Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 15, 2014

Ροδιακό Δίκτυο : Να επανασυσταθεί ο Τοπικός Οργανισμός Ακίνητης Περιουσίας του Δημοσίου στη Δωδεκάνησο

Η ανάγκη να επανασυσταθεί ο τοπικός οργανισμός ακίνητης περιουσίας του Δημοσίου στη Δωδεκάνησο, προκειμένου να προστατευθεί η δημόσια περιουσία από το γενικότερο ξεπούλημα, επισημάνθηκε στην πρώτη ενημερωτική ημερίδα που πραγματοποίησε το Ροδιακό Δίκτυο για την Υπεράσπιση και Δίκαιη Διαχείριση της Δημόσιας Περιουσίας.
 

Το παρών μεταξύ άλλων έδωσαν ο δήμαρχος Ρόδου Φώτης Χατζηδιάκος, ο Πρόεδρος του ΤΕΕ/Τμήμα Δωδεκανήσου Ιάκωβος Γρύλλης, ο γραμματέας της νομαρχιακής επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ Νεκτάριος Σαντορινιός, ο επικεφαλής της ελάσσονος μειοψηφίας του δημοτικού συμβουλίου Γιώργος Υψηλάντης, ο πρώην βουλευτής Δωδεκανήσου Τάσος Καραμάριος, ο Πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Ρόδου Σάββας Χατζησάββας, και αρκετοί εκπρόσωποι φορέων και συλλόγων της περιοχής μας.
 

Το ενδιαφέρον των παρισταμένων προκάλεσε η τοποθέτηση του νομικού συμβούλου του Δήμου Θεόδωρου Παπαγεωργίου, ο οποίος μίλησε για την «ιστορική και νομική διάσταση της “περιέλευσης” της δημόσιας περιουσίας στα Δωδεκάνησα».
 

Ο κ. Παπαγεωργίου ανέφερε ότι τα όποια έσοδα από οποιαδήποτε αξιοποίηση πάνε στο δημόσιο χρέος, δηλαδή τους δανειστές, και όχι υπέρ μίας αναπτυξιακής προσπάθειας της χώρας.
 

«Η επανασύσταση του Οργανισμού Ακίνητης Περιουσίας του Δημοσίου στη Δωδεκάνησο, δεν είναι μία απλώς πολιτική επιλογή, είναι μία νομική φόρμα, έτσι ώστε νομικά να εξιλεωθεί αυτή η ανώμαλη περιέλευση, να επανενταχθεί, δηλαδή, ουσιαστικά, η περιουσία στο κοινωνικό σύνολο και είναι ο μόνος τρόπος για να περπατήσει η διαχείρισή της, σε πλαίσια πάντα ορθολογικά, περιβαλλοντικά, αναπτυξιακά, από έναν φορέα που να ανήκει στη Δωδεκάνησο» τόνισε ο κ. Παπαγεωργίου.
 

Από την πλευρά του, ο δήμαρχος Ρόδου στο δίλημμα αν θέλουμε ή όχι την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας, είπε ότι εκείνο που θα πρέπει να διασφαλιστεί είναι, τουλάχιστον, να έχουν λόγο οι θεσμικοί φορείς στου τόπου μας στον τρόπο που θα γίνει η αξιοποίηση αυτή.
 

Μάλιστα, προανήγγειλε ότι θα φέρει το θέμα στο δημοτικό συμβούλιο και τότε θα τοποθετηθεί ο ίδιος αναλυτικά.
 

Χαιρετισμό στην ημερίδα απέστειλε ο Βουλευτής Δωδεκανήσου Δημήτρης Γάκης, ο οποίος ανέφερε πως συνεχίζουμε να αγωνιζόμαστε ενάντια στην υλοποίηση του αδίστακτου νεοφιλελεύθερου μοντέλου ξεπουλήματος της δημόσιας περιουσίας, της παραχώρησης στο ιδιωτικό κεφάλαιο των αιγιαλών, των παραλιών και των δασών μας για χτίσιμο χωρίς περιορισμούς.
 

«Το μέλλον της χώρας είναι οι άνθρωποί της και όχι κάποια νούμερα που σερβίρονται μέσα από κερδοσκοπικές και καιροσκοπικές ρετσέτες προκειμένου να εξυφανθεί η πλήρης οικονομική και πολιτική μας εξάρτηση» δήλωσε από την πλευρά του, ο πρόεδρος του Τοπικού Συλλόγου Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας Φώτης Λουλουδάκης.


πηγή : palmos-fm.gr

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More