Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΝΤΡΟΠΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΝΤΡΟΠΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή, Οκτωβρίου 29, 2023

Ρόδος: 28η Οκτωβρίου 2023, Στα πάρκα...




Σοβαρό εξακολουθεί να παραμένει το θέμα των μεταναστών που βρίσκονται στα πάρκα της Ρόδου, καθώς, ελάχιστη ώρα μετά το πέρας της παρέλασης βρέθηκαν εκ νέου στο πάρκο του ταχυδρομείου. 

Στο παρκάκι δίπλα στο Ταχυδρομείο και στα πεζοδρόμια του δρόμου μεταξύ ΕΛΤΑ και κτιρίου που στεγάζει στρατό και αστυνομία βρίσκονται κατά γης παιδιά, γυναίκες και άνδρες, πάνω σε χαρτόκουτα σε κατάσταση που προκαλεί θλίψη και αγανάκτηση. 

Η πολιτισμένη και αναπτυγμένη Ρόδος δεν μπορεί να δώσει στοιχειώδεις συνθήκες διαβίωσης για τις τρεις, τέσσερις μέρες που θα μείνουν στην πόλη μας. 

Πριν από χρόνια ο τότε δήμαρχος Ρόδου είχε δώσει λύση στα σφαγεία τα οποία στην συνέχεια κάποιοι άλλοι τα δυσφήμισαν και στο τέλος τα έκλεισαν. 

΄Ηταν μια κάποια λύση για τους ανθρώπους αυτούς αλλά και για την πόλη...

Τώρα τι; 

Απολύτως τίποτα! Και οι σκηνές του Χατζημάρκου έμειναν αμανάτι κατόπιν εισαγγελικής εντολής!.

Δεν ήταν και λύση, πως να το κάνουμε, χωρίς τι βασικές υποδομές. 

Τώρα θα πείτε τις έχουν στα πάρκα και στους δρόμους της πόλης; 

Φυσικά και όχι! 

Εκείνο που μπορεί να ειπωθεί είναι ότι το κράτος, τοπικό, κεντρικό, δεν έχει σημασία, όταν θέλει να αντιμετωπίζει ένα ζήτημα το αντιμετωπίζει. 

Αυτό έχει δείξει η ίδια η ζωή ανεξαρτήτως του "δεν είναι αρμοδιότητα μου αλλά σας σώζω" και άλλα τέτοια τσιτάτα που τα ακούμε συνεχώς χωρίς αντίλογο και ανέξοδα. 

Τοπική ηγεσία κατώτερη των περιστάσεων μόνο με φανφάρες και παράτες! ΄Ολοι αυτοί που ανέβηκαν στην εξέδρα περνώντας από το παρκάκι, πόσο περήφανοι είναι άραγε; 

Θα πείτε τώρα με τι ασχολούμαστε...






Με πληροφορίες και παρατηρήσεις από το verena.gr και rodiaki.gr

Κυριακή, Ιουλίου 02, 2023

Στον εισαγγελέα το σερβίρισμα στον... αφρό της θάλασσας



Θα καταθέσουν ο πρόεδρος του Σωματείου Ξενοδοχοϋπαλλήλων Ρόδου και ο πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Ρόδου. Τι απαντά ο υπάλληλος «κολυμβητής». Οι παρεμβάσεις των δύο αρμόδιων υπουργών και τα σχόλια των ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. και ΚΚΕ. 


Σοβαρές διαμαρτυρίες αλλά και παρεμβάσεις προκάλεσαν οι εικόνες ντροπής που ήρθαν στη δημοσιότητα από beach bar στη Ρόδο, όπου, όπως καταγγέλλεται, εργαζόμενοι αναγκάζονται σχεδόν να κολυμπούν για να παραδώσουν τις παραγγελίες. 

Το θέμα που πήρε διαστάσεις και ο πρόεδρος του Σωματείου Ξενοδοχοϋπαλλήλων Ρόδου, Θανάσης Σταμούλης και ο πρόεδρος του Εργατικού Κέντρο Ρόδου, Παναγιώτης Εγγλέζος κλήθηκαν στον εισαγγελέα να καταθέσουν το υλικό που έχουν στη διάθεσή τους και αφορά το βίντεο με τον σερβιτόρο που μεταφέρει τις παραγγελίες σε πλατφόρμα που έχει στηθεί σε παραλία λίγο έξω από την πόλη της Ρόδου. 

Θορυβημένος από τις εικόνες που παραπέμπουν σε άλλες εποχές ο νέος υπουργός Εργασίας, Άδωνις Γεωργιάδης, έκανε γνωστό ότι ενημέρωσε το ΣΕΠΕ για να γίνουν οι απαραίτητοι έλεγχοι. Το ΣΕΠΕ που η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας υποβάθμισε και σχεδόν διέλυσε την προηγούμενη τετραετία. 

Τι λέει ο σερβιτόρος

Πληροφορίες της ΕΡΤ Ν.Αιγαίου αναφέρουν πως κατά τη διάρκεια ελέγχου που έκανε το τοπικό κλιμάκιο (ΣΕΠΕ) στην επιχείρηση όπου εργάζεται ο σερβιτόρος, δεν βρέθηκε κάτι παράνομο. Από την πλευρά του ο σερβιτόρος που εικονίζεται στο βίντεο απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις του κλιμακίου, είπε πως δεν έχει κανένα πρόβλημα με αυτού του είδους το σερβίρισμα που του αποφέρει φιλοδώρημα το οποίο φθάνει ακόμη και τα 200 ευρώ.

Παρέμβαση είχαμε και από τον υπουργό ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη. Με ανάρτησή του έκανε γνωστό ότι διέταξε έλεγχο από το Λιμενικό αναφορικά με τις πλωτές εγκαταστάσεις που έχει η επιχείρηση. 

Για το θέμα έκανε δηλώσεις στο enikos.gr ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εργαζομένων στον Επισιτισμό – Τουρισμό, Γιώργος Χότζογλου, σημειώνοντας ότι «πρόκειται για εργασιακό μεσαίωνα και ακόμη και αν γνώριζε τη συγκεκριμένη πρακτική ο εργαζόμενος όταν πήγε να πιάσει δουλειά και να προσληφθεί, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να γίνει καθεστώς, ούτε και είναι φυσιολογικό όλο αυτό».

Ο πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Ρόδου, Παναγιώτης Εγγλέζος, δήλωσε στο newit.gr «έχουμε γίνει Μύκονος Νο2 και δύο επιχειρηματίες ”λυμαίνουν” τα πάντα» σημειώνοντας παράλληλα ότι «έχει επέμβει ήδη ο εισαγγελέας και έχει ήδη ξεκινήσει έρευνα για να διερευνηθούν όλες οι αυθαίρετες κατασκευές στο νησί». 

Η αντίδραση του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ.Η αντίδραση του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ.

Το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης για την απαξίωση της Επιθεώρησης Εργασίας

Η εικόνα του εργαζόμενου στη Ρόδο να σερβίρει πελάτες μέσα στη θάλασσα επιβεβαιώνει με τον πιο ντροπιαστικό τρόπο την έκταση της εργοδοτικής αυθαιρεσίας στην χώρα και ειδικά στον τουρισμό. 

Η απαξίωση της Επιθεώρησης Εργασίας από την κυβέρνηση της ΝΔ έχει οδηγήσει σε καθεστώς εργασιακής ζούγκλας, σε ραγδαία αύξηση των εργατικών δυστυχημάτων και σε συνθήκες εργασίας που προσβάλουν την ίδια την ανθρώπινη αξιοπρέπεια των εργαζομένων. 

Στο πλαίσιο αυτό, η «άμεση παρέμβαση» του υπουργού Εργασίας κ. Γεωργιάδη περισσότερο με κροκοδείλια δάκρυα μοιάζει μπροστά στην γενική κατακραυγή. 

Ο ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία θα βρίσκεται στο πλευρό των εργαζόμενων διεκδικώντας καθημερινά, μέσα και έξω από τη Βουλή, ανθρώπινες συνθήκες δουλειάς, καλύτερους μισθούς, συλλογικές συμβάσεις και επανασύσταση της Επιθεώρησης Εργασίας.

«Τα δυο σοκαριστικά περιστατικά με εργαζόμενους στον Τουρισμό σε Ρόδο και Χανιά, που είδαν το φως της δημοσιότητας, είναι μόνο μια ''σταγόνα στον ωκεανό'' της στυγνής εκμετάλλευσης των εργαζομένων, πάνω στην οποία στηρίζεται το περίφημο ''τουριστικό θαύμα''. Γι' αυτό και οι ευαισθησίες του υπουργού Εργασίας, μετά την κατακραυγή, δεν πείθουν κανένα, από τη στιγμή που διατηρείται κι ενισχύεται το θεσμικό πλαίσιο θωράκισης της εργοδοτικής ασυδοσίας» επισημαίνει σε σχόλιό του το ΚΚΕ. 

«Τα δυο σοκαριστικά περιστατικά με εργαζόμενους στον Τουρισμό σε Ρόδο και Χανιά, που είδαν το φως της δημοσιότητας, είναι μόνο μια ''σταγόνα στον ωκεανό'' της στυγνής εκμετάλλευσης των εργαζομένων, πάνω στην οποία στηρίζεται το περίφημο ''τουριστικό θαύμα''. Γι' αυτό και οι ευαισθησίες του υπουργού Εργασίας, μετά την κατακραυγή, δεν πείθουν κανένα, από τη στιγμή που διατηρείται κι ενισχύεται το θεσμικό πλαίσιο θωράκισης της εργοδοτικής ασυδοσίας» επισημαίνει σε σχόλιό του το ΚΚΕ. 

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Περισσότερες και Νεότερες ειδήσεις από την 

www.efsyn.gr => ΕΔΩ




Πέμπτη, Απριλίου 07, 2022

Ζελένσκι: Ομιλία μέλους του ναζιστικού τάγματος Αζόφ, μέσα στην ελληνική Βουλή (Video)


Ένας Ελληνοουκρανός στρατιώτης απευθύνθηκε προς τους παρόντες στα πλαίσια της ομιλίας Ζελένσκι, αποκαλύπτοντας πως είναι μέλος του νεοναζιστικού τάγματος. Μια ντροπιαστική στιγμή μέσα στην ελληνική Βουλή. Αντιδράσεις από την αντιπολίτευση, ζητά εξηγήσεις από τον Τασούλα ο ΣΥΡΙΖΑ.


Kατά  τη διάρκεια της ομιλίας του Βολοντιμίρ Ζελένσκι στο Ελληνικό Κοινοβούλιο ο πρόεδρος της Ουκρανίας θέλησε να δώσει τον λόγο σε δύο στρατιώτες που πολεμούν τη Ρωσία.

Ένας εξ αυτών μάλιστα, ο πρώτος που μίλησε στην ελληνική Βουλή, επίσης μέσω τηλεδιάσκεψης, είπε πως είναι Ελληνοουκρανός, με καταγωγή από τη Μαριούπολη, τονίζοντας πως ο παππούς του είχε πολεμήσει στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο.

Το παράδοξο, όμως, είναι πως ο εν λόγω στρατιώτης-ομιλητής που απευθύνθηκε μέσα στο Ελληνικό Κοινοβούλιο είναι μέλος του νεοναζιστικού Τάγματος του Αζόφ, πράγμα που αποκάλυψε ο ίδιος στην αρχή της ομιλίας του και πριν αναφερθεί στην τραγική κατάσταση της Μαριούπολης. Ο ίδιος παραδέχτηκε πως είναι μέλος της ακροδεξιάς ομάδας της εθνικής φρουράς της Ουκρανίας, που πολεμά αυτή την περίοδο στη χώρα, σε μία ντροπιαστική στιγμή μέσα στην ελληνική Βουλή και ένα μελανό σημείο της γενικότερης ομιλίας Ζελένσκι.

"Καλημέρα αξιότιμα μέλη της ελληνικής Βουλής. Απευθύνομαι σε εσάς σαν Έλληνας στην καταγωγή. Λέγομαι Μιχαήλ. Ο παππούς μου πολέμησε στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο κατά των ναζιστών. Τραυματίστηκε τρεις φορές. Εγώ γεννήθηκα στη Μαριούπολη και συμμετέχω στην άμυνα της πόλης από τους Ρώσους ναζιστές.

Δεν θα μιλήσω για τις δυσκολίες που έχουμε στην ουκρανική άμυνα, μέσα από το Τάγμα Αζόφ, αυτό είναι το χρέος μου έναντι της πόλης μου, είναι το χρέος μου σαν άντρας. Πρέπει να μιλήσω για τις καταστροφικές συνθήκες στις οποίες βρίσκεται η ειρηνική Μαριούπολη", είπε ο εν λόγω στρατιώτης.

Δείτε το σχετικό βίντεο:

*

Αντιδράσεις από την αντιπολίτευση, ζητά εξηγήσεις από τον Τασούλα ο ΣΥΡΙΖΑ. Νεότερες ειδήσεις ==>> news247.gr 

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More