Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή, Μαΐου 08, 2026

Η αγωνία του βουλευτή ΝΔ για την καρέκλα του...

Οι βουλευτές της συμπολίτευσης δεν γκρινιάζουν για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο μέσος πολίτης. Τους απασχολεί μόνο ο τρόπος με τον οποίο θα κάνουν τη δουλειά τους. Πώς θα κατοχυρώσουν και θα αξιοποιήσουν στο μέγιστο βαθμό τη σχέση τους με την εξουσία 



To ρεπορτάζ αντιμετωπίζει τη σύναξη των βουλευτών της ΝΔ ως μία εσωτερική διαδικασία για τον κατευνασμό της έντασης. Οι βουλευτές έχουν παράπονα για την αντιμετώπιση τους από τους υπουργούς, τη λειτουργία του επιτελικού κράτους και διάφορα άλλα σχετικά. 

Στην πραγματικότητα αυτό που τους ανησυχεί περισσότερο είναι το ενδεχόμενο μη επανεκλογής τους. Και πράγματι, αν οι δημοσκοπήσεις είναι ακριβείς, κάποιοι εξ αυτών δεν θα βρίσκονται στην επόμενη Βουλή. 

«Δεν έγινε και Κούγκι», σχολίασε ο Μητσοτάκης. Κανένας δεν πίστευε ότι θα συμβεί κάτι τέτοιο. Ο Σαμουήλ ανατίναξε το μπαρούτι στο Κούγκι, αλλά ήταν ο πρώτος που έγινε κομμάτια. Οι βουλευτές αγωνίζονται πρωτίστως για την πολιτική τους αρτιμέλεια. Και δεν το κρύβουν ούτε οι ίδιοι. Αν διαβάσετε τα σχετικά ρεπορτάζ από τη συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας, θα διαπιστώσετε ότι στον πυρήνα της υπήρχε ένα και μοναδικό θέμα. Αυτό που απασχολεί τους βουλευτές. Η επανεκλογή τους. Ολα τα άλλα είναι σαλάτα δίπλα στο κυρίως πιάτο

Θέλετε ένα παράδειγμα; Ευχαρίστως. Οι βουλευτές εξέφρασαν τον προβληματισμό τους για τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η κυβέρνηση, σε συνδυασμό με την ανάγκη για διατήρηση της εκλογικής βάσης. Κοινώς τους απασχολεί ο τρόπος με τον οποίο οι ίδιοι θα μεταφέρουν στους αρμούς της εξουσίας τα αιτήματα των ψηφοφόρων τους. Και, μεταξύ μας, η συνεδρίαση θα διαρκούσε μόλις μισή ώρα αν ο Μητσοτάκης έδινε εντολή στους υπουργούς να απαντούν αμέσως στα τηλεφωνήματα των βουλευτών. Εκεί θα τελείωναν όλα. Η γκρίνια θα έσβηνε με χαμόγελα. 

Διότι αν, πράγματι, οι βουλευτές ανησυχούσαν για τη συνολική λειτουργία της κυβέρνησης και του επιτελικού κράτους, τότε θα έθεταν και κάποια άλλα ζητήματα. Ας πούμε για τις υποκλοπές και την εργαλειοποίηση της Δικαιοσύνης. Για τα καρτέλ που συντηρούν την ακρίβεια στην αγορά. Για τις απευθείας αναθέσεις και τη διαχείριση πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης. Για την υστέρηση στην αντιμετώπιση του στεγαστικού προβλήματος. 

Τίποτα από όλα αυτά δεν απασχολεί τους βουλευτές της συμπολίτευσης. Τους απασχολεί μόνο ο τρόπος με τον οποίο θα κάνουν τη δουλειά τους. Πώς θα κατοχυρώσουν και θα αξιοποιήσουν στο μέγιστο βαθμό τη σχέση τους με την εξουσία. Και ειλικρινά απορώ με κάποιες δημοσιογραφικές προσεγγίσεις που επιφυλάσσουν ως και συμπάθεια για τους κυβερνητικούς βουλευτές. Για ποιο λόγο; Ο,τι υφίστανται τους αξίζει. 


Πηγή: ΚΩΣΤΑΣ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ / news247.gr

Στην φωτο: Οι βουλευτές ακούν τον αρχηγό τους και αρκετοί αναρωτιούνται αν θα είναι στην ίδια θέση και του χρόνου SOOC 

Τετάρτη, Νοεμβρίου 05, 2025

Τέμπη, ΟΠΕΚΕΠΕ, ΕΛΤΑ: Φταίει ο… Χατζηπετρής!

Γιώργος Καρελιάς - Από το news247 -

Το μοτίβο “δεν φταίμε εμείς” εμφανίζεται και στην υπόθεση των ΕΛΤΑ. Mόνο που οι ψηφοφόροι δεν γνωρίζουν ούτε τον CEO ούτε το Υπερταμείο που τον διόρισε. Γνωρίζουν τους βουλευτές. 



Όσα συνέβησαν τις τελευταίες μέρες με τον (όχι και τόσο ξαφνικό) θάνατο 204 καταστημάτων των ΕΛΤΑ δεν προκαλούν καμιά έκπληξη, παρά το «θυμό» των κυβερνητικών βουλευτών. Μόνο που για το «θυμό» αυτό δεν φταίει ο διευθύνων σύμβουλος του οργανισμού, στον οποίο επιχειρούν να τα φορτώσουν όλα. Ούτε το θέμα είναι οι «κακοί επικοινωνιακοί χειρισμοί», όπως θέλει η προπαγάνδα. Το θέμα είναι η περιφρόνηση προς τους πολίτες μεγαλύτερης ηλικίας που ζουν, κυρίως, στην επαρχία. 

Ούτε η συμπεριφορά του πρωθυπουργού και των συναρμόδιων υπουργών προκαλεί κάποια έκπληξη. Επαναλαμβανόμενη είναι. Ο κ. Μητσοτάκης αγνόησε παντελώς το θέμα στην κυριακάτικη ανάρτησή του. Μας ενημέρωσε για τη νέα όψη του Πενταγώνου και την ενθρόνιση του Πατριάρχη Σινά- προφανώς, θεωρεί ότι και τα δύο είναι …φλέγοντα για τη ζωή των Ελλήνων πολιτών- αλλά απαξίωσε εντελώς το λουκέτο στα ΕΛΤΑ, προφανώς επειδή νομίζει ότι το κράτος είναι απαραίτητο μόνο για να μοιράζει λεφτά στους «Φραπέδες». 

Ο πρωθυπουργός και οι υπουργοί του συμπεριφέρονται υποκριτικά. Βρήκαν τον αποδιοπομπαίο τράγο στον πρόσωπο του επικεφαλής των ΕΛΤΑ. Όχι για την ουσία του θέματος, δηλαδή για το κλείσιμο των καταστημάτων, αλλά γιατί «δεν ενημέρωσε». Οι ίδιοι δεν ήξεραν τίποτα, δεν έχουν καμιά ευθύνη. 

Όπως δεν έχουν καμιά ευθύνη για τα Τέμπη. Εκεί έφταιγε(μόνο) ο σταθμάρχης. Ο υπουργός που «διασφάλιζε την ασφάλεια» το μόνο που διασφάλισε (για τον εαυτό του) είναι ότι θα την βγάλει καθαρή με ένα πλημμεληματάκι. 

Όπως δεν έχουν καμιά ευθύνη για τον ΟΠΕΚΕΠΕ. Για την κλοπή του ευρωπαϊκού χρήματος φταίνε οι «διαχρονικές παθογένειες». Το χρήμα έρεε άφθονο στους γαλάζιους «Χασάπηδες», «Φραπέδες» και «Φεραρίστες», αλλά οι υπουργοί δεν ήξεραν τίποτα. «Ποιος είναι ο Μάκης;» ουδείς γνωρίζει. Άλλωστε και γι’ αυτόν και για τον «Λευτέρη» καθάρισε η κυβερνητική πλειοψηφία στη Βουλή. «Δική μας είναι και ό,τι θέλει αποφασίζει», που είπε κι ο Άδωνις. Αλλά υπάρχει κι αυτή «η Ρουμάνα», η ευρωπαία εισαγγελέας, που στέλνει αβέρτα δικογραφίες και δεν τους αφήνει να ησυχάσουν. 

Τώρα το μοτίβο «δεν φταίμε εμείς» εμφανίζεται και στην υπόθεση των ΕΛΤΑ. «Φυσιολογικά». Τα φορτώνουν στον CEO.

Mόνο που οι ψηφοφόροι δεν γνωρίζουν ούτε τον CEO ούτε το Υπερταμείο που τον διόρισε. Γνωρίζουν τους βουλευτές. Αλλά τους βλέπουν να «εξεγείρονται» για λάθος λόγους, δεν είναι «επικοινωνιακό» το θέμα. Γνωρίζουν και τους υπουργούς που τους βλέπουν να παριστάνουν τους ανήξερους.

Όλοι αυτοί θυμίζουν αυτό που περιγράφουν οι στίχοι του παλιού άσματος: «Φταίμε κι εμείς/φταίτε κι εσείς/φταίνε κι άλλοι/ φταίει κι ο Χατζηπετρής»…


Γιώργος Καρελιάς

Πηγή: news247.gr

https://www.news247.gr/gnomes/tempi-opekepe-elta-ftaiei-o-xatzipetris/

  

Τρίτη, Νοεμβρίου 04, 2025

Το γράμμα…- «Κόλαση» στην ΚΟ της ΝΔ για τα ΕΛΤΑ, βαρύτατες εκφράσεις


«Ξεχείλισε το ποτήρι», οργισμένοι «γαλάζιοι» στην τηλεδιάσκεψη της κοινοβουλευτικής ομάδας - Γιάννης Παππάς: «Δεν αντέχω άλλο να απολογούμαι... 

Βαθύτατη εσωκομματική κρίση στη γαλάζια κυβερνώσα παράταξη μετά το τεράστιο αυτογκόλ με τα Ελληνικά Ταχυδρομεία και το «λουκέτο» που εξόργισε όλη την κοινωνία. 

Το βράδυ της Δευτέρας πραγματοποιήθηκε τηλεδιάσκεψη της κοινοβουλευτικής ομάδας της ΝΔ με αρκετούς βουλευτές να «βομβαρδίζουν» την κυβέρνηση και τη διοίκηση των ΕΛΤΑ για τις απαράδεκτες ενέργειές τους και το αιφνιδιαστικό κλείσιμο των ταχυδρομείων. Ορισμένοι βουλευτές φέρονται να έχουν ζητήσει τις παραιτήσεις των υπεύθυνων γι' αυτό το φιάσκο και απαιτούν να μάθουν ποιος σχεδίασε το αιφνιδιαστικό κλείσιμο. 

Οι διάλογοι που έχουν διαρρεύσει είναι χαρακτηριστικοί της έντασης και της εσωστρέφειας στην οποία έχει περιέλθει το κόμμα: 

Βασίλης Οικονόμου: «Λάθος ότι η σύσκεψη έπεται των ανακοινώσεων»

Σέβη Βολουδάκη: «Έχουμε τον ΟΠΕΚΕΠΕ έχουμε τώρα κι αυτά»

Γιάννης Παππάς: «Δεν αντέχω άλλο να απολογούμαι για αποφάσεις άλλων για τις οποίες δεν φέρω ευθύνες, δεν έχω ενημερωθεί και δεν συμφωνώ», ενώ στην αιχμηρή παρέμβασή του αναφερόμενος στο λουκέτο καταστημάτων το 2023 και το τελευταίο σήμερα, είπε πως «δεν περιμένω κάτι άλλο πέρα από τις παραιτήσεις των υπευθύνων των ΕΛΤΑ». 

Δημήτρης Μαρκόπουλος: «Πάρτε το πίσω, δεν μπορούμε να το στηρίξουμε κοινοβουλευτικά αύριο αυτό το πράγμα».

Νίκος Παναγιωτόπουλος: «Έχουμε προεδρευόμενη κοινοβουλευτική δημοκρατία. Οχι τεχνοκρατική δημοκρατία. Ποιοι είστε και πώς την έχετε δει; Ακούω 180.000 ευρώ ενοίκιο στα κεντρικά δίνετε, αν βρίσκατε γραφεία με 100.000 θα γλυτώνατε 80.000 ευρώ. Μισθοί πόσων ταχυδρόμων. Είναι τεράστιο αυτογκόλ. Τι πλάνο υπάρχει; Να κλείσουμε τα ταχυδρομεία να πηγαίνει ο κόσμος στην άλλη άκρη;».

Θεόδωρος Καράογλου: «Με εσάς ισχύει το "ο κερατάς το μαθαίνει τελευταίος". Οι βουλευτές είμαστε οι κερατάδες. Τους είπατε ότι έχετε πρόβλημα, μήπως συστεγαστείτε, Όλα αυτά προϋποθέτουν διάλογο, εσείς όμως δείχνετε αδυναμία διαλόγου».

Φωτεινή Αραμπατζή: «Η χώρα πέρασε τη φάση των μνημονίων. Δεν είμαστε σε τέτοιο καθεστώς για να επικαλείστε άμεση ανάγκη. Κάνετε διάλογο εκ των υστέρων και κατόπιν εορτής. Δεν έχετε έστω και την ελάχιστη ενσυναίσθηση. Ξεχείλισε το ποτήρι».

Μίλτος Χρυσομάλλης: «Όποιος θέλει να καλύπτει το πουκάμισο της αχρηστίας φοράει το σακάκι του τεχνοκρατισμού..Εσείς οι τεχνοκράτες εάν ρωτήσετε έναν απόφοιτο γυμνασίου θα σας πει ότι στα δύο χρόνια του Covid όλες οι κούριερ έκαναν χρυσές δουλειές και ανοίξανε άπειρες courier και έρχεστε σήμερα να μας πείτε ότι πρέπει να κλείσουν 200 καταστήματα γιατί τα ΕΛΤΑ είναι ζημιογόνα . Ε θα σας πουν άχρηστους παντελώς». 

Την ανάκληση της απόφασης για λουκέτο ζήτησε ο βουλευτής Θεσπρωτίας Βασίλης Γιόγιακας.

Ο βουλευτής Κυκλάδων Μάρκος Καφούρος φέρεται να χαρακτήρισε «αλαζόνα» τον διευθύνοντα σύμβουλο των ΕΛΤΑ, Γρηγόρη Σκλήκα.

Η δυσαρέσκεια και ο θυμός για το θέμα είναι φανεροί από το σαββατοκύριακο. Βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας είχαν αρχίσει να εκτοξεύουν τα βέλη τους και ζητούσαν να ανακληθεί η απόφαση. Ωστόσο, παρά τη φωτιά που «σιγόκαιγε», ο πρωθυπουργός... έκανε αφωνία στο κυριακάτικο μήνυμά του και δεν αναφέρθηκε καθόλου στο θέμα του «λουκέτου». Παρέμβαση για το ζήτημα έκανε και ο πρώην πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς, πυροδοτώντας ακόμη περισσότερο την ένταση στη δεξιά πολυκατοικία. 


efsyn.gr

Σκίτσο του Δερμενζόγλου από το tvxs.gr




Παρασκευή, Απριλίου 04, 2025

«Αντάρτικο» στη ΝΔ: Νέα Ερώτηση 11 «γαλάζιων» βουλευτών – Συλλέγονταν υπογραφές ενώ συνεδρίαζε η ΚΟ


 


Την ώρα που συνεδρίαζε η ΚΟ και ο Κυριάκος Μητσοτάκης βρισκόταν στο βήμα, βουλευτές συγκέντρωναν υπογραφές προκειμένου να καταθέσουν νέα Ερώτηση, στέλνοντας ένα ακόμα σήμα δυσαρέσκειας προσωπικά στον πρωθυπουργό. 

Με τέσσερις νέες προσθήκες στη σύνθεση των «διαφωνούντων», οι Ευρυπίδης Στυλιανίδης, Θεόδωρος Καράογλου, Μάξιμος Χαρακόπουλος, Μάνος Κόνσολας, Μιλτιάδης Χρυσομάλλης, Γεώργιος Βλάχος, οι οποίοι φαίνεται πως αποτέλεσαν την κοινοβουλευτική «μαγιά» της προηγούμενης Ερώτησης για το τουρκικό real estate, συνυπέγραψαν μαζί με τους Ιωάννη Ανδριανό, Σίμο Κεδίκογλου, Ανδρέα Κατσανιώτη και Αναστάσιο Μπαρτζώκα την Ερώτηση που κατατέθηκε με πρωτοβουλία της πρώην υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης, Φωτεινής Αραμπατζή. 

«Ανάγκη αύξησης των θέσεων απασχόλησης ανέργων 55+ετών» είναι το θέμα της Ερώτησης, την οποία καλείται να απαντήσει η Νίκη Κεραμέως. «Τεράστιες είναι οι αντιδράσεις αλλά και η απογοήτευση στην πλειοψηφία των Δήμων της χώρας, που έμειναν “εκτός” του πολυαναμενόμενου προγράμματος απασχόλησης ανέργων 55+ ετών, βρίσκοντας “κλειστή” την πλατφόρμα της Δ.ΥΠ.Α. για τις 6.000 διαθέσιμες θέσεις εργασίας» σημειώνουν οι βουλευτές και προσθέτουν πως οι πληροφορίες κάνουν λόγο για τα 2/3 των Δήμων της χώρας να έχουν μείνει εκτός και μόλις 3.800 από τις συνολικά 6.000 διαθέσιμες θέσεις να έχουν καλυφθεί από την Τοπική Αυτοδιοίκηση. 

Πέραν του ζητήματος που εγείρεται για τους εργαζόμενους της συγκεκριμένης ηλικιακής ομάδας, οι βουλευτές θίγουν και την υποστελέχωση που παρατηρείται σε «μικρούς περιφερειακούς, μικρούς ορεινούς, παραμεθόριους και μικρούς νησιωτικούς Δήμους της χώρας». 

«Η χρησιμότητα και ο σκοπός αυτού του προγράμματος, μετατρέπεται σε σπουδαιότητα και ανάγκη σε περιοχές και σε δήμους της ελληνικής περιφέρειας, που ελλείψει βιομηχανικής, εμπορικής ή τουριστικής δραστηριότητας οδηγούν αυτούς τους ανθρώπους σε μια ολοκληρωτική αδυναμία εξεύρεσης μιας θέσης εργασίας. Σε περιοχές που μαραζώνουν οικονομικά, αυτοί οι άνθρωποι που έχουν περάσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής τους εκεί, έχοντας δημιουργήσει οικογένειες, δεν μπορούν σε αυτήν τη φάση ζωής να αναζητήσουν επαγγελματικές προοπτικές μακριά από τον τόπο τους και η ένταξη τους σε ένα τέτοιο πρόγραμμα αποτελεί σανίδα σωτηρίας. Η χθεσινή ανακοίνωση για επιπλέον 1000 θέσεις εργασίας μόνο για τους Δήμους της χώρας είναι σίγουρα προς τη σωστή κατεύθυνση αλλά δεν επιλύει το πρόβλημα» υπογραμμίζουν και ρωτούν την υπουργό:

1. Θα υπάρξει άμεσος επανασχεδιασμός του προγράμματος με ουσιαστική αύξηση του αριθμού των δικαιούχων; 

2. Πόσοι από το σύνολο των Δήμων της επικράτειας πρόλαβαν να καταθέσουν τα σχετικά αιτήματα πρόσληψης έως τις 28/03/2025 και πόσες από τις συνολικά 6.000 διαθέσιμες θέσεις δεσμεύτηκαν για τους Δήμους της χώρας;

3. Ποια είναι η αναλογία των ωφελουμένων 55+ ανά περιφέρεια, που κατέθεσαν επιτυχώς έως τις 28/03/2025;

4. Γιατί δεν ίσχυσε ένα πλαφόν διαθέσιμων-«κλειστών» θέσεων για τους Δήμους με βάση το 15% του μόνιμου προσωπικού τους, το οποίο αν δεν ζητούνταν, θα μπορούσε να επαναδιατεθεί;


Πηγή: documentonews.gr


Παρασκευή, Μαρτίου 28, 2025

ΝΔ: Το αντάρτικο των «11» και ο... Ιούδας...


 

- Από το euro2day - 

ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ: Δεν σκοπεύουν να σταματήσουν τις θεσμικές παρεμβάσεις τους οι 11 -και όχι μόνο αυτοί- γαλάζιοι βουλευτές, που προκάλεσαν αίσθηση με τη χθεσινή ερώτησή τους προς τους αρμόδιους υπουργούς για τη Θράκη (και στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου). 

«Είναι η τρίτη διαφοροποίησή μας. Η πρώτη αφορούσε τα ομόφυλα ζευγάρια, η δεύτερη τα "κόκκινα δάνεια" και η τρίτη, τώρα, ένα μείζον ζήτημα εθνικής ασφάλειας. Πρόκειται για ταυτοτικά, ευαίσθητα ζητήματα για την παράταξή μας. Όπου βλέπουμε κενά και στρεβλώσεις, θα είμαστε εδώ», μας λέει ένας από τους υπογράφοντες την ερώτηση. 

Κατά πληροφορίες, τα μέλη της Κ.Ο. της ΝΔ που ήταν σύμφωνα με την ερώτηση ήταν αρκετά περισσότερα, αλλά οι «αντάρτες» έχουν αποφασίσει να μην είναι σε κάθε παρέμβασή τους περισσότεροι των έντεκα. 

«12 πλην του Ιούδα», σημειώνει χαριτολογώντας άλλος από τους υπογράφοντες και συνεχίζει εξίσου χιουμοριστικά: «Το κάνουμε για να έχουμε αντικαταστάτες όσων αναλαμβάνουν στην πορεία θέσεις… ευθύνης», υπενθυμίζοντας πως την ερώτηση για τα κόκκινα δάνεια είχαν υπογράψει ο σημερινός πρόεδρος της Βουλής Νικήτας Κακλαμάνης και οι νέοι υφυπουργοί Θανάσης Δαβάκης και Άννα Καραμανλή. 

Για την ιστορία, εκείνη την ερώτηση είχαν υπογράψει τέσσερις βουλευτές που υπέγραψαν και τη χθεσινή: οι Ευριπίδης Στυλιανίδης, Γιώργος Βλάχος, Θεόδωρος Καράογλου και Μάξιμος Χαρακόπουλος. 

ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ: Από την πλευρά του, το Μέγαρο Μαξίμου υποβαθμίζει το θέμα σημειώνοντας ότι «θεσμική αποστολή των βουλευτών είναι να καταθέτουν ερωτήσεις με θέματα που απασχολούν είτε την εκλογική τους περιφέρεια είτε γενικότερου ενδιαφέροντος. Καθήκον των υπουργών είναι να δίνουν τις απαντήσεις».

Από το 2019, υποστηρίζουν πηγές της κυβέρνησης, έχουν κατατεθεί χιλιάδες ερωτήσεις βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας προς τα μέλη της κυβέρνησης «και αλίμονο εάν κάποιοι προσπαθούν να ανακαλύψουν δήθεν πρόβλημα από μία ακόμη ερώτηση βουλευτών μας».

Σε αναμονή του νέου... χτυπήματος. 


ΧΑΜΑΙΛΕΩΝ

Πηγή: euro2day.gr

Σάββατο, Μαρτίου 15, 2025

Ονόματα…


 


Σκίτσο του Γιάννη Δερμεντζόγλου από το tvxs 

Σάββατο, Μαρτίου 08, 2025

Επίθεση Καρυστιανού στους βουλευτές της ΝΔ: Χειροκρότημα βολεμένων στην καρέκλα τους...


 

Σύμφωνα με τη Μαρία Καρυστιανού βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος απέδειξαν «πλέον όλοι ότι αγαπάτε μόνο τις καρέκλες σας και όχι τους Έλληνες και τη ψυχή τους, που ανίερα την προδώσατε». 

Βολές στους βουλευτές της ΝΔ για το χειροκρότημά τους κατά την απόρριψη της πρότασης δυσπιστίας χθες στη Βουλή εξαπέλυσε η πρόεδρος του «Συλλόγου Συγγενών Θυμάτων Τεμπών 2023» Μαρία Καρυστιανού. 

Όπως ανέφερε η κ. Καρυστιανού σε ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, «το χειροκρότημα των βολεμένων στην καρέκλα τους Βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας για την απόρριψη της πρότασης δυσπιστίας, επισφράγισε τη συμμετοχή τους στα όσα σκανδαλώδη από τη πρώτη στιγμή οργανώνει, μεθοδεύει και διαπράττει ο Πρωθυπουργός και οι Υπουργοί τους». 

Συνέχισε λέγοντας πως «κανένας από αυτούς δεν είχε την ευθιξία, το φιλότιμο, τις αρχές να διαχωρίσει τη θέση του από την Κυβέρνηση που εν γνώσει του Υπουργού της, Κωνσταντίνου Καραμανλή, έστειλε τα παιδιά μας στον θάνατο και από τα ατελείωτα εγκλήματα που στη συνέχεια όλοι μαζί οργανωμένα έχουν διαπράξει για να μην βγει η αλήθεια στο φως, έχοντας βέβαια συνεργούς επίορκους λειτουργούς». 

Σύμφωνα με την κ. Καρυστιανού οι βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος απέδειξαν «πλέον όλοι ότι αγαπάτε μόνο τις καρέκλες σας και όχι τους Έλληνες και τη ψυχή τους, που ανίερα την προδώσατε».

Τέλος, τόνισε πως «είστε όλοι υπόλογοι. Θα δώσετε λόγο στον Θεό και στον Ελληνικό Λαό».

Πηγή: in.gr

Πέμπτη, Μαρτίου 06, 2025

Μπάζα…


 


Σκίτσο του Γιάννη Δερμεντζόγλου από το Tvxs

Σάββατο, Μαρτίου 30, 2024

Μπάζα….


Το σκίτσο του Γιάννη Δερμεντζόγλου από το tvxs. 

Παρασκευή, Μαρτίου 29, 2024

Συγκάλυψη επέλεξαν οι βουλευτές της Ν.Δ., σφυροκόπημα από την αντιπολίτευση


 

Οι βουλευτές της πλειοψηφίας επέλεξαν να γίνουν συνένοχοι στη συγκάλυψη της πολύνεκρης τραγωδίας. 

Πυρ ομαδόν εξαπέλυσαν τα κόμματα της αντιπολίτευσης κατά της κυβέρνησης Μητσοτάκη και του ίδιου του πρωθυπουργού, κατά την τριήμερη συζήτηση στη Βουλή που αφορούσε την πρόταση δυσπιστίας που κατέθεσαν το ΠΑΣΟΚ, ο ΣΥΡΙΖΑ, η Νέα Αριστερά και η Πλεύση Ελευθερίας. 

Το θέμα που κυριάρχησε ήταν το έγκλημα στα Τέμπη –με αφορμή και τη μονταζιέρα που αποκαλύφθηκε πρόσφατα στα ηχητικά ντοκουμέντα–, με τη συζήτηση να διεξάγεται σε πολύ υψηλούς τόνους και με σφοδρές αντιπαραθέσεις.  

Όπως αναμενόταν, η πρόταση απορρίφθηκε από τους βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας, οι οποίοι επέλεξαν (για ακόμα μια φορά) να γίνουν συνένοχοι στη συγκάλυψη της πολύνεκρης τραγωδίας. Αίσθηση προκάλεσε το παρατεταμένο χειροκρότημα που επιφύλαξαν στον πρωθυπουργό, ο οποίος με ψεύδη, ανακρίβειες και διαστρεβλώσεις επιχείρησε (ματαίως) να αποδομήσει τα επιχειρήματα της αντιπολίτευσης, πετώντας συχνά την μπάλα στην εξέδρα ή αποφεύγοντας να απαντήσει σε κρίσιμα ερωτήματα που του τέθηκαν. 

→ Σε σύνολο 300 βουλευτών, υπέρ της πρότασης δυσπιστίας ψήφισαν 141, ενώ καταψήφισαν 159 βουλευτές ( οι 158 της Ν.Δ. και ο ανεξάρτητος Χ. Κατσιβαρδάς). 

Οι τοποθετήσεις 

Χωρίς καμιά παραδοχή ούτε για το μπάζωμα στον τόπο του δυστυχήματος στα Τέμπη ούτε για την «μονταζιέρα» στις συνομιλίες, εμφανίστηκε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στη Βουλή, για να υπερασπιστεί την κυβέρνησή του και τον πρώην υπουργό του Κώστα Αχιλλέα Καραμανλή, στη συζήτηση επί της πρότασης μομφής. 

Ο πρωθυπουργός επιχείρησε μάλιστα να εμφανιστεί ως υπερασπιστής του κράτους δικαίου, σχετικά με το αίτημα σύσσωμης σχεδόν της αντιπολίτευσης για σύσταση Προανακριτικής Επιτροπής για τον πρώην υπουργό Μεταφορών κατά το χρόνο του εγκλήματος στα Τέμπη.

Δριμύ κατηγορώ κατά της κυβέρνησης και ειδικά κατά του πρωθυπουργού επιφύλαξε ο πρόεδρος της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Σωκράτης Φάμελλος. Με αιχμή του δόρατος το έγκλημα στα Τέμπη και με αναφορές σε πλήθος κρίσιμων θεμάτων (από τις υποκλοπές και τo σκάνδαλο διαρροής emails μέχρι τα ιδιωτικά πανεπιστήμια και την κατάσταση στο ΕΣΥ), ο κ. Φάμελλος ζήτησε να υπάρξει δέσμευση πως ο πρώην υπουργός Μεταφορών, Κώστας Αχ. Καραμανλής, θα εξεταστεί από τη Δικαιοσύνη, επαναλαμβάνοντας το αίτημα για σύσταση Προκαταρκτικής επιτροπής. 

«Όλα τα σκάνδαλα δείχνουν τον κ. Μητσοτάκη. Όλα δείχνουν ένα οργανωμένο μηχανισμό εντός του κόμματος της ΝΔ που παραβιάζει το κράτος δίκαιου», σχολίασε επίσης ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.

Ολομέτωπη επίθεση στην κυβέρνηση τόσο για το έγκλημα στα Τέμπη, όσο και για το σκάνδαλο με τη διαρροή χιλιάδων emails αποδήμων αλλά και για τις υποκλοπές εξαπέλυσε στη Βουλή ο Νίκος Ανδρουλάκης, κατά τη συζήτηση για την πρόταση μομφής κατά της κυβέρνησης.

Ειδικά για τη «μονταζιέρα» διαμήνυσε πως «θέλουμε να μάθουμε ποιο είναι το επικίνδυνο και αδίστακτο χέρι» που πήρε τα αρχεία στις 4 το πρωί και τα διοχέτευσε στον Τύπο. «Αυτό το νοσηρό χέρι είναι ανάμεσά σας όπως ήταν και στις υποκλοπές», είπε χαρακτηριστικά.

Ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης Κυριάκος Βελόπουλος ζήτησε εξηγήσεις απ' την κυβέρνηση με αφορμή το αποκαλυπτικό δημοσίευμα της εφημερίδας «Εστία» σχετικά με μυστικές διαπραγματεύσεις αλλά και ποιος πλήρωσε τα υπέρογκα ποσά για την εγγύηση αξιωματούχων του ΟΣΕ που είναι υπόδικοι για το έγκλημα στα Τέμπη. 

Ο Κυρ. Βελόπουλος ρώτησε αν ισχύει το δημοσίευμα που υποστηρίζει πως μεγάλος επιχειρηματίας της χώρας είναι αυτός που με πάσα διακριτικότητα έβγαλε από τη δύσκολη θέση κατηγορούμενο του ΟΣΕ (ή της ΕΡΓΟΣΕ) για τα Τέμπη και κατέβαλε για λογαριασμό του, είτε με τη μορφή δωρεάς είτε με τη μορφή δανείου, την πενταψήφια σε αριθμό μηδενικών εγγυοδοσία που του επεβλήθη από τη Δικαιοσύνη

Την παραίτηση του υπουργού Δικαιοσύνης Γ. Φλωρίδη ζήτησε ο πρόεδρος της Κ.Ο. της Νέας Αριστεράς Αλέξης Χαρίτσης, κατά την παρέμβασή του στην Ολομέλεια της Βουλής. 

Μάλιστα, ο κ. Χαρίτσης κάλεσε τον πρωθυπουργό να ζητήσει ο ίδιος τη σύσταση Προανακριτικής επιτροπής για το έγκλημα στα Τέμπη.

Πυρ κατά βούληση από τη Ζωή Κωνσταντοπούλου, η οποία απευθυνόμενη στα κυβερνητικά στελέχη, δεν δίστασε να πει ξεκάθαρα: «Αφαιρέσατε τη ζωή από 57 ανθρώπους».

Απευθυνόμενη δε στην Κοινοβουλευτική Ομάδα της Ν.Δ., είπε με έμφαση ότι χειροκρότησε τον Κώστα Καραμανλή σαν να ήταν πρωθυπουργός.

► Την ώρα που μέσα στη Βουλή ήταν σε εξέλιξη η συζήτηση σχετικά με την πρόταση μομφής, πλήθος ανθρώπων συγκεντρώθηκε έξω από το Κοινοβούλιο, ζητώντας να μην υπάρξει καμία συγκάλυψη του εγκλήματος. 


Πηγή: efsyn.gr




Δευτέρα, Ιουνίου 26, 2023

Δωδεκάνησα: Τα τελικά αποτελέσματα – Πως κατανέμονται οι έδρες – Ποιοι εκλέγονται βουλευτές


Τα τελικά αποτελέσματα στα Δωδεκάνησα, ανακοίνωσε πριν από λίγο το Υπουργείο Εσωτερικών, κατανέμοντας με βάση το αποτέλεσμα και τον εκλογικό νόμο τις 5 βουλευτικές έδρες. 

Η Νέα Δημοκρατία εκλέγει 4 βουλευτές και το ΠΑΣΟΚ 1 

Εκλέγονται: Γιάννης Παπάς, Μάνος Κόνσολας, Μίκα Ιατρίδη, Βασίλης Υψηλάντης και Γιώργος Νικητιάδης. 

Σε ότι αφορά τα ποσοστά των κομμάτων έλαβαν:

ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ: 42.507 ψήφους και ποσοστό 46,97%

Στις εκλογές του Μαΐου έλαβε 52.241 ψήφους και ποσοστό 49,93%

ΠΑΣΟΚ : 13.139 ψήφους και ποσοστό 14,52%

Στα εκλογές του Μαΐου είχε λάβει 14.041 ψήφους και ποσοστό 13,42

ΣΥΡΙΖΑ: 11.827 ψήφους και ποοστό 13,07%

Στις εκλογές του Μαΐου είχε λάβει 15.583 ψήφους και ποσοστό 14,89%

ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ: 5.119 ψήφους και ποσοστό 5,66%

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΥΣΗ – ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ: 4.033 ψήφους και ποσοστό 4,46%

Στις εκλογές του Μαΐου είχε λάβει 4.832 ψήφους και ποσοστό 4,62%

ΚΚΕ: 3.929 ψήφους και ποσοστό 4,34%.

Στις εκλογές του Μαΐου είχε λάβει 4.182 ψήφους και ποσοστό 4%

ΝΙΚΗ: 2.723 ψήφους και ποσοστό 3,01%.

Στις εκλογές του Μαΐου είχε λάβει 2.320 ψήφους και ποσοστό 2,22%.

ΠΛΕΥΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ – ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: 2.670 ψήφους και ποσοστό 2,95%.

Στις εκλογές του Μαΐου είχε λάβει 2.925 ψήφους κα ποσοστό 2,80%

ΜΕΡΑ 25: 1.409 ψήφους και ποσοστό 1,56%.

Στις εκλογές του Μαΐου είχε λάβει 1.912 ψήφους και ποσοστό 1,83%

Φωνή Λογικής - ΛΑΤΙΝΟΠΟΥΛΟΥ: 482 ψήφους και ποσοστό 0,53%

Οικολόγοι Πράσινοι: 452 ψήφοι και ποσοστό 0,50%  

Η αποχή στα Δωδεκάνησα ανήλθε στο 53,34%. 


Με πληροφορίες από www.rodiaki.gr

https://www.rodiaki.gr/article/496520/ta-telika-apotelesmata-dwdekanhsoy-pws-katanemontai-oi-edres-poioi-eklegontai-boyleytes

Παρασκευή, Ιανουαρίου 27, 2023

Το κενό...



Σκίτσο του Γιάννη Δερμεντζόγλου από το tvxs.gr/news/<=

Παρασκευή, Δεκεμβρίου 02, 2022

Βουλή: Με τις ψήφους της Νέας Δημοκρατίας μπήκε «ταφόπλακα» στο ΕΣΥ



Μόνο από τους βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας ψηφίστηκε το νομοσχέδιο – έκτρωμα για τη δευτεροβάθμια περίθαλψη, το οποίο βάζει ουσιαστικά ταφόπλακα στον δημόσιο χαρακτήρα του ΕΣΥ.

Κατόπιν αιτήματος του ΣΥΡΙΖΑ, του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής και του ΚΚΕ για διεξαγωγή ονομαστικής ψηφοφορίας (επί της αρχής και επί των επίμαχων άρθρων που προβλέπουν τη δυνατότητα απασχόλησης γιατρών του ΕΣΥ στον ιδιωτικό τομέα, και την προκήρυξη θέσεων γιατρών ΕΣΥ με καθεστώς μερικής απασχόλησης), επί 297 ψηφισάντων, 156 βουλευτές της ΝΔ ψήφισαν «ναι», ενώ 141 βουλευτές της αντιπολίτευσης ψήφισαν «όχι». 

Η κ. Γκάγκα, παρά την καθολική απόρριψη του νομοσχεδίου από τους υγειονομικούς και τους γιατρούς του ΕΣΥ, κάλεσε όλες τις δυνάμεις να ψηφίσουν το νομοσχέδιο, λέγοντας ότι ακόμα και εάν δεν το πράξουν «το νομοσχέδιο θα περάσει, και θα είναι καλό για την κοινωνία». 


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ=> documentonews.gr 

Τετάρτη, Ιουλίου 13, 2022

"ΑΠ' ΕΥΘΕΙΑΣ σε ΑΝΑΘΕΣΗ σε καράβι Α' κατηγορίας ... Τίποτε άλλο δεν σας σώζει ..."

Η αφύπνιση των “εκπροσώπων” μας … σε κάθε επίπεδο …

Βο{υ}λευτές – Υπουργών {δικών μας και μη δικών μας} – Περιφέρειας – Δήμου … έφερε άμεσα αποτελέσματα …
Δρομολογείται ΕΚΤΑΚΤΑ η ΝΕΚΡΑΝΑΣΤΑΣΗ του ΠΑΝΟΡΜΙΤΗΣ … προς εξυπηρέτηση της ΚαρπαθοΚασίας γραμμής …
Κριτήριο επιλογής … η συνέπεια με την οποία εκτελούσε τα δρομολόγια του … μια φορά κι ένα καιρό …
Καλός ο χαβαλές … αλλά μέχρι ένα όριο …
Διαφαίνεται επιστροφή του ΠΡΕΒΕΛΗΣ … και είμαστε έτοιμοι … ως “ιθαγενείς” να το πανηγυρίσουμε … παρέα με τους … “άριστους” …
ΟΧΙ …
Δεν θέλουμε επιστροφή στο παρελθόν …
όποιο και να είναι αυτό …
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ σύγχρονη λύση ΤΩΡΑ …
Μας φέρατε σε ΕΙΔΙΚΕΣ και ΕΚΤΑΚΤΕΣ συνθήκες …
με τις επιλογές … και τα “βίτσια” σας …
Λόγω λοιπόν αυτών των ΕΙΔΙΚΩΝ και ΕΚΤΑΚΤΩΝ συνθηκών …
να πάτε ΑΠ’ ΕΥΘΕΙΑΣ σε ΑΝΑΘΕΣΗ σε καράβι Α’ κατηγορίας …
Τίποτε άλλο δεν σας σώζει …
Μην διανοηθείτε να πατήσετε ξανά το πόδι σας στο νησί …
χωρίς την ΣΩΣΤΗ λύση …
Μητσοτάκη … μοιράζεις που μοιράζεις PASS … δεν μοιράζεις και ένα PASSAπόρτι … στην ηγεσία του υπουργείου σου; …
Τα “παιδιά” δεν κάνουν …
 

Γιώργος Χατζηκουτσός

Πηγή: www.karpathiakanea.gr

 

Δευτέρα, Μαρτίου 08, 2021

Χουντικής έμπνευσης σκονάκι-«non paper» της Νέας Δημοκρατίας για τη βία στη Νέα Σμύρνη...


 

 

Τέλος δεν έχει ο κατήφορος της κυβέρνησης Μητσοτάκη στην προσπάθειά της να ελέγξει την ενημέρωση την ώρα που εκτίθεται συνεχώς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από πολίτες που καταγράφουν τις πράξεις της

Σήμερα με non paper η Νέα Δημοκρατία προσπαθεί να δώσει τη γραμμή υπεράσπισης στους βουλευτές και τα στελέχη της ώστε να αντιμετωπίσει τη γενική κατακραυγή, μετά την αστυνομική βία και τους ξυλοδαρμούς στη Νέα Σμύρνη.

Ανάμεσα σε προπαγάνδα και ψέματα όμως στο συγκεκριμένο έγγραφο κάνει και ένα άλλο «ατόπημα» θυμίζοντας τους χαφιέδες της χούντας.

Για να μπορέσει να αμυνθεί, προσπαθεί να στοχοποιήσει τον νεαρό που ξυλοκοπήθηκε δίνοντας -χωρίς εισαγγελική εντολή- το όνομα του νεαρού και τις πολιτικές του πεποιθήσεις, υπονοώντας βέβαια πως πολίτες της «ευρύτερης αριστεράς» είναι δεύτερης κατηγορίας και ανυπόληπτοι!

Αυτό το σκονάκι αναπαρήγαγε σήμερα στο OPEN και ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης. 

Μήπως χρειάζεται παρέμβαση Εισαγγελέα; 


 

Αμηχανία στη Νέα Δημοκρατία μετά τα βίντεο που προβλήθηκαν στα κοινωνικά δίκτυα

Παρά την πρώτη αντίδραση της Αστυνομίας η οποία με ψέματα προσπάθησε να καλύψει το περιστατικό, οι αναρτήσεις στα κοινωνικά δίκτυα δεν άφηναν περιθώριο πως όλα τινάζονταν στον αέρα. 

Έτσι απέναντι στα βίντεο των πολιτών που κατέγραψαν τον πρωτοφανή ξυλοδαρμό, άρχισε να στήνεται στα υπόγεια του Μαξίμου και της Πειραιώς, η γραμμή άμυνας με φακέλωμα και συγκεκριμένα:

  • Δημοσιοποίηση του ονόματος και του επωνύμου του νεαρού που ξυλοκοπήθηκε
  • Αναφορές στην πολιτική του επιλογή
  • Βαρύτατες κατηγορίες ότι πήγε να αφαιρέσει όπλο αστυνομικού
  • Ψέματα περί σύλληψής του σε πορεία για τον Δημήτρη Κουφοντίνα

Η εντολή δόθηκε το βράδυ της Κυριακής από το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας μέσα από το «non paper» που έστειλε στους βουλευτές και τα στελέχη, το γνωστό «Σφυγμό της Ημέρας».

Όπως φαίνεται στο σχετικό απόσπασμα, η Νέα Δημοκρατία(επάνω) δίνει εντολή για το πως θα απαντάνε τα στελέχη. Τους δίνει εντολή να γνωστοποιήσουν το ονοματεπώνυμο του νεαρού που ξυλοκοπήθηκε και να τον κατηγορήσουν ότι πήγε να αφαιρέσει το υπηρεσιακό όπλο αστυνομικού.

Ο βουλευτής Δωδεκανήσου της Νέας Δημοκρατίας Ιωάννης Παππάς ήταν ο πρώτος που έσπευσε να δώσει στη δημοσιότητα τη γραμμή του κόμματος την Κυριακή τα μεσάνυχτα.


Παράλληλα, τον κατηγόρησε ότι πήγε να αφαιρέσει όπλο, έκανε λόγο για την πολιτική του δράση και υποστήριξε αναληθώς ότι είχε συλληφθεί σε πορεία για τον Δημήτρη Κουφοντίνα.

  • Λίγη ώρα μετά ανέλαβε υπηρεσία ο υπουργός Εσωτερικών Μάκης Βορίδης από την τηλεοπτική συχνότητα του ΣΚΑΪ. Και ο Μάκης Βορίδης στην τοποθέτησή του χρησιμοποίηση τα επιχειρήματα των υπογείων του Μαξίμου και της Πειραιώς.

 

 

Πηγή: documentonews.gr 


Τετάρτη, Φεβρουαρίου 24, 2021

Κοινή πρωτοβουλία Μάνου Κόνσολα, Βασίλη Υψηλάντη και Μίκας Ιατρίδη για αλλαγές και βελτιώσεις στο νομοσχέδιο για τις ιαματικές πηγές


 

Οι τρεις βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας στα Δωδεκάνησα, ο Μάνος Κόνσολας, ο Βασίλης Υψηλάντης και η Μίκα Ιατρίδη, παράλληλα με τις μέχρι τώρα πρωτοβουλίες που ο καθένας ανέπτυξε,  ανέλαβαν μια νέα από κοινού πρωτοβουλία καταθέτοντας κοινή ερώτηση προς τον Υπουργό Τουρισμού, στην οποία καταθέτουν τις προτάσεις τους για τις διατάξεις του νομοσχεδίου που βρίσκεται σε διαβούλευση , και με τις οποίες περιέρχονται, αναγκαστικά, όλες οι ιαματικές πηγές, που ανήκουν σε Δήμους σε μια νέα ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία Ιαματικές Πηγές Ελλάδας Α.Ε.

Παράλληλα καταθέτουν μια πρόταση, που στηρίζεται σε ορθολογικά κριτήρια και δίνει διέξοδο.

Η πρόταση αυτή είναι:

-Ο διαχωρισμός των περιπτώσεων υποχρεωτικής ένταξης στη νέα ανώνυμη εταιρεία, όλων των ιαματικών πηγών που ανήκουν στην αυτοδιοίκηση.

-Η εξαίρεση των ιαματικών πηγών , που ήδη λειτουργούν και έχουν αξιοποιηθεί από τους Δήμους και των ιαματικών πηγών, για τις οποίες υπάρχει σε εξέλιξη ή στο στάδιο του σχεδιασμού επιχειρησιακό σχέδιο για την αξιοποίηση τους ή για την αναζήτηση ιδιώτη-επενδυτή.

-Ο καθορισμός ενός χρονικού ορίου, πέραν του οποίου και εφόσον δεν προχωρήσει η αξιοποίηση τους από τους Δήμους να περιέλθουν στη νέα εταιρεία.

Κάνοντας ειδική αναφορά στις Πηγές της Καλλιθέας στη Ρόδο αλλά και στις ιαματικές πηγές Κω, Νισύρου και Καλύμνου, οι τρεις βουλευτές καταθέτουν παράλληλα και μια τεκμηριωμένη πρόταση που δίνει διέξοδο.

Επισημαίνουν ότι ουδείς θα είχε αντίρρηση για την ένταξη ιαματικών πηγών σε αυτή τη νέα εταιρεία, όταν πρόκειται για ιαματικές πηγές που παραμένουν αναξιοποίητες ή υπάρχει αδυναμία των Δήμων να τις αξιοποιήσουν .

Θα πρέπει όμως να υπάρχει εξαίρεση και διαχωρισμός για τις ιαματικές πηγές  που έχουν ανακαινιστεί και λειτουργούν, με δαπάνες των δήμων ή για αυτές που υπάρχει ήδη επιχειρησιακό σχέδιο ή βρίσκονται στη διαδικασία αξιοποίησης και αναζήτησης ιδιώτη επενδυτή

Τονίζουν ότι είναι πολύ πιθανό να προκύψουν δυσεπίλυτα νομικά προβλήματα(    από προσφυγές των Δήμων στη Δικαιοσύνη) στην περίπτωση που επιλεγεί η οριζόντια ρύθμιση χωρίς διαχωρισμό .

Παράλληλα αναφέρουν ότι θα  ήταν ολέθριο αντί να συνεχίσουν να λειτουργούν ήδη λειτουργούσες εγκαταστάσεις( όπως οι Πηγές Καλλιθέας στη Ρόδο)  ή να διεκδικήσουν πρόσθετους πόρους αξιοποίησης μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης, να οδηγηθούν σε αδιέξοδο  και με δεδομένο ότι τα χρονικά όρια για την αξιοποίηση των πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης είναι περιορισμένα.

Σε δήλωση του, ο Μάνος Κόνσολας αναφέρει: « Μαζί με το Βασίλη Υψηλάντη και τη Μίκα Ιατρίδη, αναλάβαμε μια κοινή πρωτοβουλία που δίνει διέξοδο και αποτελεί μια ολοκληρωμένη και ορθολογική πρόταση για τα κριτήρια που πρέπει να κυριαρχήσουν στην ένταξη των ιαματικών πηγών, που ανήκουν σε δήμους, στη νέα ανώνυμη εταιρεία.

Για τις ιαματικές πηγές που οι Δήμοι δεν μπορούν να τις αξιοποιήσουν, θα πρέπει να περιέλθουν στη νέα εταιρεία. Όσες όμως ήδη αξιοποιούνται ή υπάρχουν διαδικασίες σε εξέλιξη για την αξιοποίηση και ανάδειξη τους πρέπει να εξαιρεθούν. Πρέπει να δοθεί χρόνος στους δήμους για να ολοκληρώσουν αυτές τις διαδικασίες».

Αθήνα, 24 Φεβρουαρίου 2021

ΑΠ4500/24/02/2021

 

 

Ε Ρ Ω Τ Η Σ Η

 

Προς

Κύριο Υπουργό Τουρισμού

 

ΘΕΜΑ: «Διαχωρισμός των ιαματικών πηγών που ανήκουν σε δήμους και θα περιέλθουν στην εταιρεία ‘’Ιαματικές Πηγές Ελλάδας Α.Ε’’ , όπως προβλέπει υπό διαβούλευση νομοσχέδιο».

 

Κύριε Υπουργέ,

Με το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Τουρισμού, που έχει τεθεί ήδη σε διαβούλευση, επιχειρείται η σύσταση ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία’’ Ιαματικές Πηγές Ελλάδας Α.Ε’’.

Στη νέα εταιρεία, όπως προβλέπεται από τα σχετικά άρθρα του νομοσχεδίου, θα περιέλθουν αναγκαστικά, μαζί με τις εγκαταστάσεις τους αλλά και τον περιβάλλοντα χώρο, όλες οι ιαματικές πηγές που ανήκουν στο Δημόσιο ή στους οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης.

Η συγκεκριμένη διάταξη έχει οριζόντια εφαρμογή με μια απλή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Τουρισμού, χωρίς να εξετάζει το καθεστώς και την προοπτική λειτουργίας των ιαματικών πηγών, την κερδοφορία τους, τις διαδικασίες που πιθανόν να βρίσκονται σε εξέλιξη από τους Δήμους για την αξιοποίηση και ανάδειξη τους αλλά και τους πόρους που έχουν ήδη δαπανήσει οι Δήμοι.

Ιδιαίτερα στα Δωδεκάνησα υπάρχουν ενδεικτικά παραδείγματα όπως:

1ον) Οι Πηγές της Καλλιθέας στη Ρόδο , που η ανακαίνιση και η ανάδειξη τους ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε από την αυτοδιοίκηση ( τον καποδιστριακό δήμο Καλλιθέας) και σήμερα η εκμετάλλευση τους γίνεται από μονομετοχική ανώνυμη εταιρεία του Δήμου Ρόδου. Ο Δήμος μάλιστα βρίσκεται στη φάση διαμόρφωσης master plan αλλά και σχεδίου για την αξιοποίηση πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης στην προοπτική ανάπτυξης εναλλακτικών μορφών τουρισμού.

Επισημαίνεται ότι το προηγούμενο διάστημα, ο Δήμος με ίδιους πόρους κάλυπτε τις δαπάνες συντήρησης αλλά και τις δαπάνες που συνδέονταν με την υλοποίηση υποστηρικτικών και συνοδών έργων.

2ον) Στην Κω υπάρχει η ιαματική πηγή των Θερμών στον Άγιο Φωκά. Ο Δήμος από το 2013 με την υποβολή αίτησης και την εκπόνηση των ανάλογων μελετων , διεκδίκησε την αναγνώριση ως ιαματικού, του φυσικού πόρου ‘’Πηγή Εμπρός Θέρμη’’ Αγίου Φωκά Δήμου Κω. Με απόφαση της Υπουργού Τουρισμού ( ΦΕΚ 4 Φεβρουαρίου 2018, Αρ. Φύλλου 450) αναγνωρίστηκε ως πιστοποιημένη ιαματική πηγή. Ο Δήμος έθεσε ως στόχο την εκπόνηση οικονομοτεχνικής μελέτης για την αξιοποίηση της ενώ πρόσφατα συνέστησε και διαδημοτική αναπτυξιακή εταιρεία .

3ον) Στη Νίσυρο λειτουργεί ιαματική πηγή στη μία από τις τρεις πτέρυγες των δημοτικών λουτρών Νισύρου. Το 2016 έγινε αναγνώριση της ιαματικής πηγής με το ΦΕΚ αρ. φυλ.2433 στις 17 Ιουλιου 2017, ενώ η Διυπουργική Επιτροπή Συμπράξεων Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΔΕΣΔΙΤ), ενέκρινε την υπαγωγή στις διατάξεις του Ν.3389/2005 του έργου «Ανακαίνιση, επέκταση, αναβάθμιση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση των Δημοτικών Λουτρών Νισύρου», (109249/ ΕΓΣΔΙΤ-372).

Μάλιστα ο Δήμος είναι στη διαδικασία αναζήτησης ιδιώτη-επενδυτή για την ανακατασκευή και λειτουργία των λουτρών ενώ όλο το προηγούμενο διάστημα κάλυπτε από ίδιους πόρους τις δαπάνες συντήρησης των εγκαταστάσεων.

4ον) Στην Κάλυμνο υπάρχουν οι θερμοπηγές στην περιοχή Θερμά που πιστοποιήθηκαν με απόφαση που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ με ημερομηνία 19 Απριλίου 2016 και μετά από προσπάθειες και μελέτες που ετοίμασε ο Δήμος, ο οποίος σχεδιάζει την αξιοποίηση τους.

Πέρα από το γεγονός ότι από το περιεχόμενο του νομοσχεδίου δεν προκύπτει συμμετοχή της αυτοδιοίκησης στη νέα εταιρεία υπάρχει και το ζήτημα ενός ελλείμματος στον διαχωρισμό των περιπτώσεων.

Ουδείς μπορεί να έχει αντίρρηση για την ένταξη ιαματικών πηγών σε αυτή τη νέα εταιρεία, όταν πρόκειται για ιαματικές πηγές που παραμένουν αναξιοποίητες ή υπάρχει αδυναμία των Δήμων να τις αξιοποιήσουν.

Σε μία τέτοια περίπτωση, είτε με διαπιστωτική πράξη είτε αυτοβούλως οι ίδιοι οι Δήμοι θα ζητήσουν να περιέλθουν στη νέα εταιρεία.

Για ιαματικές πηγές όμως που έχουν ανακαινιστεί και λειτουργούν, με δαπάνες των δήμων ή για αυτές που υπάρχει ήδη επιχειρησιακό σχέδιο ή βρίσκονται στη διαδικασία αξιοποίησης και αναζήτησης ιδιώτη επενδυτή, θα πρέπει να υπάρχει διαχωρισμός.

Άλλωστε είναι πολύ πιθανό να προκύψουν δυσεπίλυτα νομικά προβλήματα ( από προσφυγές των Δήμων) στην περίπτωση που επιλεγεί η οριζόντια ρύθμιση χωρίς διαχωρισμό.

Θα ήταν ολέθριο αντί να συνεχίσουν να λειτουργούν ήδη λειτουργούσες εγκαταστάσεις( όπως οι Πηγές Καλλιθέας στη Ρόδο)  ή να διεκδικήσουν πρόσθετους πόρους αξιοποίησης μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης, να οδηγηθούν σε αδιέξοδο  και με δεδομένο ότι τα χρονικά όρια για την αξιοποίηση των πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης είναι περιορισμένα.

Κατόπιν των ανωτέρω

Ερωτάται ο Κύριος Υπουργός

1.Εάν προτίθεται να διαχωρίσει τις περιπτώσεις υποχρεωτικής ένταξης στη νέα ανώνυμη εταιρεία, όλων των ιαματικών πηγών που ανήκουν στην αυτοδιοίκηση. Να εξαιρέσει τις ιαματικές πηγές, οι οποίες ήδη λειτουργούν και έχουν αξιοποιηθεί από τους ΟΤΑ και τις ιαματικές πηγές για τις οποίες υπάρχει σε εξέλιξη ή στο στάδιο του σχεδιασμού επιχειρησιακό σχέδιο για την αξιοποίηση τους ή για την αναζήτηση ιδιώτη-επενδυτή. Στην τελευταία περίπτωση θα μπορούσε να τεθεί και ένα χρονικό όριο, πέραν του οποίου και εφόσον δεν προχωρήσει η αξιοποίηση τους να περιέλθουν στη νέα εταιρεία.

 

Οι ερωτώντες Βουλευτές

Μάνος Κόνσολας, Βουλευτής Δωδεκανήσου

                                   Βασίλειος Υψηλάντης, Βουλευτής Δωδεκανήσου

                                  Τσαμπίκα (Μίκα) Ιατρίδη, Βουλευτής Δωδεκανήσου

 

Πηγή: verena.gr

 

 

Πέμπτη, Απριλίου 02, 2020

«Ερώτηση βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ που ζητούν μέτρα στήριξης όλων των επιχειρήσεων οι οποίες λειτουργούν σε τουριστικές περιοχές»

Στο πλαίσιο της προσπάθειας ανάδειξης των επιμέρους προβλημάτων που αντιμετωπίζουν παραγωγικοί και επαγγελματικοί κλάδοι της χώρας, οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, από το ξέσπασμα της πανδημίας, και μετά μέσω του κοινοβουλευτικού ελέγχου μεταφέρουν προτάσεις και ζητήματα που η κοινωνία και η εγχώρια Οικονομία αντιμετωπίζει, προτείνοντας επιπλέον μέτρα και πιέζοντας την Κυβέρνηση για περαιτέρω ενέργειες.

Ειδικά για τα θέματα που άπτονται των προβλημάτων της Κρίσης στον τουριστικό τομέα και του μεγάλου εύρους των επιχειρήσεων και των επαγγελμάτων που πλήττονται από αυτήν, η Κοινοβουλευτική Ομάδα της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης και οι αρμόδιοι Τομεάρχες έχουν κάνει πολλές προσπάθειες δημοσίευσης και υποστήριξης των αιτημάτων των φορέων του τουρισμού.

Περαιτέρω, με χθεσινή τους ερώτηση 40 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, και ο Νεκτάριος Σαντορινιός, ανέδειξαν το αδιέξοδο που αντιμετωπίζουν επιχειρήσεις, οι οποίες λειτουργούν σε τουριστικές περιοχές και ασχολούνται με την τροφοδοσία ξενοδοχείων ή την εξυπηρέτηση των ξένων επισκεπτών, αλλά δεν υπάγονται ούτε στις αποφάσεις αναστολής, ούτε προφανώς και στα μέτρα στήριξης. Αυτές οι επιχειρήσεις αν και λόγω ΚΑΔ, επιτρέπεται η συνέχιση της λειτουργίας τους, επί της ουσίας υπολειτουργούν ή δεν λειτουργούν καθόλου, αφού τα ξενοδοχεία παραμένουν κλειστά και η τουριστική σεζόν έχει νεκρώσει. Ειδικά οι μεταποιητικές και βιοτεχνικές επιχειρήσεις, των οποίων τα παραγόμενα προϊόντα αξιοποιούνται και διακινούνται στον τουριστικό κλάδο και στον τομέα εστίασης, έχουν αυτή τη στιγμή μηδενική ζήτηση, γεγονός που δημιουργεί ευρεία οικονομική ασφυξία για τους ιδιοκτήτες και προβλήματα επιβίωσης στους υπαλλήλους. Ένα άλλο παράδειγμα είναι επιχειρήσεις όπως μίνι μαρκετ που λειτουργούν εποχιακά σε τουριστικές περιοχές ή ακόμα και μέσα στα ξενοδοχεία. Αντίστοιχα προβλήματα αντιμετωπίζουν και οι εργαζόμενοι στη μεταφορά τουριστών, όπως οι ιδιοκτήτες και οδηγοί τουριστικών λεωφορείων.

Επειδή οι επιχειρήσεις αυτές έχουν άμεση σχέση και η επιβίωσή τους εξαρτάται από την τουριστική κίνηση (επισκέπτες περιοχών και πελάτες ξενοδοχείων), η οποία παγώνει τουλάχιστον μέχρι τις 30/04/2020, οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ζητούν από τα αρμόδια Υπουργεία Οικονομικών και Ανάπτυξης και Επενδύσεων να ενταχθούν οι επιχειρήσεις αυτές στις άμεσα πληττόμενες από την πανδημία τουριστικές επιχειρήσεις, αφού δραστηριοποιούνται σε τουριστικούς Δήμους, οι οποίοι έτσι έχουν χαρακτηριστεί από το Υπουργείο Εσωτερικών (με βάση τα αρχείο της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος). Εναλλακτικά μπορεί να βεβαιώνεται η έδρα με δήλωση των κατά τόπους Τουριστικών Δήμων. Τέλος, στην ερώτηση που συνυπογράφει ο Νεκτάριος Σαντορινιός ζητείται να παρθεί νέα δέσμη μέτρων για την στήριξη των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε τουριστικές περιοχές, αφού όπως η πραγματικότητα δείχνει τα μέτρα που πήρε η Κυβέρνηση ήταν αποσπασματικά, δεν περιλαμβάνουν όλους τους πληττόμενους κλάδους και δίνουν την εντύπωση ενός πρόχειρου σχεδιασμού. 


Πηγή: santorinios.com - Apr 02, 2020

Δευτέρα, Μαρτίου 30, 2020

ΣΥΡΙΖΑ: Να είναι υποχρεωτική η κατάθεση του 50% της αποζημίωσης των βουλευτών

Να γίνει υποχρεωτική και όχι... εθελοντική η κατάθεση του 50% της αποζημίωσης των υπουργών, βουλευτών και ευρωβουλευτών ζητά ο ΣΥΡΙΖΑ, μετά το κάλεσμα Μητσοτάκη.

Συγκεκριμένα, η αξιωματική αντιπολίτευση, σε ανακοίνωσή της υπογράμμισε ότι «η πρωτοβουλία του πρωθυπουργού να καλέσει τους βουλευτές, υπουργούς και υφυπουργούς του να καταθέσουν προαιρετικά για δύο μήνες το 50% της αποζημίωσης τους στον ειδικό λογαριασμό για την αντιμετώπιση της πανδημίας, δεν μπορεί προφανώς να αντιμετωπίσει το ζήτημα της ενίσχυσης της δημόσιας υγείας, εμπεριέχει ωστόσο έναν ισχυρό συμβολισμό.
 
Η πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ άλλωστε προς τη Σύνοδο των Προέδρων της Βουλής, είναι το μέτρο να αφορά όλους τους βουλευτές υποχρεωτικά, με πρωτοβουλία και απόφαση της Βουλής και μάλιστα για διάρκεια τριών μηνών. Υποχρεωτικά και όχι προαιρετικά διότι και οι εργαζόμενοι που με απόφαση της κυβέρνησης χάνουν το ήμισυ του μισθού τους, υποχρεωτικά και όχι προαιρετικά το χάνουν.
 
Επιπλέον προτείνουμε η συνεισφορά αυτή να επεκταθεί και στους ευρωβουλευτές και σε όσους διορίστηκαν σε κρατικές θέσεις (ΓΓ, ειδικούς ΓΓ, προέδρους οργανισμών, διοικήσεις ΔΕΚΟ κλπ), καθώς στα νομικά πρόσωπα που εντάσσονται στον δημόσιο ή ευρύτερο δημόσιο τομέα.
 
Και να συνοδευτεί φυσικά από κατάργηση των κατάπτυστων αποφάσεων Διοικητικών Συμβουλίων που διόρισε η κυβέρνηση της ΝΔ στις ΔΕΚΟ, που εν μέσω της πανδημίας αποφάσισαν να διπλασιάσουν τις απολαβές τους».
 
 
Πηγή: topontiki.gr - Mar 30, 2020

Δευτέρα, Ιουλίου 08, 2019

Η επιστροφή του δικομματισμού. Μεγάλη νίκη ΝΔ, αντοχή ΣΥΡΙΖΑ - LIVE


ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Επιστροφή του διπολισμού έφερε το εκλογικό αποτέλεσμα. Κυρίαρχος ο Μητσοτάκης, έμεινε όρθιος ο Τσίπρας. Εκτός Βουλής η ΧΑ. Αποτελέσματα Επικρατειας, Αναλυτικά ΟΛΟΙ οι βουλευτές που εκλέχθηκαν! Η σύνθεση της νέας Κυβέρνησης. Παρακολουθείστε όλες τις εξελίξεις λεπτό προς λεπτό μέσω της Live blogging πλατφόρμας του News 24/7.

ΧΑΡΤΕΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ

ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ 

VIDEOS

Με 39,85% προηγείται η ΝΔ έναντι του ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος συγκεντρώνει 31,53%, σύμφωνα με τα επίσημα αποτελέσματα των εθνικών εκλογών και με την ενσωμάτωση στο 99,83%.

Η Νέα Δημοκρατία, όπως φαίνεται και στον χάρτη, κυριαρχεί, με βάση τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα, με εξαίρεση την Κρήτη, την Ξάνθη, την Άρτα, την Αχαΐα και τον Βόρειο τομέα της Δυτικής Αττικής, στους οποίους υπερτερεί ο ΣΥΡΙΖΑ.

Ο χάρτης της Ελλάδας στο 99,83% της ενσωμάτωσης



 

Αποτελέσματα Επικρατειας και βουλευτές που εκλέγονται

Η σελίδα ανανεώνεται αυτόματα 




Παρακολουθείστε όλες τις εξελίξεις μέσω της Live blogging πλατφόρμας του News 24/7 

Σάββατο, Απριλίου 06, 2019

Επέκταση της τουριστικής βίζας βραχείας διάρκειας ζητούν βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ

«Το πιλοτικό πρόγραμμα χορήγησης τουριστικής βίζας βραχείας διάρκειας σε πολίτες τρίτων χωρών για τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου έχει λειτουργήσει ευεργετικά για τον τουρισμό και την οικονομία των εν λόγω νησιών κατά την πρόσφατη κρίσιμη περίοδο».

Την επέκταση του πιλοτικού προγράμματος χορήγησης τουριστικής βίζας βραχείας διάρκειας σε πολίτες τρίτων χωρών στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου ζητούν με επιστολή τους προς την αναπληρώτρια υπουργό Εξωτερικών, Σία Αναγνωστοπούλου, οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ από το ανατολικό Αιγαίο και συγκεκριμένα οι Γιώργος Πάλλης, Δημήτρης Γάκης, Ηλίας Καματερός, Ανδρέας Μιχαηλίδης και Δημήτρης Σεβαστάκης.

Οι βουλευτές σημειώνουν ότι «το πιλοτικό πρόγραμμα χορήγησης τουριστικής βίζας βραχείας διάρκειας σε πολίτες τρίτων χωρών για τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου έχει λειτουργήσει ευεργετικά για τον τουρισμό και την οικονομία των εν λόγω νησιών κατά την πρόσφατη κρίσιμη περίοδο». Και συνεχίζουν σημειώνοντας πως «καθώς το υπουργείο Εξωτερικών είχε εργαστεί με επιτυχία και για την περυσινή επέκταση εφαρμογής του προγράμματος, είμαστε βέβαιοι πως η μικρή καθυστέρηση που παρατηρείται φέτος στις σχετικές ανακοινώσεις δεν αποτελεί λόγο ανησυχίας και πως σύντομα θα έχουμε θετικές εξελίξεις».

Τέλος, οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ αναφέρουν πως το πιλοτικό πρόγραμμα αποτελεί αίτημα των κατοίκων και των φορέων των νησιών που μάλιστα ζητούν «το μέτρο αυτό να λάβει έναν κατά το δυνατό μόνιμο χαρακτήρα, προκειμένου και η εφαρμογή του να είναι όσο γίνεται πιο απρόσκοπτη».


Πηγή: euro2day.gr - Apr 06, 2019

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More