Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΔΗΛΩΣΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΔΗΛΩΣΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή, Δεκεμβρίου 19, 2025

Ρόδος: ΟΧΙ του Δημάρχου Κολιάδη σε ανεμογεννήτριες κοντά στην Κυμισάλα



Ο δήμαρχος Ρόδου, Αλέξανδρος Κολιάδης, τάσσεται κατηγορηματικά κατά οποιασδήποτε πρότασης για τοποθέτηση ανεμογεννητριών στην περιοχή της Κυμισάλας, υπογραμμίζοντας την υψηλή περιβαλλοντική και πολιτιστική αξία της περιοχής. 

Σε δήλωσή του, ξεκαθαρίζει ότι η δημοτική αρχή δεν πρόκειται να επιτρέψει καμία παρέμβαση που να αλλοιώνει προστατευόμενους χώρους και σημαντικούς αρχαιολογικούς τόπους, ενώ παράλληλα δηλώνει τη στήριξή του στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας με σεβασμό στη φύση και τη βούληση της τοπικής κοινωνίας: 

«Την κάθετη αντίθεσή του σε οποιαδήποτε συζήτηση για την τοποθέτηση ανεμογεννητριών στην ευρύτερη περιοχή της Κυμισάλας εκφράζει ο δήμαρχος Ρόδου Αλέξανδρος Κολιάδης, μετά από πρόταση που κατατέθηκε στις αρμόδιες υπηρεσίες. 

Σε σχετική δήλωσή του ξεκαθαρίζει ότι για τη δημοτική αρχή Ρόδου δεν τίθεται ζήτημα παρέμβασης σε περιοχές με ιδιαίτερη περιβαλλοντική και πολιτιστική αξία: 

Ενημερώθηκα ότι η Πολεοδομία του δήμου μας έλαβε έγγραφο που αφορά πρόταση τοποθέτησης ανεμογεννητριών στην ευρύτερη περιοχή του Μονολίθου, κοντά στον αρχαιολογικό χώρο της Κυμισάλας. 

Θέλω να είμαι ξεκάθαρος για ακόμη μία φορά.

Πρόκειται για περιοχή υψηλής περιβαλλοντικής και πολιτιστικής αξίας, με παρθένο δάσος και τμήματα ενταγμένα στο δίκτυο NATURA 2000. Επιπλέον, η Κυμισάλα αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους αρχαιολογικούς χώρους πανελλαδικά, με ευρήματα που χρονολογούνται από τους Μυκηναϊκούς χρόνους έως και την Ύστερη Αρχαιότητα

Ο δήμος Ρόδου, και εγώ προσωπικά, δεν πρόκειται να αποδεχθούμε καμία παρέμβαση που να αλλοιώνει προστατευόμενες περιοχές και τόπους ιδιαίτερης φυσικής και πολιτιστικής σημασίας.

Στηρίζουμε τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, αλλά όχι εις βάρος του φυσικού πλούτου της Ρόδου μας και ποτέ κόντρα στη βούληση της τοπικής κοινωνίας.

Το έγγραφο εξετάζεται θεσμικά από τις αρμόδιες υπηρεσίες, με μοναδικό γνώμονα την προστασία του περιβάλλοντος και της πολιτιστικής μας κληρονομιάς, τη νομιμότητα και το συμφέρον του τόπου μας.

Η θέση μου ήταν, είναι και θα είναι πάντα σαφής και αδιαπραγμάτευτη.»






 

Τετάρτη, Ιουνίου 12, 2024

Αποκαθίσταται το μνημείο της Νέας Αγοράς στη Ρόδο


Υπεγράφη χθες, Τρίτη, η σύμβαση για την έναρξη των εργασιών αποκατάστασης και αναβάθμισης του μνημείου της Νέας Αγοράς στη Ρόδο. 

Το έργο είναι προϋπολογισμού 3,2 εκατομμυρίων ευρώ και χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα «Φιλόδημος ΙΙ».

«Ως Δημοτική Αρχή, έχουμε στόχο να αποκαταστήσουμε και να παραδώσουμε στη ροδιακή κοινωνία τα έργα που παραμένουν στάσιμα και που η εικόνα τους μας πληγώνει» δήλωσε ο δήμαρχος, Αλέξανδρος Κολιάδης.

ertnews.gr


Δευτέρα, Απριλίου 15, 2024

Μεϊμαράκης για Μέση Ανατολή: Εάν ζητηθεί από την Ελλάδα θα πρέπει να ανταποκριθεί...


 

Ο αντιπρόεδρος του ΕΛΚ Βαγγέλης Μεϊμαράκης προχώρησε σε δηλώσεις μετά την χθεσινή επίθεση του Ιράν στο Ισραήλ. “Η Ελλάδα είναι ένα κράτος μέλος του ΝΑΤΟ, είμαστε ενεργό μέλος της ΕΕ και αυτό σημαίνει ότι, αν μας ζητηθεί, πρέπει να ανταποκριθούμε” είπε. 

Σε δήλωση για τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή προέβη ο αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Λαϊκού κόμματος στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, Βαγγέλης Μεϊμαράκης, από τη Νέα Υόρκη, όπου συμμετέχει στις εορταστικές εκδηλώσεις για την επέτειο της 25ης Μαρτίου.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η δήλωση έχει ως εξής:

«Είναι μια δυσάρεστη εξέλιξη, που ελπίζω ότι θα υπάρξει αυτοσυγκράτηση και δεν θα συνεχιστεί. Γεγονός είναι πάντως ότι αυτή τη στιγμή πρέπει να είμαστε σε εγρήγορση όλοι για να μπορέσουμε να υπερασπιστούμε τις αρχές μας, τις αξίες μας, την εδαφική μας ακεραιότητα. Ήδη, στην Ευρώπη συνεδριάζουν τα αρμόδια θεσμικά όργανα για να εξετάσουν την πολύ σοβαρή κατάσταση και τις επόμενες κινήσεις που ελπίζουμε και ευχόμαστε να επικρατήσουν η λογική και η ειρήνη.

Η Ελλάδα είναι ένα κράτος μέλος του ΝΑΤΟ, είμαστε ενεργό μέλος της ΕΕ και αυτό σημαίνει ότι, αν μας ζητηθεί, πρέπει να ανταποκριθούμε, ώστε να βοηθήσουμε να εξασφαλίσουμε την ειρήνη ακόμη πιο γρήγορα. Και πρέπει να καταλάβουν όλοι ότι εμείς θα υπερασπιστούμε τις αρχές, τις αξίες μας, τον δυτικό τρόπο ζωής». 


* Στη φωτο: Ο Ευάγγελος Μεϊμαράκης στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο

Πηγή: news247.gr



Τετάρτη, Μαρτίου 13, 2024

Κασσελάκης: Είμαστε ξεκάθαρα δεύτεροι και ανεβαίνουμε

«Κύριε Μητσοτάκη έχετε επιχειρήσει ποτέ στη ζωή σας;», διερωτήθηκε ο Στ. Κασσελάκης, αφήνοντας αιχμές και για τα «500 εκατ. δανεικά και αγύριστα» της ΝΔ. 


Για «εμμονή» του Κυριάκου Μητσοτάκη και των εκπροσώπων του μαζί του, έκανε λόγο ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Στέφανος Κασσελάκης, ξεκινώντας την ομιλία του στην εκδήλωση με τίτλο «Ελληνικό όνειρο – Ζωή με αξιοπρέπεια» ενώ την απέδωσε στις «κυλιόμενες μετρήσεις» που βλέπουν.

Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει τώρα νέα δυναμική, είπε, υπογραμμίζοντας πως είναι «ξεκάθαρα δεύτερος και ανεβαίνει» και πως αυτό οφείλεται, τόσο στην αντιπολίτευση που έχει κάνει το κόμμα στο νομοσχέδιο για τα πανεπιστήμια, όσο και στη στάση που κράτησε για την ισότητα στον γάμο. «Προφανώς αυτά έχουν μεταδώσει ένα μήνυμα», είπε χαρακτηριστικά.

«Κύριε Μητσοτάκη έχετε επιχειρήσει ποτέ στη ζωή σας;», διερωτήθηκε ο Στ. Κασσελάκης, αφήνοντας αιχμές και για τα «500 εκατ. δανεικά και αγύριστα» της ΝΔ.

«Οι τράπεζες δεν έχουν ανακεφαλαιωθεί από μάννα εξ ουρανού, αλλά από την τσέπη του Έλληνα φορολογούμενου», είπε επίσης ο Στ. Κασσελάκης, κατηγορώντας την κυβέρνηση για «θράσος να ζητάνε και τα ρέστα». Επιπλέον, της καταλόγισε πρακτικές gaslighting, δηλαδή ψυχολογικής χειραγώγησης του θύματος από τον θύτη, «να τον πείσει ότι εκείνος φταίει». Όπως ανέφερε, την ίδια στρατηγική εφαρμόζει η ΝΔ, όταν κάνει λόγο για «ατομική ευθύνη».

«Είναι καιρός να δείξουμε ότι όχι: ούτε θύματα θα γίνουμε και ότι η κοινωνία έχει ανάγκη αλληλεγγύη», ανέφερε χαρακτηριστικά.


Πηγή: www.koutipandoras.gr


Δευτέρα, Οκτωβρίου 16, 2023

Αλέξανδρος Κολιάδης: "Η νίκη είναι δική σας, η νίκη είναι των Ροδιτών - Είπαμε ενωμένοι αλλάζουμε, και το κάναμε πράξη όλοι μαζί σαν ένα!"


"Η νίκη είναι δική σας, η νίκη είναι των Ροδιτών. Είπαμε Ενωμένοι Αλλάζουμε και το κάναμε πράξη όλοι μαζί σαν ένα!", ήταν τα πρώτα λόγια του κ. Αλέξανδρου Κολιάδη ο οποίος απευθυνόμενος προς τον ροδιακό λαό σε δήλωση που εξέδωσε στην προσωπική του σελίδα σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, εξέφρασε τις ευχαριστίες του προς όλους όσοι τον υποστήριξαν, αλλά και την αισιοδοξία του για το μέλλον του νησιού. 

Υπενθυμίζουμε, πως σύμφωνα με τα αποτελέσματα του υπουργείου Εσωτερικών, ο κ. Κολιάδης έλαβε ποσοστό 57,96% στη χθεσινή εκλογική αναμέτρηση, στο δεύτερο γύρο των αυτοδιοικητικών εκλογών. 

Ολόκληρη η δήλωση του κ. Κολιάδη: 

Θέλω να ευχαριστήσω τις συμπολίτισσες και τους συμπολίτες μου για την αποψινή μεγάλη νίκη.

Η νίκη είναι δική σας, η νίκη είναι των Ροδιτών.

Είπαμε ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ και το κάναμε πράξη όλοι μαζί σαν ΕΝΑ!

Όπως κάναμε σε όλη τη διάρκεια του αξιοπρεπή αγώνα μας.

Η επόμενη ήμερα μας βρίσκει όλους μαζί ΕΝΩΜΕΝΟΥΣ όπως θα είμαστε όλοι οι Ροδίτες στη νέα σελίδα που γύρισε η Ρόδος μας.

ΕΝΩΜΕΝΟΙ κάναμε την ΑΛΛΑΓΗ, ΕΝΩΜΕΝΟΙ θα πορευτούμε ΣΑΝ ΕΝΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ για τη Ρόδο μας. 

Από τη ΡΟΔΙΑΚΗ



Τρίτη, Σεπτεμβρίου 19, 2023

Εκλογές ΣΥΡΙΖΑ: Στήριξη Παππά σε Κασσελάκη μέσω μηνύματος ενότητας – Η κοινή δήλωση (Video)


Τη στήριξή του στον Στέφανο Κασσελάκη εξέφρασε το πρωί της Τρίτης ο Νίκος Παππάς, μετά τη συνάντησή τους στη Βουλή. Σε κοινή τους δήλωση στέλνουν μήνυμα ενότητας για την επόμενη ημέρα στον ΣΥΡΙΖΑ. 

«Χτίζουμε την Μεγάλη Παράταξη της νίκης για να ανασυγκροτήσουμε την Ελλάδα με θεσμικές αλλαγές και δικαιοσύνη παντού», τονίζουν. 

«Ξεκινάμε από αυτή την Κυριακή για τη νίκη απέναντι στη Νέα Δημοκρατία. Συμμετοχή, Ενότητα, Νίκη», υπογραμμίζουν. 

Αναλυτικότερα, στην κοινή τους δήλωση επισημαίνουν τα εξής: 

«Ανταποκρινόμαστε στο μήνυμα της τεράστιας συμμετοχής του δημοκρατικού κόσμου στη διαδικασία της 17ης του Σεπτέμβρη. 

Οι 150.000 πολίτες, που περίμεναν για μία ή δύο ώρες στην ουρά, σάρωσαν σενάρια κρίσης που απεργάζονται οι πολιτικοί μας αντίπαλοι.
Έστειλαν μήνυμα ενότητας.
Ένα μήνυμα που μας δεσμεύει όλους και όλες για κοινή πορεία στη βάση της ιδρυτικής μας διακήρυξης, η οποία ψηφίστηκε ομόφωνα και η οποία συσπειρώνει τον κόσμο από την αριστερά ως το προοδευτικό κέντρο. 

Οικοδομούμε το κόμμα των μελών, με ουσιαστική συμμετοχή και απόφαση σε όλα τα επίπεδα, με περιφερειακή οργάνωση και αξιοποίηση όλων των στελεχών. Ενεργοποιούμε τα δίκτυα της παράταξης. 

Δημιουργούμε την πατριωτική, σύγχρονη, κυβερνώσα παράταξη.

Υπερασπιζόμαστε 

· την εξωτερική πολιτική που άσκησε η κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα την περίοδο 2015 – 2019. Διεκδικούμε λύσεις στην εξωτερική πολιτική στη βάση του Διεθνούς Δικαίου.
· την προοπτική μιας χώρας όπου κάθε άνθρωπος θα μπορεί να ζήσει το δικό του Ελληνικό Όνειρο: να αναπτύσσει ελεύθερα τις δυνατότητές του, με δικαιοσύνη, εντιμότητα και δημοκρατία.

Ξανακερδίζουμε

· τον κόσμο της εργασίας, τους μισθωτούς τους αυτοαπασχολούμενους, τους αγρότες, τους συνταξιούχους, τους ανθρώπους του πολιτισμού, τη μεσαία τάξη και την υγιή μικρή και μεσαία επιχειρηματικότητα.
· τον κόσμο από την αριστερά ως το προοδευτικό κέντρο.

Από σήμερα χτίζουμε την Μεγάλη Παράταξη της νίκης για να ανασυγκροτήσουμε την Ελλάδα με θεσμικές αλλαγές και δικαιοσύνη παντού.

Ξεκινάμε από αυτή την Κυριακή για τη νίκη απέναντι στη Νέα Δημοκρατία.

Συμμετοχή, Ενότητα, Νίκη». 


Δείτε επίσης: Εκλογές ΣΥΡΙΖΑ: Στηρίζει Στέφανο Κασσελάκη ο Νίκος Παππάς (Video)

Περισσότερα από το www.documentonews.gr => ΕΔΩ

Τρίτη, Απριλίου 04, 2023

ΣΥΡΙΖΑ: "Υπεύθυνη για τη «μεγάλη φυγή» των εργαζομένων στον Τουρισμό η κυβέρνηση Μητσοτάκη"


  

Σχολιάζοντας τις δηλώσεις του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στη συνάντηση με την Εκτελεστική Επιτροπή του ΣΕΤΕ χθες και στην αναφορά του για "μέρισμα επιτυχίας" στους εργαζόμενους στον τουρισμό, οι Τομεάρχες Τουρισμού του ΣΥΡΙΖΑ Κατερίνα Νοτοπούλου (βουλευτής Α΄Θεσσαλονίκης) και Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου (βουλευτής Β1 Βόρειας Αθήνας), σε κοινή τους δήλωση τονίζουν: 

"Με έκπληξη ακούσαμε τον κο Πρωθυπουργό σε συνάντηση με την εκτελεστική επιτροπή του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), να αναφέρει ότι στις βασικές πολιτικές προτεραιότητες της Κυβέρνησής του είναι όλοι να έχουν « ίδιο μέρισμα επιτυχίας από την ανάπτυξη του τουριστικού μας προϊόντος», υποσχόμενος στους εργαζόμενους στον τουρισμό καλύτερους μισθούς και  καλύτερες συνθήκες εργασίας. 

Ο κ. Μητσοτάκης ξεχνά ότι οι χαμηλοί μισθοί και οι  άθλιες συνθήκες εργασίας που έχουν ως συνέπεια τη μεγάλη φυγή των εργαζομένων στον τουρισμό -επισιτισμό, είναι αποτέλεσμα ακριβώς της δικής του πολιτικής. 

Μέχρι σήμερα, η κυβέρνηση της ΝΔ αρνείται να  κηρύξει  υποχρεωτική την από 15-12-2022 κλαδική συλλογική σύμβαση εργασίας ξενοδοχοϋπαλλήλων. Αρνείται επομένως την επέκταση της εφαρμογής της σε όλες τις αντίστοιχες επιχειρήσεις της Χώρας 

Αρνείται, έτσι ο Υπουργός Εργασίας την επέκταση της αύξησης των μισθών επιτρέποντας παράλληλα στους εργοδότες να μειώνουν του μισθούς των εργαζομένων στον τουρισμό με αιτιολογία ότι δεν είναι μέλη της εργοδοτικής οργάνωσης που την υπέγραψε. 

Αρνείται, ακόμη για 80.000 εποχικά εργαζόμενους στον επισιτισμό -τουρισμό την επιμήκυνση του χρονικού ορίου του επιδόματος ανεργίας για 2 επιπλέον μήνες. 

Ξεχνά όμως ότι για το 80% των εποχικά εργαζομένων στον τουρισμό το επίδομα έληξε τον Δεκέμβριο το 2022. Για το υπόλοιπο 20% τον Ιανουάριο 2023. Και ότι από κει και πέρα και μέχρι τον Απρίλιο δεν υπάρχει εισόδημα γι αυτούς. Όσοι δε τυχεροί επαναπροσληφθούν τον Απρίλιο, θα πληρωθούν τον Μάιο του 2023. 

Η μετάκληση εργαζομένων από τρίτες χώρες να εργαστούν στον  Τουρισμό,  δείχνει την πραγματική πρόθεση της κυβέρνησης να αντιμετωπίσει την άτακτη φυγή των εργαζομένων στον τουρισμό όχι με μέτρα υπέρ αυτών, αλλά με αντικατάστασή τους από  πολίτες τρίτων χωρών, οι οποίοι θα εργάζονται με πολύ χαμηλότερες αμοιβές και για περισσότερες ώρες, σε χειρότερες συνθήκες. 

Αν οι εργαζόμενοι βρίσκονταν πράγματι στις προτεραιότητες του κ. Πρωθυπουργού, οι θέσεις θα καλύπτονταν ήδη από  Έλληνες εργαζόμενους. 

Δηλώσεις σαν αυτές, εν μέσω προεκλογικής περιόδου αποσκοπούν στον αποπροσανατολισμό του Ελληνικού λαού. 

Ο Ελληνικός λαός  γνωρίζει την πολιτική της κυβέρνησης της ΝΔ. Γνωρίζει ότι η κυβέρνηση αυτή δεν μπορεί να εγγυηθεί την βελτίωση της ποιότητας της εργασίας και της ζωής του. 

Είναι η ώρα της μεγάλης πολιτικής αλλαγής". 


Με πληροφορίες από www.tornosnews.gr 

Τρίτη, Μαρτίου 28, 2023

Στις 21 Μαΐου οι πολίτες επιστρέφουν τον λογαριασμό



Την υπόσχεση προοδευτικής κυβέρνησης συνεργασίας στις 22 Μαΐου επανέλαβε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, ο οποίος σε δήλωσή του τόνισε ότι στις 21 Μαΐου, ημέρα εκλογών όπως ανακοινώθηκε από τον Κυριάκο Μητσοτάκη, οι πολίτες θα επιστρέψουν τον λογαριασμό στην κυβέρνηση Μητσοτάκη.

Από τη Λειβαδιά, όπου κάνει περιοδεία, ο Αλέξης Τσίπρας τόνισε ότι «η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών συνεχίζει να ανεβαίνει το Γολγοθά της ακρίβειας. Νοικοκυριά και επιχειρήσεις σηκώνουν πλέον τα χέρια ψηλά μπροστά στην αισχροκέρδεια, γιατί πολύ απλά δεν βγαίνει ο λογαριασμός».

Και πρόσθεσε: 

«Την ίδια στιγμή η κυβέρνηση φαίνεται να συνεχίζει να είναι στον κόσμο της. Ο υπουργός Ανάπτυξης μας λέει ότι ήδη οι τιμές έχουν πέσει, ο άλλος όμως των Οικονομικών μας λέει ότι παρά το 16% του πληθωρισμού στα τρόφιμα, οι τιμές θα ανέβουν και άλλο. Αυτή η περιπέτεια έρχεται η στιγμή που θα τελειώσει. Έμειναν λίγες εβδομάδες υπομονής και η μεγάλη αλλαγή που έχει ανάγκη ο τόπος έρχεται».

«Στις 21 του Μάη οι πολίτες θα επιστρέψουν στην κάλπη τον λογαριασμό που δεν βγαίνει. Και την επόμενη κιόλας μέρα, χωρίς δεύτερες εκλογές και περιπέτειες, μία προοδευτική κυβέρνηση συνεργασίας θα αναλάβει το δύσκολο έργο της αναγέννησης της πατρίδας μας, της ανάταξης της οικονομίας, της στήριξης της κοινωνίας», τόνισε ο Αλέξης Τσίπρας. 


Τετάρτη, Οκτωβρίου 26, 2022

Δήλωση Μάνου Κόνσολα για την απώλεια Αριστοτέλη Παυλίδη


Ο Βουλευτής Δωδεκανήσου κ.Μάνος Κόνσολας, έκανε την ακόλουθη δήλωση για την απώλεια του πρώην Υπουργού κ.Αριστοτέλη Παυλίδη:

'' Ο Τέλης, για τους φίλους του αλλά και για όλους μας, συνομιλεί πλέον με την ιστορία.

Όπως συνομιλούσε για 45 χρόνια, σχεδόν μισόν αιώνα, με τους πολίτες της Δωδεκανήσου που τον τίμησαν σε συνεχείς εκλογικές αναμετρήσεις με τη στήριξη και την εμπιστοσύνη τους.

Είχε πολύπλευρη προσφορά, πολλά από τα έργα που έγιναν στα νησιά μας έχουν τη δική του σφραγίδα.

Είχε όμως και μια άμεση και αδιαμεσολάβητη σχέση με τους πολίτες.

Τους ένιωθε και τον ένιωθαν οικογένεια.

Ήταν ο πρώτος που μίλησε για την ανάγκη νησιωτικής πολιτικής, υπερασπιζόταν με πάθος τις θέσεις του, τις ιδέες του αλλά κρατούσε πάντα την πολιτική αντιπαράθεση σε επίπεδα ευπρέπειας.

Σήμερα υπάρχουν πολλοί στα Δωδεκάνησα που αισθάνονται το βάρος αυτής της απώλειας, που νιώθουν ότι έχασαν ένα δικό τους άνθρωπο.

Στην οικογένεια του εκφράζω τα ειλικρινή μου συλλυπητήρια.''



Παρασκευή, Ιουλίου 15, 2022

Ο γνωστός σκηνοθέτης... - Ένας ατάλαντος πρωτοετής που συμπεριφέρεται ως ο Απόλυτος Άρχοντας


 

Ένας ατάλαντος πρωτοετής που συμπεριφέρεται ως ο Απόλυτος Άρχοντας 

Κώστας Φέρρης -  

Εκείνο που με τρομάζει περισσότερο, είναι η ανάδειξή του από πληθώρα Αυλοκολάκων, Σφουγγοκωλάριων και Σουσούδων, σε… μέγιστο καλλιτέχνη, ανυπέρβλητο ηθοποιό, μοναδικό σκηνοθέτη! Ακόμα και… θεωρητικό θεατρολόγο, που ξεπερνάει έναν Μίνω Βολανάκη, έναν Σπύρο Ευαγγελάτο, έναν Αλέξη Σολωμό!

Στην πραγματικότητα πρόκειται για έναν εντελώς ατάλαντο πρωτοετή δραματικής σχολής, του οποίου η «υποκριτική» είναι μία παρωδία Ροντηρικού στόμφου, με λίγο πασπάλισμα από Κάρολο Κουν. Αδέξιος, αμήχανος, άναρθρος, αψυχολόγητος, θα έπρεπε να είναι ένα παράδειγμα προς αποφυγήν για κάθε νέο –ή και παλαιότερο- ηθοποιό.

Μία μυθοποιημένη «νούλα» όπως είχε πει κάποτε ο Αλμπερτάτζι για κάποιον άλλο, που πίστεψε τις κολακείες, και πήρε τον ελλειπή εαυτό του στα σοβαρά. Με αποτέλεσμα να αφοδεύει ασύστολα στους θρόνους του Βασιλιά Ληρ και της Λέηντυ Μάκμπεθ, βοηθούσης της αμορφωσιάς στην οποία μας βούλιαξε η σύγχρονη παιδεία, μαζί με την ευπιστία πολλών νέων. Αυτά όλα του έδωσαν τον αέρα να συμπεριφέρεται ως ο Απόλυτος Άρχοντας, στον οποίο όλα επιτρέπονται. Αφού άλλωστε ολόκληρη Υπουργός, αναγνωρίζει το… «ταλέντο» του, συγχέοντας την υποκριτική με την υποκρισία.

Κι έλεγα τόσα χρόνια, δε θα βρεθεί άραγε εκείνο το αθώο παιδάκι του Άντερσεν, που αναφωνεί έκπληκτο «καλέ, ο βασιλιάς είναι γυμνός»; Όχι μόνο για να συνειδητοποιήσουμε ξαφνικά την αλήθεια, αλλά και να πετάξουμε τους αυλοκόλακες στ’ αζήτητα. Όχι γιατί είναι απλά και μόνο συνένοχοί του, αλλά καταδικάζονται στη συνείδησή μας ως ηθικοί αυτουργοί της εγκληματικής αλαζονείας του κ. Δημήτρη Λιγνάδη 

Η δήλωση του Κώστα Φέρρη έγινε στο documentonews.gr

Σκίτσο του Γιάννη Δερμεντζόγλου.

Νεότερες ειδήσεις-->> tvxs.gr 


 


 

 

 

Τρίτη, Φεβρουαρίου 08, 2022

Τουλουπάκη για Novartis: "Τίτλος τιμής και αναγνώρισης η κλήση προς απολογία μου"


 

Κλήση να απολογηθεί ως κατηγορούμενη για το σκάνδαλο Novartis έλαβε η πρώην επικεφαλής της Εισαγγελίας Διαφθοράς, Ελένη Τουλουπάκη.

 

Ως κατηγορούμενη καλείται να καταθέσει ενώπιον της ελληνικής Δικαιοσύνης η πρώην εισαγγελέας Διαφθοράς, Ελένη Τουλουπάκη για την υπόθεση Novartis, για την οποία όπως τόνισε, από την πρώτη στιγμή που η υπόθεση έφτασε στην Εισαγγελία Διαφθοράς εκείνη και οι συνάδελφοί της δέχτηκαν ακραίες συκοφαντικές επιθέσεις και πιέσεις κάθε είδους. 

Η ίδια προχώρησε σε δήλωση αναφορικά με την κλήση προς απολογία που έλαβε, τονίζοντας μεταξύ άλλων πως κατά τη διάρκεια της διερεύνησης της υπόθεσης "ενήργησα με γνώμονα την αλήθεια για το δημόσιο συμφέρον, ότι δεν υπέκυψα σε πιέσεις, ότι ανέδειξα και εγώ για την πατρίδα μου το σκάνδαλο, το οποίο κόστισε τόσο ακριβά στη χώρα μας, στην Ευρώπη και σε χιλιάδες ανθρώπους που στερήθηκαν το δικαίωμα πρόσβασης στην υγεία".

Αναλυτικά η δήλωσή της:

Τα τελευταία 3 χρόνια η ελληνική κοινωνία παρακολουθεί τη συστηματική προσπάθεια μετατροπής ενός τεράστιου διεθνούς σκανδάλου στην αποκαλούμενη ως «σκευωρία Novartis». Από την πρώτη στιγμή που η υπόθεση έφτασε στην Εισαγγελία Διαφθοράς δεχθήκαμε ακραίες συκοφαντικές επιθέσεις και πιέσεις κάθε είδους, προκειμένου να παρακωλυθούμε στο έργο μας και να καταστούμε εν τέλει οι ίδιοι κατηγορούμενοι, ως τάχα μέλη εγκληματικής οργάνωσης.

Στο πλαίσιο της συντεταγμένης και οργανωμένης αυτής προσπάθειας εναντίον μας, καταπατήθηκε κάθε έννοια του κράτους δικαίου και διάκρισης των εξουσιών, μεταξύ άλλων, με ωμές παρεμβάσεις πολιτικών στο ανώτατο επίπεδο, που προεξοφλούσαν το αποτέλεσμα ήδη από την έναρξη διερεύνησης της υπόθεσης και που, δυστυχώς, οι δικαστικές εξελίξεις δείχνουν απλά να τις επικυρώνουν.

Ως απάντηση στη θεσμική εκτροπή και έκπτωση, εγώ και οι συνυπηρετήσαντες με εμένα εισαγγελείς, παραμείναμε αταλάντευτα πιστοί στο Σύνταγμα και επιτελέσαμε το καθήκον μας, με εντιμότητα και ευσυνειδησία, προσηλωμένοι στην αναζήτηση της αλήθειας και στην απόδοση του δικαίου, όπως οφείλαμε να κάνουμε. Οι κατήγοροί μας γνωρίζουν καλύτερα από όλους ότι διωκόμαστε ακριβώς γι΄ αυτό.

Σήμερα καλούμαι από την ελληνική δικαιοσύνη να απολογηθώ ως κατηγορούμενη. Για εμένα λοιπόν αυτή η κλήση προς απολογία είναι τίτλος τιμής. Τίτλος αναγνώρισης ότι ενήργησα με γνώμονα την αλήθεια για το δημόσιο συμφέρον, ότι δεν υπέκυψα σε πιέσεις, ότι ανέδειξα και εγώ για την πατρίδα μου το σκάνδαλο, το οποίο κόστισε τόσο ακριβά στη χώρα μας, στην Ευρώπη και σε χιλιάδες ανθρώπους που στερήθηκαν το δικαίωμα πρόσβασης στην υγεία. Ειμαι πεπεισμένη για την δικαίωση αλλωστε η εντιμότητα και η ακεραιότητα είναι ιδιότητες αυθύπαρκτες δεν ετεροπροσδιορίζονται.

Ως γνήσιο τέκνο της ιδιαίτερης πατρίδας μου, της Κρήτης, «δεν φοβάμαι τίποτα», εχω την ελπίδα μου στο Θεό και γιαυτό είμαι ελεύθερη. Μου αρκεί που επιτέλεσα τον καθήκον μου στο ακέραιο. Αυτή η βεβαιότητα και η ηρεμία θα είναι το οριστικό ζητούμενο για τους αληθινούς σκευωρούς που ήδη ατενίζουν την ιστορική καταδίκη τους. Αντίθετα

η δική μου μόνη απάντηση και ακλόνητη θέση είναι η δέσμευσή μου, ότι θα εξακολουθήσω να υπηρετώ την αλήθεια και το δίκαιο, με σθένος, πραγματικά «μέχρι τέλους». 

 

Νεότερες ειδήσεις από news247.gr ==>> ΕΔΩ 

 

 

 

Πέμπτη, Φεβρουαρίου 03, 2022

Βόμβα Τζανάκη: Θα εμφανιστεί και νέο στέλεχος κορονοϊού...


 

Τι λέει ο καθηγητής για τα δυο σενάρια εξέλιξης της πανδημίας - Βόμβα για νέο στέλεχος κορονοϊού - Τι ελπίζει να συμβεί 

Τη βεβαιότητα για την εμφάνιση ενός νέου άγνωστου στελέχους κορονοϊού εξέφρασε ο ο καθηγητής Πνευμονολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης Νίκος Τζανάκης.

Ο ίδιος, μιλώντας στον ΣΚΑΪ, κατέθεσε την ανησυχητική εκτίμηση ότι θα εμφανιστεί και νέο στέλεχος του κορονοϊού για το οποίο, όπως είναι αναμενόμενο, δεν μπορεί να γνωρίζει ακόμα περισσότερα. 

Όπως σημείωσε ο ίδιος: «Ενδεχομένως να δούμε και επιδείνωση των δεικτών αν εμφανιστεί νέα υποπαραλλαγή. Ένα κύμα πάνω στο κύμα, ίσως μια μεγαλύτερη έξαρση αναμένεται, ο ιός δεν έχει εξαντλήσει τις εκπλήξεις του», ενώ συνέχισε εκφράζοντας την ελπίδα ότι: «το νέο στέλεχος να είναι λιγότερο νοσογόνο και να μην επιβαρύνει το ΕΣΥ».

Τα δυο σενάρια εξέλιξης της πανδημίας 

Σε ότι αφορά τα δυο σενάρια για την εξέλιξη της πανδημίας, ο καθηγητής ανέφερε ότι το πρώτο είναι να κυλήσει ο Φεβρουάριος με 15.000 έως 20.000 κρούσματα ημερησίως και το δεύτερο να υπάρξει αναζωπύρωση της πανδημίας 

Όπως συγκεκριμένα είπε ο ίδιος: «Περιμέναμε να αρχίσει να μειώνεται από αυτή την εβδομάδα ο αριθμός των νεκρών, δε φαίνεται αυτό, είμαστε σε 2 εβδομάδες κορύφωσης ελπίζουμε τις επόμενες μέρες να βλέπουμε κάτω από 90 νεκρούς την ημέρα και σταδιακά να πέσουμε περαιτέρω» σημείωσε.

 

Νεότερες ειδήσεις και Videos από koutipandoras.gr ==>> ΕΔΩ

 

Παρασκευή, Ιουλίου 23, 2021

Κατερίνα Νοτοπούλου: Ποιο είναι το σχέδιο για τους προορισμούς που «κοκκινίζουν»;


 

"Η κυβέρνηση άφησε ανοχύρωτα τα νησιά και τον τουρισμό, υποεκτίμησε την πανδημία, εγκατέλειψε επιχειρηματίες και εργαζόμενους στον τουρισμό που βρίσκονται σε κατάσταση αγωνίας και αβεβαιότητας", τονίζει σε δήλωσή της η Τομεάρχης Τουρισμού Κατερίνα Νοτοπούλου, επισημαίνοντας:

"Άφησαν τα νησιά να «κοκκινίσουν» και τώρα δεν έχουν απάντηση: Ποιο είναι το σχέδιο τους για τους προορισμούς που «κοκκινίζουν»;"

Αναλυτικά η δήλωση της κυρίας Νοτοπούλου:

Θυμήθηκε να ασχοληθεί με την Κρήτη ο κ. Θεοχάρης αφού το νησί κοκκίνισε.

Που είναι το covid free καλοκαίρι του κ. Μητσοτάκη; Ποια ακριβώς είναι η προετοιμασία του κ. Θεοχάρη έναντι της ‘Δ’ που θα γινόταν η καλύτερη διαφήμιση της χώρας;

Καμία. Δεν πήραν κανένα μέτρο. Αντί να ενισχύσουν το ΕΣΥ, τις δομές στα νησιά, να εμβολιάσουν έγκαιρα τον πληθυσμό, να εφαρμόσουν ένα αξιόπιστο σύστημα ιχνηλάτησης και εκτεταμένο testing στην κοινότητα, προτίμησαν να θυσιάσουν το τουριστικό προϊόν για να σώσουν τις εμμονές τους.

Η κυβέρνηση άφησε ανοχύρωτα τα νησιά και τον τουρισμό, υποεκτίμησε την πανδημία, εγκατέλειψε επιχειρηματίες και εργαζόμενους στον τουρισμό που βρίσκονται σε κατάσταση αγωνίας και αβεβαιότητας.

Άφησαν τα νησιά να «κοκκινίσουν» και τώρα δεν έχουν απάντηση:

Ποιο είναι το σχέδιο τους για τους προορισμούς που «κοκκινίζουν»;

Χρειάζεται άμεσα να αναληφθούν οι αναγκαίες πρωτοβουλίες για να μην ξαναζήσουμε άλλη δυσφήμιση του τουρισμού μας, αλλά και υγειονομική επιβάρυνση.

 

Πηγή: tornosnews.gr

Πέμπτη, Ιουνίου 24, 2021

Νοτοπούλου για τουρισμό: Ψάχνει «Σωσίβιο» μπροστά στις τεράστιες ευθύνες του ο κ. Μητσοτάκης


 

Για «κατά φαντασίαν επιτυχίες της κυβέρνησης» κάνει λόγο η τομεάρχης Τουρισμού της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία, ασκώντας σφοδρή κριτική στον Κυριάκο Μητσοτάκη που «δεν έλυσε ουσιαστικά κανένα πρόβλημα» του κλάδου που αγωνιά.

Η Κατερίνα Νοτοπούλου εγκαλεί τον «αποξενωμένο από την πραγματικότητα» πρωθυπουργό επειδή συνεχίζει «την τακτική των "δανεικών", αντί των άμεσων ενισχύσεων, χωρίς ουσιαστικές λύσεις, τους έστειλε στα νύχια των funds και στα γκισέ των τραπεζών, παραπέμποντας τους επιχειρηματίες του κλάδου αόριστα στο Ταμείο Ανάκαμψης για δανεισμό».

Η βουλευτής Α' Θεσσαλονίκης υπενθυμίζει ότι η αξιωματική αντιπολίτευση έχει καταθέσει πλέγμα προτάσεων για τον τουρισμό και καλεί την κυβέρνηση «με αίσθημα ευθύνης για τη συμβολή του κλάδου στην πρόοδο και την ευημερία της χώρας, να σεβαστεί και να στηρίξει το εθνικό μας κεφάλαιο».

Η δήλωση της Τομεάρχη Τουρισμού του ΣΥΡΙΖΑ - ΠΣ

Στην πιο κρίσιμη περίοδο για τον ελληνικό τουρισμό, με την αβεβαιότητα να κυριαρχεί σε όλο τον κλάδο ως το μόνο δεδομένο, ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης εμφανίστηκε στη Γενική Συνέλευση του ΣΕΤΕ αποξενωμένος από την πραγματικότητα.

Αφού ο κ. Μητσοτάκης «ευλόγησε τα γένια του» και πανηγύρισε τις κατά φαντασίαν επιτυχίες της κυβέρνησής του - που πολλάκις έχει «αποκαθηλώσει» ο διεθνής Τύπος - δεν έλυσε ουσιαστικά κανένα πρόβλημα, τη στιγμή που όλος ο κόσμος του τουρισμού αγωνιά και αντιμετωπίζει πλέον πρόβλημα επιβίωσης.

Αντιθέτως, ο κ. Μητσοτάκης, συνεχίζοντας την τακτική των "δανεικών", αντί των άμεσων ενισχύσεων, χωρίς ουσιαστικές λύσεις, τους έστειλε στα νύχια των funds και στα γκισέ των τραπεζών, παραπέμποντας τους επιχειρηματίες του κλάδου αόριστα στο Ταμείο Ανάκαμψης για δανεισμό.

Εδώ και μήνες ζητούμε από την κυβέρνηση με αίσθημα ευθύνης για τη συμβολή του κλάδου στην πρόοδο και την ευημερία της χώρας, να σεβαστεί και να στηρίξει το εθνικό μας κεφάλαιο, τον ελληνικό τουρισμό.

Εδώ και μήνες καταθέσαμε πλέγμα προτάσεων και καλέσαμε την κυβέρνηση να αναλάβει πρωτοβουλίες για να προλάβει τα χειρότερα. Τώρα που η ανικανότητα και η έλλειψη σχεδίου δεν κρύβονται άλλο, αντί για πλοία με τουρίστες, ο κ. Μητσοτάκης πετά «σωσίβια» στη θάλασσα των ευθυνών του, μπας και σωθεί.

Ο κλάδος όμως και η ελληνική κοινωνία έχουν καταλάβει και απαιτούν λύσεις.

 

Πηγή: efsyn.gr 

 

Παρασκευή, Ιουνίου 18, 2021

Γι' ακόμη μια φορά το κυβερνητικό αφήγημα περί επιτυχίας του Τουρισμού καταρρέει


 

Κοινή δήλωση της τομεάρχη Τουρισμού της ΚΟ ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία Κ. Νοτοπούλου και του τομεάρχη Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής Ν. Σαντορινιού

Τη στιγμή που η ελληνική κυβέρνηση πανηγυρίζει για την επιτυχή επανεκκίνηση της κρουαζιέρας, έντονες είναι οι αντιδράσεις από επαγγελματίες και τοπικούς φορείς για τους όρους που έχουν τεθεί από τους διαχειριστές της κρουαζιέρας.
 

Οι επαγγελματίες εκφράζουν έντονη δυσαρέσκεια και πλήρη διαφωνία καθώς υπό το πρόσχημα της υγειονομικής προστασίας, οι τουρίστες κατά την αποβίβασή τους από το κρουαζιερόπλοιο ακολουθούν υποχρεωτικά πρόγραμμα «bubble» που τους απαγορεύει ρητά να προβούν σε οποιαδήποτε αγορά από τις τοπικές επιχειρήσεις.
 

Η έναρξη της πολυπόθητης κρουαζιέρας υπό αυτές τις προϋποθέσεις δεν μπορεί να έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα στις τοπικές κοινωνίες.
 

Καλούμε την κυβέρνηση και τον Υπουργό Τουρισμού, να αντιληφθούν την κρισιμότητα της κατάστασης και επιτέλους να εργαστούν για τον ελληνικό τουρισμό και τους ανθρώπους του.
 

Ο κ. Θεοχάρης και ο κ. Πλακιωτάκης αντί να πανηγυρίζουν για την επιτυχή επανεκκίνηση της κρουαζιέρας όφειλαν να έχουν έρθει σε συνεννόηση με τις εταιρείες κρουαζιέρας ώστε να βρεθεί τρόπος- τηρουμένων πάντα όλων των απαραίτητων υγειονομικών μέτρων- η κρουαζιέρα να συνεχίσει να αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της οικονομίας στις τοπικές κοινωνίες.

 

santorinios.com

 

Τετάρτη, Φεβρουαρίου 24, 2021

Ν. Σαντορινιός: Την ώρα που η ελληνική κοινωνία αγωνιά για την πορεία της πανδημίας...


 

 

Την ώρα που η ελληνική κοινωνία αγωνιά για την πορεία της πανδημίας, ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, όχι μόνο εμβολιάστηκε εκτός σειράς στη Χάλκη, αλλά μετά έφαγε και σε ψαροταβέρνα. Αναμένουμε άμεσα πειστικές απαντήσεις -

«Τα ρεπορτάζ που βλέπουν το φως της δημοσιότητας για τον εμβολιασμό του Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου, κ. Γιώργου Χατζημάρκου, στη Χάλκη, παραβιάζοντας τη σειρά της προβλεπόμενης διαδικασίας, προκαλούν το κοινό αίσθημα και δημιουργούν πολλά ερωτηματικά στους πολίτες. Δυστυχώς, οι μέχρι τώρα εξηγήσεις που δόθηκαν από τον ίδιο, όχι μόνο δεν έχουν κανένα ψήγμα αλήθειας, αλλά προσβάλουν κάθε πολίτη που αγωνιά για το μέλλον της πανδημίας και την υγεία της οικογένειάς του.

Όπως μαρτυρούν οι υπεύθυνοι της διαδικασίας, ο κ. Χατζημάρκος είχε καταχωρηθεί από την προηγούμενη μέρα στη λίστα εμβολιασμού του Ιατρείου της Χάλκης και επομένως η μετάβαση του στο νησί δεν έγινε για υπηρεσιακούς λόγους, όπως ο ίδιος ψευδώς αναφέρει, αλλά μόνο και μόνο για να εμβολιαστεί, εκτός σειράς! Ταυτόχρονα όπως καταγγέλλει ο επικεφαλής της μειοψηφίας του Δήμου Χάλκης, τουλάχιστον δυο μόνιμοι κάτοικοι του ακριτικού νησιού έμειναν εκτός λίστας εμβολιασμού, ενώ το δικαιούνταν, αντίθετα με όσα δηλαδή αναφέρει το Δελτίου Τύπου του Περιφερειάρχη και του Δημάρχου Χάλκης.

Η προκλητική συμπεριφορά του κ. Περιφερειάρχη, που ακολουθεί κατά πόδας το παράδειγμα άλλων «ανέμελων» αρίστων της ΝΔ, είχε ως αποκορύφωμα το γεγονός ότι μετά τον παράτυπο και εκτός σειράς εμβολιασμό του, κάθισε να γευματίσει, συνοδεία συνεργατών και φίλων, σε ψαροταβέρνα του νησιού, που άνοιξε για την «περίσταση», παραβιάζοντας έτσι κάθε υγειονομικό περιορισμό!

Όπως είναι προφανές, οι συγκεκριμένες συμπεριφορές έχουν προκαλέσει τη μήνιν των πολιτών, ιδίως των νησιωτών. Αν άμεσα δεν δοθούν οι πρέπουσες εξηγήσεις και συνεχιστεί η προσπάθεια συγκάλυψής των γεγονότων με ψέματα, τότε ακόμη και η συγγνώμη που οφείλει ο κ. Περιφερειάρχης να ζητήσει, δεν θα είναι πια αρκετή».

 

Πηγή: http://santorinios.com

Παρασκευή, Φεβρουαρίου 19, 2021

Βρετανός υπουργός Εξωτερικών: Είναι λάθος να κάνουμε υποθέσεις για το αν θα γίνουν διακοπές το καλοκαίρι


 

Είναι λάθος να κάνουμε υποθέσεις για το εάν θα είναι εφικτές οι καλοκαιρινές διακοπές το 2021, δήλωσε ο Βρετανός υπουργός Εξωτερικών, James Cleverly.

Ο κ. Cleverly μιλώντας στο BBC δήλωσε ότι ο πρωθυπουργός της Βρετανίας θα θέσει ποιοι ακριβώς περιορισμοί να χαλαρώσουν και πότε θα γίνει αυτό με όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες, όμως, όπως είπε, δε μπορούμε να δώσουμε εγγυήσεις γιατί δεν λειτουργούν έτσι οι ιοί.

Εξέφρασε την κατανόησή του σχετικά με την απογοήτευση όλων γι αυτήν την αβεβαιότητα, και τόνισε παρότι όλοι θέλουμε ένα διάλειμμα από όλα αυτά, θα ήταν λάθος να κάνουμε υποθέσεις αυτή τη στιγμή.

Πηγή φωτό: Pixabay

 

Πηγή: tornosnews.gr

 

Δευτέρα, Ιανουαρίου 11, 2021

Βιασύνες...


 Σκίτσο του Γιάννη Δερμεντζόγλου από το tvxs.gr

Αρνητικά τα 9 από τα 10 νέα μοριακά τεστ για covid-19 στους Λειψούς - Δηλώσεις Δημάρχου


 

Αρνητικά διαπιστώθηκαν πως είναι τα τα 9 από τα 10 μοριακά τεστ για covid-19, όσων είχαν βρεθεί θετικοί στα rapid test στο νησί των Λειψών. Το δέκατο θα επαναληφθεί λόγω μη επαρκούς δείγματος.

Στο νησί επικράτησε έντονη ανησυχία τις τελευταίες ημέρες καθώς βρέθηκαν 10 άτομα εκ των οποίων 4 εκπαιδευτικοί, φορείς του κορονοϊού και τέθηκαν σε τριήμερη προληπτική καραντίνα αφού δεν παρουσίασαν κανένα σύμπτωμα.

Χθες τα άτομα αυτά ελέγθηκαν στη Λέρο και μοριακά όπου διαπιστώθηκε αργά χθες το βράδυ πως τα 9 ήταν αρνητικά.

Μιλώντας στην ΕΡΤ Ν. Αιγαίου ο ο διευθυντής του Κέντρου Υγείας Πάτμου Γιώργος Τσουκαλάς εξέφρασε τον προβληματισμό του για την παρτίδα rapid test, από την οποία εντοπίστηκαν τα 10 κρούσματα στους Λειψούς, αφού τα θετικά κρούσματα επανεξεταζόμενα μοριακά στη Λέρο βγήκαν όλα αρνητικά.

«Εξετάστηκαν με rapid test 22 συνολικά άτομα και από αυτά τα 10 που αποδείχθηκαν θετικά στον κορονοϊό, γεγονός που μας προκάλεσε περιέργεια» είπε προσθέτοντας πως ενδεχομένως αυτό να οφείλεται σε προβληματική παρτίδα των rapid -test, από αυτές που έστειλε η Περιφέρεια Ν. Αιγαίου στα νησιά.

Δήμαρχος Λειψών: Νέα rapid-test άλλης όμως εταιρείας

«Στα άλλα νησιά οι έλεγχοι rabid -test, από αυτά που έστειλε η Περιφέρεια δεν παρουσίασαν κανένα πρόβλημα» είπε στην ΕΡΤ Ν.Αιγαίου σχολιάζοντας τις εξελίξεις ο δήμαρχος των Λειψών. Ο Φώτης Μάγκος υπογράμμισε πως το γεγονός είναι ανησυχητικό διότι έχουμε και άλλα 9 άτομα να εξετάσουμε σήμερα , κάτι όμως που θα γίνει όπως υπογράμμισε με rapid-test άλλης όμως εταιρείας».

Την ίδια ώρα, η δημοτική αρχή του νησιού ζητά αυστηρή τήρηση των μέτρων απ’ όλους ανεξαιρέτως προληπτική παραμονή σε καραντίνα για όσους ταξίδεψαν πρόσφατα ή ήρθαν σε οποιαδήποτε επαφή με τα 10 επιβεβαιωμένα κρούσματα.

Το δημοτικό κατάστημα και το ΚΕΠ θα παραμείνουν κλειστά για το κοινό, ενώ συνιστά στους γονείς, προληπτικά να να μη στείλουν τα παιδιά τους στο σχολείο που άνοιξε κανονικά σήμερα.

 

Πηγή: ΕΡΤ

 

 

 

Τετάρτη, Δεκεμβρίου 16, 2020

“Γιατί συζητάμε για τις κυρώσεις που δεν πήραμε κι όχι για τα 32 δις που μας έδωσαν”! Δήλωση Γεραπετρίτη (Video)


 

 

Ένα απόσπασμα της ομιλίας του υπουργού Επικρατείας Γιώργου Γεραπετρίτη στη Βουλή, κατά τη διάρκεια της συζήτησης για τον προϋπολογισμό έχει προκαλέσει αντιδράσεις και συζητήσεις. Ο κ.Γεραπετρίτης είπε ότι αντί να συζητάμε γιατί δεν πήραμε τις κυρώσεις, τις οποίες όπως είπε “ονειρεύονταν ο ΣΥΡΙΖΑ”, θα πρέπει να συζητάμε πως πήραμε 32 δις από την ΕΕ! 

Η σύνδεση είναι ατυχέστατη και είναι η δεύτερη δήλωση Γεραπετρίτη για εθνικά θέματα που προβληματίζει. Είχε προηγηθεί η δήλωση για τη νέα “κόκκινη γραμμή” στα 6 μίλια.

Θυμίζει επίσης τις κατηγορίες της ΝΔ προς την προηγούμενη κυβέρνηση ότι είχε “σώσει” περικοπές στις συντάξεις με τη συμφωνία των Πρεσπών…

Να επισημάνουμε ότι το όνομα του κ.Γεραπετρίτη ,έχει ακουστεί για τη θέση του ΥΕΘΑ σε ενδεχόμενο ανασχηματισμό.

 

Δείτε το βίντεο από το militaire.gr>> εδώ

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More