Το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής του για το 2020 ενέκρινε ο Δήμος Λειψών.
Οι τέσσερεις βασικοί στόχοι του προγράμματος, είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, η διεύρυνση της μέσης παραμονής ανά επισκέπτη, η αύξηση των αφίξεων και η ενίσχυση της επαναληψιμότητας. Τα ανωτέρω θα επιτευχθούν με τη συντήρηση των αγορών ενδιαφέροντος όπως είναι η Ελλάδα και η Ιταλία, αλλά και η διείσδυση σε νέες αγορές όπως είναι η Γερμανία, η Τουρκία, το Βέλγιο και η Ολλανδία.
Ειδικότερα, στις δράσεις που θα υλοποιηθούν περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων οι εξής:
-Συνεργασία σε συμβουλευτικό επίπεδο τουριστική προβολής με εξειδικευμένη εταιρία σε όλα τα επίπεδα.
-Παραγωγή φυλλαδίου σε γλώσσες που αντιστοιχούν στις αγορές ενδιαφέροντος και δημιουργία οπτικοακουστικού υλικού.
-Προβολή του προορισμού μέσα από τα Social Media.
-Διαφήμιση σε ραδιόφωνο, έντυπα μέσα, ηλεκτρονικά μέσα και εξωτερικές διαφημίσεις όπως για παράδειγμα σε σταθμούς μετρό.
- Πραγματοποίηση ειδικών παρουσιάσεων του προορισμού σε επιλεγμένο κοινό από τουριστικούς πράκτορες, Tour Operators, δημοσιογράφους και άλλους επαγγελματίες επηρεαστές της κοινής γνώμης.
-Πραγματοποίηση ειδικών εκδηλώσεων με πόλους τις ειδικές μορφές τουρισμού, όπως αναζήτηση συνεργειών με αμοιβαία οφέλη, win-win, με εξειδικευμένα ΜΜΕ από το εξωτερικό ώστε να τονιστούν τα ειδικά ενδιαφέροντα και οργάνωση πρωτότυπου event σε εμπορικό κέντρο, πολυχώρο ή κεντρικό σημείο για την προβολή του προορισμού και παράλληλες δράσεις ή δρώμενα για την ενίσχυση του project.
Πηγή: tornosnews.gr - Feb 13, 2020
Οι τέσσερεις βασικοί στόχοι του προγράμματος, είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, η διεύρυνση της μέσης παραμονής ανά επισκέπτη, η αύξηση των αφίξεων και η ενίσχυση της επαναληψιμότητας. Τα ανωτέρω θα επιτευχθούν με τη συντήρηση των αγορών ενδιαφέροντος όπως είναι η Ελλάδα και η Ιταλία, αλλά και η διείσδυση σε νέες αγορές όπως είναι η Γερμανία, η Τουρκία, το Βέλγιο και η Ολλανδία.
Ειδικότερα, στις δράσεις που θα υλοποιηθούν περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων οι εξής:
-Συνεργασία σε συμβουλευτικό επίπεδο τουριστική προβολής με εξειδικευμένη εταιρία σε όλα τα επίπεδα.
-Παραγωγή φυλλαδίου σε γλώσσες που αντιστοιχούν στις αγορές ενδιαφέροντος και δημιουργία οπτικοακουστικού υλικού.
-Προβολή του προορισμού μέσα από τα Social Media.
-Διαφήμιση σε ραδιόφωνο, έντυπα μέσα, ηλεκτρονικά μέσα και εξωτερικές διαφημίσεις όπως για παράδειγμα σε σταθμούς μετρό.
- Πραγματοποίηση ειδικών παρουσιάσεων του προορισμού σε επιλεγμένο κοινό από τουριστικούς πράκτορες, Tour Operators, δημοσιογράφους και άλλους επαγγελματίες επηρεαστές της κοινής γνώμης.
-Πραγματοποίηση ειδικών εκδηλώσεων με πόλους τις ειδικές μορφές τουρισμού, όπως αναζήτηση συνεργειών με αμοιβαία οφέλη, win-win, με εξειδικευμένα ΜΜΕ από το εξωτερικό ώστε να τονιστούν τα ειδικά ενδιαφέροντα και οργάνωση πρωτότυπου event σε εμπορικό κέντρο, πολυχώρο ή κεντρικό σημείο για την προβολή του προορισμού και παράλληλες δράσεις ή δρώμενα για την ενίσχυση του project.
Πηγή: tornosnews.gr - Feb 13, 2020