Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 27, 2024

Σε ποιες περιφέρειες είναι αυξημένος ο κίνδυνος φτώχειας και κοινωνικού αποκλεισμού


 

Μόνο τρεις περιοχές της χώρας είναι οριακά πιο κάτω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο. 

Στοιχεία που καταδεικνύουν μια ζοφερή πραγματικότητα για την κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα, καταγράφει η φετινή έκθεση για τις ευρωπαϊκές περιφέρειες της Eurostat. Η έκθεση περιλαμβάνει δεδομένα από 27 χώρες της Ε.Ε., από 4 χώρες της αποκαλούμενης Ευρωπαϊκής Ζώνης Ελευθέρων Συναλλαγών, καθώς και από 9 υποψήφιες προς ένταξη χώρες. 

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η καταγραφή (με στοιχεία του 2023) του ποσοστού των ανθρώπων στις περιφέρειες που βρίσκονται σε κίνδυνο φτώχειας ή κοινωνικού αποκλεισμού. 

Υπενθυμίζεται ότι στις 4 Μαρτίου του 2021, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παρουσίασε τη φιλοδοξία της για μια ισχυρότερη κοινωνική Ε.Ε. Ένας από τους στόχους που τέθηκε ήταν να μειωθεί, μεταξύ 2019 και 2030, ο αριθμός των ατόμων στην ΕΕ που κινδυνεύουν από φτώχεια ή κοινωνικό αποκλεισμό κατά τουλάχιστον 15 εκατομμύρια άτομα (εκ των οποίων τουλάχιστον 5 εκατομμύρια θα πρέπει να είναι παιδιά).

Σύμφωνα με τη Eurostat, το 2023 περισσότερο από 1 στους 5 (21,4%) του πληθυσμού της ΕΕ διέτρεχε κίνδυνο φτώχειας ή κοινωνικού αποκλεισμού. Σχεδόν το 40% όλων των περιφερειών της Ε.Ε. (101 από τις 241 για τις οποίες υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία) κατέγραψαν ποσοστά ατόμων που κινδυνεύουν από φτώχεια ή κοινωνικό αποκλεισμού, υψηλότερα από το μέσο όρο της ΕΕ.


Τα υψηλότερα ποσοστά όσον αφορά τον κίνδυνο φτώχειας ή κοινωνικού αποκλεισμού παρατηρήθηκαν συνήθως στις νότιες, ανατολικές και τις απόκεντρες περιοχές της ΕΕ. Στην (αρνητική) κορυφή περιλαμβάνονται 19 περιφέρειες, μεταξύ των οποίων δύο ελληνικές. Πιο συγκεκριμένα, η Περιφέρεια Πελοποννήσου έχει το υψηλό ποσοστό 35,7%, ενώ σχεδόν στα ίδια επίπεδα βρίσκεται και η περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας (35,2%). Οι υπόλοιπες είναι από τη Βουλγαρία, την Ισπανία, την Ιταλία, τη Ρουμανία (3 περιοχές η καθεμία), τη Γαλλία (4 περιφέρειες, δεδομένα 2022) και το Βέλγιο (1 περιφέρεια). 

Υψηλότερα από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο (21,4%) είναι και άλλες ελληνικές περιοχές στο βόρειο, ανατολικό και δυτικό τμήμα της χώρας. Συγκεκριμένα, η Δυτική Μακεδονία έχει ποσοστό 32,7%, η Κεντρική Μακεδονία 29,6%, η Ανατολική Μακεδονία και Θράκη 31,9%, το Βόρειο Αιγαίο 30,4% και τα Ιόνια Νησιά 27,7%. 

Σημειώνεται ότι μόνο τρεις περιοχές της χώρας (η Κρήτη, η Ήπειρος και το Νότιο Αιγαίο) είναι οριακά πιο κάτω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο. 

Όπως αναφέρει η Eurostat, το 2023, οι άνθρωποι που ζούσαν στις πρωτεύουσες των χωρών της ανατολικής ΕΕ ήταν γενικά λιγότερο πιθανό να διατρέχουν κίνδυνο φτώχειας ή κοινωνικού αποκλεισμού από όσους ζούσαν στις άλλες περιοχές της χώρας. Η κατάσταση διαφοροποιείται σε αρκετές δυτικές χώρες της ΕΕ. Στη Γερμανία, την Ιρλανδία, τη Γαλλία και τις Κάτω Χώρες, ο κίνδυνος φτώχειας ή κοινωνικού αποκλεισμού ήταν κάπως υψηλότερος στις περιφέρειες των πρωτευουσών (από τον εθνικό μέσο όρο): αυτό καταγράφηκε και στην Ιταλία...


Πηγή: www.efsyn.gr

Σάββατο, Ιουνίου 22, 2024

Υπάλληλοι Επαρχείου Καρπάθου-Κάσου κατά Χατζημάρκου: Συμπεριφέρεται σαν να είμαστε Περιφέρεια της ηπειρωτικής Ελλάδας...

Σφοδρή κριτική ασκούν στον Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου, Γ. Χατζημάρκο, οι υπάλληλοι του Επαρχείου Καρπάθου-Ηρωικής Νήσου Κάσου, με αφορμή την «τροποποίηση του οργανισμού»  που προωθεί, σημειώνοντας ότι «υποβαθμίζει – εξαθλιώνει τα Επαρχεία μας» και «συμπεριφέρεται σαν να είμαστε Περιφέρεια της ηπειρωτικής Ελλάδας». 



Ακολουθεί ολόκληρη η ανακοίνωση των υπαλλήλων του Επαρχείου Καρπάθου-Ηρωικής Νήσου Κάσου: 

Σύσσωμοι οι υπάλληλοι του Επαρχείου Καρπάθου-Ηρωικής Νήσου Κάσου συμμετείχαν  στην Γενική Συνέλευση του Συλλόγου Υπαλλήλων Περιφέρειας  Νοτίου Αιγαίου –Περιφερειακών Ενοτήτων Δωδεκανήσου, η οποία είχε κηρυχτεί από το ΔΣ του Συλλόγου  με μοναδικό θέμα : « τροποποίηση του ΟΕΥ της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου»,  στις 20 Ιουνίου 2024 μέσω ΖΟΟΜ. 

Η τροποποίηση  αυτή, κατά ομολογία όλων, ουσιαστικά υποβαθμίζει –εξαθλιώνει τα Επαρχεία μας . Δυσχεραίνει την εξυπηρέτηση πολιτών με την κατάργηση των περιφερειακών τμημάτων  και ακυρώνεται ο αποκεντρωτικός ρόλος  των Επαρχείων.  Συγκεκριμένα στο Επαρχείο Καρπάθου-Η.Ν. Κάσου καταργούνται 6 από τα 9 τμήματα  και προστίθεται ένα νέο. Υποβαθμίζονται νευραλγικές υπηρεσίες όπως αγροτικής οικονομίας , ανάπτυξης, κτηνιατρικής  και υγείας, αντί να στελεχωθούν.  Απαξιώνουν τους υπαλλήλους,  το ήθος τους , την προσωπικότητά  τους και  τα πτυχία τους, τους ίδιους    υπαλλήλους  οι οποίοι από την έναρξη της οικονομικής κρίσης το 2008 έχουν βάλει «πλάτη» και   έχουν ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις της υπηρεσίας παρόλο που το δυναμικό του Επαρχείου έχει μειωθεί από 22 υπαλλήλους σε 9.

Το πιο βασικό όμως, είναι ότι δεν λαμβάνεται υπόψη  η νησιωτικότητα  και οι ιδιαιτερότητες που πηγάζουν από αυτή, ιδιαίτερα σε ένα απομακρυσμένο Επαρχείο, όπως το δικό μας.  Η ηγεσία της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου συμπεριφέρεται σαν να είμαστε Περιφέρεια  της ηπειρωτικής Ελλάδας.

Τέλος σημειώνουμε ότι τα Επαρχεία  είναι θεσμός αυτοδιοίκησης που έχει τις ρίζες του από το μεσαίωνα μέχρι  σήμερα. Ο θεσμός αυτός επανήλθε μεταπολιτευτικά για να υπηρετεί  ως αποκεντρωμένη διοικητική μονάδα τις ακριτικές  περιοχές  κυρίως τις νησιωτικές.  Με τη δημιουργία της αιρετής νομαρχιακής αυτοδιοίκησης  ο θεσμός αναβαθμίστηκε με τη λειτουργία του επαρχιακού συμβουλίου εξασφαλίζοντας στο θεσμό μια διοικητική αυτοτέλεια .  Παράλληλα ενισχύθηκαν και οι προσφερόμενες υπηρεσίες με τη δημιουργία νέων τμημάτων.

Δυστυχώς, με την πάροδο του χρόνου και με την εφαρμογή των νέων διοικητικών μεταρρυθμίσεων (Καλλικράτης ,Κλεισθένης  κ.α ) ο θεσμός αυτός άρχισε να φθίνει μέχρι σημείου να καταργηθεί και ο νομικός όρος του Έπαρχου/Επαρχείων,  αλλά ευτυχώς με ενέργειες του Πανελλήνιου Συνδέσμου Αιρετών Επάρχων και με τη συνδρομή του αειμνήστου Δρ. Δημήτρη Θ.Κρεμαστινού  αυτοί οι όροι επανήλθαν  τον Απρίλιο του 2014.

Ως αποκορύφωμα όλων έρχεται η αποψίλωση , η συγχώνευση και η μείωση των υπηρεσιών ζωτικής σημασίας ,δημιουργώντας προβλήματα στην εξυπηρέτηση των πολιτών των απομακρυσμένων μας Επαρχείων.

Με τον τρόπο αυτό γίνεται μια άσκοπη συγκέντρωση υπηρεσιών κεντρικά, ενώ παράλληλα δεν γίνεται καμία  ουσιαστική οικονομική μείωση δαπανών .

Ζητάμε λοιπόν την διατήρηση του υπάρχοντος καθεστώτος ενισχύοντας παράλληλα με πρόσθετο προσωπικό που θα στελεχώσουν τις υπάρχουσες υπηρεσίες αλλά και αποκέντρωση αρμοδιοτήτων  των υπηρεσιών των  Επαρχείων γενικότερα .

Επιφυλασσόμαστε δε για άσκηση κάθε πρόσφορου μέσου σε περίπτωση που δεν ληφθούν υπόψη τα δίκαια αιτήματά μας.  


Παναγιώτης Θεοδωρόπουλος

Πηγή: aftodioikisi.gr


Κυριακή, Μαΐου 12, 2024

Ρόδος: Υπό έλεγχο η φωτιά



Έπειτα από την άμεση και συντονισμένη επέμβαση δεν υπάρχει ενεργό μέτωπο - 

Υπό έλεγχο έχει τεθεί η μεγάλη πυρκαγιά που ξέσπασε χθες πριν από τα μεσάνυχτα σε δασική περιοχή της Ρόδου, συγκεκριμένα στον Αίθωνα μεταξύ των κοινοτήτων Αρχαγγέλου και Μαλώνας. 

Το έργο των πυροσβεστών ήταν δύσκολο λόγω των ισχυρών ανέμων που έπνεαν στο σημείο

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Δήμου Ρόδου, η πυρκαγιά στον Αίθωνα κατασβέστηκε παρά τους ισχυρούς ανέμους χάρις στην άμεση παρέμβαση και στις προσπάθειες της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, των εθελοντικών ομάδων, του δήμου και της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου

Λόγω των καιρικών συνθηκών, δυνάμεις της Πυροσβεστικής και εθελοντών παραμένουν σε επιφυλακή στο σημείο για τυχόν αναζωπυρώσεις. 

Δύσκολη βραδιά

Για δύσκολη βραδιά έκανε λόγο νωρίτερα ο δήμαρχος Ρόδου, Αλέξανδρος Κολιάδης, σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης:

«Δύσκολη βραδιά. Είμαστε όλοι επί ποδός από την πρώτη στιγμή στο σημείο της φωτιάς, στην περιοχή του Άιθωνα. Οι άνεμοι που πνέουν καθιστούν δύσκολη την κατάσβεση. Δυνάμεις της Πυροσβεστικής, του Δήμου Ρόδου, της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου και εθελοντές, επιχειρούν στο σημείο που ξέσπασε η φωτιά για να την περιορίσουν».

Στο σημείο επιχείρησαν από την πρώτη στιγμή δυνάμεις της Πυροσβεστικής, με 48 πυροσβέστες και 15 οχήματα, μαζί με εθελοντές, ενώ ο δήμος απηύθυνε έκκληση σε εθελοντές που διαθέτουν χωματουργικά μηχανήματα και βυτιοφόρα να σπεύσουν στο σημείο.



Με πληροφορίες από in.gr

Σάββατο, Απριλίου 27, 2024

Χρύσα Καραγιάννη: Ή θέλουμε να πιστεύουμε ότι μας διάλεξε η TUI ή θέλουμε να πείσουμε τους άλλους ότι μας διάλεξε η TUI ή αυτή η συνεργασία ήταν προδιαγεγραμμένη …


 

Ανακοίνωση της Παράταξης «Ανοιχτοί Ορίζοντες στο Νότιο Αιγαίο» με επικεφαλής την κ. Χρύσα Καραγιάννη - 

Η τελευταία συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου αποκάλυψε πολλά. 

Πρώτον ότι ο «δημοκρατικός θεσμός» της συνεδρίασης λογοδοσίας είναι μια θεατρική παράσταση και ένα κατ’ επίφαση άνοιγμα προς μια πιο δημοκρατική έκφραση των απόψεων όλων των παρατάξεων του περιφερειακού συμβουλίου. Αντίθετα από αυτό που υποστηρίζει ο τίτλος της, δεν είναι ένα χρήσιμο εργαλείο που προστίθεται στη φαρέτρα της διασφάλισης ορθής διοίκησης της τοπικής αυτοδιοίκησης. Η έκβαση που δίνεται σε αυτόν τον θεσμό στο Νότιο Αιγαίο, λειτουργεί (και σε συνεργασία με φιλικά προσκείμενα ΜΜΕ) ως μοχλός της προπαγάνδας ότι η παρούσα περιφερειακή αρχή «έχει παντού και πάντα το πάνω χέρι» και ότι «τα κάνει όλα σωστά». 

Από τη μία, οι ερωτήσεις των παρατάξεων της αντιπολίτευσης περνάνε από κάθε πιθανό φίλτρο ελέγχου και κριτικής, αλλά γίνονται και το αντικείμενο χλευασμού και ειρωνείας. Από την άλλη, με την υποκριτική διαδικασία υποβολής ερωτήσεων «λογοδοσίας» από αντιπεριφερειάρχες, δίνεται με τόσο εμφανή τρόπο άλλη μια ευκαιρία στον περιφερειάρχη να γίνει αυτοαναφορικός, πλέκοντας το εγκώμιο του εαυτού του και συνεργατών του.

Δεύτερον, η περιφερειακή αρχή πιστεύει ότι τρώμε κουτόχορτο και μπορεί να μας πείθει με αόριστα επιχειρήματα και αλά καρτ ανάγνωση στοιχείων / ΦΕΚ /μελετών/ αποφάσεων / νόμων κτλ, με άξονα τι εξυπηρετεί το αφήγημα που προσπαθεί να προβάλλει κάθε φορά. Παράδειγμα αυτού είναι η διαφορετική ερμηνεία των αποφάσεων των Υπουργείων Περιβάλλοντος, αλλά και των μελετών που έχουν εκπονηθεί πάνω στη διαχείριση του πληθυσμού του ελαφιού Πλατώνι. 

Στόχος η στήριξη για άλλη μια φορά των αποφάσεων της προηγούμενης σύνθεσης του Περιφερειακού Συμβουλίου (μέχρι το 2023), για δημιουργία ΠΕΝΤΕ πάρκων φιλοξενίας των ελαφιών στη Ρόδο. Και ας τεκμηριώθηκε μέσα στις υπάρχουσες μελέτες και σε έγγραφα του Υπουργείου ότι ποτέ δεν προτάθηκε η δημιουργία πάρκων. Αντίθετα ως προληπτικό μέτρο προτάθηκε η επιδότηση των γεωργών για εγκατάσταση κατάλληλων περιφράξεων στα αγροτεμάχιά τους). 

Με αντίστοιχο τρόπο έγινε η προσπάθεια να πειστεί το σώμα, ότι οι δομές υγείας των νησιών της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου είναι άρτια στελεχωμένες, βάση των Πινάκων του Υπουργείου Υγείας. 

Το σώμα λοιπόν… πείστηκε ότι ΔΕΝ υπάρχει υποστελέχωση και ότι όλοι οι νησιώτες και οι νησιώτισσες λάθος αναφέρουν ως κύριο πρόβλημα της καθημερινότητας τους τα υποστελεχωμένα νοσοκομεία, Ιατρεία και Κέντρα Υγείας. Γι αυτό μάλλον (!), υπερψηφίστηκε (ΟΧΙ από τους «Ανοιχτούς Ορίζοντες στο Νότιο Αιγαίο» βέβαια! ) η πρόθεση της Περιφερειακής αρχής να διεκδικήσει από το Υπουργείο Υγείας την αρμοδιότητα διαχείρισης της Πρωτοβάθμιας Υγείας (Περιφερειακών Ιατρείων), ως ΜΟΝΗ περιφέρεια που μπορεί να διεκπεραιώσει τέτοιο δύσκολο πόνημα, με τη «δικαιολογία» της Νησιωτικότητας. 

Σα να μην αφορά η νησιωτικότητα και άλλες νησιωτικές περιοχές όπως το Βόρειο Αιγαίο και τα Ιόνια Νησιά. Σα να μην ήταν αρκετό το φιάσκο της διεκδίκησης αποκλειστικά από την περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου του Τέλους Ανθεκτικότητας στην κλιματική κρίση (κατά 75%). Τώρα κόπτεται για τα κεκτημένα δικαιώματα της Νησιωτικότητας, όταν συστηματικά υποτιμά και απαξιώνει το Μεταφορικό Ισοδύναμο. 

Αυτό που έγινε επίσης ξεκάθαρο από την τελευταία συνεδρίαση (στις 25/4/2023) είναι ότι δεν απαντιόνται οι ερωτήσεις που τίθενται. Ως παράταξη δεν είχαμε δικαίωμα να κάνουμε διευκρινιστική ερώτηση «γιατί το ερώτημα μας ήταν μεγάλο». Δε μπορέσαμε λοιπόν να εκμαιεύσουμε την απάντηση στο ερώτημα : «αφού το Περιφερειακό Συμβούλιο, ως ανώτατο όργανο λήψης αποφάσεων δε είχε γίνει κοινωνός των προθέσεων, στόχων, πόρων, σχεδιασμού, προγραμματισμού του The Rhodes Co-Lab, πώς πάρθηκαν οι αποφάσεις της έστω μικρής από ιδίους πόρους χρηματοδότησης του, της μεγαλεπήβολης στοχοθεσίας του;» 

Κυρίως όμως δεν πήραμε ολοκληρωμένη απάντηση αναφορικά με το «ΠΩΣ, ΠΟΙΟΣ και με ΠΟΙΑ κριτήρια πήρε την απόφαση να επιλεγεί για εταίρος της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου μια εταιρεία όπως η TUI Group;». Περιμέναμε ότι σε αντιστοιχία με τη διαδικασία υλοποίησης άλλων project - όπως αυτό της Γαστρονομικής Πρωτεύουσας-, η ΠΝΑΙ θα είχε συμπράξει με σπουδαία Πανεπιστημιακά Ιδρύματα και άλλους επιστημονικούς φορείς με πολύχρονη θεωρητική, ερευνητική και πρακτική εμπειρία σε θέματα αειφορίας και βιωσιμότητας τουρισμού (όπως το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, το Ιόνιο Πανεπιστήμιο, το Εργαστήριο Τοπικής και Νησιωτικής Ανάπτυξης, το Παρατηρητήριο Βιώσιμου Τουρισμού Αιγαίου). Ακούσαμε ότι δεν επιλέξαμε την TUI αλλά αυτή μας επέλεξε, ενώ όλοι γνωρίζουν ότι η συγκεκριμένη εταιρεία ως έκπτωτη του θρόνου της βρήκε την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου ως σανίδα σωτηρίας…. 

Επίσης είναι γνωστό και πρόσφατα εκφράστηκε από επίσημα χείλη στο περιθώριο του FORUM τουρισμού, ότι «όπου επεμβαίνει η TUI, καταστρέφεται ο Προορισμός». 

Μήπως το τι έγινε στο Φαληράκι μας θυμίζει κάτι; Ένας προορισμός - προϊόν όπως αυτός της ΡΟΔΟΥ, χρειάζεται ΜΙΑ εταιρεία (που επιβάλει το All Inclusive και έχει στο επίκεντρο τη δική της κερδοφορία και προβολή ) να καθορίζει τον αναπτυξιακό μετασχηματισμό του νησιού (τα άλλα νησιά; ) σε βιώσιμο και ανθεκτικό; Μήπως υπάρχει ένα ενδιαφέρον παρασκήνιο, το οποίο θα ήταν σημαντικό να αποκαλυφθεί ; 

Περιμένουμε με αγωνία λοιπόν αυτή την ειδική συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου που εξαγγέλθηκε, στο οποίο θα γίνουμε κοινωνοί όλων των κινήτρων, παραγόντων, πυλώνων του περίφημου «The Rhodes Co-Lab. Sustainable Destination», για να μη μείνουμε με την εντύπωση που περιγράφηκε από τα χείλη του Περιφερειάρχη, ότι δηλαδή κατά τη βάφτιση του αποκαλύφθηκε ένα σημάδι, ένα σχήμα. Αυτό της TUI.






ΥΓ. Δεν πέρασε απαρατήρητη η διαρροή προσωπικών δεδομένων των μελών του Περιφερειακού Συμβουλίου, για την οποία κάποιοι πρέπει να λογοδοτήσουν ! Εν καιρώ !


Από το Γραφείο τύπου

Ανοιχτοί Ορίζοντες στο Νότιο Αιγαίο 27/4/24




Τρίτη, Μαρτίου 26, 2024

Το 75% του Τέλους Ανθεκτικότητας για την κλιματική κρίση διεκδικεί η Περιφέρεια Ν. Αιγαίου και η παράταξη «Ανοιχτοί ορίζοντες στο Νότιο Αιγαίο»


 

Τη διεκδίκηση του 75% του τοπικά εισπραττόμενου Τέλους Ανθεκτικότητας στην κλιματική κρίση, που θεσπίστηκε με το άρθρο 30 του ν. 5073/2023 στις τουριστικές διανυκτερεύσεις, αποφάσισε ομόφωνα το Περιφερειακό Συμβούλιο Νοτίου Αιγαίου. 

Εισηγούμενος το θέμα ο Περιφερειάρχης, Γιώργος Χατζημάρκος, τόνισε πως «τώρα είναι η ευκαιρία, το Τέλος Ανθεκτικότητας στην κλιματική κρίση, να λειτουργήσει ως ο μόνιμος μηχανισμός κάλυψης της διαφοράς που προκύπτει στην χρηματοδότηση της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου από την διαχρονική έλλειψη τομεακών έργων κλίμακας». 

Εκτιμάται ότι τα έσοδα για το κράτος από τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου θα είναι άνω των 100 εκατομμυρίων ευρώ, καθώς τις υψηλότερες χρεώσεις καταβάλλουν ανά διανυκτέρευση οι πελάτες των ξενοδοχείων 5 και 4 αστέρων.

Με δεδομένο ότι το 36% των ξενοδοχείων 5 αστέρων και το 25% των ξενοδοχείων 4 αστέρων βρίσκονται στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, εύκολα γίνεται αντιληπτό σε ποια Περιφέρεια εισπράττεται το υψηλότερο ποσοστό του συνολικού ετήσιου εσόδου 

«Είναι ανήθικο και δημοσιονομικά λάθος να φεύγει το έσοδο από χαρακτηρισμένο Τέλος και όχι Φόρο και να δαπανάται σε περιοχή διαφορετική από αυτή της είσπραξης» τόνισε ο Περιφερειάρχης.

(Με πληροφορίες από ertnews.gr)

Η παράταξη «Ανοιχτοί ορίζοντες στο Νότιο Αιγαίο» υπερψήφισε την επιστροφή  μέρους του τέλους ανθεκτικότητας στο Νότιο Αιγαίο 


Από την παράταξη «Ανοιχτοί ορίζοντες στο Νότιο Αιγαίο» εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:


Ήταν αυτονόητο η παράταξη «Ανοιχτοί Ορίζοντες στο Νότιο Αιγαίο» να συμφωνήσει επί της αρχής με τη διεκδίκηση της απόδοσης μέρους του Τέλους Ανθεκτικότητας στην κλιματική κρίση (ΤΑΚΚ). Το ποσό που θα συλλέγεται από τους επισκέπτες και θα αποδίδεται στην ΑΑΔΕ (από τη μετατροπή του Φόρου Διαμονής σε ένα ληστρικό τέλος που θα οδηγήσει τουλάχιστον στον τριπλασιασμό των εσόδων), θα πρέπει να επιστρέφει ανταποδοτικά στο Νότιο Αιγαίο, με σκοπό την υλοποίηση έργων που αφορούν στην αποκατάσταση του περιβάλλοντος από τον αντίκτυπο του τουρισμού. Η διαπραγμάτευση που προηγήθηκε της θετικής μας ψήφου στόχευε από τη μία στη διασφάλιση της ανταποδοτικότητας του ποσού προς τους ΔΗΜΟΥΣ, ως άμεσους εκφραστές των αναγκών των τοπικών κοινωνιών. Από την άλλη, ήταν για μας σημαντική η ΔΕΣΜΑΥΤΙΚΗ αξιοποίηση του ποσού για έργα περιβαλλοντικής αναβάθμισης και προστασίας, ικανοποιώντας έτσι ειλικρινά και ΟΧΙ ΜΟΝΟ στα λόγια, την ανάγκη για βιώσιμη μετάβαση του τουρισμού.

Ακριβώς σε αυτό το σημείο προκύπτει η διαφωνία μας με την περιφερειακή αρχή. Το υπάρχον αναπτυξιακό μοντέλο έχει οδηγήσει στην περιβαλλοντική ευαλωτότητα της χώρας μας, όπως και της περιοχής μας. Άναρχη δόμηση, καταπάτηση δημόσιου χώρου & προστατευόμενων περιοχών, εμπορευματοποίηση αρχαιολογικών χώρων, αύξηση αριθμού καταλυμάτων και Real Estate σε κορεσμένες περιοχές υπέρ της αδειοδότησης συγκεκριμένων «στρατηγικών επενδύσεων» και κατασπατάληση υδάτινων πόρων είναι μερικές από τις επιπτώσεις. Έλλειψη εξειδικευμένου προσωπικού, δύσκολες εργασιακές συνθήκες, ανεπαρκείς απολαβές, τριτοκοσμικές υπηρεσίες υγείας, δυσκολία εύρεσης ικανοποιητικής και προσιτής στέγης, με παράλληλη υποβάθμιση της ποιότητας ζωής των ντόπιων κατοίκων είναι αρνητικά βιώματα του σήμερα. Το οξύμωρο είναι ότι ενώ ο ελληνικός τουρισμός επιδιώκει τη μείωση εξάρτησης του από εξωγενείς παράγοντες, όπως οι Tour Operators και οι πλατφόρμες κρατήσεων, η πολυδιαφημιζόμενη πρωτοβουλία της ΠΝΑΙ «The Rhodes Co-Lab Sustainable Destination», στηρίζεται στη συνεργασία της Περιφέρειας με ΜΙΑ εταιρεία: την TUI (TUI Group και TUI Care Foundation). Ο γνωστός κολοσσός ανάμεσα στους Tour Operators σίγουρα έχει ένα στόχο : τη δική του κερδοφορία. Όποια κι αν είναι τα οφέλη για μας, διαφωνούμε επί της αρχής, αφού την ίδια στιγμή Ελληνικά Ιδρύματα (Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Ιόνιο Πανεπιστήμιο, Εργαστήριο Τοπικής και Νησιωτικής Ανάπτυξης, Παρατηρητήριο Βιώσιμου Τουρισμού Αιγαίου κ.α.) έχουν να επιδείξουν σπουδαία τεχνογνωσία στο πεδίο του Τουρισμού. Αυτά θα μπορούσαν να είναι οι εταίροι μας σε μια μακροπρόθεσμη προσπάθεια, με επίκεντρο την αειφόρο ανάπτυξη και πράσινη μετάβαση του τουρισμού, βασισμένη σε ένα μοντέλο που δεν υπηρετεί μόνο τα συμφέροντα μεγάλων επενδυτών.

Το δεύτερο ταυτοτικό σημείο διαφωνίας μας με την περιφερειακή αρχή παραμένει -παρόλη την παραδοχή των ιδιαίτερων αναγκών της πιο «πολυνησιακής περιφέρειας» της Ελλάδας- ο χλευασμός του Μεταφορικού Ισοδύναμου (ΜΙ) και συνεπώς η ασέβεια προς τον βασικό εμπνευστή του, αείμνηστο Νεκτάριο Σαντορινιό. Ο αναπληρωτής υπουργός Ναυτιλίας μαζί με την ομάδα του υλοποίησαν, ανάμεσα σε δέσμη μέτρων της Ε.Ε. για τη νησιωτικότητα το ΜΙ, ως αναγνώριση των δυσκολιών των νησιών. Εκτός από το άμεσο αντιστάθμισμα του κόστους μεταφοράς σε σύγκριση με την ηπειρωτική Ελλάδα, αποτελεί αναπτυξιακό εργαλείο ΑΝ αποδίδεται τακτά (σ.σ. η τωρινή κυβέρνηση ακόμα αποπληρώνει εκκρεμότητες του 2022). Είναι κεκτημένο ΔΙΚΑΙΩΜΑ των νησιωτών και των νησιωτισσών! Στο σχόλιο του περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου στον τότε Πρωθυπουργό: «Πάρε το ΜΙ και φέρε τους μειωμένους συντελεστές του ΦΠΑ» (που απωλέστηκαν λόγω των μνημονιακών απαιτήσεων μετά τη χρεοκοπία της χώρας μας) ο Αλέξης Τσίπρας του απάντησε πως μια έξυπνη περιφερειακή αρχή διεκδικεί ΚΑΙ το ΜΙ αλλά ΚΑΙ τους μειωμένους συντελεστές. Μόνο που οι φωνές για τη διεκδίκηση τους έχουν σωπάσει. Μετά από 5 χρόνια, οι μειωμένοι συντελεστές ΦΠΑ ΔΕΝ έχουν επανέλθει από την κυβέρνηση, παρόλη την έξοδο μας από τα μνημόνια!

Η παράταξη μας λοιπόν, «Ανοιχτοί Ορίζοντες στο Νότιο Αιγαίο», κυρίως σε μια μέρα σαν τη σημερινή δηλώνει ότι θα επαναστατεί, θα αντιστέκεται σε τακτικές ασέβειας προς τα κεκτημένα δικαιώματα εργαζομένων, κοινωνιών και του περιβάλλοντος τους και θα διεκδικεί ό,τι υπηρετεί αξίες δικαίου και ισόρροπης ανάπτυξης. Θα συνεχίσει να κινείται πάνω σε αντιπολιτευτική τροχιά, που ενώ δεν είναι στείρα, βάζει στο επίκεντρο το μακροπρόθεσμο συμφέρον του απλού νησιώτη/ νησιώτισσας και του περιβάλλοντος στο οποίο ζει. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε όλους!

Πέμπτη, Φεβρουαρίου 22, 2024

Η Χρύσα Καραγιάννη για το ζήτημα με τα ελάφια και τον Αιγιαλό


Την μη ικανοποίησή της από τα αποτελέσματα των δύο συνεδριάσεων του περιφερειακού συμβουλίου Νοτίου Αιγαίου, εξέφρασε με δηλώσεις της προς την ‘δ’ η επικεφαλής της ελάσσονος μειοψηφίας (Ανοιχτοί Ορίζοντες στο Νότιο Αιγαίο) κα Χρύσα Καραγιάννη. 

«Ο θεσμός της ειδικής συνεδρίασης της ‘λογοδοσίας’ μπορεί να έχει μια δημοκρατική βάση, παρ’ όλα αυτά, φάνηκε πως δεν είναι μια διαδικασία την οποία… απολαμβάνει η περιφερειακή αρχή. Πριν την τοποθέτησή μου, ένιωσα την ανάγκη να ρωτήσω εάν πράγματι ο σκοπός της, είναι η ενημέρωση και η κοινή συμπόρευση σε κάποια θέματα. Στην δική μου περίπτωση και στις δικές μου απαντήσεις, μπορώ να πω ότι οι απαντήσεις που έλαβα ήταν παραπλανητικές. 

Η δική μου ερώτηση για το ζήτημα με τα ελάφια που απασχολεί τους αγρότες και όχι μόνον, αφορούσε στις λύσεις που πρέπει να βρεθούν. Γνωρίζουμε όλοι ότι προκαλούν ζημιές στις καλλιέργειες εδώ και πολλά χρόνια, ότι είχε δοκιμαστεί η περίφραξη (ως πιλοτική δράση αλλά χωρίς αποτέλεσμα) και τώρα, είμαστε αντιμέτωποι με τις συνέπειες από τις καταστροφικές πυρκαγιές του περασμένου καλοκαιριού. Έχοντας όλα αυτά υπόψη, πώς το ίδιο το περιφερειακό συμβούλιο, έλαβε ομόφωνη απόφαση να φτιάξει ένα ‘πάρκο’ κοντά στο Φράγμα Γαδουρά και μάλιστα με χρονικό ορίζοντα 18 ημερών; Έχουμε φτάσει Φεβρουάριο και δεν έχουμε δει τίποτε. Ωστόσο, το Υπουργείο Περιβάλλοντος σε συνεργασία με την ΠΝΑι κατέληξαν σε άλλη απόφαση, να φτιάξουν πέντε πάρκα. Για εμάς, το σχήμα είναι… οξύμωρο. 

Η απάντηση της Π.Α. ήταν ότι το χρονικό όριο 15-18 ημερών δεν ήταν μέτρο άμεσης αντιμετώπισης του υπερπληθυσμού των ελαφιών, αλλά θα ήταν μέτρο που θα εφαρμοζόταν από την ημέρα που θα δινόταν η άδεια κατασκευής του πάρκου. Άλλα λόγια ν’ αγαπιόμαστε; Εν τέλει, ποιος έχει την αρμοδιότητα για τις αποφάσεις; Όπου μας συμφέρει είμαστε αρμόδιοι, και όπου δεν μας συμφέρει, ξεπερνάμε τα όρια των αρμοδιοτήτων;

Προσωπικά, δεν έχω καλυφθεί από τις απαντήσεις που έλαβα από την περιφερειακή αρχή.

Η απόφαση του Π.Σ. να μειωθεί ο πληθυσμός των ελαφιών δεν καλύπτει το πραγματικό πρόβλημα που αφορά στην μείωση του υπερπληθυσμού. Τελικά δεν το εισήγαγαν όπως έπρεπε.

Ο λόγος που ψηφίσαμε θετικά, ήταν επειδή η ΠΝΑι θα αναλάβει την εκπόνηση επικαιροποιημένης μελέτης με 300.000 ευρώ από έναν επίσημο, έγκριτο φορέα.

Μιλήσαμε για το ενδεχόμενο στειρώσεων, το ενδεχόμενο μεταφοράς ελαφιών σε άλλα μέρη κ.λπ. Όλα αυτά όμως δεν λύνουν το πρόβλημα. Πρέπει να υπάρξει πρόταση για οριστική λύση» - όπως τόνισε.

Σχετικά με το 2ο θέμα, της τακτικής συνεδρίασης ‘Λήψη απόφασης για την διεκδίκηση εναρμόνισης με την υπόλοιπη Ελλάδα της διαδικασίας χάραξης των ορίων αιγιαλού και παραλίας στη Δωδεκάνησο’ η κα Καραγιάννη, είπε ότι δεν υπήρχε ουσιαστικός λόγος για να συζητηθεί στο Π.Σ. και να ληφθεί απόφαση, αφού ήδη έχει ψηφιστεί από την κυβέρνηση. 

«Νομίζω πως ο νόμος πλέον, δεν καλύπτει ούτε το Δημόσιο ούτε τους ιδιώτες. Δεν το ψηφίσαμε γιατί είναι ευαίσθητα θέματα όχι μόνο για το περιβάλλον αλλά και για τα συμφέροντα…» -κατέληξε η κ. Καραγιάννη.


Πηγή:www.dimokratiki.gr

Δευτέρα, Ιανουαρίου 15, 2024

Η αυτοδικία, το φιλότιμο και η ΕΔΕ


 

Σημεία των καιρών η καταδίκη του φιλότιμου, η απαξίωση της ευθύνης, η έλλειψη του αισθήματος δικαίου και εν τέλει η ποινικοποίηση όλων αυτών. 

Ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, κύριος Χατζημάρκος , επέλεξε να επιτεθεί στους αστυνομικούς, που λειτούργησαν υπέρ της ασφάλειας του πολίτη.

Μάλιστα, το έκανε μέσω των  social media, αγαπημένη μέθοδος διαπόμπευσης ανθρώπων, κυρίως από τους ισχυρούς. 

Ποιο ήταν το έγκλημα των αστυνομικών; Απλά προστάτευσαν τη σωματική ακεραιότητα των οδηγών και την ασφάλεια των οχημάτων, ενεργώντας χωρίς κουτάκια, γραφειοκρατία και πρωτόκολλα. Σταμάτησαν μπετονιέρα ιδιώτη, έριξε τσιμέντο σε λακκούβες επικίνδυνες και οι δύο αστυνομικοί με φτυάρι εκτέλεσαν την εργασία κλεισίματος τους. 

Αυτό, ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου το χαρακτήρισε αυτοδικία και επομένως υπέρβαση και παράβαση καθήκοντος.

Η στάση αυτή του Περιφερειάρχη προκαλεί το αίσθημα  δικαίου των πολιτών της τοπικής κοινωνίας του νησιού της Κω. Προκαλεί αγανάκτηση, αφού ο ίδιος με τις υπηρεσίες της Περιφέρειας δεν κάνει το αυτονόητο: Να προστατέψει τον πολίτη από φυσικές καταστροφές και όχι μόνο.

Χωρίς ντροπή διαπομπεύει τους δύο αστυνομικούς, αντί να ζητήσει συγγνώμη για τις παραλείψεις και την αμέλεια της Περιφέρειας, που διοικεί. 

Χωρίς ντροπή μιλάει ο Περιφερειάρχης, που έχει σοβαρές ευθύνες για την καταστροφή της Ρόδου από τις πυρκαγιές του καλοκαιριού, την ίδια στιγμή που οι αστυνομικοί λειτουργούσαν με αλληλεγγύη, φροντίζοντας πυρόπληκτους ντόπιους και επισκέπτες.

Μιλάει, αντί να ζητήσει συγγνώμη και να μας παρουσιάσει σχέδιο πολιτικής προστασίας για την Περιφέρεια που διοικεί.

Και αφού το αίσθημα ευθύνης και το φιλότιμο των δύο αστυνομικών  χαρακτηρίζεται αυτοδικία από τον Περιφερειάρχη, έρχεται η   Υπηρεσία της Αστυνομίας να διατάξει Ένορκη Διοικητική Εξέταση (ΕΔΕ) για τους δύο αστυνομικούς. 

Αλήθεια, ποιος “σοφός” διέταξε την ΕΔΕ;

ΕΔΕ λοιπόν στον αστυνομικό που προστάτεψε τον πολίτη και την περιουσία του από επικίνδυνες λακκούβες!

Γιατί όχι ΕΔΕ στον ίδιο αστυνομικό που μετά από θυελλώδεις ανέμους μάζευε και τακτοποιούσε κάδους σκουπιδιών, που παρασύρθηκαν στο οδικό δίκτυο και θα μπορούσε να ήταν αιτία ατυχήματος ή και δυστυχήματος;

Γιατί όχι ΕΔΕ στον ίδιο αστυνομικό, που στα τροχαία συμβάντα τοποθετεί ροκανίδια και άλλα υλικά για την προστασία των οδηγών και των διερχόμενων οχημάτων, ελλείψει προσωπικού;

Εδώ και τώρα απαιτούμε την άρση εντολής για ΕΔΕ εις βάρος των δύο αστυνομικών.

Εδώ και τώρα ο Περιφερειάρχης να ζητήσει συγγνώμη, που θα αφορά τόσο στους αστυνομικούς που διαπόμπευσε όσο  και στην τοπική κοινωνία του νησιού μας για την αμέλεια και τις παραλείψεις της Περιφέρειας.

Και επειδή αυτά όλα αφορούν την τοπική μας κοινωνία, ποια είναι η στάση των τοπικών Περιφερειακών Συμβούλων; Συμφωνούν με την ενέργεια του Περιφερειάρχη;

Σε αναμονή της υπεύθυνης τοποθέτησής τους.


Εκ μέρους της  παράταξης “Ανοιχτοί Ορίζοντες στο Νότιο Αιγαίο”

Γιώργος Χασαπλαδάκης - Περιφερειακή Ενότητα Κω




Παρασκευή, Ιανουαρίου 05, 2024

Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου: Ανακοινώθηκαν οι νέοι αντιπεριφερειάρχες




Ανακοινώθηκε σήμερα, με απόφαση του περιφερειάρχη Γιώργου Χατζημάρκου, το νέο σχήμα περιφερειακής διακυβέρνησης του Νοτίου Αιγαίου.

«Σήμερα, μια ισχυρή πολιτική ομάδα, επίλεκτων μελών της κοινωνίας, ξεκινά σκληρή δουλειά, πάνω σε συγκεκριμένο σχέδιο που έχει ανατεθεί στον καθένα ξεχωριστά. Κάθε μέρα, με νησί και έργο, δράση, πρωτοβουλία. Με εκπροσώπηση όλων των νησιών, και των μικρότερων» αναφέρει σε δήλωσή του ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου .

Σημειώνεται ότι για πρώτη φορά θεσπίζεται θέση αναπληρωτή αντιπεριφερειάρχη την οποία καταλαμβάνει ο Απόστολος Ασπράκης.

Αναλυτικά το νέο σχήμα της περιφερειακής διακυβέρνησης του Νοτίου Αιγαίου:

ΠΕ Ανδρου

Έπαρχος ΠΕ Ανδρου: Βρεττού Αννα

ΠΕ Θήρας

Αντιπεριφερειάρχης Δημόσιας Υγείας Κυκλάδων: Δαρζέντας Χαράλαμπος

Έπαρχος ΠΕ Θήρας: Καραμολέγκου Ιουλία

ΠΕ Καλύμνου

Έπαρχος ΠΕ Καλύμνου: Μουσελλής Εμμανουήλ

ΠΕ Καρπάθου

Έπαρχος Καρπάθου-Ηρωïκής Νήσου Κάσου:  Νικολαΐδου Καλλιόπη

ΠΕ Κέας- Κύθνου

Έπαρχος Κέας-Κύθνου: Μαρτίνος Γεωργιος

ΠΕ Κώ

Αντιπεριφερειάρχης Παιδείας & Δια Βίου Μάθησης: Κρητικός Ιωάννης

Αντιπεριφερειάρχης Ψηφιακής Ανάπτυξης: Ναβροζίδης Χαράλαμπος

Έπαρχος Κω-Νισύρου: Σβύνου Κωνσταντίνα

ΠΕ Μήλου

Έπαρχος ΠΕ Μήλου – Εντεταλμένη Χωροταξίας & Περιβάλλοντος Κυκλάδων: Χωριανοπούλου Ελισάβετ

ΠΕ Μυκόνου

Πρόεδρος Περιφερειακού Συμβουλίου: Αποστόλου Σπυρίδων

Αντιπεριφερειάρχης Πολιτισμού Κυκλάδων: Μπρίγγος Στυλιανός

ΠΕ Νάξου

Έπαρχος ΠΕ Νάξου: Μαργαρίτης Ιωάννης

ΠΕ Πάρου

Έπαρχος ΠΕ Πάρου: Πετρόπουλος Βαζαίος

ΠΕ Ρόδου

Πρόεδρος Ενεργειακής α.ε. – Εντεταλμένη Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων: Αντωνιάδη Μάρα

Αναπληρωτής Περιφερειάρχης: Ασπράκης Απόστολος

Αντιπεριφερειάρχης Διοικητικής Μεταρρύθμισης: Γιασιράνη Χαρίκλεια

Εντεταλμένος Αθλητισμού Δωδεκανήσου: Δελαπόρτας Ζησιμος- Βασίλειος

Αντιπεριφερειάρχης Βιομηχανίας Δωδεκανήσου: Διακογεωργίου Κάλλιστος

Αντιπεριφερειάρχης Δωδεκανήσου: Ευστρατίου Χρήστος

Αντιπεριφερειάρχης Πρωτογενή Τομέα: Ζαννετίδης Φιλήμονας

Πρόεδρος ΑΜΚΕ Γαληνός: Κλωνάρης Μάριος

Αντιπεριφερειάρχης Πολιτισμού Δωδεκανήσου: Μιχαλάκης Χρήστος

Αντιπεριφερειάρχης Μεταφορών Δωδεκανήσου: Νικολής Νικόλαος

Πρόεδρος ΚΕΚ Γεννηματάς Α.Ε. – Εντεταλμένος Ακτοπλοΐας & Αερομεταφορών: Σαρίκας Μιχαήλ

Αντιπεριφερειάρχης Δημόσιας Υγείας & Κοινωνικής Μέριμνας Δωδεκανήσου:  Τσουκαλάς Νικόλαος

ΠΕ Σύρου

Αντιπεριφερειάρχης Μεταφορών Κυκλάδων: Δαδάος Μάρκος

Αντιπεριφερειάρχης Κυκλάδων: Λεονταρίτης Γεώργιος

Πρόεδρος Αναπτυξιακής Κυκλάδων Α.Ε. – Εντεταλμένος Επιχειρηματικότητας Κυκλάδων: Φωτεινιάς Νικόλαος

ΠΕ Τήνου

Έπαρχος ΠΕ Τήνου – Εντεταλμένη Κοινωνικής Μέριμνας Κυκλάδων: Δεληγιάννη Άσπρου Αναστασία 


ertnews.gr

Τρίτη, Νοεμβρίου 07, 2023

Τα περιουσιακά στοιχεία των πολιτικών της Δωδεκανήσου


Τα «πόθεν έσχες» των βουλευτών, ευρωβουλευτών, υπεύθυνων Οικονομικών των πολιτικών κομμάτων δημάρχων και περιφερειαρχών για το έτος 2022 (χρήση 2021) δόθηκαν χτες στη δημοσιότητα από την αρμόδια Επιτροπή της Βουλής. 


Πρόκειται για 1.034 δηλώσεις βουλευτών, ευρωβουλευτών, υπεύθυνων Οικονομικών των πολιτικών κομμάτων, δημάρχων και περιφερειαρχών, οι οποίες έχουν αναρτηθεί στον διαδικτυακό τόπο της βουλής. Φυσικά σε αυτά δεν περιλαμβάνονται οι δηλώσεις των βουλευτών που εξελέγησαν για πρώτη φορά στις προηγούμενες εκλογές. 

Σε ό,τι αφορά τα πολιτικά πρόσωπα της περιοχής μας, οι δηλώσεις, «πόθεν έσχες» αφορούν τους βουλευτές (κατά αλφαβητική σειρά) Μίκα Ιατρίδη, Μάνο Κόνσολα, Γιάννη Παππά, Βασίλη Υψηλάντη, τους πρώην βουλευτές Ηλία Καματερό και Δημήτρη Γάκη, καθώς επίσης τον περιφερειάρχη Γιώργο Χατζημάρκο και τον δήμαρχο Ρόδου Αντώνη Β. Καμπουράκη. 


Οι βουλευτές
– Η βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Μίκα Ιατρίδη δήλωσε για το 2021 μαζί με τον σύζυγό της Νίκο Παπαπαναγιώτου, συνολικό εισόδημα περίπου 130.000 ευρώ και είχαν στις ελληνικές τράπεζες και οι δύο καταθέσεις συνολικού ύψους περίπου 12.000 ευρώ. Επίσης δήλωσε ακίνητα μαζί με τον σύζυγό της σε Ρόδο, Αττική και Αχαΐα που αφορούσαν μονοκατοικίες, διαμερίσματα, αποθήκες, καλλιέργειες και επαγγελματικές στέγες. Το 2021 κατείχαν και οι δύο, τρία αυτοκίνητα, ενώ για την ίδια χρονιά οι δανειακές οφειλές και υποχρεώσεις της κα Ιατρίδη ανέρχονταν σε περίπου 245.000 ευρώ. 

– Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Μάνος Κόνσολας δήλωσε το 2021 μαζί με τη σύζυγό του Άννα Μαρία Πάχου, συνολικό εισόδημα ύψους περίπου 105.000 ευρώ. Στις ελληνικές τράπεζες είχαν καταθέσεις συνολικού ύψους περίπου 9.000 ευρώ, ενώ δήλωσαν διαμερίσματα και καλλιέργειες σε Ρόδο και Κάρπαθο. Επίσης το 2021 δήλωσαν την κατοχή δύο αυτοκινήτων, ενώ οι δανειακές υποχρεώσεις και οφειλές και των δύο στις ελληνικές τράπεζες ανέρχονταν σε περίπου 270.000 ευρώ.

– Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας (υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής) Γιάννης Παππάς το 2021 δήλωσε μαζί με τη σύζυγό του Αργυρώ Βρανά, εισόδημα ύψους περίπου 95.000 ευρώ ενώ οι καταθέσεις τους στις τράπεζες της Ελλάδας ανέρχονταν σε περίπου 310.000 ευρώ. Σε ό,τι αφορά τα ακίνητα, δήλωσαν διαμερίσματα και επαγγελματικές στέγες σε Ρόδο και Αθήνα, κατείχαν ένα αυτοκίνητο, ενώ οι δανειακές υποχρεώσεις και οφειλές τους ανέρχονταν συνολικά σε περίπου 85.000 ευρώ. Επίσης η σύζυγός του κ. Παππά δήλωσε την κατοχή ομολόγων, repos και αμοιβαίων κεφαλαίων. 

– Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Βασίλης Α. Υψηλάντης δήλωσε μαζί με τη σύζυγό του Χρυσάνθη Παπαπαύλου, συνολικό εισόδημα που ανερχόταν το 2021 σε περίπου 93.000 ευρώ. Κατείχαν μετοχές και μερίδια αμοιβαίων κεφαλαίων ενώ οι καταθέσεις τους στις τράπεζές μας ανέρχονταν συνολικά σε περίπου 133.000 ευρώ. Επίσης δήλωσαν μονοκατοικίες και επαγγελματικές στέγες στη Ρόδο, καθώς και δύο αυτοκίνητα. Οι δανειακές υποχρεώσεις και οφειλές του βουλευτή ανέρχονταν το 2021 σε περίπου 48.000 ευρώ. 

– Ο πρώην βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ηλίας Καματερός δήλωσε το 2021 μαζί με τη σύζυγό του Ελισάβετ, συνολικό εισόδημα ύψους 37.000 ευρώ. Σε ελληνικές τράπεζες διατηρούσε καταθέσεις μαζί με τη σύζυγό του που ανέρχονταν συνολικά σε περίπου 5.000 ευρώ, ενώ και πάλι μαζί με τη σύζυγό του, δήλωσαν ακίνητα στην Κω, που αφορούσαν οικόπεδα, μονοκατοικίες, καλλιέργειες και διαμερίσματα. Επίσης κατείχαν δύο αυτοκίνητα, ενώ οι δανειακές οφειλές και υποχρεώσεις του βουλευτή και της συζύγου του στις τράπεζες της χώρας ανέρχονταν σε περίπου 1.700.000 ευρώ. 

– Τέλος ο πρώην βουλευτής Δημήτρης Γάκης δήλωσε το 2021 εισόδημα ύψους περίπου 30.000 ευρώ. Με τη σύζυγό του Φωτούλα είχαν καταθέσεις στις ελληνικές τράπεζες που ανέρχονταν σε περίπου 12.000 ευρώ. Μαζί με τη σύζυγό του δήλωσαν σε Αθήνα, Κοζάνη, Κω και Ρόδο μονοκατοικίες, διαμερίσματα, καλλιέργειες και οικόπεδα, καθώς και την κατοχή δύο αυτοκινήτων. Ο κ. Γάκης και η σύζυγός του δεν είχαν το 2021 οφειλές και δανειακές υποχρεώσεις. 


Ο περιφερειάρχης
– Στο «πόθεν έσχες» του, ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Γιώργος Χατζημάρκος δήλωσε το 2021 μαζί με τη σύζυγό του Αναστασία Ιωαννίδης συνολικό εισόδημα ύψους περίπου 50.000 ευρώ ενώ οι καταθέσεις του μαζί με αυτές της συζύγου του σε ελληνικές τράπεζες ανήλθαν σε περίπου 30.000 ευρώ. Επίσης μαζί με τη σύζυγό του δήλωσε οικόπεδα, καλλιέργειες, μονοκατοικίες και διαμερίσματα στη Ρόδο, καθώς και την κατοχή πέντε οχημάτων μεταξύ των οποίων ενός φορτηγού. Παράλληλα δηλώθηκε η συμμετοχή του ίδιου και της συζύγου του σε διάφορες επιχειρήσεις ενώ οι δανειακές τους υποχρεώσεις και οφειλές ανέρχονταν συνολικά σε περίπου 830.000 ευρώ. Για μέρος των οφειλών έχουν κατατεθεί αιτήσεις ρύθμισης. 

Ο δήμαρχος Ρόδου
– Ο δήμαρχος Ρόδου Αντώνης Β. Καμπουράκης δήλωσε μαζί με τη σύζυγό του Ευαγγελία Πλιάκα, συνολικό εισόδημα ύψους περίπου 135.000 ευρώ για το 2021. Στις ελληνικές τράπεζες είχε επίσης μαζί με τη σύζυγό του καταθέσεις που ανέρχονταν συνολικά σε περίπου 25.000 ευρώ και σε ό,τι αφορά τα ακίνητα δηλώθηκαν και από τους δύο, οικόπεδα, βοσκότοποι, καλλιέργειες, μονοκατοικίες και αποθήκες σε Ρόδο, Αρκαδία, Αττική. Δηλώθηκε η κατοχή ενός αυτοκινήτου, και η συμμετοχή σε επιχειρήσεις. Ο κ. Καμπουράκης και η σύζυγός του δεν είχαν το 2021 δανειακές υποχρεώσεις και οφειλές.

Με πληροφορίες από rodiaki.gr

Δευτέρα, Οκτωβρίου 09, 2023

Με 65,28% επανεξελέγη στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου ο Γ. Χατζημάρκος


 

Με ποσοστό 65,28% ο Γιώργος Χατζημάρκος επανεξελέγη Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου.

Δεύτερος είναι ο Νικηφόρος Παπανικόλας με 15, 22%, τρίτη η Χρύσα Καραγιάννη με 10,89%  και τέταρτος ο Γιάννης Αγγέλου με 7,61%.

«Η εμπιστοσύνη των πολιτών είναι η πιο μεγάλη τιμή για έναν πολιτικό» δήλωσε ο Γιώργος Χατζημάρκος, σημειώνοντας ότι ταυτόχρονα είναι και στιγμή δικαίωσης για κάθε κόπο, αγώνα και ξενύχτι.

Σημειώνεται ότι η ενσωμάτωση των ψηφοδελτίων είναι στο 99,59%. 


Με πληροφορίες από ertnews.gr

Σάββατο, Οκτωβρίου 07, 2023

Ρόδος: Ο Στέφανος Κασσελάκης σε εκδήλωση για στήριξη της Χρύσας Καραγιάννη (Photos+Video)


 

Στην κεντρική προεκλογική εκδήλωση της υποψήφιας περιφερειάρχου Νοτίου Αιγαίου παρέστη χθες το βράδυ ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Στέφανος Κασσελάκης

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σε γνωστό μεζεδοπωλείο σε κεντρικό πεζόδρομο της πόλης της Ρόδου και η παρουσία του κ. Κασσελάκη προσέλκυσε τον κόσμο καθώς όλοι ήθελαν να του μιλήσουν και να βγουν μια φωτογραφία μαζί του. 

Ο ίδιος, δεν τους χάλασε χατίρι αλλά μιλούσε με όλους-μάλιστα είχε μία σύντομη συνομιλία με τον πρώην Νομάρχη κ. Γιάννη Παρασκευά, ο οποίος βρισκόταν σε διπλανό καφέ. 

Στο χώρο της εκδήλωσης έτυχε θερμής υποδοχής από τον κόσμο που βρισκόταν εκεί ενώ ο ίδιος χαιρέτισε πρώτα τον πατέρα της υποψήφιας περιφερειάρχη, πρώην δήμαρχο Ρόδου, Νομάρχη και βουλευτή, κ. Σάββα Καραγιάννη, όπως και τη μητέρα της. Δεν παρέλειψε να χαιρετίσει και τον τέως βουλευτή Δωδεκανήσου του ΣΥΡΙΖΑ κ. Δημήτρη Γάκη.  


Στον χαιρετισμό του στην εκδήλωση ο κ Κασσελάκης άσκησε κριτική στον περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου κ. Γιωργο Χατζημάρκο για την πολιτική πρακτική του. Άσκησε, επίσης, δριμεία κριτική στην κυβέρνηση και προσωπικά στον πρωθυπουργό κ. Κυριάκο Μητσοτάκη. 

Στον χαιρετισμό του κάλεσε τους παρευρισκόμενους να υποστηρίξουν την υποψηφιότητα της κ. Χρύσας Καραγιάννη 

Έκανε, επίσης, γνωστό ότι η πρώτη του σκέψη να είναι υποψήφιος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ έγινε κατά την επίσκεψη του στην Ρόδο λίγο μετά την καταστροφική πυρκαγιά του καλοκαιριού “όπου διαπίστωσα την διάλυση του επιτελικού κράτους της Νέας Δημοκρατίας” όπως χαρακτηριστικά τόνισε. 

Εξήρε, τέλος, την προσπάθεια των εθελοντών για την κατάσβεση της πυρκαγιάς και επεσήμανε τις σοβαρές ευθύνες της κυβέρνησης. 



*

Με πληροφορίες και φωτο από verena.gr και ΡΟΔΙΑΚΗ

Τετάρτη, Οκτωβρίου 04, 2023

Στη Ρόδο την Παρασκευή ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Σ. Κασσελάκης


 

Τη Ρόδο επισκέπτεται την Παρασκευή, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Στέφανος Κασσελάκης. 

Θα παραστεί στην κεντρική εκδήλωση της παράταξης «Ανοιχτοί Ορίζοντες στο Νότιο Αιγαίο» της υποψήφιας για την περιφέρεια, που στηρίζεται από τον ΣΥΡΙΖΑ, Χρύσας Καραγιάννη. 

ertnews.gr - 



Chrissa Karagianni - Χρύσα Καραγιάννη
Σας προσκαλούμε, με τον
@skasselakis
πρόεδρο του
@syriza_gr
, στην ανοιχτή εκδήλωση της περιφερειακής παράταξης μας «Ανοιχτοί Ορίζοντες στο Νότιο Αιγαίο» την Παρασκευή 6 Οκτωβρίου στην #Ροδος. Να γνωριστούμε ακόμα καλύτερα και να μιλήσουμε ανοιχτά για τα νησιά μας #notioaigaio

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More