Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού ενέκρινε διαφημιστική πρόταση
για την υλοποίηση προγράμματος προβολής μέσω του Twitter με στόχο την
προώθηση του Ελληνικού τουρισμού στις αγορές της Γαλλίας, Βρετανίας και
Γερμανίας.
Ο προϋπολογισμός του προγράμματος για τις 3 χώρες ανέρχεται σε 104.000 ευρώ.
Η διαφημιστική προβολή του ΕΟΤ μέσω του Τwitter θα περιλαμβάνει:
Α.Στοχευμένα προωθητικά tweets (video cards) σε επιλεγμένους χρήστες, followers των travel brands, σε top influencers στη βιομηχανία του travel, σε travel media (@telegraphTravel, @mailtravel κ.ά.) και σε λογαριασμούς twitter ευρωπαϊκών αερογραμμών στις αγορές της Γαλλίας, της Βρετανίας και της Γερμανίας.
Β. Δημιουργία, προώθηση και προβολή live video μέσω του εργαλείου Periscope (live streaming) στην αγορά της Βρετανίας.
Ως βασικό μέσο προβολής επιλέγεται το video καθώς αποτελεί το πιο δημοφιλές μέσο το οποίο μέχρι το 2018 θα φτάσει στο 84% του συνολικού internet traffic.
Η καμπάνια στοχεύει κυρίως στις καλοκαιρινές και φθινοπωρινές κρατήσεις. Το κοινό-στόχος θα είναι οι ενδιαφερόμενοι για μεσογειακούς προορισμούς, City Breaks, ψυχαγωγία, γαστρονομία και πολιτισμό με έμφαση στην ασφάλεια του προορισμού.
Το αναμενόμενο αποτέλεσμα της καμπάνιας του Twitter είναι να προκύψουν περίπου 1.472.660 views συνολικά. Για την αξιολόγηση της αποδοτικότητας της καμπάνιας θα λαμβάνονται μηνιαίες αναφορές αποτελεσμάτων. Το διαφημιστικό πρόγραμμα θα υλοποιηθεί στις αγορές της Γαλλίας, της Βρετανίας και της Γερμανίας για διάστημα 4 μηνών περίπου έως τον Ιούνιο του 2017.
tornosnews.gr -April 01, 2017
Ο προϋπολογισμός του προγράμματος για τις 3 χώρες ανέρχεται σε 104.000 ευρώ.
Η διαφημιστική προβολή του ΕΟΤ μέσω του Τwitter θα περιλαμβάνει:
Α.Στοχευμένα προωθητικά tweets (video cards) σε επιλεγμένους χρήστες, followers των travel brands, σε top influencers στη βιομηχανία του travel, σε travel media (@telegraphTravel, @mailtravel κ.ά.) και σε λογαριασμούς twitter ευρωπαϊκών αερογραμμών στις αγορές της Γαλλίας, της Βρετανίας και της Γερμανίας.
Β. Δημιουργία, προώθηση και προβολή live video μέσω του εργαλείου Periscope (live streaming) στην αγορά της Βρετανίας.
Ως βασικό μέσο προβολής επιλέγεται το video καθώς αποτελεί το πιο δημοφιλές μέσο το οποίο μέχρι το 2018 θα φτάσει στο 84% του συνολικού internet traffic.
Η καμπάνια στοχεύει κυρίως στις καλοκαιρινές και φθινοπωρινές κρατήσεις. Το κοινό-στόχος θα είναι οι ενδιαφερόμενοι για μεσογειακούς προορισμούς, City Breaks, ψυχαγωγία, γαστρονομία και πολιτισμό με έμφαση στην ασφάλεια του προορισμού.
Το αναμενόμενο αποτέλεσμα της καμπάνιας του Twitter είναι να προκύψουν περίπου 1.472.660 views συνολικά. Για την αξιολόγηση της αποδοτικότητας της καμπάνιας θα λαμβάνονται μηνιαίες αναφορές αποτελεσμάτων. Το διαφημιστικό πρόγραμμα θα υλοποιηθεί στις αγορές της Γαλλίας, της Βρετανίας και της Γερμανίας για διάστημα 4 μηνών περίπου έως τον Ιούνιο του 2017.
tornosnews.gr -April 01, 2017