Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΔΙΑΠΛΟΚΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΔΙΑΠΛΟΚΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή, Νοεμβρίου 04, 2018

Η άγνωστη επιστολή του Γεράσιμου Αρσένη που "καίει" τον Κώστα Σημίτη - Το δριμύ κατηγορώ κατά του πρώην πρωθυπουργού

Αποκαλύψεις «φωτιά» περιλαμβάνει η άγνωστη, μέχρι σήμερα, επιστολή του ιστορικού στελέχους του ΠΑΣΟΚ Γεράσιμου Αρσένη που φέρνει στη δημοσιότητα η εφημερίδα «Νέα Σελίδα».

Στην επιστολή-καταπέλτης με ημερομηνία 31 Ιουλίου 2003, ο πρώην υπουργός αναφέρει απευθυνόμενος στον Κώστα Σημίτη:

- «Επί των ημερών σου άνθησαν η διαπλοκή και η διαφθορά».

- «Οι μεθοδεύσεις σου στο Χρηματιστήριο οδήγησαν στην πιο βίαιη αναδιανομή πλούτου που γνώρισε ο τόπος».

- «Έφτιαξες κλειστό κύκλωμα με άτομα που τους ενδιέφεραν μόνο τα προνόμια και τα εισοδήματα».

- «Άνοιξες την πόρτα για την κρίση, που θα την πληρώσουν οι μη προνομιούχοι».

- «Διέσυρες το ΠΑΣΟΚ και το μετέτρεψες σε κεντροδεξιό κόμμα».

Ο Γεράσιμος Αρσένης ήταν τότε απλώς βουλευτής, ωστόσο αποτελούσε ακόμη σημείο αναφοράς στο εσωτερικό του ΠΑΣΟΚ, καθώς είχε διεκδικήσει το 1996 την αρχηγία του κόμματος.

«Σήμερα ο πολίτης διερωτάται: ποιος κυβερνά αυτόν τον τόπο; Ποιο είναι το σύστημα διακυβέρνησής μας; Είναι ενός ανδρός αρχή; Είναι η εξωθεσμική παρέα του πρωινού καφέ; Είναι οι γνωστοί διαπλεκόμενο- προνομιούχοι συνδαιτημόνες του Δημοσίου και μεγιστάνες των ΜΜΕ ή είναι λίγο και από τα τρία», επισημαίνει ο Γερ. Αρσένης ενώ διερωτάται:

“Έπρεπε πρώτα να δημιουργηθεί σάλος στον Τύπο για τη διαφθορά για να συνειδητοποιήσουμε ότι, ακόμα και με ραγδαία και παρ' αξία ανέλιξη, επαγγελματίες της προσκόλλησης στα κυκλώματα της εξουσίας συνηθίζουν να υποκύπτουν στα διαβρωτικά θέλγητρα της εξουσίας; Έπρεπε πρώτα να διασυρθεί το πολιτικό σύστημα και ιδιαίτερα το ΠΑΣΟΚ για να αποδεχθούμε ότι υπάρχουν διαπλοκή και διαφθορά που αλλοιώνουν επικίνδυνα τον χαρακτήρα της λειτουργίας του δημοκρατικού πολιτεύματος και ότι πρέπει επιτέλους να κάνουμε κάτι για αυτά τα νοσηρά φαινόμενα;”.

Με την ίδια οξύτητα καταφέρεται ο Γεράσιμος Αρσένης και για το σκάνδαλο του Χρηματιστηρίου με «Τσάρο» της Οικονομίας τον Γιάννο Παπαντωνίου.

«Οι μεθοδεύσεις στο Χρηματιστήριο οδήγησαν στην πιο δραματική και βίαιη αναδιανομή του πλούτου που γνώρισε ο τόπος στην πρόσφατη ιστορία. Οι ζημιές εκατοντάδων χιλιάδων πολιτών αντιστοιχούν σε τεράστια κέρδη ολίγων επιτηδείων κερδοσκόπων ή προσώπων με διασυνδέσεις και εσωτερική πληροφόρηση. Πέρα από τις οικονομικές και πολιτικές επιπτώσεις, η κατάσταση αυτή έχει δημιουργήσει και ένα μείζον θέμα ηθικής τάξης. Και όμως το θέμα αυτό δεν έχει συζητηθεί ώστε να εντοπισθούν οι ευθύνες των αρμοδίων οργάνων που είναι, πιστεύω, εξώφθαλμες. Η στάση του ΠΑΣΟΚ απέναντι στα προβλήματα της διαφθοράς και της διαπλοκής δεν συζητήθηκε ποτέ, όπως δεν συζητήθηκε η πρόταση για σύσταση Εξεταστικής Επιτροπής για το Χρηματιστήριο. Στους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ όμως ζητήθηκε, χωρίς πάλι να προηγηθεί συζήτηση, να δημοσιοποιήσουν τις χρηματιστηριακές τους πράξεις, ωσάν αυτές να ήταν η λυδία λίθος του προβλήματος»!

Αναφερόμενος στην κατάσταση του κόμματος και της χώρας, ο Γεράσιμος Αρσένης εξαπολύει τα πυρά του προς τον ίδιο τον Κώστα Σημίτη. “Κανένα από τα προβλήματα που μας πιέζουν σήμερα δεν προέκυψε αιφνίδια. Τα προβλήματα είχαν έγκαιρα εντοπιστεί και προτάσεις για την αντιμετώπισή τους είχαν κατατεθεί. Δυστυχώς επέλεξες να αγνοήσεις τις προειδοποιήσεις και τις προτάσεις και αντιμετώπισες απαξιωτικά πολλούς συντρόφους που έκρουαν τον κώδωνα του κινδύνου, απονέμοντάς τους την ταμπέλα της εσωκομμματικής αντιπολίτευσης. Σου θυμίζω όμως τι έλεγες το 1994: Επικίνδυνοι δεν είναι εκείνοι που έχουν άποψη, αλλά εκείνοι που δεν έχουν γνώμη ή ενοχλούνται που οι άλλοι έχουν γνώμη”.

“Θεωρώ ότι έχεις αυξημένη ευθύνη αυτή τη φορά να ακούσεις προσεκτικά τις απόψεις όλων όσους έχεις επίμονα αποφύγει όλα αυτά τα χρόνια. Δεν έχουμε περιθώρια για άλλα λάθη. Θα ήταν θανάσιμο λάθος να προσπαθήσουμε να καλύψουμε το πολιτικό κενό που εμείς οι ίδιοι, άλλωστε, δημιουργήσαμε με προεκλογικές παροχές, προσλήψεις και εξαγγελίες μακροπρόθεσμων στόχων. Χρειάζεται να αποδεχτούμε την πραγματικότητα. Χρειάζεται αυτοκριτική και αυστηρή απόδοση ευθυνών. Χρειάζονται τολμηρές ανατροπές. Πάνω από όλα χρειάζεται να συνειδητοποιήσουμε γιατί φτάσαμε εδώ. Πιστεύω ότι η ρίζα του κακού είναι ότι όχι μόνο δεν υλοποιήθηκε η επαγγελία του εκδημοκρατισμού και του εκσυγχρονισμού της χώρας και του κόμματος, αλλά αντίθετα εδραιώθηκαν, με δική σου ανοχή, ο αυταρχισμός και ένα αναχρονιστικό πελατειακό σύστημα Σου υπενθυμίζω ότι η εκλογή σου ως πρωθυπουργού τον Ιανουάριο του 1996 στηρίχτηκε σε έναν μεγάλο βαθμό στην επαγγελία της θεσμικής λειτουργίας του κόμματος και της κυβέρνησης”.

“Δεν αναδείχθηκες πρωθυπουργός ούτε για να αποφασίζεις μόνος ούτε για να εγκαταστήσεις ένα κύκλωμα, τη δική σου ομάδα, στη δομή της εξουσίας. Κι όμως είναι ακριβώς αυτά που έγιναν. Και αν τουλάχιστον η ομάδα αυτή ήταν αιχμή του δόρατος για τον επαγγελλόμενο εκσυγχρονισμό, θα μπορούσε κάποιος να κατανοήσει – αλλά όχι να επιδοκιμάσει – την πολιτική σκοπιμότητα του εγχειρήματος. Αλλά δεν επρόκειτο περί αυτού. Πρέπει ήδη κι εσύ ο ίδιος να έχεις συνειδητοποιήσει ότι πολλά από τα άτομα της ομάδας που σε στήριξαν στο συνέδριο του 1996 και εξακολουθούν να σε στηρίζουν σήμερα, δεν διακρίνονται για τον εκσυγχρονιστικό τους ζήλο. Είχαν άλλωστε, με μεγάλη άνεση υπηρετήσει άλλους παλαιότερα κάτω από άλλες ιδεολογικές παντιέρες. Είναι τα μόνιμα και κρατικοδίαιτα στοιχεία σε κάθε κομματικό μηχανισμό που ανταλλάσσουν πρόθυμα ιδέες για εξουσία και στηρίζουν την κάθε ηγεσία, αρκεί να διατηρούν το προνομιακό κοινωνικό και εισοδηματικό status”

“Και εδώ είναι η νέμεσις: στηρίχθηκες σε ομάδα κομματικής και κρατικής εξουσίας που στο σύνολό της – αλλά και με λαμπρές εξαιρέσεις – υπέσκαψε κάθε προσπάθεια γνήσιου εκσυγχρονισμού. Είμαι βέβαιος ότι θα θυμάσαι πόσες φορές είχαμε σχολιάσει μαζί το γεγονός ότι ήταν οι λεγόμενοι “εκσυγχρονιστές” συνδικαλιστές (πρώην και εν ενεργεία) που υπονόμευσαν την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση. Τα προβλήματα που προέκυψαν και τελικά εξέθεσαν εσένα προσωπικά θα μπορούσαν να είχαν επιλυθεί ικανοποιητικά, αν είχες δώσει τη δυνατότητα να λειτουργήσουν ουσιαστικά οι δημοκρατικοί οι θεσμοί του κόμματος ώστε να συμμετέχουν όλοι στη διαμόρφωση της πολιτικής αλλά και στην αξιολόγηση της δράσης του καθενός. Παρακμιακά φαινόμενα ομαδοποίησης, ιδιοποίησης εξουσίας, αλαζονείας και διαφθοράς δεν αντιμετωπίζονται με φετφάδες και φαρισαϊσμούς, αλλά λύνονται με όρους πολιτικούς μέσα σε δημοκρατικούς θεσμούς. Δυστυχώς έλειψε ο σεβασμός στις δημοκρατικές διαδικασίες και στις αρχές της κομματικής συλλογικότητας. Απογοήτευσες τον πολίτη που περίμενε από εσένα μια άλλη ευαισθησία σε θέματα δημοκρατικής λειτουργίας”.

Ο Γεράσιμος Αρσένης, αναφερόμενος στην πορεία της οικονομίας, επισημαίνει πως η οικονομική κρίση έχει ήδη αρχίσει με τις ασθενέστερες τάξεις να πλήττονται και ότι η διαφημιζόμενη τότε ανάπτυξη οφείλεται στη φούσκα των κατασκευών λόγω των Ολυμπιακών Αγώνων και όχι σε παραγωγικές επενδύσεις. “Διερωτώμαι: Έπρεπε ένα μεγάλο μέρος της κοινωνίας μας να φτάσει σε τέτοια απαξίωση, να ζει με τον εφιάλτη της ακρίβειας και της ανεργίας για να συνειδητοποιήσουμε ότι το ΠΑΣΟΚ της νέας εποχής θέλει δικαιοσύνη και οικονομική ανάπτυξη; Στο εσωτερικό μέτωπο η κατάσταση είναι ιδιαίτερα ανησυχητική. Ο λαός περιμένει από εμάς: α) πιο δίκαιη κατανομή εθνικού πλούτου και εισοδήματος, β) βελτίωση της ποιότητας των δημοσίων αγαθών (υγεία, παιδεία, περιβάλλον), γ) σύγχρονο και αδιάφθορο κράτος στην υπηρεσία του πολίτη δ) εξασφάλιση και σιγουριά εργασίας”.

“Η πρόσφατη αύξηση του ΑΕΠ κατά περίπου 4% ετησίως, κακώς χαρακτηρίζεται από τους κρατικούς επικοινωνιολόγους ως ανάπτυξη. Τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της αύξησης του ΑΕΠ καταδεικνύουν τον ασυμμετρικό και συνεπώς τον μη αναπτυξιακό και μη αυτοτροφοδοτούμενο χαρακτήρα της. Η εισοδηματική αύξηση οφείλεται κυρίως στις κατασκευές και στα έργα υποδομής που αυξάνονται με ρυθμούς 10% ετησίως. Η βιομηχανική παραγωγή αυξάνεται μόνο κατά 1% ετησίως, ενώ η αγροτική παραγωγή μειώνεται. Η αύξηση του εισοδήματος και η επακόλουθη ζήτηση για εμπορεύσιμα αγαθά και υπηρεσίες έχει δημιουργήσει ένα επικίνδυνο παραγωγικό έλλειμμα, που πρόσκαιρα καλύπτεται από εισροή πόρων από το Γ' ΚΠΣ και την ΚΑΠ. Αλλά αυτή η ενίσχυση δεν θα συνεχίζεται επ' άπειρον, στον ίδιο τουλάχιστον βαθμό”.

“Το ερώτημα, λοιπόν, τίθεται: Ποια θα είναι η λοκομοτίβα της ανόδου του εισοδήματος στην μετακατασκευαστική εποχή, όταν δηλαδή θα έχουν ολοκληρωθεί τα (πανάκριβα) Ολυμπιακά έργα και τα έργα υποδομής του Γ' ΚΠΣ; Η ποιοτική σύνθεση των επενδύσεων δείχνει σαφώς ότι δεν έχουμε προετοιμάσει κανέναν κλάδο της οικονομίας για να παίξει αυτόν τον ρόλο. Το 65% του συνόλου των επενδύσεων αφορά στις κατασκευές. Μόνο το 33% κατευθύνεται στον εξοπλισμό, όπου όμως μόνο το 5% διατίθεται για νέες δραστηριότητες και νέα προϊόντα, ενώ το υπόλοιπο καλύπτει ανάγκες αντικατάστασης παλαιού μηχανολογικού εξοπλισμού ή επέκτασης δραστηριοτήτων που ήδη υπάρχουν. Δεδομένου ότι απαιτούνται τρία ή τέσσερα έτη για να τεθεί σε λειτουργία μια νέα επιχείρηση ή να γίνουν οι απαραίτητες αναδιαρθρώσεις, είναι σαφές ότι μετά το 2005, όταν θα σημειωθεί πτώση των εργασιών στον κατασκευαστικό τομέα, θα υπάρξει πρόβλημα. Για αυτό και η ύφεση μετά το 2005 είναι αναπόφευκτη”.

“Μια περαιτέρω δυσκολία στην προοπτική να μετριαστεί τουλάχιστον η ύφεση, ανάγεται στη χρηματοδότηση των επενδύσεων. Κύρια πηγή χρηματοδότησης ήταν οι αποταμιεύσεις του ιδιωτικού τομέα, οι οποίες στο παρελθόν ήταν 18% του ΑΕΠ. Ο Έλληνας καταναλωτής έχει κρατήσει την κατανάλωση στα ιστορικά επίπεδα, αλλά οι αποταμιεύσεις έχουν καταρρεύσει στο 5% του ΑΕΠ. Ο δημόσιος τομέας, στην καλύτερη περίπτωση, δεν θα μπορέσει να προσφέρει πάνω από 3%. Για να στηρίξουμε ένα ελάχιστο πρόγραμμα επενδυτικής δραστηριότητας σε ένα επίπεδο 15% του ΑΕΠ (καθαρές επενδύσεις), δηλαδή στα ιστορικά επίπεδα, θα χρειαστούμε εξωτερικούς πόρους (δανεισμός, ξένες επενδύσεις και εισροές από την Ευρωπαϊκή Ένωση) της τάξης του 7% του ΑΕΠ, δηλαδή περίπου δύο φορές το μέγεθος του Γ' ΚΠΣ, πράγμα αδύνατον”.

Ο Γεράσιμος Αρσένης κλείνει τη συγκλονιστική επιστολή του με μια δραματική προειδοποίηση.

“Για αυτά τα θέματα έχω μιλήσει και στο παρελθόν και είχα κάνει έκκληση σε εσένα να τολμήσεις να προχωρήσεις στις τομές που ήταν αναγκαίες για να δώσουμε στην παράταξή μας και στον τόπο μια θετική προοπτική. Είναι μάταιο να επαναλάβω αυτή την έκκληση για μια ακόμη φορά. Είναι ήδη αργά. Ειλικρινά πιστεύω ότι δεν μπορείς να ανατρέψεις την πορεία προς την ήττα. Εδώ που έφτασαν τα πράγματα, η προσφορά σου στην αντιμετώπιση της κρίσης θα είναι να δεχτείς να αφήσεις το ανοιχτές τις διαδικασίες μέσα στο κόμμα και κυρίως στην Κοινοβουλευτική Ομάδα για να αξιολογήσει όλες τις πτυχές της κρίσης και να δώσει την πρέπουσα λύση. Αν δεν τολμήσουμε τώρα να προχωρήσουμε στην “αυτοκάθαρση” μας φοβάμαι ότι αυτό θα το κάνει το εκλογικό σώμα στις επόμενες εκλογές. Και μια τέτοια έκβαση θα είναι άδικη για την παράταξη μας και οδυνηρή για τον τόπο. Πιστεύω ότι εκφράζω τον διακαή πόθο πολλών ότι έχουμε ευθύνη να δράσουμε τώρα”.

Η απάντηση Σημίτη

Η απάντηση του Κώστα Σημίτη έρχεται λίγες ημέρες μετά, με ημερομηνία 5 Αυγούστου 2003 και αριθμού πρωτοκόλλου 349. Παρά το «κατηγορώ» που του απευθύνει ευθέως ο Γεράσιμος Αρσένης είναι δριμύτατο, ο Κώστας Σημίτης αποφεύγει να τοποθετηθεί .

«Αγαπητέ Μάκη

Έλαβα το γράμμα σου με ημερομηνία 31-7-2003. Το γράμμα αυτό είναι ένα γράμμα θέσεων, με σκοπό τη μεταγενέστερή του χρήση. Οι δικές μου θέσεις έχουν επανειλημμένα εκφραστεί και, πράγμα που φαίνεται να λησμονείς, έχουν επικροτηθεί δύο φορές, από τον ελληνικό λαό και δύο φορές από συνέδρια του ΠΑΣΟΚ. Γι’ αυτό και είναι περιττό να τις επαναλάβω.

Όσον αφορά το κεντρικό σημείο σου, ότι θα πρέπει η Κοινοβουλευτική Ομάδα να κάνει επιλογές ελεύθερα, πέρα από τη διαπίστωση ότι η Κοινοβουλευτική Ομάδα έκανε μέχρι σήμερα πάντα ελεύθερα τις επιλογές της , σε διαβεβαιώ ότι θα έχεις την ευκαιρία να διαπιστώσεις ότι αυτό θα συνεχισθεί και στο μέλλον και σε θέματα σημαντικά.

Με φιλικούς χαιρετισμούς

Κ. Σημίτης»




Πηγή: enikos.gr - Nov 04, 2018

Τετάρτη, Αυγούστου 31, 2016

Γερμανικός Τύπος για άδειες: "Το τέλος της διαπλοκής"

Στη δημοπρασία των τηλεοπτικών αδειών στην Ελλάδα και τα φαινόμενα διαπλοκής μεταξύ βαρώνων των μέσων ενημέρωσης, τραπεζών και πολιτικού συστήματος, σχολιάζει ο γερμανόφωνος τύπος.

"Μέχρι σήμερα συνέβαινε το εξής στην όμορφη, αλλά συχνά δυσνόητη για τους ξένους, ευρωπαϊκή χώρα. Οι βαρώνοι των μέσων ενημέρωσης στην Ελλάδα εξυπηρετούσαν με τα κανάλια τους διαφορετικά συμφέροντα από την αντικειμενική ενημέρωση των πολιτών", γράφει η Tageszeitung σε άρθρο με τίτλο "Το τέλος της διαπλοκής".

Και η γερμανική εφημερίδα επισημαίνει: "Τα συνήθως ελλειμματικά τηλεοπτικά προγράμματα λάμβαναν γενναιόδωρα τραπεζικά δάνεια ακόμα και χωρίς εγγυήσεις. Κάποιες φορές μάλιστα οι μεγιστάνες… ξεχνούσαν να τα αποπληρώσουν. Σχεδόν 1 δισ. ευρώ έλαβαν συνολικά τα μεγάλα ιδιωτικά κανάλια. Ως αντάλλαγμα υποστήριζαν απροκάλυπτα τα κόμματα που έφθασαν τη χώρα στο χείλος του γκρεμού. Η τριγωνική σχέση που ανάγεται στο 1989, τη χρονιά γέννησης της ιδιωτικής τηλεόρασης, βαφτίστηκε διαπλοκή. Διαπλοκή μεταξύ μεγιστάνων, διεφθαρμένων τραπεζών και του σάπιου πολιτικού συστήματος".

"Όλα αυτά, υποτίθεται, ότι θα τελειώσουν τώρα. Κανείς νοήμων άνθρωπος δεν μπορεί να έχει αντίρρηση όταν η κυβέρνηση Τσίπρα επιδιώκει να βάλει επιτέλους τάξη στα πράγματα με τη δημοπρασία των τηλεοπτικών αδειών. Η δημοπρασία είναι τομή οικονομικά και πολιτικά, αλλά και στο χώρο των μέσων ενημέρωσης. Από μόνο του όμως το γεγονός αυτό δεν χαρίζει στον Τσίπρα ένα success story. Απαιτείται μόνιμη διαφάνεια και μια ανεξάρτητη και ενδελεχής εποπτεία για να μην υπάρξει νέα διαπλοκή. Οι καλές προθέσεις του Αλέξη Τσίπρα δεν αρκούν. Εκεί όμως που υπάρχει βούληση, υπάρχει και τρόπος. Ακόμα και στην Ελλάδα", καταλήγει το σχόλιο της taz.
 
"Ξεπούλημα της ιδιωτικής τηλεόρασης", είναι ο τίτλος άρθρου της αυστριακής Wiener Zeitung, στο οποίο επισημαίνεται: "Εύποροι υποψήφιοι μονομαχούν για τέσσερις άδειες. Οι προσφορές γίνονται σε 'βήματα' των 500.000 ευρώ. Η ιστορική δημοπρασία έχει προετοιμαστεί με μεγάλη προσοχή. Κύριος στόχος να αποφευχθεί πάση θυσία μια αθέμιτη συνεννόηση μεταξύ των υποψηφίων στη διαμόρφωση των προσφορών. Στην Αθήνα θυμούνται με δυσφορία πως αναθέτονταν παλαιότερα δημόσια έργα. Οι μεγαλοεργολάβοι συναντώνταν την μέρα της ανάθεσης των έργων σε καφέ απέναντι από το αρμόδιο υπουργείο και είναι πολύ πιθανό ότι δεν μιλούσαν μόνο για τον καιρό".
 
 

Πηγή: DW, Στέφανος Γεωργακόπουλος - Aug 31, 2016

Τρίτη, Αυγούστου 30, 2016

Πρώτο θέμα στους New York Times οι τηλεοπτικές άδειες

Με τον τίτλο «Η Ελλάδα χτυπάει το ‘τρίγωνο της διαπλοκής’ στην τηλεόραση» οι New York Times αφιερώνουν βασικό άρθρο τους στη δημοπρασία των τηλεοπτικών αδειών.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά το δημοσίευμα «… Από τη δεκαετία του 1980, οπότε και άνοιξαν τα ιδιωτικά ΜΜΕ η αγορά είναι σχεδόν ανεξέλεγκτη. Οι άδειες δίνονταν σε μία ad hoc βάση. Τα μέσα ενημέρωσης πολλαπλασιάστηκαν. Το χάος δημιούργησε χρέη εκατομμυρίων στα οποία εμπλέκονται τράπεζες, βαρόνοι των media και κυβερνήσεις.

Τώρα, η αριστερή κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ υπό τον Αλέξη Τσίπρα, δηλώνει ότι ήρθε η ώρα να παταχθεί αυτό το τρίγωνο της διαφθοράς με τη δημοπράτηση περιορισμένου αριθμού τηλεοπτικών αδειών.
Παρά το γεγονός ωστόσο, ότι πρόκειται για μία προσπάθεια που στην πραγματικότητα έχει  στόχο να φέρει μία τάξη στο τοπίο των ΜΜΕ, έχει πυροδοτήσει έναν έντονο διάλογο για την εξουσία.

 Οι αντίπαλοι του ΣΥΡΙΖΑ τον κατηγορούν για υφαρπαγή εξουσίας με διαφορετικό πρόσχημα. Η συντηρητική ΝΔ υποστηρίζει ότι η κυβέρνηση επιδιώκει τον απόλυτο έλεγχο των ΜΜΕ. Το κάποτε πανίσχυρο ΠΑΣΟΚ χρεώνει τον ΣΥΡΙΖΑ με θέματα όπως η προσβολή της δημοκρατίας και της ελευθερίας του λόγου.

Εν τω μεταξύ, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, αν και δεν αντιτίθεται στην δημοπρασία αυτή καθαυτή, έχει αφήσει να εννοηθεί ότι η ανεξαρτησία των μέσων ενημέρωσης θα μπορούσε να τεθεί σε κίνδυνο.

Η δημοπρασία θα περιορίσει τον αριθμό των τηλεοπτικών αδειών εθνικής εμβέλειας σε τέσσερις, που σημαίνει ότι οι μισοί σταθμοί στην Ελλάδα θα αναγκαστούν να κλείσουν.

Η κυβέρνηση υποστηρίζει ότι οκτώ κανάλια είναι πάρα πολλά για μια μικρή χώρα όπως η Ελλάδα, επικαλούμενη τη συρρίκνωση της αγοράς όσον αφορά στην τηλεοπτική διαφήμιση, τα έσοδα της οποίας έχουν μειωθεί ετησίως κατά τα δύο τρίτα από την κρίση που ξέσπασε το 2009, σε λιγότερα από 200 εκατομμύρια ευρώ...» αναφέρει μεταξύ άλλων το δημοσίευμα.


tvxs - Aug 30, 2016

Σάββατο, Απριλίου 09, 2016

Γεροβασίλη: Να γιατί έκρυβαν τις λίστες μαύρου χρήματος

Και ο πλέον ανυποψίαστος πολίτης καταλαβαίνει γιατί οι κυβερνήσεις Σαμαρά-Βενιζέλου έσπευδαν να εξαφανίσουν λίστες διακίνησης μαύρου χρήματος, δήλωσε νωρίτερα σήμερα η κυβερνητική εκπρόσωπος Όλγα Γεροβασίλη, μετά από σημερινά δημοσιεύματα που συνδέουν και νέα πρόσωπα από το περιβάλλον του πρώην πρωθυπουργού με την υπόθεση της λίστας Λαγκάρντ.

Όπως ειδικότερα, δήλωσε η κυβερνητική εκπρόσωπος, «μετά τις καταιγιστικές αποκαλύψεις των τελευταίων ημερών, ακόμα και ο πλέον ανυποψίαστος πολίτης καταλαβαίνει γιατί οι κυβερνήσεις Σαμαρά-Βενιζέλου έσπευδαν να εξαφανίσουν λίστες διακίνησης μαύρου χρήματος, και αρνήθηκαν να παραλάβουν και να επεξεργαστούν σχετικά δεδομένα».

Η κυβερνητική εκπρόσωπος αναφερόμενη στη στάση του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης, είπε πως «όσο οι αποκαλύψεις, που εμπλέκουν την προηγούμενη ηγεσία της ΝΔ σε υποθέσεις μαύρου χρήματος, διαδέχονται η μία την άλλη, τόσο περισσότερο η σιωπή της αξιωματικής αντιπολίτευσης γίνεται προκλητικότερη».

«Περιμένουμε, επιτέλους, από τον κ. Μητσοτάκη και την ΝΔ, μια ξεκάθαρη τοποθέτηση», δήλωσε η κυβερνητική εκπρόσωπος.


ΑΠΕ / nooz - Apr 09, 2016
____________________________________

Εξηγήσεις ζητά η κυβέρνηση για την εμπλοκή Σαμαρά στη λίστα Λαγκάρντ

Μετά την αποκάλυψη ότι η νύφη του Αντώνη Σαμαρά, Ευτυχία (Έτα) Παγίδα Σαμαρά, καθώς και ο πατέρας της και πεθερός του αδελφού του, Γιάννης Παγίδας, περιλαμβάνονται στη λίστα Λαγκάρντ, η κυβέρνηση ζητά εξηγήσεις.

«Ξεκάθαρη τοποθέτηση» ζήτησε η κυβερνητική εκπρόσωπος Όλγα Γεροβασίλη από τη ΝΔ και τον πρόεδρό της Κυριάκο Μητσοτάκη, μετά το δημοσίευμα των Παραπολιτικών.

«Μετά τις καταιγιστικές αποκαλύψεις των τελευταίων ημερών, ακόμα και ο πλέον ανυποψίαστος πολίτης καταλαβαίνει γιατί οι κυβερνήσεις Σαμαρά – Βενιζέλου, έσπευδαν να εξαφανίσουν λίστες διακίνησης μαύρου χρήματος, και αρνήθηκαν να παραλάβουν και να επεξεργαστούν σχετικά δεδομένα», ανέφερε σε δήλωση της για το ζήτημα που έχει προκύψει.

«Όσο οι αποκαλύψεις, που εμπλέκουν την προηγούμενη ηγεσία της ΝΔ σε υποθέσεις μαύρου χρήματος, διαδέχονται η μία την άλλη, τόσο περισσότερο η σιωπή της αξιωματικής αντιπολίτευσης γίνεται προκλητικότερη», υπογράμμισε.

 tvxs - Apr 09, 2016

Τετάρτη, Μαρτίου 30, 2016

Τσίπρας vs Μητσοτάκη: Σκληρό (νυχτερινό) ροκ στη Βουλή

Tvxs Ανάλυση - της Νικόλ Λειβαδάρη - 30 Μαρτίου 2016 - 

Οι «βόμβες» δεν έσκασαν, αλλά ο πόλεμος εκηρύχθη. Είναι ο πόλεμος του νέου δικομματισμού, με το βλέμμα στραμμένο στις μελλοντικές – και κάθε άλλο παρά άμεσες κάλπες -, με την ένταση της σύγκρουσης Τσίπρα-Μητσοτάκη να παραπέμπει σε εποχές όψιμης μεταπολίτευσης και με πρώτο στόχο αμφοτέρων την περιφρούρηση των φίλιων δυνάμεων.

Η συζήτηση για τη διαφθορά στη Βουλή κράτησε ως τα ξημερώματα και θύμισε ημέρες Κωνσταντοπούλου, έβγαλε ατάκες, δανείστηκε σκίτσα και έπαιξε με «ιστορικά» πρωτοσέλιδα - δεν εξέπληξε όμως, όπως άλλωστε αναμενόταν, με τις αποκαλύψεις της. Εξέπληξε, ίσως, με την ένταση των – περιφερειακών – εκρήξεών της και τις βαθιές εκπτώσεις στην πολιτική ποιότητα του προσωπικού της. Το σόου Καμμένου και το «αληταρά, θα ζητάς συγγνώμη στα τέσσερα» του Βενιζέλου μάλλον δεν εντάσσονται στις ευτυχέστερες στιγμές του ελληνικού κοινοβουλίου.
Το αυτό ισχύει και για το «ευτυχώς που δεν βλέπει ο άνθρωπος» που αναφώνησε για τον Παναγιώτη Κουρουμπλή ο… λαϊκός και «αντισυστημικός» πρόεδρος της Ενωσης Κεντρώων Βασίλης Λεβέντης.

Ως προς την πολιτική της ουσία, η μάχη κινήθηκε εντός των προβλεπόμενων πλαισίων και έδωσε τη δυνατότητα στους δύο πρωταγωνιστές να δηλώνουν αμφότεροι ικανοποιημένοι – ο καθένας, για διαφορετικούς λόγους.

Ο Τσίπρας και το ηθικό πλεονέκτημα

Ο Αλέξης Τσίπρας χτύπησε τον αντίπαλο στα αδύναμα σημεία του, ανέδειξε – επιτυχώς – όλο το φάσμα των «ανάρμοστων» σχέσεων του παλαιού πολιτικού συστήματος με τη διαφθορά και την διαπλοκή και ακύρωσε το πολιτικό προφίλ του «νέου και άφθαρτου» προέδρου της ΝΔ χρεώνοντάς του την αμαρτωλή κληρονομιά του Σαμαρά και των… δέκα Παπασταύρου.

Υπερασπίστηκε άνετα το ηθικό πλεονέκτημα της αριστεράς, εισέπραξε το θυελλώδες χειροκρότημα της συμπολίτευσης όταν προανήγγειλε «εξεταστική επιτροπή για τα θαλασσοδάνεια των κομμάτων και των μέσων ενημέρωσης», και εξέθεσε τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ απαριθμώντας τις 13, θεσμικά και ηθικά ελεγχόμενες, παρεμβάσεις τους που υπονόμευσαν την ισονομία και την λειτουργία της Δικαιοσύνης. Ηταν ψύχραιμος και είχε σαφή στόχευση, δεν έκανε όμως το μεγάλο πολιτικό άλμα και δεν έδωσε το νέο όραμα. Ζήτησε απλώς πολιτική ανάσα – και την πήρε – εν όψει των επόμενων, μεγάλων αναμετρήσεων στις συμπληγάδες της οικονομικής και προσφυγικής κρίσης.

Ο Μητσοτάκης και οι εκλογές

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ζήτησε εκλογές όχι γιατί τις θέλει αλλά γιατί του της ζητούσε το κόμμα του. ‘Αλλαξε γραμμή και στρατηγική για να πάρει το χρίσμα του «σκληρού αρχηγού», κατήγγειλε τον Τσίπρα ότι ανοίγει προσχηματικά την ατζέντα της διαφθοράς για να αλλάξει την ατζέντα του διαλόγου και ύψωσε τα «κόκκινα» πρωτοσέλιδα του Βήματος και των Νέων για να αποκρούσει και να αντιστρέψει τις κατηγορίες περί εκλεκτικών συγγενειών με η διαπλοκή.

Απέτυχε όμως να απαντήσει πειστικά έστω και σε μία από τις σοβαρές καταγγελίες για τις γαλάζιες αποχρώσεις της διαφθοράς – από τις λίστες των φοροφυγάδων έως τις υποθέσεις Βγενόπουλου και Παπασταύρου. Ατύχησε, παταγωδώς, στην διπλή ρελάνς που επιχείρησε στην υπόθεση των εκβιαστών – τη μία επικαλούμενος σύμβαση της… γαλάζιας διοίκησης της ΝΕΡΙΤ με τον κατηγορούμενο ως εκβιαστή Μαυρίκο και τη δεύτερη εφευρίσκοντας ανύπαρκτο συνεργάτη του Τσίπρα μεταξύ των μελών του κυκλώματος -, επιχείρησε να συμψηφίσει τις λίστες Μπόργιανς και Λαγκάρντ με τη…  «λίστα Καρανίκα» και ουδέποτε απάντησε στο ερώτημα «γιατί καλύπτει το δίδυμο Σαμαρά – Παπασταύρου». Στόχευσε καθαρά στο εσωκομματικό ακροατήριο, διεκδίκησε την αναγνώρισή του ως «ηγέτη της δεξιάς» και πήρε την δική του πολιτική ανάσα: «Απόψε ο Μητοστάκης έγινε πραγματικός αρχηγός», φέρεται να τον επιβράβευσε ο Κώστας Καραμανλής από τα ορεινά των κοινοβουλευτικών εδράνων.

Με αυτές τις υποθήκες το ραντεβού της νέας πόλωσης απλώς ανανεώνεται. Με αμφότερα τα στρατόπεδα να γνωρίζουν ότι οι μεγαλύτερες μάχες έπονται. Όχι μόνον στο στενό θεσμικό μέτωπο της Δικαιοσύνης αλλά – κυρίως – στο ανοιχτό γήπεδο της μεταμνημονιακής, κοινωνικής δικαιοσύνης…

Διαβάστε και δείτε αναλυτικά όλα όσα έγιναν:>> εδώ

Πέμπτη, Μαρτίου 24, 2016

Μαξίμου: Αναπάντητα ερωτήματα για τη Διαπλοκή...

«Κάθε μέρα που περνάει από την αναβολή της προ ημερησίας διατάξεως συζήτησης στη Βουλή, νέα συγκλονιστικά στοιχεία έρχονται στο φως, πολλαπλασιάζοντας τα αναπάντητα ερωτήματα και τις απορίες για τις ειδικές σχέσεις του παλιού πολιτικού συστήματος με οικονομικά συμφέροντα».

Αυτό αναφέρει το Μέγαρο Μαξίμου, προσθέτοντας ότι «μετά το σημερινό δημοσίευμα του περιοδικού "Επίκαιρα" και την αποκάλυψη των επιστολών των κυρίων Σηφουνάκη και Τσιρώνη, όλοι καταλαβαίνουν για ποιο λόγο το σύστημα Μητσοτάκη-Σαμαρά-Βενιζέλου ενοχλήθηκε από την προσπάθεια του αναπληρωτή υπουργού Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, να διασφαλίσει τη σε βάθος διερεύνηση της υπόθεσης Βγενόπουλου».

«Καλούμε έστω και την ύστατη στιγμή τον κ. Βενιζέλο να δώσει εξηγήσεις για όσα του καταμαρτυρούν τα ίδια τα στελέχη του κόμματός του και τον κ. Μητσοτάκη να ζητήσει δημόσια συγγνώμη από τον κ. Παπαγγελόπουλο» καταλήγει η κυβέρνηση.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ / Real.gr - Mar 24, 2016
==========================

Μαξίμου: Να δώσει εξηγήσεις ο Βενιζέλος για την υπόθεση Βγενόπουλου


Την αντίδραση του Μεγάρου Μαξίμου προκάλεσε το δημοσίευμα του περιοδικού Επίκαιρα που δημοσιεύει επιστολή του πρώην υπουργού του ΠΑΣΟΚ Νίκου Σηφουνάκη προς την πρόεδρο του κόμματος Φώφη Γεννηματά στην οποία καταγγέλλει τις σχέσεις του πρώην προέδρου του κόμματος Ευάγγελου Βενιζέλου με τον Ανδρέα Βγενόπουλο. 

Ο πρώην υπουργός μιλά για «θάψιμο» των δηλώσεών του σχετικά με τη δικαστική διαμάχη του με τον Ανδρέα Βγενόπουλο - ο επιχειρηματίας του έχει κάνει πλήθος αγωγών, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει - ενώ κάνει λόγο και για μυστική συνάντηση των Βενιζέλου και Βγενόπουλου στο γραφείο του πρώτου στο Κολωνάκι τον περασμένο Δεκέμβριο.

Κυβερνητικές πηγές αναφέρουν σχετικά: «Κάθε μέρα που περνάει από την αναβολή της προ ημερησίας διατάξεως συζήτησης στη Βουλή, νέα συγκλονιστικά στοιχεία έρχονται στο φως , πολλαπλασιάζοντας τα αναπάντητα ερωτήματα και τις απορίες για τις ειδικές σχέσεις του παλιού πολιτικού συστήματος με οικονομικά συμφέροντα».

«Μετά το σημερινό δημοσίευμα του περιοδικού «Επίκαιρα» και την αποκάλυψη των επιστολών των κυρίων Σηφουνάκη και Τσιρώνη, όλοι καταλαβαίνουν για ποιο λόγο το σύστημα Μητσοτάκη – Σαμαρά – Βενιζέλου ενοχλήθηκε από την προσπάθεια του Αναπληρωτή Υπουργού Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, να διασφαλίσει την σε βάθος διερεύνηση της υπόθεσης Βγενόπουλου» προσθέτουν και καταλήγουν:

«Καλούμε έστω και την ύστατη στιγμή τον κ. Βενιζέλο να δώσει εξηγήσεις για όσα του καταμαρτυρούν τα ίδια τα στελέχη του κόμματός του και τον κ. Μητσοτάκη να ζητήσει δημόσια συγγνώμη από τον κ. Παπαγγελόπουλο».


tvxs - Mar 24, 2016

Σάββατο, Μαρτίου 12, 2016

Τι φέρνει ο προσφυγικός άνεμος

Ανάλυση του TVXS - 12 Μαρτίου 2016 - 

Οχι μόνο στο Μέγαρο Μαξίμου αλλά και στα επιτελεία των πολιτικών αρχηγών της αντιπολίτευσης η εκτίμηση που επικρατεί είναι ότι η αξιολόγηση θα κλείσει μέχρι το Πάσχα (1η Μαίου) και ότι στη συνέχεια θα ξεκινήσει η συζήτηση για την απομείωση του χρέους, την οποία άλλωστε θέτει ως προαπαιτούμενο το ΔΝΤ για να μείνει στο ελληνικό πρόγραμμα.

Αυτή η εκτίμηση στηρίζεται και στην πληροφόρηση που έχουν από τις Βρυξέλλες, απ όπου τους έρχεται το μήνυμα ότι υπάρχει πολιτική βούληση σε όλες τις πλευρές να αποφευχθεί με κάθε τρόπο η παράταση της εκκρεμότητας.

Η διάθεση για συμφωνία δεν σημαίνει ότι το περιεχόμενό της δεν θα είναι βαρύ για την κουρασμένη ελληνική κοινωνία, ούτε ότι η διαπραγμάτευση δεν θα είναι μέχρι την τελευταία στιγμή δύσκολη. Αλλωστε γίνεται πλέον επίσημα λόγος για μείωση συντάξεων με ανοιχτό το ύψος πάνω από το οποίο θα γίνει η περικοπή, ενώ αλλαγές επίκεινται στο φορολογικό και στις ρυθμίσεις για τα κόκκινα δάνεια. Το βασικό που θέλει να αποφύγει η ελληνική πλευρά είναι η λήψη νέων μέτρων για την κάλυψη του δημοσιονομικού κενού, θέμα το οποίο αποτελεί το βασικό σημείο τριβής με το ΔΝΤ που ανεβάζει πολύ ψηλά τον πήχυ.

Αν αυτή η πίεση εγκαταλειφθεί υπάρχει αισιοδοξία στο Μέγαρο Μαξίμου ότι οι κρίσιμες ψηφοφορίες που θα γίνουν στη Βουλή θα εξελιχθούν ομαλά και χωρίς εκπλήξεις. Βέβαια, όσο δεν είναι γνωστό το πακέτο των μέτρων δεν έχει νόημα οποιαδήποτε πρόβλεψη για τις αντιδράσεις συνταξιούχων, επαγγελματικών ομάδων και συνδικάτων που εκ των πραγμάτων επηρεάζουν τη δυναμική των πολιτικών εξελίξεων.

Κάλπες τέλος

Αυτή τη στιγμή συζήτηση για εκλογές δεν γίνεται σε κανένα κομματικό επιτελείο. Κοινή είναι η αίσθηση ότι η προσφυγική κρίση σκεπάζει τα πάντα και διαμορφώνει μια νέα κατάσταση σε όλα τα επίπεδα.

Η συμμαχία Μέρκελ-Τσίπρα είναι καθοριστική και η ΝΔ έχει δικαιολογημένη αμηχανία να σταθεί απέναντι στη στήριξη της κεντροδεξιάς καγκελαρίου προς την ελληνική κυβέρνηση. Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης δηλώνει σταθερά ότι δεν βιάζεται για εκλογές. Παρόλα αυτά μπορεί να αντιμετωπίσει εσωκομματική γκρίνια αν φανεί ότι η εικόνα του φθείρεται γρήγορα και ότι οι προσδοκίες που καλλιεργήθηκαν μετά την εκλογή του στην ηγεσία δεν έχουν πια δύναμη.

Για το λόγο αυτό θα έχουν σημασία οι επιδόσεις του στην προ ημερησίας συζήτηση που θα γίνει στη Βουλή για θέματα Δικαιοσύνης, διαπλοκής και διαφθοράς, την οποία ζήτησε ο πρωθυπουργός παρόλο που ο ίδιος καταγγελόταν από την αντιπολίτευση για παρεμβάσεις της κυβέρνησης στο έργο δικαστικών. Η συζήτηση αυτή θα πραγματοποιηθεί σε μια συγκυρία μεγάλης έντασης στο χώρο των ΜΜΕ, με το μέλλον του MEGA να είναι άδηλο και τον ΔΟΛ να βρίσκεται στη δίνη των αποκαλύψεων για τα πόθεν έσχες του Στ. Ψυχάρη.

Ο πρωθυπουργός έχει κάνει σημαία τη μάχη κατά της διαπλοκής και αυτό, σύμφωνα με πληροφορίες, είναι το πιο βαρύ χαρτί του στη διαπραγμάτευση με τους πιστωτές οι οποίοι αναγνωρίζουν ότι έχουν γίνει βήματα προς αυτή την κατεύθυνση, σε αντίθεση με την αδράνεια των προηγούμενων κυβερνήσεων.

Ευκαιρίες και κίνδυνοι

Εφόσον ολοκληρωθεί η αξιολόγηση αναμένεται ένας σαρωτικός ανασχηματισμός προκειμένου να σηματοδοτηθεί νέα αρχή για την κυβέρνηση που θα θέσει σε προτεραιότητα την απομείωση του χρέους και την προσέλκυση επενδύσεων. Ειδικά για το θέμα του χρέους συζητείται η συγκρότηση μιας εθνικής επιτροπής που θα αναλάβει την προώθηση των ελληνικών θέσεων και για τη σύνθεση της οποίας θα επιδιωχθεί η συναίνεση των άλλων κομμάτων.

Οι σχεδιασμοί του Μεγάρου Μαξίμου διαμορφώνονται ενώ η πραγματικότητα είναι πια τόσο περίπλοκη που οι αστάθμητοι παράγοντες είναι περισσότεροι από τις βεβαιότητες. Οι ευρωπαϊκές αποφάσεις για το προσφυγικό είναι σε εκκρεμότητα, η εφαρμογή τους αμφίβολη, η συνεργασία της Τουρκίας υπό αίρεση, ο αριθμός των ανθρώπων που θα εγκλωβιστούν εδώ άγνωστος και η δοκιμασία των ορίων και των δυνατοτήτων του ελληνικού κράτους και της ελληνικής κοινωνίας δεδομένη. Επομένως, όσα ισχύουν σήμερα μπορεί να ακυρωθούν αύριο για λόγους καθόλου προβλέψιμους και αυτό είναι κάτι που δυσκολεύει όλα τα κόμματα στη χάραξη της στρατηγικής τους.

tvxs 

Παρασκευή, Μαΐου 08, 2015

Η κυβέρνηση να εξασφαλίσει ακαταδίωκτο σε όσους αποκαλύπτουν μαύρο πολιτικό χρήμα - Του Κώστα Βαξεβάνη

Η βασικότερη λειτουργία του ελληνικού μεταπολιτευτικού συστήματος, ήταν η αυτοπροστασία και η θεσμοθέτηση του ακαταδίωκτου για τον εαυτό του. Από το νόμο περί ευθύνης υπουργών του Βενιζέλου ως τις ρυθμίσεις του Χαράλαμπου Αθανασίου για το Πόθεν Έσχες πολιτικών, υπάρχει μια συνεχής διαδρομή νόμων για να μην πληρώνουν ποτέ πολιτικοί.

Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει διατυπώσει σαφείς θέσεις απέναντι στη διαπλοκή και έχει καταδείξει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί. Μένει να την αντιμετωπίσει. Αυτό δεν μπορεί να γίνει, αν η λογική της κυβέρνησης, ο τρόπος και ο λόγος για τον οποίο νομοθετεί η Βουλή, ακολουθεί την πεπατημένη, δηλαδή τις «ανάγκες» που εμφανίζονται από τεχνοκράτες σε υπουργεία που οι περισσότεροι απ αυτούς ίσως να προστατεύουν στον εαυτό τους.

Χρειάζεται θαρραλέο νομικό έργο με στόχευση και στρατηγική. Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει ως σήμερα δείξει το ένα κομμάτι της κοινωνικής του ευαισθησίας, αυτό που αφορά τα δικαιώματα. Υπάρχουν έτσι πρωτοβουλίες για κρατούμενους, μετανάστες, κοινωνικές ομάδες που υποφέρουν. Δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία πως τα ανθρώπινα δικαιώματα είχαν πληγεί την εποχή των μνημονίων και πρέπει να αποκατασταθούν βασικές συνταγματικές προβλέψεις οι οποίες είχαν ακυρωθεί. Την ίδια ώρα όμως πρέπει η κυβέρνηση να αποδείξει πως δεν αποτελείται από «επαγγελματίες των δικαιωμάτων» , αλλά πως θέλει να προχωρήσει σε κάτι που είναι η ίδια η διαβεβαίωση της εξασφάλισης των δικαιωμάτων. Στην αποκατάσταση της Ισονομίας ,της Δικαιοσύνης.

Αφού ο ΣΥΡΙΖΑ έδειξε την απευθείας σχέση του με την κοινωνική Αριστερά, ήρθε η ώρα να αποδείξει και τη σχέση με την κοινωνία. Πρέπει να υπάρξει νομικό έργο που θα απαλλάξει την κοινωνία από τις ομηρίες της από το σάπιο πολιτικό σύστημα. Διαφορετικά ο χρηματιζόμενος επί χρόνια από τη SIEMENS, όχι μόνο θα κουνάει το δάχτυλο στην κυβέρνηση , αλλά θα βγάζει και τη γλώσσα στην κοινωνία.

Πρέπει η κυβέρνηση να προχωρήσει σε νόμο που θα προβλέπει πως όποιος αποκαλύψει τη διακίνηση μαύρου πολιτικού χρήματος  έχει το ακαταδίωκτο. Να αντιστρέψει δηλαδή τους όρους του ακαταδίωκτου που υπάρχουν σήμερα για πολιτικούς και συνεργάτες τους στις Τράπεζες, το ΤΑΙΠΕΔ και στο Νομικό Συμβούλιο του Κράτους σε ακαταδίωκτο γι αυτόν που αποκαλύπτει τη βρωμιά.

Ένα παράδειγμα είναι αυτό για το οποίο κάνει αποκαλύψεις το τεύχος του HOT DOC (τεύχος 76) που είναι στα περίπτερα. Ο ελβετός Τραπεζίτης Ζαν Κλωντ Όσβαλντ, είναι αυτός που διακίνησε το μαύρο χρήμα επί δεκαετίες στην Ελλάδα.

Πολιτικοί, επιχειρηματίες, μεγαλοδημοσιογράφοι, η αφρόκρεμα και ο πυρήνας της διαπλοκής, μετέφερνα μέσω του δικτύου του Όσβαλντ στις ελβετικές Τράπεζες χρήματα από άνομες ενέρεγειες: μίζες, δωροδοκίες, εμπόριο ναρκωτικών. Ο Όσβαλντ φαίνεται πως έχει στη διάθεσή του τις αποδείξεις για να γκρεμίσει το σάπιο πολιτικοοικονομικό σύστημα. Δεν θα το κάνει αν δεν εγγυηθεί κάποιος πως οι αποκαλύψεις του θα εξασφαλίσουν ακαταδίωκτο για τον ίδιο. Ένα ισχυρό νομικό επιτελείο το οποίο μπορεί να προσλάβει, ίσως προσπαθήσει να τον πείσει πως πρέπει να κρατήσει το στόμα του κλειστό για να γίνει αυτό που συνήθως συμβαίνει στην Ελλάδα, να βρεθεί δηλαδή τρόπος να γλυτώσουν όλοι μαζί. Είναι πιθανό, στο χώρο της Δικαιοσύνης όπως συμβαίνει συχνά, να επιχειρηθεί να χτιστούν αμφιβολίες υπέρ του κατηγορούμενου. Έτσι όπως επίσης συμβαίνει συχνά, η κοινωνία θα γνωρίζει τι έχει γίνει αλλά κανένας δεν θα τιμωρηθεί.

Μοναδική λύση είναι να υπάρξει όπως και σε πολλές χώρες του εξωτερικού, νομική ρύθμιση που θα δίνει τη δυνατότητα σε τύπους όπως ο Όσβαλντ, να σώσουν το τομάρι τους, αποκαλύπτοντας τα αφεντικά.

Μικρή σημασία έχει για την ελληνική κοινωνία αν θα τιμωρηθεί κάποιος Ελβετός Τραπεζίτης επειδή έπαιξε ρόλο σε μίζες για εξοπλισμούς ή ξέπλυμα χρήματος. Αυτό άλλωστε κάνει στο σύνολό του το Ελβετικό Τραπεζικό σύστημα, να εξασφαλίζει τους μεγάλους και πολλές φορές παράνομους καταθέτες. Έχει όμως τεράστια σημασία για την ελληνική κοινωνία να δει να τιμωρούνται αυτοί που τον εξαπάτησαν και τον έκλεψαν. Αυτοί που έχουν το θράσος και σήμερα ακόμη να εμφανίζονται ως κήνσορες.

Ο ΣΥΡΙΖΑ, είναι η μοναδική κυβέρνηση που δεν έχει δεσμεύσεις και ομηρίες για να απολογείται σε όλη τη σαπίλα και την κόπρο που εμφανίζεται ως πολιτικό περιβόλι. Είναι λοιπόν η μοναδική κυβέρνηση που μπορεί να το κάνει.

Είναι αναγκαίο όμως να αποδεσμευτεί από ιδεοληψίες και να αποκτήσει στρατηγική και σε αυτό που λέγεται θεσμικό έργο. Γιατί εκτός από το βραχιολάκι του Σάββα Ξηρού, υπάρχουν οι χειροπέδες που κρατούν δέσμια την ίδια τη χώρα. Με αυτές τι θα γίνει;


Κώστας Βαξεβάνης
koutipandoras.gr 

Δευτέρα, Απριλίου 27, 2015

Η κόρη του Δράκουλα και η πέμπτη φάλαγγα

 

Φίλε Πιτσιρίκο, σήμερα η κόρη του Δράκουλα έκανε αήθη επίθεση στον Γιάνη Βαρουφάκη χαρακτηρίζοντας τον αγενή, εγωπαθή και δραχμολάχνο.

Προφανώς, χθες το βράδυ της ήρθε το mail από τον φίλο της τον Χριστοφοράκο και η εντολή να βγάλει τους φαλαγγίτες στους δρόμους.

Η κόρη του Δράκουλα είπε πως «​αν ​είχε ​-ο Βαρουφάκης- ​την ελάχιστη αίσθηση πατριωτισμού, θα είχε υποβάλει σήμερα την παραίτησή του» και θα είχε διευκολύνει τον Τσίπρα!

Πολύ βολικό για τους Γερμαναράδες και τους ντόπιους Νενέκους η αντικατάσταση του Βαρουφάκη από τον γίγαντα της διαπραγμάτευσης –τον υφυπουργό οικονομικών της κυβέρνησης ΝΔ με ΣΥΝ κατά το παρελθόν– Δραγασάκη.

Πιστεύω ότι ο Βαρουφάκης –παρά την λανθασμένη και δονχωτική εμμονή του στο ευρώ και στην περαιτέρω «δημοκρατική» ολοκλήρωση της ΕΕ– δεν μπορεί να διαφθαρεί​ ούτε ​μπορεί να εκβιαστεί γιατί δεν είναι πολιτικός και δεν τον απασχολεί το πολιτικό του μέλλον.

Ο Βαρουφάκης ψάχνει να βρει μια «καλή και έντιμη» συμφωνία για να υπογράψει και δηλώνει ευθαρσώς ότι δεν έχει το δικαίωμα να υπογράψει κάτι διαφορετικό.

Όμως, «καλή και έντιμη» συμφωνία με τους νέο-αποικιοκράτες της ΕΕ δεν μπορεί να υπάρξει. Μονάχα μια έντιμη και επίπονη ρήξη.


Βέβαια, οι γερμανικοί ποιμενικοί της ντόπιας ολιγαρχίας -και πρώτη από όλους η κόρη του Δράκουλα- μπορούν και θέλουν να τα υπογράψουν όλα και σε αυτή την κατεύθυνση πιέζουν, προσπαθώντας με κάθε τρόπο να βοηθήσουν τα αφεντικά τους.

Το ερώτημα, βέβαια, είναι τι θα κάνει ο Τσίπρας. Αν είχε χρόνο, θα οδηγούσε πιθανότατα –αργά και μεθοδικά– τον Βαρουφάκη στην παραίτηση.

Όμως, χρόνο για τέτοιου είδους «ολισθήσεις» δεν έχει. Ή θα μείνει όρθιος μπροστά στην ιστορία αυτού του τόπου ή θα υποχρεωθεί σε εντυπωσιακή κυβίστηση.

Υπάρχει, βέβαια, κι ο δρόμος της εντιμότητας.

Αν δεν μπορείς ούτε τον σταυρό να σηκώσεις, ούτε τα αργύρια του Ιούδα να δεχτείς, ζητά βοήθεια.

Όχι από τον θεό, αλλά από τον λαό.

Δημοψήφισμα τώρα.

Με ερώτημα πολιτικό: «Επιθυμείτε την παραμονή της χώρας στην Ευρωζώνη και την ΕΕ, ναι​ ή όχι;».

Τόσο απλά.

Φιλιά πολλά από την Εσπερία

Ηλίας


(Αγαπητέ Ηλία, η Ντόρα Μπακογιάννη χαρακτήρισε τον Γιάνη Βαρουφάκη «βαρίδι» για την Ελλάδα. Η Ντόρα Μπακογιάννη! Η Ντόρα Μπακογιάννη και η οικογένειά της είναι το μεγαλύτερο βαρίδι για την Ελλάδα εδώ και δεκαετίες. Αν η Ντόρα Μπακογιάννη είχε την ελάχιστη αίσθηση πατριωτισμού, θα είχε πάει σπίτι της εδώ και δεκαετίες. Βέβαια, οι Έλληνες είναι υπεύθυνοι που μιλάμε ακόμα για την Μπακογιάννη, τον Κυριάκο Μητσοτάκη και για τον γιο της Ντόρας, ο οποίος φαίνεται πολύ …έξυπνο και ικανό παιδί. Η Ντόρα Μπακογιάννη όχι μόνο ήταν υπουργός της κυβέρνησης Καραμανλή που οδήγησε την χώρα στην χρεοκοπία αλλά ήταν υπουργός Εξωτερικών, όταν ο συμμαθητής της Μιχάλης Χριστοφοράκος «διέφυγε» στο εξωτερικό. Και τολμάει να αποκαλεί «βαρίδι» τον Γιάνη Βαρουφάκη. Ηλία, το πρόβλημα της Ελλάδας είναι τα πολιτικά τζάκια -στα οποία ανήκει και η Ντόρα Μπακογιάννη- και οι ολιγάρχες. Και φυσικά, αυτές οι δυο κατηγορίες ανθρώπων συνδέονται απόλυτα και αρμονικά μεταξύ τους. Αν δεν πέσουν αυτοί, η Ελλάδα δεν πρόκειται να αλλάξει ποτέ. Ο Αλέξης Τσίπρας ή θα γίνει ένας ακόμα από τις «Ντόρες» αυτής της χώρας, ή θα γράψει Ιστορία. Στο χέρι του είναι. Να είσαι καλά.)


pitsirikos 
27 Απρ, ’15

Τετάρτη, Απριλίου 01, 2015

«Στα σκαριά» ο έλεγχος για τα δάνεια υπερχρεωμένων ΜΜΕ

Σύμφωνα με έγγραφο που υπογράφει ο υπουργός Οικονομικών, και διαβιβάστηκε στη Βουλή, η κυβέρνηση θα προχωρήσει σε έλεγχο όλων των δανειακών συμβάσεων που έχουν χορηγηθεί σε υπερχρεωμένες επιχειρήσεις οι οποίες δραστηριοποιούνται στον χώρο της ενημέρωσης.
  
Όπως αναφέρει το έγγραφο του Γ. Βαρουφάκη «η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να καταπολεμήσει τη διαπλοκή και τη διαφθορά, καθώς και να σταματήσει την προνομιακή αντιμετώπιση- εκ μέρους των τραπεζών- των επιχειρήσεων στον χώρο της ενημέρωσης».

Ο λόγος που η κυβέρνηση αποφάσισε να προβεί σε αυτή την πράξη είναι επειδή «αποτελεί απαράδεκτο φαινόμενο, επιχειρήσεις ΜΜΕ να χρηματοδοτούνται αφειδώς με δημόσιο χρήμα- που έχει δοθεί στις τράπεζες μέσω της διαδικασίας ανακεφαλαιοποίησης- την ίδια στιγμή που εκατοντάδες χιλιάδες μικρομεσαίες επιχειρήσεις είναι αποκλεισμένες από την παροχή ρευστότητας», ενώ όπως τόνισε ο υπουργός Οικονομικών  «υπάρχει κατευθυντήρια οδηγία της κυβέρνησης προς τις τράπεζες να μην δίνονται δάνεια σε επιχειρήσεις ΜΜΕ, άνευ προϋποθέσεων και εξασφαλίσεων».



πηγή: ΤheΡressΡroject 

Τρίτη, Φεβρουαρίου 24, 2015

Ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες και ο Μπόμπολας στο Ποτάμι - Του Κώστα Βαξεβάνη

Ο διάβολος λένε κρύβεται στις λεπτομέρειες. Έτσι θα μπω στον διαβολικό πειρασμό, έστω και να δεν αξίζει ίσως τον κόπο, να μιλήσω για τις λεπτομέρειες που κρύβονται ή δεν φαίνονται στην ανακοίνωση που έβγαλε το Ποτάμι για τον κακό Βαξεβάνη που τόλμησε να γράψει για το καθάριο Ποτάμι.

Από την περίοδο εμφάνισης του Ποταμιού δεν θυμάμαι και πολλά πράγματα ως πρωτοβουλίες που προκάλεσαν το κοινωνικό ενδιαφέρον. Πιο ξεχωριστές οι selfies των βουλευτών του γλυκού νερού στη Βουλή, η επίσκεψη του Σταύρου Θεοδωράκη και η φωτογράφισή του -βεβαίως βεβαίως -ως «αγρότης μόνος ψάχνει» και ο εγκλεισμός του στο ασανσέρ της Βουλής που έγινε είδηση. Να λοιπόν τώρα που το Ποτάμι απευθύνεται στην κοινή γνώμη για το πρόσωπό μου και συγκεκριμένα γιατί το site μου έγραψε πως η πρώτη Κοινοβουλευτική ερώτηση του Ποταμιού είχε άρωμα Μπόμπολα. Πάμε λοιπόν στις λεπτομέρειες.
 

Λεπτομέρεια πρώτη. 

Δεν έγραψε το site μου, αλλά δεκάδες site της χώρας, πράγμα που φαντάζομαι δεν είναι τυχαίο. 

Αν ένα κόμμα κάνοντας μια ερώτηση ταυτίζεται αυτόματα με ένα συμφέρον, ακόμη και άδικα, τότε πρέπει να αναρωτηθεί για την εικόνα που δίνει για τις σχέσεις του με τα συμφέροντα

Λεπτομέρεια δεύτερη

Δεν έγραψα εγώ το ρεπορτάζ-άρθρο, αλλά το διάβασα με μεγάλο ενδιαφέρον ως αναγνώστης. Συνήθως ό,τι γράφω τα υπογράφω. Αν θυμάται το Ποτάμι, έχω γράψει ολόκληρο τεύχος για τον Σταύρο Θεοδωράκη που αφορούσε από το ναρκισσισμό του και την πολιτική του ρηχότητα ως τις στημένες εκπομπές, αλλά δεν απάντησε.

Λεπτομέρεια τρίτη

Πράγματι ο Νίκος Χουντής είχε κάνει και αυτός ερώτηση για τον αμαρτωλό ΧΥΤΑ της Μαυροράχης, δηλώνοντας μάλιστα πως η χωροθέτηση του έργου και η κατασκευή ήταν άθλια.Αν δεν κάνω λάθος πρόκειται για μια κατασκευή της εταιρείας ΑΚΤΩΡ. Αυτή η χωροθέτηση και η κακή κατασκευή έχουν συγκεκριμένα αποτελέσματα. Αλλά φαντάζομαι αυτές οι λεπτομέρειες και αν είναι διαβολικές, αφού εμπεριέχουν το όνομα του κυρίου και Θεού των κατασκευών. Και των πολιτικών κατασκευών συμπεριλαμβανομένων

Λεπτομέρεια τέταρτη

Πραγματικά και ο Σύριζα έχει κάνει ερώτηση για τον ΧΥΤΑ, θέτοντας θέμα ανατροπής του Περιφερειακού Σχεδιασμού της Κεντρικής Μακεδονίας. Το Ποτάμι και οι βουλευτές του αντιθέτως ζητούν την ολοκλήρωση του Περιφερειακού Σχεδιασμού. Δεν γνωρίζω, αλλά φαντάζομαι κατά τα πρότυπα της ολοκλήρωσης του Σχεδιασμού της Δυτικής Μακεδονίας όπου τη διαχείριση των σκουπιδιών ανέλαβε (τάξτε μου) ο Μπόμπολας

Λεπτομέρεια πέμπτη και επί προσωπικού

Ο κύριος Παναγιώτης Καρκατσούλης, ψευδεπίγραφος «καλύτερος δημόσιος υπάλληλος του κόσμου» ο οποίος ανέλαβε την ευθύνη απάντησης στο πρόσωπό μου, μάλλον κινείται από κεκτημένη ταχύτητα που προέρχεται από τη συναναστροφή με τους Μουρούτηδες στα υπόγεια του Μαξίμου όπου υπηρετούσε όχι ως καλύτερος υπάλληλος αλλά ως κομματικός υπάλληλος «με εντολή Σαμαρά» και για χάρη της ΝΔ.

Ο «βούρκος του εθνολαϊκισμού» τον οποίο ανάφερε μόνο και μόνο για να με συμπεριλάβει φαντάζομαι πως είναι μια δική του εικόνα πορείας από τα βουνά της βαθιάς συντήρησης  στον δέλτα του Μπόμπολα και του ΔΟΛ όπου και εκβάλει το Ποτάμι που αποφάσισε να καθαρθεί πολιτικά. Οπότε δεν με αφορά.

Αφού θέλησε το Ποτάμι να μιλήσει πολιτικά, να θυμίσω τον Γιώργο Καρατζαφέρη και τις ερωτήσεις του στη Βουλή για τα εξοπλιστικά. Δεν θέλω να πω πως έκαναν την ερώτηση για το ΧΥΤΑ για να πιέσουν ώστε να φανεί αναγκαίο ένα σωτήριο έργο Μπόμπολα. Μπορούν ωστόσο για να μην δικαιώνουν τους καχύποπτους να κάνουν ερώτηση για τις κακοτεχνίες του ήδη υπάρχοντος έργο κατασκευής Μπόμπολα. Περιμένουμε

Και τώρα που κάνατε το πολιτικό σας χρέος ξαναγυρίστε στις ενασχόληση με τις selfies. Τα καταφέρνετε καλύτερα.

ΥΓ. Αν παρεμπιπτόντως σας ενδιαφέρει ο Κοινοβουλευτικός έλεγχος αγαπητοί του Ποταμιού, το HOT DOC που κυκλοφορεί την Πέμπτη αποκαλύπτει ποιοι ξεκοκάλισαν το ΕΣΠΑ. Θα κάνετε ερώτηση; Ή μήπως δεν αγγίζετε τον Μπόμπολα;


koutipandoras.gr 

Σάββατο, Φεβρουαρίου 21, 2015

Προσοχή: Δεν είναι ανέκδοτο! Και η Ολγα για την ηγεσία

Η βουλευτής της ΝΔ δηλώνει ότι είναι στις φιλοδοξίες της να διεκδικήσει την αρχηγία της Νέας Δημοκρατίας.

Η βουλευτής της ΝΔ και πρώην υπουργός δηλώνει ότι είναι στις φιλοδοξίες της να διεκδικήσει την αρχηγία της Νέας Δημοκρατίας.

Σε συνέντευξή της στην εφημερίδα Real News ο Ολγα Κεφαλογιάννη απαντά στο ερώτημα εάν ενδιαφέρεται για την αρχηγία του κόμματος: «Ενδιαφέρομαι να εργαστώ για την ανασυγκρότηση του χώρου της κεντροδεξιάς. Αυτή η φιλοδοξία μου υπηρετείται με πολλούς τρόπους και όχι μόνο μέσω μιας υποψηφιότητας για την αρχηγία».

«Με ενοχλεί ο μισαλλόδοξος λόγος»

Η Ολγα Κεφαλογιάννη δηλώνει προβληματισμένη από το γεγονός ότι «δεν καταφέραμε να υπερασπιστούμε και να επικοινωνήσουμε το έργο μας». Για το μοντέλο αντιπολίτευσης που πρέπει να ακολουθήσει η ΝΔ, η βουλευτής παρατηρεί: «Η Κεντροδεξιά οφείλει να παράγει ήθος. Με ενοχλεί πολύ ο μισαλλόδοξος λόγος. Αυτός που διχάζει και δημιουργεί φανατισμό στην κοινωνία».

Η Ολγα Κεφαλογιάννη δηλώνει ενοχλημένη για τις δηλώσεις του Βόλφγκανγκ Σόιμπλε περί ανεύθυνης κυβέρνησης που εξέλεξε ο ελληνικός λαός: «Με ενόχλησαν αυτές οι δηλώσεις. Νομίζω ότι ξεπερνούν τα όρια. Μπορείς να ασκείς κριτική σε μια κυβέρνηση, δεν μπορείς όμως να επιπλήττεις έναν ολόκληρο λαό για τις επιλογές του». Η βουλευτής της ΝΔ τονίζει ότι «αυτές τις μέρες δεν διακυβεύεται το μέλλον του ΣΥΡΙΖΑ ή της Νέας Δημοκρατίας, αλλά το μέλλον της Ελλάδας.»


πηγή : thetoc.gr

Παρασκευή, Φεβρουαρίου 20, 2015

Ο εχθρός εντός των τειχών..

     Δεν μπήκε.
    Ήταν μέσα! Εδώ ήταν τα τελυταία 25 χρόνια.
     Εδώ θέριεψε και έγινε ακλόνητος με την δική μας ανοχή και απροσεξία.

     Όχι, ο εχθρός δεν είναι έξω. Δεν είναι τελικά η τάχα Ενωμένη Ευρώπη, ούτε τα πρώην κυβερνητικά της φερέφωνα.
     Όλοι αυτοί μαζί δεν είναι παρά τα όργανα, τα εργαλεία του πραγματικού εχθρού που είναι εσωτερικός, έχει ονόματα και επώνυμα ελληνικά, ζει και κινείται εδώ.

     Πρόκειται για τους τρείς-τέσσερεις, με το ζόρι πέντε επιχειρηματίες, άλλος εφοπλιστής, άλλος πετρελαιάς, άλλος εργολάβος, και άλλος ''λάτρης'' των τεχνών και του αθλητισμού (!),
     ..που όλοι όμως έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό: διαθέτουν εφημερίδες, τηλεοπτικά κανάλια, και άλλα μέσα ηλεκτρονικής ''ενημέρωσης''.
     Όλα γίνονται για το όφελος και τον παρά φύση πλουτισμό της περίφημης ''διαπλοκής'',
     ..καθόλου αφηρημένη έννοια, παρά υπαρκτή 100%, με ονοματεπώνυμα και οικογενειακές φωτογραφίες!

     Αυτοί ήταν και οι μόνοι ωφελημένοι, από τον πακτωλό των δισεκατομμυρίων που συνέρρευσαν στην χώρα μας είτε ως επιδοτήσεις, είτε ως προγράμματα βοήθειας, είτε ως δανεικά από την Ε.Ε., ειδικά από το 1990 και μετά.
     Αυτοί τα φάγανε! Αυτοί τα κλέψανε! Αυτοί ληστέψανε κάθε ικμάδα και μέλλον της χώρας, με συνεργάτες όλες τις κυβερνήσεις και κυβερνητικούς πολιτικούς, φροντίζοντας να τους πετάνε κι από ένα κομμάτι εξουσίας και μερικά ''ξεροκόμματα'' εκατομμύρια κάθε τόσο.
     Και είναι αυτοί που αντιδρούνε με απίστευτη λύσσα σε κάθε προσπάθεια σπασίματος του φαύλου κύκλου εξουσίας-ΜΜΕ-προμηθειών-και εργολαβιών.

     Οι ξένοι, οι ευρωπαίοι, ξέρουν τώρα πιά πολύ καλά τί έχει συμβεί.
     Θέλουν όμως τα λεφτά τους (όσα αυτοί νομίζουν πως δικαιούνται), που επίσης γνωρίζουν πως δεν πρόκειται να τα πάρουν πίσω απ' αυτούς που πραγματικά τα καταχράστηκαν.
     Γι αυτό και πιέζουν προς άλλες κατευθύνσεις. Γιατί δεν έχουν καμία εμπιστοσύνη σε καμία κυβέρνηση πως δεν πρόκειται να τα κάνει πλακάκια με την διαπλοκή, αφήνοντάς την ξανά και ξανά στο απυρόβλητο.

     Θα ήταν λοιπόν το καλύτερο διαπραγματευτικό ατού για την κυβέρνηση και τις διαπραγματεύσεις που διεξάγονται, μία επίδειξη πυγμής και βούλησης εναντίον της διαπλοκής.
     Ας κλείσουν ένα κανάλι για χρέη (εδώ ο άλλος αλήτης έκλεισε την ΕΡΤ με το έτσι θέλω, γιατί έτυχε να είναι ο μόνος κρατικός οργανισμός που ο αριθμός των εργαζομένων του συνέπιπτε με τις 2.500 απολύσεις που είχε τάξει στην τρόϊκα ότι θα κάνει άμεσα!)
     Ας συλλάβουν έναν από τα βαρύγδουπα ονόματα της ιδιότυπης αυτής καμόρας. Χίλιοι λόγοι πρέπει να υπάρχουν. Τί διάολο; Με τον σταυρό στο χέρι δεν ''κλέβονται'' τόσα δισεκατομμύρια!

     Ας το τολμήσει η νέα κυβέρνηση. Κέρδος θα τόχει.
     Αν δεν το τολμήσει όμως,
     ..σε λίγο,
     ..δεν θα της έχει μείνει τίποτα (κυριολεκτικά) για να χάσει!..

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More