Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΜΥΝΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΜΥΝΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα, Μαρτίου 30, 2026

Ο στρατηγός του τουρισμού - Η Συνέντευξη στη «Bild»

Υπάρχει ασφάλεια άραγε όταν το διεθνές δίκαιο γίνεται λάστιχο και η ισχύς βαφτίζεται «ρεαλισμός»; 


«Εγγυήθηκε» ασφάλεια και κάλεσε τους Γερμανούς να κλείσουν… πακέτα διακοπών. Παράταιρη δήλωση από αρχηγό ΓΕΕΘΑ. Κι όμως, ο στρατηγός Δημήτρης Χούπης σε συνέντευξή του(*) στη γερμανική εφημερίδα «Bild», ανάμεσα σε γεωπολιτικές αναλύσεις και πολεμικές τοποθετήσεις, ανέλαβε ρόλο εκπροσώπου του ελληνικού τουρισμού με ύφος που θύμιζε περισσότερο ταξιδιωτικό πράκτορα παρά αρχηγό στρατεύματος: «Μπορώ να βάλω μια πολύ μεγάλη υπογραφή ότι όλοι όσοι θα έρθουν στην Ελλάδα θα απολαύσουν ένα πολύ ασφαλές περιβάλλον». 

Γιατί πήρε την πρωτοβουλία ανάμεσα σε δηλώσεις που εκθέτουν την επίσημη ελληνική στάση, καθώς υιοθέτησε απόλυτα τη γραμμή Τραμπ – Νετανιάχου για την επίθεση στο Ιράν ζητώντας «αλλαγή του καθεστώτος», ενώ η Αθήνα κάνει λόγο για «αποκλιμάκωση των συγκρούσεων»; Ποια συμφέροντα εξυπηρετούν οι δηλώσεις του αρχηγού ΓΕΕΘΑ για το αν η χώρα είναι ασφαλής για τουρίστες; Οι έχοντες το γενικό πρόσταγμα θα απαιτούσαν μια ασφαλή στρατηγική για τα εθνικά συμφέροντα. 

Υπάρχει ασφάλεια άραγε όταν το διεθνές δίκαιο γίνεται λάστιχο και η ισχύς βαφτίζεται «ρεαλισμός»; Μπορείς να διαφημίζεις (ασφαλή) προορισμό ενώ ρευστοποιείς τον διαχρονικό προσανατολισμό της Ελλάδας, που είναι ο σεβασμός στους διεθνείς κανόνες; Κάπου εκεί η γραμμή μεταξύ στρατηγού και… ταξιδιωτικού πράκτορα αρχίζει να θολώνει επικίνδυνα. 

Α.Κ. / documentonews.gr

====================================

(* )Έχουμε και Patriot, ελάτε διακοπές στην Ελλάδα!!! 

Συνέντευξη του Α/ΓΕΕΘΑ Δ.Χούπη στη Bild!!! 


Ο Α/ΓΕΕΘΑ Δημήτρης Χούπης έδωσε συνέντευξη  στη γερμανική εφημερίδα «BILD» και τη δημοσιογράφο Λιάνα Σπυροπούλου και κάλεσε τους Γερμανούς τουρίστες να έρθουν άφοβα στην Ελλάδα για διακοπές γιατί όπως  «Μπορώ να βάλω μια πολύ μεγάλη υπογραφή ότι όλοι όσοι θα έρθουν στην Ελλάδα θα απολαύσουν ένα πολύ ασφαλές περιβάλλον». 

Αποκαλώντας «αδελφούς» μας τους Γερμανούς ο κ . Χούπης αιτιολόγησε την εγγύηση προς τους τουρίστες λέγοντας ότι «οι Ένοπλες Δυνάμεις βρίσκονται σε ετοιμότητα πέντε λεπτών – όχι μόνο στην ηπειρωτική Ελλάδα αλλά και στην Κύπρο με τα F-16.» 

Συγκλονιστικό το επιχείρημα του…. 

Ο Α/ΓΕΕΘΑ υιοθετεί πλήρως και χωρίς αστερίσκους το αμερικανο-ισραηλινό αφήγημα , λέγοντας  ότι ο πόλεμος ξεκίνησε επειδή το Ισραήλ και οι ΗΠΑ αντιλήφθηκαν έγκαιρα τον κίνδυνο μιας πυρηνικής απειλής που συνδυάζεται με θρησκευτικό φονταμενταλισμό, κάτι που θα ήταν «καταστροφικό» για τη διεθνή κοινότητα. Εκτίμησε μάλιστα ότι κατά την άποψη του η κρίση θα εκτονωθεί   «μέσω της αλλαγής του καθεστώτος».

Κι ενώ εμφανίζεται ως εγγυητής της ασφάλειας των Γερμανών τουριστών , στην ίδια συνέντευξη απαντώντας για τον κίνδυνο μεταναστευτικών ροών ,κάνει λόγο για  κίνδυνο εισόδου εξτρεμιστών μέσω των μεταναστευτικών οδών, σημειώνοντας ότι έχουν ληφθεί προληπτικά μέτρα σε συνεργασία με την αστυνομία, τις μυστικές υπηρεσίες, τη Frontex, την Interpol και την Europol, προσθέτοντας πως «μερικές φορές τα προβλήματα βρίσκονται ήδη εντός της Ευρώπης». 

militaire.gr

Παρασκευή, Ιουνίου 13, 2025

Η Δημοκρατία δεν αυτοκτονεί, τη σκοτώνουν οι αδιάφοροι και την ενταφιάζουν οι διεφθαρμένοι


 

ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΚΑΠΟΥΤΣΗ από το militaire 

Κάποτε λέγαμε «έχει ο καιρός γυρίσματα»,   αλλά μάλλον γύρισε ανάποδα… 

Ζούμε στη χώρα όπου η γελοιότητα έγινε θεσμός, και οι Θεσμοί… ανέκδοτο. Η Δικαιοσύνη πανικόβλητη παραπαίει. «Η χειρότερη μορφή αδικίας είναι η προσποίηση της δικαιοσύνης» (Πλάτων). Η Βουλή μετατράπηκε σε ριάλιτι με τους βουλευτές να χειροκροτούν τον παραλογισμό και «ότι του  φανεί του λολοστεφανή» των ηγετών των κομμάτων. 

Και μέσα σε όλα, εμείς: άλλοτε θεατές, άλλοτε χειροκροτητές και συχνά-πυκνά, συνένοχοι. Λυπούμαι να πω, αλλά  ο λαός, αυτός ο πολυτραγουδισμένος “σοφός λαός”, ψηφίζει συχνά με το τηλεχειριστήριο, όχι με τη συνείδηση. 

Πόσες φορές θα ψηφίσουμε εκείνους που αναίσχυντα μας κορόιδεψαν;  Που μας επέβαλαν στανικά  φόρους και  μνημόνια και μας «πλήρωσαν» με  περιφρόνηση και τηλεοπτικά χαμόγελα που στάζουν κυνισμό; Και μετά λέμε ΟΛΟΙ με στόμφο: «Ο λαός είναι σοφός». Όχι, δεν είναι. Πόσες φορές θα υποτιμήσουμε την ίδια μας τη νοημοσύνη, χειροκροτώντας εκείνους που μας θεωρούν “ψηφοφόρους μιας χρήσεως”; 

Εδώ που φτάσαμε, η μόνη ειλικρινής συζήτηση ξεκινά με ένα “ναι, φταίμε κι εμείς”. Γελάμε, για να μην κλάψουμε. Κι όταν τελειώσει το γέλιο, μένει η πίκρα. Η θλίψη για μια χώρα που ξεπουλιέται φτηνά: όχι μόνο σε τιμές, αλλά σε αξίες. Η πατρίδα κατρακυλά σε μια σιωπηλή παρακμή. Χωρίς όραμα, χωρίς φρένα, η χώρα κατρακυλά στον έσχατο πάτο της ανυποληψίας, όχι απλώς ως θύμα εξωτερικών συνθηκών, αλλά ως θύτης του ίδιου της του εαυτού. Και  όσο βαθαίνει η πτώση, τόσο απομακρύνεται η ελπίδα αναστροφής. Διότι, όπως έγραφε και ο Σενέκας, «ουδείς πλανάται για πάντα, Η επιστροφή όμως, απαιτεί   επίγνωση της πλάνης». 

Δεν υπάρχει πια «εμείς και αυτοί». Το καράβι ΕΛΛΑΔΑ  βουλιάζει και μέσα είμαστε όλοι: θύτες και θύματα, λαμόγια και αφελείς, εργατικοί και ρετιρέ τεμπελχανάδες του κομματικού σωλήνα. Αν δεν πιάσουμε “δουλειά” ,  πολιτική δουλειά, ενεργή συμμετοχή, αντίσταση στην αδράνεια,  δεν θα φταίνε μόνο οι άλλοι, αλλά θα φταίμε εμείς… κυρίως εμείς (εγώ, εσύ, αυτός, ΟΛΟΙ).  Εμείς, που οι καθεστωτικοί μας θεωρούν “γραφικούς”. Περιθώριο. Ανεπιθύμητους, γιατί τους χαλάμε τη βιτρίνα. 

Καιρός να γίνουμε το πρόβλημα του συστήματος. Όχι με υστερίες και συνθήματα, αλλά με πράξεις. Να απαιτούμε εξηγήσεις, όχι εξυπνάδες. Λύσεις, όχι επικοινωνία. Να επιλέγουμε την πατρίδα, όχι τους πατριδοκάπηλους. Την αξιοπρέπεια, όχι τον επαγγελματικό κομματισμό. 

Η χώρα κατρακυλά στον πάτο της ανυποληψίας, με ορμή σχεδόν μοιραία προς τον γκρεμό. Και  όμως, μέσα στο σκοτάδι της παρακμής, ίσως επιμένει ακόμη μια σπίθα ανατροπής. Είναι οι νέοι, εκείνοι που κάποτε τους είπαν “αλήτες”  όπως προφήτεψε ο Ελύτης, που ίσως να είναι η  ελπίδα στο χάος. Αλλά, ας μην αυταπατώμεθα, δεν θα φέρουν την Άνοιξη, τη νέα πολιτική πνοή, μόνο οι νέοι, που κάποιοι μάλιστα είναι νέοι  σε ηλικία , αλλά  είναι γέροι στη συνείδηση και με καθεστωτική νοοτροπία, δηλαδή με ελλειμματικό αξιακό και ηθικό υπόβαθρο. Η χώρα χρειάζεται  έντιμους, ενεργούς, ανιδιοτελείς ανθρώπους και ανεξάρτητα από ηλικία. Πολίτες,  που ένα έχουν διάθεση να προσφέρουν, όχι να τακτοποιηθούν. 

Φτάνει με τον εμπαιγμό των βολεμένων. Γιατί αν συνεχίσουμε έτσι, το «πολύ αργά»  δεν θα είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Είναι το επόμενο δελτίο ειδήσεων.

Μην τους κάνουμε τη χάρη να παραιτηθούμε. Αν συνεχίσουμε να αδιαφορούμε,  η επόμενη ήττα δεν θα είναι πολιτική. Θα είναι υπαρξιακή. 


https://www.militaire.gr/i-dimokratia-den-aytoktonei-ti-skotonoyn-oi-adiaforoi-kai-tin-entafiazoyn-oi-dieftharmenoi/

Πέμπτη, Νοεμβρίου 28, 2024

Ζαχάροβα προς κυβέρνηση Μητσοτάκη: «ΔΕΝ μπορείτε να δώσετε S-300 και TOR-M1 χωρίς την άδεια της Μόσχας»

Δημοσιεύματα ελληνικών εφημερίδων αναφέρουν πως η Ελλάδα αποφάσισε να στείλει εκτός συνόρων τα ρωσικά αντιαεροπορικά συστήματα S-300 και τα TOR-M1. Γράφουν ότι θα πάνε στην Αρμενία και όχι στην Ουκρανία… Τους Ρώσους τους ρώτησαν; 

Η εκπρόσωπος του ρωσικού ΥΠΕΞ Μαρία Ζαχάροβα ,όπως μετέδωσε ο Θανάσης Αυγερινός, έκανε δήλωση με την οποία κάνει σαφές ότι κανένα ρωσικό όπλο δεν μπορεί να δοθεί πουθενά αν δεν δώσει την έγκριση της η Μόσχα. Πρόκειται για το λεγόμενο πιστοποιητικό «τελικού χρήστη». Αυτό προβλέπει η νομιμότητα και η κανονικότητα που πρεσβεύει χρόνια τώρα, χωρίς να την εφαρμόζει η κυβέρνηση Μητσοτάκη. 

Θα τολμήσει ο κ.Μητσοτάκης να αγνοήσει την δήλωση από τη Μόσχα και θα αδειάσει τα ελληνικά νησιά και από τα αντιαεροπορικά TOR M1; Θα αποσύρει ΚΑΙ τους S-300 που βρίσκονται στην Κρήτη και αν λειτουργήσουν «μπλοκάρουν» μια τεράστια περιοχή που μπορεί να προσεγγίσει και την Κύπρο; 

Και με τι θα αντικαταστήσει τα ρωσικά συστήματα; Κάτι γράφουν για γαλλικά συστήματα αλλά ποιος πιστεύει πλέον την κυβέρνηση Μητσοτάκη; Τα ψέματα που είπε για την αντικατάσταση των BMP-1 που απέσυρε από τα νησιά ΔΕΝ αντικαταστάθηκαν με τα Marfer ,τα οποία τα πήγαν στην Ξάνθη! Αυτό ΔΕΝ αμφισβητείται και το ερώτημα είναι ,γιατί λένε τόσο μεγάλα ψέματα σε τόσο σοβαρά θέματα. 


Τελευταία Νέα από το militaire => ΕΔΩ

Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 13, 2024

Οι Γερμανοί «είναι φίλοι μας» και γι΄ αυτό «θα μας τη φέρουν» και στο μεταναστευτικό!


 

Οι Γερμανοί «είναι φίλοι μας» ως γνωστόν και γι΄ αυτό θα «μας τη φέρουν» και στο μεταναστευτικό! 

Το Βερολίνο που έχει στρίψει για τα καλά το τιμόνι προς την ακροδεξιά αποφάσισε να κλείσει τα γερμανικά σύνορα για τους μετανάστες. Πρόκειται για μονομερή παραβίαση της Συνθήκης Σένγκεν για την ελεύθερη κυκλοφορία στην ΕΕ και έχει προκαλέσει ένταση σε όλες τις γειτονικές χώρες, αλλά και τις δύο πρώτες χώρες εισόδου, την Ελλάδα και την Ιταλία. 

Η κυβέρνηση Μητσοτάκη έχει έτσι κι αλλιώς χάσει τον έλεγχο στο μεταναστευτικό και συνεχίζει απλά να ψεύδεται ,λέγοντας ότι και σε αυτό το θέμα…όλα πάνε καλά. Η αλήθεια των αριθμών δεν διαψεύδεται . Αύξηση μεταναστευτικών ροών κατά 57% στην Ελλάδα το 2023, μείωση κατά 62% στην Ιταλία!

Η απόφαση του Βεολίνου θα επιβαρύνουν κι άλλο την κατάσταση με τους υπολογισμούς του Μαξίμου να κάνουν λόγο για άφιξη παράνομων μεταναστών που θα ξεπεράσουν τους 70.000.

Η κυβέρνηση θα απευθυνθεί λένε σε …συμμάχους και γείτονες της Γερμανίας! Ο κ.Μητσοτάκης πήγε στην Αυστρία και λέγεται ότι θα προσπαθήσει να προσεγγίσει και την Πολωνία. Για να μας κάνουν τι; Καλές είναι οι επαφές, αλλά επειδή είναι βέβαιο ότι οι «σύμμαχοι» δεν πρόκειται να βοηθήσουν θα πρέπει να βρούμε τρόπους για να τους αναγκάσουμε να το κάνουν. Ακούγοντας τι λέει η Υφυπουργός Μετανάστευσης δεν μπορούμε να είμαστε αιδιόδοξοι.Πιστεύει ότι το θέμα θα το λύσει η ΕΕ…

Η γειτονική Ιταλία έχει αντιμετωπίσει το θέμα κάνοντας συμφωνία με την Αλβανία και τον Ράμα και όπως έχει εξηγήσει στο militaire channel ο Νότης Μαριάς και με τον Ερντογάν!

Συνεπώς το να περιμένουμε βοήθεια από την Αυστρία, την Πολωνία ή άλλες χώρες της Ευρώπης είναι μάλλον μάταιο. Πρέπει να βρούμε δικές μας απαντήσεις.


Πηγή: militaire.gr

Δευτέρα, Απριλίου 22, 2024

FT: Ο Μητσοτάκης δέχεται πιέσεις να στείλει Patriot ή S-300 στην Ουκρανία – Εξηγήσεις ζητά η αντιπολίτευση


Έντονες αντιδράσεις έχει ξεσηκώσει δημοσίευμα των Financial Times, σύμφωνα με το οποίο η Ελλάδα δέχεται πιέσεις από τους συμμάχους στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στο ΝΑΤΟ ώστε να παράσχει συστήματα αεράμυνας στην Ουκρανία, με τα κόμματα της αντιπολίτευσης ζητούν εξηγήσεις από την κυβέρνηση. 

Τις έντονες πιέσεις από τους Ευρωπαίους ηγέτες και το ΝΑΤΟ που δέχονται η κυβέρνηση Μητσοτάκη και η κυβέρνηση Σάντσεθ, για να παραδώσουν στην Ουκρανία συστήματα αεράμυνας (Patriot ή S-300), αποκάλυψαν νωρίτερα οι Financial Times με ρεπορτάζ τους που δημοσιεύτηκε λίγο πριν την Σύνοδο των ΥΠΕΞ και ΥΠΑΜΥΝ των χωρών μελών της ΕΕ στο Λουξεμβούργο. 

Σε αυτό αναφέρεται πως πιέσεις ασκούνταν πριν από την σύνοδο, αλλά και ότι αναμένεται να ασκηθούν και κατά την διάρκεια αυτής, αφού οι χώρες που στηρίζουν την Ουκρανία στον πόλεμο με την Ρωσία, έχουν δεσμευτεί να παραδώσουν συνολικά επτά συστήματα αεράμυνας τα οποία ζητάει απεγνωσμένα η Ουκρανία (πιέζει ιδιαίτερα για Partiot) για να «σώσουν ζωές», όπως έχει υπογραμμίσει σε δηλώσεις του ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι. Η δέσμευση αυτή ήρθε μετά από την διαδικτυακή σύνοδο του Συμβουλίου του ΝΑΤΟ στην οποία συμμετείχε η Ουκρανία.

Ο πρόεδρος της Ουκρανίας, Βολοντίμιρ Ζελένσκι, έγραψε στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης X την Κυριακή: «Οι Patriots μπορούν να αποκαλούνται συστήματα αεράμυνας μόνο αν λειτουργούν και σώζουν ζωές, αντί να στέκονται ακίνητοι κάπου σε βάσεις αποθήκευσης».

Όπως ανέφεραν οι FT, επικαλούμενοι ανώτερο αξιωματούχο της ΕΕ, πως τα κράτη μέλη του μπλοκ, αναμένεται να κάνουν ένα ακόμη βήμα προς το μπρος και σε αυτό το πλαίσιο: «Οι ευρωπαίοι ηγέτες προέτρεψαν προσωπικά τους πρωθυπουργούς της Ισπανίας και της Ελλάδας Πέδρο Σάντσεθ και Κυριάκο Μητσοτάκη σε μια σύνοδο κορυφής στις Βρυξέλλες την περασμένη εβδομάδα να δωρίσουν συστήματα αεράμυνας στην Ουκρανία. Στους δύο ηγέτες, των οποίων οι ένοπλες δυνάμεις διαθέτουν μεταξύ τους περισσότερα από δώδεκα συστήματα Patriot, αλλά και κάποια ακόμη συστήματα, όπως τα S-300, οι ευρωπαίοι ηγέτες, επισήμαναν ότι οι ανάγκες τους δεν είναι τόσο μεγάλες όσο της Ουκρανίας και ότι δεν αντιμετώπιζαν καμία επικείμενη απειλή».

Διαψεύδει το Μαξίμου

Στην ενημέρωση των πολιτικών συντακτών ο Παύλος Μαρινάκης διέψευσε ένα τέτοιο ενδεχόμενο, αναφέροντας ότι «δεν πρόκειται να γίνει οποιαδήποτε κίνηση που θα διακινδυνεύσει έστω και κατά ελάχιστον την αποτρεπτική ικανότητα ή αεράμυνα της χώρας. Έχουμε πολλές φορές προβεί σε διαψεύσεις. Σας απαντώ και σήμερα κατηγορηματικά». Μάλιστα, σε ερώτηση για το εάν υπήρχαν πιέσεις, είπε ότι ο ίδιος δεν γνωρίζει και εμμένει στην αρχική του απάντηση. 


=>    www.documentonews.gr

militaire: NAVTEX πρόκληση από την Τουρκία για το Καστελόριζο,αλλά στην Αθήνα «πέρα βρέχει»! (Χάρτης)


 

Λίγες ώρες πριν αρχίσει ένας ακόμη κύκλος συζητήσεων MOE , η Τουρκία με NAVTEX αμφισβητεί περιοχή μεταξύ Ρόδου-Κατελόριζου! Είναι εκείνη η περιοχή που αφέθηκε στη…τύχη της με τη συμφωνία που υπογράψαμε με την Αίγυπτο και με την οποία η κυβέρνηση Μητσοτάκη υποστηρίζει ψευδώς ότι…μεγάλωσε την Ελλάδα. 

Η Τουρκία με τη NAVTEX που εξέδωσε …απαγορεύει ασκήσεις χωρίς πυρά σε περιοχή ανατολικά του 28ου μεσημβρινού.

Στην Αθήνα …πέρα βρέχει και ο πρωθυπουργός όπως γράφαμε είναι αποφασισμένος να «πάει μέχρι τέλους» στα ελληνοτουρκικά . Κι από  ότι φαίνεται ότι κι αν κάνουν οι Τούρκοι ,όσο κι αν μας περιφρονήσουν η σημερινή κυβέρνηση θα εξακολουθήσει να κάνει ότι δεν καταλαβαίνει…

Όσο για τους …συμμάχους; Ο πρώην ΥΠΕΞ των ΗΠΑ Τ.Κέρι μας συμβουλεύει να …τα βρούμε με τους Τούρκους και για τα θαλάσσια πάρκα…



Με πληροφορίες από το www.militaire.gr

https://www.militaire.gr/navtex-proklisi-apo-tin-toyrkia-gia-to-kastellorizo-alla-stin-athina-pera-vrechei/

Τρίτη, Απριλίου 09, 2024

ΑΙΓΑΙΟ: 16 αποστολές της ΠΑ σε ένα τριήμερο! Κατά τ΄ άλλα το «θωρακίζουμε»


 

Μέσα σε τρία 24ωρα, η Πολεμική Αεροπορία κλήθηκε να μεταφέρει από νησιά του Αιγαίου αλλά και από την Κέρκυρα! Και μόνο αυτό δείχνει ότι η ιατροφαρμακευτική και η νοσοκομειακή κάλυψη των νησιωτών είναι ανύπαρκτη. Για ποια άμυνα του Αιγαίου συζητάμε λοιπόν; 

Επιπλέον θα είχε ενδιαφέρον να γινόταν μια σοβαρή οικονομική μελέτη για το κόστος των αεροδιακομιδών. Έχουμε τη βάσιμη υποψία ότι αυτά τα χρήματα αν υπήρχε σοβαρό κράτος θα μπορούσαν να καλύψουν σιγά,σιγά τις βασικές ανάγκες των νησιωτών για την υγεία τους.

Οι αεροδιακομιδές του τελευταίου τριήμερου:

Δεκαέξι ασθενείς -ανάμεσά τους 1 μωρό- μετέφεραν τα πτητικά μέσα της Πολεμικής Αεροπορίας από νησιά του Αιγαίου και την Κέρκυρα σε νοσοκομεία  μεγάλων αστικών κέντρων, το τελευταίο τριήμερο.

Την ίδια ώρα ένα ελικόπτερο AW-109S μετέφερε ιατρική ομάδα από την Ελευσίνα στη Σύρο και ένα αεροσκάφος Β-350C μετέφερε μόσχευμα και ιατρική ομάδα από το Ηράκλειο στη Θεσσαλονίκη. 

Αναλυτικότερα:

– Ένα ελικόπτερο AB-212 μετέφερε 1 ασθενή από την Κέρκυρα στα Ιωάννινα, 

– Ένα αεροσκάφος C-27J μετέφερε 3 ασθενείς από το Ηράκλειο, τη Σαντορίνη και την Πάρο, στην Ελευσίνα,

– Ένα αεροσκάφος C-27J μετέφερε 3 ασθενείς από την Κάρπαθο, τη Ρόδο και την Πάρο, στη Ρόδο, τη Σάμο και την Ελευσίνα,

– Ένα ελικόπτερο AB-212 μετέφερε 1 ασθενή από την Κέρκυρα στα Ιωάννινα,

– Ένα αεροσκάφος Β-350C μετέφερε 1 ασθενή από τη Λήμνο στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος»,

– Ένα αεροσκάφος Β-350C μετέφερε 4 ασθενείς από τη Σαντορίνη και τη Λέσβο, στο Ηράκλειο και τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος»,

– Ένα ελικόπτερο Super Puma μετέφερε 1 ασθενή από την Κω στο Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου,

– Ένα αεροσκάφος C-27J μετέφερε 1 βρέφος από την Κω στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» και

– Ένα ελικόπτερο Super Puma μετέφερε 1 ασθενή από τη Νάξο στην Ελευσίνα.

Συμπληρώθηκαν 31,4 ώρες πτήσης σε 11 αποστολές. 


Πηγή: www.militaire.gr

Τρίτη, Μαρτίου 12, 2024

Τα μνημόνια που μπορούν να οδηγήσουν ελληνικό στρατό στην Ουκρανία!


 


Γράφει ο Δημήτρης Σκουτέρης - www.militaire.gr - 

Κατατέθηκαν στην Βουλή στις 8 Μαρτίου:


Η Κύρωση του Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ του Υπουργείου Άμυνας των Ηνωμένων Πολιτείων της Αμερικής εκπροσωπούμενου από τον Στρατό των ΗΠΑ και του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας της Ελληνικής Δημοκρατίας αναφορικά με την απόσπαση/τοποθέτηση ελληνικού Προσωπικού Άμυνας στον Στρατό των ΗΠΑ.

Η Κύρωση του Μνημονίου Συμφωνίας μεταξύ του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας της Ελληνικής Δημοκρατίας, όπως εκπροσωπείται από την Ελληνική Διοίκηση Ειδικού Πολέμου, και του Υπουργείου Άμυνας των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής, όπως εκπροσωπείται από τη Διοίκηση Ειδικών Επιχειρήσεων των ΗΠΑ, με αντικείμενο την τοποθέτηση Προσωπικού Άμυνας της Ελληνικής Δημοκρατίας στη Διοίκηση Ειδικών Επιχειρήσεων των ΗΠΑ.(https://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Katatethenta-Nomosxedia).

Τα δύο αυτά Μνημόνια υποτίθεται ότι προκύπτουν από τις συμβατικές υποχρεώσεις μας ως κράτους μέλους του ΝΑΤΟ. Οι στρατιωτικές δυνάμεις των ΗΠΑ στην Ευρώπη θα «ενισχυθούν» με την παρουσία και δικών μας στρατιωτικών, με όφελος την εκπαίδευση των δικών μας. Όλο το κόστος επιβαρύνει την ελληνική πλευρά (αποικία χρέους γαρ). 

Σύμφωνα με το 3.6 του πρώτου Μνημονίου οι στρατιωτικές δυνάμεις των ΗΠΑ δεν θα τοποθετούν ή θα συνεχίσουν να διατηρούν το Ελληνικό Προσωπικό Άμυνας σε θέσεις όπου είναι δυνατόν να υπάρξουν άμεσα εχθροπραξίες ή που έχουν ήδη αρχίσει εκτός εάν εγκριθούν εγγράφως από αμφότερα τα μέλη δηλαδή από ΗΠΑ και Ελλάδα.

Πιστεύει κάποιος ότι ο «πρόθυμος» κ. Μητσοτάκης θα αρνηθεί αν οι ΗΠΑ του ζητήσουν να διατεθούν ελληνικές στρατιωτικές δυνάμεις προς ενίσχυση των δικών τους δυνάμεων που τυχόν ενεργούν στην Ουκρανία; Εδώ ξεγύμνωσε από οπλισμό τα νησιά μας και τον έστειλε στην Ουκρανία. Εδώ συνυπογράφει δις «οικονομικής βοήθειας» προς την αποδεδειγμένα διεφθαρμένη κυβέρνηση του Ζελένσκι. Εδώ είχε το θράσος να επιτρέψει σε Ναζί Ουκρανό να μιλήσεις στον ναό της Δημοκρατίας στην ελληνική Βουλή.      

Η Ελλάδα επίσης αναλαμβάνει σύμφωνα με το 4.1.5. του πρώτου Μνημονίου «όλα τα έξοδα και δαπάνες που αφορούν την προετοιμασία και αποστολή της σορού και τα έξοδα κηδείας που σχετίζονται με τον θάνατο αποσπασμένου μέλους του Ελληνικού Προσωπικού Άμυνας…».

Να ελπίσουμε ότι θα υψωθεί ένα κοινοβουλευτικό φιλειρηνικό τοίχος και δεν θα επιτρέψει την κύρωση αυτών των συμβάσεων, τουλάχιστον στη σημερινή τους μορφή.


Πολιτικός Αναλυτής, skouterisd@gmail.com,          


Πηγή: www.militaire.gr

Τετάρτη, Φεβρουαρίου 08, 2023

Εκλογές με "πιστοποιητικά εθνικοφροσύνης" θέλει ο πρωθυπουργός

Κλίμα μετεμφυλιακής δεξιάς χθες στην Βουλή με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη να κατηγορεί τον ΣΥΡΙΖΑ και την αντιπολίτευση ως "εθνική εξαίρεση". Για μία ακόμη φορά δεν έδωσε απάντηση για τις παρακολουθήσεις της ηγεσίας των Ενόπλων Δυνάμεων. 


Σε
 επικίνδυνους δρόμους οδηγείται η προεκλογική αντιπαράθεση, αν κρίνει κανείς από την χθεσινή παρουσία του Κυριάκου Μητσοτάκη στην Βουλή και στην συζήτηση νομοσχεδίου του υπουργείου Άμυνας. Έθεσε ως κριτήριο πατριωτισμού και προσήλωσης στην ασφάλεια της χώρας το αν τα πολιτικά κόμματα το αν συμφωνούν ή όχι με τις εξοπλιστικές συμφωνίες που υπέγραψε η κυβέρνηση, όπως και συνολικά την αμυντική/εξωτερική πολιτική που ακολουθεί.

Αυτά ενώ την ίδια στιγμή άφησε αναπάντητο το κυρίαρχο το τελευταίο διάστημα ερώτημα του γιατί βρίσκονταν υπό παρακολούθηση η ηγεσία των Ενόπλων Δυνάμεων, σε μία περίοδο που το «Σκάνδαλο των Υποκλοπών» φαίνεται να συνδέεται με τους εξοπλισμούς. 

Μέσα σε αυτό το κλίμα, μάλιστα, μοιάζει παράταιρος ο κυβερνητικός ισχυρισμός, σχετικά με τις προθέσεις της κυβέρνησης να βάλει «μπλόκο» στο κόμμα Κασιδιάρη, μέσω τροπολογίας που συζητείται σήμερα, για λόγους προάσπισης της δημοκρατίας. Αντιθέτως δίνει την αίσθηση ότι πρόκειται για κίνηση που υπαγορεύεται κατά βάση από ψηφοθηρικά κριτήρια. 

Η παρέμβαση Μητσοτάκη

Με τις θέσεις που εξέφρασε χθες ο πρωθυπουργός, επιχείρησε να μοιράσει «πιστοποιητικά εθνικοφροσύνης» εξαπολύοντας επίθεση στον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και κατ’ επέκταση στα υπόλοιπα κόμματα της αντιπολίτευσης που έχουν ενστάσεις για τις επιλογές του. Στην – εμφυλιοπολεμική αυτή λογική άλλωστε «κούμπωσε» και η ενόχληση που έδειξε για το γεγονός ότι στις ομιλίες του Αλέξη Τσίπρα, ακούγονται ύμνοι του ΕΑΜ. 

Ενδεικτικές ήταν οι φράσεις που χρησιμοποίησε στην ομιλία του ο Κυριάκος Μητσοτάκης, χαρακτηρίζοντας πολλές φορές τον ΣΥΡΙΖΑ «εθνική εξαίρεση». Όπως είπε πρόκειται για «το κόμμα που αντιτάχθηκε ουσιαστικά σε όλες τις διεθνείς αμυντικές συμφωνίες μας. Από το κόμμα που διαφώνησε με πολλά από τα εξοπλιστικά προγράμματα, καταψηφίζοντας μέχρι και τα κονδύλια της άμυνας, γιατί αυτή τάχα δεν είναι αυτοσκοπός». Επισήμανε ότι «είστε εθνική εξαίρεση στα ζητήματα που αφορούν την εξωτερική πολιτική και την άμυνα» ενώ τόνισε πως «σας ασκήσαμε δριμεία κριτική για τη στάση σας όσον αφορά την εξωτερική και την αμυντική πολιτική, στοιχειοθετήσαμε αυτήν την κριτική: γιατί δεν ψηφίσατε, αποτελώντας εξαίρεση στον κανόνα αυτής της αιθούσης, τις αμυντικές δαπάνες στον προϋπολογισμό. Γιατί δεν ψηφίσατε τις δύο σημαντικές αμυντικές συμφωνίες που η χώρα υπέγραψε με τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Γαλλία; Συμφωνίες οι οποίες αναντίρρητα θωρακίζουν την αμυντική θέση της χώρας και την αναβαθμίζουν γεωπολιτικά».

Ο πρωθυπουργός γενίκευσε το σκεπτικό του λέγοντας ότι «δεν υπάρχει κάποιο μέτρο, κάποιο θερμόμετρο το οποίο να αξιολογεί το πόσο πατριώτες είμαστε. Αποδεικνύεται τελικά στην πράξη από τις κινήσεις μας και από τις προτεραιότητες τις οποίες αποδίδουμε σε διάφορους τομείς της πολιτικής. Για εσάς η άμυνα δεν ήταν ποτέ προτεραιότητα. Και δεν είχε να κάνει αυτό με τις μνημονιακές δεσμεύσεις. Μάλλον έχει να κάνει με άλλα ιστορικά κατάλοιπα του χώρου τον οποίο εκφράζετε. Μια άποψη η οποία έρχεται από το παρελθόν, θα έλεγα ιδεολογικά φορτισμένη».

Η απάντηση του Αλέξη Τσίπρα

Η τοποθέτηση του Κυριάκου Μητσοτάκη προκάλεσε την έντονη αντίδραση του Αλέξη Τσίπρα. Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης έθεσε το ερώτημα: «Ως πότε θα βάζετε τις Ένοπλες Δυνάμεις και τα εθνικά μας θέματα στην αρένα της μικροκομματικής εκμετάλλευσης; Ως πότε θα επιχειρείτε να παριστάνετε εσείς τον μοναδικό πατριώτη μέσα σε αυτήν την Αίθουσα; Όλοι οι άλλοι είναι μειοδότες, δεν είναι πατριώτες; Ως πότε θα παριστάνετε τον προστάτη της εθνικής άμυνας και να κουνάτε το δάχτυλο στους πολιτικούς σας αντιπάλους για έλλειμμα πατριωτισμού και εθνικοφροσύνης;». Επισήμανε μάλιστα ότι «αυτά ήταν τα επιχειρήματα της μετεμφυλιακής Δεξιάς», ενώ τόνισε πως «έρχεται στο Βήμα της Βουλής ο πρωθυπουργός και να αφήνει υπονοούμενα για τους πολιτικούς του αντιπάλους ότι είναι μειοδότες».

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ εντόπισε την αντίφαση της ρητορικής αυτής με τις πρακτικές των υποκλοπών αναρωτώμενος αν «από την πολλή προστασία είχατε καλωδιωμένους τους Αρχηγούς των Ενόπλων Δυνάμεων, τον Αρχηγό του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας, τον Αρχηγό του Γενικού Επιτελείου Στρατού, τους επικεφαλής των εξοπλιστικών προγραμμάτων, τον Σύμβουλο Εθνικής Ασφάλειας».

Πάντως ο Αλέξης Τσίπρας αναφέρθηκε και στην ελληνοτουρκική διέξεξη του 2018 τονίζοντας πως «όταν το ερευνητικό σκάφος «Μπαρμπαρός» παραβίαζε την ελληνική Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη -δεν είχαμε τότε ούτε φρεγάτες Belhara ούτε αεροσκάφη Rafale- στη φρεγάτα «Νικηφόρος Φωκάς», όμως, οι άνδρες και οι γυναίκες του πληρώματος έκαναν το καθήκον τους και εμπόδισαν τις έρευνες, τις παράνομες έρευνες του τουρκικού ερευνητικού σκάφους. Και γύρισε πίσω το «Μπαρμπαρός». Δεν είπε τότε η πολιτική ηγεσία ότι το παρέσυρε η θάλασσα και τα κύματα του Αιγαίου το τουρκικό ερευνητικό σκάφος. Δεν είπε τότε η πολιτική ηγεσία ότι έκανε θόρυβο και δεν υπήρχε παραβίαση επειδή έκανε θόρυβο και δεν μπορούσε να κάνει έρευνες».

Επίσης ο Αλέξης Τσίπρας έκανε εκτενή αναφορά στις εξοπλιστικές συμφωνίες της κυβέρνησης Μητσοτάκη, τονίζοντας μεταξύ άλλων ότι «σας θυμίζω, λοιπόν, ότι ο ΣΥΡΙΖΑ- Προοδευτική Συμμαχία ψήφισε και τις φρεγάτες Belharra, ψήφισε και τα δεκαοκτώ Rafale. Τι δεν ψήφισε;Δεν ψήφισε τα έξι επιπλέον, όταν ήρθαν χωρίς εισήγηση των Επιτελείων, όταν ήρθαν την περίοδο εκείνη, την οποία μας δικαιολογήσατε με την επιπλέον αγορά των έξι Rafale, λέγοντας ότι δεν θα πάρουμε φρεγάτες». Επίσης τόνισε ότι τα εξοπλιστικά δεν έχουν γίνει με διακρατικές συμφωνίες αλλά με απευθείας αναθέσεις σε 2 εταιρίες ενώ «υπάρχει σοβαρό πρόβλημα, γιατί δεν έχει πάει ούτε ένα ευρώ στην Ελληνική Αμυντική Βιομηχανία. Και αυτό είναι πρωτοφανές για συμβάσεις που ξεπερνούν τα 10 δισεκατομμύρια ευρώ». 

Γεράσιμος Λιβιτσάνος 

=> www.news247.gr 




Τρίτη, Δεκεμβρίου 20, 2022

Εχθρική ενέργεια για τη Ρωσία η παράδοση των ελληνικών S-300 στην Ουκρανία


Η Μόσχα θεωρεί εχθρικές προς τη Ρωσία τις προθέσεις της Ελλάδας να αρχίσει να προμηθεύει το καθεστώς του Κιέβου με αντιαεροπορικά πυραυλικά συστήματα S-300, σύμφωνα με την εκπρόσωπο του ρωσικού υπουργείου Εξωτερικών Μαρία Ζαχάροβα.

Όπως μεταδίδει το πρακτορείο Reuters, που επικαλείται το πρακτορείο Tass, η Μαρία Ζαχάροβα δήλωσε:

«Θεωρούμε ανοιχτά εχθρική κίνηση που στοχεύει κατά της Ρωσίας τα προκλητικά σχέδια των ελληνικών αρχών για παράδοση συστημάτων αεράμυνας S-300 στην Ουκρανία». 

Και πρόσθεσε: 

«Οι ελληνικές αρχές πρόσφατα ενίσχυσαν τις δηλώσεις τους σχετικά με την ετοιμότητά τους να προμηθεύσουν την Ουκρανία με συστήματα αεράμυνας S-300 PMU1, υπό την προϋπόθεση ότι θα λάβουν επιπλέον αριθμό αμερικανικών πυραυλικών συστημάτων αεράμυνας Patriot για να τα αντικαταστήσουν. Θεωρούμε τα προκλητικά σχέδια για την παράδοση συστημάτων αεράμυνας S-300 και τροποποιήσεις τους που έχουν παραχθεί στη Σοβιετική Ένωση ή τη Ρωσία ως ανοιχτά εχθρική κίνηση, που στοχεύει κατά της Ρωσίας».

Την Κυριακή, ο πρεσβευτής της Ρωσίας στην Κριμαία, Γκεόργκι Μουράντοφ, επίσης προειδοποίησε την Ελλάδα να μην μεταφέρει S-300 στην Ουκρανία, αναφέροντας πως αυτό είναι επικίνδυνο για τα εθνικά συμφέροντα της Ελλάδας.

Οι προειδοποιήσεις από τη Μόσχα έρχονται αφότου ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Νίκος Παναγιωτόπουλος παραδέχτηκε ότι η ελληνική κυβέρνηση είναι έτοιμη να στείλει τα συστήματα αεράμυνας S-300 από την Κρήτη στην Ουκρανία, εάν οι ΗΠΑ «εγκαταστήσουν συστήματα Patriot στη θέση τους».

Τα συστήματα αεράμυνας S-300 εξακολουθούν να λειτουργούν σε περίπου 20 χώρες σε όλο τον κόσμο, μελών της Κοινοπολιτείας Ανεξαρτήτων Κρατών ή της ΕΕ, όπως σε Σλοβακία, Ουκρανία, Κύπρο, Ελλάδα, Καζακστάν, Βουλγαρία, Λευκορωσία, Αρμενία, Αμπχαζία και Αζερμπαϊτζάν. Η Κροατία διαθέτει επίσης κάποια ποσότητα πυραυλικών συστημάτων εδάφους-αέρος S-300P, ενώ η Ουκρανία χρησιμοποιεί ως επί το πλείστον τροποποιήσεις S-300PS και S-300PT. 

Μιλώντας στο ρωσικό κρατικό πρακτορείο RIA Novosti, ο Μουράντοφ είπε: «Μια τέτοια κίνηση της Αθήνας δεν θα ήταν μόνο μια παράλογη επίδειξη εχθρότητας προς τη Ρωσία, αλλά και ένα επικίνδυνο βήμα προς τα δικά της εθνικά συμφέροντα, όπως η ελληνική κοινή γνώμη τονίζει ήδη ηχηρά».

Ο Ρώσος πρεσβευτής είπε ακόμα ότι η Ελλάδα θα πρέπει να θυμάται ότι η Ρωσία προχώρησε από τις πάλαι ποτέ φιλικές σχέσεις με την Αθήνα και την Κυπριακή Δημοκρατία όταν τους προμήθευσε με αντιαεροπορικά αμυντικά συστήματα S-300 στα τέλη του περασμένου αιώνα.

«Ως Ρώσος πρέσβης τότε στην Κύπρο, μπορώ να σας υπενθυμίσω ότι δεν λειτουργούν εναντίον της Ρωσίας, γιατί είναι εξοπλισμένοι με ένα σύστημα αναγνώρισης «φίλου-εχθρού»», είπε.

«Ωστόσο, η μεταφορά αυτών των συστημάτων στο Κίεβο αναμφίβολα θα υπονόμευε ριζικά την ελληνική αμυντική δυνατότητα».

Το πρακτορείο RIA σημείωσε ότι από τη δεκαετία του 1990, η Ελλάδα χρησιμοποιεί ρωσικά αντιαεροπορικά πυραυλικά συστήματα S-300 (S-300PMU-1) και Tor-M1, στρατιωτικά αντιαεροπορικά συστήματα πυραύλων «Osa-AKM» (ταξινόμηση ΝΑΤΟ SA-8 Gecko «Gecko»), αντιαρματικά πυραυλικά συστήματα «Kornet-E» και «Fagot», αμφίβια αεροσκάφη «Zubr» και τεθωρακισμένα οχήματα πεζικού. 


Με πληροφορίες από www.efsyn.gr




Σάββατο, Μαΐου 28, 2022

Οι Τούρκοι βγάζουν και το ΤΣΕΣΜΕ στο Αιγαίο με την Ελλάδα να αναμένει…τους συμμάχους της!


 

Οι Τούρκοι βγάζουν και το ΤΣΕΣΜΕ στο Αιγαίο! Κυκλοφόρησε ήδη η σχετική NAVTEX! Η κλιμάκωση στα ελληνοτουρκικά έρχεται πολύ πιο γρήγορα απ ΄  ότι ανέμενε η αιφνιδιασμένη κυβέρνηση που είχε μείνει στο «χαλβά από στραγάλι» της Κωνσταντινούπολης -κι όχι Ινσταμπούλ όπως τη λέει ο πρωθυπουργός- και στο χειροκρότημα του Κογκρέσου.

Το ΤΣΕΣΜΕ θα πλεύσει στην «καρδιά» του Αιγαίου και αναμένουμε την αντίδραση της ελληνικής κυβέρνησης. Το ΤΣΕΣΜΕ βγαίνει σήμερα και θα παραμείνει μέχρι τις 14 Ιουνίου στο Αιγαίο.

Κατά τ ΄ άλλα με μία σειρά άστοχων -τουλάχιστον- ενεργειών η Ελλάδα έχει απέναντι της χώρες με τις οποίες δεν είχε κανένα λόγο να καταστρέψει τις σχέσεις της. Τη Ρωσία που πάντα αποτελούσε -έστω και θεωρητικά- ένα αντίβαρο και το Ιράν που το 2016 τροφοδοτούσε την Ελλάδα με φθηνό πετρέλαιο. Όλα αυτά για να φανούμε απόλυτα συνεπείς στις ΗΠΑ που από το …κάστρο της Αλεξανδρούπολης έχουν στείλει αποβατικό σκάφος στην αποβατική άσκηση των Τούρκων EFES22 στη Σμύρνη!!!

Από την άλλη ο Γάλλος πρόεδρος Ε.Μακρόν μιλά με τον Ερντογάν και δε βρίσκει μία λέξη να πει για όσα απαράδεκτα διαπράττει η Τουρκία εναντίον της Ελλάδας. Κατά τ ΄  άλλα τον αναμένουμε να…πολεμήσει μαζί μας.

Δυστυχώς τα χειρότερα είναι μπροστά μας…

 

Πηγή: militaire.gr 

 

Πέμπτη, Απριλίου 28, 2022

Ενεργοποιήθηκε η ελληνική αεράμυνα στα νησιά


Τα αντιαεροπορικά συστήματα που βρίσκονται στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου βγήκαν από τα στρατόπεδα και αναπτύχθηκαν στις θέσεις που προβλέπεται από τα σχέδια. 

 

Σε πλήρη ετοιμότητα για κάθε ενδεχόμενο βρίσκεται η Αθήνα, απαντώντας στην τουρκική προκλητικότητα σε όλα τα πεδία.

Έτσι, μετά τις υπερπτήσεις τουρκικών μαχητικών αεροσκαφών πάνω από τα ελληνικά νησιά της Δωδεκανήσου, σύμφωνα με πληροφορίες από στρατιωτικές πηγές, τα αντιαεροπορικά συστήματα που βρίσκονται στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου βγήκαν από τα στρατόπεδα και αναπτύχθηκαν στις θέσεις που προβλέπεται από τα σχέδια. 

Σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ, αν απαιτηθεί και εφόσον η τουρκική προκλητικότητα επαναληφθεί με νέες υπερπτήσεις πάνω από κατοικημένα ελληνικά νησιά όπως η Ρόδος, η Σάμος, η Κως, η Λέρος, η Κάρπαθος και η Κάλυμνος, δεν θα πρέπει να αποκλείεται το ενδεχόμενο η ελληνική αντιαεροπορική άμυνα στα νησιά να εγκλωβίσει τουρκικά μαχητικά αεροσκάφη.

 

==>> euro2day.gr 

 

Κυριακή, Νοεμβρίου 22, 2020

Η Τουρκία περικυκλώνει το Καστελόριζο και εμείς κοιτάμε απαθείς! (Χάρτης)


 

Ο Γεραπετρίτης και ο Χρυσοχοΐδης άνοιξαν την πόρτα και φυσικά οι τουρκοι άκουσαν την πρόσκληση και φτάνουν για πρώτη φορά 6 μίλια από το Καστελλόριζο!
Μέχρι τις 29 Νοεμβρίου παρατείνεται η παρουσία του Oruc Reis στην Ανατολική Μεσόγειο και μάλιστα, η τελευταία NAVTEX της Τουρκίας είναι πιο προκλητική από ποτέ: η νέα περιοχή που δεσμεύεται νότια του Καστελλόριζου, φτάνει έως και έξι ναυτικά μίλια από το ελληνικό νησί! Έπειτα από την εισβολή στα Βαρώσια, η Τουρκία εισβάλει στην ελληνική εθνική κυριαρχία περικυκλώνοντας το Καστελόριζο, αποκόπτοντάς το και φτάνοντας μία ανάσα από την Ρόδο.

Την ίδια στιγμή βλέπουμε λεονταρισμούς και δηλώσεις, οι οποίες προσβάλλουν όχι μόνο κάθε έλληνα αλλά και τις ελληνικές ένοπλες δυνάμεις, που έχουν και την δυνατότητα και την θέληση να αποτρέψουν την τουρκική εισβολή και παραβίαση εθνικής κυριαρχίας. Αρκεί να πάρουν εντολή από την πολιτική ηγεσία! Εάν αυτό δεν γίνει, μιλάμε πλέον για εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας που ισοδυναμεί με εσχάτη προδοσία.

Οι κανόνες εμπλοκής είναι ξεκάθαροι και οι ένοπλες δυνάμεις μας είναι έτοιμες να τους εφαρμόσουν

Στον χάρτη που δημοσιεύει η Καθημερινή της Κύπρου (με πορτοκαλί η περιοχή της νέας NAVTEX), φαίνεται η εξέλιξη των τουρκικών δεσμεύσεων στη θαλάσσια περιοχή, με κινήσεις όλο και πιο προκλητικές:

 

Νωρίτερα, ο Χουλουσί Ακάρ κατηγόρησε τη χώρα μας ότι… παραβιάζει το διεθνές δίκαιο στα «αποστρατικοποιημένα» νησιά και κλιμακώνει την ένταση αρνούμενη τη… χείρα φιλίας της Τουρκίας, ενώ για «αποστρατικοποιημένο καθεστώς» σε έξι ελληνικά νησιάέκανε λόγο τουρκική NAVTEX που εκδόθηκε από τον υδρογραφικό σταθμό της Σμύρνης.

 

Πηγή: www.olympia.gr
 

 

 

Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 02, 2020

Τα βλέμματα όλων στο Καστελόριζο και σε άλλα νησιά του Αιγαίου: Έτοιμοι για την επόμενη κίνηση στο Ελληνικό Επιτελείο

ΡΕΠΟΡΤΑΖ Γ.Σ, HELLAS JOURNAL - Sep 02 2020 -

Την επόμενη κίνησή τους και τον σχεδιασμό τους μελετούν οι Επιτελείς στη Λεωφόρου Μεσογείων, διότι καταλαβαίνουν από την όλη συμπεριφορά της Τουρκίας ότι θα συνεχίσει να διατηρεί προκλητική στάση, στην προσπάθεια ευθείας αμφισβήτησης της εθνικής κυριαρχίας εντός της ελληνικής υφαλοκρηπίδας.

Με τις τρεις παράνομες navtex οι οποίες καλύπτουν η μια την άλλη, όλο και πιο βόρεια, γίνεται φανερά αντιληπτό ότι η Τουρκία δοκιμάζει τις αντοχές του Επιτελείου, πολιτικού και στρατιωτικού, μέχρι ποιο σημείο μπορεί να φτάσει, ώστε να προσεγγίσει όσο το δυνατό περισσότερο μπορεί το νοτιοανατολικότερο νησί της ΕΕ και της Ελλάδας, το σύμπλεγμα του Καστελόριζου.
Δεν είναι τυχαία άλλωστε η στοχοποίηση των τελευταίων ημερών της Μεγίστης από το τουρκικό υπουργείο Εξωτερικών για τις εικόνες του τμήματος Εθνοφρουράς που αποβιβάστηκε στο ακριτικό νησί.

Ανώτατες πηγές εξηγούσαν πως βέβαιο είναι ότι εφόσον η Τουρκία πάρει την απόφαση για ένα απονενοημένο βήμα κλιμάκωσης, η απάντηση που θα λάβει θα είναι συντριπτική για εκείνη.

  • Τα ναυτικά μίλια δυο ετών σε δυο μήνες…

Την ώρα που καταρρέει η τουρκική οικονομία κι έχει γίνει ο ζητιάνος φίλιων σε αυτή χωρών, διατηρεί κυρίως φρεγάτες, κορβέτες και μικρό αριθμό υποβρυχίων (σ.σ. την στιγμή που όλα τα ελληνικά βρίσκονται σχεδόν πάντοτε εν καταδύσει στο Αρχιπέλαγος) στο Αιγαίο και τη Μεσόγειο.

Τα πιο ευέλικτα πλοία της Τουρκίας, κυρίως οι πυραυλακάτοι είναι αγκυροβολημένες κοντά στα παράλια, άρα είναι και πάντοτε έτοιμες να λάβουν διαταγές και να βρεθούν όπου τους πει το Τουρκικό Επιτελείο.

  • Παράλληλα, όπως σημειώνουν αξιόπιστες πηγές από το Πολεμικό Ναυτικό, κυρίως οι ελληνικές φρεγάτες έχουν γράψει στο ημερολόγιο τους τόσα ναυτικά μίλια, όσα θα έκαναν κάτω από φυσιολογικές συνθήκες σε περίπου δυο χρόνια.

Και αυτά τα ναυτικά μίλια τα ελληνικά πολεμικά πλοία τα έχουν γράψει όλο τον Μάιο, τον Ιούνιο κατά τη διάρκεια της έμμεσης «Καταιγίδας», αλλά και από την 21η Ιουλίου, όταν για πρώτη φορά το σύνολο του τουρκικού στόλου εξήλθε με προκλητικό τρόπο στο Αιγαίο.

Και όσο οι φρουροί του Αιγαίου είναι εκεί και κάνουν επίδειξη σημαίας και δίνουν σιωπηρές, σκληρές απαντήσεις προς τις κινήσεις των τουρκικών πλοίων, τόσο το θερμόμετρο ανεβαίνει μαζί με τον εκνευρισμό, για τον οποίο είναι γνωστοί οι Τούρκοι, ότι δηλαδή χάνουν την ψυχραιμία τους.

Οι Επιτελείς ξέρουν πολύ καλά πως όποιος στο στρατηγικό πεδίο χάνει πρώτος την ψυχραιμία του οδηγείται σε μια σειρά λαθών τα οποία στη συνέχεια του στοιχίζουν πολύ ακριβά και αυτό ακριβώς περιμένουν με μνημειώδη ψυχραιμία και αποφασιστικό πνεύμα.

  • Κάτι ξέρουν οι Τούρκοι Επιτελείς και δεν εκτέλεσαν

Πάντως μετά και τη δημοσιοποίηση των προθέσεων του Τούρκου προέδρου από την γερμανική εφημερίδα Die Welt, ότι δηλαδή έδωσε εντολή προς το στρατιωτικό επιτελείο του να βυθίσουν ελληνικό πλοίο, χωρίς όμως, αν γίνεται να έχει θύματα ή να καταρρίψουν ελληνικό μαχητικό, αλλά να το εγκαταλείψει ο Έλληνας ιπτάμενος, στρατιωτικές πηγές σημείωναν ότι κάτι τέτοιο δεν μπορεί να είναι εφικτό.

Αν χτυπηθεί ένα πλοίο, όχι σαν την επακούμβηση του ΛΗΜΝΟΣ στην KEMAL REIS, αλλά με όπλα σαφώς και θα υπάρξουν από τραυματίες μέχρι και νεκρούς, ειδικά αν αυτό βυθιστεί. Σ’ ότι αφορά το μαχητικό αεροσκάφος και πάλι κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά ότι θα προλάβει ο πιλότος να εγκαταλείψει με επιτυχία το μαχητικό.

  • Το ενδιαφέρον ωστόσο, εφόσον αυτές οι πληροφορίες όλες ευσταθούν εστιάζεται στο γεγονός της άρνησης του τουρκικού Επιτελείου να εκτελέσει αυτή τη διαταγή.

Οι τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις μετά το αποτυχημένο πραξικόπημα είναι ο φορέας εφαρμογής της τουρκικής εξωτερικής πολιτικής και όχι ο ρυθμιστής, όπως συνέβαινε στο παρελθόν.

Άρα οι Τούρκοι Επιτελείς, εφόσον οι πληροφορίες αυτές επαληθευτούν, πιθανό να έχουν εξηγήσει προς την πολιτική ηγεσία του τόπου τους, ότι μετά από κάτι τέτοιο, δεν εγγυώνται σε καμία περίπτωση για τη συνέχεια και τη μορφή που θα λάβει ένα τέτοιο επεισόδιο.

Οι Τούρκοι Στρατηγοί, Πτέραρχοι και Ναύαρχοι ξέρουν αυτή τη στιγμή τη δύναμή τους, όπως ξέρουν πολύ καλά ότι απέναντί τους έχουν μαχητικά αεροσκάφη και ιδιαίτερα έμπειρους πιλότους, πληρώματα και κυβερνήτες που μεγάλωσαν μέσα στην αλμύρα του Αιγαίου κι έναν εκπαιδευμένο στρατό ικανό να προχωρήσει σε οποιαδήποτε ενέργεια του ζητηθεί από το ελληνικό Επιτελείο.


Φωτο: Πλοίο του Πολεμικού μας Ναυτικού ανοιχτά από το Καστελόριζο. Photo Hellas Journal

Τρίτη, Ιανουαρίου 28, 2020

Αιγαίο: 57 τουρκικές παραβιάσεις και τρεις εικονικές αερομαχίες


Σε 57 παραβιάσεις του εθνικού εναέριου χώρου προχώρησαν 11 τουρκικά αεροσκάφη την Τρίτη, σε Βορειοανατολικό, Κεντρικό και Νοτιοανατολικό Αιγαίο, ενώ σημειώθηκαν και τρεις εικονικές αερομαχίες μεταξύ ελληνικών και τουρκικών μαχητικών.

Τα τουρκικά αεροσκάφη (έξι F-16, τέσσερα F-4 και ένα CN-235) προέβησαν επίσης σε έξι παραβάσεις των κανόνων εναέριας κυκλοφορίας στο FIR Αθηνών.

Τρεις από τις παραβιάσεις ήταν υπερπτήσεις που πραγματοποίησαν τουρκικά F-16 πάνω από Λειψούς και Αρκιούς.

Παράλληλα, έξι από τα τουρκικά μαχητικά ήταν οπλισμένα, ενώ τα παραπάνω αεροσκάφη αναγνωρίστηκαν και αναχαιτίστηκαν σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες.

naftemporiki.gr

Τετάρτη, Μαρτίου 13, 2019

Πτήσεις υψηλού ρίσκου στο Αιγαίο: C-27 σε κίνδυνο στην Κω κατά την προσγείωση


Τα πληρώματα των ελικοπτέρων και των μεταγωγικών αεροσκαφών της Πολεμικής Αεροπορίας έδωσαν ηρωικές μάχες έναντι των ακραίων καιρικών φαινομένων σ΄όλο το Αιγαίο.

«Πόλεμος» στο Αιγαίο έναντι ενός «εχθρού» σχεδόν ανίκητου! Όπως γράφει το Militaire.gr τα πληρώματα των ελικοπτέρων και των μεταγωγικών αεροσκαφών της Πολεμικής Αεροπορίας έδωσαν χθες ηρωϊκές μάχες έναντι των ακραίων καιρικών φαινομένων σ΄όλο το Αιγαίο με αποστολή να σώσουν ανθρώπινες ζωές! Σε μία απ΄ αυτές τις περιπτώσεις ένα C-27 κινδύνευσε κατά τη διάρκεια της προσγείωσης του στην Κω όταν εκτός από τους ισχυρούς ανέμους είχε να αντιμετωπίσει και τη σύγκρουση με πτηνό, το οποίο χτύπησε το αεροσκάφος στον ένα κινητήρα.

Οι ισχυροί άνεμοι ήταν το μεγαλύτερο πρόβλημα που είχαν να αντιμετωπίσουν οι χειριστές της ΠΑ. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι το αεροδρόμιο της Σκύρου είχε βγει εκτός αφού καταγράφηκαν πλάγιοι άνεμοι 55 μιλίων! Και δεν ήταν η μοναδική περίπτωση. Στη Σκόπελο όπου υπήρχε ένα ενιάχρονο παιδί που έπρεπε να μεταφερθεί στην Αθήνα ήταν αδύνατη η προσέγγιση από αέρα αλλά και από θάλασσα.

Τα αεροσκάφη της Πολεμικής Αεροπορίας κατόρθωσαν με μεγάλο κίνδυνο να προσγειωθούν σε Χίο και Κω για να μεταφέρουν ασθενείς. Στην Κω κατά τη διάρκεια της προσγείωσης είχαμε το περιστατικό με το πτηνό που ευτυχώς λόγω της εμπειρίας και της ετοιμότητας του πληρώματος δεν είχε δυσάρεστες συνέπειες πλην την αναγκαστικής παραμονής του αεροσκάφους για έλεγχο και επισκευή στο αεροδρόμιο του νησιού.


Πηγή: news247.gr - Μar 13, 2019

Παρασκευή, Ιανουαρίου 25, 2019

Τουρκικές υπερπτήσεις πάνω από Μεγίστη, Ρω και Στρογγύλη


Υπέρπτηση πάνω από τις νήσους Μεγίστη και Ρω, στα 26.000 πόδια, πραγματοποίησε σχηματισμός δύο τουρκικών αεροσκαφών F-16 στις 10:58.

Ο τουρκικός σχηματισμός είχε εισέλθει στο FIR Αθηνών 10 λεπτά νωρίτερα, ενώ εξήλθε στις 11.07.

Ακολούθως, στις 11.24 εισήλθε εκ νέου στο FIR Aθηνών και δύο λεπτά αργότερα πραγματοποίησε υπέρπτηση πάνω από τη νήσο Στρογγύλη στα 22.000 πόδια.

Στη συνέχεια, στις 11.33, εξήλθε του FIR Aθηνών.


Πηγή: naftemporiki.gr - Jan 25, 2019

Τετάρτη, Οκτωβρίου 10, 2018

Καμμένος - Μάτις: Ο ρόλος της Καρπάθου και ο εναέριος χώρος που θέλουν οι ΗΠΑ από την Ελλάδα


Ποιοι παράγοντες δικαιολογούν την επιλογή της Καρπάθου για ενδεχόμενη δημιουργία αμερικανικής βάσης επιπέδου Σούδας στο Αιγαίο, πρόταση που είχε κάνει ήδη από το 2015 ο Πάνος Καμμένος. Η ερμηνεία των δηλώσεων του Έλληνα υπουργού Άμυνας και του Αμερικανού ομολόγου του, στο πλαίσιο της συνάντησής τους στο Πεντάγωνο.


Θα γραφτούν και θα ακουστούν πάρα πολλά για την συνάντηση του ΥΕΘΑ Πάνου Καμμένου με τον Αμερικανό ομόλογό του Τζέϊμς Μάτις στο Πεντάγωνο. Ειδικά για το θέμα το ενδεχόμενο να αποκτήσουν οι Αμερικανοί δεύτερη βάση επιπέδου Σούδας στο Αιγαίο.

Ως γνωστόν από το 2015 ο ΥΕΘΑ Πάνος Καμμένος έχει προτείνει να κατασκευαστεί βάση στην Κάρπαθο. Όπως γράφει το Militaire.gr η επιλογή δεν έγινε τυχαία από την ελληνική πλευρά: η Κάρπαθος είναι στα Δωδεκάνησα που οι Τούρκοι επιμένουν να τα θεωρούν αποστρατικοποιημένη ζώνη!

Συνεπώς η παρουσία Αμερικανικών στρατευμάτων στο νησί θα ήταν μια πολύ καλή εξέλιξη για την Ελλάδα και μια απόρριψη των τουρκικών παραλογισμών. Πότε οι ΗΠΑ έχουν πάρει τόσο σαφή θέση υπέρ των ελληνικών θέσεων; Ποτέ είναι η απάντηση και θα αποφύγουν να το κάνουν όσο η Τουρκία παραμένει στο ΝΑΤΟ και στο δυτικό άρμα...

Όσο εξακολουθεί να "ανήκει εις τη Δύση", έστω και ως το "κακό παιδί" της, δεν νομίζουμε ότι οι ΗΠΑ θα αποφασίσουν κάτι που θα καταρρίπτει με τρόπο εκκωφαντικό τις τουρκικές θέσεις.



Για να καταλάβουμε τι συζήτησαν οι δύο υπουργοί είναι καλό να θυμηθούμε τι έχει δηλώσει ο Αρχηγός των Αμερικανικών ΕΔ Στρατηγός Ντάντφορντ, όταν επισκέφθηκε την Αθήνα, τον Σεπτέμβριο:

1. Οι ΗΠΑ δεν αναζητούν προς το παρόν "μια μεγάλη και μόνιμη βάση στην Ελλάδα". Ήδη οι Αμερικανοί έχουν επιλέξει που θα ενισχύσουν την παρουσία τους σε ελληνικό έδαφος. Αυτό έχει ήδη γίνει στη Λάρισα, απ΄ όπου τα αμερικανικά UAV Reaper, επιχειρούν κάθε μέρα και σύντομα έρχονται και ιπτάμενα τάνκερ.

2. Οι ΗΠΑ θα αξιοποιήσουν την Αλεξανδρούπολη και τον Βόλο για τη μεταφορά δυνάμεών τους.

3. Έχουν εκφράσει τη πρόθεση για μεταστάθμευση μαχητικών αεροσκαφών F-35 και F-22 σε αεροπορικές βάσεις της Ελλάδας.

Υπάρχει και κάτι ακόμη που οι ΗΠΑ θεωρούν πάρα πολύ σημαντικό ως διευκόλυνση και πιστεύουν ότι το ΄χουν βρει στην Ελλάδα.

Ο Ντάντφορντ το ΄χε πει τον Σεπτέμβριο στην Αθήνα: «... η Ελλάδα είναι επίσης ανοιχτή στην επέκταση των ευκαιριών εκπαίδευσης για τις δυνάμεις μας που σταθμεύουν στην Ευρώπη, ιδιαίτερα για τις μονάδες του αμερικανικού στρατού,για να κάνουν εκπαίδευση με ελικόπτερα “.

Επί της ουσίας μίλησε για εναέρια πεδία ασκήσεων που όπως λένε οι πληροφορίες του Militaire.gr δεν αφορούν μόνο ελικόπτερα, αλλά και μαχητικά αεροσκάφη.

Το πεδίο ασκήσεων που τους κάνει, έχει βρεθεί και στο παρελθόν ένα μέρος αυτής της περιοχής είχε χρησιμοποιηθεί και από την ισραηλινή Πολεμική Αεροπορία. Αυτό το πρόγραμμα εκπαίδευσης είναι εξαιρετικά σημαντικό για την Ελλάδα, γιατί δεν θα φέρει μόνο πολλά αμερικανικά μαχητικά αεροσκάφη σε ελληνικά αεροδρόμια.

Οι Αμερικανοί , αν υπάρξει συμφωνία , θα επενδύσουν στο έδαφος σε τεχνολογική υποδομή που έχει να κάνει με την εκπαίδευση των πιλότων τους κι αυτό όπως και να το κάνουμε θα τους δεσμεύει για παραμονή στην Ελλάδα ,ακόμη κι όταν οι σχέσει με την Τουρκία κάποια στιγμή εξομαλυνθούν.


Διαβάστε περισσότερα στο>>  news247.gr - Oct 10, 2018

Τρίτη, Απριλίου 10, 2018

Μαξίμου για το τουρκικό ελικόπτερο: Δεν υπήρξε παραβίαση, λειτουργήσαμε προειδοποιητικά


Για τακτική «εκ του ασφαλούς προκλητικότητας» από την πλευρά της Τουρκίας που εγκυμονεί κινδύνους, κάνουν λόγο κύκλοι του Μεγάρου Μαξίμου, αναφερόμενοι στο περιστατικό με το τουρκικό ελικόπτερο στη νήσο Ρω, δυτικά του Καστελόριζου.

«Δεν υπήρξε παραβίαση από το τουρκικό ελικόπτερο, λειτουργήσαμε προειδοποιητικά», ανέφεραν οι πηγές του Μεγάρου Μαξίμου, τονίζοντας πάντως ότι η «νυχτερινή πτήση με σβηστά φώτα πλησίον νήσων -αν και εντάσσεται στο πλαίσιο μιας τακτικής εκ του ασφαλούς προκλητικότητας από την πλευρά της Τουρκίας- εγκυμονεί κινδύνους ατυχήματος».
 
Όπως επεσήμαναν οι ίδιες πηγές, το τουρκικό ελικόπτερο πετούσε στα όρια του ελληνικού εναέριου χώρου με τα φώτα σβηστά, δεν παραβίασε εθνικό εναέριο χώρο, ωστόσο «λειτουργήσαμε προειδοποιητικά - αποτρεπτικά και το περιστατικό έληξε».

Οι ίδιες πηγές υπογράμμισαν ότι δεν αξιολογείται ως μείζον το συμβάν διότι δεν υπήρξε παράβαση.

Υπενθυμίζεται ότι περίπου στις 23.30 τη Δευτέρα τουρκικό ελικόπτερο έκανε χαμηλή πτήση κοντά στη νήσο Ρω και η ελληνική στρατιωτική φρουρά απάντησε με τροχιοδεικτικά πυρά προκειμένου να απομακρυνθεί.

Επιβεβαιώνοντας το συμβάν, πηγές από το υπουργείο Εθνικής Άμυνας σημείωσαν ότι πρόκειται για σύνηθες περιστατικό, πρέπει όμως να γίνει κατανοητό από την Τουρκία ότι πλέον θα υπάρχει απάντηση.


Πηγή: naftemporiki.gr με πληροφορίες από ΑΜΠΕ


Έλληνες στρατιώτες άνοιξαν πυρ εναντίον ελικοπτέρου που πέταξε χαμηλά στη Ρω

UPD 10:59 π.μ. -
Ένα ακόμη επεισόδιο παραβίασης του ελληνικού εναέριου χώρου εκτυλίχθηκε το βράδυ της Δευτέρας του Πάσχα, στην ακριτική Ρω.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες η φρουρά στη νήσο Ρω άκουσε το θόρυβο από τον κινητήρα ελικοπτέρου σε κοντινή απόσταση, περίπου 100-200 μέτρων.

Αμεση ήταν η αντίδραση από τις στρατιωτικές δυνάμεις που βρίσκονται στη περιοχή. Συγκεκριμένα, η ελληνική στρατιωτική φρουρά απάντησε με τροχιοδεικτικά πυρά στον αέρα προκειμένου να απομακρυνθεί το ελικόπτερο, όπως και έγινε.

Προς το παρόν δεν υπάρχουν λεπτομέρειες για τον τύπο του ελικοπτέρου που επιχείρησε την παραβίαση-πρόκληση. Δεν είναι γνωστό εάν πρόκειται για ελικόπτερο του στρατού ή του λιμενικού των Τούρκων, ούτε και ο τύπος του.

Όπως αναφέρει το OnAlert μετά το επεισόδιο συγκλήθηκε έκτακτη σύσκεψη στο ΓΕΕΘΑ για την εκτίμηση της κατάστασης.

Πρόκειται για ακόμη ένα επεισόδιο που ανεβάζει το θερμόμετρο την ώρα που το κλίμα μεταξύ των δύο χωρών είναι ήδη τεταμένο. Η Άγκυρα συνεχίζει την προκλητική της στάση την ώρα μάλιστα που οι δύο Έλληνες στρατιωτικοί παραμένουν στις φυλακές της Αδριανούπολης και οι παραβιάσεις του FIR Αθηνών, από τουρκικά μαχητικά είναι πλέον καθημερινό φαινόμενο.

Την Κυριακή του Πάσχα ζεύγος τουρκικών F-16 παραβίασαν το FIR Αθηνών στις Οινούσες και στην νήσο Παναγιά.



documentonews.gr - Apr 10, 2018 



Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More