε, για παράδειγμα, στον τίτλο σχετικού δημοσιεύματος “Θέμα της ημέρας”, η ευρείας κυκλοφορίας εφημερίδα Oesterreich, αναφέροντας πως η Ελλάδα παραμένει και για φέτος “ο υπ’ αριθμόν ένα προορισμός για τους Αυστριακούς, με την Ισπανία να ακολουθεί στη δεύτερη και την Τουρκία στην τρίτη θέση.


Πηγή: hellasjournal.com - Sep 06, 2018

(Στη φωτογραφία παραλία στα Κολύμπια της Ρόδου)

Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 05, 2018

Από τώρα για το καλοκαίρι του 2019 ξεκίνησαν οι κρατήσεις από Αυστριακούς, στην Ελλάδα


Ιδιαίτερα νωρίς, όσο ποτέ στο παρελθόν, ο μεγαλύτερος ταξιδιωτικός όμιλος στην Αυστρία, ο TUI-Austria, ανοίγει από τώρα τη σεζόν των κρατήσεων για το καλοκαίρι του 2019 για την Ελλάδα, «η οποία σίγουρα θα παραμείνει και την επόμενη χρονιά ο δημοφιλέστερος τουριστικός προορισμός των Αυστριακών για καλοκαιρινές διακοπές, με την αντίστοιχη υψηλή ζήτηση» όπως δήλωσε σήμερα η γενική διευθύντρια του ομίλου, Λίζα Βέντιγκ.

Σύμφωνα με την ίδια, αυτός είναι και ο λόγος που ήδη μπορούν να γίνονται κρατήσεις για 55 πτήσεις, από τις οποίες 16 πτήσεις «charter» την εβδομάδα. Από τη Βιέννη θα υπάρχουν πολλές πτήσεις την εβδομάδα με προορισμούς τα ελληνικά νησιά Κρήτη, Ρόδο, Κω ή Κέρκυρα, ενώ επίσης υπάρχουν ήδη προσφορές προς ελληνικούς προορισμούς με απευθείας πτήσεις από τις αυστριακές πόλεις Γκρατς, Λιντς, Ίνσμπρουκ και σύντομα πρόκειται να παρουσιαστεί το πρόγραμμα πτήσεων από το Σάλτσμπουργκ.

Όπως αναφέρθηκε σχετικά, κρατήσεις μπορούν επίσης να γίνονται ήδη από τώρα και για ένα μεγάλο μέρος των ξενοδοχείων, ενώ έχουν ανοίξει πλήρως οι κρατήσεις για αυτά του ομίλου TUI , δηλαδή Robinson, TUI Magic Life, TUI Family Life, TUI Blue, Best Family, TUI Sensimar.

Για να προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία στους πελάτες της για διακοπές στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2019, ο TUI-Austria προχωρεί τώρα σε επιπλέον συνεργασία και με την αεροπορική εταιρεία «Germania», πέραν των έως τώρα εταίρων του, «myAustrian» και «Eurowings».

Ήδη στις αρχές του περασμένου Ιανουαρίου, κατά την παρουσίαση στη Βιέννη του προγράμματος του ομίλου για το 2018, η γενική διευθύντρια του TUI-Austria Λίζα Βέντινγκ είχε τονίσει πως «η Ελλάδα θα είναι και εφέτος, όπως και πέρυσι, στην πρώτη θέση ως ο πλέον προσφιλής τουριστικός προορισμός για τον TUI, και αυτό για τρίτη συνεχή χρονιά».

Για τον λόγο αυτό, ο όμιλος είχε διευρύνει για το 2018 τη «σεζόν» για διακοπές στην Ελλάδα και είχε αυξήσει κατά 25% τις πτήσεις του προς ελληνικούς προορισμούς, επεκτείνοντας και τις προσφορές του σε ξενοδοχεία.

Η Ελλάδα ως τουριστικός προορισμός κατέχει εδώ και χρόνια μία από τις πρώτες -αν όχι την πρώτη- θέσεις στις προτιμήσεις των Αυστριακών τουριστών, με κατά μέσο όρο 400.000 να καταφθάνουν ετησίως στη χώρα μας, και ως εκ τούτου, η Αυστρία, σε αναλογία με τον πληθυσμό της -8,8 εκατομμύρια κάτοικοι- βρίσκεται στην πρώτη θέση από πλευράς αφίξεων ξένων τουριστών στην Ελλάδα.


Πηγή: hellasjournal.com - ByMignatiou.Com

Κυριακή, Ιουλίου 22, 2018

Τετράωρο αφιέρωμα τη Δευτέρα από την τηλεόραση της Αυστρίας για την τουριστική Ελλάδα


Πάνω από τέσσερις ώρες διαρκεί το αφιέρωμα για την Ελλάδα – «για έναν από τους πιο αγαπημένους προορισμούς διακοπών των Αυστριακών», όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση -, το οποίο πρόκειται να παρουσιάσει αύριο (Δευτέρα) βράδυ, το Τρίτο Πρόγραμμα της δημόσιας Αυστριακής Τηλεόρασης (ORF III), στο πλαίσιο των εκπομπών Ενημέρωσης και Πολιτισμού.

Το αφιέρωμα περιλαμβάνει διαδοχικά πέντε ντοκιμαντέρ, στα οποία προβάλλονται, μέσα από τη δεξιοτεχνία των δημιουργών τους, των διάσημων σκηνοθετών Dennis Wells και Johannes Backes, οι φυσικές ομορφιές του πολυποίκιλου ελληνικού τοπίου, οι ιστορικοί αρχαιολογικοί χώροι και η σύνδεσή τους με την ελληνική μυθολογία.

Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση του προγράμματος, πάρα πολλοί Αυστριακοί αγαπούν την Ελλάδα: μεταξύ άλλων «τα απαστράπτοντα γαλανόλευκα σπίτια, τα τερετίζοντα τζιτζίκια, το μεσογειακό φαγητό, οι παραλίες με τη λεπτή άμμο ή τα βότσαλα και η φιλική νοοτροπία των κατοίκων, καθιστούν τη χώρα σε έναν από τους πιο περιζήτητους προορισμούς για διακοπές», και αυτός είναι ο λόγος που η «Θεματική Δευτέρα» του ORF ΙΙΙ είναι αφιερωμένη «στα ονειρώδη ελληνικά νησιά».

«Οι Κυκλάδες», όπως αναφέρεται σχετικά, βρίσκονται στην καρδιά του Αιγαίου Πελάγους και ξεχωρίζουν με τα γραφικά χωριά τους και τις φωτεινές τοποθεσίες τους, είναι το πρώτο από τα πέντε ντοκιμαντέρ του αφιερώματος, και ακολουθούν

«Τα Δωδεκάνησα», όπου η γειτονία προς την Τουρκία και η αντιπαράθεση ελληνικού και τουρκικού πολιτισμού «σημάδεψαν» το αρχιπέλαγος.

Ακολουθεί «Η Κρήτη», όπως υπογραμμίζεται, είναι το μεγαλύτερο των ελληνικών νησιών, αποτελώντας το νοτιότερο τμήμα της Ευρώπης, ενώ θεωρείται σχεδόν μία «μινιατούρα», όλων όσα έχει να προσφέρει η Ελλάδα.

Η συνέχεια γίνεται με «Τα Ιόνια νησιά», μεταξύ των οποίων βρίσκονται η Κέρκυρα και η Ζάκυνθος, που με τις ομορφιές τους προσελκύουν κάθε χρόνο πολυάριθμους επισκέπτες, όπως παρατηρεί η ανακοίνωση της δημόσιας Αυστριακής Τηλεόρασης.

Το αφιέρωμα ολοκληρώνεται με το ντοκιμαντέρ «Η Πελοπόννησος», το νοτιότερο, όπως σημειώνεται, άκρο της βαλκανικής χερσονήσου, προσφέροντας με τις πάμπολλες ιστορικές τοποθεσίες της, μία ασύγκριτη θέα στην ελληνική αρχαιότητα.


22/07/2018 - (ΑΠΕ-ΜΠΕ) Πηγή: hellasjournal.com

Πέμπτη, Ιουλίου 05, 2018

Αυστρία: Επιστροφή στο Μεσαίωνα - Ψηφίστηκε το δωδεκάωρο ημερήσιας εργασίας και η εβδομάδα 60 ωρών

Με τις ψήφους της κυβέρνησης συνασπισμού του συντηρητικού Λαϊκού Κόμματος του καγκελάριου Σεμπάστιαν Κουρτς και του ακροδεξιού εθνικιστικού Κόμματος των Ελευθέρων, όπως επίσης με τις ψήφους του νεοφιλελεύθερου κόμματος της αντιπολίτευσης ΝΕΟΣ (Νέα Αυστρία), η αυστριακή Βουλή ενέκρινε σήμερα τον αμφιλεγόμενο νόμο της κυβέρνησης για την θέσπιση δωδεκάωρου ημερήσιας εργασίας ή εξηντάωρης εβδομάδας εργασίας.


Της υπερψήφισης του νομοσχεδίου, εναντίον του οποίου είχε πραγματοποιηθεί το περασμένο Σάββατο τεράστια - για τα αυστριακά δεδομένα - πορεία και διαδήλωση στο κέντρο της Βιέννης με τη συμμετοχή 100.000 ανθρώπων, προηγήθηκε πολύωρη και ιδιαίτερα έντονη συζήτηση στην Ολομέλεια της Βουλής, που οξύνθηκε ακόμη περισσότερο με την τροπολογία της κυβέρνησης που προβλέπει την έναρξη ισχύος του νόμου ήδη από την 1 η Σεπτεμβρίου, αντί της 1ης Ιανουαρίου 2019, που προβλεπόταν αρχικά.

Σύμφωνα με την κυβέρνηση, ο"κανονικός" χρόνος εργασίας θα συνεχίσει να παραμένει στις οκτώ ώρες ημερησίως ή σαράντα ώρες εβδομαδιαίως, ενώ με την νέα παράταση του ωραρίου χαλαρώνουν οι κανόνες για την απασχόληση και οι εργαζόμενοι θα μπορούν να απασχολούνται έως και δώδεκα ώρες την ημέρα ή έως και 60 ώρες την εβδομάδα.

Αυτό, σύμφωνα με τους επικριτές της κυβέρνησης και του νόμου, "υποτίθεται" ότι θα είναι προαιρετικό και θα αφορά υπερωρίες που προβλέπονταν και στο παρελθόν, αν και είναι βέβαιο, όπως σημειώνουν πως οι εργαζόμενοι θα είναι αναγκασμένοι να υποκύπτουν στις απαιτήσεις των εργοδοτών.

Η πλειοψηφία στη Βουλή απέρριψε αίτημα που είχε καταθέσει νωρίτερα το μεγαλύτερο κόμμα της αντιπολίτευσης, το Σοσιαλδημοκρατικό, του πρώην καγκελάριου Κρίστιαν Κερν, για τη διεξαγωγή σχετικού δημοψηφίσματος, ενώ οι κοινοβουλευτικοί εκπρόσωποι της αντιπολίτευσης κατήγγειλαν με δριμύτητα το γεγονός ότι πληροφορήθηκαν από τα ΜΜΕ την εμπρόθεσμη έναρξη ισχύος του νόμου ήδη από την 1η Σεπτεμβρίου.

Στην ομιλία του ο αρχηγός της Κοινοβουλευτικής Ομάδας των Σοσιαλδημοκρατών και αρχηγός του κόμματος Κρίστιαν Κερν, έκανε λόγο για την "μαζικότερη χειροτέρευση εδώ και τρεις δεκαετίες", καταγγέλοντας τον νόμο της κυβέρνησης ως "άδικο, ανώριμο και παντελώς παράλογο", ενώ επισήμανε ότι βλέποντας κανείς τους εκπροσώπους της οικονομίας και της βιομηχανίας να πανηγυρίζουν για τον νόμο, επειδή έγινε όπως παραγγέλθηκε, καταλαβαίνει ποιος ωφελείται από αυτόν.

Πρόκειται για μία επίθεση κατά των εργαζόμενων και "εσείς θα περάσετε στην ιστορία όχι μόνον ως προδότες των εργαζομένων, αλλά γιατί κάνετε την αδικία πρόγραμμα σας", τόνισε ο Κρίστιαν Κερν, απευθυνόμενος προς τους επικεφαλής της κυβέρνησης, τον καγκελάριο Σεμπάστιαν Κουρτς και τον αντικαγκελάριο και αρχηγό των Ελευθέρων Χάιντς-Κρίστιαν Στράχε.

Η πολύωρη έντονη συζήτηση συνοδεύτηκε από πινακίδια που ύψωναν οι μεν βουλευτές της συμπολίτευσης με τα συνθήματα "8 ώρες την εβδομάδα παραμένουν" ή "40 ώρες την εβδομάδα παραμένουν", οι δε βουλευτές της αντιπολίτευσης με απαγορευτικά σήματα της οδικής κυκλοφορίας στα οποία ήταν διαγραμμένοι οι αριθμοί "12" και "60".


Πηγή:ΑΠΕ-ΜΠΕ

Συνεχής ενημέρωση και άλλες ειδήσεις από  >>koutipandoras.gr

ΕΟΤ: Οι συνταξιούχοι της Αυστρίας επιλέγουν Ελλάδα

Την Ελλάδα επιλέγουν ως πρώτη χώρα προτίμησης οι δύο μεγάλες ενώσεις συνταξιούχων της Αυστρίας Senioren Bund και Pensionisten Verband, για να οργανώσουν τις κύριες εκδρομές των μελών τους, τη διετία 2019-2020.

Ο ΕΟΤ, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του, διατηρεί ισχυρούς δεσμούς και συνεργάζεται συχνά με τις δύο Ενώσεις Συνταξιούχων της χώρας μέσω του Γραφείου ΕΟΤ Αυστρίας, με στόχο την επιλογή ελληνικών προορισμών για τα κύρια ανοιξιάτικα και φθινοπωρινά ταξίδια τους, στο πλαίσιο των κατευθύνσεων της υπουργού Τουρισμού κας Έλενας Κουντουρά για την ενίσχυση των θεματικών μορφών τουρισμού και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου για τουρισμό 365 ημέρες τον χρόνο.

Οι αποκαλούμενοι και Golden Agers Συνταξιούχοι, διαθέτουν χρόνο, χρήματα και όρεξη για ταξίδια. Ταξιδεύουν στη χαμηλή τουριστική περίοδο και ενδιαφέρονται να εξερευνήσουν όσον το δυνατό περισσότερο τους προορισμούς που επισκέπτονται, σημειώνεται στην ανακοίνωση.

Είναι η τρίτη φορά που η Ένωση Συνταξιούχων Pensionisten Verband επέλεξε την Κρήτη για την κύρια ανοιξιάτικη εκδρομή της τα έτη 2019 και 2020.

Η συγκεκριμένη Ένωση διακινεί 20.000 μέλη (10.000 ανά έτος) και η εκδρομή διαρκεί πέντε εβδομάδες, από τις αρχές Απριλίου έως και την πρώτη εβδομάδα του Μαΐου Στο παρελθόν έχουν πραγματοποιηθεί εκδρομές στη Ρόδο τρεις φορές, στη Χαλκιδική δύο φορές, στην Κω και στην Κέρκυρα. Η Ελλάδα είναι κύριος προορισμός της ετήσιας εκδρομής της δεύτερης Ένωσης συνταξιούχων Senioren Bund στη διετία. Το ελληνικό πρόγραμμα περιλαμβάνει επισκέψεις σε Θεσσαλονίκη, Όλυμπο, Μετέωρα, Λάρισα, Δελφούς και Αττική - Αθήνα την περίοδο από 23 Απριλίου έως 11 Ιουνίου 2019.



Επίσης, στο πλαίσιο των δράσεων δυναμικής τουριστικής προώθησης και προβολής, ο ΕΟΤ Αυστρίας συμμετείχε σε μεγάλη εκδήλωση στην πόλη Arbing του κρατιδίου της Άνω Αυστρίας, που διοργανώθηκε από τον Tour Operator Moser Reisen και παρέστησαν ο κυβερνήτης του κρατιδίου, πολιτειακοί παράγοντες, πρόεδροι περιφερειακών Ενώσεων Συνταξιούχων και στελέχη τουριστικών Γραφείων.


Πηγή: euro2day.gr - July 05, 2018 

Δευτέρα, Απριλίου 16, 2018

SN: Στην κορυφή των τουριστικών προορισμών των Αυστριακών η Ελλάδα


Στην κορυφή του καταλόγου των πλέον προσφιλών προορισμών της Αυστρίας βρίσκεται η Ελλάδα, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Salzburger Nachrichten (SN), η οποία αναφέρει χαρακτηριστικά πως η χώρα μας θα είναι «προφανώς ο αναμφισβήτητα ακτύπητος υπ΄ αριθμόν ένατουριστικός προορισμός.

Η Ελλάδα βρίσκεται στην πρώτη θέση των προτιμήσεων, σαφώς μπροστά από την Ισπανία, την Τουρκία, την Αίγυπτο και την Ιταλία, στις αεροπορικές πτήσεις, ενώ από το Σάλτσμπουργκ, η Κρήτη είναι ο πλέον προσφιλής προορισμός, ακολουθούμενη από τη Μαγιόρκα της Ισπανίας, την Χουργκάντα της Αιγύπτου, την Κω και την Ρόδο.

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα της SN, η Κρήτη βρίσκεται πλέον μπροστά από τη Μαγιόρκα στον κατάλογο των πλέον αγαπητών προορισμών των αεροπορικών ταξιδιών των κατοίκων του Σάλτσμπουργκ, ενώ και άλλα τρία ελληνικά νησιά βρίσκονται στις πέντε πρώτες θέσεις των προτιμήσεων.


naftemporiki.gr με πληροφορίες από ΑΜΠΕ - Apr 16, 2018

Παρασκευή, Φεβρουαρίου 02, 2018

Ρόδος: Με Αυστριακούς ανοίγει η τουριστική σαιζόν

Στις 25 Μαρτίου, ανοίγει η τουριστική σαιζόν στη Ρόδο.
 
Οι πρώτοι τουρίστες θα είναι από την Αυστρία.
 
Σύμφωνα με την εφημερίδα «δημοκρατική», η σαιζόν θα ξεκινήσει ιδιαίτερα δυναμικά, καθώς με το «καλημέρα» θα διπλασιαστεί ο όγκος των πτήσεων στο αεροδρόμιο «Διαγόρας» σε σύγκριση με τη χειμερινή περίοδο.
 
Στο μεταξύ, έγκυρες πηγές αναφέρουν ότι μεγάλος γερμανικός τουρ οπερέιτορ πρόκειται να ξεκινήσει φέτος το πρόγραμμά του στη Ρόδο νωρίτερα από κάθε άλλη φορά.
 
Λόγω της ιδιαίτερα υψηλής ζήτησης που έχει ο προορισμός της Ρόδου στη γερμανική αγορά, ο συγκεκριμένος τουρ οπερέιτορ φαίνεται να εξετάζει την επιμήκυνση της διάρκειας των προγραμμάτων του στο νησί.
 
Στη δυναμική εκκίνηση της σαιζόν συμβάλει και το γεγονός ότι το Πάσχα των καθολικών είναι φέτος την 1η Απριλίου, περίοδος κατά την οποία προγραμματίζονται πολλά ταξίδια από τις γερμανόφωνες χώρες και γενικότερα από τις χώρες της Βόρειας Ευρώπης.
 
Πάντως το τοπίο αναμένεται να ξεκαθαρίσει τις αμέσως επόμενες ημέρες.
 
Χθες, Πέμπτη, οριστικοποιήθηκαν τα slots από την ελληνική αρχή συντονισμού πτήσεων.
 
Πληροφορίες αναφέρουν ότι τα slots στο αεροδρόμιο της Ρόδου θα είναι αυξημένα από 3% έως 5%.


ert.gr - Feb 02, 2018

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More