Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα fb. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα fb. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη, Μαρτίου 28, 2024

Στεγνά – Ρόδος: Βουλευτής της ΝΔ ανακοίνωσε μέσω… Facebook ότι αναβάλλεται η κατεδάφιση αυθαιρέτων


 

Νωρίς το μεσημέρι της Τετάρτης κυκλοφόρησε στο Facebook μία ανάρτηση του βουλευτή Δωδεκανήσων της ΝΔ Βασίλη Υψηλάντη, με την οποία ουσιαστικά ακυρώνει όλες τις αρμόδιες Αρχές και ανακοινώνει ότι οι προγραμματισμένες κατεδαφίσεις αυθαιρέτων στα Στεγνά Αρχαγγέλου «με συντονισμένες ενέργειες αναβάλλονται». 

Σημειώνεται ότι οι εντολές κατεδάφισης εκδίδονται από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση κάθε περιοχής, οι επικεφαλής της οποίας διορίζονται από την εκάστοτε κυβέρνηση. 

Η ανάρτηση αυτή ήρθε μετά από μία ημέρα έντασης στη Ρόδο μεταξύ αστυνομικών δυνάμεων και κατοίκων της περιοχής που σχετίζονται με τα αυθαίρετα κτίσματα. Ο βουλευτής αλλά και ο κομματικός μηχανισμός είχε «δείξει» την πρόθεσή του να προστατεύσει τα αυθαίρετα ήδη από την προηγούμενη εβδομάδα. 


Βασίλης Υψηλάντης - Vassilis Ypsilantis

Σύμφωνα με όσα αναφέρουν τα τοπικά ΜΜΕ σε λαϊκή συνέλευση στον Αρχάγγελο την προηγούμενη Πέμπτη με αντικείμενο συζήτησης τις «κατεδαφίσεις των αυθαιρέτων κατασκευών στα δασικά τμήματα στην περιοχή των Στεγνών», παρών ήταν μεταξύ άλλων και ο διευθυντής του γραφείου του υφυπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννη Παππά, κ. Τριανταφύλλας, ο οποίος «δεσμεύτηκε εκ μέρους του υφυπουργού κ. Γιάννη Παππά ότι θα εξαντλήσει κάθε δυνατότητα για την αναστολή των κατεδαφίσεων». Σημειώνεται ότι σύμφωνα με την Ροδιακή, υπάρχουν μεταξύ των 10 προς κατεδάφιση αυθαιρέτων και 3 ημιτελή ακίνητα.

Η ένταση στη Ρόδο σχολιάστηκε και από το ΚΚΕ, το οποίο διά στόματος του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του Θανάση Παφίλη έκανε παρέμβαση στον υπουργό ΠΡΟΠΟ Μιχάλη Χρυσοχοΐδη προκειμένου να αποχωρήσουν τα ΜΑΤ


www.topontiki.gr



Τρίτη, Μαρτίου 30, 2021

Έλενα Ακρίτα: Γιατί με μπάναρε το Facebook


 

 

Η Έλενα Ακρίτα γράφει για τον ψηφιακό αποκλεισμό που υπέστη για 30 ημέρες. Σύμφωνα με το Facebook, ο λόγος που αποκλείστηκε είναι η απάντησή της σε υβριστικό σχόλιο. Όμως τα πράγματα ίσως είναι διαφορετικά.

 Όταν σε βρίζει ενας φασίστας, στο Facebook είναι απλώς Τριτούλα. Όταν απαντάς στον φασίστα, σε φιμώνουν για 30 μέρες.

Όταν με καθυβρίσαν για τη τιμητική σύνταξη του πατέρα μου, στο Facebook ήταν απλώς Τριτούλα. Όταν ο Χρήστος Σταϊκούρας απάντησε με ντοκουμέντα ότι η σύνταξη ήταν απολύτως νόμιμη, αυτοί συνέχισαν να λασπολογούν και κανείς δεν τους μπλοκάρισε. Γιατί στο Facebook είναι απλώς Τριτούλα.

Όταν για το θέμα αυτό κινήθηκα δικαστικά και οι κατήγοροί μου - μεταξύ των οποίων ο χρυσαυγίτικος Στόχος - μου ζήτησαν γονυπετείς συγγνώμη, στο Facebook ήταν απλώς Τριτούλα.

Όταν εξακολουθούσαν να με συκοφαντούν με το επιχείρημα πως «ό,τι είναι νόμιμο δεν είναι και ηθικό», στο Facebook ήταν απλώς Τριτούλα.

Όταν δημοσίευσα τις ανεξόφλητες από τη μητέρα μου κι εμένα επιταγές της σύνταξης, αποδεικνύοντας ότι στην περίπτωσή μας το νόμιμο είναι και ηθικό, χρήστες συνέχισαν να μου επιτίθενται. Γιατί στο Facebook ήταν απλά Τριτούλα.

Όταν ρατσιστές, ομοφοβικοί και φασίστες με έβριζαν με τους πιο αγοραίους χαρακτηρισμούς, στο Facebook ήταν απλά Τριτούλα.

Όταν χρήστες έβγαζαν φόρα παρτίδα τα προσωπικά δεδομένα εμού και της οικογένειάς μου, στο Facebook ήταν απλά Τριτούλα.

Όταν χρήστες κρέμαγαν στα μανταλάκια την προσωπική μου ζωη χωρίς να έχω δώσει αυτό το δικαιωμα, στο Facebook ήταν απλά Τριτούλα.

Όταν χρήστες με αντιμετώπιζαν με απροκάλυπτο ηλικιακό ρατσισμό επειδή έκανα το έγκλημα να γεννηθώ πριν από αυτούς, στο Facebook ήταν απλά Τριτούλα.

Όταν χρήστες (αλλά και πολιτικοί όπως ο Άδωνις Γεωργιάδης και άλλοι) χλεύαζαν την ψυχική νόσο της κατάθλιψης, από την οποία υποφέρω από πολύ νέα, στο Facebook ήταν απλά Τριτούλα.

Όταν με το πρόσχημα της κατάθλιψης ψυχιατρικοποιούσαν τον πολιτικό διάλογο επειδή δεν τους άρεσαν οι απόψεις μου, στο Facebook ήταν απλά Τριτούλα.

Όταν χρήστες με έβριζαν με χαρακτηρισμούς καταγωγίου, στο Facebook ήταν απλά Τριτούλα.

Όταν χρήστες στο μέσεντζερ έστελναν μήνυμα που απειλούσαν τη σωματική μου ακεραιότητα, τύπου "ξέρουμε πού μενεις", "σου στήνουμε καρτερι", "θα σε σαπίσουμε στο ξύλο", στο Facebook ήταν απλά Τριτούλα.

Όταν χρήστες ξερνούσαν όλη τη ρητορική μίσους πάνω μου, στο Facebook ήταν απλώς Τριτούλα.

Όταν χρήστες για να μου επιτεθούν, παραβίαζαν όλους τους όρους και τους κανόνες του Facebook (έχω φυλάξει όλα τα σχετικά σχόλια), ήταν απλά Τριτούλα.

Καταλαβαίνω πως όταν σε ακολουθούν 250.000 άτομα, είσαι επικίνδυνος.

Καταλαβαίνω πως όταν δεν πας με τα νερά των υπέρκομψων και ανέμελων, είσαι επικίνδυνος.

Καταλαβαίνω πως όταν αναδεικνύεις δημοσιογραφικά τα σκάνδαλά τους, είσαι επικίνδυνος.

Καταλαβαίνω πως όταν γράφεις για τις παράνομες αναθέσεις εκατομμυρίων, τον φασισμό και τη θρησκοληψία τους, είσαι επικίνδυνος.

Καταλαβαίνω πως όταν ξεμπροστιάζεις τους λατρεμένους παιδεραστές αυτής της κυβέρνησης, την αστυνομική βία της κυβέρνησης, την ασυδοσία αυτής της κυβέρνησης, είσαι επικίνδυνος.

Καταλαβαίνω πως όταν ο κόσμος πεθαίνει εκτός ΜΕΘ, αλλά ο Μητσοτάκης δίνει 650.000 διαφήμιση στο Facebook, τότε κάποιοι εδώ μέσα θα του σφουγγαρίσουν μέχρι και τα πόδια.

Λένε ότι με μπάναραν γιατί τα 'χωσα σε ένα τρολ με φέικ προφίλ και ψεύτικη φωτό. Αντί να αποκλείσουν το φασιστόμουτρο (ναι, επιμένω) αποκλείουν εμένα με το πιστοποιημένα γνήσιο προφίλ. 

Λοιπόν.

Εδώ και χρόνια, έχω σώσει όλα τα fb υβριστικά, ρατσιστικά, μισογυνικά σχόλια στο άτομό μου. Σχόλια στο μέσεντζερ, σχόλια στον τοίχο μου, σχόλια σε τοίχους άλλων χρηστών. Σχόλια χυδαία, σχόλια με ψόφους και κατάρες, σχόλια με απειλές για τη ζωή μου, σχόλια που με έχουν κάνει να κλάψω, σχόλια που με έχουν κάνει να θυμώσω, σχόλια που με έχουν κάνει να φοβηθώ. Όλα αποθηκευμένα τα έχω.

Βρε κουτούτσικα, τη δολοφονία του δικού μου χαρακτήρα, αφού δεν την πετύχατε τόσα χρόνια, τζάμπα προσπαθείτε ακόμα.

Και κάτι τελευταίο γιατί μην κοροϊδευόμαστε πως με φίμωσαν λόγω αυτού του αλητοτρόλ. Η τελευταία μου ανάρτηση ήταν η δημοσιοποίηση της είδησης πως η Σοφία Νικολάου έδωσε νέα απευθείας ανάθεση 144.000 ευρώ σε εταιρία-φάντασμα. Ψάξτε την είδηση καλοί συνάδελφοι, κάτι δεν πάει καθόλου καλά εδώ.

 

 Δεν ξέρω ποια θα είναι τα επόμενα βήματά μου, είναι νωρίς ακόμα. Κατ' αρχάς θα ψάξω τι σόι είναι αυτή η Teleperformance Greece κι αν όντως ελέγχει μόνο τις διαφημίσεις, όπως ισχυρίζεται.

Αυτό που ξέρω είναι πως δεν μπορείς να φιμώσεις ένα άτομο που γράφει σε ιστοσελίδα ή έντυπο.

Κι ακόμα περισσότερο δεν μπορείς να φιμώσεις ένα άτομο που έχει τόσους φίλους.

Φίλους που γνώρισα εδώ, όταν πρωτομπήκα πριν 13 χρόνια, φίλους που μοιραζόμαστε τις ίδιες ιδέες, τις ίδιες αξίες, το ίδιο χιούμορ, τις ίδιες ευαισθησίες. Και κυρίως το ίδιο αίσθημα δικαίου.

Είμαι ευγνώμων βαθύτατα, σας ευχαριστώ για τη στήριξη και την αγάπη από χτες το βράδυ, σας ευχαριστώ για τη στήριξη και την αγάπη όλα αυτά τα χρόνια που πορευόμαστε χέρι χέρι.

Είμαστε μαζί κι είμαστε πολλοί. Τον φόβο μας να έχουν. Γιατί ο ποιητής τα λέει καλύτερα από εμάς.

«Μάς φοβοῦνται, ἀγάπη μου,

καὶ ὅταν μᾶς σκοτώνουν

νεκροὺς μᾶς φοβοῦνται πιὸ πολύ.»

Υ.Γ.: Μια γυναίκα που αγαπώ, εκτιμώ και σέβομαι, η Ευγενία Λουπάκη, μπαναρίστηκε κι αυτή για 30 μέρες, επειδή στήριξε εμένα και δημοσιοποίησε το δικό μου μπαν. Δεν πειράζει, οι δυο μας καλά θα περάσουμε - πού ξέρεις μπορεί επιτέλους να με μάθει και μαγείρεμα. 

Τα σέβη μου Ευγενία!

 

Πηγή: news247.gr 

 

 

Τετάρτη, Ιανουαρίου 06, 2021

Δερμιτζάκης για εκκλησίες: «Μην απορείτε γιατί θα είμαστε για καιρό σε lockdown»... (photo)


 

Την έντονη δυσαρέσκεια και ανησυχία του για τις εικόνες συνωστισμού στις εκκλησίες εξέφρασε ο Μανώλης Δερμιτζάκης με ανάρτησή του στο facebook. "Σύντομα και κλειστά σχολεία ξανά".

Άμεση ήταν η αντίδραση και η εκδήλωση της έντονης ανησυχίας από τον χώρο των ειδικών για τις εικόνες συνωστισμού που παρατηρείται από το πρωί της Τετάρτης, ανήμερα των Θεοφανίων, στις εκκλησιές της χώρας.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτό του Μανώλη Δερμιτζάκη, ο οποίος με ανάρτησή του μοιράστηκε μερικές τέτοιες εικόνες, μαζί και την πεποίθηση πως αυτές θα κρατήσουν τη χώρα σε καθεστώς lockdown για καιρό, πράγμα για το οποίος ουδείς πρέπει να απορεί βλέποντας όσα διαδραματίζονται στις εκκλησίες. Μάλιστα, με το άνοιγμα των σχολείων να είναι προ των πυλών, ο καθηγητής Γενετικής Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου της Γενεύης εκτίμησε πως, μετά τα σημερινά, ούτε αυτά θα μείνουν για καιρό ανοιχτά.

"Κατόπιν τούτου μην απορεί κανείς γιατί η Ελλάδα θα βρίσκεται σε αυστηρά μέτρα και lockdown για πολύ καρό, και ίσως και με κλειστά σχολεία πάλι σύντομα", έγραψε ο Μανώλης Δερμιτζάκης στο facebook.


topontiki.gr - Jan 06, 2021

 

Δευτέρα, Νοεμβρίου 02, 2020

Αντώναρος: «Ο χειρότερος πρωθυπουργός της μεταπολίτευσης οδηγεί τη χώρα σε συμφορά»


 

«Ο χειρότερος πρωθυπουργός της μεταπολίτευσης οδηγεί τη χώρα με ιδεοληπτικό πείσμα και πρόθεση σε συμφορά, κοινωνική καταστροφή και οικονομικό μαρασμό», αναφέρει σε σκληρή ανάρτησή του κατά του πρωθυπουργού Κ. Μητσοτάκη ο Ευάγγελος Αντώναρος.  

Και συνεχίζει στο κείμενο που ανάρτησε στο Facebook: 

«Επικαλείται ως παράδειγμα τη Γερμανία. Αλλά οι επιχειρήσεις που κλείνουν εκεί -- και στην εστίαση και στη ψυχαγωγία -- επιδοτούνται ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ με απευθείας επιδότηση σε ύψος 70 έως 75 % του τελευταίου τζίρου τους με ΡΕΥΣΤΟ -- ΖΕΣΤΟ ΧΡΗΜΑ. Οχι με ψευτο-φοροελαφρυνσεις και ασήμαντες επιστροφές προκαταβολών η δήθεν επιδοτησεις ασφαλιστικών καταβολών. Με τέτοιες ανοησίες δεν μπορούν να επιζήσουν ούτε οι επιχειρήσεις ούτε οι εργαζόμενοι.

Ακόμη και στην "φτωχή" σαν κι εμάς Πορτογαλία οι εργαζόμενοι αποζημιώνονται απευθείας απο το κράτος ΑΜΕΣΑ και χωρίς πολύπλοκές διαδικασίες με 80% του μισθού τους. Και μάλιστα χωρίς χρονικό περιορισμό.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης προδίδει την εμπιστοσύνη της ελληνικής κοινωνίας. Αγνοεί τους πολλους που έχουν άμεση ανάγκη και στηρίζει τους λίγους. Μόνον όσους βολεύουν στο σχεδιασμό του ( αν έχει σχεδιασμό μέσα στην ανακατωσούρα της περιορισμένης πολιτικής του σκέψης και της διαχυτης κοινωνικής του αναισθησίας). Η χώρα γονατίζει κι αντι να κάνει συγκεκριμένες πράξεις, ο πρωθυπουργός της εθνικής κατρακύλας κατηγοριοποιεί και μαστιγώνει λεκτικά και με άγαρμπο τρόπο όσους διαφωνούν μαζι τους.

Δεν είναι καποιοι Ελληνες "ψεκασμένοι" όπως είχε το απύθμενο θρασος να χαρακτητίσει ο Μητσοτάκης κάποιους -- αλήθειας ποιούς; -- συμπολίτες μας. Ειναια μεθυσμένοι στην αλαζονική ασκηση της πρόσκαιρης εξουσίας όσοι ανήκουν στην οικογενειοπαρεούλα του Μαξίμου που νομίζουν πως έχουν εν λευκώ εντολή να ρημάξουν τον τόπο στο όνομα μιας αναμφίβολα υπαρκτης μεν πανδημίας που απαιτεί όμως σύμπνοια κι όχι διαίρεση του πληθυσμού».


documentonews.gr

 

Παρασκευή, Ιουλίου 10, 2020

Τα «μάζεψε» δημοσιογράφος που ανάρτησε ψεύτικη φωτογραφία και έβρισε χυδαία τη Ραλλία Χρηστίδου (Photos)

Την εύλογη οργή της βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Ραλλίας Χρηστίδου, προκάλεσε ανάρτηση του δημοσιογράφου Κλεάνθη Λοΐζου στο προσωπικού προφίλ στο facebook, στην οποία μεταξύ άλλων την εξύβριζε σκαιώς. Συγκεκριμένα, ο δημοσιογράφος ανάρτησε ψεύτικη φωτογραφία της βουλευτή στην οποία η κ. Χρηστίδου εμφανίστηκε δήθεν στο βήμα της Βουλής με ανοικτό ντεκολτέ, ενώ τη χαρακτήριζε «τσουλί».

Η κ. Χρηστίδου απέστειλε στον δημοσιογράφο εξώδικη διαμαρτυρία, ζητώντας όχι απλώς να κατεβάσει τη ψεύτικη φωτογραφία, αλλά και να κάνει δήλωση με την οποία θα επανορθώνει, πράγμα το οποίο τελικώς συνέβη λίγες ώρες αργότερα. Ο Κλεάνθης Λοΐζου, έγραψε συγκεκριμένα πριν από λίγες ώρες:

«Δυστυχώς έπαθα και γω αυτό που σιχαίνομαι. Αργά χθες το βράδυ έπεσα θύμα φωτογραφίας φωτομοντάζ ευρέως διαδεδομένης στο διαδίκτυο! Συγκεκριμένα ανήρτησα φωτογραφία με την βουλευτή του Σύριζα Ραλλία Χρηστίδου στο βήμα της βουλής με "προκλητικό" ντεκολτέ για τον ιερό χώρο της δημοκρατίας. Δώδεκα ώρες μετά διαπίστωσα ότι η φωτογραφία ήταν προϊόν φωτομοντάζ. Και επειδή στη ζωή μου ασκώ κριτική στους πολιτικούς μόνο με αληθινά στοιχεία, ζητώ απ' όλους εσάς συγγνώμη για την αβλεψία μου αυτή. Επίσης, ζητώ από την κα Ραλλία Χρηστίδου συγγνώμη για το δυσφημιστικό, προσβλητικό και εξυβριστικό σχόλιό μου και την ανάρτηση φωτογραφίας της επί του βήματος της Βουλής που αποτελεί προϊόν φωτομοντάζ. Παραθέτω δε την αληθή φωτογραφία της κας Χρηστίδου».

Κατόπιν της επανορθωτικής δήλωσής του, η βουλευτής σημείωσε στην προσωπική της σελίδα: «πληροφορήθηκα σήμερα το πρωί πως ο "δημοσιογράφος" Κλεάνθης Λοίζος ανήρτησε στο προσωπικό του προφίλ στο Facebook ΨΕΥΤΙΚΗ φωτογραφία μου -προϊόν φωτομοντάζ- συνοδευόμενη από το κατάφωρα προσβλητικό, δυσφημιστικό, άκρως εξυβριστικό, προφανώς σεξιστικό, και υποτιμητικό σχόλιο. Επειδή στον εν λόγω κύριο επιδόθηκε ΗΔΗ ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ (ΒΛ.ΦΩΤΟ), φοβούμενος για τις νομικές ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ που είχε η ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ανάρτηση, την κατέβασε και υποχρεώθηκε σε επανορθωτική ανάρτηση που ζητάει συγγνώμη».

Η Ραλλία Χρηστίδου σημείωσε παραιτέρω ότι στο εξής θα επιδεικνύει μηδενική ανοχή σε οιονδήποτε τολμάει να προσβάλει με οποιονδήποτε τρόπο την τιμή και την υπόληψή της.

«Είναι άκρως χυδαία, ρατσιστική, φασιστική και ανήθικη συμπεριφορά το να διαδίδεις ψευδείς φωτογραφίες μιας γυναίκας που δεν την γνωρίζεις και δεν έχεις ΙΔΕΑ για την προσωπική της διαδρομή μόνο και μόνο επειδή υπηρετεί άλλον πολιτικό χώρο από σένα. Είναι ντροπή, είναι αίσχος να προσβάλλει κάποιος την τιμή και την υπόληψη ανθρώπων και ιδιαίτερα γυναίκες που είτε πολιτεύονται είτε είναι πολιτικοποιημένες ή κομματικοποιημένες σε διαφορετικό κόμμα, χώρο, συλλογικότητα από αυτήν που υποστηρίζει εκείνος. Από 24 χρονών που είχα την ευλογία να γευτώ τα οφέλη αλλά και τις πίκρες της όποιας αναγνωρισιμότητας μου λόγω του επαγγελματός μου ως μουσικός δεν επέτρεψα ποτέ σε κανέναν να θίξει την αξιοπρέπειά μου. Δεν πρόκειται να το επιτρέψω ούτε και ως πολιτικό πρόσωπο. Και αυτό διότι πλέον δεν έχω να υπερασπίσω μόνο τον εαυτό μου αλλά και όλους εσάς που με εμπιστευτήκατε και μου κάνατε αυτή την τεράστια τιμή να είμαι εκπρόσωπός σας στο Ελληνικό Κοινοβούλιο.

Όπως είπε και ο Πρόεδρος Φτάνει ως εδώ. Τίποτα δεν θα μένει αναπάντητο.

Η ανοχή μας ΠΛΕΟΝ δεν πρέπει να εκλαμβάνεται από κανέναν ως αδυναμία» κατέληξε.


Δείτε τις αναρτήσεις του Κλεάνθη Λοΐζου:



Δείτε το εξώδικο της κ. Χρηστίδου:



documentonews.gr

Δευτέρα, Ιουνίου 29, 2020

Επικοινωνία Αλ. Τσίπρα με την μητέρα της 9χρονης που λιποθύμησε στη Ρόδο


Με τη μητέρα της εννιάχρονης που λιποθύμησε προ ημερών στο Ρόδο επικοινώνησε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας, όπως γνωστοποίησε ο ίδιος με ανάρτησή του στο Facebook εξαπολύοντας παράλληλα βολές κατά της κυβέρνησης.

«Επικοινώνησα σήμερα με τη μητέρα και τη γιαγιά του 9χρονου κοριτσιού από τη Ρόδο. Μου δόθηκε η ευκαιρία να τους πω αυτό που θέλω να μοιραστώ με κάθε εργαζόμενο αυτές τις δύσκολες ώρες. Πως δεν είναι μόνες τους. Πως δεν πρέπει να αισθάνονται ντροπή» έγραψε ο κ. Τσίπρας στην ανάρτησή του προσθέτοντας: «Η μόνη που πρέπει να ντρέπεται είναι η κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη που άφησε χιλιάδες ανθρώπους για τρεις ολόκληρους μήνες να ζήσουν με μόλις 800 ευρώ και δεν έλαβε καμία μέριμνα για τους εποχικά εργαζόμενους».


Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης επισήμανε πως ο ΣΥΡΙΖΑ «θα συνεχιζει να παλεύει μαζί με κάθε εργαζόμενο για τη βελτίωση της καθημερινότητάς τους».

«Οι προτάσεις μας για την προστασία της εργασίας και το εισόδημα έκτακτης ανάγκης που καλύπτει και τους εποχικά εργαζόμενους στον τουρισμό, αποτελούν ζωτικής σημασίας επιλογές για την κοινωνία» πρόσθεσε.


Πηγή: naftemporiki.gr - June 29, 2020


Πέμπτη, Μαΐου 14, 2020

«Ωμή παρέμβαση στη δικαιοσύνη από τον υφυπουργό στον Πρωθυπουργό»

Για ωμή παρέμβαση στο έργο της δικαιοσύνης κάνει λόγω ο εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Χαρίτσης, σχολιάζοντας την άκομψη παρέμβαση του Άκη Σκέρτσου και ζητώντας την αποπομπή του. 

«Σέβομαι και τιμώ την ευθυκρισία κάθε δικαστή», αναφέρει σε δήλωσή του ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ,  μετά τις αντιδράσεις που προκάλεσε η ανάρτησή του σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Αφού εκφράζει τη λύπη του που η εν λόγω ανάρτηση παρερμηνεύθηκε, επαναλαμβάνει την ευχή του «οι γονείς της άτυχης κοπέλας να λάβουν την ηθική δικαίωση που τους οφείλει η δικαιοσύνη και η Πολιτεία. Και οι ένοχοι την τιμωρία που τους αξίζει».

 

Η δήλωση - απάντηση του Άκη Σκέρτσου

«Μια ανάρτηση που έκανα στον προσωπικό μου λογαριασμό σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης προκάλεσε ασύμμετρες -κατά την άποψή μου- αντιδράσεις ως δήθεν παρέμβαση στο έργο της δικαιοσύνης.

Θέλω να διευκρινίσω ότι εξέφρασα απολύτως προσωπική άποψη ως πολίτης και όχι με την ιδιότητα του μέλους της κυβέρνησης, για το πώς αντιλαμβάνομαι τη λειτουργία του κράτους δικαίου, ανεξαρτήτως της εκδικαζόμενης υπόθεσης.

Σέβομαι και τιμώ την ευθυκρισία κάθε δικαστή. Λυπάμαι που παρερμηνεύτηκε η ανάρτησή μου. Επαναλαμβάνω την ευχή μου οι γονείς της άτυχης κοπέλας να λάβουν την ηθική δικαίωση που τους οφείλει η δικαιοσύνη και η Πολιτεία. Και οι ένοχοι την τιμωρία που τους αξίζει».

Ο Άκης Σκέρτσος με ανάρτησή του στην προσωπική του σελίδα στο Facebook, είχε υποστηρίξει ότι η αγόρευση της εισαγγελέα στη δίκη για τη δολοφονία της Ελένης Τοπαλούδη θύμιζε «λαϊκή απογευματινή».

Μεταξύ άλλων την κατηγόρησε για «συναισθηματική ταύτιση» με το θύμα του εγκλήματος και τόνισε ότι δημιουργεί «ανασφάλεια δικαίου».


Σχολιάζοντας την ανάρτηση του Άκη Σκέρτσου ο Αλέξης Χαρίτσης έκανε την εξής δήλωση:

«Ο υφυπουργός στον Πρωθυπουργό κ. Σκέρτσος αδυνατεί να κατανοήσει τον ρόλο του.

Η δημόσια τοποθέτησή του για την εν εξελίξει δίκη Τοπαλούδη που συγκλονίζει το πανελλήνιο δεν είναι προφανώς “η σκέψη ενός πολίτη στην προσωπική του σελίδα”, όπως ισχυρίζεται. Πρόκειται για ωμή παρέμβαση στην ανεξαρτησία της ελληνικής δικαιοσύνης από τον πιο στενό συνεργάτη του πρωθυπουργού.

Ο κ. Μητσοτάκης οφείλει να τον αποπέμψει αμέσως, ώστε να μπορεί επιτέλους ο κ. Σκέρτσος να σχολιάζει την επικαιρότητα στο Facebook ως απλός πολίτης».


Πηγή: efsyn.gr 

Πέμπτη, Ιανουαρίου 30, 2020

Ο κοροναϊός και ο πανικός των fake news


Ένα παραπλανητικό βίντεο που δείχνει μία γυναίκα να τρώει νυχτερίδα με «ξυλάκια», φουσκωμένοι απολογισμοί κρουσμάτων και θανάτων... Ένας ορυμαγδός παραπλανητικών πληροφοριών για την επιδημία της κινεζικής ιογενούς πνευμονίας κατακλύζει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τροφοδοτώντας τον φόβο και την σύγχυση των πληθυσμών.

Στον Χονγκ Κονγκ, μία 40χρονη γιατρός είναι αγανακτισμένη από τα μηνύματα που έχει δεχθεί στο Whatsapp σε μια ομάδα που έχει δημιουργήσει η οικογένειά της.

«Είδα μια πληροφορία... μία συμβουλή να χρησιμοποιείς σεσουάρ για τα μαλλιά για την αποστείρωση του προσώπου και των χεριών και να πίνεις ζεστό νερό 60 βαθμών Κελσίου για να παραμείνεις υγιής. Είδα επίσης ένα μήνυμα στο Facebook που συνιστά στους ανθρώπους να πίνουν Dettol».

Ως γιατρός, γνωρίζει ότι κανένα από τα μέτρα αυτά δεν είναι αποτελεσματικό, αλλά μπορεί να αποβούν επικίνδυνα.

Από την ανακοίνωση στις αρχές του Ιανουαρίου της εμφάνισης του νέου κινεζικού ιού στην πόλη Βουχάν, τα fake news έχουν εισβάλει στο Ίντερνετ.

Η Κριστίνα Ταρνταγκίλα, ειδική των μέσων ενημέρωσης του Poynter Institute δηλώνει ότι περισσότεροι από 50 οργανισμοί που κάνουν διασταύρωση για τον εντοπισμό των fake news έχουν εντοπίσει «τρία κύματα» τέτοιων πληροφοριών.

«Το ένα αφορά την προέλευση του ιού, το δεύτερο ψεύτικες πατέντες φαρμακευτικών προϊόντων και το τρίτο τρόπους πρόληψης ή θεραπείας», εξηγεί.

Ρατσιστικά στερεότυπα

Οι δημοσιογράφοι που είναι επιφορτισμένοι με τη διασταύρωση και εξακρίβωση της αξιοπιστίας πληροφοριών στο AFP έχουν αντιμετωπίσει πληθώρα fake news.

Μία τέτοια πληροφορία, που κυκλοφορεί στην Σρι Λάνκα, αναφέρει ότι τα 11 εκατομμύρια των κατοίκων της Ουχάν θα πεθάνουν. Μία άλλη, ότι είδη διατροφής και ορισμένες κοινότητες στην Αυστραλία είναι μολυσμένα από τον νέο κινεζικό ιό, την στιγμή που πολλές δημοσιεύσεις διαφημίζουν ότι ένα αλατώδες διάλυμα προστατεύει από τον ιό.

Πολλές από τις παραπλανητικές αναρτήσεις στηρίζονται σε προκαταλήψεις για τις διατροφικές συνήθειες στην Κίνα ή σε ρατσιστικά στερεότυπα.

Οι εικόνες με τη γυναίκα που τρώει νυχτερίδα με «ξυλάκια» έγινε viral και δημοσιεύθηκε και από δυτικά ταμπλόιντ, που βλέπουν σε αυτήν την απόδειξη ότι αιτία της κρίσης είναι η όρεξη των Κινέζων για την κατανάλωση εξωτικών άγριων ζώων. Το βίντεο τραβήχτηκε από μπλόγκερ το 2016 στο αρχιπέλαγος του Παλάου στον Ειρηνικό. Ελάχιστα μέσα διόρθωσαν εκ των υστέρων την πληροφορία.

Η αλήθεια είναι ότι, αν και η κινεζική γαστρονομική παράδοση θέλει την κατανάλωση συστατικών που σε άλλους τόπους θεωρούνται αηδιαστικά και η πώληση ζώντων ζώων αποτελεί πηγή ανησυχίας, η νυχτερίδα δεν είναι συνηθισμένο έδεσμα.

Στην Αυστραλία, όπου ζει πολυπληθής κινεζική κοινότητα, υπάρχει κατακλυσμός fake news.

Την Δευτέρα, βουλευτής του Μπρισμπέιν προειδοποίησε τους ψηφοφόρους για πλαστή ανακοίνωση του υπουργείου Υγείας σχετικά με τους κινδύνους που προέρχονται από την μετακίνηση σε περιοχές με μεγάλη συγκέντρωση Κινέζων.

«Τα fake news που μεταδίδονται από κρετίνους ρατσιστές προκαλούν αίσθημα φόβου και αβεβαιότητας», λέει.

Φόβος και αβεβαιότητα

Στο Ιντερνετ, ακροδεξιά sites εκμεταλλεύονται την επιδημία.

Μία από τις πλαστές ειδήσεις που κυκλοφόρησαν σε ακροδεξιό ιντερνετικό περιβάλλον είναι για την ύπαρξη εμβολίου κατά του νέου κινεζικού ιού με πατέντα 2015. Στην πραγματικότητα, η συγκεκριμένη πατέντα αφορά έναν ιό που εντοπίσθηκε στα πουλερικά.

Ο Χαλ Τέρνερ, παρουσιαστής ακροδεξιού ραδιοφωνικού σταθμού που υποστηρίζει ρατσιστικές θέσεις, έδωσε στην δημοσιότητα άρθρο που αναφέρει ότι 112.000 άνθρωποι έχουν ήδη πεθάνει στην Κίνα και ότι 2,8 εκατομμύρια άνθρωποι έχουν τεθεί σε καραντίνα.

«Είναι μία κλασσική διαδικασία που επιτρέπει την διάδοση φημών που εκκολάπτονται σε μία ατμόσφαιρα φόβου και αβεβαιότητας», εξηγεί ο Ρόμπερτ Μπαρτόλομιου, νεοζηλανδός κοινωνιολόγος.

Οι εντυπωσιακοί τίτλοι των μέσων ενημέρωσης και η ιστορική έλλειψη εμπιστοσύνης απέναντι στην κινεζική κυβέρνηση διευκόλυναν την διάδοση φημών.

«Αλλά για πολλούς ανθρώπους, η κύρια πηγή ενημέρωσης είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιδανικά για την διακίνηση ανεπιβεβαίωτων πληροφοριών», λέει.

Για τις υγειονομικές αρχές, αυτή η ανεξάντλητη ροή πλαστών πληροφοριών περιπλέκει την δουλειά τους.

«Στην Ταϊβάν, οι άνθρωποι αρχίζουν να τηλεφωνούν στα νοσοκομεία και τις κρατικές υπηρεσίες, πλημμυρίζοντάς τα με ερωτήσεις και κινητοποιώντας πολύτιμους ανθρώπινους πόρους», λέει ο Κέβιν Χσούεν, στέλεχος του νοσοκομείου Cardinal Tien στην Ταϊπέι.


Πηγές: ΑΜΠΕ, AFP, naftemporiki.gr - Jan 30, 2020

Δευτέρα, Φεβρουαρίου 04, 2019

Η προειδοποίηση του Σάκη Αρναούτογλου για την κακοκαιρία που έρχεται - Δείτε τους χάρτες

Προειδοποιεί ο Σάκης Αρναούτογλου για τη νέα κακοκαιρία που έρχεται από το βράδυ της Τρίτης «στα κεντρικά και κυρίως στα νότια όσον αφορά στις βροχές και τις καταιγίδες και μετά το μεσημέρι όσον αφορά στις εντάσεις των ανέμων».

«Προσοχή! Κακοκαιρία την Τρίτη 5/2 κυρίως από το βράδυ στα κεντρικά και κυρίως στα νότια όσον αφορά στις βροχές και τις καταιγίδες και μετά το μεσημέρι όσον αφορά στις εντάσεις των ανέμων!», γράφει σε ανάρτησή του στο Facebook και παραπέμπει στους προγνωστικούς χάρτες για περισσότερες λεπτομέρειες όσον αφορά στο πότε αναμένεται να εκδηλωθούν τα εντονότερα φαινόμενα με την επεξήγηση στο πάνω μέρος.






Πηγή: newsbeast.gr - Feb 04, 2019

Κυριακή, Ιανουαρίου 27, 2019

Προειδοποίηση Αρναούτογλου για επιδείνωση του καιρού και νέα πλημμυρικά φαινόμενα

Για νέα ραγδαία επιδείνωση του καιρού, που θα προκαλέσει νέα πλημμυρικά φαινόμενα, προειδοποιεί ο Σάκης Αρναούτογλου. 

Ο μετεωρολόγος της ΕΡΤ ανέβασε στη σελίδα του στο Facebook και τον χάρτη της χώρας με τη σήμανση για τις περιοχές που θα δεχτούν τα μεγαλύτερα ύψη βροχής.

H ανάρτησή του:

«Προσοχή! Οι νέες βροχοπτώσεις που αναμένονται την ερχόμενη εβδομάδα και κυρίως απο την Τρίτη και μετά σε συνδυασμό με το ήδη «κορεσμένο» έδαφος δημιουργούν εύλογες πλέον ανησυχίες για το πώς η γη θα μπορέσει να «αντέξει» κι άλλες ποσότητες νερού, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τον κίνδυνο εκδήλωσης πλημμυρικών φαινομένων. Ειδικά στις περιοχές όπου έπεσε πολύ νερό τα προηγούμενα 24ωρα χρειάζεται κατά την ταπεινή γνώμη κάποια επαγρύπνηση και στοιχειώδη μέτρα προστασίας έως και το Σάββατο το πρωί», έγραψε.  

«Κάντε κλικ το χάρτη για μεγέθυνση ο οποίος και απεικονίζει τις: ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΟΤΕΡΟ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΟΥΝ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΥΨΗ ΒΡΟΧΗΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ - ΛΕΥΚΟ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΚΙΤΡΙΝΟ: ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΒΡΟΧΕΣ Η ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ ΠΙΘΑΝΟΝ ΤΟΠΙΚΑ ΙΣΧΥΡΕΣ - ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΜΩΒ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΟΠΟΥ ΟΙ ΒΡΟΧΕΣ ΔΕΝ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Η ΝΑ ΕΠΙΔΕΙΝΩΣΟΥΝ ΤΑ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΚΟΡΕΣΜΕΝΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΝΤΟΝΕΣ ΒΡΟΧΟΠΤΩΣΕΙΣ ΕΔΑΦΟΣ! Με εκτίμηση Σάκης Αρναούτογλου», πρόσθεσε.


Πηγή: topontiki.gr - Jan 27, 2019

Δευτέρα, Νοεμβρίου 05, 2018

Τουρίστας νομίζει ότι χρησιμοποιεί το τηλέφωνο του ντουζ - Μετά κατάλαβε τι πραγματικά είναι

Ένας Βρετανός τουρίστας αποφάσισε να κάνει ένα ταξιδάκι προς το Βιετνάμ, αλλά έφυγε έξαλλος. Ο Χάμις Κάρουθερς εκνευρίστηκε πολύ όταν συνειδητοποίησε πόσα μικρά τηλέφωνα μπάνιου χρησιμοποιούν οι άνθρωποι της χώρας για να πλυθούν και για αυτό εξέφρασε την οργή του σε ανάρτησή του στο Facebook. Όταν, όμως, έμαθε την πραγματική χρήση της συγκεκριμένης συσκευής, ίσως να ένιωσε κάπως αμήχανα.



«Λοιπόν, παιδιά, πήγα στο Ανόι για περίπου μια βδομάδα και το λάτρεψα. Το μοναδικό μου παράπονο ήταν τα ντουζ. Έπρεπε να κρατώ το κουμπί του τηλεφώνου για να πλυθώ, αλλά δεν έβγαζε πολύ νερό. Η κρύα θερμοκρασία του νερού δεν με ενόχλησε τόσο πολύ, αλλά γιατί είναι τόσο χαμηλή η πίεσή του; Πρέπει να γονατίσεις για να πλύνεις το κεφάλι σου. Οι Βιετναμέζοι δεν είναι δα και τόσο κοντοί. Πήγα σε δυο πανδοχεία και όλα έχουν το ίδιο στιλ μπάνιου. Ποια είναι η γνώμη σας για τα μπάνια των Βιετναμέζων;» γράφει η ανάρτησή του.

Με το που δημοσιεύτηκε, πληροφορήθηκε αμέσως ότι στη νοτιανατολική Ασία είναι σύνηθες να χρησιμοποιείται αυτή η συσκευή για τον καθαρισμό της επίμαχης περιοχής, ώστε να χρησιμοποιούν λιγότερο χαρτί υγείας. Πρόκειται για ένα τηλέφωνο, μικρότερο από αυτό της μπανιέρας, που συνδέεται με το καζανάκι και αντλεί λιγότερο νερό από το σύνηθες.

Πολλοί χρήστες του Facebook αναρωτήθηκε αν κάνει πλάκα ή όντως είχε αυτή την απορία. Αλλά, όσοι επισκέπτονται για πρώτη φορά το Βιενάμ και άλλες γείτονες περιοχές, σίγουρα θα έχουν αυτή την απορία.

Η ανάρτηση κοινοποιήθηκε πάνω από 7.000 φορές, με αποτέλεσμα να γίνει viral. «Το χρησιμοποίησες λάθος, έπρεπε να πλύνεις τον κ*λο σου, όχι τα μαλλιά σου», έγραψε ένας.

Όπως και να ’χει, από τα ταξίδια αποκομίζει κανείς εμπειρίες. Και σίγουρα, ο Χάμις είχε μια από τις καλύτερες και πιο ανατρεπτικές.


Πηγή: HuffPost DΕ / huffingtonpost.gr -Nov 05, 2018

Πέμπτη, Αυγούστου 17, 2017

Την «πατήσαμε» σαν... τουρίστες - Η δημοσιογράφος Μαρία Δεναξά καταγγέλλει ταβέρνα στη Σύρo - Photos

Η δημοσιογράφος Μαρία Δεναξά επέλεξε να κάνει διακοπές με την παρέα της στο νησί το οποίο μεγάλωσε, όμως όταν είδε το λογαριασμό που ήρθε για ένα μεζέ δεν πίστευε στα μάτια της!

Έτριβε τα μάτια της με την παρέα της όταν ήρθε ο λογαριασμός σε ταβέρνα της Ερμούπολης.

Συγκεκριμένα η δημοσιογράφος έγραψε στο facebook της:


«Είπαμε να βγούμε για μεζέ και την «πατήσαμε»... σαν τουρίστες!

1 κομμάτι χταπόδι (1 μικρό πλοκάμι), 18 ευρώ! Τα δύο 36!

5 ροδέλες καλαμάρι τηγανητό 11 ευρώ, συν ένα μπουκάλι νερό και κουβέρ 54,50 ευρώ!

Και φυσικά ούτε το δείγμα χταποδιού αλλά ούτε και το καλαμάρι ήταν φρέσκα.

Κι όχι δεν τα ζύγισαν μπροστά μας γιατί δεν είναι ΤΟ εστιατόριο. Ένα μικρό μαγαζί είναι στριμωγμένο μεταξύ ενός γωνιακού καταστήματος και ενός ιχθυοπωλείου, σε δρόμο περαστικό που οδηγεί στα μανάβικα της Ερμούπολης, σε χρώματα και διακόσμηση τυποποιημένου φολκλόρ.

Στο άκουσμα των γαλλικών η σερβιτόρα μας πέρασε για ξένους, παρόλο που διευκρινίσαμε ότι μιλάμε άπταιστα ελληνικά. Εκείνη έκανε πως δεν άκουσε. Όπως δεν άκουσε ότι ζητήσαμε τιμοκατάλογο τουλάχιστον τρείς φορές. Άρχισε να αραδιάζει τι έχει το κατάστημα και χαλαροί από τις διακοπές, αλλά κυρίως ανυποψίαστοι, παραγγείλαμε τα παραπάνω...

Η γεύση τυποποιημένη, όχι όμως οι τιμές όπως διαπιστώσαμε λίγη ώρα αργότερα. Παρόλο που δεν ήταν ευκολοχώνευτες, ζητήσαμε ως ... καλοί «τουρίστες», να πληρώσουμε με τραπεζική κάρτα αλλά όπως μας είπαν το κατάστημα δεν διαθέτει POS και παίρνει μόνο μετρητά, ενώ στην απόδειξη δεν υπάρχει καμία αναφορά από τα πιάτα που παραγγείλαμε.

Οποιος ψάξει να βρεί στο κατάστημα (στο οποίο τρώνε πολλοί τουρίστες), που υπάρχουν αναρτημένες οι τιμές, απλά θα χάσει τον χρόνο του, τουλάχιστον μέχρι σήμερα...

Σύρος, Αύγουστος 2017»



Πηγή: gossip-tv - Aug 17, 2017

Τετάρτη, Ιουνίου 14, 2017

Ο Γκάλης στο facebook για τον άθλο του 1987

Κι όμως πέρασαν 30 ολόκληρα Χρόνια!» γράφει ο Νίκος Γκάλης στο facebook για τον άθλο του Ευρωμπάσκετ του 1987.

«30 Χρόνια από τη μεγαλύτερη αθλητική στιγμή της Καριέρας μου και πιστεύω και όλων των συμπαικτών μου! Όλοι μέσα στην ομάδα νιώσαμε υπέρτατη χαρά και ευτυχία βλέποντας εκατομμύρια Ελλήνων να ξεχύνονται στους δρόμους και να πανηγυρίζουν την κατάκτηση της Κορυφής της Ευρώπης.

Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι με αυτήν την επιτυχία μας βάλαμε τα θεμέλια για να κάνουμε το μπάσκετ εθνικό μας άθλημα και να φέρουμε στα γήπεδα νέα παιδιά που συνεχίζουν τις επιτυχίες μας σε εθνικό και ομαδικό επίπεδο. Νιώθω μεγάλη συγκίνηση όταν ακόμα και σήμερα, 30 χρόνια μετά άνθρωποι κάθε ηλικίας με σταματούν στο δρόμο και ζητούν ένα αυτόγραφό ή μια φωτογραφία μαζί μου.

Είναι η καλύτερη επιβράβευση για την πολύ σκληρή προσπάθεια που καταβάλαμε ώστε να φτάσουμε στην κορυφή».


tvxs.gr - Jun 14, 2017

Κυριακή, Μαρτίου 26, 2017

Η ανάρτηση της Έλενας Ακρίτα για την 25 Μαρτίου που θα συζητηθεί (Photo)

Το δικό της σχόλιο για την 25η Μαρτίου έκανε η Έλενα Ακρίτα στο Facebook.

Η δημοσιογράφος και συγγραφέας ανέβασε μια φωτογραφία του Γιάννη Αντετοκούνμπο στον προσωπικό της λογαριασμό, που δείχνει το παιδί θαύμα του ελληνικού μπάσκετ να παρελαύνει με την ελληνική σημαία.

«Γιάννης Αντετοκούνμπο. Για μερικούς κάποτε “λάθρο”, σήμερα “Ελληναράς”», σχολίασε. Τα είπε όλα με λίγες λέξεις.


topontiki.gr - Mar 26, 2017

Τετάρτη, Δεκεμβρίου 21, 2016

«Άνοιγμα» της ΕΛ.ΑΣ στην κοινωνία μέσω social media

Άνοιγμα στην κοινωνία πραγματοποιεί η Ελληνική Αστυνομία με την παρουσία της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προβάλλοντας το φιλικό και ανθρώπινο πρόσωπό της στους πολίτες.

«Η σύγχρονη κοινωνία βρίσκεται στα social media. Και η ΕΛ.ΑΣ ως κομμάτι της, δεν θα μπορούσε παρά να ενταχθεί σε αυτά», τονίζουν χαρακτηριστικά στην αστυνομία.

Στόχος της είναι η άμεση και διαδραστική επικοινωνία με τους πολίτες, παρουσιάζοντας καθημερινά σε αυτούς αποτελέσματα των αστυνομικών δράσεων, αλλά και ενημερώνοντάς τους για σημαντικά ζητήματα.

«Θέλουμε μία αστυνομία ανθρώπινη, αποτελεσματική, ανοιχτή στην κοινωνία και στους πολίτες. Μία αστυνομία που να εγγυάται το αίσθημα ασφάλειας των πολιτών και ταυτόχρονα να εξασφαλίζει τα δικαιώματα και την αξιοπρέπειά τους», δηλώνει σχετικά στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ, αντιστράτηγος Κωνσταντίνος Τσουβάλας.

Το facebook, το twitter και το youtube είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπου η ΕΛ.ΑΣ έχει δημιουργήσει τους δικούς επίσημους λογαριασμούς, ενώ εντυπωσιακή είναι η ανταπόκριση του κόσμου. Ενδεικτικό το γεγονός ότι κατάφερε μέσα σε 3,5 μήνες να αποκτήσει περίπου 21.500 φίλους στο facebook, αλλά και την επίσημη πιστοποίηση του μέσου, ενώ στο twitter μετρά 70.000 followers.

Το πρώτο βήμα για την είσοδο της αστυνομίας στα social media έγινε το 2010, όταν δημιούργησε λογαριασμό στο twitter.

Σε ένα μέσο με κυρίως ενημερωτικό χαρακτήρα, όπως το twitter, η παρουσία της ΕΛ.ΑΣ σε σύντομο χρονικό διάστημα εδραιώθηκε.

Την ίδια χρονική περίοδο δημιουργήθηκε και το επίσημο κανάλι της στο youtube. Το συγκεκριμένο μέσο κέρδισε άμεσα το ενδιαφέρον του κοινού, με αποτέλεσμα οι προβολές να έχουν φτάσει σήμερα σε 4,5 εκατομμύρια περίπου.

Μέσω του youtube δόθηκε η ευκαιρία στους πολίτες να γνωρίσουν καλύτερα την αστυνομία, με βίντεο για τον τρόπο δράσης της, τις ειδικές υπηρεσίες της, αλλά και τις μεγάλες επιτυχίες της στον επιχειρησιακό τομέα.

Επίσης, το youtube αξιοποιείται για την προβολή και τη διάδοση βίντεο ευαισθητοποίησης του κοινού στον τομέα της οδικής ασφάλειας, της ασφαλούς πλοήγησης στο διαδίκτυο, καθώς και για άλλα καίρια θέματα.

Στις αρχές του Σεπτέμβρη η ΕΛ.ΑΣ δημιούργησε τη δική της επίσημη σελίδα στο δημοφιλέστερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, το facebook, προσκαλώντας τους χρήστες του να την ακολουθήσουν για να μαθαίνουν και να ενημερώνονται άμεσα για θέματα αστυνομικής φύσης και όχι μόνο. Πλήθος κόσμου, μέσα από τα σχόλια και την κριτική του, υποδέχθηκε με ενδιαφέρον την παρουσία της ΕΛ.ΑΣ στο facebook.

Παράλληλα, άτομα από το δυναμικό της αστυνομίας, όπως η Ιωάννα, ο Βασίλης και ο Γιώργος, με γνώσεις στον τομέα της επικοινωνίας και των νέων τεχνολογιών, συγκρότησαν τον τομέα μέσων κοινωνικής δικτύωσης και δημιουργικού σχεδιασμού.

Στόχος ήταν τόσο η συνεχής διαχείριση των λογαριασμών της Ελληνικής Αστυνομίας, όσο και ο σχεδιασμός και η υλοποίηση επικοινωνιακών ενεργειών, με την παράλληλη προβολή τους στα social media.

Σε αυτό το πλαίσιο και με τη βοήθεια τριών ακόμα αστυνομικών, με γνώσεις φωτογραφίας και βίντεο, του Νίκου, του Γιώργου και του Νίκου, μέσα σε λίγους μόλις μήνες, υλοποιήθηκαν επικοινωνιακές καμπάνιες και δημιουργήθηκαν βίντεο για την «Ημέρα της Ελληνικής Αστυνομίας», την ενημέρωση και προστασία των πολιτών από τις τηλεφωνικές απάτες, καθώς και για την οδική ασφάλεια.

Μέσα από αυτές τις δράσεις, σε συνδυασμό με αναρτήσεις ενημερωτικού και χρηστικού χαρακτήρα, όπως κίνηση στους δρόμους, δικαιολογητικά για έκδοση εγγράφων, καίρια θέματα αστυνομικής επικαιρότητας, καθημερινή δράση αστυνομικών, ευαισθητοποίηση των πολιτών για ζητήματα, όπως η οδική ασφάλεια, η προστασία από τις απάτες, η κακοποίηση γυναικών και παιδιών κ.α, η Ελληνική Αστυνομία κατάφερε να γίνει δημοφιλής και στο facebook.

Με αφορμή την εορταστική περίοδο, η ΕΛ.ΑΣ αξιοποίησε τα social media για να καλέσει παιδιά, ηλικίας 6-12 ετών, να ζωγραφίσουν με θέμα "Ταξιδεύω με ασφάλεια στις γιορτές. Συμβουλές στους γονείς". Μια δράση με ιδιαίτερη ανταπόκριση από τα παιδιά. Στόχος αυτής της πρωτότυπης δράσης είναι να ενισχυθεί η επικοινωνιακή ενημερωτική καμπάνια του Σώματος για την οδική ασφάλεια, προβάλλοντας όμως μία διαφορετική προσέγγιση του ζητήματος, αυτή των παιδιών. Επίσης, οι ζωγραφιές θα αξιοποιηθούν για τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού λευκώματος οδικής ασφάλειας, αλλά και για την ηλεκτρονική ευχετήρια κάρτα της Ελληνικής Αστυνομίας, την οποία έχει κληθεί να επιλέξει το κοινό μέσα από το facebook.

Οι δράσεις, όμως, της ΕΛ.ΑΣ δεν σταματούν εδώ. Σκοπεύει να "απαντήσει" μέσα από τα socialmedia, στην παγκόσμια μόδα που λέγεται "MannequinChallenge", με το δικό της ξεχωριστό βίντεο, όπου έχουν λάβει μέρος αστυνομικοί από διάφορες υπηρεσίες, όπως η Άμεση Δράση, η Ομάδα ΔΙ.ΑΣ., η Τροχαία και η Τουριστική Αστυνομία.

Οι πολίτες, λοιπόν, που θέλουν να μαθαίνουν άμεσα τα νέα της ΕΛ.ΑΣ, μπορούν να κάνουν follow και like σε τwitter και facebook, αντίστοιχα,να διαβάσουν την πολιτική χρήσης των συγκεκριμένων σελίδων, να σχολιάσουν τις αναρτήσεις και να στείλουν τα ερωτήματά τους. Η ΕΛ.ΑΣ έχει μπει, λοιπόν, σε μια νέα εποχή, κάνοντας follow και like…


nooz - Dec 21, 2016

Κυριακή, Νοεμβρίου 13, 2016

Αυτοπροσωπογραφία – Self portrait - Του Βαγγέλη Παυλίδη


Οι σχέσεις μου με το FB είναι ένα μείγμα εξ ανάγκης αυτοβασανισμού, αποστροφής, απορίας, αλλά και κατανόησης. Μπερδεμένα πράγματα. Διατηρώ λοιπόν με “σελίδα” (page λέγεται), όπου απλά ανακοινώνω τις αναρτήσεις στο μπλογκ μου. Δεν έχω φίλους, δεν αναρτώ προσωπικές φωτό. Αυτό όμως μου δίνει την δυνατότητα να παρακολουθώ πότε πότε τί αναρτούν άλλοι στο FB τους. Βλέπω λοιπόν πολλές “selfies” και άλλες φωτό τις κάθε αφεντομουτσουνάρας κι απο κάτω τα σχόλια φίλων και επισκεπτών : “Θεά!”, “Είσαι Θεία!”, “Πανέμορφη!”, “Αχτύπητη!”, “Κούκλααααα!”, “Κούκλα!”, “Είσαι εικόνα”, “Είσαι άνοιξη”, “Ουαου”, “Υπέροχη”, “teleiaaaaaaaaaaaaaaaa fwto!”, και πολλά άλλα ωραία και πρωτότυπα σχόλια.

Ζήλεψα λοιπόν και σκέφτηκα πως θα μπορούσα κι εγώ να εκμεταλλευτώ τις δυνατότητες που δίνει FB. Με την ελπίδα πως θα εισπράξω σχόλια ανάλογα με τα παραπάνω (“Θεόοοοοοοος”, ας πούμε, ή “Ουαουαου”) ανεβάζω μια αυτοπροσωπογραφία -το ανάλογο, κατά κάποιον τρόπο της “selfie”.

Κοιταζόμουν στον καθρέφτη περιμένοντας την κομώτρια να βάλει ψαλίδι στα μαλλιά μου. Το βλοσυρό μου ύφος εξηγεί την κατάσταση.

===========================================

My relation to FB is a mixture of a forced self-inflicted torture, distaste, puzzlement but also understanding. What a mess. So, I do run a “page” in FB where I simply announce whatever new happens in my blog. I have no “friends”, I am the “friend” of no one, I do not post selfies or other personal photos. However, I have the possibility to visit other people’s FB and to watch what they put up. I see a lot of selfies and beneath the comments of friends and visitors: “You are a Doll!”, “You are goddess”, “Beauty!”, “Super-doll”, “Picture like”, “Wow!” and many such like, very original comments.

I got jealous and thought I could take advantage of the possibilities offered by FB. Hoping I will attract comments similar to the above mentioned I post a self-portrait (the equivalent of a selfie, I guess). It was done as I was looking at myself in the mirror, while I was waiting for the hairdresser’s scissors to contact my hair. My expression says it all.


pavlidiscartoons.com - Νοv 13, 2016

Κυριακή, Οκτωβρίου 30, 2016

Κλείνει ξαφνικά η ψαλίδα μεταξύ της Χίλαρι και του Ντόναλντ Τραμπ στις δημοσκοπήσεις


Eννέα ημέρες πριν από τις προεδρικές εκλογές στις ΗΠΑ και η ψαλίδα δείχνει να κλείνει μεταξύ των δύο υποψηφίων για τον προεδρικό θώκο, την ώρα που οι Δημοκρατικοί δεν κρύβουν την δυσφορία τους για τον διευθυντή του FBI που έβαλε φωτιά στην προεκλογική εκστρατεία ανοίγοντας εκ νέου την υπόθεση των email της Χίλαρι Κλίντον.

Η πρώην Πρώτη Κυρία, η οποία παραμένει το φαβορί αυτή της εκλογικής αναμέτρησης, επέστρεψε σήμερα στην Φλόριντα, την πολιτεία- κλειδί στην κούρσα για το Λευκό Οίκο. Το προβάδισμά της εκεί μειώθηκε σημαντικά βάσει του μέσου όρου των τελευταίων δημοσκοπήσεων, στο +0,8% σύμφωνα με το Real Clear Politics. Μάλιστα μια νέα δημοσκόπηση που είδε το φως της δημοσιότητας σήμερα κατέδειξε ότι ο αντίπαλός της του Ρεπουμπλικανικού Κόμματος Ντόναλντ Τραμπ θα επικρατήσει με ποσοστό 46% έναντι 42% της πρώην υπουργού Εξωτερικών (New York Times Upshot/Siena College).

Η διαφορά της Κλίντον έναντι του Τραμπ κατέγραψε επίσης μικρή πτώση σε εθνικό επίπεδο, στο 44,9% στην πρόθεση ψήφου έναντι 41,1% τον μεγιστάνα, σύμφωνα με τον μέσο όρο των πρόσφατων δημοσκοπήσεων.

Σε αυτό το πλαίσιο, το στρατόπεδο της Χίλαρι Κλίντον συνεχίζει να εξαπολύει τα βέλη του εναντίον του διευθυντή του FBI Τζέιμς Κόμεϊ, που καταφέρει να φέρει τα πάνω κάτω σε αυτήν την αναμέτρηση ανακοινώνοντας την Παρασκευή τη ντε φάκτο επανέναρξη της έρευνας για το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο της πολιτικού των Δημοκρατικών.

«Παρέμβαση»
Ο Κόμεϊ δεν υπεισήλθε σε καμία λεπτομέρεια για την υπόθεση στην επιστολή που απέστειλε στην ηγεσία του Κογκρέσου. Ο ίδιος υπογράμμισε ότι είναι πολύ νωρίς για να γνωρίζει κανείς εάν η ανακάλυψη νέων email είναι σημαντική ή όχι.

«Πρόκειται για μια ενέργεια χωρίς προηγούμενο που αντιτίθεται στην πολιτική των υπουργείων Δικαιοσύνης, Δημοκρατικών και Ρεπουμπλικάνων» κατήγγειλε σήμερα ο επικεφαλής της εκστρατείας της Χίλαρι Κλίντον Τζον Ποντέστα, επιβεβαιώνοντας ότι ο διευθυντής του FBI «αγνόησε τις συστάσεις των υψηλόβαθμων στελεχών του υπουργείου Δικαιοσύνης».

 Ο Ποντέστα υπενθύμισε ότι αυτό το υπουργείο, στο οποίο ανήκει το FBI, παραδοσιακά δεν «παρεμβαίνει σε μια εκλογική αναμέτρηση, 11 ημέρες πριν από τις εκλογές».

«Θα έπρεπε να ξεκινήσει με το να κοιτάξει (αυτά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) προτού κάνει κάτι τέτοιο εν μέσω μιας προεκλογικής εκστρατείας, τόσο κοντά στην ημέρα των εκλογών» επέμεινε ο επικεφαλής της εκστρατείας της Κλίντον μιλώντας στο CNN, ενώ έκρινε την απόφαση του Κόμεϊ «ανάρμοστη».

«Ο κ. Κόμεϊ πρέπει πραγματικά να εξηγήσει γιατί έλαβε ένα τέτοιο μέτρο χωρίς προηγούμενο, όταν μάλιστα ο ίδιος λέει (…) ότι αυτά (τα email) θα μπορούσαν να μην αποδειχθούν σημαντικά».

Η «έλλειψη στοιχείων» στην επιστολή «αμέσως διαστρεβλώθηκε» πρόσθεσε επίσης στο NBC ο διευθυντής της εκστρατείας της Χίλαρι Κλίντον Ρόμπι Μουκ, ζητώντας «όλες οι πληροφορίες να τεθούν επί τάπητος».

Κι η ίδια άλλωστε η Χίλαρι Κλίντον χαρακτήρισε χθες «περίεργη» και «βαθιά ανησυχητική» την συμπεριφορά του Τζέιμς Κόμεϊ, τον οποίο είχε προτείνει για την θέση αυτή το 2013 ο Μπαράκ Ομπάμα.

Αισιοδοξία στο στρατόπεδο του Τραμπ
Η Χίλαρι Κλίντον «μπορεί να πάρει τηλέφωνο την φίλη της και στενή συνεργάτιδα Χούμα Αμπεντίν και να της ζητήσει σήμερα να της πει το περιεχόμενο των email» δήλωσε από την πλευρά της η διευθύντρια της εκστρατείας του Ντόναλντ Τραμπ Κελιάν Κόνγουεϊ στο Fox.

Το στρατόπεδο εξάλλου του μεγιστάνα επιχειρεί να εκμεταλλευτεί στο έπακρο προς όφελός του την υπόθεση. Ο Τραμπ έκανε λόγο το Σάββατο για το «μεγαλύτερο πολιτικό σκάνδαλο από το Watergate».

Σήμερα εμφανίστηκε ιδιαίτερα αισιόδοξος.
«Αυτή τη στιγμή προηγούμαστε σε πολλές δημοσκοπήσεις, πολλές εκ των οποίων διεξήχθησαν πριν από την ανακοίνωση για την ποινική έρευνα» έγραψε στο Twitter.

«Θα εκπλήξουμε όλο τον κόσμο και θα κερδίσουμε τις εκλογές» υπογράμμισε η Κόνγουεϊ.


30/10/2016 - ΑΠΕ-ΜΠΕ- AFP Μαϊάμι , United States Πηγή: http://mignatiou.com

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More