Παρασκευή, Οκτωβρίου 25, 2019

Υψηλή ζήτηση για διακοπές στην Ελλάδα βλέπει η TUI

Η TUI και φέτος εμφανίζει υψηλή ζήτηση για διακοπές στην Ελλάδα: «Η Ελλάδα ανήκει στους πιο δημοφιλείς καλοκαιρινούς προορισμούς των Γερμανών. Τις τελευταίες εβδομάδες, η ζήτηση αυξήθηκε και πάλι αισθητά. Για τη θερινή σεζόν που απέρχεται, οι κρατήσεις είναι περίπου 3% υψηλότερες από το ρεκόρ του καλοκαιριού του 2018», λέει ο κύριος Marek Andryszak, CEO της TUI Γερμανίας, στο πλαίσιο της παρουσίασης του καλοκαιρινού προγράμματος TUI 2020.

Μετά τη μεγάλη συνέντευξη τύπου στο Αμβούργο, η TUI έφερε με τη γερμανική αεροπορική εταιρεία της, TUI fly, περίπου 60 δημοσιογράφους και bloggers απευθείας στη Ρόδο. Στο πλαίσιο διαφόρων εκδρομών, οι συμμετέχοντες γνωρίζουν τα τουριστικά αξιοθέατα του νησιού. Συνδιοργανω-τής για το εν λόγω γεγονός είναι ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού. Οι συμμε-τέχοντες διαμένουν στο TUI Sensimar Atlantica Imperial Resort & Spa στα Κολύ-μπια. Κατά τη διάρκεια της διαμονής τους οι συμμετέχοντες θα φιλοξενηθούν στο TUI Sensimar Atlantica Imperial Resort & Spa στα Κολύμπια.

Η Ελλάδα βρίσκεται στο επίκεντρο της αναπτυξιακής στρατηγικής της TUI

Η TUI βρίσκεται με μεγάλη διαφορά στην πρώτη θέση στην ελληνική αγορά και παρέχει στους παραθεριστές τη μεγαλύτερη προσφορά ξενοδοχείων όλων των εποχών για τη θερινή σεζόν του 2020.

«Έχουμε μακροπρόθεσμα σχέδια στην Ελλάδα και θέλουμε να συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε τα επόμενα χρόνια», λέει ο κύριος Andryszak.

Για το καλοκαίρι του 2020, η TUI έχει επιτύχει την αύξηση της προσφοράς της σε κλίνες των ξενοδοχείων της κατά περίπου 10%. «Κατά την επέκταση της προσφοράς μας εστιάζουμε σε οικογένειες, ζευγάρια, πελάτες πολυτελείας. Στη Ρόδο, για παράδειγμα, θα θέλαμε να ανοίξουμε ένα καλό ξενοδοχείο τριών αστέρων επωνυμίας TUI Suneo», προσθέτει ο κύριος Stefan Baumert, τουριστικός διευθυντής της TUI Γερμανίας. Στο επίκεντρο της TUI Γερμανίας βρίσκονται τα νησιά της Κρήτης, της Ρόδου, της Κω, της Κέρκυρας και στη Δυτική Πελοπόννησο. Επιπλέον, η TUI προσφέρει ειδικά πακέτα τουρισμού και στη Μύκονο, τη Σαντορίνη, την Πάρο, τη Νάξο, τη Θάσο, τη Σκιάθο, τη Σάμο, την Κεφαλονιά, τη Ζάκυνθο, την Κάρπαθο και τη Λέσβο.

Ο ηγέτης της αγοράς διευρύνει διαρκώς το χαρτοφυλάκιο των ξενοδοχείων της, όπου σήμερα στην Ελλάδα αριθμεί συνολικά 49 μονάδες. Από αυτές οι έξι προστέθηκαν μόλις φέτος στον όμιλο. Τον επόμενο χρόνο θα ανοίξει στην Ιεράπετρα της Κρήτης νέο Robinson Club.

Με τον κοινοπρακτικό της εταίρο Atlantica Hotels & Resorts, η TUI εξακολουθεί να προωθεί ενεργά την ξενοδοχειακή της στρατηγική στη χώρα.

«Είμαστε περήφανοι για τη συμβολή μας στην επιτυχημένη αναπτυξιακή πορεία της TUI στην Ελλάδα. Το επενδυτικό πρόγραμμα της εταιρείας μας, στοχεύει στην αναβάθμιση και τον εμπλουτισμό του ξενοδοχειακού προϊόντος της χώρας. Βλέπουμε πολλές δυνατότητες περαιτέρω ανάπτυξης, τόσο σε νέους προορισμούς όσο και σε νέες διαφοροποιημένες ξενοδοχειακές μοναδες, με επίκεντρο την ποιότητα και τις εξατομικευμένες και αυθεντικές εμπειρίες», δηλώνει ο Δημήτρης Νικολαΐδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Atlantica Hotels & Resorts.

Με 144 πτήσεις την εβδομάδα, η Ελλάδα είναι ένας από τους κορυφαίους καλοκαιρινούς ταξιδιωτικούς προορισμούς και για την TUI fly. Οι αερογραμμές εξυπηρετούν συνολικά πέντε αεροδρόμια στην Ελλάδα, από πολλά γερμανικά αεροδρόμια αναχώρησης. Έτσι η TUI fly είναι μια από τις κορυφαίες γερμανικές αεροπορικές εταιρείες charter για την Ελλάδα. Οι περισσότερες πτήσεις εκτελούνται προς το Ηράκλειο (53), και ακολουθεί η Ρόδος (35) και η Κως (35). Για το καλοκαίρι του 2020 το πρόγραμμα πτήσεων θα ξεκινήσει από τις αρχές Απριλίου, δηλαδή τρεις εβδομάδες νωρίτερα από το 2019.

Στην κατάταξη των πιο δημοφιλών προορισμών διακοπών των Γερμανών πελατών της TUI, η Ελλάδα καταλαμβάνει κατά το τρέχον οικονομικό έτος τη δεύτερη θέση. «Η Ελλάδα αποτελεί έναν σημαντικό προορισμό που προσφέρει το ιδανικό πλαίσιο για επιτυχημένες διακοπές για όλες τις ομάδες των επισκεπτών. Δίνουμε βάρος κυρίως στις καλές συνεργασίες ξενοδοχείων και έχουμε κάνει πολλά μαζί με Έλληνες ξενοδόχους για να ενισχύσουμε περαιτέρω την τουριστική ελκυστικότητα της χώρας. Οι επενδύσεις έχουν αποδώσει, καθώς η ποιότητα των ξενοδοχείων και το επίπεδο υπηρεσιών στην Ελλάδα δεν ήταν ποτέ τόσο υψηλές όσο σήμερα», ισχυρίζεται με βεβαιότητα ο κύριος Stefan Baumert, COO της TUI Γερμανίας.


Πηγή: euro2day.gr - Oct 25, 2019

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More