Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΠΟΧΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΠΟΧΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα, Ιουνίου 03, 2019

Ρόδος: Νέος δήμαρχος ο Αντώνης Καμπουράκης - Ρεκόρ αποχής 60%

Ολοκληρώθηκε η καταμέτρηση των ψήφων στην εκλογική αναμέτρηση του β΄γύρου για τη διεκδίκηση του δήμου Ρόδου κι έτσι τα τελικά αποτελέσματα από το υπουργείο εσωτερικών στο 100 % της ενσωμάτωσης  στα συνολικά 215 εκλογικά τμήματα, που ανέδειξαν νέο δήμαρχο  τον Αντώνη Καμπουράκη, πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου, έχουν ως εξής:

Εγγεγραμμένοι 103.584

Ψήφισαν συνολικά 41.502 πολίτες

Απ αυτούς 1.600 ψήφισαν λευκό / άκυρο.

21.166 ψήφισαν τον Αντώνη Καμπουράκη και την παράταξη "ΜΕ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΤΗ ΡΟΔΟ" δίνοντας του το ποσοστό 53,04 %.

18.736 ψήφισαν τον Φώτη Χατζηδιάκο και την παράταξη "ΡΟΔΟΣ ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΛΙΤΩΝ" δίνοντας του το ποσοστό 46,96 %. Η διαφορά τους έκλεισε στις 6,08 ποσοστιαίες μονάδες.

Η αποχή ξεπέρασε το 60% των εγγεγραμμένων πολιτών .

Σύμφωνα με τα ανεπίσημα στοιχεία που συγκέντρωσε νωρίτερα χθες και επεξεργάστηκε η ΡΟΔΙΑΚΗ, προκύπτει ότι ψήφισαν 16.400 ψηφοφόροι λιγότεροι, σε σχέση με την προηγούμενη Κυριακή.

Πιο συγκεκριμένα:

Την περασμένη Κυριακή ψήφισαν  56.312 ψηφοφόροι.

Χθές 39.912 (16.400 λιγότεροι)

Δευτέρα, Νοεμβρίου 14, 2016

Κως: Απέχουν από τα καθήκοντά τους οι δικηγόροι μέχρι 18 Νοεμβρίου

Διαμαρτύρονται για την υποστελέχωση του Πρωτοδικείου του νησιού. 

Απέχουν από τα καθήκοντά τους, από σήμερα μέχρι και τις 18 Νοεμβρίου, οι δικηγόροι της Κω, με απόφαση της γενικής τους συνέλευσης, διαμαρτυρόμενοι για την υποστελέχωση του Πρωτοδικείου του νησιού.

Ο δικηγορικός σύλλογος του νησιού, που και την προηγούμενη εβδομάδα βρισκόταν σε κινητοποιήσεις για το ίδιο θέμα, ζητά την άμεση απόσπαση πρωτοδίκη και παράλληλα συνάντηση με την πρόεδρο του Αρείου Πάγου για να εκθέσει αναλυτικά τα σοβαρά προβλήματα που υπάρχουν στην λειτουργία του Πρωτοδικείου.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ / real.gr - Nov 14, 2016

Τετάρτη, Ιουλίου 06, 2016

Οι αποφάσεις του ΣτΕ που έκριναν αντισυνταγματική την αποχή των δικηγόρων

Η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας δημοσίευσε τις υπ’ αριθ. 1466 και 1467/2017 αποφάσεις της με τις οποίες κρίθηκε ότι η πανελλαδική αποχή των δικηγόρων που ξεκίνησε 12 Ιανουαρίου 2016 και συνεχίζει έως σήμερα (το τελευταίο διάστημα έχει μετατραπεί σε στοχευμένη αποχή) είναι αντίθετη τόσο στο Σύνταγμα, όσο και στην Ευρωπαϊκή Σύβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ).

Οι σύμβουλοι Επικρατείας αναφέρουν κατ’ αρχάς ότι η πανελλαδική αποχή των δικηγόρων συνιστά «νόμιμο μέσο δράσης των Δικηγορικών Συλλόγων και δεν αντίκειται στο Σύνταγμα ή σε άλλες υπερνομεθετικές διατάξεις», αλλά υπόκεινται σε περιορισμούς που επιβάλλονται από τη φύση της δικαιοδοτικής λειτουργίας ως μιας από τις τρεις κρατικές λειτουργίες, η οποία δεν νοείται να παραλύει σε ένα κράτος δικαίου από πράξεις ή παραλείψεις των δικηγόρων, οι οποίοι συμβάλλουν στην απονομή της Δικαιοσύνης ως συλλειτουργοί της».

Όπως αναφέρουν οι δικαστές, οι αποφάσεις για την αποχή ήταν διαδοχικές (πριν λήξη η μία αποχή αποφασιζόταν η επόμενη), με τα ίδια αιτήματα και το ίδιο πλαίσιο χορήγησης αδειών στους δικηγόρους προκειμένου να μπορούν να παρίστανται ενώπιον των δικαστηρίων σε ορισμένες μόνο υποθέσεις, ενώ είχαν συνολικά μεγάλο διάστημα αποχής και σημειώνει το ΣτΕ, ότι ο συνολικός χρόνος αποχής «έχει υπερβεί κατά πολύ τον επιτρεπόμενο βραχύ χρόνο αποχής».

Αναλυτικότερα, η Ολομέλεια του ΣτΕ, με πρόεδρο τον Νικόλαο Σακελλαρίου και εισηγητή τον σύμβουλο Επικρατείας Δημήτριο Σκαλτσούνη, αποφάνθηκαν ότι η πανελλαδική αποχή διαρκείας παραβιάζει Συνταγματικές αρχές, που είναι:

- Το άρθρο 25 του Συντάγματος που καθιερώνει την αρχή της αναλογικότητας και απαγορεύει την καταχρηστική άσκηση δικαιώματος.

- Το άρθρο 26 που καθιερώνει την υποχρέωση του κράτους να διασφαλίζει την εύρυθμη λειτουργία των δικαστηρίων και την αποτελεσματική απονομή της Δικαιοσύνης.

- Το άρθρο 20 του Συντάγματος που καθιερώνει το δικαίωμα δικαστικής προστασίας.

- Το άρθρο 5 του Συντάγματος που κατοχυρώνει την επαγγελματική ελευθερία και το δικαίωμα ελεύθερης ανάπτυξης της προσωπικότητας.

- Το άρθρο 6 της ΕΣΔΑ που καθιερώνει το δικαίωμα σε δίκαιη δίκη, η οποία περιλαμβάνει το δικαίωμα των διαδίκων να υπερασπίζουν τις υποθέσεις τους με δικηγόρο της εκλογής τους.


nooz - Jul 06, 2016

Σάββατο, Απριλίου 23, 2016

ΠΑΜΑΚ: Κυνικοί οι Έλληνες με το πολιτικό σύστημα. Μόλις το 37% θεωρεί τη Δημοκρατία το καλύτερο πολίτευμα...

Μεγάλη καχυποψία παρουσιάζει η πλειοψηφία των Ελλήνων απέναντι στους πολιτικούς θεσμούς και φορείς, σύμφωνα με έρευνα της Μονάδας Ερευνών Κοινής Γνώμης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας για λογαριασμό του Dukakis Center for Public and Humanitarian Services, την οποία δημοσίευσε η εφημερίδα «Καθημερινή». Σημαντικό στοιχείο είναι το γεγονός ότι μικρό είναι το ποσοστό των Ελλήνων που πιστεύουν ότι η Δημοκρατία αποτελεί το καλύτερο πολίτευμα.
Σύμφωνα με τα ευρήματα, περίπου ένας στους δύο (47%) θεωρεί πως τον εκφράζει η άποψη «δημοκρατία έχουμε μόνο στο όνομα και όχι στην ουσία», ενώ το 18% θα προτιμούσε «λιγότερη δημοκρατία και περισσότερη ευημερία». Ακόμα, μόνο το 37% των Ελλήνων συμφωνεί πως η δημοκρατία είναι το καλύτερο πολίτευμα, παρά τα προβλήματα.

Απαξιωτική είναι και η στάση των Ελλήνων απέναντι στις εκλογές, καθώς το 45% των ατόμων που πήραν μέρος στην έρευνα θεωρεί πως δεν έχει νόημα η συμμετοχή στις εκλογές, καθώς «γίνεται ό,τι θέλουν οι ξένοι». Την ίδια στιγμή, η πλειοψηφία των πολιτών δείχνει εμπιστοσύνη απέναντι στους αστυνομικούς (52%) και τους δικαστές (44%). Όσο αφορά τα συναισθήματα οργής των πολιτών, αυτά έχουν ως δέκτες κυρίως τους βουλευτές (28,5%), με τους πρωθυπουργούς να ακολουθούν με 25%.
Όπως επισημαίνει η «Καθημερινή», το πιο ανησυχητικό από όλα είναι το γεγονός η κρίση εμπιστοσύνης προς την Δημοκρατία είναι εντονότερη στους νέους. Το 61,5 των νέων ηλικίας 18-34 θεωρούν ότι δεν έχουμε πραγματική Δημοκρατία. Αυτή η απογοήτευση των νέων, σύμφωνα με την εφημερίδα, μπορεί να ερμηνευτεί από το γεγονός ότι οι ψηφοφόροι που ψήφισαν «Όχι» στο δημοψήφισμα του καλοκαιριού ήταν κυρίως νεαρής ηλικίας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα και με άλλες έρευνες που έχουν λάβει χώρα τα τελευταία χρόνια σε Ευρώπη και Αμερική, η φιλελεύθερη δημοκρατία δεν ασκεί την ίδια γοητεία στους πολίτες σε σχέση με το παρελθόν. Όπως αναφέρουν οι ερευνητές, Νίκος Μαραντζίδης και Γιώργος Σιάκας, υπάρχει μια στροφή προς τον πολιτικό κυνισμό, που περιγράφεται ως το αίσθημα έλλειψης εμπιστοσύνης προς τους πολιτικούς και το πολιτικό σύστημα. Όσο περισσότεροι όμως είναι οι κυνικοί ψηφοφόροι, τόσο λιγότερες οι πιθανότητες να είναι ενεργοί πολίτες.

Πηγή:  huffingtonpost - Apr 23, 2016

Τετάρτη, Απριλίου 06, 2016

Απέχουν οι φοροτεχνικοί από την υποβολή δηλώσεων

Κλείνουν τα κομπιούτερ τους οι λογιστές – φοροτεχνικοί, οι οποίοι ανακοίνωσαν την αποχή από την υποβολή φορολογικών δηλώσεων, λίγες ώρες μετά το άνοιγμα της εφαρμογής στο TAXIS. Παράλληλα, αύριο προχωρούν σε αποκλεισμούς εφοριών σε όλη τη χώρα.
Διαμαρτύρονται για τις προωθούμενες αλλαγές στο ασφαλιστικό, σε σχέση με το νέο τρόπο υπολογισμού των εισφορών τους, ο οποίος οδηγεί στην καταβολή του 70% και πλέον του εισοδήματός τους σε φόρους και ασφαλιστικές εισφορές.

«Εάν εφαρμοστεί το νέο σύστημα υπολογισμού των εισφορών, του χρόνου θα είναι αδύνατη η υποβολή φορολογικών δηλώσεων, γιατί – πολύ απλά – δε θα υπάρχουν λογιστικά γραφεία και ελεύθεροι επαγγελματίες, αφού θα έχουν βάλει λουκέτο», δήλωσε ο Πρόεδρος του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, Κωνσταντίνος Κόλλιας.

«Καλούμε όλους τους Συναδέλφους να βάλουν κατά μέρος τα πολιτικά και συνδικαλιστικά «εγώ» τους και να απέχουν από την υποβολή δηλώσεων, ώστε το μήνυμα αντίδρασης να είναι ηχηρό, γιατί όλοι μαζί μπορούμε», τόνισε ο Πρόεδρος της Π.Ο.Φ.Ε.Ε., Βασίλης Καμπάνης.

«Οι οικονομολόγοι – λογιστές φοροτεχνικοί – στηρίζουν τον επιστημονικό τους φορέα και αποφάσισαν να απέχουν από την υποβολή των φορολογικών δηλώσεων ως ένδειξη διαμαρτυρίας στο προωθούμενο ασφαλιστικό νομοσχέδιο», δήλωσε ο εκπρόσωπος της Π.Ο.Ο.Ε.Ε.Ε., Παναγιώτης Θεοδωρακόπουλος.

Σε πρώτη φάση, η αποχή θα διαρκέσει έως και τις 18 Απριλίου, οπότε και θα συνεδριάσουν εκ νέου, για να καθορίσουν την περαιτέρω στάση τους.

euro2day - Apr 06, 2016

Τρίτη, Μαρτίου 29, 2016

Παρατείνεται η αποχή των δικηγόρων έως τις 15 Απριλίου 2016

Η Ολομέλεια των προέδρων των Δικηγορικών Συλλόγων της χώρας η οποία συνήλθε σήμερα το απόγευμα στα γραφεία του Δικηγορικού Συλλόγου της Αθήνας, αποφάσισε τη συνέχιση της πανελλαδικής αποχής των δικηγόρων έως και την Παρασκευή 15 Απριλίου 2016.

Με θέμα τις εξελίξεις στο ασφαλιστικό συνεδρίασε σήμερα η Ολομέλεια των προέδρων των Δικηγορικών Συλλόγων της χώρας. Κατά την έναρξη της συνεδρίασης, ο πρόεδρος της Ολομέλειας, Β. Αλεξανδρής, ενημέρωσε αναλυτικά τα μέλη της για τις πρωτοβουλίες που ανέλαβε όλο το προηγούμενο διάστημα, τόσο ο ίδιος όσο και η Συντονιστική Επιτροπή, με στόχο την προώθηση των θέσεων του δικηγορικού σώματος και την απόσυρση του ασφαλιστικού προσχεδίου της κυβέρνησης.

Η Ολομέλεια επανέλαβε την ομόθυμη στάση της κατά του εν λόγω προσχεδίου και αφού διαπίστωσε ότι δεν έχει υπάρξει καμία ουσιαστική ανταπόκριση της κυβέρνησης στα αιτήματά της, έκανε ομόφωνα αποδεκτή την εισήγηση του προέδρου της και αποφάσισε την συνέχιση της πανελλαδικής αποχής των δικηγόρων έως και την Παρασκευή 15 Απριλίου 2016 και την σύγκληση της Συντονιστικής Επιτροπής των Δικηγορικών Συλλόγων την Πέμπτη, 14 Απριλίου 2016.

Ακόμη, η επαναληπτική γενική συνέλευση των δικηγόρων της Αθήνας θα πραγματοποιηθεί αύριο Τετάρτη, 30 Μαρτίου στην 1 μ.μ., στο κλειστό γυμναστήριο του Σπόρτινγκ ('Αγιος Ελευθέριος Πατησίων).


Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ - Mar 29, 2016

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More