Ένα ζευγάρι από τη Βρετανία πλήρωσε 10.840 ευρώ για να περάσει μερικές μέρες σε ένα παραδεισένιο κατάλυμα στην Ίμπιζα της Ισπανίας που βρήκε μέσω της πλατφόρμας του Airbnb. Δυστυχώς, όμως, μετά μεγάλης απογοήτευσης ανακάλυψε πως επρόκειτο για απάτη.
Ο Ian και η Denise Feltham έκλεισαν ένα υπερπολυτελές χώρο για δύο εβδομάδες με ιδιωτικό ασανσέρ, υδρομασάζ, βεράντα από μάρμαρο, φιλικό προς κατοικίδια…
Το Airbnb είχε πολλές φωτογραφίες από το κατάλυμα, που ενθουσίασαν τους Βρετανούς.
Λίγες ημέρες πριν να πραγματοποιήσουν το ταξίδι, ο Ian Feltham αποφάσισε να επικοινωνήσει με την εταιρεία, καθώς το πακέτο που έκλεισε του φαινόταν εξωπραγματικό και ήθελε να βεβαιωθεί για την κράτησή του.
Όπως καταγγέλλει στο CNNi, τον παρέπεμπαν από τον έναν εκπρόσωπο στον άλλο χωρίς να του παρέχουν ουσιαστική εξυπηρέτηση.
Τελικώς το ζευγάρι ταξίδεψε στην Ίμπιζα, πήγε στην ξενοδοχειακή μονάδα όπου υποτίθετο ότι είχε κλείσει το δωμάτιο για να ανακαλύψει ότι στην πραγματικότητα ήταν μία μεγάλη απάτη.
Η σελίδα στο Airbnb ήταν ψεύτικη και οι φωτογραφίες που υπήρχαν στον λογαριασμό ήταν από διαφορετικά δωμάτια που νοικιάζονταν στην περιοχή.
H Airbnb σε δήλωσή της στη βρετανική Sun, ζήτησε συγγνώμη από τους πελάτες και τόνισε πως θα τους αποζημιώσει πλήρως. Παράλληλα, σημείωσε πως έχει ξεκινήσει έρευνα για την υπόθεση.
Ο Feltham, μιλώντας στο CNNi, δηλώνει απογοητευμένος από την πλατφόρμα.
Πηγή: cnn.gr - Oct 01, 2019
Ο Ian και η Denise Feltham έκλεισαν ένα υπερπολυτελές χώρο για δύο εβδομάδες με ιδιωτικό ασανσέρ, υδρομασάζ, βεράντα από μάρμαρο, φιλικό προς κατοικίδια…
Το Airbnb είχε πολλές φωτογραφίες από το κατάλυμα, που ενθουσίασαν τους Βρετανούς.
Λίγες ημέρες πριν να πραγματοποιήσουν το ταξίδι, ο Ian Feltham αποφάσισε να επικοινωνήσει με την εταιρεία, καθώς το πακέτο που έκλεισε του φαινόταν εξωπραγματικό και ήθελε να βεβαιωθεί για την κράτησή του.
Όπως καταγγέλλει στο CNNi, τον παρέπεμπαν από τον έναν εκπρόσωπο στον άλλο χωρίς να του παρέχουν ουσιαστική εξυπηρέτηση.
Τελικώς το ζευγάρι ταξίδεψε στην Ίμπιζα, πήγε στην ξενοδοχειακή μονάδα όπου υποτίθετο ότι είχε κλείσει το δωμάτιο για να ανακαλύψει ότι στην πραγματικότητα ήταν μία μεγάλη απάτη.
Η σελίδα στο Airbnb ήταν ψεύτικη και οι φωτογραφίες που υπήρχαν στον λογαριασμό ήταν από διαφορετικά δωμάτια που νοικιάζονταν στην περιοχή.
H Airbnb σε δήλωσή της στη βρετανική Sun, ζήτησε συγγνώμη από τους πελάτες και τόνισε πως θα τους αποζημιώσει πλήρως. Παράλληλα, σημείωσε πως έχει ξεκινήσει έρευνα για την υπόθεση.
Ο Feltham, μιλώντας στο CNNi, δηλώνει απογοητευμένος από την πλατφόρμα.
Πηγή: cnn.gr - Oct 01, 2019