Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα, Ιουνίου 05, 2023

Η προπαγάνδα κάνει θαύματα: SOS κινδυνεύουν τα μερίσματα των… φτωχών!


Στη δημόσια συζήτηση εν όψει των δεύτερων εκλογών αντί να ερωτώνται πιεστικά οι αυριανοί κυβερνήτες, βομβαρδίζονται αυτοί που δεν θα κυβερνήσουν. 


Η ΝΔ του Κυριάκου Μητσοτάκη κέρδισε τις εκλογές της 21ης Μαίου με χαώδη διαφορά από τον ΣΥΡΙΖΑ και, αν δεν συμβεί κάτι εντελώς απρόβλεπτο, θα σχηματίσει την επόμενη κυβέρνηση. 

Τι θα έπρεπε να γίνεται στη δημόσια συζήτηση; Το απλό: να ερωτώνται πιεστικά ο κ. Μητσοτάκης και οι επίδοξοι υπουργοί του πώς θα υλοποιήσουν τις πολλές υποσχέσεις τους, που κοστίζουν πολλά δισεκατομμύρια ευρώ, την ώρα που το σήμα από τις Βρυξέλλες είναι «πατήστε φρένο, τέρμα στις παροχές». 

Τι γίνεται; Η θηριώδης κυβερνητική προπαγάνδα κάνει θαύματα. Και στη συντριπτική πλειονότητα των μέσων ενημέρωσης σφυροκοπούνται τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ και του ΠΑΣΟΚ, δύο κομμάτων που δεν έχουν καμιά ελπίδα να κυβερνήσουν.

Στην κυβερνητική της θητεία 2019-2023 η κυβέρνηση Μητσοτάκη:

  1. Αύξησε το δημόσιο χρέος κατά 45 δισεκατομμύρια. Ουδείς ρωτάει τον τέως πρωθυπουργό και τους υπουργούς του αν θα συνεχίσουν στον ίδιο δρόμο.
  2. Μοίρασε 50 δισεκατομμύρια σε παροχές παντός είδους. Ουδείς τους ρωτάει αν θα συνεχίσουν να το κάνουν και από πού θα τα βρουν.
  3. Η ακρίβεια καλπάζει, αλλά η προπαγάνδα της ΝΔ θριαμβολογεί για την… πτώση του πληθωρισμού. Ουδείς ρωτάει τι θα κάνουν στη νέα θητεία τους για τους ανθρώπους που μετά βίας βγάζουν το μήνα.
  4. Τα νοσοκομεία έχουν κακά χάλια. Ο κ. Μητσοτάκης και ο κ. Πλεύρης μιλάνε για «αναβάθμιση του ΕΣΥ» και ουδείς τους ρωτάει γιατί στην πρώτη θητεία τους, όταν σκορπούσαν αφειδώς χρήμα, το άφησαν να φτάσει κοντά στην κατάρρευση, χωρίς γιατρούς και νοσηλευτικό προσωπικό.

Αυτά είναι μερικά από τα ερωτήματα στα οποία θα έπρεπε να καλούνται πιεστικά να απαντήσουν αυτοί που είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα κυβερνήσουν ξανά.

Αντ΄αυτού, τι παρατηρούμε; Μια μεγάλη αγωνία διακατέχει τους κυβερνητικούς προπαγανδιστές και τους ιμάντες τους στα συντριπτικά περισσότερα μέσα ενημέρωσης: μήπως ο ΣΥΡΙΖΑ και το ΠΑΣΟΚ, που δεν θα κυβερνήσουν, εξοντώσουν τους …φτωχούς ραντιέρηδες, αυξάνοντας το φόρο στα μερίσματα από το 5% στο… κολοσσιαίο 15%. Ουδείς ρωτάει τον δεινό προπαγανδιστή κ. Σκέρτσο γιατί σε όλες οι προηγμένες χώρες της Ευρώπης ο φορολογικός αυτός συντελεστής είναι από 15% έως και 45%. Επίσης, ουδείς ρωτάει γιατί είναι κοινωνικά δίκαιο να απαλλάσσονται από φόρο μεταβίβασης ακίνητα, μετρητά, μετοχές εκατομμυρίων ευρώ, όταν αυτοί που τα έχουν όλα αυτά είναι μόλις το 2% των φορολογουμένων.

Κάπως έτσι γίνεται η δημόσια συζήτηση εν όψει των δεύτερων εκλογών. Αντί να ερωτώνται πιεστικά οι αυριανοί κυβερνήτεςβομβαρδίζονται αυτοί που δεν θα κυβερνήσουν. Λες και το 90% των ψηφοφόρων είναι μερισματούχοι και κάτοχοι περιουσίας εκατομμυρίων, που τρέμουν μην έρθουν οι αριστεροί και σοσιαλιστές και τους εξοντώσουν με φόρους.

Η δύναμη της προπαγάνδας είναι, διαχρονικά, διαπιστωμένη. Ο Γάλλος φιλόσοφος Βολτέρος το είχε πει έτσι: «Αυτοί που μπορούν να σε κάνουν να πιστέψεις απιθανότητες, είναι ικανοί να σε πείσουν να διαπράξεις φρικαλεότητες». Ο Ιταλός Ουμπέρτο Έκο το έγραψε αλλιώς: «Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση».

Μέσα στην υπερβολή της η ρήση αποτυπώνει αυτό που συμβαίνει αυτές τις πρώτες μέρες μεταξύ των δύο εκλογών. Δεν ξέρουμε τι θα συνέβαινε αν το αποτέλεσμα δεν ήταν τόσο προφανές…  

Γιώργος Καρελιάς 

Πηγή: www.news247.gr

Πέμπτη, Μαρτίου 09, 2023

Το "όλοι φταίμε" του Μητσοτάκη: Ορισμός της ανευθυνότητας και ανήθικη προπαγάνδα…


Το "φταίμε όλοι", που είπε ο πρωθυπουργός για την τραγωδία των Τεμπών, ισοδυναμεί με το "δεν φταίει κανένας". Και αυτό είναι η επιτομή της ανευθυνότητας και ανήθικο σύνθημα. 

  

"Τα συλλογικά εγκλήματα δεν ενοχοποιούν κανέναν" (Ναπολέων Βοναπάρτης).

Όταν κάποιος δεν θέλει να αναλάβει την ευθύνη για ένα έγκλημα, το κάνει με την πονηρή μέθοδο της διάχυσης των ευθυνών, που χρησιμοποιούν οι δικηγόροι. Ο αείμνηστος τραγουδοποιός Λουκιανός Κηλαηδόνης το είχε πει με το δικό του τρόπο: «Φταίμε κι εμείς, φταίτε κι εσείς, φταίνε κι άλλοι, φταίει κι ο Χατζηπετρής»! 

Ετσι, το «φταίμε όλοι», που είπε ο πρωθυπουργός για την τραγωδία των Τεμπών, ισοδυναμεί με το «δεν φταίει κανένας». Και αυτό είναι η επιτομή της ανευθυνότητας και ανήθικο σύνθημα.

Οι κυβερνήσεις, οι πρωθυπουργοί και οι υπουργοί εκλέγονται για να διορθώνουν όσα στραβά άφησαν οι προκάτοχοί τους. Και όταν έχουν φτάσει σχεδόν στο τέλος της θητεία τους, δεν δικαιούνται να επικαλούνται ευθύνες των προκατόχων τους.

Όταν συνέβη η τραγωδία στο Μάτι, ο αντιπολιτευόμενος Κυριάκος Μητσοτάκης και η ΝΔ δεν είπαν «φταίμε όλοι» . Καταλόγισαν όλη την ευθύνη-και σωστά- στην τότε κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ. Σήμερα ο κ. Μητσοτάκης, στο τέλος της θητείας του, μοιράζει τις δικές του ευθύνες «σε όλους».

Όχι, δεν φταίμε όλοι που δεν είχε εγκατασταθεί το σύστημα τηλεειδοποίησης, το οποίο θα απέτρεπε την τραγωδία. Κι αν φταίνε διοικήσεις και κυβερνήσεις του 2015, του 2012, του 2010 και του 2003, ο σημερινός πρωθυπουργός δεν δικαιούται να τις επικαλείται. Διότι το γνώριζε από το 2019. Και πέρασαν σχεδόν τέσσερα, χρόνια χωρίς η δική του κυβέρνηση να το εγκαταστήσει.

Όχι, δεν φταίμε όλοι. Φταίει η διοίκηση που η δική του κυβέρνηση διόρισε και δεν έκανε τίποτα για να αλλάξει αυτό που παρέλαβε.

Όχι, δεν φταίμε όλοι. Φταίει ο δικός του υπουργός, που διαβεβαίωνε ανερυθρίαστα ότι «πρώτο μέλημά του είναι η ασφάλεια» και μετά βούρκωνε στον τόπο της τραγωδίας.Είναι ο ίδιος υπουργός που πέταξε στο καλάθι του τις προειδοποιήσεις των εργαζομένων ότι επίκειται ατύχημα.

Όχι, δεν φταίμε όλοι. Και δεν φταίνε οι «συντεχνίες» και οι «εργατοπατέρες», όπως θέλει ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Διότι αυτοί φώναζαν, έστελναν εξώδικα, έκαναν απεργίες, αλλά οι υπουργοί του έλεγαν ότι το κάνουν για να υπονομεύσουν το έργο τους. Όχι, δεν είπαν όλοι αυτοί «δεν μπορούσαμε να πούμε ότι υπάρχει πρόβλημα ασφαλείας στα τρένα, γιατί δε θα έμπαινε κανείς μέσα». Αυτήν την κυνική ομολογία την έκανε δικός του υπουργός. 

Τέλος, όχι ο πρωθυπουργός δεν μπορεί να εγγυηθεί «απόλυτη διαφάνεια στην έρευνα». Διότι την προηγούμενη φορά που έδωσε την ίδια εγγύηση(σκάνδαλο παρακολουθήσεων), ακούστηκαν ηχηρά γέλια από την επικράτεια των κοριών.

Ο κ. Μητσοτάκης και η κυβέρνησή του βρίσκονται σε βέρτιγκο. Αν νομίζουν ότι θα βγουν από αυτήν την κατάσταση, με μετάθεση και διάχυση των ευθυνών τους και με τη χρήση προπαγανδιστικών συνθημάτων του τύπου «όλοι φταίμε», είναι γελασμένοι.

Ένα "mea culpa" θα ήταν απείρως πιο αποτελεσματικό…


Γιώργος Καρελιάς 

=> www.news247.gr


Παρασκευή, Ιουνίου 28, 2019

Ανόητες απειλές πολέμου κατά της Ελλάδας στον τουρκικό συστημικό Τύπο: Τι γράφει η Yeni Safak


Ενταγμένη στη λογική Ερντογάν και Μπαχτσελί μερίδα του τουρκικού φιλοκυβερνητικού Τύπου αναπαράγει την κρατική προπαγάνδα με τις κούφιες απειλές κατά της Ελλάδας. 

Κείμενα με ανόητες και ανέξοδες απειλές που είναι προφανές ότι εντάσσονται στην επιχείρηση ανάταξης του ηθικού των οπαδών του κυβερνώντος κόμματος που έχει πληγεί μετά την ήττα στην Κωνσταντινούπολη, σε συνδυασμό με την συνεχιζόμενη οικονομική κρίση.

Σε αυτή τη λογική εντάσσεται δημοσίευμα της φιλοκυβερνητικής εφημερίδας Γενί Σαφάκ Yeni Safak η οποία σύμφωνα με τον ιστότοπο ethnos.gr δημοσιεύει σήμερα (28/6) σενάρια πολέμου και χτυπημάτων κατά της Ελλάδας. Μάλιστα, αναφέρει ότι η Τουρκία θα πλήξει τη χώρα μας, χωρίς να χρειαστεί να πάει Τούρκος στρατιώτης στην πρώτη γραμμή, καθώς ο αντίπαλος θα δεχτεί πυραυλικά πλήγματα από τα παράλια της Σμύρνης. Αν αυτά δεν είναι αρκετά, τότε, θα πάει σε πόλεμο…

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά το δημοσίευμα, αν η Ελλάδα βάλει τρυπάνι στην Ανατολική Μεσόγειο, η Τουρκία θα απαντήσει με πυραύλους από την Σμύρνη. Θα χτυπήσουν ελληνικά νησιά που έχουν πάνω στρατό, βάσεις κι αεροδρόμια, καθώς η εμβέλεια των πυραύλων φτάνει τα 100-120 χιλιόμετρα. Αν χρειαστεί, θα εκτοξεύσει και πύραυλο μπόρα, ο οποίος έχει βεληνεκές 280 χιλιόμετρα και μπορεί να φτάσει μέχρι την Αθήνα.

Μια τέτοια αντίδραση αποτελεί μία επιλογή της Τουρκίας για να «τιμωρήσει», όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η εφημερίδα, την Ελλάδα αν πειράξει την Τουρκία. Κι όλα αυτά, επισημαίνει χωρίς να χαθεί ούτε μία ζωή Τούρκου στρατιώτη. Αν το σχέδιο δεν αποδώσει, θα πάμε μετά σε σενάρια πολέμου…

Είναι προφανές από τον τρόπο που είναι γραμμένο το δημοσίευμα ότι αποτελεί καθαρά προπαγανδιστικό κείμενο με στόχο την τόνωση του ηθικού των αναγνωστών του.


Με πληροφορίες από ethnos.gr

Πηγή: hellasjournal.com (By Mignatiou.com) - June 28, 2019

Πέμπτη, Ιανουαρίου 10, 2019

ΣΥΡΙΖΑ: Προπαγάνδα βουλευτών της Ν.Δ. τα περί δήμευσης περιουσιών - Σ. Φάμελλος: Οι δασικοί χάρτες επιλύουν προβλήματα προς όφελος των πολιτών

Σε τρομολαγνική και μαύρη προπαγάνδα των βουλευτών και αυτοδιοικητικών παραγόντων της Ν.Δ, αποδίδουν τα περί δήμευσης των ιδιωτικών περιουσιών με αφορμή την ανάρτηση των δασικών χαρτών, οι νησιώτες βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ.

«Ο θόρυβος που έχει ξεσηκωθεί από τους εν λόγω παράγοντες, το μόνο στο οποίο αποσκοπεί είναι η ανεύθυνη και ανέξοδη πολιτική εκμετάλλευση ενός θέματος ευαίσθητου για τους πολίτες, ενός θέματος που επί δεκαετίες δεν τόλμησαν να αγγίξουν για να διαιωνίζονται οι πελατειακές σχέσεις και οι λύσεις κατόπιν ενεργειών μας» αναφέρουν σε κοινή τους γραπτή δήλωση.

Συγκεκριμένα αναφέρουν τα εξής:

«Το τελευταίο διάστημα και με αφορμή την ανάρτηση των δασικών χαρτών σε διάφορες περιοχές της χώρας, μεταξύ αυτών και σε νησιωτικές περιοχές, βουλευτές και αυτοδιοικητικοί παράγοντες της ΝΔ, επιδίδονται σε μία ακόμη τρομολαγνική και μαύρη προπαγάνδα, με το επιχείρημα της «δήμευσης των ιδιωτικών περιουσιών των πολιτών»!

Καταρχήν οφείλουμε να υπενθυμίσουμε ότι η ολοκλήρωση και η ανάρτηση των δασικών χαρτών μαζί με το Εθνικό Κτηματολόγιο, αποτελούν για τη χώρα μια μεγάλη τομή και μεταρρύθμιση που θα βάλει τάξη στο καθεστώς αυθαιρεσιών που επι δεκαετίες σκόπιμα υπήρχε και συντηρούνταν. Θα αποτελέσει τη στέρεη βάση για την οριστική διαμόρφωση των χωροταξικών και πολεοδομικών σχεδίων, που τα έχουν ανάγκη τόσο το κράτος, όσο και οι πολίτες, ως εργαλεία καθορισμού της ιδιοκτησίας αλλά και βάση του αναπτυξιακού σχεδιασμού και της παραγωγικής ανασυγκρότησης.

Αυτή η Κυβέρνηση, και σε αυτόν τον τομέα, λύνει ζητήματα που εκκρεμούν ανεπίτρεπτα πολλές δεκαετίες.

Βεβαίως, οι όποιες παρερμηνείες ως προς το χαρακτηρισμό και το ιδιοκτησιακό καθεστώς των χορτολιβαδικών εκτάσεων και οι επιπτώσεις, που έχουν δημιουργηθεί, τόσο ως προς την κυριότητα, όσο και ως προς τη δυνατότητα μετεγγραφής τους, συνιστούν ένα μείζον πρόβλημα. Στο σημείο αυτό υπενθυμίζουμε προς κάθε κατεύθυνση ότι την αυθεντική ερμηνεία των νόμων έχει μόνο ο νομοθέτης.

Ενημερώνουμε, ακόμη, ότι οι διαμαρτυρίες και οι ανησυχίες των φορέων και των πολιτών έχουν γίνει κατανοητές από τα συναρμόδια υπουργεία, τα οποία εργάζονται προς άρση των προβλημάτων έχουν προκύψει. Και αυτό είναι γνωστό και στους φορείς που έχουν καταθέσει την επιχειρηματολογία τους και τις ενστάσεις τους.

Κατά συνέπεια ο θόρυβος που έχει ξεσηκωθεί από τους εν λόγω παράγοντες, το μόνο στο οποίο αποσκοπεί είναι η ανεύθυνη και ανέξοδη πολιτική εκμετάλλευση ενός θέματος ευαίσθητου για τους πολίτες, ενός θέματος που επί δεκαετίες δεν τόλμησαν να αγγίξουν για να διαιωνίζονται οι πελατειακές σχέσεις και οι λύσεις «κατόπιν ενεργειών μας»…….

Ας είναι σίγουροι όμως, όλοι αυτοί, ότι οι πολίτες τα έχουν καταλάβει όλα.

Έχουν καταλάβει ποιοι είναι αυτοί που μέσα από δυσκολίες δίνουν λύσεις και ποιοι απλώς εκμεταλλεύονται κάποιες πρόσκαιρες δυσκολίες που οι νομοθετικές παρερμηνείες και η γραφειοκρατία έχουν δημιουργήσει.

Εμείς, οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, με επίγνωση των δυσκολιών, στηρίζουμε τις ιστορικού και στρατηγικού χαρακτήρα πρωτοβουλίες της Κυβέρνησής μας και ταυτόχρονα, στεκόμαστε μαζί με τους πολίτες και στη διάθεσή τους όπου χρειαστεί, για τη μεθοδική και δίκαιη υπέρβαση όλων των δυσκολιών που προκύπτουν στην εφαρμογή ενός τόσο μεγαλόπνοου και πολυσύνθετου σχεδίου, όπως είναι η συγκρότηση του Εθνικού Δασολογίου και του Εθνικού Κτηματολογίου».

Σ. Φάμελλος: Οι δασικοί χάρτες επιλύουν προβλήματα προς όφελος των πολιτών 

Κινδυνολογικές μεγαλοστομίες, τις οποίες απέδωσε στις επικείμενες αυτοδιοικητικές εκλογές, χαρακτήρισε τις δηλώσεις περί της δήμευσης περιουσιών που θα επιφέρουν στα νησιά οι δασικοί χάρτες, ο Αναπληρωτής Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σωκράτης Φάμελλος.

«Οι δασικοί χάρτες επιλύουν προβλήματα, δεν προκαλούν» δήλωσε σήμερα στην ΕΡΤ Ρόδου, προσθέτοντας ότι η κατάρτισή τους προστατεύει τις περιουσίες των πολιτών, που επί χρόνια αδικούνταν επειδή δεν υπήρχαν.

Εξέφρασε την απορία του για το γεγονός ότι τόσο ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, όσο και ο Δήμαρχος Ρόδου, με τους οποίους έχει συνεργαστεί πολλάκις, δεν απευθύνθηκαν στο υπουργείο για το θέμα αυτό, ώστε ν’ απαντηθούν οι απορίες και ανησυχίες τους.

«Απαιτείται επαρκής και σοβαρή αντιμετώπιση του θέματος και όχι πανικός και κινδυνολογία. Δημιουργείται μια καταστροφολογική ένταση χωρίς λόγο» είπε ο υπουργός, προτείνοντας να πέσουν οι τόνοι.

Κατέστησε σαφές ότι το κράτος δικαίου εφαρμόζεται όταν υπάρχει ευρωπαϊκή κανονικότητα.

«Ευρωπαϊκή κανονικότητα, τόνισε, είναι οι δασικοί χάρτες και το Κτηματολόγιο. Όσοι είναι αντίθετοι, αποσκοπούν στη διαιώνιση των προβλημάτων στην ύπαιθρο», επισημαίνοντας ότι οι δασικοί χάρτες δεν τροποποιούν, δεν κρίνουν, δεν ασχολούνται με την ιδιοκτησία.

Αναφερόμενος στη νομοθεσία για τις χορτολιβαδικές εκτάσεις, είπε ότι αυτή ισχύει από το 1979, αλλά δεν εφαρμόστηκε ποτέ για να μπορούν κάποιοι, που χρημάτισαν υπουργοί και σήμερα εμφανίζονται ευαισθητοποιημένοι με το θέμα, να κάνουν προσωπικές και τοπικές συννενοήσεις και να κουκουλώνουν το πρόβλημα.

«Με τους δασικούς χάρτες, υποστήριξε, αναδεικνύονται προβλήματα που δημιούργησαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις, αλλά κυρίως λύνονται προβλήματα προς όφελος των πολιτών», λέγοντας χαρακτηριστικά ότι ακόμη και πολίτες που από το 1945 και μετά είχαν εκχερσώσει δασική γη, δημόσια, τους δίνεται πλέον η δυνατότητα να την παραλάβουν νόμιμα, να την καλλιεργήσουν και να μην υπάρχει πρόβλημα με την επιδότηση.

Σ’ ότι αφορά στην περίπτωση της Ρόδου και της Κω, που έχουν Κτηματολόγιο, ξεκαθάρισε ότι δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα, αλλά κι αν ακόμα υπάρξει θα το διευθετήσουν με τους πολίτες όταν συνταχθούν οι χάρτες. 


Πηγή: ert.gr - Jan 10, 2019







Δευτέρα, Νοεμβρίου 05, 2018

Ο Βορίδης νομίζει ότι θρησκευτική ουδετερότητα σημαίνει πως θα απαγορευθούν τα Χριστούγεννα -Video

Ο τηλεοπτικός ισχυρισμός του Μάκη Βορίδη περί της θρησκευτικής ουδετερότητας και της συνέπειας που μπορεί να έχει αυτή τον εορτασμό των Χριστουγέννων προκάλεσε εντύπωση, καθώς σε κανένα θρησκευτικά ουδέτερο κράτος της Ευρώπης δεν εχει απαγορευθεί ο δημόσιος εορτασμός -


Εντύπωση, αν μην τι άλλο, προκάλεσαν οι τηλεοπτικές δηλώσεις του Μάκη Βορίδη (στην εκπομπή του Γιώργου Αυτιά στον ΣΚΑΙ) περί της συνταγματικής αναθεώρησης και ειδικότερα την προσπάθεια του ΣΥΡΙΖΑ να "περάσει" τη θρησκευτική ουδετερότητα του κράτους.

"Σ' αυτήν την περίπτωση" τόνισε ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας (και τομεάρχης Εσωτερικών) "η εικόνα του Χριστού δεν θα υπάρχει ούτε στα σχολεία ούτε στα δικαστήρια" αλλά δεν αρκέστηκε σ' αυτό.

Ο κ. Βορίδης εν συνεχεία ισχυρίστηκε ότι σε περίπτωση που εφαρμοστούν τα περί θρησκευτικής ουδετερότητας "δεν θα μπορούμε να γιορτάζουμε σε δημόσιους χώρους τα Χριστούγεννα, δεν θα μπορούμε να βάζουμε καν φάτνες".

Υπερβολικό το δίχως άλλο το συγκεκριμένο επιχείρημα, καθώς φυσικά κάτι τέτοιο δε συμβαίνει σε άλλα θρησκευτικά ουδέτερα κράτη όπως πχ η Γερμανία.

Δείτε σε video τις σχετικές δηλώσεις


Πηγή: news247.gr - Nov 05, 2018

Παρασκευή, Αυγούστου 03, 2018

Δεκανίκι του Ερντογάν οι θρησκευτικοί ηγέτες στην Τουρκία: Συμμετέχει και ο Βαρθολομαίος...


Συνέχεια στην προπαγάνδα σχετικά με τις θρησκευτικές ελευθερίες στην Τουρκία, επεχείρησε να δώσει η Άγκυρα, σε μια προσπάθεια να διασκεδάσει τις αρνητικές εντυπώσεις που έχει προκαλέσει η επιβολή κυρώσεων απο τις Ηνωμένες Πολιτείες.

Ο εκπρόσωπος του Ταγίπ Ερντογάν, Ιμπραήμ Καλίν, συναντήθηκε με τους ηγέτες των θρησκευτικών μειονοτήτων, λίγες ημέρες μετά την «αυθόρμητη» κοινή ανακοίνωση που εξέδωσαν, προφανώς μετά από πιέσεις της κυβέρνησης, και με την οποία δήλωναν ότι δεν υπάρχει καμία καταπίεση και ασκούν ελέυθερα τα θρησκευτικά τους δικαιώματα. Ανάμεσα στους θρησκευτικούς ηγέτες που υπέγραψαν και παραβρέθηκαν στη συνάντηση ήταν και ο Οικουμενικός Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίος.

“Αυτή είναι η καλύτερη απάντηση που μπορεί να δοθεί σε όσους προσπαθούν να διεξάγουν μαύρη προπαγάνδα εναντίον της Τουρκίας στις Ηνωμένες Πολιτείες, στην Ευρώπη, στις ομάδες των ευαγγελιστών και σε άλλα δίκτυα. Ελπίζω να μην κλείσουν τα μάτια και τα αυτιά σε αυτό το μήνυμα “, δήλωσε ο Καλίν μετά από την τετράωρη συνάντηση, όπως αναφέρει, η εφημερίδα Χουριέτ.

“Οι ισχυρισμοί που υποστηρίζουν και υποδηλώνουν ότι υπάρχει καταπίεση εναντίον μας είναι εντελώς αβάσιμες και ανόητες”, ανέφεραν 18 εκπρόσωποι θρησκευτικών μειονοτήτων σε κοινή δήλωση στις 31 Ιουλίου.

«Η κοινή δήλωση ήταν μια σημαντική εξέλιξη», ανέφερε ο Καλίν ο οποίος εξέφρασε τις ευχαριστίες του Ερντογάν προς τους θρησκευτικούς ηγέτες για την ανακοίνωση.

Η υπογραφή της ανακοίνωσης στόχευε βασικά τον αντιπρόεδρο των ΗΠΑ Μάικ Πενς, που κατήγγειλε την παραβίαση των θρησκευτικών ελευθεριών στην Τουρκία.

Στη συνάντηση παραβρέθηκαν μεταξύ άλλων ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος, ο Αρχιεπίσκοπος του Αρμενικού Πατριαρχείου της Κωνσταντινούπολης Αράμ Aτεσιάν, και αρχιραβίνος της τουρκικής Εβραϊκής Κοινότητας Iσάκ Χαλέβα, ο Πατριαρχικός Επίτροπος της Συριακής Ορθόδοξης Εκκλησίας Γιουσούφ Τσετίν, ο τοποτηρητής της Αρχιεπισκοπής Αρμενίας του Αρχιεπισκόπου της Κωνσταντινούπολης Λεβον Ζέκιγιαν και ο πνευματικός ηγέτης Καθολικής Κοινότητας Χαλδαίων Φρανσουά Γιακάν.


Πηγή:  hellasjournal.com/2018/08/03 - By Mignatiou.Com

Τετάρτη, Φεβρουαρίου 03, 2016

Ο Κιμ Γιονγκ Ουν «βομβάρδισε» τη Ν. Κορέα με χρησιμοποιημένα χαρτιά υγείας - φωτογραφίες...

Δεν έχει τελειωμό από ότι φαίνεται ο πόλεμος προπαγάνδας ανάμεσα στην Νότια και Βόρεια Κορέα. Και αυτό γιατί, ο Κιμ Γιονγκ Ουν «βομβάρδισε»  την πρωτεύουσα της Νότιας Κορέας, Σεούλ, με χαρτομάντιλα, αποτσίγαρα και χρησιμοποιημένο χαρτί υγείας.

Οι αρχές της Νότιας Κορέας, έδειξαν εξαιρετική ανησυχία για το περιεχόμενο των μπαλονιών, που πέταξαν πάνω από την βαριά οχυρωμένη αποστρατιωτικοποιημένη ζώνη, με το φόβο, αρχικά, ότι επρόκειτο για βιοχημική επίθεση, γράφει το JoongAng Daily. Η χώρα του Κιμ Γιονγκ Ουν επανέλαβε τις εκτοξεύσεις μπαλονιών, αυτή τη φορά με προπαγανδιστικό υλικό.

Τα μπαλόνια, ήταν εξοπλισμένα με ένα χρονόμετρο και ένα μικρό εκρηκτικό μηχανισμό ώστε να σκάσουν στο έδαφος του εχθρού. Μέσα σε ένα μήνα, η Pyongyang έχει εξαπολύσει πάνω από ένα εκατομμύριο προπαγανδιστικά μηνύματα, ως απάντηση στα προπαγανδιστικά μηνύματα της Νότιας Κορέας μέσω τεράστιων μεγάφωνων που έστησε στα σύνορα.


Συγκεκριμένα το κάθε μπαλόνι, το οποίο είναι φορτωμένο με ανθρώπινα απόβλητα, είναι εξοπλισμένο με ένα χρονόμετρο και ένα μικρό εκρηκτικό φορτίο που σκάει πάνω από το εχθρικό έδαφος.

Παράλληλα, σύμφωνα με την dailymail, δεκάδες μπαλόνια που προσγειώθηκαν στο έδαφος και δεν εξερράγησαν, σκόρπισαν το φόβο ότι περιείχαν τοξικά.

ΠΗΓΗ: dailymail.co.uk / enikos.gr / newsbeast - Feb 03, 2016

Τρίτη, Ιανουαρίου 19, 2016

Coca-Cola και Pepsi έστησαν έρευνα για το ότι τα αναψυκτικά είναι καλύτερα από το νερό στη δίαιτα

Τις μεθόδους προπαγάνδας που οι κολοσσιαίες εταιρίες αναψυκτικών εφαρμόζουν για να παραμυθιάσουν τους αγοραστές τους και να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους, αποκαλύπτει η Sunday Times. Σύμφωνα με την εφημερίδα μία έρευνα που είδε πρόσφατα τη δημοσιότητα και υποστήριζε ότι όσοι πίνουν διαιτητικά αναψυκτικά αντί για νερό έχουν περισσότερες πιθανότητες να χάσουν βάρος, χρηματοδοτήθηκε, όχι από ερευνητικούς φορείς όπως θα ήταν το φυσιολογικό, αλλά από την Coca-Cola και την PepsiCo.

Η έρευνα διενεργήθηκε από τον καθηγητή βιολογικής ψυχολογίας στο πανεπιστήμιο του Μπρίστολ Peter Rogers και δημοσιεύτηκε σε έγκριτες επιστημονικές επιθεωρήσεις όπως το «International Journal of Obesity», τον περασμένο Νοέμβριο.

Για τα «ευρήματα» της μελέτης, η επιστημονική ομάδα που την έκανε, υποστήριξε ότι έλαβε υπόψη τουλάχιστον 5.500 χιλιάδες προηγούμενες έρευνες. Ωστόσο όλως τυχαίως τα συμπεράσματα της συνάχθηκαν από μόλις 3 από αυτές. Οι δύο επιστημονικές αναφορές δεν έβρισκαν καμία θερμιδική διαφορά μεταξύ της κατανάλωσης νερού και διαιτητικών αναψυκτικών. Η τρίτη έρευνα, η οποία είχε χρηματοδοτηθεί από την Αμερικανική Ομοσπονδία Μη Οινοπνευματωδών Ποτών, κατέληγε στο συμπέρασμα ότι τα διαιτητικά αναψυκτικά συνέβαλαν περισσότερο στην απώλεια βάρους από ότι το χωρίς θερμίδες νερό.

Ποιος κρυβόταν όμως πίσω από το «ανεξάρτητο» συμπέρασμα του Peter Rogers; Σύμφωνα με την εφημερίδα η έρευνα που δικαιώνει την αποτελεσματικότητα των αναψυκτικών, χρηματοδοτήθηκε από το International Life Sciences Institute (ILSI), μέλη του οποίου είναι η Coca-Cola και η PepsiCo. Και οι δύο κολοσσοί είναι επίσης μέλη μια επιστημονικής Ομάδας Εργασίας για τη διατροφική συμπεριφορά, που υποτίθεται ότι στόχο έχει την ευαισθητοποίηση για την υιοθέτηση υγειών διατροφικών συνηθειών.

Στοιχείο που κάνει τη διαφορά το ότι συμπρόεδρος στον Οργανισμό αυτόν είναι ο καθηγητής Peter Rogers. Δεύτερο στοιχείο που αποδεικνύει την «ανεξαρτησία» της έρευνας το γεγονός ότι πολλοί από τους επιστήμονες που πήραν μέρος στην έρευνα και συνδέονται με την Ομάδα Εργασίας έλαβαν πάνω από 1.000 δολάρια για τη συμβολή τους σε αυτή.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η πηγή χρηματοδότησης της έρευνας δεν αναφερόταν επίσημα πουθενά σε αυτή.

Ο επιστημονικός συνεργάτης του Διεθνούς Φόρουμ Παχυσαρκίας και καρδιολόγος Δρ. Aseem Malhotra, σχολίασε στον Independent: «Το να υποστηρίζεις ότι τα διαιτητικά ποτά είναι πιο υγιεινά από το να πίνεις νερό είναι επιστημονικά αντιεπιστημονική ανοησία και για να γελάς».

«Αν κάποιος θέλει το καλό της επιστήμης δεν μπορεί να δέχεται εταιρικές χορηγίες για την έρευνα του», είπε χαρακτηριστικά, καταλήγοντας.

πηγή: tvxs - Jan 19, 2016

Πέμπτη, Δεκεμβρίου 31, 2015

«Αθώοι» οι τηλεοπτικοί σταθμοί για την προπαγάνδα πριν το δημοψήφισμα

«Αθώοι» κρίθηκαν οι τηλεοπτικοί σταθμοί σχετικά με την προπαγάνδα και την προσπάθεια χειραγώγησης του κοινού, για την οποία είχαν κατηγορηθεί την περίοδο προ του
δημοψηφίσματος.

Ο Εισαγγελέας Κ. Δεληδήμος, που διενήργησε την προκαταρκτική εξέταση για να διαπιστωθεί αν ευσταθούν οι καταγγελίες περί «παραβίασης της εκλογικής νομοθεσίας», κατέληξε στο συμπέρασμα πως «οποιαδήποτε παρέμβαση στην ενημέρωση θα συνιστούσε παραβίαση των άρθρων 2, 5 και 14 του Συντάγματος (περί προσωπικής ελευθερίας και ελευθερίας του Τύπου κ.λπ.), καθώς και του άρθρου 10 της ΕΣΔΑ».

Όπως σημειώνουν οι Τυπολογίες, ο εισαγγελέας δεν κατέληξε στο συμπέρασμα πως δεν έγινε προπαγάνδα από τους τηλεοπτικούς σταθμούς, αλλά στη θέση ότι αυτό περιλαμβάνεται στη μετάδοση ενημέρωσης.

Στο μεταξύ στο Πειθαρχικό της ΕΣΗΕΑ συνεχίζεται η έρευνα για την παραπομπή των εννέα δημοσιογράφων και παρουσιαστών που την περίοδο πριν από το δημοψήφισμα είχαν επιδοθεί αγώνα προπαγάνδισης του «Ναι» στο δημοψήφισμα.

Υπενθυμίζεται ότι μετά τη βροχή καταγγελιών από πολίτες που «αγανάκτησαν» από τον τρόπο που συγκεκριμένα μέσα και δημοσιογράφοι κάλυψαν την περίοδο προ του δημοψηφίσματος, η ΕΣΗΕΑ αποφάσισε να καλέσει στο Πειθαρχικό της 9 δημοσιογράφους, προκειμένου να ελέγχθουν για το αν τήρησαν τους κανόνες δημοσιογραφικής δεοντολογίας ή όχι.

Οι κλήσεις αφορούν στους Όλγα Τρέμη, Γιάννη Πρετεντέρη, Μαρία Σαράφογλου και Μανώλη Καψή από το Mega, τους Σταμάτη Μαλέλη και Νίκο Κονιτόπουλο (αρχισυντάκτη της εκπομπής του Κώστα Μπογδάνου που δεν είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ), τους Άρη Πορτοσάλτε και Δημήτρη Οικονόμου από τον ΣΚΑΙ και την Μαρία Χούκλη από τον ΑΝΤ1.

Το κατηγορητήριο του Πειθαρχικού, σύμφωνα με πληροφορίες, περιλαμβάνει δεκάδες βίντεο και απομαγνητοφωνήσεις εκπομπών από εκείνη την κρίσιμη εβδομάδα.
Το θέμα της άσκησης δίωξης κατά των εννέα παρουσιαστών και δημοσιογράφων έχει συζητηθεί στο Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό, στο οποίο υπάρχει μέλος που δίνει μεγάλη μάχη να μην επιβληθούν ποινές, σημειώνουν οι Τυπολογίες.

Το παρακάτω γράφημα υπενθυμίζει το χρόνο που έδωσαν οι τηλεοπτικοί σταθμοί στην κάλυψη του τελευταίου μεγάλου συλλαλητηρίου υπέρ του «ναι» και υπέρ του «όχι»:



πηγή:  tvxs - Dec 31, 2015

Κυριακή, Αυγούστου 09, 2015

Το πυροτέχνημα της Αμφίπολης και το φιάσκο Σαμαρά


Λίγες ημέρες προτού συμπληρωθεί ένας χρόνος από την ανακοίνωση των σπουδαίων ευρημάτων στην Αμφίπολη, επιστημονικό πόρισμα αποκαλύπτει, πως, το μνημείο ουδεμία σχέση έχει με τον βασιλικό Οίκο των Μακεδόνων και, πως, χρονολογείται περί τα ύστερα ελληνιστικά χρόνια.
 
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας «H Αυγή», η έκθεση αυτοψίας που πραγματοποίησαν έγκριτοι αρχαιολόγοι με πολυετή ανασκαφική εμπειρία στη Μακεδονία, καταδεικνύει πως η χρονολόγηση του μνημείου διολισθαίνει από τον 4ο π.Χ αιώνα στους ύστερους ελληνιστικούς χρόνους, κοινώς το β’ μισό του 2ου – 1ου αιώνα π.Χ.

Το γεγονός αυτό που έρχεται σε πλήρη αντίθεση με αυτό που οραματιζόταν η προηγούμενη κυβέρνηση, πως δήθεν ο τάφος της Αμφίπολης έκρυβε τον διάσημο νεκρό μακεδονικής βασιλικής οικογένειας.

Όπως ανέφερε ο αναπληρωτής υπουργός Πολιτισμού Νίκος Ξυδάκης, «η έκθεση προέκυψε μετά την αυτοψία στον αρχαιολογικό χώρο και το Μουσείο της Αμφίπολης που πραγματοποίησε στις 30 Μάϊου κλιμάκιο του υπουργείου Πολιτισμού».

Η αυτοψία είναι εύγλωττη ως προς το θέμα της κεραμικής και των κινητών ευρημάτων της ανασκαφής αφού, όπως γράφει η «Αυγή» οι ζωγραφικές παραστάσεις των μαρμάρινων επιστυλίων που βρέθηκαν στο δεύτερο χώρο του μνημείου καθώς και η κεραμική από διάφορα σημεία του εσωτερικού του μνημείου χρονολογούνται μεταξύ του δεύτερου μισού του 2ου αιώνα π.Χ ή στις αρχές του 1ου π.Χ αιώνα.

Όμως, και οι Καρυάτιδες και οι Σφίγγες αλλά και τα αρχιτεκτονικά στοιχεία τοποθετούνται στην ίδια περίοδο χρονολόγησης με την κεραμική.

Η έκθεση - κόλαφος για την τότε κυβέρνηση είναι άλλη μία τρανή απόδειξη πως η όλη ιστορία δεν ήταν τίποτε άλλο παρά επικοινωνιακές πομφόλυγες, άλλο ένα τέχνασμα της κυβέρνησης Σαμαρά να αποπροσανατολίσει την ελληνική κοινή γνώμη από την ανεπάρκειά της στον χειρισμό της οικονομικής κρίσης.

 tvxs - 09 Αυγ. 2015

Σάββατο, Αυγούστου 01, 2015

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες της ναζιστικής Γερμανίας

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του 1936 αποφασίστηκε να διεξαχθούν στο Βερολίνο αποτελώντας την τέλεια ευκαιρία για τον Χίτλερ να δείξει στον κόσμο πόσο αποτελεσματική ήταν η ναζιστική Γερμανία. Ήταν επίσης μια εξαιρετική ευκαιρία για τους Ναζί να αποδείξουν στον κόσμο την αλήθεια για την «Ανώτερη Φυλή». Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Βερολίνου έδωσαν στους Ναζί τη δυνατότητα να επιδειχθούν στον κόσμο, καθώς 49 χώρες συμμετείχαν, συνοδευόμενες από διάφορα μέσα ενημέρωσης. Για τον υπουργό Προπαγάνδας Γιόσεφ Γκέμπελς ήταν το τέλειο σενάριο.

Ο Χίτλερ απηύθυνε κάλεσμα προς τη νεολαία του κόσμου να συμμετάσχει στους Αγώνες – εκτός βέβαια από τους Μαύρους και τους Εβραίους αρχικά. Το Βερολίνο είχε «καθαριστεί» επίσης από τους Ρομά, οι οποίοι είχαν σταλεί σε ειδικό στρατόπεδο συγκέντρωσης.

Τελικά, την 1η Αυγούστου του 1936, 4.000 περίπου αθλητές θα παρελάσουν μαζί με τη χιτλερική νεολαία, τους ήχους της όπερας Tannhäuser του Wagner, το γερμανικό ύμνο και τον ύμνο του Εθνικοσοσιαλιστικού κόμματος, που θα ακουστεί 480 φορές κατά τη διάρκεια των Αγώνων.

Το Ολυμπιακό Στάδιο ετοιμάστηκε εγκαίρως και μπορούσε να φιλοξενήσει 100.000 θεατές. Άλλα 150 ολυμπιακά κτίρια ήταν επίσης έτοιμα στην ώρα τους για τους Αγώνες. Οι αντισημιτικές αφίσες που έβλεπες παντού στους δρόμους της Γερμανίας πριν τους Αγώνες είχαν εξαφανιστεί. Πινακίδες που έγραφαν «Οι Εβραίοι δεν είναι ευπρόσδεκτοι εδώ» δεν ήταν πλέον ορατές, υπό τον κίνδυνο διεθνούς μποϊκοτάζ. Όλα είχαν ετοιμαστεί έτσι ώστε να εξασφαλιστεί ότι οι Αγώνες θα κυλούσαν ομαλά και δεν θα προκληθεί καμία αναστάτωση.



Ο σταρ της αθλητικής ομάδας της ναζιστικής Γερμανίας ήταν τότε ο Lutz Lang, ένας εξαιρετικός δρομέας μεγάλων αποστάσεων, που ταίριαζε εύκολα στην εικόνα του ξανθού, γαλανομάτη της «άριας φυλής». Ωστόσο, ο πιο διάσημος αθλητής της επόχής σε ολόκληρο τον κόσμο ήταν ο Jesse Owens από τις ΗΠΑ, ένας Αφροαμερικανός και συνεπώς, βάσει της ιδεολογίας των Ναζί, κατώτερος των αθλητών της γερμανικής ομάδας.

Ο «φυλετικά κατώτερος» Owens κατάφερε όμως να προκαλέσει μεγάλη αναστάτωση στη ναζιστική Γερμανία, κερδίζοντας συνολικά τέσσερα χρυσά μετάλλια: στα 100μ., στα 200μ., στο άλμα εις μήκος και στην σκυταλοδρομία 4 x 100μ. Στη διάρκεια των Αγώνων έσπασε 11 ολυμπιακά ρεκόρ και κέρδισε τον Lutz Lang. Ο Lang ήταν ο πρώτος του συνεχάρη τον Owens μετά το τέλος του Αγώνα. Υπήρχαν 10 Αφροαμερικανοί στην ομάδα των ΗΠΑ, οι οποίο κέρδισαν 7 χρυσά μετάλλια, 9 ασημένια και 3 χάλκινα. Ο Χίτλερ αρνήθηκε να περάσει το χρυσό μετάλλιο στο λαιμό του Owens.

«Οι Αμερικανοί θα έπρεπε να ντρέπονται που αφήνουν Νέγρους να κερδίζουν μετάλλια για εκείνους. Δεν θα δώσω το χέρι μου σε αυτό τον Νέγρο... θεωρείτε πραγματικά πως θα επιτρέψω στον εαυτό μου να δώσει το χέρι του σε έναν Νέγρο», φέρεται να είπε ο Χίτλερ μετά τη νίκη του Owens στα 100μ.


Ο Τζέσε Όουενς στο πόντιουμ των νικητών στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 1936. Από αριστερά: Ναότο Τατζίμα (Ιαπωνία), Τζέσε Όουενς (ΗΠΑ), Λουζ Λονγκ (Ναζιστική Γερμανία).


πηγή; tvxs

Πέμπτη, Ιουλίου 09, 2015

Λάκης Λαζόπουλος: Η κατάρα είναι γαϊδάρα και γυρνάει στον αφέντη της

Μετά το Ναι που επιχείρησαν να επιβάλουν τα κανάλια και έπεσαν έξω πανηγυρικά, δείχνοντας πόσο μακριά βρίσκονται πλέον απο την κοινωνία, ετοιμάζουν τώρα την έξοδο της χώρας απ” το Ευρώ και την επιστροφή στην δραχμή. Μόνο που δεν αρχίσαν να κόβουν δραχμές στα δελτία ειδήσεων.

Και δος του οι χαμένοι του δημοψηφίσματος να αποκαλούν προδότες το 62% του λαού.
Δεν πα να μιλάει ο πρωθυπουργός- Αλέξης Τσίπρας είναι η εντολή που έχουν να τον αποκαλούν- δε πα να λέει, εκεί αυτοί τον χαβά τους.
Προετοιμάζουν τον κόσμο για την ανθρωπιστική βοήθεια που έρχεται.
Δευτέρα φτάνουν τα φάρμακα.

Θα πετάνε τα αεροπλάνα αντιβιώσεις. Θα σκύβουμε και θα μας καρφώνουν τα υπόθετα απ” τον ουρανό.

Δευτέρα θα προμηθεύονται αντιπιεσικά το Αιγάλεω , η Κυψέλη και του Ζωγράφου.
Την Τρίτη θα μοιραστούν 1200 ενέσιμα στο Πεδίον του Άρεως, ενώ όσοι πεθαίνουν θα αμολάνε στον αέρα οι συγγενείς τους τα χάπια που έπινε ο συγχωρεμένος, κι όποιος προλάβει να πιάσει το κουτί στον αέρα, το “πιασε.

Οι πρωινές εκπομπές θα κληρώνουν αντί για αυτοκίνητα γάζες και οινοπνεύματα, ενώ ο Δήμος θα διοργανώνει φαρμακοσυσσίτια.

Η τηλεόραση σπέρνει την διχόνοια, σπέρνει το μίσος, στοχοποιεί ανθρώπους ανοίγοντας μια νέα τηλεοπτική Μακρόνησο.
Όσοι δεν προσκυνούν τις απόψεις τους να ετοιμάζονται για την τηλε-εξορία.

Είναι προφανές, ότι τους έχει πιάσει υστερία από την συνειδητοποίηση πόσο αδύναμοι είναι πλέον να επηρεάσουν την ελληνική κοινωνία.
Χτυπιούνται σαν τα χταπόδια στα παράθυρα για το δικαίωμα της ελευθερίας της γνώμης τους.

Έβλεπα τον Σκαι αργά το βραδυ χτες και πλέκαν μόνοι τους το εγκώμιο της Αντικειμενικότητας. Μιλάμε για τρελή κωμωδία.
Θλιβερά πρόσωπα των καιρών, δραματικές φιγούρες της αναξιοπρέπειας.
Το γιαλί της τηλεόρασης έγινε γυάλα.

Κλείστηκαν στην γυάλα και δεν ακούν τις φωνές , τα γέλια των ανθρώπων , οι καημένοι “χασαν τα ματια τους και τ” αυτιά τους.
Αυτοστραβώθηκαν. Οιδίποδες. Μαρίες Αντουανέτες.

«Τι φταίμε εμείς αν όλες οι κοινωνικές τάξεις λενε ΝΑΙ» είπε η Σαράφογλου στον Κλέωνα Γρηγοριάδη.
Με τι μούτρα βγαίνεις και λες ξανά ειδήσεις κυρία Σαράφογλου με 62% ; Ποια τάξη κοινωνική έφερε το 62% που σου διέφυγε; Πήραν όλες οι κοινωνικές τάξεις τηλέφωνο στο MEGA εκτός από την τάξη που έφερε το 62%;

Να απολυθεί η τηλεφωνήτρια που δεν σου πέρασε το τηλέφωνο.
Ποιος να σας πιστέψει;
Όλες οι εταιρείες δημοσκοπήσεων έδιναν στα κανάλια ψεύτικες δημοσκοπήσεις.
Παίρναν αναβολικά οι δημοσιογράφοι.
Και τώρα συνεχίζουν το ίδιο ανελέητο γελοίο τροπάριο.
Πεθάνατε μαζί με το σύστημα που υπηρετήσατε.

Έβλεπα τον Βέμπερς, του Ευρωπαικού λαικού κόμματος, να μιλάει με μίσος και εχθρότητα για την χώρα μου, για την ζωή μας, να μιλάει με χαρά για την έξοδο από την ευρωζώνη για την ανικανότητα της κυβέρνησης των πέντε μηνών και την ικανότητα αυτών που κυβερνούσαν 45 χρόνια πριν, τον άκουσα και δεν τρόμαξα.

Τον άκουγα να βρίζει την νέα κυβέρνηση που δεν πήρε ένα ευρώ όλο αυτό το διάστημα και μία λέξη γι” αυτούς που είχαν πάρει τα άπειρα δις και μας έχουν φτάσει ως εδώ , δεν άκουσα, αλλά και πάλι δεν τρόμαξα.

Δεν τρόμαξα απ΄την κακοήθεια του ξένου γιατί είχα συνηθίσει απ” τους Έλληνες δημοσιογράφους που από τις 25 Ιανουαρίου μιλάν συντεταγμένα την ίδια γλώσσα.
Σαν να τους μιλούσε ο ίδιος στο τηλέφωνο όλο αυτό τον καιρό.
Χύνουν δηλητήριο.
Ο Βέμπερς και τα Greek Members!

Ο Λαός πήρε την σκούπα. Άρχισε το σκούπισμα.

Αργά ή γρήγορα θα καθαρίσει ο τόπος απ΄τη λέρα. Διότι όπως λέει η παροιμία «η κατάρα είναι γαιδάρα και γυρνάει στον αφέντη της».


πηγή: http://www.altsantiri.gr/gnwmes/lakis-lazopoulos-i-katara-ine-gaidara-ke-girnai-ston-afenti-tis-2/



Για συνεχή ενημέρωση σήμερα, LIVEBLOG 9ης Ιουλίου ΕΔΩ


Πέμπτη, Ιουλίου 02, 2015

Τέσσερα ψέματα για τηλεοπτική κατανάλωση

Γράψαμε προχθές για την κακή εικόνα των ελληνικών κυρίαρχων Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, όχι επειδή πήραν ξεκάθαρη θέση υπέρ του ΝΑΙ -κάτι απολύτως λογικό- αλλά επειδή δεν δίστασαν να πουν ψέματα, να διαστρεβλώσουν και ακόμα-ακόμα να δημιουργήσουν ειδήσεις προκειμένου η πραγματικότητα να ταιριάζει στα γούστα τους. Ιδού τέσσερα παραδείγματα.
  
1. Δεν πληρώνουν οι tour operators τους ξενοδόχους

Το έγκριτο ΒΗΜΑ δημοσίευσε σήμερα ρεπορτάζ (το οποίο φυσικά μεταφέρθηκε τηλεοπτικά σε όλα τα κεντρικά δελτία) σύμφωνα με το οποίο οι tour operators δεν κατέβαλαν τις πληρωμές τους εξαιτίας του ληξιπρόθεσμου χρέους της χώρας προς το ΔΝΤ. Υποστήριξε δηλαδή (και επέμεινε όλη τη μέρα) ότι ιδιωτικές επιχειρήσεις αρνήθηκαν να πληρώσουν ιδιωτικές συμφωνίες εξαιτίας μιας διακρατικής οικονομικής υποθέσεως. Η επιμονή της αναμετάδοσης της είδησης ανάγκασε το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο να εκδώσει ανακοίνωση χαρακτηρίζοντας τα στοιχεία του ρεπορτάζ (φήμες το χαρακτήρισε) «παντελώς ψευδή».

2. Δεν ανταποκρίνεται στα «κριτήρια» το δημοψήφισμα, λέει το Συμβούλιο της Ευρώπης

Τι καταλαβαίνετε όταν διαβάζετε τον τίτλο της Ναυτεμπορικής (που φυσικά έπαιξε επίσης σε όλα τα δελτία ειδήσεων με τον ίδιο τρόπο); Μήπως ότι συνεδρίασε το Συμβούλιο της Ευρώπης και αποφάνθηκε επί του ελληνικού δημοψηφίσματος; Ε λοιπόν όχι. Στην πραγματικότητα ο Ντάνιελ Χέλτκεν, εκπρόσωπος Τύπου του Γενικού Γραμματέα του Συμβουλίου της Ευρώπης εξέφρασε προσωπική άποψη στο πλαίσιο τηλεφωνικής του συνέντευξης στο Γαλλικό Πρακτορείο (AFP) απαντώντας ότι «η προθεσμία είναι υπερβολικά μικρή για τα κριτήριά μας». Εμείς επικοινωνήσαμε με το γραφείο Τύπου του Συμβουλίου και ενημερωθήκαμε ότι δεν υπάρχει κάποια σχετική ανακοίνωση, ούτε προβλέπεται να υπάρξει επί του ελληνικού Δημοψηφίσματος.

3. Σαράντα πολίτες της Τέχνης και των Γραμμάτων υπέρ του «ναι»

Διαβάζουμε στο TVXS την δήλωση 40 επιφανών ανθρώπων «των γραμμάτων και των τεχνών» που ξεκινάει με την -σχετικά αγράμματη- διαπίστωση ότι «η Ελλάδα και η Ευρώπη είναι πολιτιστικά έννοιες ταυτόσημες από τα πανάρχαια χρόνια». Ανάμεσα στις υπογραφές υπάρχει και αυτή του Γεράσιμου Νοταρά. Ωστόσο ο ίδιος μας απέστειλε καταγγελία υφαρπαγής της υπογραφής του: «Οι τοπικοί κεκράκτες του Σόϊμπλε ξεπέρασαν όλα τα όρια της εθελοδουλίας υποκλέπτοντας υπογραφές για να δημιουργήσουν εντυπώσεις. Έτσι εμφάνισαν το όνομά μου εις το TVXS ως συντασσόμενο με τους προπαγανδιστές του ναι. Είναι πανελλήνια γνωστό ότι είμαι ιδρυτικό μέλος του Συνασπισμού και ότι παραμένω μαχητικά και ανυποχώρητα υποστηρικτής της Κυβέρνησης της Αριστεράς που προσπαθεί να βγάλει την Ελλάδα από την μνημονιακή λογική. Οι φτηνές προπαγανδιστικές απάτες των Νενέκων δεν πρόκειται να παρασύρουν τον ελληνικό λαό στο δρόμο που έχει χαράξει για την ανατροπή της ξενόδουλης υποταγής.»

4. Μαδούρο: Ο λαός μας έτρωγε ζωοτροφές αλλά διώξαμε το ΔΝΤ

Περνάμε στην κίτρινη φυλλάδα της καρδιάς των ελλήνων, το Πρώτο Θέμα (1η εφημερίδα σε πωλήσεις κάθε Κυριακή). Ο τίτλος έχει ένα μικρό προβληματάκι. Στο μήνυμά του ο Πρόεδρος της Βενεζουέλας απευθύνει θερμό χαιρετισμό συμπαράστασης στον Αλέξη Τσίπρα προτρέποντας τους Έλληνες να μην φοβούνται. Ο συντάκτης όμως του Πρώτου Θέματος διαβάζει το απόσπασμα που αναφέρει ότι με το ΔΝΤ «είχαν ιδιωτικοποιηθεί όλα, είχαν εξαφανιστεί οι συντάξεις και η δημόσια εκπαίδευση, όλα, όλα, τα πάντα είχαν ιδιωτικοποιηθεί, ο λαός μας έτρωγε ζωοτροφές αλλά σπάσαμε τα δεσμά μας» και επιλέγει να το παρουσιάσει αφήνοντας να εννοηθεί ότι δεν ευθύνεται το ΔΝΤ για το ότι ο λαός της Βενεζουέλας έφτασε να τρέφεται με ζωοτροφές. Εύγε!

Επικοινώνησα με τον Πρόεδρο του τμήματος ΜΜΕ του πανεπιστημίου Αθηνών, Γιώργο Πλειό, για να ρωτήσω την άποψή του σχετικά με την κατάσταση της ελληνικής δημοσιογραφίας αυτές τις ημέρες. Μου είπε ότι ιδιαίτερα τα τηλεοπτικά κανάλια παρουσιάζουν εντελώς δυσανάλογα τις δύο θέσεις, παίρνοντας σαφέστατα στάση υπέρ του ΝΑΙ και δραματοποιώντας τα ρεπορτάζ τους προκειμένου να κατευθύνουν την κοινή γνώμη. Ιδιαίτερα στις εκπομπές λόγου και στα δελτία ειδήσεων.

Και δεν έχει και άδικο: Δείτε στο παρακάτω γράφημα πως επέλεξαν οι έξι πανελλήνιας εμβέλειας τηλεοπτικοί σταθμοί να καλύψουν τις δύο διαδηλώσεις υπέρ του ΟΧΙ (29/6) και του ΝΑΙ (30/6) και βγάλτε και εσείς τα συμπεράσματά σας:


πηγή: ΤheΡressproject.gr

Τετάρτη, Ιουνίου 17, 2015

Τα ονόματα των δημοσιογράφων που «εκπαίδευε» το ΔΝΤ ζητά η Βουλή

Σάλος από τις αποκαλύψεις Ρουμελιώτη, συνεδριάζει η ΕΣΗΕΑ

Σάλο έχει προκαλέσει η αποκάλυψη του πρώην εκπροσώπου της Ελλάδας στο ΔΝΤ, Παναγιώτη Ρουμελιώτη, ότι το Ταμείο «εκπαίδευε» Έλληνες δημοσιογράφους για το πως να παρουσιάζουν τα θέματα που σχετίζονταν με την ελληνική κρίση χρέους και τα μνημόνια. Η Επιτροπή Αλήθειας της Βουλής προτίθεται τώρα να ζητήσει τα ονόματα των δημοσιογράφων που κλήθηκαν να παρακολουθήσουν «μαθήματα» για το πώς να προβάλλουν τις θέσεις του ΔΝΤ.

Καταθέτοντας στην Επιτροπή Αλήθειας Δημοσίου Χρέους, ο κ. Ρουμελιώτης ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι δημοσιογράφοι τους οποίους συναντούσε στην Ουάσιγκτον του είχαν αποκαλύψει ότι είχαν κληθεί για να παρακολουθήσουν αυτά τα σεμινάρια. Μετά από σχετικές ερωτήσεις για τις διαδικασίες ή και τα κριτήρια με τα οποία γινόταν η επιλογή ο πρώην εκπρόσωπος της Ελλάδας στο ΔΝΤ τόνισε ότι θα μπορούσε η επιτροπή αλήθειας να ζητήσει ονόματα από τον υπεύθυνο επικοινωνίας Τζέρι Ράις.

Η πρόεδρος της Βουλής Ζωή Κωνσταντοπούλου έχει ήδη αναθέσει σε μέλος της επιτροπής να συντάξει το σχετικό αίτημα προς το ΔΝΤ προκειμένου να δοθεί απάντηση στα παρακάτω ερωτήματα: Ποιοι ήταν οι δημοσιογράφοι που λάμβαναν μέρος στα σεμινάρια; Έπαιρναν ή όχι χρήματα για τη συμμετοχή τους; Σε ποια μέσα εργάζονταν; Με ποια κριτήρια γινόταν η επιλογή;

Πληροφορίες αναφέρουν ότι δημοσιογράφοι έχουν ζητήσει την παρέμβαση της ΕΣΗΕΑ για το ζήτημα και σήμερα συνεδριάζει το Εποπτικό Όργανο Δεοντολογίας της Ένωσης για τα «φροντιστήρια» του ΔΝΤ.

πηγή:  newsbeast

Σάββατο, Μαΐου 30, 2015

Κως: Η Daily Mail συνεχίζει την προπαγάνδα και αυτή τη φορά το «παραξηλώνει»


Μετά την κατακραυγή έρχεται η επανόρθωση; Έτσι θα έπρεπε και θεωρητικώς αυτό αναγγέλει η Daily Mail δηλώνοντας πως κάνει ρεπορτάζ στην Κω. Τι κι αν τις προηγούμενες μέρες έχει δώσει ρεσιτάλ απανθρωπιάς με φράσεις όπως «οι πρόσφυγες από τη Συρία και το Αφγανιστάν έχουν κατακλύσει την Κω και την έχουν μετατρέψει σε μια αηδιαστική τρύπα της κόλασης».

Οι μαρτυρίες βρετανών τουριστών που «ζουν έναν εφιάλτη με τους απένταρους πρόσφυγες που ζητούν άσυλο στην Ελλάδα» και φυσικά δηλώνουν ότι δε θα ξαναπατήσουν είναι το πρόβλημά της.

Όχι η ανθρωπιστική κρίση και οι χιλιάδες ξεριζωμένοι που προσπαθούν να σωθούν.

Σα να μην έφτανε το πρώτο δημοσίευμα, η Daily Mail συνεχίζει να προκαλεί κατηγορώντας τις ελληνικές Αρχές για ανικανότητα χρησιμοποιώντας μάλιστα και μαρτυρίες προσφύγων που διαμαρτύρονται για τον τρόπο που τους υποδέχθηκαν στο νησί. Ναι ναι αυτών των προσφύγων που την προηγούμενη μέρα βρώμιζαν το νησί και χάλαγαν τις διακοπές των Βρετανών.

Σήμερα, η Daily Mail επανέρχεται προσπαθώντας να κάνει ένα «μάζεμα» και να σώσει τη «δημοσιογραφική της τιμή». Για πρώτη φορά μετά από μέρες αναφέρει ότι ο όγκος του μεταναστευτικού ρεύματος είναι τεράστιος για να μπορέσει να αντιμετωπιστεί από ένα νησί με τόσους λίγους κατοίκους και απροετοίμαστο σε επίπεδο υποδομών. Κάνει τον κόπο επίσης να μιλήσει με στοιχεία, λέγοντας ότι μόλις σε δύο μέρες στην Κω κατέφθασαν 1.200 μετανάστες.

Προκειμένου να αποδείξει τον ανθρωπισμό της μιλάει και με τους εξαθλιωμένους πρόσφυγες που αφηγούνται τις ιστορίες τους και πως πλήρωσαν χιλιάδες ευρώ στους διακινητές στην Τουρκία, αλλά βέβαια την ίδια στιγμή παραθέτει φωτογραφίες με βρετανούς που με έκφραση αηδίας αναγκάζονται να συγχρωτίζονται με αυτούς.
Η συντάκτρια του άρθρου πραγματικά ζορίζεται. Αρχίζει τις προτάσεις της με το δράμα των προσφύγων που αναγκάζονται να διανυκτερεύσουν στα πεζοδρόμια ή σε βρώμικους καταυλισμούς και καταλήγει σχεδόν σε κάθε της πρόταση στην ταλαιπωρία των Βρετανών που πρέπει να υπομείνουν το πέρασμα των μεταναστών από την παραλία στην οποία λούονται.

Είναι δύσκολο λέει να μη νιώσεις συμπάθεια για αυτούς τους ανθρώπους λέει το άρθρο. Θα χρειαστεί να μείνουν στο δρόμο μέχρι και 3 εβδομάδες προτού οι ελληνικές Αρχές ασχοληθούν μαζί τους και τακτοποιήσουν τα χαρτιά τους για να ταξιδέψουν στην Αθήνα. Εκεί θα παραμείνουν για 6 μήνες, λέει, κάποιοι θα απελαθούν, άλλοι θα πάρουν χαρτιά.

Όμως ελάχιστοι θα παραμείνουν στην Ελλάδα, καταλήγει. Θα φροντίσουν να φύγουν από τα μην επαρκώς φυλασσόμενα ελληνικά σύνορα σε κάποια πιο πλούσια χώρα της Ευρώπης, τη Βρετανία, τη Γερμανία ή την Αυστρία. Και αν τελικά έρθουν στη Βρετανία θα επιτείνουν ακόμα περισσότερα το πρόβλημα που έχουμε στη χώρα μας, υπενθυμίζει στους αναγνώστες της.

Κάπου εκεί ξαναθυμάται το δράμα των προσφύγων που προσπαθούν να γλυτώσουν από τον πόλεμο, είπαμε είμαστε πάνω από όλα ανθρωπιστές. Αλλά φτάνει. Διότι όπως αναφέρει η ISIS χρησιμοποιεί τους μετανάστες ως ψυχολογική πίεση στις ευρωπαϊκές χώρες και επιπλέον ποιος ξέρει πόσοι από τους τρομοκράτες της μεταμφιεσμένοι σε φτωχούς απόκληρους θα περάσουν στην Ευρώπη απειλώντας την ασφάλειά μας.

Α κάτι ξέχασα, σκέφτεται η συντάκτρια και μιλάει και με τις ελληνικές αστυνομικές Αρχές οι οποίες αναφέρουν ότι είναι πρακτικά αδύνατον να γίνει ταυτοποίηση τόσων ανθρώπων τόσο γρήγορα με δεδομένη την υποδομή του νησιού. Στη συνέχεια καταστηματάρχες από την Κω μιλάνε για την καταστροφή που έχουν στις εισπράξεις τους από το μεταναστευτικό κύμα και ζητούν από την Ευρώπη να παρέμβει και να βρει τους διακινητές στην Τουρκία (κάπως πρέπει να υποστηρίξουμε τη θέση της Βρετανίας που αρνείται να δεχθεί την ποσόστωση για τη μετεγκατάσταση των προσφύγων στις χώρες της ΕΕ αλλά λέει ότι θα πολεμήσει τους διακινητές).

Το άρθρο κλείνει με τη μαρτυρία ενός έλληνα καταστηματάρχη, ο οποίος εκφράζει τη λύπη του για την κατάσταση των μεταναστών και χαρακτηριστικά λέει: «Είμαστε πολύ μικρό νησί για να αντιμετωπίσουμε ένα τόσο μεγάλο πρόβλημα. Αλλά ξέρουμε (εδώ γελάει) ότι θα φύγουν και σε λίγους μήνες που θα έχουν έρθει στην Αγγλία θα είναι πια δικό σας πρόβλημα».
Mission accomplished!

πηγή: http://www.newsbomb.gr

Σάββατο, Μαΐου 16, 2015

«Αδειάζει» το Πρώτο Θέμα ο Βαρουφάκης

Διαψεύδει τους διαλόγους που αποδίδονται στην συνάντηση με τον Σόιμπλε αλλά και την πληροφορία ότι εισηγήθηκε την συνεργασία με εταιρεία από τη Σιγκαπούρη που ασχολείται με το Bitcoin. 

Δήλωση με την οποία απαντά σε δυο δημοσιεύματα εξέδωσε το βράδυ του Σαββάτου ο Γιάννης Βαρουφάκης. Όπως αναφέρει:

«Η εφημερίδα ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ, στο κυριακάτικο φύλλο της, μου περιποιεί την τιμή να επικεντρωθεί στο πρόσωπό μου δις και μάλιστα στην πρώτη σελίδα! Η τιμή θα ήταν μεγάλη αν τα σχετικά άρθρα δεν περιείχαν ανακρίβειες, που είμαι σίγουρος ότι θα διορθωθούν από την σύνταξη της εφημερίδας.

Άρθρο με τίτλο: «ΠΑΡΤΕ ΔΡΟΜΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ: Φύγετε από το ευρώ και σας δίνουμε κλειδωμένη ισοτιμία...»

Ποτέ ο Δρ Σόιμπλε δεν μου είπε κάτι τέτοιο στην μεταξύ μας συνομιλία, την 11η Μαΐου ή σε οποιαδήποτε προηγούμενη συνάντηση. Με τον Γερμανό ομόλογό μου διατηρούμε καλές συναδελφικές σχέσεις και έχουμε συμφωνήσει πως ό,τι λέγεται μεταξύ μας, μένει μεταξύ μας, ως οφείλουν να κάνουν οι υπεύθυνοι υπουργοί οικονομικών χωρών-μελών της Ευρωζώνης.

Αυτή τη μεταξύ μας συμφωνία την τηρούμε κατά γράμμα. Για αυτόν το λόγο, όπως φαίνεται, κάποιοι ευφάνταστοι κατασκευάζουν μεταξύ μας διαλόγους που, όπως είναι λογικό, δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα.

Άρθρο με τίτλο: «Ο Γιάνης Βαρουφάκης, αν και υπουργός, είναι ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ BITCOIN ΣΤΗΝ ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗ» και «Είχε προτείνει τους εργοδότες του για συμβούλους στην Κυβέρνηση Τσίπρα»

Λίγη σοβαρότητα δεν βλάπτει. Ποτέ δεν πρότεινα «εργοδότη» μου, πόσο μάλιστα την μικρή, νεόδμητη εταιρεία Tembusu, ως σύμβουλο της κυβέρνησής μας.

Όποιος επισκεφθεί την ιστοσελίδα μου θα βρει αρκετά άρθρα, ραδιοφωνικές συνεντεύξεις, και video από ομιλίες μου, με θέμα τα ηλεκτρονικά συστήματα πληρωμών. Πρόκειται για ερευνητικό πεδίο με το οποίο είχα ασχοληθεί (σε συνεργασία με πανεπιστήμια και τεχνολογικές εταιρείες του εξωτερικού), πριν κατέλθω στο στίβο της πολιτικής.

Η συγκεκριμένη εταιρεία ήρθε σε επαφή μαζί μου το 2013 ζητώντας μου συμβουλές καθώς οι ιδρυτές της (νέοι, ταλαντούχοι τεχνολόγοι του χώρου) διάβασαν (τυχαία όπως μου είπαν) σχετικά μου άρθρα που τα βρήκαν σημαντικά. Επειδή με ενδιέφερε ιδιαίτερα το πεδίο αυτό, καθώς θα διαμορφώσει το μέλλον των συναλλαγών διεθνώς, συνέταξα και τους προώθησα, από τις ΗΠΑ, όπου εργαζόμουν, εμπεριστατωμένη συμβουλευτική έκθεση. Σε αυτήν τους πρότεινα και περιέγραψα ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο συστημάτων ηλεκτρονικών πληρωμών – το οποίο μάλιστα ονόμασα TRUST.

Από την παράδοση εκείνης της έκθεσης, τον Δεκέμβριο του 2014, δεν τους προσέφερα συμβουλές ούτε είχα μαζί τους καμία επαγγελματική συνεργασία. Όσο για την αναφορά του ονόματός μου ως σύμβουλό τους μέχρι σήμερα, φαντάζομαι ότι αντανακλά την αξία που δίνουν στην συνεισφορά μου εκείνη. Κάτι τέτοιο συμβαίνει και με άλλους οργανισμούς (π.χ. το περιοδικό Science & Society της Νέας Υόρκης) που διατηρούν το όνομά μου στον κατάλογο των συμβούλων ή επίτιμων μελών των διοικητικών τους συμβουλίων.

Όσο αφορά την κακοήθη υπόνοια ότι εισηγήθηκα την πρόσληψη της Tembusu από την κυβέρνηση, παρακαλώ να αποσυρθεί άμεσα από την σύνταξη του ΠΡΩΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ.



Κυριακή, Μαΐου 10, 2015

Σκηνοθετημένη ιστορία η Αμφίπολη

Ως "σκηνοθετημένη ιστορία" για να "αποσπάσει τον κόσμο από την κρίση" χαρακτήρισε την ανασκαφή της Αμφίπολης ο γενικός γραμματέας της Αρχαιολογικής Εταιρείας, Βασίλης Πετράτος.

Μιλώντας στην παρουσίαση του έργου της εταιρείας για το 2014, ο κ. Πετράτος τόνισε ότι το μεγάλο γεγονός του 2014, η ανασκαφή της Αμφίπολης, «δεν είναι ούτε μεγάλο ούτε μικρό γεγονός»,

Όπως είπε είναι  μια "άτεχνη σκηνοθετημένη ιστορία με σκοπό να αποσπαστεί η προσοχή των Ελλήνων από αυθαίρετα οικονομικά μέτρα".

«Το μνημείο το ίδιο έως τώρα δεν προσέφερε κάτι το νέο και οι ιστορικές πληροφορίες που θα μπορούσε να δώσει η ανασκαφή φαίνεται πώς χάθηκαν εξαιτίας της διεξαγωγής της από πρόσωπα που αγνοούν την επιστήμη και τη μέθοδό της», συμπλήρωσε για το εύρημα που σημάδεψε την περασμένη χρονιά.

 nooz.gr

Τετάρτη, Μαΐου 06, 2015

Μεθόδους «Γκαίμπελς» εφαρμόζουν οι καναλάρχες κατά της κυβέρνησης


ΕΚΧΩΡΟΥΝ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΣΕ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ – ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΑΛΛΑ ΘΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΡΕΣΤΑ

Η μανία των καναλαρχών που βλέπουν πλέον να χάνουν την «κουτάλα», αλλά και τη δυνατότητα να ανεβοκατεβάζουν κυβερνήσεις, τους έχει οδηγήσει σε κινήσεις πανικού. Στον «ανορθόδοξο» πόλεμο κατά της κυβέρνησης ρίχνουν μέχρι και εταιρείες συμβούλων και επικοινωνίας με στόχο τη χειραγώγηση των μαζών.

Σύμφωνα με πληροφορίες, εκτός από τα κανάλια και τις εφημερίδες που ελέγχουν ετοιμάζονται να βάλουν στο παιχνίδι κατά της κυβέρνησης και εταιρείες επικοινωνίας προκειμένου με την μέθοδο της προπαγάνδας να πείσουν τον ελληνικό λαό ότι τα κανάλια έχουν πληρώσει όλες τους τις υποχρεώσεις.

Οι εταιρείες επικοινωνίας έχουν μάλιστα επιδοθεί και σχετικές ενημερώσεις των… μνημονιακών βουλευτών προκειμένου οι τελευταίοι να είναι ενήμεροι όταν θα προωθηθεί προς συζήτηση στη Βουλή το νοµοσχέδιο για τις τηλεοπτικές συχνότητες.

Οι πληροφορίες – που έχουν ήδη δημοσιευθεί και στον Τύπο - κάνουν λόγο για δυο συγκεκριμένες εταιρείες, εκ των οποίων η μια σχετίζεται και με συγγενικό πρόσωπο πρώην υπουργού της ΝΔ.

Σε μια από της δυο εταιρείες έχει μάλιστα ανατεθεί η σύνταξη µελέτης από την οποία να προκύπτει ότι όχι µόνο τα χρήµατα που απαιτούνται για τη χρήση των συχνοτήτων τα τελευταία χρόνια έχουν καταβληθεί, αλλά και ότι το ελληνικό ∆ηµόσιο είναι εκείνο που οφείλει χρήµατα στα µεγάλα ΜΜΕ!

Δηλαδή όχι μόνο δεν θέλουν να πληρώσουν τα προβλεπόμενα από το νόμο αλλά θα ζητήσουν και τα ρέστα κι όπως λέει πολύ σοφά ο λαός: «Εκεί που μας χρωστούσαν, μας πήραν και το βόδι…»

Η διπλή αυτή κίνηση θα συνοδεύεται από διαφηµιστικά τηλεοπτικά σποτ, η προβολή κάποιων από τα οποία ξεκίνησε ήδη την εβδοµάδα που πέρασε και αναµένεται να κορυφωθεί το αµέσως επόµενο διάστηµα.

Δυστυχώς βέβαια για αυτούς, ο ελληνικός λαός είναι πλέον «υποψιασμένος» από την πολυετή δράση τους και από τις εξωθεσμικές παρεμβάσεις τους στις προηγούμενες κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ. Κάποιοι νομίζουν ακόμη ότι ο ελληνικός λαός τρώει... κουτόχορτο.

Κάποιοι νομίζουν ότι θα καταφέρουν και αυτή τη φορά να αποπροσανατολίσουν τον κόσμο από το γεγονός ότι εκμεταλλεύονται τόσα χρόνια τη δημόσια περιουσία (και, μάλιστα, ένα από τα πιο προσοδοφόρα φιλέτα) χωρίς άδειες και χωρίς καν να πληρώνουν "νοίκι".

Κάποιοι νομίζουν ότι δεν έγιναν ποτέ οι εκλογές της 25ης Ιανουαρίου και μπορούν να συμπεριφέρονται λες και η Ελλάδα είναι το "χωράφι του παππού τους"! Θα απογοητευτούν οικτρά, όμως, αφού για την συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ είναι στοίχημα επιβίωσης η σύγκρουση με τα μεγάλα συμφέροντα που, όλες τις τελευταίες δεκαετίες, έκαναν πλιάτσικο στην πατρίδα μας και, σε μεγάλο βαθμό, ευθύνονται για τη σημερινή κατάντια του μέσου Ελληνα.

Η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ έχει στο πλάι της το μεγαλύτερο μέρος του ελληνικού λαού, ακόμα κι αυτούς που δεν ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ ή ΑΝ.ΕΛ. στις πρόσφατες εκλογές. Και τούτο συμβαίνει διότι ο λαός γνωρίζει πολύ καλά ότι η σημερινή κυβέρνηση δεν χρωστάει σε κανέναν… Αυτός άλλωστε είναι και ο λόγος που κανείς από τους «εργολάβους της ενημέρωσης» δεν θέλει το Νίκο Παππά.

Η τύχη των επιχειρημάτων τους είναι προκαθορισμένη: Θα πέσουν στο κενό, διότι ο πρωθυπουργός έχει ήδη ενημερώσει και τα ξένα κέντρα αποφάσεων ότι δεν πρόκειται να χαριστεί σε κανέναν τους.
 
 
πηγή: newsbomb

Τετάρτη, Ιανουαρίου 21, 2015

Το τελευταίο δώρο της απερχόμενης κυβέρνησης στους καναλάρχες: Παίρνουν... επίδομα παπαγάλου

Το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης μπορεί να ζητάει από τις επιχειρήσεις και τους φορολογούμενους να προπληρώσουν μεγάλο μέρος των φόρων τους για την επόμενη χρονιά, ωστόσο δεν συμβαίνει το ίδιο και με την αντιμετώπιση που έχουν οι καναλάρχες από την κυβέρνηση. 

Συγκεκριμένα, όπως αποκαλύπτει σε πρωτοσέλιδο δημοσίευμά της η Εφημερίδα των Συντακτών, αν και θα έπρεπε να αποδώσουν ανά μήνα, αρχής γενομένης από τις 20 Φεβρουαρίου 2015, τους φόρους επί των διαφημίσεων στην τηλεόραση στο κράτος, η γενική γραμματέας Δημοσίων Εσόδων  Αικατερίνη Σαββαΐδου σκοπεύει να τους μεταθέσει έναν χρόνο αργότερα, στις 20 Ιανουαρίου 2016.

Η Εφημερίδα των Συντακτών διαθέτει τη σχετική εγκύκλιο, με ημερομηνία 12 Ιανουαρίου. Ήδη αυτή οδεύει προς το Εθνικό Τυπογραφείο και, αν δεν αλλάξει κάτι δραματικά, θα τυπωθεί λίγες ώρες πριν από τις εκλογές.

Αν ισχύσει αυτή η απόφαση, το κράτος θα δώσει ένα «άτοκο δάνειο» στους ιδιοκτήτες των τηλεοπτικών καναλιών, ενισχύοντας τη ρευστότητά τους, μια και θα εισπράττουν κανονικά αλλά δεν θα αποδίδουν και θα προκληθεί εσκεμμένη μείωση των εσόδων του κράτους από φορολογικές πηγές.

πηγή : koutipandoras

Τετάρτη, Ιανουαρίου 14, 2015

Τρία πουλάκια κάθονται

Ολομέτωπη επίθεση κατά του ΣΥΡΙΖΑ εξαπέλυσε η Νέα Δημοκρατία, εξαιτίας της αφίσας η οποία προαναγγέλλει τον διάλογο του Αλέξη Τσίπρα με τους χρήστες του Twitter, και δείχνει τον Αλέξη Τσίπρα να ελευθερώνει τρία πουλάκια σαν το σύμβολο του Twitter. 

Σύμφωνα με την Νέα Δημοκρατία, τα πουλιά που απελευθερώνει ο Αλέξης Τσίπρας είναι το Άγιο Πνεύμα, οπότε αφενός θα έπρεπε να είναι ένα και όχι τρία, και αφετέρου προσβάλλουν την Ορθοδοξία και την πίστη των Ελλήνων που παίρνουν ανάποδες, όταν βλέπουν τα πουλιά τους σε ξένα χέρια.

Η Νέα Δημοκρατία ζητάει από το Twitter να αλλάξει σύμβολο και να μην χρησιμοποιεί το πουλάκι, το οποίο το έχει κατοχυρώσει η Ορθοδοξία, η οποία έχει μεγάλη αγάπη στα πουλιά.

Ο Αντώνης Σαμαράς δήλωσε πως θέλει κι αυτός να κάνει διάλογο στο Twitter αλλά δεν μπορεί γιατί το Twitter δεν έχει ούτε μια εικόνα της Παναγίας, ενώ δεν έχει και ένα παγκάκι για να καθίσει και να δώσει συμβουλές στα παιδιά.

Αν το Twitter δεν συμμορφωθεί με τις υποδείξεις του Αντώνη Σαμαρά, ο Αντώνης Σαμαράς θα απαγορεύσει το Twitter στην Ελλάδα, ενώ μπορεί να βάλει κι ένα φράχτη στο Facebook.

 (Ήταν μεγάλο λάθος να έρθει η ακροδεξιά του Σαμαρά στην κυβέρνηση. Δυστυχώς το πληρώσαμε όλοι μας -και θα το πληρώνουμε για χρόνια-, ενώ τώρα η Νέα Δημοκρατία αντιλαμβάνεται πόσο κακό της έκανε η ακροδεξιά ομάδα Σαμαρά που κυριάρχησε μέσα στο κόμμα. Τα βήματα προόδου που είχε κάνει η Δεξιά όχι μόνο εξαφανίστηκαν μέσα σε δυόμισι χρόνια, αλλά η Δεξιά επέστρεψε στην δεκαετία του ’50. Κρίμα.)


pitsirikos 

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More