Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΙΤΑΛΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΙΤΑΛΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα, Ιουνίου 30, 2025

Oι Ιταλοί τουρίστες πρώτη εθνικότητα στην Κάρπαθο


Με τους Ιταλούς ταξιδιώτες να αποτελούν πλέον τη μεγαλύτερη αγορά εισερχόμενου τουρισμού για την Κάρπαθο, η Υπηρεσία ΕΟΤ Ιταλίας διοργάνωσε από τις 22 έως τις 25 Ιουνίου ταξίδι εξοικείωσης (fam trip) στο νησί για τους εκπροσώπους έξι τουριστικών γραφείων από τη Νάπολη και ενός δημοσιογράφου μεγάλης τουριστικής εφημερίδας της χώρας. 

Στόχος του fam trip, που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Δήμο Καρπάθου, ήταν η ενίσχυση της παρουσίας του προορισμού στην ιταλική αγορά, καθώς και η υποστήριξη των απευθείας συνδέσεων Νάπολης-Καρπάθου από την αεροπορική εταιρεία Volotea. 

Κατά την παραμονή της στο νησί, η ιταλική αποστολή επισκέφθηκε παραδοσιακούς οικισμούς, όπως η Όλυμπος, οι Μενετές και το Απέρι και πολλές παραλίες του νησιού. Το πρόγραμμα περιλάμβανε, επίσης, περιήγηση στο δίκτυο μονοπατιών του νησιού (πεζοπορικός τουρισμός), γνωριμία με βιωματικές μορφές τουρισμού που συνδέονται με τη μοναδική αυθεντικότητα της καθημερινής ζωής των κατοίκων, και  γευσιγνωσία τοπικών πιάτων.

Στο πλαίσιο της επίσκεψής, πραγματοποιήθηκαν εξάλλου συναντήσεις με τον δήμαρχο του νησιού, Μιχάλη Φελλουζή, και τοπικούς τουριστικούς επαγγελματίες, στη διάρκεια των οποίων συζητήθηκαν οι δυνατότητες περαιτέρω συνεργασίας των δύο πλευρών και οι τάσεις στην ιταλική τουριστική αγορά.

Κοινή διαπίστωση ήταν ότι η σταθερά αυξητική πορεία των αφίξεων Ιταλών ταξιδιωτών στην Κάρπαθο υπογραμμίζει την κρίσιμη σημασία της συνεχούς προβολής της στη συγκεκριμένη αγορά, ώστε να παραμείνει ένας ελκυστικός και διαρκώς ανερχόμενος προορισμός. 


Στην φωτο: Η ιταλική αποστολή μπροστά στις τρεις δωρικές κολώνες του Καρπαθιώτη καλλιτέχνη Γιάννη Χατζηβασίλη, κατά την επίσκεψή της στην Όλυμπο της Καρπάθου. 

Πηγή: tornosnews.gr

Σάββατο, Αυγούστου 03, 2024

DW: Οι Ιταλοί λένε «ναι» στην Ελλάδα για διακοπές


 

Η μεγάλη έξοδος των Ιταλών αδειούχων ξεκίνησε. Και φέτος οι Ιταλοί τουρίστες επιλέγουν οικονομικά πιο προσιτούς προορισμούς εκτός συνόρων, όπως Ελλάδα, Ισπανία και Αλβανία. 

H μεγάλη «φυγή» προς τα θέρετρα ξεκίνησε. Συνολικά, τα πρώτα δύο Σαββατοκύριακα του Αυγούστου, θα εγκαταλείψουν μικρές και μεγάλες πόλεις είκοσι οκτώ εκατομμύρια Ιταλοί. Ήδη το περασμένο Σαββατοκύριακο, όμως, σε σταθμούς, αεροδρόμια και αυτοκινητοδρόμους η κίνηση ήταν ιδιαίτερα αυξημένη. Τα μέχρι τώρα στατιστικά στοιχεία μας λένε ότι θα πάνε διακοπές έξι στους δέκα Ιταλούς. Θα ξοδέψουν, κατά μέσο όρο, ογδόντα πέντε ευρώ την ημέρα ενώ, λόγω οικονομικής στενότητας, αυξάνεται το ποσοστό πολιτών που επέλεξε να πάρει άδεια τον Σεπτέμβριο, όταν το συνολικό κόστος είναι πιο συγκρατημένο.

Στην Ιταλία φέτος οι τιμές σε ξενοδοχεία, εστιατόρια και στις διάφορες τουριστικές υποδομές θα αυξηθούν κατά 7,9% σε σχέση με πέρυσι. Είναι μία από τις αιτίες που ωθούν όλο και περισσότερους τουρίστες να επιλέγουν προορισμούς εκτός εθνικών συνόρων. Και φέτος οι Ιταλοί τουρίστες προτιμούν την Ελλάδα, την Ισπανία και την Αλβανία λόγω της φυσικής ομορφιάς, αλλά και επειδή συμφέρουν περισσότερο.

Πριν λίγες ημέρες υπήρξαν κάποιες αναφορές του Τύπου στην αύξηση των κρουσμάτων κορωνοϊού στην Ελλάδα, αλλά το ιταλικό Υπουργείο Εξωτερικών δεν εξέδωσε καμία σχετική οδηγία και, τουλάχιστον στη φάση αυτή, τα μέσα ενημέρωσης δεν δίνουν ιδιαίτερο βάρος στο όλο θέμα. Η σχέση όλο και περισσότερων Ιταλών με την Ελλάδα είναι μοναδική, βιωματική, έντονη όσο καμία άλλη, όπως συνηθίζουν να λένε.

Πρωτοβουλία για αύξηση των τουριστικών εσόδων

Η Ιταλία, βέβαια, ξέρει καλά πόσο σημαντικά είναι τα έσοδα από τον τουριστικό τομέα, και για την οικονομία της. Για τον λόγο αυτό, το Υπουργείο Εξωτερικών της Ρώμης μόλις παρουσίασε μία στοχευμένη πρωτοβουλία: «il Turismo delle radici», τον τουρισμό που ανακαλύπτει τις ρίζες. Ιταλοί που ζουν στο εξωτερικό και ξένοι πολίτες ιταλικής καταγωγής θα μπορούν να αγοράζουν με έκπτωση αεροπορικά εισιτήρια, για να ανακαλύπτουν τις περιοχές από τις οποίες μετανάστευσαν οι παππούδες και προπαππούδες τους. Με την πρωτοβουλία αυτή, η κυβέρνηση Μελόνι ελπίζει να αυξήσει τα τουριστικά έσοδα έως και κατά οκτώ δισεκατομμύρια ευρώ τον χρόνο. Μία πρόβλεψη που βασίζεται στη διαπίστωση ότι οι ξένοι πολίτες ιταλικής καταγωγής σε όλο τον κόσμο ξεπερνούν τα ογδόντα εκατομμύρια.

Ανταπόκριση από τη Ρώμη

Θεόδωρος Ανδρεάδης-Συγγελλάκης, Ρώμη Συνεργάτης της Ελληνικής Σύνταξης της DW στη Ρώμη

Παραλία Τσαμπίκας - Ρόδος - Εικόνα: imagebroker/Imago



Σάββατο, Νοεμβρίου 18, 2023

Δημοσίευμα των Financial Times εμπλέκει την Αλεξία Μπακογιάννη σε εξαγορά διυλιστηρίου από καταδικασμένο επιχειρηματία


 

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, μετά τις κυρώσεις που επέβαλε η ΕΕ στη Ρωσία μετά την εισβολή στην Ουκρανία, η ιταλική κυβέρνηση κλήθηκε να αποφασίσει ποιος θα αναλάβει το μεγαλύτερο διυλιστήριο της χώρας που βρίσκεται στην Σικελία, το οποίο διαχειριζόταν η ρωσική Lukoil. H εταιρεία GOI Energy με βάση την Κύπρο, που επέλεξε η ιταλική κυβέρνηση, φέρεται να συνδέεται με τον Γαλλο-ισραηλινό δισεκατομμυριούχο Μπένι Στάινμετζ, ο οποίος έχει καταδικαστεί για διαφθορά στην Ελβετία και στη Ρουμανία.

Το ίδιο δημοσίευμα σημειώνοντας ότι στην εξαγορά του ιταλικού διυλιστήριο εμπλέκεται και η εταιρία εμπορευμάτων Trafigura ενώ σημειώνεται ότι με βάση τις μαρτυρίες τριών ανθρώπων, κατά τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων ο Μπ. Στάινμετζ συνοδευόταν από την Αλεξία Μπακογιάννη η οποία «είναι ανιψιά του Έλληνα πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και κατέχει μετοχές της GOI Energy με έδρα την Κύπρο, της οποίας ήταν επίσης για λίγο μέλος του διοικητικού συμβουλίου, σύμφωνα με τα αρχεία της εταιρείας».



Tο αμερικανικό δημοσίευμα σημειώνει ότι η κα Μπακογιάννη «βοήθησε τον Στάινμετζ, ως σύμβουλός επικοινωνίας του» αναφορικά με την έκδοση του από την Κύπρο στη Ρουμανία.

Σημειώνεται ότι τον Σεπτέμβριο, ο Στάινμετζ συνελήφθη στην Κύπρο μετά από ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης που εκδόθηκε από τη Ρουμανία. Ο ίδιος το 2020 καταδικάστηκε σε πέντε χρόνια φυλάκιση για διαφθορά σε υπόθεση που αφορούσε απάτη με ακίνητα. Ωστόσο, στις αρχές Νοεμβρίου ο 67χρονος δισεκατομμυριούχος αφέθηκε ελεύθερος αφού το κυπριακό ανώτατο δικαστήριο ανέτρεψε την προηγούμενη απόφαση έκδοσης.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα των Financial Times «η Ιταλία και η Ελλάδα αρνήθηκαν επίσης να εκτελέσουν το ένταλμα σύλληψης του Βουκουρεστίου».

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Μπ. Στάινμετζ καταδικάστηκε και για άλλη μία υπόθεση, αυτή τη φορά στην Ελβετία. Το 2021 ελβετικό δικαστήριο καταδίκασε τον Στάινμετζ για δωροδοκία σε υπόθεση που αφορούσε την απόκτηση δικαιωμάτων εξόρυξης κοιτασμάτων σιδηρομεταλλεύματος στη Γουινέα.

Επισημαίνεται ότι σύμφωνα με τους FT οι οποίοι επικαλούνται αρχεία από το κυπριακό επιμελητήριο το 76% της GOI Energy κατέχεται από το Argus New Energy Fund, της οποίας μέτοχοι είναι δύο δικηγόροι με έδρα τη Λευκωσία. Ένα υπόλοιπο 4% «κατανέμεται ομοιόμορφα μεταξύ της Completicos Holdings, της οποίας μέτοχος είναι η κα Μπακογιάννη, και του Ιτζίκ Γκουρ». Ο τελευταίος Ισραηλινός υπήκοος ο οποίος κατά την κλήτευση δικαστηρίου της πολιτείας της Νέας Υόρκης είναι «συνεργάτης» του Στάινμετζ. «H GOI Energy τονίζει ότι η κα Μπακογιάννη, ο Μπομπρόφ και ο Γκουρ είναι “όλοι ανεξάρτητοι επιχειρηματίες” με εκτεταμένο χαρτοφυλάκιο πελατών, συνεργατών και συνεργασιών». 

Πηγή: thepressproject.gr

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 26, 2022

Φρίκη με μεταξωτές κορδέλες... - Ιταλία: η νίκη της «σοβαρής Χρυσής Αυγής»


Αν πριν από μερικά χρόνια κάποιος προφήτευε ότι η ακροδεξιά, με επικεφαλής μια πρώην θαυμάστρια του Μουσολίνι, θα σχημάτιζε κυβέρνηση στην Ιταλία, θα τον έπαιρναν για γραφικό. Και όμως έγινε και αυτό: τα exit poll από τις χθεσινές εκλογές φέρνουν την Τζόρτζια Μελόνι και τους συμμάχους της, τον ακροδεξιό Σαλβίνι και τον «κεντροδεξιό» Μπερλουσκόνι να συγκεντρώνουν ποσοστό άνω του 40%, εξασφαλίζοντας την απόλυτη πλειοψηφία σε Κοινοβούλιο και Γερουσία.

Η Μελόνι - εκτός απροόπτου - θα ανακηρυχθεί πρωθυπουργός της Ιταλίας και η χώρα θα έχει την πιο ακροδεξιά κυβέρνηση στην μεταπολεμική ιστορία της. Εκατό χρόνια μετά την πορεία των φασιστών προς τη Ρώμη που έφερε τον Μουσολίνι στην εξουσία, να μια αυθεντική τερατογένεση!

Το ποσοστό των «Αδελφών Ιταλίας» ανάμεσα στα 22 και το 26%, δεν σημαίνει ότι το ένα τέταρτο των Ιταλών έγιναν ξαφνικά φασίστες. Η Μελόνι κατάφερε να εκμεταλλευθεί το γεγονός ότι ήταν η μοναδική πολιτική δύναμη που παρέμεινε στην αντιπολίτευση, αντίθετα με τους συμμάχους της που συμμετείχαν στην απερχόμενη κυβέρνηση και έχασαν σημαντικό έδαφος, συγκριτικά με τις προηγούμενες εκλογές.

Για να καταλάβει την πρώτη θέση και να εκτοξευθεί από το 4,3% πριν από τέσσερα χρόνια στο 25% χθες, αξιοποίησε την αυξανόμενη δυσφορία των πολιτών από την ακρίβεια, την καθοδική πορεία της χώρας στο παγκόσμιο οικονομικό στερέωμα, το μεταναστευτικό πρόβλημα και την άνοδο της εγκληματικότητας καθώς και τη μόνιμη κρίση του ιταλικού πολιτικού συστήματος: μεταξύ των διεκδικητών της πρωθυπουργίας ήταν η μόνη που δεν είχε κυβερνήσει. Μέσα στον γενικό μαρασμό πολλοί ψηφοφόροι επέλεξαν να τής δώσουν μια ευκαιρία.

Η νικήτρια των εκλογών είχε επίσης την ευφυία να πάρει αποστάσεις από το μουσολινικό παρελθόν της. Το τρίχρωμο έμβλημα του κόμματος θυμίζει βέβαια τον τάφο του Μουσολίνι, κλείνοντας το μάτι στο εκλογικό σώμα της ακροδεξιάς και πολλά από τα βίντεο και τα συνθήματα της προεκλογικής της εκστρατείας περιείχαν παραπομπές στο φασιστικό παρελθόν της χώρας.

Το σύνθημα "Il domani belongene a noi" («Το αύριο μας ανήκει»), που προεκλογικά προβλήθηκε σε αφίσες και  στα κοινωνικά δίκτυα, προέρχεται από το τραγούδι ενός νεαρού άνδρα με Άρια χαρακτηριστικά και με στολή νεολαίας  του Χίτλερ,  σε μια σκηνή από την ταινία Καμπαρέ (1972).

Αυτές οι έμμεσες αναφορές θυμίζουν τις αντίστοιχες της Χρυσής Αυγής, πριν έρθουν στο φως οι φωτογραφίες με τους αγκυλωτούς σταυρούς. «Θα ξαναγυρίσουμε και θα τρέμει η γη», φώναζαν οι Χρυσαυγίτες (κάποια εποχή και ο Αδωνις Γεωργιάδης) παραπέμποντας στον Γκέμπελς, για τους μυημένους.

Αλλά η κυρία Μελόνι δεν καλεί στη βία όπως η ηγεσία της Χρυσής Αυγής και οι παλιές ιταλικές νεοφασιστικές γκρούπες. Και αντίθετα για να πλησιάσει το μετριοπαθές ακροατήριο, τον τελευταίο καιρό παρουσιάστηκε ως απλή «συντηρητική», οπαδός μιας γνωστής και στην Ελλάδα διαβόητης συνταγής: «πατρίς, θρησκεία, οικογένεια». Είναι η «σοβαρή Χρυσή Αυγή»!

Βέβαια στο κόμμα της ορισμένοι ανυπόμονοι δεν μπορούν να συγκρατηθούν. Ενας από τους ηγέτες του κόμματος χαιρέτισε φασιστικά μόλις την προηγούμενη εβδομάδα, ενώ ένας άλλος υποψήφιος συνέκρινε εγκωμιαστικά τη Μελόνι με τον Χίτλερ. Άλλα στελέχη είχαν οργανώσει δείπνο για να τιμήσουν την πορεία προς τη Ρώμη.

Αυτά είναι «νοσταλγικά στοιχεία», απάντησε η Τζόρτζια, δίνοντας όρκους πίστης στο Σύνταγμα, ενώ οι αναφορές στο παρελθόν της είναι «σκουπίδια» που τα θυμάται η αριστερά πριν από τις εκλογές και δεν ενδιαφέρουν κανένα. Το θέμα είναι για την ίδια οι τεχνοκράτες που έχουν απαγάγει τη δημοκρατία και τα διεθνή οικονομικά κέντρα που συνωμοτούν σε βάρος των Ιταλών εργαζόμενων και χρηματοδοτούν τις ΜΚΟ, που ασχολούνται με το προσφυγικό (αν σας θυμίζει τίποτα).

Κανονικά, η νίκη της Μελόνι θα έπρεπε να σημάνει συναγερμό στις Βρυξέλλες, αν και η μέλλουσα πρώτη γυναίκα πρωθυπουργός στην ιστορία της χώρας έχει διακηρύξει την πλήρη υποστήριξη της στην πολιτική της Ουάσιγκτον στην Ουκρανία, αντίθετα με τον σύμμαχο της Σαλβίνι και τις φιλορωσικές διακηρύξεις του.

Επιπλέον, ο απερχόμενος πρωθυπουργός Μάριο Ντράγκι διακηρύττει σε κάθε ευκαιρία ότι μπορεί να έχει σημαντικές διαφορές με την αντίπαλο του αλλά τη σέβεται και την εκτιμά, στέλνοντας το μήνυμα ότι δεν θα πρόκειται για το τέλος του κόσμου, αν η Μελόνι σχηματίσει κυβέρνηση. Το ισχυρότατο οικονομικό κατεστημένο δείχνει καθησυχασμένο, ενώ κυκλοφορούσαν και φήμες ότι θα διατηρήσει τον ίδιο υπουργό Οικονομικών του Ντράγκι.

Δεν είναι πάντως η πρώτη φορά που ο «σούπερ Μάριο» κάνει λάθος, όπως άλλωστε δείχνει και η εκρηκτική άνοδος της Μελόνι επί πρωθυπουργίας του. Δεκαπέντε μέρες μετά τη νίκη της ακροδεξιάς στη Σουηδία, οι ιταλικές εκλογές φέρνουν στην εξουσία έναν ακόμη Ορμπαν αλλά σε μια μεγάλη χώρα, αλλάζοντας τις ευρωπαϊκές ισορροπίες.

Οσο για την αριστερά σε όλη την Ευρώπη, θα πρέπει κάποια στιγμή να εξετάσει σοβαρά γιατί δεν καρπώνεται η ίδια αλλά η ακροδεξιά μια βαθιά και πολύπλευρη κρίση, που θα έπρεπε να την είχε ενισχύσει. 

Στέλιος Κούλογλου

Σκίτσο του Γιάννη Δερμεντζόγλου

=> tvxs.gr/news/




Τετάρτη, Ιουλίου 21, 2021

Ελληνοϊταλική «τουριστική σύγκρουση»


 

Το ιταλικό ΥΠΕΞ παρακολουθεί την αύξηση των κρουσμάτων κορωνοϊού σε ελληνικά θέρετρα, θέλοντας να προστατεύσει τους Ιταλούς ταξιδιώτες. Έκκληση για διακοπές στην Ιταλία από τον ντι Μάιο.

 

Σε «τουριστική σύγκρουση» μοιάζει να εξελίσσεται το φετινό καλοκαίρι. Με ειδική σύσταση και επιστολή, το ιταλικό υπουργείο Εξωτερικών απευθύνθηκε σε τουριστικό πράκτορα, ο οποίος έχει οργανώσει ταξίδι 400 μαθητών λυκείου από την Ανκόνα στην Κέρκυρα και την Αθήνα.

Η Mονάδα Διαχείρισης Κρίσεων του ιταλικού υπουργείου Εξωτερικών τονίζει ουσιαστικά ότι –όπως συνέβη και σε άλλα μέρη- σε πολλά ελληνικά θέρετρα έχουν αυξηθεί τα κρούσματα κορονοϊού και ότι σε περίπτωση που οι τοπικές αρχές δεν μπορούν να εξασφαλίσουν δωμάτια σε covid hotel, τα έξοδα της καραντίνας επιβαρύνουν τους ξένους πολίτες.

Το ζήτημα της ασφάλειας υγείας

«Αν θεωρείται το ταξίδι αυτό απόλυτα αναγκαίο, πρέπει να υπάρχει ιδιωτική ασφάλεια υγείας και να ενημερωθούν οι γονείς των παιδιών, για το οικονομικό αλλά και ψυχολογικό κόστος», καταλήγει το ιταλικό υπουργείο Εξωτερικών. Ο τουριστικός πράκτορας Scuolazoo απάντησε ότι προβλέπει να υπάρχει πάντα για τους πελάτες του ασφάλεια υγείας και ότι κατά συνέπεια δεν υφίσταται λόγος υπερβολικής ανησυχίας.  

«Τα πακέτα ταξιδίων που προσφέρουμε προβλέπουν ασφάλεια, η οποία καλύπτει κάθε επιπλέον κόστος ασθένειας, συμπεριλαμβανομένης και της καραντίνας λόγω covid. Σε περίπτωση που χρειαστεί έχουμε ήδη εντοπίσει δομές, στις οποίες μπορούν να μεταφερθούν συμπατριώτες μας, αν προκύψουν θετικοί χωρίς να περιμένουμε οδηγίες από τις τοπικές αρχές», υπογραμμίζει ο ιταλικός τουριστικός πράκτορας.  

Έκκληση ντι Μάιο για διακοπές στην Ιταλία

Ο Ιταλός υπ. Εξωτερικών Λουίτζι ντι Μάιο

Την ίδια ώρα ο Ιταλός υπουργός Εξωτερικών, Λουίτζι Ντι Μάιο,καλεί τους συμπατριώτες του να κάνουν διακοπές στην χώρα τους και να ανακαλύψουν τις ομορφιές της.  

«Η Ιταλία είναι πανέμορφη χώρα με τέχνη, πολιτισμό, εξαιρετικές τοποθεσίες. Ως Ιταλός δεν θα είχα κανέναν ενδοιασμό σε σχέση με το πού να περάσω τις διακοπές μου. Στην χώρα μας, δίχως αμφιβολία», γράφει ο επικεφαλής της ιταλικής διπλωματίας.  

Είναι ξεκάθαρο ότι αυξάνεται η ανησυχία, για το μέλλον της ιταλικής τουριστικής σεζόν, λόγω και της συνεχούς καταγραφής νέων εστιών covid 19, σε γνωστά θέρετρα, όπως εκείνα της Σαρδηνίας, της Απουλίας αλλά και σε μικρά νησιά νότια της Σικελία. 

Θεόδωρος Ανδρεάδης Συγγελλάκης, Ρώμη

Πηγή: Deutsche Welle  

 

 

Πέμπτη, Μαΐου 27, 2021

Γαστρονομική περιήγηση στη Ρόδο από δημοσιογράφους του ιταλικού περιοδικού Bell’ Europa


 

Η προβολή και η ανάδειξη της «άλλης» Ρόδου, της παράδοσης και της γεύσης, της ροδίτικης γαστρονομίας, που αποτελεί ψηφιδωτό πολυπολιτισμικών γεύσεων ανά τους αιώνες, αλλά και των τοπικών προϊόντων και παραγωγών της Ρόδου, θα αποτελέσει το βασικό θέμα ενός 14σέλιδου αφιερώματος για τη Ρόδο του γνωστού ιταλικού  περιοδικού Bell’ Europa, τον ερχόμενο Ιούλιο. 

Ενός αφιερώματος που πέραν της ροδίτικης γαστρονομίας, θα προβάλλει τη Ρόδο ως έναν ασφαλή τουριστικό προορισμό, που συνδυάζει τη μοναδική φυσική ομορφιά, με τα αρχαιολογικά αξιοθέατα, την ιστορία και τον πολιτισμό, αλλά και τον σύγχρονο τρόπο ζωής, τις αθλητικές δραστηριότητες, την ποικιλία ντόπιων προϊόντων και φυσικά τη μοναδική ροδίτικη φιλοξενία. Για το σκοπό αυτό ήλθαν στη Ρόδο δύο Ιταλοί  δημοσιογράφοι του περιοδικού Bell’ Europa σε ένα ταξίδι που διοργάνωσε ο ΕΟΤ Ιταλίας σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τουρισμού του Δήμου Ρόδου από τις 19-27 Μαϊου 2021.

Οι δύο Ιταλοί απεσταλμένοι του Bell’ Europa στη Ρόδο και συγκεκριμένα η δημοσιογράφος Giovanna Patane και ο φωτογράφος Massimo Ripani κατά τη διάρκεια της εξαήμερης παραμονής τους στη Ρόδο εντυπωσιάσθηκαν από το μεγαλείο της Μεσαιωνικής Πόλης Μνημείου Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς της UNESCO, περιηγήθηκαν στο Παλάτι του Μεγάλου Μαγίστρου, το Αρχαιολογικό Μουσείο, περπάτησαν στους δρόμους και τα λιθόστρωτα δρομάκια της Παλιάς Πόλης, συνοδευόμενοι από τον ξεναγό Δημήτριο Σαλαχούρη.  

Επισκέφθηκαν τον Ναό του Απόλλωνα και το Αρχαίο Στάδιο της Ρόδου, θαύμασαν την αρχιτεκτονική των κτισμάτων στις Πηγές Καλλιθέας. Ανέβηκαν στην Ακρόπολη της Λίνδου, περπάτησαν στον οικισμό. 

Τους καθήλωσαν κυριολεκτικά οι εναλλαγές του τοπίου στη Ρόδο και οι  αντιθέσεις που υπάρχουν ανάμεσα σε διαφορετικά μέρη όπως το Χαράκι και η Μονόλιθος, ο Προφήτης Ηλίας .

Ενθουσιάσθηκαν από την επίσκεψη τους στα Κοσκινού, τις Φάνες και τα Απόλλωνα, όπου είδαν από κοντά την παρασκευή ντόπιων προϊόντων και γλυκών από τις «Απολλωνιάτισσες», τον συνεταιρισμό γυναικών του χωριού. Επισκέφθηκαν το Μουσείο Μέλισσας στη Μελισσοκομική Δωδεκανήσου δοκίμασαν μέλι και το ροδίτικο μελεκούνι, καθώς και ντόπια κρασιά στο οινοποιείο Αναστασίας Τριανταφύλλου στον Καλαμώνα. 

Η αυθεντική ροδίτικη κουζίνα, με τις ξεχωριστές γεύσεις, τα αγνά υλικά από τα προϊόντα της ροδίτικης γης και της θάλασσας και το μεράκι της Ροδίτισσας μαγείρισσας, που καθιστά την Ρόδο ξεχωριστό γαστρονομικό προορισμό, εντυπωσίασαν τους απεσταλμένους του Bell’ Europa, εξ ου και η πληθώρα πλάνων και φωτογραφιών στις κουζίνες των εστιατορίων  που γευμάτισαν κατά την παραμονή τους στη Ρόδο.  

 

Οι Ιταλοί δημοσιογράφοι έμειναν ικανοποιημένοι από το ολοκληρωμένο πρόγραμμα επίσκεψης στο νησί, αλλά και τις διευκολύνσεις που τους παρείχε η Διεύθυνση Τουρισμού Δήμου Ρόδου και προσωπικά ο αντιδήμαρχος Τουρισμού Κώστας Ταρασλιάς τον οποίο και ευχαρίστησαν.

 «Ανακαλύψαμε την άλλη πλευρά της Ρόδου, πέρα από τον ήλιο και τη θάλασσα. Αυτή την εναλλακτική Ρόδο, την τόσο πλούσια σε διαφορετικές εμπειρίες. Στο αφιέρωμα του Bell’ Europa  για τη Ρόδο, στο τεύχος του Ιουλίου, θα παρουσιάσουμε την μοναδική ροδίτικη κουζίνα με τα παραδοσιακά γευστικά πιάτα και τα εκλεκτά τοπικά προϊόντα, μια  καθαρά μεσογειακή κουζίνα. Αλλά δεν θα αρκεστούμε σε αυτό. Τους επόμενους μήνες θα προβάλλουμε και τις άλλες ομορφιές του νησιού. Από τα κάστρα και τα μονοπάτια, μέχρι τα δάση και τα πανέμορφα χωριά της» ανέφερε η δημοσιογράφος Giovanna Patane.


 

 «Η γαστρονομική εμπειρία της Ρόδου θα αποτελέσει βασικό άρθρο στο τουριστικό περιοδικό Bell’ Europa. Η Διεύθυνση Τουρισμού Δήμου Ρόδου σε συνεργασία με τον ΕΟΤ Ιταλίας διοργάνωσε για έξι ημέρες γευστικές περιηγήσεις σε εστιατόρια του νησιού μας για τους Ιταλούς δημοσιογράφους με στόχο την ανάδειξη της γαστρονομίας του νησιού, των τοπικών παραδοσιακών γεύσεων, των ντόπιων παραγωγών και των τοπικών προϊόντων που παράγει η ροδίτικη γη. Η Ρόδος προσφέρει πολλαπλές επιλογές καλού φαγητού. Παράδοση και σύγχρονες τάσεις στην γαστρονομία συνδυάζονται μοναδικά στον τόπο αυτό! Οι επισκέπτες του νησιού μπορούν να γευθούν διεθνή και πολυβραβευμένη κουζίνα αλλά και παραδοσιακές γεύσεις σε εστιατόρια στις κατ΄ εξοχήν τουριστικές περιοχές της Ρόδου, σε ξενοδοχεία με άριστη ποιότητα σε φαγητά και υπηρεσίες, αλλά και σε φημισμένες παραδοσιακές ταβέρνες στα χωριά του νησιού» υπογράμμισε ο αντιδήμαρχος Τουρισμού Κώστας Ταρασλιάς. 


Για την εξαίρετη εικόνα που είχαν για το νησί μας και τη φιλοξενία οι Ιταλοί δημοσιογράφοι συνέβαλαν τα μέγιστα και Ρόδιοι επιχειρηματίες - χορηγοί του press trip και συγκεκριμένα:

Rodos Palace, Butterfly Car Rental, Guide Salachouris Dimitrios, Carne Restaurant (Rodos Town), Kalypso Restaurant (Lindos), Argo Restaurant (Haraki), Cultural Association of Apollona *Apolloniatisses, Paraga Taverna (Apollona), Wine Estate Triantafillou, Marco Polo Restaurant (Old Town), Bee Museum Souma Tasting, Ladomillos, Limeri Taverna (Monolithos), Tatakis Wines, Natura Rodos, Cafe Auvergne, 10GR- Wine bar.    


Πηγή: tornosnews.gr


 

Δευτέρα, Ιουλίου 20, 2020

Οι Ιταλοί μένουν φέτος το καλοκαίρι σπίτι...



Ο τουριστικός τομέας στην Ιταλία συνεχίζει να πλήττεται από τις συνέπειες της πανδημίας. Σύμφωνα με νέα  έρευνα των εμπορικών επιμελητηρίων της χώρας, το 50% των πολιτών δεν θα πάει φέτος διακοπές.

Συνολικά 24 εκατομμύρια Ιταλών θα καταφέρουν να «αποδράσουν», έστω και για λίγες ημέρες, ωστόσο το 86% θα μείνει εντός εθνικών συνόρων. Οι προσπάθειες της κυβέρνησης Κόντε έως τώρα δεν κατάφεραν να βελτιώσουν την κατάσταση. Το 78,3% των Ιταλών δεν θα χρησιμοποιήσει το ειδικό μπόνους -μέχρι πεντακόσια ευρώ - με το οποίο το δημόσιο βοηθά τις λιγότερο εύπορες οικογένειες να πάνε διακοπές.

Σε ότι αφορά τον εσωτερικό τουρισμό, στην κορυφή των προτιμήσεων είναι η Σικελία και οι περιφέρειες Απουλία και Καμπανία με πρωτεύουσες το Μπάρι και την Νάπολη.  Περιοχές με αξιοθέατα και πανέμορφα θέρετρα, αλλά και περιορισμένα κρούσματα κορωνοϊού. Αντιθέτως στο Μιλάνο και τη Ρώμη η μείωση των επισκεπτών αναμένεται να ξεπεράσει τις 800.000 άτομα

Όσοι θα μείνουν σπίτι, δηλώνουν ότι οι  κύριες αιτίες (30% και στις δυο περιπτώσεις) είναι η ανησυχία για την πανδημία και η οικονομική στενότητα. Μόνο το 4,8% των ερωτηθέντων έχει προγραμματίσει να πάει στο εξωτερικό. Κυρίως στην Ελλάδα, Ισπανία και Αίγυπτο. Πέρυσι, είχε επιλέξει διακοπές στο εξωτερικό το 26%.


Ανησυχίες και για τη σχολική χρονιά


Πέρα από τις διακοπές όμως το βλέμμα στην Ιταλία είναι στραμμένο στη νέα σχολική χρονιά. Κανονικά θα πρέπει να αρχίσει στα μέσα Σεπτεμβρίου, αλλά υπάρχει ανησυχία για την τήρηση των κανόνων ασφαλείας.  Η υπουργός Παιδείας της κυβέρνησης Κόντε, Λουτσία Ατσολίνα, έκανε γνωστό ότι υπάρχει πρόθεση να χρησιμοποιηθούν για τα μαθήματα θέατρα, μουσεία, βιβλιοθήκες  και κινηματογραφικές αίθουσες. Παράλληλα το αρμόδιο  υπουργείο θα αγοράσει «μονοθέσια θρανία». Τα ιταλικά υπουργεία Παιδείας και Πολιτισμού συνεργάζονται στενά με στόχο να μπορέσει να αποφευχθεί - όσο γίνεται - η διδασκαλία εξ αποστάσεως. 



Πηγή: Deutsche Welle - July 20, 2020

Δευτέρα, Ιουνίου 01, 2020

Ιταλία: Να δεχθεί η Ελλάδα φέτος Ιταλούς τουρίστες

Η Ιταλία ανεβάζει τους τόνους απέναντι στην Ελλάδα θεωρώντας ότι θα πρέπει να ανοίξουν άμεσα τα σύνορα και για τους Ιταλούς τουρίστες, χωρίς επιπρόσθετους περιορισμούς. Στις 9 Μαΐου ο υπΕξ Λουίτζι ντι Μάιο στην Αθήνα.

Η Ιταλία ανέβασε τους τόνους σε μια προσπάθεια να ξεχάσει τα εσωτερικά της προβλήματα. Ο περιφερειάρχης του Βένετο, Λούκα Τζάια, επιμένει ότι έστω και αν γνωρίζει και ισχύει το «ούνα φάτσα, ούνα ράτσα», πολλοί συντοπίτες του δεν θα πάνε πια στην Ελλάδα. Θεωρεί λανθασμένο να μπαίνουν σε καραντίνα (έστω και μόνον για μια εβδομάδα) οι τουρίστες που φτάνουν στα ελληνικά αεροδρόμια από τέσσερις περιοχές του ιταλικού Βορρά.

Ο υπουργός Eξωτερικών Λουίτζι Ντι Μάιο προσθέτει ότι «η Ιταλία πιστεύει στο ευρωπαϊκό πνεύμα, αλλά είναι έτοιμη να κλείσει τα σύνορα, σε όποιον δεν την σέβεται».

Στο μεταξύ ο Ντι Μάιο στις 9 Ioυνίου αναμένεται να μεταβεί στην Αθήνα. Νωρίτερα θα έχει συναντήσεις με τους ομολόγους του στο Βερολίνο και την Λιουμπλιάνα. «Πιστεύουμε στην συνεργασία αλλά και στην αμοιβαιότητα. Με αυτό το πνεύμα θα πραγματοποιήσω τις τρεις αυτές επισκέψεις. Όταν πάω στην Αθήνα θα έχω μαζί μου όλα τα επιδημιολογικά στοιχεία για να δείξω ποια είναι η κατάσταση σε όλες τις ιταλικές περιφέρειες», τόνισε ο αρχηγός της ιταλικής διπλωματίας.

Οι Ιταλοί αγαπούν την Ελλάδα

 Η Ρώμη ανεβάζει τους τόνους απέναντι στην Αθήνα, αλλά στο θέμα του τουρισμού έχει και σημαντικά εσωτερικά προβλήματα: από τις 3 Ιουνίου θα επιτρέπεται η ελεύθερη κυκλοφορία των πολιτών σε όλη την χώρα. Πολλοί περιφερειάρχες του νότου όμως φοβούνται ότι από τον βορρά μπορεί να αφιχθούν και κάποιοι τουρίστες θετικοί στον ιό. Για το λόγο αυτό ζητούν να υιοθετηθεί ένα «υγειονομικό διαβατήριο». Η κυβέρνηση του Τζουζέπε Κόντε απαντά ωστόσο ότι κάτι τέτοιο θα ήταν αντισυνταγματικό.

Παράλληλα, η Λέγκα βρίσκεται σε διαρκή προεκλογική περίοδο και οι δηλώσεις κατά της Ελλάδας εντάσσονται σε αυτό ακριβώς το πνεύμα. Τα δε Πέντε Αστέρια του Ντι Μάιο προσαρμόζονται, ώστε να μη συνεχίσουν να κατρακυλούν στις δημοσκοπικές έρευνες.

Παρά ταύτα -πέρα από πολιτικές στρατηγικές και σκοπιμότητες- είναι γεγονός ότι πολλοί Ιταλοί θεωρούν την Ελλάδα δεύτερο σπίτι τους, συνώνυμο διακοπών, χαλάρωσης και επιστροφής στις ρίζες. Και ότι θα ήθελαν να την επισκεφθούν αμέσως, χωρίς περιορισμούς.



Πηγή: Deutsche Welle -  June 01, 2020

Πέμπτη, Μαΐου 14, 2020

Ο πόλεμος των δισεκατομμυρίων για τον τουρισμό

Η υπόθεση μυρίζει ήδη πόλεμο σε διπλό μέτωπο – υγειονομικό και οικονομικό. Για την ακρίβεια, η υπόθεση του τουρισμού εν καιρώ πανδημίας πυροδοτεί ήδη συγκρούσεις αξίας δισεκατομμυρίων ευρώ στην Ευρώπη, ανοίγει «νότιο μέτωπο» μεταξύ Ρώμης και Αθήνας, και απειλεί να φέρει ενώπιον του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου όσες χώρες –πιθανώς και την Ελλάδα – ετοιμάζονται να αποδεσμεύσουν πακτωλούς κρατικών ενισχύσεων στους εγχώριους αερομεταφορείς. Και παραπλεύρως, εγείρει σοβαρά ερωτήματα για το εάν το ερμητικό κλείσιμο της οικονομίας στο όνομα της ανθρώπινης ζωής δίνει άρον άρον την σκυτάλη στην… ανοσία της αγέλης, στο όνομα της συγκράτησης μιας ύφεσης στην οποία το ΔΝΤ δίνει βιβλικές διαστάσεις.

Σ’ αυτό το κάδρο, η ελληνική κυβέρνηση φαίνεται να παίζει τα ρέστα της στην διάσωση μέρους έστω της τουριστικής σεζόν και της τουριστικής βιομηχανίας, καθώς σε διαφορετική περίπτωση το βάθος της ύφεσης διαγράφεται έως και εφιαλτικό. Το σχέδιό της, το οποίο κατά τις πληροφορίες θα παρουσιαστεί στις αρχές της επόμενης εβδομάδας, βασίζεται σε τέσσερις άξονες και προϋποθέσεις: Την διεξαγωγή τεστ για κορονοϊό στην χώρα προέλευσης των τουριστών το αργότερο 72 ώρες πριν ταξιδέψουν, την εφαρμογή αυστηρών πρωτοκόλλων υγειονομικής ασφάλειας στα ξενοδοχεία χωρίς όμως να περιορίζεται η πληρότητά τους, την επανέναρξη των πτήσεων εντός Ευρωπαϊκής Ενωσης έως τα μέσα Ιουνίου με γεμάτα αεροπλάνα και χωρίς κενά στα ενδιάμεσα καθίσματα, και την σύναψη διακρατικών συμφωνιών με χώρες τόσο εκτός όσο και εντός ΕΕ.

Το πλαίσιο οδηγιών για συντονισμένη ευρωπαϊκή δράση που έδωσε χθες η Κομισιόν καλύπτει, διασταλτικά, κάποιες εξ αυτών των προϋποθέσεων, αλλά αφήνει σοβαρές γκρίζες ζώνες σε κάποιες άλλες. Η πρώτη και βασική διάσταση μεταξύ Βρυξελλών και Αθήνας είναι εκείνη που αφορά το «προληπτικό» τεστ στους τουρίστες. Ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης επανέλαβε χθες στο BBC World ότι η Ελλάδα «θα περιφρουρήσει την υγεία τόσο του πληθυσμού όσο και των επισκεπτών, διασφαλίζοντας με τις συμφωνίες που θα κάνουμε με τις άλλες χώρες, και σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, ότι θα χρησιμοποιήσουμε είτε διαγνωστικά τεστ ή άλλα μέσα για να περιορίσουμε τον κίνδυνο της εξάπλωσης του ιού».

Η Κομισιόν όμως, εμφανίζεται ανοιχτά αντίθετη στο θέμα των τεστ, με την επίτροπο Υγείας Στέλλα Κυριακίδου να κάνει λόγο για αναποτελεσματικές πρακτικές και να επισημαίνει πως ένα αρνητικό τεστ μπορεί να εξελιχθεί σε θετικό έπειτα από 48 ώρες.
Στο θέμα των διακρατικών συμφωνιών εντός ΕΕ, η Επιτροπή αφήνει ένα πεδίο πιθανής διευκόλυνσης των ελληνικών θέσεων εισηγούμενη το άνοιγμα των συνόρων μεταξύ χωρών με «συγγενές επιδημιολογικό προφίλ». Εδώ, ωστόσο, έσπευσε να βάλει ηχηρό φρένο χθες το βράδυ ο ιταλός πρωθυπουργός Τζουζέπε Κόντε διαμηνύοντας πως η Ρώμη «δεν θα δεχθεί διμερείς συμφωνίες μεταξύ κρατών μελών, οι οποίες μπορεί να δημιουργήσουν ευνοϊκές τουριστικές διαδρομές». «Αυτό θα μας άφηνε εκτός Ευρωπαϊκής Ενωσης και αυτό δεν θα το επιτρέψουμε ποτέ», πρόσθεσε ο ιταλός πρωθυπουργός, επιβεβαιώνοντας ταυτόχρονα ότι η κυβέρνησή του θα πριμοδοτήσει τον εσωτερικό τουρισμό με επίδομα 500 ευρώ σε χαμηλού εισοδήματος οικογένειες, υπό τον όρο ότι «θα ξοδέψουν τα χρήματα αυτά σε ιταλικές τουριστικές υποδομές».

Η Ιταλία είναι, ούτως ή άλλως, εκτός της φετινής τουριστικής σεζόν καθώς έχει ανακοινώσει πως θα κρατήσει τα σύνορά της κλειστά έως το τέλος του 2020, το μήνυμα Κόντε όμως δείχνει πως σκοπεύει να παίξει σκληρά προκειμένου να μην επιτρέψει δημιουργία δυσμενών για την Ρώμη τετελεσμένων στην ευρωπαική τουριστική αγορά.

Πρόκειται για ένα ισχυρό ανάχωμα στην δεδηλωμένη πρόθεση της ελληνικής κυβέρνησης να προχωρήσει σε διακρατικές συμφωνίες με χώρες όχι μόνον εκτός ΕΕ όπως το Ισραήλ, αλλά και με εκείνες της ευρωπαϊκές χώρες που εμφανίζουν σχετικά ασφαλές επιδημιολογικό προφίλ. Σύμφωνα με πληροφορίες μεταξύ των χωρών αυτών είναι η Αυστρία, η Βουλγαρία, η Πολωνία, και η Τσεχία.
 
Ειδική περίπτωση αποτελεί η Γερμανία η οποία δίνει τεράστιο όγκο εσόδων στην ελληνική αγορά, και μάλιστα σε περιοχές της βαριάς εγχώριας τουριστικής βιομηχανίας όπως η Κρήτη. Οι πληροφορίες αναφέρουν πως οι ξενοδόχοι, με πρώτον τον ΣΕΤΕ, πιέζουν για την σύναψη διμερούς συμφωνίας και με την Γερμανία και επ’ αυτού έχουν την στήριξη και ισχυρής μερίδας κυβερνητικών παραγόντων. Από άλλες κυβερνητικές πλευρές ωστόσο προβάλλονται σοβαρές αντιρρήσεις με το επιχείρημα ότι η Γερμανία έχει υψηλό επίπεδο κρουσμάτων και μεταδοτικότητας του κορονοϊού, με την πανδημία μάλιστα να εμφανίζει ενδείξεις υποτροπής το τελευταία διάστημα.

Νικόλ Λειβαδάρη

Πηγή: tvxs.gr 

Δευτέρα, Απριλίου 27, 2020

"Κλειστή" η Ιταλία για διεθνείς ταξιδιώτες μέχρι το τέλος του 2020 - Ανοίγουν αξιοθέατα για εσωτερικό τουρισμό

Κλειστά θα παραμείνουν τα σύνορα της Ιταλίας στους διεθνείς ταξιδιώτες μέχρι τα τέλη της χρονιάς, δήλωσε στη La Repubblica ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού της χώρας που δέχθηκε σοβαρό πλήγμα από την πανδημία, Dario Franceschini.

Το άνοιγμα των συνόρων θα εξαρτηθεί από την επιδημιολογική κατάσταση και τις πολιτικές κάθε χώρας ξεχωριστά, υπογράμμισε ο κ. Franceschini.

Την ίδια ώρα, ο υπουργός παραδέχθηκε ότι τα μουσεία και τα μεγάλα αξιοθέατα της Ιταλίας που έκλεισαν εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού θα συνεχίσουν τη λειτουργία τους το Μάιο. Ανάμεσά τους είναι το Κολοσσαίο και η Πομπηία.


Πηγή: tornosnews.gr - Apr 27, 2020

Πέμπτη, Μαρτίου 12, 2020

COVID-19: Στοπ τα ταξίδια στις ΗΠΑ, «λουκέτο» σε όλη την Ιταλία - Αυστηρότερα μέτρα στην Ευρώπη - LIVE

Οι τελευταίες εξελίξεις: ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Περισσότερα από 127.000 τα κρούσματα παγκοσμίως, πάνω από 4.700 οι νεκροί. Μπλόκο Τραμπ στους Ευρωπαίους. «Σφυροκόπημα» στα χρηματιστήρια.

Οι βασικότερες εξελίξεις της ημέρας: 

• Πρώτος θάνατος ασθενούς στην Ελλάδα

*Αύξηση κρουσμάτων στην χώρα μας - 18 νέα κρούσματα κορονοϊού - 117 στο σύνολο


•Έκκληση Κικίλια σε γιατρούς και νοσηλευτές για αιτήσεις προσλήψεων

Σε ελεύθερη πτώση το Χρηματιστήριο της Αθήνας

• Παρέμβαση του Αρείου Πάγου για την τήρηση των μέτρων για τον κορονοϊό

• Ανησυχία στην Ε.Ε. από την απόφαση του Ντ. Τραμπ να απαγορεύσει τα ταξίδια από τις χώρες της Ένωσης που ανήκουν στη ζώνη Σένγκεν. Η αιφνίδια κίνηση της Ουάσιγκτον βούλιαξε τα χρηματιστήρια και στην Ασία και στην Ευρώπη. Μεγάλες οι απώλειες για τις αερομεταφορές και τον τουριστικό τομέα.

• Η ιταλική κυβέρνηση επέκτεινε τα μέτρα καταπολέμησης της πανδημίας: κλείνουν όλα τα καταστήματα που δεν πωλούν είδη πρώτης ανάγκης, όπως φαρμακεία και σούπερ μάρκετ. Σκέψεις να κλείσουν και τα αεροδρόμια της χώρας.

• Στην Ισπανία ελέγχεται για πιθανά κρούσματα ολόκληρη η κυβέρνηση, μετά τη διαπίστωση ότι νοσούν ο ηγέτης των Podemos Πάμπλο Ιγκλέσιας και η σύντροφος του, υπουργός Ισότητας, Ιρένε Μοντέρο. Σχεδόν διπλασιάστηκαν μέσα σε μια ημέρα οι θάνατοι στη χώρα και πλέον οι νεκροί φθάνουν τους 87 - 2968 τα κρούσματα.

• Αναστέλλονται και όλοι οι ποδοσφαιρικοί αγώνες της Λίγκα. Σε καραντίνα οι παίκτες της Ρεάλ Μαδρίτης.

• Κλείνουν όλα τα σχολεία, τα κολέγια, οι παιδικοί σταθμοί και τα πανεπιστήμια στην Ιρλανδία. "Ξέρουμε ότι η απόφαση σοκάρει, αλλά το κάνουμε για το γενικό καλό" δήλωσε ο πρωθυπουργός.

• Η Σλοβακία ανακοίνωσε ότι κλείνει τα σύνορα της και κλείνει και τα αεροδρόμια για να εμποδίσει τα ταξίδια από και προς τη χώρα. Κλειστά θα είναι και σχολεία, στάδια, γήπεδα και χώροι γυμναστικής. Στην Σλοβακία έχουν αναφερθεί μέχρι τώρα 16 κρούσματα.

• Μέτρα για την τόνωση των οικονομιών της ευρωζώνης από την ΕΚΤ που διατηρεί στο ίδιο επίπεδο το επιτόκιο: Αγορά επιπλέον ομολόγων ύψους 120 δισ. ευρώ για την τόνωση των επιχειρήσεων και την ενίσχυση της εμπιστοσύνης στα κρατικά ομόλογα που δέχονται μεγάλες πιέσεις και φθηνά δάνεια για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

• Αναστέλλονται επ' αόριστον οι αγώνες του NBA

• Απολύμανση και της Οπερας του Σίδνεϊ, μετά την ανακοίνωση ότι από τον κορονοϊό
προσβλήθηκαν ο Τομ Χανκς και η σύζυγός του, Ρίτα Γουίλσον, η οποία είχε εμφανιστεί την προηγούμενη ημέρα στην Οπερα και σε μεγάλο τηλεοπτικό δίκτυο της Αυστραλίας.

• Πρώτος θάνατος ασθενούς και στην Αυστρία


• Αναβάλλονται όλοι οι αγώνες Champions League και Europa League
  • Ο πρόεδρος Τραμπ αποφάσισε αργά χθες την αναστολή όλων των ταξιδιών από 26 χώρες της Ευρώπης προς τις ΗΠΑ για τις επόμενες 30 ημέρες- Εξαιρείται για κάποιο λόγο η Βρετανία.- Σύγχυση στα αεροδρόμια
  • Καταρρέουν τα χρηματιστήρια πάλι, μετά τις ανακοινώσεις του Τραμπ.
  • Η Ιταλία επέκτεινε κι άλλο τα ήδη πρωτοφανή μέτρα. Όπως είπε ο πρωθυπουργός Κόντε, τα καταστήματα- με εξαίρεση όσα διαθέτουν τα απολύτως απαραίτητα, όπως φαρμακεία και σούπερ-μάρκετ - θα πρέπει να κλείσουν.
  • Δυο ακόμα νεκροί στην Βρετανία. Στους οκτώ ο συνολικός αριθμός, ενώ δυο ακόμα Βρετανοί υπέκυψαν ενώ βρίσκονταν στο εξωτερικό. Τέσσερις βουλευτές- μεταξύ αυτών δυο μέλη της κυβέρνησης Τζόνσον- βρίσκονται σε καραντίνα
  • Μεγάλες οι απώλειες στον τομέα των αερομεταφορών. Μείωση κατά 14,5 της επιβατικής κίνησης στο τέλος Φεβρουαρίου ανακοίνωσε η Fraport για το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης

Συνεχής ενημέρωση μέσω efsyn.gr εδώ

Mar 12, 2020

Τρίτη, Μαρτίου 10, 2020

Η εταιρεία Costa αναστέλλει τις κρουαζιέρες στη Μεσόγειο - Ιταλία: Ακυρώθηκαν τα δρομολόγια του κρουαζιερόπλοιου MSC Opera λόγω κορονοϊού - Έκθετη η Μενδώνη

Η ιταλική εταιρεία Costa ανακοίνωσε σήμερα ότι αναστέλλει όλες τις κρουαζιέρες που ήταν προγραμματισμένες για τη Μεσόγειο μέχρι την 3η Απριλίου λόγω της επιδημίας του νέου κοροναϊού, ένα μέτρο που θα επηρεάσει χιλιάδες επιβάτες.

«Οι κρουαζιέρες στη Μεσόγειο ακυρώνονται μέχρι την 3η Απριλίου» ανέφερε η εταιρεία.
Η απόφαση αυτή ελήφθη στο πλαίσιο των νέων μέτρων που ανακοίνωσε το βράδυ της Δευτέρας η ιταλική κυβέρνηση, τα οποία αφορούν ολόκληρη τη χώρα και όχι μόνο τον ιταλικό βορρά.

Η Costa διευκρίνισε ότι τις τελευταίες ημέρες είχε ήδη ακυρώσει ή αναβάλει όλα τα ταξίδια Ιταλών επιβατών εκτός της Ιταλίας και σε κρουαζιέρες εκτός της Μεσογείου, ώστε να περιοριστούν οι κίνδυνοι και να εφαρμοστούν τα κυβερνητικά μέτρα.

Η εταιρεία σημείωσε ότι τα πλοία της θα πιάσουν σε ιταλικά λιμάνια «μόνο για να μπορέσουν οι επιβάτες να αποβιβαστούν και να επιστρέψουν στα σπίτια τους, χωρίς να γίνουν εκδρομές, ούτε νέες επιβιβάσεις».

«Ως ιταλική εταιρεία και μοναδική στον τομέα της κρουαζιέρας που φέρει την ιταλική σημαία, δεσμευόμαστε να τηρήσουμε τις ρυθμίσεις, να στηρίξουμε τις ιταλικές αρχές και την κοινότητα σε αυτήν την έκτακτη προσπάθεια για την αντιμετώπιση της τρέχουσας κατάστασης», σημείωσε ο Νιλ Παλόμπα, ο πρόεδρος της Costa.

Αφότου ξέσπασε η επιδημία, οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα της κρουαζιέρες άρχισαν σταδιακά να θέτουν όρους σε ό,τι αφορά τα πρόσωπα που επιτρέπεται να επιβιβαστούν στα πλοία τους. Στις αρχές Φεβρουαρίου η Clia (η ομοσπονδία του τομέα η οποία καλύπτει το 90% των πρακτόρων) γνωστοποίησε ότι απαγορεύει την επιβίβαση σε κρουαζιερόπλοια σε κάθε πρόσωπο που έχει ταξιδέψει, επισκεφθεί ή περάσει από αεροδρόμια της Κίνας, του Χονγκ Κονγκ και του Μακάο κατά τις προηγούμενες 14 ημέρες.

Πριν από την έναρξη της επιδημίας ο τομέας της κρουαζιέρας γνώριζε ανάπτυξη και στόχευε να φτάσει τα 32 εκατομμύρια επιβάτες σε όλον τον κόσμο εντός του 2020.


Πηγή: euro2day.gr - Mar 10, 2020
_____________________________________

Ιταλία: Ακυρώθηκαν τα δρομολόγια του κρουαζιερόπλοιου MSC Opera λόγω κορονοϊού - Έκθετη η Μενδώνη

Ακυρώθηκαν όλες οι κρουαζιέρες του MSC Opera στην Ιταλία όπως μεταδίδουν ΜΜΕ της γειτονικής χώρας.

Πρόκειται για το κρουαζιερόπλοιο, το οποίο όπως αποκάλυψε το Documento, την περασμένη εβδομάδα κατέπλευσε σε πέντε διαφορετικές περιοχές της Ελλάδας, αρχής γενομένης από το Κατάκολο, όπου ενώ υπήρχαν αντιδράσεις, η Λίνα Μενδώνη, βρέθηκε στην περιοχή προκειμένου να τις κατευνάσει, «νομιμοποιώντας» τη μετάβαση των επιβατών του πλοίου στον αρχαιολογικό χώρο της Αρχαίας Ολυμπίας.

Λίγες ώρες μετά την επιθετική ανακοίνωση του υπουργείου Πολιτισμού, η οποία έδειξε ότι η κ. Μενδώνη ακόμη δεν έχει αντιληφθεί την προχειρότητα που επέδειξε με το εν λόγω κρουαζιερόπλοιο, ακυρώνονται τα δρομολόγια του πλοίου στην Ιταλία λόγω κορονοϊού, κάτι που επιβεβαιώνει, σύμφωνα με τα ιταλικά ΜΜΕ και η ιδιοκτήτρια εταιρεία.

«Το MSC Opera, το κρουαζιερόπλοιο που έσπειρε τον πανικό στη Μεσόγειο μετά την είδηση ​​ότι ένας επιβάτης που αποβιβάστηκε στη Γένοβα βρέθηκε θετικός στον κοροναϊό, δεν θα αποπλεύσει σήμερα. Η νέα κρουαζιέρα ακυρώθηκε. Αυτό επιβεβαιώθηκε από τον ίδιο τον ιδιοκτήτη ο οποίος είπε νωρίς το απόγευμα ότι «η MSC Cruises αναγκάστηκε να ακυρώσει την κρουαζιέρα του MSC Opera που θα έπρεπε να αποχωρήσει από τη Γένοβα το απόγευμα της Τρίτης λόγω των έκτακτων μέτρων που ανακοίνωσε η κυβέρνηση για την αντιμετώπιση του κορονοϊού».

Παράλληλα, στο δημοσίευμα επισημαίνεται ότι: «Με την έναρξη ισχύος των νέων μέτρων που ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός Κόντε, θα ήταν αδιανόητο να επιτρέπονται οι κρουαζιέρες».

Η εξέλιξη αυτή στην Ιταλία και η απόφαση της ιδιοκτήτριας εταιρείας, μετά και τη λήψη μέτρων από την ιταλική κυβέρνηση για την προστασία από τον κορονοϊό, εκθέτουν για ακόμη μία φορά τη Λίνα Μενδώνη και δείχνουν το πως δρουν τα οργανωμένα κράτη όταν πρόκειται για ζητήματα προστασίας της δημόσιας υγείας και συμφέροντος.


Πηγή: documentonews.gr  -  Mar 10, 2020

Κορονοϊός: Σταματούν όλες οι πτήσεις από την Ελλάδα προς τη Βόρεια Ιταλία

Το μέτρο ισχύει ως τις 23 Μαρτίου και αφορά όλα τα αεροδρόμια και όλες τις εταιρείες -


Την αναστολή όλων των πτήσεων από και προς τη Βόρεια Ιταλία από σήμερα μέχρι και τις 23 Μαρτίου, ανακοίνωσε η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, στο πλαίσιο των μέτρων κατά της εξάπλωσης του κορονοϊού στην Ελλάδα.

Το μέτρο αφορά όλα τα αεροδρόμια της Ελλάδας και όλες τις αεροπορικές εταιρείες.
 Αυτή είναι η ανακοίνωση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας:

«Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας δίνοντας προτεραιότητα στην ασφάλεια των επιβατών και των πτήσεων και εναρμονισμένη με τις οδηγίες του Υπουργείου Υγείας και του ΕΟΔΥ, ανακοινώνει ως μέτρο πρόληψης κατά του COVID19 την προσωρινή αναστολή όλων των πτήσεων από και προς την Βόρεια Ιταλία.

Η σχετική NOTAM ισχύει από σήμερα 9 Μαρτίου 2020 έως τις 23 Μαρτίου 2020 και αφορά όλα τα αεροδρόμια της Βόρειας Ιταλίας και συγκεκριμένα τις περιοχές (Emilia Romagna, Piedmont, Lombardy και Veneto). Σημειώνεται ότι η αναστολή πτήσεων ισχύει για όλα τα αεροδρόμια της Ελλάδας και όλες τις αεροπορικές εταιρείες».


Πηγή: newsbeast.gr

Η κρουαζιέρα του κορονοϊού

Ένα πλοίο από Ιταλία έκανε... βόλτα με χιλιάδες επιβάτες σε λιμάνια και αρχαιολογικούς χώρους ενώ κάτοικοι και εργαζόμενοι αντιδρούσαν και αφού τους έπεισε η υπουργός Μενδώνη διαπιστώθηκε σε αυτό κρούσμα κορονοϊού.

Ενα πλοίο ξεκινά για κρουαζιέρα στην Ελλάδα από χώρα όπου έχουν διαπιστωθεί ήδη κρούσματα κορονοϊού. Κάτοικοι των περιοχών όπου θα έπιανε λιμάνι ανησυχούν. Υπάλληλοι του υπουργείου Πολιτισμού ανησυχούν και ετοιμάζονται να απεργήσουν ώστε να αποτραπεί η επίσκεψη των επιβατών σε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία. Η αρμόδια υπουργός σπεύδει να τους καθησυχάσει και υποδέχεται η ίδια τους τουρίστες. Οι επιβάτες του πλοίου επισκέπτονται νησιά και αρχαιολογικούς χώρους. Μέχρι που οι αρχές της Αυστρίας ανακοινώνουν ότι επιβάτης του κρουαζιερόπλοιου, που μόλις λίγες μέρες πριν είχε ταξιδέψει με αυτό, βρέθηκε θετικός στον κορονοϊό και επικρατεί πανικός. Οχι, δεν πρόκειται για θρίλερ ούτε για νέα σειρά του Netflix, αλλά για όσα συνέβησαν τις τελευταίες ημέρες στη χώρα μας με «πρωταγωνιστές» τους επιβάτες του κρουαζιερόπλοιου «MSC Opera» αλλά και την υπουργό Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη.

Το Documento παρουσιάζει καρέ καρέ το θρίλερ με το κρουαζιερόπλοιο και την ανευθυνότητα που επέδειξε η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Πολιτισμού σε μια περίοδο που τα κρούσματα κορονοϊού στη χώρα μας αυξάνονται ραγδαία.

 

Από τη Γένοβα στο Κατάκολο


Το κρουαζιερόπλοιο άρχισε το ταξίδι του από το λιμάνι της Γένοβας στις 28 Φεβρουαρίου. Ηδη στην Ιταλία, και δη στον Βορρά, τα κρούσματα του κορονοϊού είχαν ανέλθει σε 888 και οι νεκροί στους 21. Η ιταλική κυβέρνηση είχε προχωρήσει στη λήψη έκτακτων μέτρων. Κλειστά σχολεία και πανεπιστήμια σε ορισμένες περιφέρειες, ακύρωση αθλητικών εκδηλώσεων, κλειστά μουσεία σε Λομβαρδία και Βένετο, ακύρωση των εκδηλώσεων για τις δύο τελευταίες ημέρες του φημισμένου καρναβαλιού της Βενετίας ήταν μόνο μερικά από αυτά. Η είδηση της άφιξης του κρουαζιερόπλοιου από την Ιταλία προκάλεσε, όπως ήταν αναμενόμενο, ανησυχία στους κατοίκους των πόλεων που επρόκειτο να επισκεφθεί, όπως και στις αρμόδιες αρχές.

Πρώτη στάση του πλοίου ήταν το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας το Κατάκολο. Εύλογα κάτοικοι και φορείς ανησύχησαν. Ζήτησαν μάλιστα να μην αποβιβαστούν οι επισκέπτες από το συγκεκριμένο κρουαζιερόπλοιο όπως και από ακόμη δύο τα οποία αναμενόταν να φτάσουν στις 23 και τις 24 Μαρτίου. Το ίδιο έκαναν, σύμφωνα με τοπικά ΜΜΕ, και επαγγελματίες του Κατάκολου «με γνώμονα την υγειονομική ασφάλεια της περιοχής και τον αντίκτυπο που μπορεί να έχει για τις μελλοντικές αφίξεις».

 

Η κάθοδος της υπουργού


Οι επιβάτες επρόκειτο να επισκεφθούν και τον αρχαιολογικό χώρο της Ολυμπίας. Επικράτησε ανησυχία. Οι υπάλληλοι του υπουργείου Πολιτισμού σκέφτηκαν ακόμη και το ενδεχόμενο να απεργήσουν, με αποτέλεσμα να παραμείνει κλειστός και ο αρχαιολογικός χώρος όπως και το αρχαιολογικό μουσείο και το

Μουσείο Ιστορίας. Μπροστά στο ενδεχόμενο αυτό η υπουργός Πολιτισμού Λ. Μενδώνη αποφάσισε να επισκεφθεί την περιοχή. Γι’ αυτό και ακύρωσε το προγραμματισμένο τετραήμερο ταξίδι για το Λονδίνο μαζί με την Αννα Παναγιωταρέα, όπου θα είχε, σύμφωνα με την απόφαση που είχε αναρτηθεί στη Διαύγεια, συναντήσεις με τους πολιτιστικούς φορείς. Η υπουργός συζήτησε με το προσωπικό και άκουσε τις ανησυχίες τους. Το ενδεχόμενο να παραμείνει κλειστός ο αρχαιολογικός χώρος λόγω του φόβου για τη νόσο Covid-19 εγκυμονούσε για την υπουργό τον κίνδυνο να δυσφημιστεί η χώρα διεθνώς. Λες και η γειτονική Ιταλία ή άλλες χώρες που έχουν ήδη κλείσει προσωρινά αρχαιολογικούς χώρους δεν έχουν δυσφημιστεί και στην παρούσα φάση δεν μετρά περισσότερο η διασφάλιση της προστασίας της δημόσιας υγείας ώστε να μη διασπαρεί ο ιός.

 

Υποδέχτηκε τους τουρίστες


Τελικά το μουσείο δεν έκλεισε και οι επιβάτες του «MSC Opera» επισκέφθηκαν κανονικά τον αρχαιολογικό χώρο. Η ίδια μάλιστα βρισκόταν εκεί και υποδέχτηκε τους τουρίστες. Η κίνηση αυτή χαιρετίστηκε από φίλα προσκείμενα στην κυβέρνηση ΜΜΕ. Φωτογραφίες με τη Λ. Μενδώνη στον χώρο έκαναν τον γύρο του διαδικτύου με αποθεωτικά σχόλια. Σύμφωνα με τα σχετικά δημοσιεύματα, οι διοικητικές αρχές της περιφέρειας επέμεναν επίσης ότι έχουν ληφθεί όλα τα αναγκαία μέτρα. Η λιμενική αρχή του Κατάκολου φέρεται να έλαβε επίσης και τα πιστοποιητικά υγείας των επιβατών (να τα κάνει τι, άραγε;).

Βέβαια πολλοί ήταν εκείνοι που εξέφραζαν ανησυχίες για το γεγονός ότι το Κατάκολο δεν διέθετε τα απαραίτητα μέσα ώστε να ελεγχθούν οι επιβάτες για ύποπτο κρούσμα κορονοϊού.

Το ταξίδι του πλοίου συνεχίστηκε. Την Καθαρά Δευτέρα μετέβη στο Ηράκλειο της Κρήτης, όπου επίσης επικράτησε ανησυχία. Ο Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου εξέδωσε ανακοίνωση προκειμένου να καθησυχάσει τους πολίτες. Οπως ανέφερε, οι λιμενικές αρχές είχαν ήδη λάβει την προβλεπόμενη δήλωση υγείας των επιβαινόντων, ενώ βρισκόταν σε συνεχή επαφή με τις αρμόδιες υγειονομικές υπηρεσίες και το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηρακλείου.

Το πλοίο έδεσε στο λιμάνι και οι επιβάτες αποβιβάστηκαν και περιηγήθηκαν αμέριμνοι στην πόλη. Προηγουμένως ο διευθυντής δημόσιας υγείας της Περιφέρειας Κρήτης Μανόλης Λουμπούνης μαζί με τον αντιπεριφερειάρχη Υγείας Λάμπρο Βαμβακά ανέβηκαν στο κρουαζιερόπλοιο. Σε δηλώσεις τους στη συνέχεια σε τοπικά ΜΜΕ εμφανίστηκαν καθησυχαστικοί ότι δεν συνέτρεχε κανένας λόγος ανησυχίας, ότι «όλοι οι επιβάτες έχαιραν άκρας υγείας», καθώς και ότι είχαν γίνει όλοι οι απαραίτητοι έλεγχοι.

 

Απαγόρευση στο Ισραήλ


Το απόγευμα της ίδιας μέρας το πλοίο αναχώρησε από την Κρήτη. Επόμενος σταθμός ήταν η Ρόδος, όπου και εκεί οι τουρίστες έκαναν σουλάτσα και επαφές με ντόπιους, και στη συνέχεια το Ισραήλ. Ωστόσο οι ισραηλινές αρχές (άκου τώρα) δεν επέτρεψαν στο κρουαζιερόπλοιο να καταπλεύσει στο λιμάνι, επειδή μετέφερε επιβάτες από χώρες όπου ήδη είχε κάνει την εμφάνισή του ο κορονοϊός.

Το αποτέλεσμα ήταν να γίνει αλλαγή στο δρομολόγιο και το πλοίο να καταπλεύσει τα ξημερώματα της Τετάρτης στο λιμάνι του Πειραιά. Οι επιβάτες κατέβηκαν για να βολτάρουν στην πόλη. Κάποιοι από αυτούς επισκέφθηκαν μάλιστα και την Ακρόπολη. Οι φωτογραφίες τους από τον ιερό βράχο έκαναν τον γύρο του διαδικτύου.

Ξαφνικά ειδοποιήθηκαν να επιστρέψουν άμεσα στο πλοίο. Οι αυστριακές αρχές είχαν ενημερώσει ότι ένας Αυστριακός επιβάτης που είχε ταξιδέψει με το πλοίο από τις 17 μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου στην ανατολική Μεσόγειο και είχε αποβιβαστεί στη Γένοβα είχε βρεθεί θετικός στον κορονοϊό. Μόνο τότε σήμανε συναγερμός στην Ελλάδα. Οταν ήδη οι επιβάτες του πλοίου είχαν επισκεφθεί διάφορες περιοχές της Ελλάδας και είχαν έρθει σε επαφή με την τοπική κοινωνία με αποτέλεσμα η ανησυχία να είναι ακόμη μεγαλύτερη. Η Λ. Μενδώνη είχε λάβει ένα τεράστιο ρίσκο με απρόβλεπτες συνέπειες για τη δημόσια υγεία, σε μια προσπάθεια να αποτραπεί η δυσφήμηση της χώρας στην τουριστική αγορά. Τελικά πέτυχε ακριβώς το αντίθετο.



Πηγή: documentonews.gr - Mar 10, 2020  

Κυριακή, Μαρτίου 08, 2020

Η Ιταλία κλείνει θέατρα, μουσεία και σινεμά

Η κυβέρνηση διέταξε να κλείσουν μέχρι τις 3 Απριλίου τα σινεμά, τα θέατρα, τα μουσεία, οι παμπ, οι αίθουσες παιγνιδιών, οι σχολές χορού, οι ντισκοτέκ και άλλοι παρόμοιοι χώροι στο σύνολο της εθνικής επικράτειας. Περισσότεροι από 15 εκατομμύρια κάτοικοι της βόρειας Ιταλίας σε καραντίνα.


Η Ιταλία θα κλείσει τα μουσεία, τα θέατρα, τους κινηματογράφους και άλλες αίθουσες θεαμάτων σε ολόκληρη την επικράτειά της για να αντιμετωπίσει τη διάδοση του κοροναϊού, σύμφωνα με διάταγμα που υπογράφηκε σήμερα από τον πρωθυπουργό Τζουζέπε Κόντε.

Εκτός από την καραντίνα, στην οποία έθεσε εκατομμύρια Ιταλούς στο βόρειο τμήμα της χώρας, η κυβέρνηση διέταξε να κλείσουν από σήμερα και μέχρι τις 3 Απριλίου οι κινηματογράφοι, τα θέατρα, τα μουσεία, οι παμπ, οι αίθουσες παιγνιδιών, οι σχολές χορού, οι ντισκοτέκ και άλλοι παρόμοιοι χώροι στο σύνολο της εθνικής επικράτειας, σύμφωνα με το κείμενο που αναρτήθηκε στον ιστότοπο της κυβέρνησης.

Οι πολίτες θα εξακολουθήσουν να μπορούν πάντως να κάνουν τα ψώνια τους τις καθημερινές ή να πηγαίνουν σ' ένα μπαρ ή σ' ένα εστιατόριο, με την προϋπόθεση πάντως ότι θα σέβονται την απόσταση ασφαλείας τουλάχιστον ενός μέτρου που πρέπει να υπάρχει μεταξύ των πελατών.

Οι αθλητικές διοργανώσεις αναστέλλονται, όμως ορισμένες θα μπορέσουν εντούτοις να πραγματοποιηθούν χωρίς θεατές, διευκρινίζεται στο κείμενο.

Αυτά τα χωρίς προηγούμενο μέτρα προστίθενται στο κλείσιμο των σχολείων και των πανεπιστημίων μέχρι τα μέσα Μαρτίου σε ολόκληρη την ιταλική χερσόνησο.

Μέτρα ακόμη πιο περιοριστικά ελήφθησαν επίσης για ένα μεγάλο μέρος της βόρειας Ιταλίας, της περιοχής που έχει πληγεί περισσότερο από τον κοροναϊό.

Περισσότεροι από 15 εκατομμύρια κάτοικοι της βόρειας Ιταλίας τέθηκαν σήμερα σε καραντίνα, ένα μέτρο το οποίο δεν έχει προηγούμενο στην Ευρώπη.

Οι είσοδοι και οι έξοδοι από μια εκτεταμένη ζώνη στη βόρεια Ιταλία, η οποία εκτείνεται από το Μιλάνο, την οικονομική πρωτεύουσα της χώρας, μέχρι τη Βενετία, πόλη που συγκεντρώνει τουρίστες απ' όλο τον κόσμο, υπόκεινται πλέον σε πολλούς περιορισμούς, σύμφωνα με το διάταγμα αυτό.


Πηγή: euro2day.gr - Mar 08, 2020

Τρίτη, Φεβρουαρίου 25, 2020

Κορονοϊός: Άλλοι τέσσερις νεκροί στην Ιταλία - Στα 11 τα θύματα της επιδημίας - Δύο κρούσματα στην Αυστρία

Άλλοι τέσσερις άνθρωποι που είχαν προσβληθεί από τον κορονοϊό πέθαναν στη βόρεια Ιταλία, ανακοίνωσε σήμερα ο επικεφαλής της υπηρεσίας πολιτικής προστασίας, μια έκβαση που αυξάνει σε 11τον απολογισμό των νεκρών από το χειρότερο ξέσπασμα της ασθένειας του Covid-19 στην Ευρώπη.

Οι νεκροί από τον κοροναϊό στην Ιταλία είναι έντεκα. Πριν λίγο ανακοινώθηκε ότι πέθανε μια ηλικιωμένη γυναίκα στην περιφέρεια Βενετο. Νωρίτερα σήμερα κατέληξαν άλλοι τρεις ασθενείς άνω των ογδόντα ετών στην Λομβαρδία.


Παράλληλα, τρία νέα κρούσματα καταγράφηκαν στην Σικελία της Κάτω Ιταλίας, δυο στην κεντρική περιοχή της Τοσκάνης και ένα στην Λιγουρία, με πρωτεύουσα την Γένοβα.

 

Επιβεβαιώθηκαν δύο κρούσματα στην Αυστρία

Συναγερμός λόγω κορονοϊού έχει σημάνει και στην Αυστρία καθώς τη Δευτέρα επιβεβαιώθηκαν δύο κρούσματα του Covid-19 στη χώρα και συγκεκριμένα στο ομόσπονδο κρατίδιο του Τιρόλου. όπως δήλωσε ο τοπικός κυβερνήτης του, Γκιούντερ Πλάτερ στο Αυστριακό Πρακτορείο Ειδήσεων (ΑΡΑ).

Πρόκειται για ζευγάρι δύο 24χρονων Ιταλών από την περιοχή του Μπέργκαμο, οι οποίοι είχαν φθάσει την περασμένη Παρασκευή στην πρωτεύουσα του Τιρόλου, Ίνσμπρουκ, όπου και πρόκειται να παραμείνουν σε απομόνωση μέχρι το Σαββατοκύριακο στην Πανεπιστημιακή Κλινική, όπως ανακοίνωσε ο διευθυντής της, Γκιούντερ Βάις.

Σύμφωνα με τον ίδιο, και οι δυο τους είναι πολύ συνεργάσιμοι και σε καλή κατάσταση. Η γυναίκα εμφάνισε το Σάββατο ελαφρά συμπτώματα και την Κυριακή χαμηλό πυρετό, ενώ ο φίλος της ήταν μέχρι το πρωί της Κυριακής απύρετος, στη συνέχεια παρουσίασε ελαφρά υψηλή θερμοκρασία και κατόπιν για δύο ημέρες χαμηλό πυρετό, αλλά από σήμερα και οι δύο είναι απύρετοι.

Οι πρώτες πληροφορίες ανέφεραν ότι η Ιταλίδα ζει και εργάζεται σε ξενοδοχειακή επιχείρηση στο Ίνσμπρουκ - η οποία έχει τεθεί από σήμερα το απόγευμα σε καραντίνα - όπου έφθασε για επίσκεψη ο φίλος της. Οι δυο τους ενημέρωσαν το βράδυ της Δευτέρας το κέντρο ελέγχου και εισήχθηκαν κατόπιν στην κλινική.


Πηγή και νεότερα>>documentonews.gr

Παρασκευή, Φεβρουαρίου 14, 2020

Ενθουσιασμένοι οι Ιταλοί με τη Σύμη

Στη διεθνή τουριστική έκθεση του Μιλάνο «Bit Milano», μετείχε η Σύμη.

Μ’ ένα διαδραστικό και σύγχρονο τρόπο, όπου ο κάθε ενδιαφερόμενος έβλεπε μέσω οθόνης τόσο τα αξιοθέατα, τους χάρτες και τις φυσικές ομορφιές του νησιού, όσο και όλες τις ανταποκρίσεις αεροπλάνων και πλοίων, οι επισκέπτες του περιπτέρου πήραν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.

Τη Σύμη εκπροσώπησε ο αντιδήμαρχος τουρισμού, Βασίλης Κουμεντάκος, ο οποίος σε επαφές με tour operators, διαπίστωσε την τάση να προτιμούν οι τουρίστες τους μήνες Ιούνιο και Σεπτέμβριο για τις διακοπές τους.

Επαφές υπήρξαν με τουριστικούς πράκτορες, δημοσιογράφους και bloggers, αφήνοντας όλοι τους πολύ θετικά σχόλια για τον προορισμό «Σύμη» και τον τρόπο παρουσίασης του νησιού στην έκθεση.

Η Σύμη προτίθεται να συμμετάσχει σε όλες σχεδόν τις διεθνείς εκθέσεις.


Πηγή: ert.gr - Feb 14, 2020

Τρίτη, Φεβρουαρίου 11, 2020

Με λιγοστούς τουρίστες το φετινό καρναβάλι της Βενετίας

Τις μέρες του καρναβαλιού σημειώνεται συνήθως το αδιαχώρητο στα σοκάκια της Βενετίας. Οι πλημμύρες του περασμένου Νοεμβρίου αλλά και ο κορωνοϊός «δοκιμάζουν» όμως φέτος τον δημοφιλή τουριστικό προορισμό.

Η 12η Νοεμβρίου θα μείνει βαθιά χαραγμένη στη μνήμη των Βενετσιάνων. Ήταν η μέρα που η πόλη-αριστούργημα της μεσαιωνικής αρχιτεκτονικής τέχνης παραδόθηκε στις χειρότερες πλημμύρες των τελευταίων 50 ετών. Σημαντικές ζημίες υπέστη ακόμη και το σήμα-κατατεθέν της, η Πλατεία του Αγίου Μάρκου, ένα από τα πιο γνωστά και πολυσύχναστα μέρη της Βενετίας.

Τρεις μήνες μετά οι ζημιές δεν είναι φυσικά εμφανείς. Εντούτοις, παρότι τα κτίρια έχουν στεγνώσει, το θαλασσινό νερό αφήνει πίσω του αλάτι, το οποίο αρχίζει το καταστροφικό «διαβρωτικό» του έργο. «Σε έναν σεισμό βλέπεις αμέσως τις ζημιές. Στην προκειμένη περίπτωση πρόκειται για μια εσπευσμένη γήρανση», επισημαίνει ο Πιερπάολο Καμποστρίνι, επικεφαλής συντήρησης στον Καθεδρικό του Αγίου Μάρκου. «Είναι σαν μια ηλικιωμένη γυναίκα να παίρνει πάνω της αίφνης άλλα 50 χρόνια».

Καταστροφικός Δεκέμβρης

Τρεις μήνες μετά ο δημοφιλής τουριστικός προορισμός δεν φαίνεται να έχει συνέλθει. Ακόμη και το ξακουστό Carnevale di Venezia, που ξεκίνησε επίσημα το περασμένο Σάββατο, δεν φαίνεται πλέον αρκετό για να φέρει τις μάζες των τουριστών πίσω στη Βενετία. Πολλά ξενοδοχεία και καταλύματα παραμένουν άδεια. «Ένας φίλος μου δουλεύει σε γνωστό ξενοδοχείο και μου είπε ότι η πληρότητα βρίσκεται μόλις στο 25%», διηγείται ένας γονδολιέρης, σημειώνοντας: «Η Βενετία είναι άδεια».

«Είχαμε έναν καταστροφικό Δεκέμβριο και μια ελαφρά άνοδο τις μέρες της Πρωτοχρονιάς», λέει η Πάολα Μαρ, εντεταλμένη της Βενετίας για τον Τουρισμό. Και παρότι αναμένεται και πάλι μια σχετική αύξηση τις μέρες του καρναβαλιού που διαρκεί μέχρι τις 25 Φεβρουαρίου, «ο Μάρτιος θα είναι και πάλι πολύ ήσυχος».

Και αυτό διότι στις πλημμύρες ήρθε να προστεθεί και ο νέος κορωνοϊός που κρατά μακριά από την Ευρώπη -αλλά και άλλους προορισμούς- τους Κινέζους. Οι περισσότεροι επισκέπτες της Βενετίας εξακολουθούν να είναι βέβαια Ευρωπαίοι και Αμερικανοί.

Ο παράγοντας των fake news

Στη μείωση της τουριστικής κίνησης συνέβαλαν σημαντικά και οι ψευδείς ειδήσεις. «Στην Ινδία μερικοί πίστευαν ότι είχαμε 250 νεκρούς από τις πλημμύρες», λέει η Πάολα Μαρ. Σύμφωνα με την ίδια, εκείνο το διάστημα πολλοί νόμιζαν ότι όλη η πόλη είχε βυθιστεί στο νερό. Στην πραγματικότητα όμως τα νερά είχαν υποχωρήσει μετά από μερικές μόνον ώρες.

Ξενοδόχοι κάνουν λόγο για αδικαιολόγητο φόβο και πανικό των τουριστών. Μετά τις πλημμύρες δέχονταν τηλεφωνήματα έντρομων επισκεπτών που ρωτούσαν εάν η πόλη είναι επικίνδυνη για τα παιδιά τους.

Οι εικόνες των πλημμυρών δημιούργησαν τη λανθασμένη εντύπωση ότι όλη η Βενετία είχε καταστραφεί, αναφέρει ο Σύνδεσμος Ξενοδόχων της πόλης. Η οικονομική καταστροφή είναι όμως πραγματική. Η πόλη υπολογίζει τις συνολικές ζημίες των πλημμυρών σε τουλάχιστον ένα δις. ευρώ.

Νέος φόρος από το καλοκαίρι

Και έτσι υπάρχει πλέον το εξής παράδοξο: η πόλη που μέχρι πρότινος «βούλιαζε» από τουρίστες, απευθύνει τώρα έκκληση προς τους τουρίστες να την επισκεφτούν. Οι δε ξενοδόχοι καλούν τους δημοσιογράφους στο εξωτερικό να συμβάλουν στην αποκατάσταση της αλήθειας και να διορθώσουν τα περί κατεστραμμένης πόλης.

Όπως τονίζει ο δήμαρχος της Βενετίας Λουίτζι Μπρουνiάρο: «Πολλοί νομίζουν ότι έχουμε ακόμη πλημμύρες. Αλλά η Βενετία είναι τώρα ακόμη πιο ωραία». Διότι τώρα οι επισκέπτες έχουν την ευκαιρία να δουν την πόλη χωρίς τις μάζες των τουριστών που συνήθως κατακλύζουν τα μικρά σοκάκια. Εκτιμάται βέβαια ότι αυτό δεν θα διαρκέσει πολύ.

Από το ερχόμενο καλοκαίρι οπότε αναμένεται να έχει εξομαλυνθεί η κατάσταση, η Βενετία θα αρχίσει να επιβάλει μάλιστα νέο τουριστικό φόρο για την αποσυμφόρηση της πόλης. Από τον Ιούλιο όσοι τουρίστες θα επισκέπτονται αυθημερόν τη Βενετία χωρίς να διανυκτερεύουν, θα καλούνται να πληρώνουν είσοδο.


Πηγή: (dpa) / Deutsche Welle - Feb 11, 2020

Τρίτη, Ιανουαρίου 21, 2020

Το ιταλικό ΥΠΕΞ «αδειάζει» την Άγκυρα: Καμία συνεργασία για εκμετάλλευση πετρελαϊκών πόρων

Tο ιταλικό υπουργείο εξωτερικών εξέδωσε πριν λίγο ανακοίνωση σχετικά με «φήμες που κυκλοφόρησαν στον Τύπο για τυχόν διαπραγμάτευση της Ιταλίας με την Τουρκία, για εκμετάλλευση πετρελαϊκών πόρων».

«Οι φήμες που κυκλοφόρησαν στον Τύπο σύμφωνα με τις οποίες η Ιταλία φέρεται να διαπραγματεύεται με την Τουρκία με στόχο την εκμετάλλευση των πετρελαϊκών πόρων, στα ανοικτά της Λιβύης, στο πλαίσιο του πρόσφατου μνημονίου συνεργασίας της 'Αγκυρας με την Τρίπολη για την οριοθέτηση των υφαλοκρηπίδων, στερούνται βάσης» τονίζει το ιταλικό υπουργείο εξωτερικών.

Στην ίδια ανακοίνωση προστίθεται: «αυτό που η Ιταλία υποστηρίζει εδώ και καιρό είναι ότι η εκμετάλλευση των ενεργειακών πόρων στην Μεσόγειο θα έπρεπε να ιδωθεί ως μια ευκαιρία που πρέπει να αδράξει κανείς, μέσω της συνεργασίας όλων των παράκτιων χωρών. Αυτό απαιτεί, μεταξύ των άλλων, η οριοθέτηση των θαλάσσιων ζωνών να πραγματοποιηθεί διαμέσου διαπραγμάτευσης μεταξύ των ενδιαφερόμενων πλευρών. Είναι η θέση που εκφράσαμε τους τελευταίους μήνες, στις τουρκικές αρχές, σε όλες τις συναντήσεις μας».


Πηγή: topontiki.gr - Jan 21, 2020

Παρασκευή, Ιανουαρίου 03, 2020

Αγωγός EastMed: Μια όχι και τόσο απλή υπόθεση

Με την παρουσία των πρωθυπουργών της Ελλάδας Κυριάκου Μητσοτάκη και του Ισραήλ Μπενιαμίν Νετανιάχου, και του Προέδρου της Κύπρου Νίκου Αναστασιάδη, οι υπουργοί Ενέργειας των τριών χωρών Κωστής Χατζηδάκης, Γιουβάλ Στάινιτς και Γιώργος Λακκοτρύπης υπέγραψαν στο Ζάππειο τη Διακυβερνητική Συμφωνία για τον αγωγό φυσικού αερίου EastMed, μεταξύ της Ελλάδας, της Κυπριακής Δημοκρατίας και του Ισραήλ. Πρόκειται για το επιστέγασμα μιας διαδικασίας που είχε αρχίσει από το 2010, ωστόσο αποτελεί απλώς το πρώτο σημαντικό βήμα, καθώς η υπογραφή της συμφωνίας δεν οδηγεί και στην άμεση υλοποίηση του σχεδίου. Απομένουν ακόμη πολλά στάδια και πολλά... χρήματα με το κόστος να είναι ήδη υψηλό (6 δισ. ευρώ) και να εκτιμάται πως θα αυξηθεί κι άλλο.

Σημειώνεται πως η υπογραφή της συμφωνίας έρχεται σε μια στιγμή που η κατάσταση στην Ανατολική Μεσόγειο είναι έκρυθμη. Ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν ανοίγει όλα τα μέτωπα, με φόντο τις έρευνες για τους υδρογονάνθρακες, και πλέον και οι πιο μετριοπαθείς αναλυτές και διπλωμάτες εκφράζουν έντονες ανησυχίες ακόμη και για ένα θερμό επεισόδιο. Ο Τούρκος Πρόεδρος, μετά την εισβολή στη Βόρεια Συρία, την κατάπαταση της κυπριακής ΑΟΖ για υδρογονάνθρακες, τις παραβιάσεις στο Αιγαίο και τη συμφωνία για τα θαλάσσια σύνορα με τη Λιβύη που παρακάμπτει την Ελλάδα, δηλώνει πλέον έτοιμος να αποστείλει και στρατό στη Λιβύη, όπου μαίνεται ο εμφύλιος πόλεμος. Στόχος του να υποστηρίξει τη διεθνώς αναγνωρισμένη κυβέρνηση του Σαράζ που πολεμά ενάντια στις δυνάμεις του στρατηγού Χαλίφα Χαφτάρ, ο οποίος από την πλευρά του έχει τη στήριξη της Αιγύπτου, των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και της Ρωσίας. Η παρουσία του τουρκικού στρατού δημιουργεί νέα δεδομένα και αναμένεται να οξύνει την ένταση στην ευρύτερη περιοχή της Αν. Μεσογείου.

Με αυτά τα δεδομένα, πριν από την υπογραφή της συμφωνίας, ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, συναντήθηκε με τον Πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας Νίκο Αναστασιάδη και τον υπηρεσιακό πρωθυπουργό του Ισραήλ, Μπενιαμίν Νετανιάχου, ο οποίος αδυνατεί εδώ και πολύ καιρό να σχηματίσει κυβέρνηση, έχοντας ανακοινώσει και πάλι τη διεξαγωγή πρόωρων εκλογών. Υπενθυμίζεται ακόμη πως ο Νετανιάχου, βρίσκεται αντιμέτωπος με τη Δικαιοσύνη στη χώρα του για τις κατηγορίες της δωροδοκίας, της απάτης και της κατάχρησης εμπιστοσύνης.
Στο περιθώριο της υπογραφής της Διακυβερνητικής Συμφωνίας, στον χώρο του Ζαππείου, πραγματοποιήθηκε τριμερής συνάντηση μεταξύ των υπουργών Ενέργειας, Κωστή Χατζηδάκη, Yuval Steinitz και Γιώργου Λακκοτρύπη, ενώ στο υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας υπεγράφη το Προσύμφωνο Συνεργασίας (Letter of Intent) μεταξύ της ΔΕΠΑ και της Energean Oil & Gas, για την προμήθεια φυσικού αερίου μέσω του αγωγού. «Με το Προσύμφωνο Συνεργασίας γίνεται ουσιαστικά το πρώτο μεγάλο βήμα για την εμπορική βιωσιμότητα του αγωγού φυσικού αερίου, EastMEd, καθώς η ΔΕΠΑ θα μπορεί να δεσμεύει και να προμηθεύεται ποσότητες φ.α. από την Energean. Το αμοιβαίο ενδιαφέρον των δύο εταιριών, ΔΕΠΑ και Energean αφορά στην εμπορική συνεργασία προμηθευτή και αγοραστή με τη διακίνηση και εμπορία ισραηλινού φυσικού αερίου που ήδη υφίσταται, όπως και αυτού που θα εξορυχθεί μεταγενέστερα στην Ισραηλινή ΑΟΖ» επισημαίνει το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

Η γεωπολιτική του EastMed περιπλέκει την κατάσταση

Ο αγωγός EastMEd παρουσιάζει ιδιαίτερο γεωπολιτικό ενδιαφέρον και σε καμία περίπτωση δεν είναι ένα εύκολο και ανέφελο εγχείρημα. Αντίθετα απασχολεί το σύνολο των δυνάμεων που δραστηριοποιούνται στην περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου, ενώ αξιοσημείωτες είναι και οι τεχνικές δυσκολίες για την υλοποίησή του. Πρόκειται για έναν αγωγό που θα μεταφέρει σχετικά μικρές ποσότητες φυσικού αερίου στην Ευρώπη, χωρίς να διαφοροποιεί τα ενεργειακά δεδομένα και τους συσχετισμούς, λειτουργώντας κυρίως συμπληρωματικά. Ωστόσο και μόνο η πρόθεση της κατασκευής τους είναι ικανή για να διαταράξει τις ευαίσθητες ισορροπίες στην περιοχή, καθώς περνάει από θαλάσσιες περιοχές που διεκδικεί η Τουρκία και ταυτόχρονα αποτελεί εκ των πραγμάτων μια εξέλιξη σε χώρο που θεωρεί ως «χώρο επιρροής» της. Εξάλλου το μήνυμα που στέλνει η Άγκυρα είναι σαφές: «Δουλειές» στην Αν. Μεσόγειο χωρίς εμάς δεν γίνονται...

Πρόκειται για τα αποτελέσματα του κενού ισχύος που παρατηρείται στη Μέση Ανατολή και την Ανατολική Μεσόγειο, τους τελευταίους μήνες, και το οποίο προέρχεται από τον περιορισμό των ΗΠΑ και ΝΑΤΟ και την ταυτόχρονη ενίσχυση της Ρωσίας και της Τουρκίας, που προσπαθούν να αναλάβουν τα ηνία και σε ένα σημαντικό βαθμό τα έχουν καταφέρει, ιδιαίτερα η Μόσχα που έχει επεκτείνει σημαντικά την επιρροή της και διεκδικεί την αναδιανομή της γεωπολιτικής - και κατ' επέκταση ενεργειακής - πίτας. Αυτό δείχνει και η ισχυρή παρουσία της στη Λιβύη. Μάλιστα ακόμη κι αν σε αυτή τη φάση Τουρκία και Ρωσία εμφανίζονται να υποστηρίζουν αντίπαλα στρατόπεδα στη Λιβύη κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει μια τελική συμφωνία «win - win» μεταξύ των δύο δυνάμεων, όπως εξάλλου συνέβη και στη Συρία. Αυτή τη στιγμή η Άγκυρα ενδιαφέρεται να βρίσκεται εντός των εξελίξεων και να μπορεί να έχει ρόλο και λόγο σε αυτές.

Όπως αναφέρει και σε άρθρο - ανάλυση ο Δρ. Ευάγγελος Βενέτης, ειδικός σε θέματα Ισλάμ και Μέσης Ανατολής, «η κίνηση της Άγκυρας να υπογράψει το μνημόνιο συνεργασίας στην ενέργεια με την Τρίπολη δηλώνει την τάση της Τουρκίας αλλά και της Ρωσίας να δημιουργήσουν έναν άξονα Βορρά - Νότου που θα κόψει τον άξονα Ανατολής - Δύσης που προσπαθούν να δομήσουν το Τελ Αβίβ, το Κάιρο, η Λευκωσία και η Αθήνα. Προς αυτή την κατεύθυνση είναι και η αμφισβήτηση της ελληνικής ΑΟΖ μεταξύ Κρήτης και Καρπάθου από την Τουρκία και την Τρίπολη της Λιβύης». «Η υπογραφή συμφωνίας για τον Αγωγό EastMed αναμένεται να δημιουργήσει πιο πολλά προβήματα από αυτά που επιδιώκει να λύσει και κύριο αίτιο αυτής της ασταθούς κατάστασης είναι η απουσία ενός συγκεκριμένου πλαισίου ενεργειακής ασφάλειας. Μέχρι την διαμόρφωση αυτού του πλαισίου, η Συμφωνία για τον EastMed θα έχει πιο πολύ επικοινωνιακό χαρακτήρα», σημειώνει.

Από την πλευρά του το υπουργείο Ενέργειας τονίζει πως τα πλεονεκτήματα για τη χώρα είναι πολλά: «Η Ελλάδα αναδεικνύεται σε ευρωπαϊκό διαμετακομιστικό κόμβο και αναμένεται να έχει θετικές οικονομικές επιδράσεις διευκολύνοντας την οικονομική ανάπτυξη. Διασφαλίζει ακόμη την παροχή φυσικού αερίου σε περιοχές που δεν έχουν πρόσβαση στο Εθνικό Δίκτυο, όπως η Κρήτη η Πελοπόννησος και η Δυτική Ελλάδα».


Πηγή: tvxs.gr

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More