Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη, Ιανουαρίου 30, 2024

Κάσος: Παρέμβαση του Δημάρχου για την επίλυση των προβλημάτων ζητούν οι επιχειρηματίες


Την παρέμβαση της νέας Δημοτικής Αρχής ώστε να λυθούν προβλήματα, που ταλανίζουν τους επιχειρηματίες αλλά και τους κατοίκους της Κάσου, ζήτησε ο Σύλλογος Επαγγελματιών Επιχειρηματιών Κάσου.


Ενόψει και της επικείμενης έναρξης της τουριστικής περιόδου, ο Σύλλογος ζητεί την παρέμβαση του Δήμου για τις ακτοπλοϊκές συνδέσεις και για την εύρυθμη λειτουργία του μοναδικού τραπεζικού καταστήματος στο νησί. 

Αναλυτικά η επιστολή, που υπογράφει η Πρόεδρος του Συλλόγου Μαρία Τσακίρη (Χημικός Μηχανικός- Ξενοδόχος), έχει ως εξής:

Αξιότιμε κύριε Δήμαρχε και Αγαπητοί Δημοτικοί Σύμβουλοι,

Ξεκινώντας τη νέα σας θητεία θέλουμε να σας ευχηθούμε ολόθερμα Καλή δύναμη και Καλή επιτυχία στο σημαντικότατο έργο σας !

Οι επιχειρηματίες του νησιού μας βρίσκονται σε διαρκή επαγρύπνηση και αγωνιούν για την ερχόμενη τουριστική σεζόν με τα νέα δεδομένα που υπάρχουν. Για το σκοπό αυτό θέλουμε να επιστήσουμε τη προσοχή σας στα σοβαρά θέματα που μας βασανίζουν και ελπίζουμε στην άμεση ανταπόκριση σας ώστε να επιλυθούν εγκαίρως.

1. Δεδομένου ότι διαμορφώθηκαν τα νέα ακτοπλοϊκά δρομολόγια όπου διακόπτεται το ταχύπλοο πλοίο που μας συνέδεε με τη Σητεία 3 φορές/εβδομάδα και επιπλέον το BLUE STAR CHIOS θα συνδέεται με τη Σητεία 1 φορά /εβδομάδα και με το Ηράκλειο 2φορές/εβδομάδα, θα έχουμε πρόβλημα με τους Κρητικούς τουρίστες που ερχόντουσαν για 3-4  μέρες στη Κάσο. Η τουριστική κίνηση από Κρητικούς τουρίστες θα μειωθεί και αυτό φυσικά θα έχει ως επακόλουθο την πτώση της τοπικής οικονομίας. Ως εκ τούτου προτείνουμε να ζητήσετε από το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, το BLUE STAR CHIOS να προσεγγίζει 2 φορές /εβδομάδα τη Σητεία ώστε να διευκολύνεται η μετάβαση των Κρητικών τουριστών από το Λασίθι.

Επιπλέον η διασύνδεση μας με τα υπόλοιπα Δωδεκάνησα διακόπτεται αφού σταματάει η γραμμή του BLUE STAR PATMOS . Ενώ διαπιστώσαμε ότι ήταν χρήσιμο να έχουμε διασύνδεση με τα Δωδεκάνησα μεταξύ μας εκτός από Ρόδο και Κάρπαθο.

Πιστεύουμε ότι ο Δήμος Η.Ν. Κάσου οφείλει να διαμαρτυρηθεί για τι αλλαγές στην ακτοπλοΐα που ουσιαστικά μειώνουν σημαντικά την διασύνδεση της Κάσου με άλλα νησιά και αφορά όλους του Κασιώτες .

2, Γνωρίζουμε όλοι ότι εδώ και 2 μήνες το μοναδικό Υποκατάστημα Τράπεζας -ALPHA BANK στο νησί δεν λειτουργεί κανονικά . Μετά από επικοινωνία του Συλλόγου μας, τόσο με το κατά τόπους αρμόδιο τμήμα της ALPHA BANK στη Κάρπαθο όσο και με Στελέχη στην Αθήνα , μας ενημέρωσαν προφανώς ότι στα πλαίσια περικοπών η λειτουργία των Τραπεζικών καταστημάτων  σε μικρά νησιά όπως Τήλος , Νίσυρος και Κάσος το πρόγραμμα είναι το χειμώνα να λειτουργούν με 1 υπάλληλο – άρα να μην μπορούν να γίνουν ταμειακές συναλλαγές- και 1φορά/μηνα θα μεταβαίνει υπάλληλος από πλησιέστερο Υποκατάστημα –συγκεκριμένα της Καρπάθου – ώστε να εξυπηρετεί ταμειακές συναλλαγές.

Συνεπώς το Τραπεζικό κατάστημα υπολειτουργεί και δεν έχει αποφασιστεί τι θα γίνει το καλοκαίρι, με τις ανάλογες οικονομικές συνέπειες. Έχουμε όλοι βιώσει τις συχνές βλάβες των μηχανημάτων ΑΤΜ όπου εντός της θερινής τουριστικής περιόδου μπορεί να μείνουμε ακόμη και 10 μέρες χωρίς μηχάνημα ΑΤΜ γιατί αργεί η αποκατάσταση του από εξειδικευμένο Τεχνικό που έρχεται από Ρόδο. Όλα αυτά έχουν σοβαρές οικονομικές συνέπειες και λειτουργικές στο νησί μας δεδομένου ότι εκτός από τους επιχειρηματίες και τουρίστες, επιπλέον οι συνταξιούχοι είναι μια ομάδα που έχει ανάγκη από τη σωστή λειτουργία ενός Τραπεζικού Υποκαταστήματος στο νησί μας.

Προτείνουμε αφενός μεν να αιτηθείτε από την ALPHA BANK να διατηρήσει το Υποκατάστημα της στο νησί γιατί είναι ζωτικής σημασίας για την οικονομία του νησιού και την ανάπτυξη του και αφετέρου να ζητήσετε την εγκατάσταση ΑΤΜ από τις Τράπεζες Πειραιώς και EUROBANK προκειμένου να ενισχύσουμε τη δυνατότητα εξυπηρέτησης του κοινού καθ’όλη τη διάρκεια του έτους  αλλά και ιδιαιτέρως τους θερινούς μήνες που είναι αυξημένη .

Πιστεύοντας στην άμεση ανταπόκριση σας για την επίλυση των σοβαρών αυτών ζητημάτων αναμένουμε τις ανάλογες παρεμβάσεις σας και κατά συνέπεια την έγγραφη ενημέρωση μας σχετικά. 


Πηγή: www.tornosnews.gr


Δευτέρα, Ιανουαρίου 22, 2024

Μάνος Κόνσολας: Λειτουργία της νέας ηλεκτρονικής πλατφόρμας για τη νέα ειδική βίζα στους τουρίστες από την Τουρκία


 

Λειτουργία της νέας ηλεκτρονικής πλατφόρμας για τη νέα ειδική βίζα στους τουρίστες από την Τουρκία και ενίσχυση του προσωπικού και του εξοπλισμού στις πύλες εισόδου σε Ρόδο, Κω, Κάλυμνο, Λέρο, Σύμη και Καστελόριζο - 

Ζητήματα που αφορούν στην προετοιμασία των αρμόδιων οργάνων της Πολιτείας για την εφαρμογή της νέας ειδικής βίζας για τους τουρίστες από την Τουρκία σε δέκα νησιά του Αιγαίου, αναδεικνύει με παρέμβαση του προς τα Υπουργεία Εξωτερικών και Προστασίας του Πολίτη, ο Βουλευτής Δωδεκανήσου, κ. Μάνος Κόνσολας. 

«Ιδιαίτερα για τα νησιά της Δωδεκανήσου όπως η Ρόδος, η Κως, το Καστελλόριζο, η Σύμη, η Κάλυμνος και η Λέρος, το ζητούμενο είναι να έχουν ολοκληρωθεί άμεσα οι σχετικές προετοιμασίες για να λειτουργήσει απρόσκοπτα και αποδοτικά το συγκεκριμένο μέτρο», τονίζει ο Μάνος Κόνσολας αναφέροντας ότι θα πρέπει: 

α) Να ενεργοποιηθεί άμεσα η ηλεκτρονική πλατφόρμα. αφού όπως προβλέπεται η κατάθεση των σχετικών αιτήσεων από Τούρκους επισκέπτες θα γίνεται όλο το χρόνο και όχι μόνο την θερινή περίοδο. 

β) Να  ενισχυθούν με προσωπικό αλλά και εξοπλισμό οι πύλες εισόδου σε λιμάνια και αεροδρόμια αυτών των νησιών, αφού ο έλεγχος θα γίνεται εκεί.

Ο Μάνος Κόνσολας ζητά ενημέρωση για τον προγραμματισμό που αφορά στην ενίσχυση με προσωπικό και εξοπλισμό στις πύλες εισόδου στα λιμάνια Ρόδου, Κω, Καλύμνου, Λέρου, Σύμης και Καστελόριζου, όπως και στα αεροδρόμια κάποιων από αυτά τα νησιά.

Ο Βουλευτής Δωδεκανήσου επισημαίνει ότι η νέα αυτή ειδική βίζα θα είναι διάρκειας επτά ημερών, θα δίνει το δικαίωμα πολλαπλών εισόδων στον επισκέπτη σε αυτά τα δέκα νησιά και θα αυξήσει την τουριστική κίνηση.



Κυριακή, Δεκεμβρίου 03, 2023

Παρέμβαση του Μάνου Κόνσολα στον Υπουργό Ναυτιλίας για την μείωση των ακτοπλοϊκών δρομολογίων στην Κάρπαθο


 

H μείωση κατά ένα των δρομολογίων για την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Καρπάθου, όπως προκύπτει από την προκήρυξη του διαγωνισμού για τι άγονες γραμμές, προκάλεσε την αντίδραση του Μάνου Κόνσολα. 


Ο Βουλευτής Δωδεκανήσου, με παρέμβασή του προς τον Υπουργό Ναυτιλίας κ. Χρήστο Στυλιανίδη, ζητά την επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού προκειμένου να υπάρχουν τέσσερα δρομολόγια την εβδομάδα, τη χειμερινή περίοδο, με πλοίο κατηγορίας 1 ή 2. 

Ταυτόχρονα, θέτει ερώτημα σχετικά με τον προγραμματισμό των δρομολογίων για τη θερινή περίοδο του 2024 στη συγκεκριμένη γραμμή. 

Όπως αναφέρει ο κ. Κόνσολας, προηγούμενο διάστημα, η κυβέρνηση σε συνεργασία με το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων και μετά από διαπραγματεύσεις με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, εξασφάλισε 80 εκατομμύρια ευρώ για τη χρηματοδότηση άγονων γραμμών. 

Μετά από αυτή την εξέλιξη, αλλά και την αύξηση του προϋπολογισμού για τις άγονες γραμμές την οποία θεσμοθέτησε η κυβέρνηση από τον πρώτο χρόνο της θητείας της, υπήρχε και υπάρχει η προσδοκία για τη βελτίωση της ακτοπλοϊκής συγκοινωνίας στα μικρά νησιά του Αιγαίου και της Δωδεκανήσου.  

Στην περίπτωση, όμως, της Καρπάθου και της Κάσου υπάρχει έντονη ανησυχία αφού από την προκήρυξη του σχετικού διαγωνισμού προκύπτει ότι μειώνονται κατά ένα τα εβδομαδιαία δρομολόγια. 

Αντί των τεσσάρων δρομολογίων που ίσχυαν το 2023 την εβδομάδα θα υπάρχουν τρία δρομολόγια  με πλοίο κατηγορίας 2 ή 3 αφού καταργείται το ένα δρομολόγιο που εκτελούσε το Blue Star Patmos. 

Ο κ. Κόνσολας χαρακτηρίζει ως υποβάθμιση τη συγκεκριμένη εξέλιξη και επισημαίνει ότι δεν συνάδει με την προσπάθεια που έχει γίνει μέχρι σήμερα από την κυβέρνηση και το Υπουργείο Ναυτιλίας για την αναβάθμιση των άγονων γραμμών. 

Αναφέρει, μάλιστα, ότι η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Κάσου και της Καρπάθου, ιδιαίτερα τη χειμερινή περίοδο, είναι κομβικής σημασίας για την οικονομική και κοινωνική ζωή των νησιών αλλά και για την τροφοδοσία τους. 


Δευτέρα, Νοεμβρίου 27, 2023

Νίσυρος: Θέση για την αναφορά του δημάρχου σε βάρος της ιατρού παίρνει η παράταξή του - Τι αναφέρει ο Δρ Παπανικολάου


 

Να σταματήσει να εργαλοποιείται η αναφορά του Δημάρχου Νισύρου για τη συμπεριφορά της  γιατρού του Πολυδύναμου Ιατρείου, ζητά η δημοτική παράταξη  «Πατριωτική Ενωτική Κίνηση Αναγέννησης».

Αναφέρει ότι ο Δήμαρχος απευθύνθηκε με θεσμικό τρόπο στην προϊστάμενη αρχή της γιατρού, μετά τα παράπονα που δέχθηκε από αρκετούς πολίτες για την αλλαγή της συμπεριφοράς της, τονίζοντας πως η εργαλειοποίηση συμβάλλει στον διχασμό και στην τοξικότητα της τοπικής κοινωνίας της Νισύρου.

Επισημαίνει ότι το αίτημα του Δημάρχου για τοποθέτηση δεύτερου γιατρού στο νησί είναι δίκαιο και αναγκαίο και διευκρινίζει ότι δεν έγινε ποτέ καμία ενέργεια απομάκρυνσης της ιατρού από τον δήμαρχο Νισύρου.

Σημειώνεται ότι οι κάτοικοι της Νισύρου προχώρησαν σε συγκέντρωση υπογραφών για τη στήριξη της ιατρού καταγγέλλοντας ως ψευδή και προσβλητική την αναφορά του δημάρχου σε βάρος της. 

Με πληροφορίες από www.ertnews.gr

----------------------------------------


Σήμερα Δευτέρα,27/11/2023, ο Δρ Παναγιώτης Παπανικολάου, Διδάκτορας Ιατρικής Σχολής Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών Μέλος των : Ελληνικής Νευροχειρουργικής Εταιρείας (Υπεύθυνος Επιτροπής Υποειδικότητας Νευροτραυματολογίας - Νευροεντατικής) , European Acossiation of Neurosurgical Societies (EANS), Congress of Neurological Surgeons (CNS), Ομοσπονδίας Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδας (ΟΕΝΓΕ) (Γενικός Γραμματέας), Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου (εκλεγμένος στην ΓΣ), με ανάρτησή του στο Χ, αναφέρει:

 

P.G. Papanikolaou
@PGPapanikolaou
Ο διοικητής 2ης ΥΠΕ (Δ. Αθήνα, Δ. Αττική, Πειραιάς, Κυκλάδες, Β. Αιγαίο, Δωδεκάνησα) αντί να ασχοληθεί με τα προβλήματα μονάδων υγείας ευθύνης του, ασχολείται με.. κουτσομπολιά του χωριού ποιόν υποψήφιο δήμαρχο στηρίζει το σόϊ της γιατρού !

Απίστευτη καταγγελία. Ο δήμαρχος Νισύρου θέλει να κάνει ντα ντα την μοναδική γιατρό στο ΠΙ του νησιού επειδή ο σύντροφός της είναι... "πολιτικός του αντίπαλος" ( ; ) κι ο διοικητής της 2ης ΥΠΕ κ. Ροϊλός κάνει το χατηράκι του δημάρχου ασκώντας πειθαρχική δίωξη ενάντια στην γιατρόα τον χαίρεσαι υπουργέ
@chrisochoidis
P.G. Papanikolaou
@PGPapanikolaou

Σάββατο, Αυγούστου 19, 2023

Ρόδος: Παρέμβαση του Δικτύου για την προάσπιση του δημόσιου χώρου «Ομπρέλα» για την παραλία Αγία Αγάθη - «Κάλυψαν» προστατευόμενο αρχαιολογικό χώρο με ξαπλώστρες


Παρέμβαση πραγματοποίησε η «ΟΜΠΡΕΛΑ – Δίκτυο για τη Προάσπιση του Δημόσιου Χώρου» την παραλία Αγία Αγάθη της Ρόδου, όπου επικρατεί ακραία παραβατικότητα. «Ασυλία και ανοχή σε ακραία παραβατικότητα - Αλήθεια, πόσο «αγαθές» οι παραλήψεις;» αναρωτιέται στην ανακοίνωση του το Δίκτυο. 

 Αναλυτικά η ανακοίνωση του Δικτύου 

Στην παραλία της Αγίας Αγάθης στο Χαράκι Μαλώνας της νήσου Ρόδου, η οποία εμπίπτει στα όρια της Ζώνης Α΄ Απολύτου Προστασίας του Αρχαιολογικού Χώρου, δραστηριοποιείται επιχείρηση σε πλαίσιο ακραίας παραβατικότητας.

Η παραλία αυτή περιλαμβάνεται σε κατάλογο θέσεων αιγιαλού και παραλίας, ρητώς εξαιρουμένων από την παραχώρηση χρήσης, σύμφωνα με την ΚΥΑ 38609/2023 των συναρμοδίων υπουργείων, ήτοι Οικονομικών, Εσωτερικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

Συγκεκριμένα, στην ΚΥΑ 38609/2023 (ΦΕΚ 1432/B/10-03-2023) που καθορίζει τους όρους και τις προϋποθέσεις για την παραχώρηση απλής χρήσης αιγιαλού και παραλίας, παράρτημα της οποίας είναι η Απόφαση 43512/30-01-2023 (ΑΔΑ:99ΓΛ4653Π4-59Σ) της Υπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού, ρητώς ορίζεται ότι η παραλία της Αγίας Αγάθης εντός της Ζώνης Α’ Προστασίας στο Χαράκι Μαλώνας ανήκει στις περιοχές που εξαιρούνται από παραχώρηση για οποιαδήποτε χρήση. 


Ωστόσο, παρά την εκ του νόμου εξαίρεση της παραχώρησης χρήσης και το συνεπακόλουθο γεγονός ότι η ανωτέρω παραλία δεν συμπεριλήφθηκε στις δημοπρασίες που πραγματοποιήθηκαν από την Κτηματική Υπηρεσία Δωδεκανήσου, εδώ και μήνες οι πολίτες της Ρόδου παρακολουθούμε την απρόσκοπτη λειτουργία της επιχείρησης με αυθαίρετη κατάληψη του μεγαλύτερου μέρους της παραλίας με ομπρελοκαθίσματα και την παράνομη λειτουργία επιχείρησης υγειονομικού ενδιαφέροντος, χωρίς να εκτελείται το  πρωτόκολλο κατεδάφισης της Κτηματικής Υπηρεσίας Δωδεκανήσου. Καθημερινώς δε, η επιχείρηση αυτή προσπαθεί να αποκλείσει τη χρήση της παραλίας από τους πολίτες και τους επισκέπτες του νησιού που δεν επιθυμούν να κάνουν χρήση των υπηρεσιών αυτής.

Μετά τις πρόσφατες δηλώσεις του Υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών κ. Κωστή Χατζηδάκη σύμφωνα με τις οποίες «κάθε παραβίαση της νομιμότητας στις παραλίες θα μας βρει απέναντι» καθώς και ότι «δεν θα χαριστούμε σε κανέναν», ως πολίτες ζητούμε επίσημα από το Υπουργείο, τη Γενική Γραμματέα Δημόσιας Περιουσίας και τη Κτηματική Υπηρεσία Δωδεκανήσου να απαντηθεί το ακόλουθο ερώτημα:

Δεδομένου ότι η ανωτέρω επιχείρηση εκμεταλλεύεται δημόσιο χώρο με ξαπλώστρες – ομπρέλες, έχει τοποθετήσει δύο κοντέινερ που λειτουργούν ως καντίνα / εστιατόριο χωρίς να διαθέτει την απαιτούμενη σύμβαση παραχώρησης απλής χρήσης, ποιες συγκεκριμένες ενέργειες γίνονται σήμερα για την άμεση απομάκρυνσή της;

-Προς την κ. Υπουργό Πολιτισμού υποβάλλουμε το ακόλουθο  ερώτημα:
Με δεδομένο ότι η ανωτέρω Απόφαση 43512/30-01-2023 που φέρει την υπογραφή σας παραβιάζεται, με τραγικές συνέπειες για την αρχαιολογική ζώνη Α’ απολύτου προστασίας,  τι προτίθεστε να πράξετε επί αυτής της κατάφωρης παρανομίας, πέρα από τα σήματα διακοπής που γνωρίζουμε ότι έχουν εκδοθεί, χωρίς όμως απολύτως κανένα αποτέλεσμα έως σήμερα;

-Προς τα μέλη της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής του Δήμου Ρόδου και τον Δήμαρχο Ρόδου υποβάλλουμε το εξής ουσιαστικό ερώτημα:
Σε τι ενέργειες έχετε προβεί προκειμένου να ελεγχθεί το καθεστώς λειτουργίας της επιχείρησης;

-Προς την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αιγαίου υποβάλλουμε το εξής ουσιαστικό ερώτημα:
Καθώς έως σήμερα δεν έχει εφαρμοστεί το πρωτόκολλο κατεδάφισης της Κτηματικής Υπηρεσίας Δωδεκανήσου, πότε προτίθεστε επιτέλους να εκτελεστεί;

Υπενθυμίζουμε τέλος, προς όλες τις κατευθύνσεις, ότι ο αιγιαλός και η παραλία αποτελούν δημόσια αγαθά που προστατεύονται από το Σύνταγμα και τους Νόμους, καθώς αυτοί διαφυλάσσουν το δικαίωμα των πολιτών στην ελεύθερη πρόσβαση και ακώλυτη χρήση τους. Δεν αποδεχόμαστε να γίνουμε «ξένοι» στον τόπο μας.

Παραμένουμε στη διάθεση κάθε φορέα, κάθε αρχής, των πέντε βουλευτών Δωδεκανήσου, κάθε πολιτικού κόμματος, κάθε αυτοδιοικητικής παράταξης και κάθε συλλογικού φορέα για συνεργασία επί του θέματος.

Το δίκτυο ΟΜΠΡΕΛΑ και οι πολίτες της Ρόδου συνεχίζουμε τον δίκαιο αγώνα μας για την προάσπιση του δημόσιου χώρου και την τήρηση της νομιμότητας. 


Πηγή: left.gr



Σάββατο, Αυγούστου 12, 2023

ΡΟΔΟΣ: Κοινοβουλευτικό έλεγχο για τις παρανομίες στις παραλίες προανήγγειλε ο Σωκράτης Φάμελλος



«Κοινοβουλευτικό έλεγχο και δράσεις με την υποστήριξη των Κινηματικών πρωτοβουλιών που θέλουν να πάρουν όλοι οι Ενεργοί πολίτες για να προστατεύσουν τον τόπο τους και το περιβάλλον» προανήγγειλε από τη Ρόδο ο πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία Σωκράτης Φάμελλος. 

Ο κ. Φάμελλος παραχώρησε  συνέντευξη  τύπου στο Δημαρχείο Ρόδου παρουσία των πρώην βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρη Γάκη και Χρύσας Καραγιάννη, που είναι και μέλος της Κ.Ε. και του Αντώνη Αποστολίδη συντονιστή, αναπτύσσοντας τις διαπιστώσεις και τις προτάσεις του κόμματός μετά τη διήμερη περιοδεία στις πυρόπληκτες περιοχές της Ν.Ρόδου. 

Ο κ. Φάμελλος μετά την επίσκεψη του στην παραλία της Αγίας Μαρίνας, ανέφερε σε ανάρτησή του σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης «υπάρχουν σε λειτουργία εγκαταστάσεις και δραστηριότητες, για τις οποίες μας ενημέρωσαν ότι λειτουργούν χωρίς τις απαιτούμενες άδειες, με κατάληψη δημόσιου χώρου, με παραβίαση της νομοθεσίας περί αυθαιρέτων και όπως έχει ήδη δημοσιοποιηθεί πρόσφατα με παραβιάσεις των όρων υγιεινής και ασφάλειας της εργασίας» και πως «οι ξαπλώστρες και τα τραπέζια μέσα στη θάλασσα λειτουργούν κανονικά». Επίσης κάλεσε τον Πρωθυπουργό και τον Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης ‘Αδωνη Γεωργιάδη να την επισκεφθούν. 

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση της ΕΡΤ Ν. Αιγαίου, ο κ. Φάμελλος  δήλωσε: 

«Το Δίκτυο ΟΜΠΡΕΛΑ για την Προάσπιση του Δημόσιου Χώρου μας έχει καταθέσει αρκετές πληροφορίες σχετικά με τα χαρακτηριστικά της παραβατικότητας τα οποία πρέπει να ομολογήσω ότι χρειάζονται μελέτη. Θα ήταν λάθος για μένα χωρίς να έχουμε αναλύσει όλα τα έγγραφα να κάνω μία αξιολόγηση χωρίς να έχω αξιολόγησει το θεσμικό υπόβαθρο. Όμως η πρώτη ανάγνωση μας έχει δημιουργήσει πολύ μεγάλη εντύπωση και πρέπει να πω πως η Νομαρχιακή Επιτροπή και οι δύο πρώην συνάδελφοί μου με ενημέρωσαν για αντίστοιχα προβλήματα. 


Φαίνεται λοιπόν ότι είναι εκτεταμένο το πρόβλημα της παραβατικότητας και των καταπατήσεων. Αυτό θίγει και το περιβάλλον και τον υγιή ανταγωνισμό και το τουριστικό προϊόν. Άρα κάτι πρέπει να κάνουμε. (…) Αυτό που αμφισβητείται είναι το κράτος δικαίου .Δεν είναι μόνο το περιβάλλον. Και όταν αμφισβητείται το κράτος δικαίου αμφισβητείται η ισονομία των πολιτών. Εμείς λοιπόν θέλουμε μία κοινωνία όπου θα υπάρχει ισχυρό κράτος δικαίου. Αυτό είναι το ευρωπαϊκό κεκτημένο για μας και θα ήθελα η Ρόδος να είναι το παράδειγμα όπου το ευρωπαϊκό κεκτημένο εφαρμόζεται. Αλλά αυτό φαίνεται ότι δεν γίνεται προς το παρόν» κατέληξε ο κ. Φάμελλος. 


Παρέμβαση σε κεντρική παραλία της Ρόδου από το Δίκτυο ΟΜΠΡΕΛΑ

Την ίδια ώρα στην  πρώτη ανοιχτή συνάντηση του Δικτύου ΟΜΠΡΕΛΑ για την Προάσπιση του Δημόσιου Χώρου αποφασίστηκε ειρηνική παρέμβαση σε παραλία που υπάρχει  αυθαίρετη κατάληψη δημόσιου χώρου, την Κυριακή 13 Αυγούστου και ώρα 11πμ. Θα γίνει  προσυγκέντρωση σε χώρο πλησίον της πόλης, ο οποίος θα προσδιοριστεί με νέα ανακοίνωση. 

Το Δίκτυο ΟΜΠΡΕΛΑ αποφάσισε τη δημιουργία διαδραστικού χάρτη της Ρόδου , στον οποίο θα αποτυπώνονται τα όρια της νόμιμης παραχώρησης των παραλιών και θα υπάρχει σύγκριση με αεροφωτογραφίες της υφιστάμενης κατάστασης, από όπου θα προκύπτουν και θα καταγράφονται οι αυθαιρεσίες. 

Θα γίνουν παράλληλα έγγραφες καταγγελίες σε κάθε συναρμόδια αρχή που εμπλέκεται στη διαδικασία αδειοδότησης και ελέγχου των παραλιών και συγκρότηση θεματικών ομάδων εργασίας. 

Προανήγγειλε δε συνέχιση των δημόσιων παρεμβάσεων για την ανάδειξη των σχετικών προβλημάτων που έχουμε στη Ρόδο και την άσκηση πίεσης για την επίλυσή τους. 


ΣύνταξηΑριστείδης Μιαούλης 

Πηγή: www.ertnews.gr

Δευτέρα, Μαρτίου 27, 2023

ΛΕΡΟΣ: Χωρίς αναισθησιολόγο το Νοσοκομείο- Παρεμβάσεις από τους βουλευτές Δ. Γάκη και Μ. Κόνσολα


Την κινητοποίηση των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, Δημήτρη Γάκη και της Νέας Δημοκρατίας, Μάνου Κόνσολα, προκάλεσε η διαμαρτυρία του δημάρχου Λέρου, Μιχάλη Κόλλια για το γεγονός, ότι το Νοσοκομείο του νησιού έμεινε χωρίς αναισθησιολόγο.

Συγκεκριμένα:

Αναφορά προς τον υπουργό Υγείας για τις ελλείψεις ιατρικού προσωπικού στο νοσοκομείο Λέρου κατέθεσε στη Βουλή ο βουλευτής Δημήτρης Γάκης.

Η αναφορά στηρίζεται στην επιστολή του δημάρχου, Μιχάλη Κόλλια στην οποία σημειώνει την έλλειψη αναισθησιολόγου το διάστημα Μαρτίου – Απριλίου  στο νοσοκομείο Λέρου, το οποίο εξυπηρετεί και τα γειτονικά νησιά Πάτμος, Λειψοί και Αγαθονήσι.

Στην ίδια επιστολή, ο δήμαρχος Λέρου κατονομάζει μια προς μία τις ελλείψεις και τις ανάγκες σε ειδικευμένο ιατρικό προσωπικό στο ΚΘ-ΓΝ-ΚΥ Λέρου. Συγκεκριμένα, το Νοσοκομείο Λέρου χρειάζεται άμεσα, μεταξύ άλλων, ιατρούς των κάτωθι ειδικοτήτων: νευρολόγο, οδοντίατρο, αναισθησιολόγο και ψυχίατρο, τη στιγμή μάλιστα που το ΚΘΛ αποτελεί μια σημαντική μονάδα ψυχικής Υγείας στη χώρα.

Παρέμβαση για το Νοσοκομείο Λέρου έκανε και ο βουλευτής της ΝΔ Μάνος Κόνσολας.

Αναφέρει, ότι στην προκήρυξη του Υπουργείου Υγείας που βρίσκεται σε εξέλιξη, έχουν προβλεφθεί  δύο θέσεις ψυχιάτρων και μία θέση αναισθησιολόγου. Μάλιστα, η κάλυψη της θέσης του αναισθησιολόγου είναι μείζονος σημασίας, αφού πρέπει να αναπληρώνει τη μοναδική ιατρό-αναισθησιολόγο, που υπηρετεί στο Νοσοκομείο της Λέρου.

Παράλληλα, όμως, ο κ. Κόνσολας θεωρεί, ότι είναι επιτακτική ανάγκη σε επόμενη προκήρυξη να συμπεριληφθεί η κάλυψη κενών θέσεων στο Νοσοκομείο Λέρου και αναφέρεται συγκεκριμένα στις θέσεις νευρολόγου, νεφρολόγου και παιδιάτρου. 

Φωτο από newbeast

ΣύνταξηΜαριέττα Γαβριλιώτη

www.ertnews.gr

Τρίτη, Σεπτεμβρίου 27, 2022

Διπλή παρέμβαση Ν. Σαντορινιού για εποχικούς εργαζόμενους και επαγγελματίες τουριστικών λεωφορείων



Τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εποχικά εργαζόμενοι και την ανάγκη να παραταθεί το επίδομα ανεργίας τους, φέρνει για ακόμα μία φορά στη Βουλή, Νεκτάριος Σαντορινιός, καταθέτοντας Αναφορά προς τον Υπουργό Εργασίας.

Επιπλέον, ο βουλευτής Δωδεκανήσου και Τομεάρχης Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, μαζί με ακόμα 21 βουλευτές της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, κατέθεσαν Ερώτηση  προς τον Υπουργό Τουρισμού αναφορικά με νέα προβλήματα που προστίθενται στις πλάτες των ιδιοκτητών και εργαζομένων στα τουριστικά λεωφορεία εξαιτίας της κυβερνητικής προσπάθειας να καταργηθεί κάθε διάκριση στις άδειες των λεωφορείων.

Ανάγκη για επιμήκυνση της διάρκειας επιδότησης ανεργίας για τους εποχικά εργαζόμενους

Στην Αναφορά που κατέθεσε προς τον Υπουργό Εργασίας, ο βουλευτής Δωδεκανήσου και Τομεάρχης Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Νεκτάριος Σαντορινιός, τονίζει την ανάγκη η επιδότηση ανεργίας στους εποχικά εργαζόμενους να διαρκέσει μέχρι την έναρξη της επόμενης τουριστικής περιόδου ή τουλάχιστον να είναι πεντάμηνης διάρκειας. 

Βάσει και της επιστολής του Σωματείου Οδηγών Τουριστικών Λεωφορείων Ρόδου «Ο ΚΟΛΟΣΣΟΣ» (15/9/22), αν και ο Τουρισμός κινήθηκε σε ικανοποιητικά επίπεδα, η τρίμηνη επιδότηση ανεργίας δεν επαρκεί για να καλύψει τις ανάγκες των νοικοκυριών και των εποχικά εργαζομένων δεδομένης της ακρίβειας σε όλα τα είδη πρώτης ανάγκης, των αυξήσεων σε καύσιμα και ενέργεια και της στασιμότητας των μισθών.     

Ο Ν. Σαντορινιός ζητά απαντήσεις από τον αρμόδιο Υπουργό τονίζοντας ότι οι άνθρωποι του ελληνικού Τουρισμού έχουν υποστεί ανεπανόρθωτα πλήγματα και δεν έχουν λάβει επαρκή στήριξη ώστε να καλύψουν τις βασικές ανάγκες του ερχόμενου σκληρού  χειμώνα.

Χωρίς τέλος τα προβλήματα για τους ιδιοκτήτες και εργαζόμενους στα τουριστικά  λεωφορεία

Εντωμεταξύ, σε νέα Ερώτηση προς τον Υπουργό Τουρισμού, οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ υπογραμμίζουν ότι εκτός όλων των άλλων προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι ιδιοκτήτες τουριστικών λεωφορείων και οι εργαζόμενοι σε αυτά, εξαιτίας της πανδημίας και της κυβερνητικής αδράνειας, σήμερα βρίσκονται αντιμέτωποι με ένα επιπλέον πρόβλημα.

Πιο συγκεκριμένα, εξαιτίας εγγράφου-επιστολής της Γενικής Διεύθυνσης Μεταφορών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, επιτρέπεται η μίσθωση λεωφορείων Δημοσίας Χρήσεως των ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ από τουριστικά γραφεία, για την εκτέλεση προγράμματος εκδρομών και περιηγήσεων εντός και εκτός χώρας, εφόσον το ΛΔΧ πληροί τις τεχνικές προδιαγραφές για την ένταξή του στο έργο.  

Όμως, ο Νόμος 711/1977 περί ειδικών τουριστικών λεωφορείων, όπως ισχύει, καθώς και η αιτιολογική έκθεση του άρθρου 44 του Ν. 4549/2018 (στην οποία ουσιαστικά βασίζεται το αμφιλεγόμενο έγγραφο, προβλέπουν ρητά το έργο των τουριστικών λεωφορείων, τα οποία είναι τα μόνα  Δ.Χ. λεωφορεία που μπορούν να πραγματοποιούν τουριστικό έργο (εκδρομές και περιηγήσεις) για λογαριασμό των τουριστικών γραφείων.

Το συγκεκριμένο έγγραφο του Υπουργείο Μεταφορών προκάλεσε πλήθος αντιδράσεων στον κλάδο, με τους εκπροσώπους του να καταγγέλλουν πρόθεση προσπορισμού οφέλους στα ΚΤΕΛ εις βάρος των  τουριστικών γραφείων εφόσον είναι προφανές ότι  επιχειρείται η κατάργηση κάθε διάκρισης στις άδειες των λεωφορείων.

Σχολιάζοντας σχετικά, ο βουλευτής Δωδεκανήσου του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Νεκτάριος Σαντορινιός, υπογράμμισε ότι με την αύξηση των τιμών στα καύσιμα, την ενέργεια να καλπάζει και τα έξοδα να τρέχουν, οι ιδιοκτήτες τουριστικών λεωφορείων και οι εργαζόμενοί τους βρίσκονται σήμερα αντιμέτωποι με νέο πρόβλημα, λόγω της αυθαίρετης ερμηνείας του νόμου.

Οι βουλευτές της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης απευθύνονται στον Υπουργό Τουρισμού ρωτώντας τον αν γνωρίζει  την ύπαρξη και το περιεχόμενο του ανωτέρω εγγράφου και αν υπήρξε σχετική ενημέρωση και επικοινωνία των αρμόδιων υπηρεσιών του Υπουργείου Μεταφορών & Υποδομών προς το Υπουργείο Τουρισμού.

Ζητούν επίσης από τον Υπουργό, να ξεκαθαρίσει τη θέση του στο ζήτημα και να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες ώστε αφενός να ανακληθεί άμεσα και οριστικά το σχετικό έγγραφο και να ενημερωθούν όλοι οι ενδιαφερόμενοι για τη μη ισχύ του και, αφετέρου, να προχωρήσει σε νομοθετικές ρυθμίσεις ώστε να μην επιδέχεται αμφισβήτηση το έργο των τουριστικών λεωφορείων και να σταματήσουν οι προσπάθειες υφαρπαγής του έργου τους.


Τετάρτη, Μαΐου 26, 2021

Νέο τραγούδι – ηχητική… παρενόχληση Μιθριδάτη στα αυτιά του Κυριάκου Μητσοτάκη (Video)


 

Με ρίμες – «καρφιά» για τα κακώς κείμενα της κυβέρνησης Μητσοτάκη επιστρέφει ο γνωστός ράπερ Μιθριδάτης.

Με έναν ηχητικό «λίβελο» 12 λεπτών και 50 δευτερολέπτων καυτηριάζει τα κακώς κείμενα της κυβερνητικής «αριστείας», «ανεμελιάς» και των σκανδάλων που κρύβονται κάτω από το χαλί που σηκώνουν επιμελώς κάποια ΜΜΕ.

Ο γνωστός ράπερ, πολύ γνωστός και από τα «Ημισκούμπρια» στο παρελθόν, με ένα short music film (μουσικό έργο μικρού μήκους), με τίτλο «Για να μην τα χρωστάω», περιγράφει με σκωπτική διάθεση όσα συμβαίνουν στη χώρα τα τελευταία σχεδόν δύο χρόνια που βρίσκεται στο τιμόνι ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Ναι, ο Μιθριδάτης «χαλάει» την αγγελικά πλασμένη εικόνα που σμιλεύουν τεχνηέντως καθημερινά τα φιλοκυβερνητικά ΜΜΕ με στίχους όπως: «Ο Λουδοβίκος μας, ο άρχοντας, ο άναξ, αν ο κόσμος δεν κατάπινε όλη μέρα ζάναξ», «Περνάνε νομοσχέδια εκτρώματα στα χώματα…»

Και άλλα…

 

*

Πηγή: documentonews.gr

Τετάρτη, Μαΐου 05, 2021

Το νοσοκομείο της Ρόδου δεν μπορεί να λειτουργήσει με δύο μόνο αναισθησιολόγους. Ανάγκη άμεσης ενίσχυσης με προσωπικό


 

Παρέμβαση στην ηγεσία του Υπουργείου Υγείας από τον Βουλευτή Δωδεκανήσου, κ. Μάνο Κόνσολα, για το πρόβλημα που έχει ανακύψει με την υποστελέχωση του αναισθησιολογικού τμήματος του νοσοκομείου Ρόδου.

Όπως αναφέρει ο κ. Κόνσολας, υπάρχουν μόνο δύο αναισθησιολόγοι, τη στιγμή που οι οργανικές θέσεις είναι εννέα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να παρουσιάζονται ήδη προβλήματα σε τακτικά χειρουργεία ενώ οι δύο υπάρχοντες αναισθησιολόγοι έχουν υπερβεί τα όρια της αντοχής τους, εκτελώντας 15 εφημερίες ο κάθε ένας εξ αυτών.

Πρόκειται για μία ακραία και δύσκολη κατάσταση που θα καταστεί ακόμα δυσκολότερη στην περίπτωση που ο ένας εκ των δύο γιατρών κάνει χρήση της άδειας που δικαιούται.

Ο κ. Κόνσολας ζητά άμεση ενίσχυση του νοσοκομείου με τρεις αναισθησιολόγους προκειμένου να καλύπτονται όλες οι βάρδιες και να πραγματοποιούνται τα τακτικά χειρουργεία.

Επισημαίνει, μάλιστα, ότι η δυνατότητα πρόσληψης επικουρικού ιατρικού, νοσηλευτικού και λοιπού βοηθητικού προσωπικού, για την στελέχωση νοσηλευτικών μονάδων μέχρι τις 30 Ιουνίου, με σχετική ρύθμιση που ψηφίστηκε στις 31 Μαρτίου για την αντιμετώπιση των έκτακτων αναγκών από την πανδημία.

 

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της Ερώτησης του κ. Κόνσολα.

 

Αθήνα, 5 Μαΐου 2021

Α.Π.: 6371/5.5.2021

 

Ε Ρ Ω Τ Η Σ Η

Προς

Κύριο Υπουργό Υγείας

 

ΘΕΜΑ: «Άμεση ανάγκη ενίσχυσης του νοσοκομείου Ρόδου με αναισθησιολόγους»

 

Κύριε Υπουργέ,

 

Το νοσοκομείο Ρόδου συνιστά μια δομή υγείας με υπερτοπική εμβέλεια αφού εξυπηρετεί τις ανάγκες των νησιών του Αιγαίου ενώ τη θερινή περίοδο, λόγω της παρουσίας χιλιάδων επισκεπτών στο νησί, η ομαλή και απρόσκοπτη λειτουργία του συνιστά ζήτημα μείζονος σημασίας.

Αυτή τη στιγμή, καταγράφεται ένα ιδιαίτερα σημαντικό πρόβλημα που επηρεάζει την λειτουργία του και επικεντρώνεται στο γεγονός ότι υπάρχουν μόνο δύο αναισθησιολόγοι, τη στιγμή που οι οργανικές θέσεις είναι εννέα.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να παρουσιάζονται ήδη προβλήματα σε τακτικά χειρουργεία, ενώ οι δύο υπάρχοντες αναισθησιολόγοι έχουν υπερβεί τα όρια της αντοχής τους , εκτελώντας 15 εφημερίες ο κάθε ένας εξ αυτών.

Πρόκειται για μία ακραία και δύσκολη κατάσταση που θα καταστεί ακόμα δυσκολότερη στην περίπτωση που ο ένας εκ των δύο γιατρών κάνει χρήση της άδειας που δικαιούται.

Με δεδομένο ότι πρόκειται για κρίσιμες ειδικότητες για την λειτουργία του νοσοκομείου, απαιτείται η άμεση ενίσχυση του νοσοκομείου με τρεις αναισθησιολόγους προκειμένου να καλύπτονται όλες οι βάρδιες και να πραγματοποιούνται τα τακτικά χειρουργεία.

Επισημαίνεται ότι με το πολυνομοσχέδιο που ψηφίστηκε στις 31 Μαρτίου για να αντιμετωπιστούν οι συνέπειες της πανδημίας, παρέχεται η δυνατότητα πρόσληψης επικουρικού ιατρικού, νοσηλευτικού και λοιπού βοηθητικού προσωπικού, για την στελέχωση νοσηλευτικών μονάδων μέχρι τις 30 Ιουνίου.

Κατόπιν των ανωτέρω

Ερωτάται ο Κύριος Υπουργός

  1. Εάν γνωρίζει το σοβαρό πρόβλημα υποστελέχωσης στο Αναισθησιολογικό Τμήμα του νοσοκομείου Ρόδου, και σε ποιες άμεσες ενέργειες προτίθεται να προβεί για να ενισχυθεί με ιατρικό προσωπικό.

 

Ο Ερωτών Βουλευτής

Μάνος Κόνσολας

Βουλευτής Δωδεκανήσου

 

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More