Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΣΥΜΠΑΠΑΣΤΑΣΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΣΥΜΠΑΠΑΣΤΑΣΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή, Ιουλίου 27, 2018

«Κρατάτε γείτονες»: Τούρκοι πολίτες στο ελληνικό προξενείο της Σμύρνης σε ένδειξη συμπαράστασης για τις φωτιές - Photo

«Εσύ Χριστό κι εγώ Αλλάχ όμως κι οι δυο μας αχ και βαχ» -


Ιδιαίτερης σημασίας θεωρείται η «διαδήλωση» ειρήνης, χθες το βράδυ, έξω από το ιστορικό κτίριο της παραλίας της Σμύρνης, όπου στεγάζεται το γενικό προξενείο της Ελλάδας στην Τουρκία.

Όπως αναφέρει και η γενική πρόξενος της Ελλάδας στη Σμύρνη, Αργυρώ Παπούλια, σε ανάρτησή της σε σελίδα κοινωνικής δικτύωσης, εκατοντάδες Τούρκοι της Σμύρνης, μέλη εργατικών συνδικάτων, συγκεντρώθηκαν έξω από το κτίριο με πανό, λουλούδια και αναμμένα κεριά, για να τιμήσουν τη μνήμη των αδικοχαμένων θυμάτων των πυρκαγιών στην Ελλάδα και να εκφράσουν την αλληλεγγύη του στον ελληνικό λαό.


«Κρατάτε γείτονες» έλεγαν, αντιγράφοντας τον τίτλο της Ελευθεροτυπίας στις 17.8.1999, όταν ο τουρκικός λαός δοκιμαζόταν τότε από τον ισχυρό σεισμό.

Την ίδια ώρα, χθες στην Τένεδο, στο πανηγύρι των Ρωμιών του νησιού στο ιστορικό παρεκκλήσι της Αγίας Παρασκευής, αντί για το καθιερωμένο πανηγύρι - συνάντηση των Τενεδιών όλου του κόσμου, οι συμμετέχοντες προσευχήθηκαν με αναμμένα κεριά για τα θύματα της τραγωδίας. Παρόντες ο Επίσκοπος Ερυθρών Κύριλλος που χοροστάτησε, ενώ συμπροσευχήθηκε και ο Μητροπολίτης Ίμβρου και Τενέδου Κύριλλος. «Ήταν το ελάχιστο που μπορούσαμε να κάνουμε για τα θύματα αυτής της τραγωδίας. Αυτό που μένει και πρέπει να αποτελεί συνεχές ενδιαφέρον όλων μας είναι η στήριξη των ανθρώπων που έμειναν και δοκιμάζονται σήμερα με τον έναν ή τον άλλο τρόπο».

Σημειώνεται ότι πολλά είναι τα ξεχωριστής σημασίας μηνύματα συμπαράστασης που έχουν φθάσει απ′ όλο τον κόσμο για την τραγωδία της Αττικής. Για αρκετές ώρες, χρήστες του twitter από την Τουρκία είχαν βάλει το trend #Yunanistan στην κορυφή των trends του πλανήτη, πλημμυρίζοντας με μηνύματα συμπαράστασης τον δοκιμαζόμενο ελληνικό λαό. Μάλιστα, στην κορυφή των τουρκικών trends, εμφανίστηκε και το #GeçmişOlsunKomşu, που σημαίνει «περαστικά γείτονα».


huffingtonpost.gr - July 27, 2018



Παρασκευή, Νοεμβρίου 17, 2017

Στο πλευρό της Σύμης οι δήμαρχοι Μαρμαρίς και Ντάτσα

Μηνύματα συμπαράστασης δέχεται η Σύμη από την Τουρκία.
 
Ο δήμαρχος του Μαρμαρίς επισκέφθηκε χθες τη Σύμη, προκειμένου να εκφράσει δια ζώσης τη στήριξή του στο νησί, ενώ το γιο του από την πρώτη μέρα της καταστροφής έστειλε στη Σύμη ο δήμαρχος της Ντάτσα και εν συνέχεια την επισκέφθηκε και ο ίδιος προκειμένου να δει από κοντά την κατάσταση, δηλώνοντας ότι είναι στη διάθεση των κατοίκων για ό,τι χρειαστούν.
 
Σημειώνεται ότι στην Τουρκία τα δημοσιεύματα και οι αναφορές των ΜΜΕ για την κατάσταση στη Σύμη είναι στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας.


ert.gr - Nov 17, 2017

Παρασκευή, Φεβρουαρίου 05, 2016

Συμπαράσταση των εκπαιδευτικών στη διαμαρτυρία του Συλλόγου Σπουδαστών ΑΣΤΕΡ


Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ανώτερων Σχολών Τουριστικής Εκπαίδευσης Αγίου Νικολάου και Ρόδου δηλώνει τη συμπαράστασή του διαμαρτυρία του Συλλόγου Σπουδαστών ΑΣΤΕΡ, σχετικά με την υποβάθμιση των δημοσίων τουριστικών σχολών.

Με απόφαση της έκτακτης συνεδρίασης του ΔΣ του Συλλόγου Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ανώτερων Σχολών Τουριστικής Εκπαίδευσης Αγίου Νικολάου και Ρόδου, ο Σύλλογος συμπαραστέκεται στη διαμαρτυρία του Συλλόγου Σπουδαστών ΑΣΤΕΡ.

“Χαιρετίζουμε την πράξη του Συλλόγου Σπουδαστών ΑΣΤΕΡ και πιστεύουμε στην εξέλιξη της, που θα συμβάλει στην αναβάθμιση και ανωτατοποίηση των ΑΣΤΕ, την ουσιαστική και παραγωγική για την ελληνική κοινωνία, Γ‘βάθμια Τουριστική Εκπαίδευση σε διεθνή εκπαιδευτικά πρότυπα”, αναφέρει η ανακοίνωση του Συλλόγου.

“Με την ευκαιρία σας ενημερώνουμε πως περιμένουμε απάντηση στην πρόσκληση μας για συνάντηση εργασίας με τον Υπουργό Οικονομίας, Υποδομών, και Τουρισμού κ. Σταθάκη Γεώργιο και την αναπληρώτρια υπουργό Τουρισμού κα Κουντουρά Έλενα, με σκοπό να τους ενημερώσουμε για την τρέχουσα κατάσταση στις ΑΣΤΕ και να θέσουμε υπ’όψη τους τα σοβαρά προβλήματα, τα οποία απασχολούν το σύνολο του διδακτικού προσωπικού των Σχολών μας.

Αναλυτικότερα, θα θέλαμε να ενημερώσουμε σχετικά με:

1. Το θεσμικό πλαίσιο που διέπει τις Σχολές μας και να συζητήσουμε πιθανές αλλαγές-διαφοροποιήσεις σε αυτό, προς όφελος της εκπαιδευτικής διαδικασίας και της διοικητικής πρακτικής των Σχολών.
2. Την ανάγκη στελέχωσης του συνόλου των βαθμίδων Καθηγητών και στις δυο Σχολές.
3. Την ανάγκη επανασχεδιασμού των Σχολών στα πλαίσια της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και την ένταξή τους στο Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων.

Η ενημέρωση αυτή δε διαγράφει τα σοβαρά λειτουργικά προβλήματα που υπάρχουν στις ΑΣΤΕ όπως π.χ.:

1. Την έλλειψη για τρίτη συνεχή χρονιά εκπαιδευτικών βιβλίων.
2. Την αδυναμία συμμετοχής των αποφοίτων σε Μεταπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών.
3. Την απενεργοποίηση λειτουργίας της πλειοψηφίας των εργαστηρίων του προγράμματος σπουδών της ΑΣΤΕΡ.
4. Το κλείσιμο των φοιτητικών εστιών.
5. Την απουσία δελτίου φοιτητικού εισιτηρίου.
6. Τις ελλείψεις σε βασικές κτιριακές λειτουργίες(επισκευές, διακεκομμένη για μεγάλα χρονικά διαστήματα καθαριότητα, προβληματική θέρμανση κ.λπ.)
7. Τη διαφοροποίηση των αμοιβών του Ε.Π. από τα υπόλοιπα εκπαιδευτικά ιδρύματα.
8. Τον αποκλεισμό του ΕΠ από τη συμμετοχή στη διαμόρφωση νέου προγράμματος σπουδών.
9. Την έλλειψη Επιστημονικού Συμβουλίου”.

Και συνεχίζει: “Ο Σύλλογός μας έχει τοποθετηθεί και έχει προτείνει λύσεις για όλα τα θέματα που αναφέραμε. Παρόλα αυτά οι προτάσεις μας αγνοούνται, για λόγους που σίγουρα δεν εξυπηρετούν την ωφέλεια των Σχολών. Τα θέματα που θίγουμε αποτελούν ένα μέρος των προβλημάτων που υπάρχουν στις ΑΣΤΕ.

Απουσιάζει η βούληση για να ξεφύγουμε από μια κατάσταση η οποία επιδεινώνεται κάθε χρόνο από την έλλειψη εκπαιδευτικού προσωπικού, και την πρόφαση των υπευθύνων ότι δεν πληρούν οι ΑΣΤΕ προϋποθέσεις που έχουν τα ΤΕΙ. Παρά τις κατά καιρόν εξαγγελίες και υποσχέσεις οι αρμόδιοι κωφεύουν στις εκκλήσεις μας και όλες οι προτάσεις μας μένουν κλεισμένες σε κάποια συρτάρια.

Παρά τις υπάρχουσες αντιξοότητες, συνεχίζουμε τις προσπάθειές μας για την αναβάθμιση των ΑΣΤΕ και ελπίζουμε πως θα βρίσκουμε πάντα υποστηριχτές στο έργο μας, που βρίσκεται εξάλλου σε απόλυτη εναρμόνιση με την ανάγκη της χώρας μας για υψηλού επιπέδου και σύγχρονα προγράμματα σπουδών στην τουριστική εκπαίδευση”.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More