Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΠΟ-. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΠΟ-. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 19, 2016

Την παραίτηση Πελεγρίνη ζητεί το... Ποτάμι

Την παραίτηση του υφ. Παιδείας Θεοδόση Πελεγρίνη ζητεί το Ποτάμι, καλώντας τον παράλληλα να ζητήσει συγγνώμη, με αφορμή την αναφορά του στη Βουλή ότι «οι Εβραίοι εξασφάλισαν την οικειοποίηση του Ολοκαυτώματος για να εξασφαλίσουν τη δικαίωσή τους. Να κάνουμε και εμείς το ίδιο για τη Μικρασιατική Καταστροφή, κατοχυρώνοντας διεθνώς τη λέξη Καταστροφή».

Σε ανακοίνωσή του το κόμμα αναφέρει: «Να θυμίσουμε στον κ. υφυπουργό ότι οι Εβραίοι της Ευρώπης εξολοθρεύθηκαν κατά το Ολοκαύτωμα. Εκατομμύρια πέθαναν στα κρεματόρια. Δεν έκαναν δικό τους το Ολοκαύτωμα (αυτό σημαίνει το ρήμα οικειοποιούμαι). Η ιστορική μνήμη δεν είναι ερασιτεχνική θεατρική παράσταση, ούτε παιχνίδι λέξεων. Ιδίως όταν μιλάς για το Απόλυτο Κακό, το Ολοκαύτωμα».

Και συνεχίζει: «’Είναι βάρβαρο να γράφεις ποίηση μετά το Άουσβιτς’, είχε πει ένας μεγάλος Γερμανός φιλόσοφος. Δεν το έχει ακούσει ο καθηγητής φιλοσοφίας κ. Πελεγρίνης; Οι δηλώσεις του είναι ένα βήμα πριν από το νεγκασιονισμό, την άρνηση του Ολοκαυτώματος, που αποτελεί αγώνα ζωής για τους ακροδεξιούς όλων των εποχών και όλου του κόσμου».

«Αν έχει λίγο φιλότιμο ο κ. Πελεγρίνης, να ζητήσει συγγνώμη και μετά να παραιτηθεί. Άλλωστε ο Πρωθυπουργός δεν πρόκειται να τον αποπέμψει. Αυτά για την κυβέρνηση είναι λεπτομέρειες, λεπτομέρειες της ιστορίας» καταλήγει το Ποτάμι. 
Sep 19, 2016 
=======================

Διευκρινιστική δήλωση Θ. Πελεγρίνη για αναφορά του στο Ολοκαύτωμα


Σε διευκρινιστική δήλωση προέβη ο υφυπουργός Παιδείας, Θ. Πελεγρίνης, μετά από αντιδράσεις που προκάλεσε αναφορά του περί «οικειοποίησης» του Ολοκαυτώματος από τους Εβραίους, στο πλαίσιο ομιλίας του στην Ολομέλεια της Βουλής την περασμένη Πέμπτη.

Στην ανακοίνωσή του, ο κ. Πελεγρίνης διευκρινίζει ότι εκ παραδρομής χρησιμοποίησε τη λέξη «οικειοποίηση», αντί της λέξης «ανάδειξη», ενώ κάνει λόγο για «κακόβουλα δημοσιεύματα» που διαστρεβλώνουν την αναφορά του.

«Εξ αφορμής κακόβουλων δημοσιευμάτων, στα οποία διαστρεβλώθηκε η αναφορά μου στον εβραϊκό λαό κατά την ομιλία μου στην ολομέλεια της Βουλής στις 15 Σεπτεμβρίου 2016, δηλώνω κατηγορηματικά ότι στην συγκεκριμένη περικοπή της ομιλίας μου, εξέφρασα τον σεβασμό και την συμπάθεια μου προς τον εβραϊκό λαό για τις διώξεις που υπέστη από τους ναζί, όπως κάθε αμερόληπτος αναγνώστης μπορεί να διαπιστώσει αν ανατρέξει στο ίδιο το κείμενο μου», ανέφερε συγκεκριμένα ο κ. Πελεγρίνης, προσθέτοντας: «Η εκ παραδρομής χρήση της λέξης ‘οικειοποίηση’, αντί της λέξης ‘ανάδειξη’, δεν αλλοιώνει το νόημα των όσων υποστήριξα από το βήμα της Βουλής».

Είχαν προηγηθεί ανακοινώσεις του ΠΑΣΟΚ, αλλά και του Ποταμιού που ζητούσαν την αποπομπή του κ. Πελεγρίνη.

«Ο κ. Πελεγρίνης εξέφρασε από το βήμα της Βουλής  έναν απροκάλυπτο αντισημιτισμό μιλώντας για οικειοποίηση της έννοιας του Ολοκαυτώματος από τους Εβραίους.  Χωρίς δισταγμό προσέβαλε τους Έλληνες Εβραίους διαχωρίζοντας τους από τον εθνικό κορμό. Προχώρησε ακόμα περισσότερο προτείνοντας την οικειοποίηση από τη χώρα μας της έννοιας της καταστροφής έτσι ώστε η χώρα να κερδίσει συμπάθεια και χρήμα», ανέφερε το ΠΑΣΟΚ σε ανακοίνωσή του, τονίζοντας ότι «η αποπομπή του κ. Πελεγρίνη και η έκφραση συγγνώμης σε όσους προσέβαλε από τη μεριά της κυβέρνησης είναι το ελάχιστο που πρέπει να γίνει».

«Να θυμίσουμε στον κ. υφυπουργό ότι οι Εβραίοι της Ευρώπης εξολοθρεύθηκαν κατά το Ολοκαύτωμα. Εκατομμύρια πέθαναν στα κρεματόρια. Δεν έκαναν δικό τους το Ολοκαύτωμα (αυτό σημαίνει το ρήμα οικειοποιούμαι). Η ιστορική μνήμη δεν είναι ερασιτεχνική θεατρική παράσταση, ούτε παιχνίδι λέξεων», σχολίασε από την πλευρά του το Ποτάμι.

«Οι δηλώσεις του είναι ένα βήμα πριν από το νεγκασιονισμό, την άρνηση του Ολοκαυτώματος, που αποτελεί αγώνα ζωής για τους ακροδεξιούς όλων των εποχών και όλου του κόσμου», πρόσθεσε το κόμμα, σημειώνοντας πως «αν έχει λίγο φιλότιμο ο κ. Πελεγρίνης» θα πρέπει «να ζητήσει συγγνώμη και μετά να παραιτηθεί».


Sep 19, 2016




 

Παρασκευή, Ιανουαρίου 30, 2015

Στέλεχος του Ποταμιού υπέρ Ντάισελμπλουμ

Υπέρ του Γερούν Ντάισελμπλουμ τάσσεται το στέλεχος του Ποταμιού, Λυκούργος Λιαρόπουλος, ασκώντας παράλληλα κριτική στον υπουργό Οικονομικών Γιάνη Βαρουφάκη.
Ο κ. Λιαρόπουλος, ο οποίος είναι υπεύθυνος του Τομέα Δημόσιας Υγείας του Ποταμιού, έγραψε στο Facebook:

"Ο Βαρουφάκης ως γνήσιος Ελλην νόμιζε ότι με εξυπνάδες και χαμογελάκια θα κέρδιζε την παρτίδα. Συνέβη αυτό που πάντα συμβαίνει όταν κάνεις τον έξυπνο σε λαούς που έχουν περάσει από το Διαφωτισμό. Ο Ολλανδός δεν μάσησε. Η συνέχεια στο Eurogroup και στη Σύνοδο Κορυφής..."

πηγή : left.gr

http://left.gr/news/stelehos-toy-potamioy-yper-ntaiselmploym

Σάββατο, Ιανουαρίου 17, 2015

Όλοι οι Θατσερικοί στο πλευρό του Σταύρου: Στο «θολό» Ποτάμι βουτάει και ο Ανδριανόπουλος

Δεν υπάρχει φαίνεται ακραίος νεοφιλελέυθερος σε αυτή τη χώρα που να αγαπάει τη Θάτσερ και να μην έχει μαγευτεί από τον «καθαρό» λόγο του Σταύρου Θεοδωράκη.

Έτσι και ο γνωστός για τις «φιλολαϊκές» θέσεις Ανδρέας Ανδριανόπουλος εκφράζει τη στήριξή του στο Ποτάμι

Δείτε το κείμενο του Ανδρέα Ανδριανόπουλου που ανέβασε στην ιστοσελίδα του:

Με βάση την κοινή λογική αλλά και την όποια στοιχειώδη πολιτική εκτίμηση είναι δεδομένο πως ο ΣΥΡΙΖΑ θα είναι ο νικητής των ερχόμενων βουλευτικών εκλογών. Το ζήτημα είναι η πολιτική που θα ασκήσει.

Κρίσιμο θέμα λοιπόν είναι η δύναμη που θα έχει η μοναδική δύναμη μετριοπάθειας και λογικής που θα είναι σε θέση να αντισταθεί στις παλαβομάρες των αριστερών του παραφυάδων. Και τέτοια, με τα σημερινά δεδομένα, δεν μπορεί να είναι καμία άλλη από το ΠΟΤΑΜΙ.

Με ισχυρό το κόμμα αυτό του μετριοπαθούς κέντρου θα είναι δυνατή η ανάσχεση κάθε αυθαίρετης υπερβολής μιάς κυβέρνησης συνεργασίας με τον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και μιά πιθανή συμπλήρωση των όποιων απωλειών ενδεχόμενα να υποστεί μια αυτοδύναμη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ στην περίπτωση αποσκίρτησης της όποιας αριστερόστροφής του συνιστώσας.

Εφ’ όσον η ΝΔ χάνει αναπόφευκτα τις εκλογές, σαν αποτέλεσμα της καταστροφικής οικονομικής της πολιτικής, κάθε ψήφος προς αυτή θα είναι χαμένη ψήφος. Το ποσοστό με το οποίο θα έλθει κάποιος δεύτερος δεν έχει την παραμικρή σημασία. Κρίσιμη θα είναι η ενίσχυση του ΠΟΤΑΜΙΟΥ για την εξασφάλιση της ομαλής μελλοντικής πορείας τα χώρας.


πηγή :  koutipandoras.gr

http://www.koutipandoras.gr/article/131430/oloi-oi-thatserikoi-sto-pleyro-toy-stayroy-sto-tholo-potami-voytaei-kai-o

Σάββατο, Ιανουαρίου 03, 2015

Παρασκευή, Ιανουαρίου 02, 2015

Πάει... - Διαβάστε τη δήλωση του ΓΑΠ για το... «Κίνημα Αλλαγής»

«Αφουγκραζόμενοι τη δική σας φωνή, την απαίτηση χιλιάδων πολιτών από όλη την Ελλάδα, παίρνουμε την πρωτοβουλία και απευθύνουμε κάλεσμα συμμετοχής σε όλους τους προοδευτικούς πολίτες σε αυτό το νέο ξεκίνημα», αναφέρει ο πρώην Πρωθυπουργός, Γιώργος Παπανδρέου στη δήλωση του σχετικά με την ίδρυση του νέου κόμματός του, «Κίνημα Αλλαγής».

Αύριο, Σάββατο 3 Ιανουαρίου και στις πέντε και μίση το απόγευμα, θα πραγματοποιηθεί η παρουσίαση του νέου κόμματος στο αμφιθέατρο του Μουσείου Μπενάκη.

Διαβάστε αναλυτικά τη δήλωση του Γιώργου Παπανδρέου, όπως δημοσιεύτηκε στην προσωπική του ιστοσελίδα:

«Νέα χρονιά,

Νέο ξεκίνημα.

Ήρθε η ώρα για το επόμενο μεγάλο βήμα των προοδευτικών δυνάμεων του τόπου.

Ήρθε η ώρα για να οικοδομήσουμε, όλοι μαζί, το νέο πολιτικό σπίτι που θα στεγάσει τις προοδευτικές μας αξίες, τις αξίες που μας ένωσαν και μας ενώνουν.

Αφουγκραζόμενοι τη δική σας φωνή, την απαίτηση χιλιάδων πολιτών από όλη την Ελλάδα, παίρνουμε την πρωτοβουλία και απευθύνουμε κάλεσμα συμμετοχής σε όλους τους προοδευτικούς πολίτες σε αυτό το νέο ξεκίνημα.

Αύριο, στις 5:30 μμ, στο αμφιθέατρο του Μουσείου Μπενάκη – Πειραιώς 138, δεν ιδρύουμε ένα ακόμη κόμμα.

Από αύριο, συμμετέχουμε στην αφετηρία ενός Κινήματος, που μπορεί και πρέπει να ανταποκρίνεται ουσιαστικά στα μεγάλα διακυβεύματα που αφορούν τη χώρα και τον Ελληνικό λαό.

Ενός Κινήματος που θέλουμε να διασφαλίσει την παρουσία των πραγματικών δυνάμεων της προόδου στο επόμενο Κοινοβούλιο, των δυνάμεων που πιστεύουν και το έχουν αποδείξει στην πράξη με πραγματικές δημοκρατικές μεταρρυθμίσεις, ότι η Ελλάδα δεν θα υπερβεί οριστικά την κρίση, δεν θα ανακάμψει οριστικά, αν δεν αλλάξει οριστικά, αν δεν αλλάξει συθέμελα, με βάση ένα «Ελληνικό Σχέδιο» και Θεσμούς που λειτουργούν – με τον πολίτη συμμέτοχο.

Ενός Κινήματος που θα εργαστεί στην επόμενη Βουλή για να διασφαλιστούν όλες οι αναγκαίες προϋποθέσεις για μια ασφαλή και οριστική έξοδο από την κρίση.

Ενός Κινήματος, που θα δώσει όλες του τις δυνάμεις για να γίνει πράξη η μετάβαση στη Μεταπελατειακή Ελλάδα, με όραμα την οικοδόμηση μιάς Ελλάδας Δικαιοσύνης και Δημιουργίας.

Ενός Κινήματος, η συγκρότηση του οποίου θα ολοκληρωθεί με ανοιχτό, συμμετοχικό Συνέδριο – που θα προσδιοριστεί μετά τις εκλογές, όπου θα αποφασιστούν τα πάντα. Κινηματικά, συμμετοχικά, με αρχές αυτοοργάνωσης, από τη βάση. Όπως αξίζει σε ένα Κίνημα που ανταποκρίνεται στις αρχές της Δημοκρατίας, του Σοσιαλισμού και της Βιώσιμης Ανάπτυξης.

Ενός Κινήματος, που βάζει πρώτα την Ελλάδα και τους πολίτες της – όχι τα πάσης φύσεως πελατειακά ή άλλα συμφέροντα.

Με τις ευχές μου για καλή χρονιά σε όλους τους Έλληνες και τις Ελληνίδες, απευθύνω κάλεσμα συμμετοχής,

Από αύριο, 3 του Γενάρη,

Πάμε.»



rodorama.blogspot.gr

Παρασκευή, Νοεμβρίου 21, 2014

«Φωτιά» στο ΠΑΣΟΚ βάζει ο Γιώργος Παπανδρέου

Έκτακτο συνέδριο του ΠΑΣΟΚ και κατόπιν εκλογή αρχηγού από τη βάση. Αυτή είναι συνοπτικά η πρόταση που απέστειλε γραπτώς -όπως είχε προαναγγείλει- το βράδυ της Παρασκευής ο Γιώργος Παπανδρέου στον Ευάγγελο Βενιζέλο, μία μόλις ημέρα μετά το άκαρπο ραντεβού τους, βάζοντας φωτιά στο εσωκομματικό τοπίο της Χαριλάου Τρικούπη. 

Ο κ. Παπανδρέου σε επιστολή 10 σημείων με αντικείμενο την ανασυγκρότηση του ΠΑΣΟΚ και χωρίς να κάνει καμία αναφορά στη Δημοκρατική Παράταξη που προωθεί ως μετεξέλιξη του ΠΑΣΟΚ ο κ. Βενιζέλος, ζητά κινηματικές διαδικασίες από τη βάση, υποστηρίζοντας ότι το ΠΑΣΟΚ ψυχορραγεί και χρειάζεται "ένα εγερτήριο πολιτικό δημοκρατικό ΣΟΚ για να ανανήψει.  

Αναλυτικά προτείνει: Προκήρυξη έκτακτου ανοιχτού συνεδρίου ΠΑΣΟΚ με προκήρυξη που θα συνοδεύεται με προσκλητήριο προς όλους, «είτε είναι στο ΠΑΣΟΚ σήμερα, είτε δεν είναι» και με ανοιχτό μητρώο «για να δοθεί η δυνατότητα συμμετοχής σε όλους όσους ενδιαφέρονται». Όπως τονίζει στη συνέχεια,  στις ανοιχτές διαδικασίες προς και κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου του ΠΑΣΟΚ, «να συζητηθούν και να αποφασιστούν τα πάντα: στίγμα, φυσιογνωμία, θέσεις, σύμβολα, δομή, πρόσωπα», ενώ ολοκληρώνοντας την πρότασή του θέτει ζήτημα ηγεσίας καλώντας αμέσως μετά το συνέδριο σε εκλογή νέου προέδρου από τη βάση. 

Ο κ. Παπανδρέου, εμμέσως αναφέρεται στο ζήτημα της προσωπικής του υποψηφιότητας στις επόμενες εκλογές βάζοντας ως όρο να υιοθετηθεί η κατεύθυνση που υποδεικνύει με το κείμενό του. «Αν αναληφθούν πρωτοβουλίες που σέβονται τις αρχές, τις αξίες και τον κόσμο του Κινήματος, θα συμβάλλω με όλες μου τις δυνάμεις και από οποιαδήποτε θέση μάχης, στο εγχείρημα αυτό», υπογραμμίζει ο πρώην πρωθυπουργός, προσθέτοντας ότι ως βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, θα τιμήσει μέχρι τέλους την αποστολή που του εμπιστεύθηκαν οι πολίτες, αλλά διευκρινίζοντας ότι δεν ενδιαφέρεται «για καμία καρέκλα».  

Επιπλέον, επαναλαμβάνει τις αιχμές του περί «οβιδιακών μεταμορφώσεων» που επιχειρούνται κατά καιρούς στο Κίνημα και παράλληλα τονίζει για τις εξελισσόμενες διεργασίες, υπονοώντας τη Δημοκρατική Παράταξη, ότι «ελάχιστη σχέση έχουν με την κοινωνία και τις ανάγκες της».  

Η συγκεκριμένη εξέλιξη αναμένεται να πυροδοτήσει νέο κύκλο σκληρής αντιπαράθεσης στο εσωτερικό του ΠΑΣΟΚ και ενδεχομένως να αποτελεί προανάκρουσμα της οριστικής ρήξης του Ευάγγελου Βενιζέλου με τον Γιώργο Παπανδρέου, από τη στιγμή που η ηγεσία της Χαριλάου Τρικούπη, παρά τις εκκλήσεις ενότητας και καλής διάθεσης που έδειξε προς την παπανδρεϊκή πλευρά, έχει διαμηνύσει ότι το εγχείρημα της Δημοκρατικής Παράταξης θα προχωρήσει με όσους το επιθυμούν και όσους είναι αποφασισμένοι. 

efsyn.gr

 http://www.efsyn.gr/arthro/fotia-sto-pasok-vazei-o-giorgos-papandreoy

Τρίτη, Σεπτεμβρίου 16, 2014

Μοίρασμα του μπόνους των 50 εδρών και σύστημα αναλογικότερο σχεδιάζει ο... Βενιζέλος

"Το εκλογικό σύστημα είναι πάντα μια εξαιρετικά κρίσιμη θεσμική παράμετρος που δεν πρέπει να apoτροφοδοτεί τεχνητές πολώσεις, αλλά να εναρμονίζεται με την ανάγκη για την πολιτική σταθερότητα μέσα από την υπεύθυνη προγραμματική συνεργασία". Πρόκειται για ένα από τα 43 σημεία που προβλέπει η προγραμματική συμφωνία της δικομματικής κυβέρνησης, όπως ανακοινώθηκε το περασμένο Οκτώβριο. Τότε είχε αξιολογηθεί ως "γενικό και αόριστο" από την αντιπολίτευση. Κυβερνητικοί κύκλοι ωστόσο περιέγραφαν ήδη αλλαγές στο μπόνους των 50 εδρών.

Σύμφωνα με ΤΑ ΝΕΑ, η ανησυχία των κομμάτων της συγκυβέρνησης εν όψει της διαδικασίας για την εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας φέρνει σχέδια για αλλαγή του εκλογικού συστήματος.

Η πρόταση που μελετά ο Ευ.Βενιζέλος φαίνεται να περιλαμβάνει μοίρασμα του μπόνους των 50 εδρών και αναλογικότερο εκλογικό σύστημα, ώστε να διευκολύνεται η είσοδος στη Βουλή κομμάτων που βρίσκονται στο όριο του 3%.

Το Μέγαρο Μαξίμου φέρεται επιφυλακτικό απέναντι σε αυτές τις προτάσεις, με συνεργάτες του πρωθυπουργού να επισημαίνουν ότι το μόνο που συζητά η ΝΔ σε αυτή τη φάση είναι το «σπάσιμο» των μεγάλων εκλογικών περιφερειών.

Έτσι, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ εμφανίστηκε συγκρατημένος στις δηλώσεις του μετά τη σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου, αν και έθεσε το γενικό περίγραμμα, λέγοντας: «Η προγραμματική συμφωνία περιλαμβάνει και το ζήτημα του εκλογικού νόμου. Δεν θέλω να αντιμετωπίζουμε τα θέματα αυτά συγκυριακά ούτε να στέλνουμε λάθος μηνύματα. Χρειάζονται θεσμικές λύσεις. Οι θεσμικές λύσεις ξεκινούν από αυτό που προβλέπει το Σύνταγμα: συναίνεση για την εκλογή του αρχηγού του κράτους, του Προέδρου της Δημοκρατίας, που είναι σύμβολο εθνικής ενότητας, ρυθμιστής του πολιτεύματος».

Πηγές του ΣΥΡΙΖΑ σχολίασαν ότι η κατάργηση του μπόνους των 50 εδρών θα ήταν δύσκολο να υποστηριχθεί από την κυβέρνηση, καθώς αφενός αποτελεί «ομολογία ήττας», αφετέρου επειδή αντιφάσκει με το επιχείρημα περί σταθερότητας.

Ωστόσο, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο σχεδιασμός δεν περιλαμβάνει κατάργηση του εκλογικού μπόνους, αλλά μοίρασμα -πιθανώς στα κόμματα που θα συμμετέχουν σε μια κυβέρνηση συνεργασίας.

Όπως δήλωσε ο στενός συνεργάτης του προέδρου του ΠΑΣΟΚ και μέλος του ΠΣ του κόμματος Κ.Πιερρακάκης: «Η κατάργηση του μπόνους των 50 εδρών δεν σημαίνει και εξάλειψη του μπόνους».

Παράλληλα, πληροφορίες αναφέρουν ότι ο Ευ.Βενιζέλος προτείνει αλλαγή του εκλογικού συστήματος προς το αναλογικότερο σε ό,τι αφορά το όριο εισόδου στη Βουλή, δηλαδή το 3%. Κάτι τέτοιο θα ήταν ευπρόσδεκτο από τα κόμματα που βρίσκονται μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας -σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις-, με τη ΔΗΜΑΡ να βρίσκεται στο επίκεντρο ενός τέτοιου σχεδιασμού.

Από ορισμένους εκτιμάται ότι η αναφορά του κ. Βενιζέλου στην εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας κατά τη δήλωσή του για την αλλαγή του εκλογικού συστήματος, προϊδεάζει ότι οι όποιες τροποποιήσεις θα συνδέονται με την εκλογή του ανώτατου πολιτειακού άρχοντα. Κατά τις εκτιμήσεις αυτές, προϋπόθεση για τις αλλαγές στο εκλογικό σύστημα θα είναι η συμφωνία για εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας.

Όπως σημειώνει η εφημερίδα, στο Σύνταγμα προβλέπεται πως όποια αλλαγή εκλογικού νόμου προκύψει με απλή πλειοψηφία θα τεθεί σε ισχύ στις μεθεπόμενες εκλογές. Μοναδική εξαίρεση είναι η περίπτωση που οι αλλαγές εγκριθούν από τα 2/3 του Σώματος (200 βουλευτές). Τότε η εφαρμογή των τροποποιήσεων θα ισχύσει από τις επόμενες εκλογές.

Σύμφωνα με την ανθρωπογεωγραφία της Βουλής, ακόμα και αν η αξιωματική αντιπολίτευση (71 βουλευτές) αρνηθεί να στηρίξει την πρόταση αλλά συμφωνήσουν τα υπόλοιπα κόμματα, η κατάργηση του μπόνους θα γίνει δεκτή με τη σύμφωνη γνώμη 229 βουλευτών. Το ίδιο θα συμβεί και στην περίπτωση που συμπλεύσουν με τον ΣΥΡΙΖΑ οι ΑΝΕΛ (13 βουλευτές) και η Χρυσή Αυγή (16 βουλευτές). Σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο το άθροισμα της πλειοψηφίας θα ήταν 200 βουλευτές.

Η εφημερίδα σημειώνει ότι σύμφωνα με πολιτικούς παρατηρητές, με την κατάργηση της ενισχυμένης αναλογικής θα έπαυε ο σχηματισμός κυβέρνησης να περιλαμβάνει υποχρεωτικά τη συμμετοχή του πρώτου κόμματος. Η κατάργηση του μπόνους θα έσπρωχνε προς κυβερνητικές συνεργασίες και θα έδινε τη δυνατότητα σχηματισμού κυβέρνησης με το δεύτερο και το τρίτο ή και το τέταρτο κόμμα.


πηγή: ΤΑ ΝΕΑ  / news247.gr

Σάββατο, Αυγούστου 16, 2014

«Πωλητικό κεφάλαιο» - Γράφει ο Σωτήριος Καλαμίτσης

Η δήλωση του υπουργού Εσωτερικών κ. Αργυρίου Ντινόπουλου [«οπλαρχηγού της μαλακίας» κατά Γεωργίου speaking] ότι η ΝΔ τους χωράει όλους, αρκεί να μην είναι ακροδεξιοί, είχε, προφανώς, ως σημείο αναφοράς τον Γ. Καρατζαφέρη. 

Η πατρίς εν κινδύνω, αν έλθει ο Τσίπρας. Θα κάνει τα πράγματα χειρότερα από όσο τα κάναμε εμείς. Άρα, κηρύσσουμε πανστρατιά για να αποτρέψουμε το χειρότερο. 

Μήπως, λοιπόν, αποτελεί και ο Καρατζαφέρης «πολιτικό κεφάλαιο για τον τόπο»; 

Έχω ακούσει από στελέχη της αρτηριοσκληρωτικής «δημοκρατικής παράταξης» ότι αποτελεί «εθνικό κεφάλαιο» ο Σημίτης. 

Ακόμη και ο Καρατζαφέρης είχε πει πριν 5 χρόνια ότι ο Σημίτης αποτελεί πολιτικό κεφάλαιο, όταν πρότεινε τον Σημίτη για Πρόεδρο της Δημοκρατίας, σε περίπτωση που ο Παπούλιας δεν δεχόταν από ευθιξία να είναι υποψήφιος για δεύτερη θητεία [επειδή ο Γιωργάκης είχε δηλώσει ότι δεν θα ψηφίσει Παπούλια, ώστε να πάμε σε εκλογές και μετά τις εκλογές θα ψήφιζε Παπούλια]. 

Κάτι ανάλογο έχουν πει και νεοδημοκράτες για τον Καραμανλή

Αν, μάλιστα, δεν με απατά η μνήμη μου κάπου έχει πάρει το μάτι μου τον ίδιο χαρακτηρισμό για τον Γιωργάκη. 

Κοινός παρονομαστής των εν λόγω παρομοιώσεων είναι  το γεγονός ότι ο χαρακτηριζόμενος αποτελεί  παρελθόν από το τιμόνι της χώρας και την επιρροή επί των πολιτικών εξελίξεων, αλλά κάποιοι θέλουν να πιστεύουν ότι αποτελεί πολιτική εφεδρεία, η οποία σε ώρα ανάγκης θα έλθει στο προσκήνιο ως άλλος Κινγκινάτος και θα βάλει  τα πράγματα στη θέση τους επ’ ωφελεία του έθνους και του λαού. Έτσι τουλάχιστον αντιλαμβάνομαι εγώ τον όρο αυτό. 

Τί συνέβη, άραγε, και ανεκαλύφθη ότι ο Γ. Καρατζαφέρης αποτελεί «πολιτικό κεφάλαιο»; 

Ο όρος «κεφάλαιο» σημαίνει χρηματική δύναμη ή μεγάλης αξίας εγκαταστάσεις και εξοπλισμό που έχουν τη δυνατότητα να θέσουν  σε κίνηση μία επιχείρηση με μεγάλες προσδοκίες. 

Κατ’ αντιστοιχία, «κεφάλαιο» στην πολιτική σκηνή σημαίνει άνδρα πολιτικό με επιτυχημένο πολιτικό παρελθόν που είναι σε θέση να κινητοποιήσει τον λαό σε μία κατεύθυνση άσχετη με τον ατομισμό και πλήρως συντεταγμένη με την κοινωνική αλληλεγγύη, προκειμένου να αντιμετωπισθούν από κοινού τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν πλέον όλες οι επαγγελματικές τάξεις με εξαίρεση όσους είναι καταγεγραμμένοι σε λίστες ή έχουν τη δυνατότητα να αγοράζουν με δανεικά μόνον κερδοφόρες κρατικές επιχειρήσεις  ή διαθέτουν μέγαρα εμβαδού χιλιάδων τετραγωνικών μέτρων, για τα οποία τα χαράτσια και ο ΕΝΦΙΑ είναι σαφώς μειωμένοι, ώστε να συνεχίσουν να μη συμβάλλουν στην ανόρθωση της οικονομίας, ή τέλος έχουν κάνει μια αρπαχτή πολλών εκατομμυρίων, τα οποία σίγουρα αποτελούν κεφάλαιο και μάλιστα βαρβάτο.

Ο Καρατζαφέρης δεν είναι βουλευτής. 

Άρα, η ρήση Ντινόπουλου δεν έχει σχέση με την προσθήκη άλλης μίας ψήφου σε εκείνες της ΝΔ-ΠΑΣΟΚ για την εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας. 

Πιθανότατα, όμως, έχει σχέση με την αδυναμία της κυβέρνησης να συγκεντρώσει 180 ψηφαλάκια, ώστε να εκλέξει ΠτΔ και, έτσι, να αποφύγει της εκλογές. 

Πράγματι, αν ο Καρατζαφέρης και το κόμμα του  επιστρέψουν ή συμπράξουν με τη ΝΔ στις επόμενες εκλογές, ίσως η ΝΔ και ο Σαμαράς να παραμείνουν στην εξουσία.  

Όταν βλέπεις ανθρώπους της τρίτης κυρίως, και δη προκεχωρημένης,  ηλικίας να εξακολουθούν να μετέχουν σε συγκεντρώσεις του ΛΑΟΣ και να χειροκροτούν μανιωδώς τον Καρατζαφέρη, το μόνο που σκέφτεσαι είναι ότι αυτός ο άνθρωπος μπορεί άνετα να ρυμουλκήσει  τις ψήφους των ακροατών του στη ΝΔ. 

Ίσως, όμως, να σημαίνει και κάτι άλλο: δεν βγαίνει ως φαίνεται η εκστρατεία «διάλυση της ΧΑ», οπότε πρέπει   από κάπου αλλού να αλιευθούν δεξιές ή ακροδεξιές ψήφοι. Ψήφοι να  ΄ναι κι’ ό,τι να  ΄ναι.

Όπως και να ΄χει, όταν θεωρείς τον πρωθυπουργό «παληάνθρωπο» και το διακηρύσσεις δημοσία, ένας δε εκ των διαπρεπών μαθητών σου και πρώην υπουργός τού εν ενεργεία πρωθυπουργού έχει χαρακτηρίσει τον πρωθυπουργό ως «τον μεγαλύτερο πολιτικό καραγκιόζη που έχει περάσει από την ελληνική πολιτική σκηνή», ασφαλώς και αποτελείς πολιτικό κεφάλαιο.  

Για την παράταξη, όμως, όχι για τον λαό. Και εκείνο που ενδιαφέρει εν προκειμένω δεν είναι ο λαός και τα βάσανά του, είναι η παράταξη. Να νικήσει η παράταξη κι’ ας πάει ο λαός να πνιγεί.

Ίσως πάλι κάτι να θέλει να πει ο Ντινὀπουλος στον Καρατζαφέρη και όχι σ’ εμάς καθώς άνοιξε μαζί με τον Βορίδη την αγκαλιά της ΝΔ για την επιστροφή τού Καρατζαφέρη. 

Να μην ξεχνάμε ότι ο Καρατζαφέρης είναι κεφάλαιο, αν αναλογισθούμε ότι έλαβε από την κυβέρνηση, ερήμην του ελληνικού λαού πάντοτε, άδεια πανελλήνιας εμβέλειας για τον τηλεοπτικό σταθμό του χωρίς να πληρώσει ούτε ένα ευρώ και χωρίς διαγωνισμό.  

Όχι πως οι άλλοι καναλάρχες έχουν πληρώσει ή έχουν μετάσχει σε διαγωνισμό για να εκπέμπουν την προπαγάνδα τους. 

Αλλά όταν δίνεις στο κεφάλαιο τη δυνατότητα να αποκτήσει πολιτικό βάρος, τότε σίγουρα το κεφάλαιο γίνεται πολιτικό. 

Μήπως ο Μπόμπολας, ο Ψυχάρης, ο Βαρδινογιάννης, ο Κυριακού, ο Αλαφούζος, ο Κόκκαλης και τ’ άλλα τα παιδιά τέτοια κεφάλαια δεν είναι; 

Και χωρίς να έχουν ανάγκη της ψήφου μας. 

Αρκεί ότι τη δίνουμε στα ανδρείκελά τους.
 

Σωτήριος Καλαμίτσης
Επιστήθιος φίλος του γιατρού Γωγούση, σφόδρα δε πιθανόν και ομόκελλος

Υ.Γ. 18.02.2014 - «Θα έπαιζα δυνατά το χαρτί της δραχμής» δήλωσε ο Πρόεδρος του ΛΑΟΣ, Γιώργος Καρατζαφέρης, επισημαίνοντας ότι «από την Ευρώπη δεν μπορούμε να βγούμε, αλλά από την ΟΝΕ μπορούμε». Ερωτηθείς, εάν έχει επαφές με την Νέα Δημοκρατία, απάντησε ότι «δεν κολλάει πουθενά με τη ΝΔ» και θεωρεί τον Σαμαρά «προδότη», επειδή έριξε την κυβέρνηση Μητσοτάκη το 1993.

25.02.2014 – Ο ΛΑΟΣ συγκεντρώνει στις ευρωεκλογές 2,69% των εγκύρων ψηφοδελτίων. Και μετά από μία εβδομάδα μόνον, ήτοι την

02.06.2014 -  To ΕΣΡ αποφασίζει «όπως ο τηλεοπτικός σταθμός με τον διακριτικό τίτλο ΑΡΤ (πρώην ΤΗΛΕΑΣΤΥ) Νομού Αττικής καταχωρηθεί στον πίνακα των τηλεοπτικών σταθμών νομίμως λειτουργούντων εθνικής εμβέλειας και διαγραφεί εκ του πίνακος των τηλεοπτικών σταθμών νομίμως λειτουργούντων περιφερειακής εμβέλειας».





Πέμπτη, Ιουλίου 10, 2014

Συνεχίζεται η διάσπαση του ατόμου - Ανεξαρτητοποιήθηκε από τη ΔΗΜΑΡ η Κατερίνα Μάρκου

Την ανεξαρτητοποίησή της από την Κοινοβουλευτική Ομάδα της Δημοκρατικής Αριστεράς γνωστοποίησε στον πρόεδρο της Βουλής η βουλευτής Β’ Θεσσαλονίκης Κατερίνα Μάρκου.

Στην επιστολή της, η Κατερίνα Μάρκου υποστηρίζει ότι η ΔΗΜΑΡ έχει απομακρυνθεί από τον πολιτικό της προορισμό και την ιδεολογική της ταυτότητα και δηλώνει «ξένη και απομακρυσμένη» από την παράταξη.

 
«ΠΡΟΣ τον Πρόεδρο της Δημοκρατικής Αριστεράς
κ. Φώτη Κουβέλη

Αγαπητέ κ. Πρόεδρε,
 

Με την παρούσα επιστολή επιθυμώ να σας γνωστοποιήσω την πρόθεσή μου να αποχωρήσω από την κοινοβουλευτική ομάδα της ΔΗΜΑΡ.
 
Η απόφασή μου αυτή δεν ήταν εύκολη και οπωσδήποτε με λυπεί, όπως είναι φυσιολογικό. Για πάνω από 2 έτη προσπάθησα, με τις όποιες δυνάμεις μου να συμβάλω κι εγώ ώστε το κόμμα να σταθεί, να καθιερωθεί, να μετεξελιχθεί αλλά και να συμβάλει ουσιαστικά στην προσπάθεια που κάνει η χώρα να ορθοποδήσει. Στο διάστημα αυτό, έκανα πάντα το καθήκον μου πιστεύω με τον καλύτερο τρόπο και βοήθησα ώστε το κόμμα να έχει μια ευπρόσωπη παρουσία στη Βουλή με τεκμηριωμένες ερωτήσεις και παρεμβάσεις, χωρίς ποτέ να προκαλέσω ή να δημιουργήσω κάποιο ζήτημα. Πιστεύω πως συνέβαλλα και στο μέτρο του δυνατού στον εσωτερικό κομματικό διάλογο, καταθέτοντας προτάσεις για μια νέα οριζόντια δομή ενός μοντέρνου προοδευτικού κόμματος.
 
Υποστήριξα επίσης μια γενναία, αλλά έγκαιρη και θεσμική προσέγγιση με υγιείς δυνάμεις του συναφούς πολιτικά χώρου, όχι όμως με πρόσωπα, αριθμητικές ομάδες και «συντρόφους» από το παρελθόν που δεν προσθέτουν και δεν πολλαπλασιάζουν, όπως απέδειξαν άλλωστε και οι τελευταίες εκλογές.
 
Η δυσάρεστη κατάσταση στην οποία περιήλθε σταδιακά το κόμμα μέχρι σήμερα επιβαρυνόταν καθημερινώς σχεδόν από τη λειτουργία ενός παλαιοκομματικού, κλειστού, αυτιστικού μηχανισμού. Ο μηχανισμός αυτός, ό,τι απέμεινε πια από τη ΔΗΜ.ΑΡ., λυπάμαι να το πω, ήταν πάντα εναντίον μου, με τρόπο προκλητικό και αυθάδη για μία, στο κάτω-κάτω, εκπρόσωπο του ελληνικού λαού.
 
Την κατάσταση χειροτέρευαν οι στερεότυπες και βαρετές αντικληρικαλιστικές, ψευτοδιεθνιστικές εμμονές που δυστυχώς πάντα χαρακτήριζαν τον χώρο αυτό και που στοιχίζουν, απομακρύνοντας δημοκρατικούς πολίτες του κέντρου, οι οποίοι ναι μεν ζητούν αλλαγές σε προοδευτική κατεύθυνση, αλλά δεν επιθυμούν ούτε την απόρριψη της δημιουργικής παράδοσης, ούτε την εγκατάλειψη των γειτονιών των πόλεων στην αναρχία και το έγκλημα.
 
Ο «διάλογος κωφών» της ήττας, τον οποίο προσπάθησα να παρακολουθήσω μετά την εκλογική συντριβή, αναπαρήγαγε δυστυχώς ένα κλίμα χωρίς προοπτική, χωρίς καθαρό λόγο, χωρίς γενναία αυτοκριτική και κυρίως χωρίς την αυτονόητη αφετηριακή διαπίστωση ότι ο λαός έδωσε εντολή ξεκάθαρης αποδοκιμασίας με το αποτέλεσμα των εκλογών προς αυτό που έχει μετασχηματιστεί η ΔΗΜΑΡ, έναν χώρο ο οποίος φυσικά δεν εκφράζει ούτε εμένα ούτε πολύ περισσότερο τους ψηφοφόρους της περιοχής μου.
 
Συνολικά, η ΔΗΜΑΡ απομακρύνθηκε τελικά από τον αρχικό αξιακό και πολιτικό της προορισμό και την ιδεολογική της ταυτότητα με αποτέλεσμα τουλάχιστον εγώ προσωπικά, να νιώθω ξένη και απομακρυσμένη.
 
Κ. Πρόεδρε,
 
ως ανεξάρτητη πλέον βουλευτής, εύχομαι στη Δημοκρατική Αριστερά να ορθοποδήσει συμβάλλοντας δημιουργικά οπωσδήποτε στη συγκρότηση του προοδευτικού πόλου, στη βάση, όμως, του ρεαλισμού, του προγραμματικού διαλόγου, της κοινωνικής δικαιοσύνης και της υπεύθυνης και τεκμηριωμένης άσκησης πολιτικής, μακριά από τις ακραίες δημαγωγίες, ένθεν κακείθεν, που προσβάλλουν το λαό χάριν της κατάκτησης της εξουσίας, Στον αγώνα αυτό θα συνεχίσω κι εγώ να συμβάλω θετικά με όλες μου τις δυνάμεις.
 
Με εκτίμηση,
Κατερίνα Μάρκου».



rodorama.blogspot.gr

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More