Ιδιαιτέρως αισιόδοξα είναι τα μηνύματα από τη Βρετανία για την
τουριστική περίοδο του 2017 όσον αφορά τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου όπως
προκύπτει από την τουριστική έκθεση World Travel Market του Λονδίνου.
Όπως ανακοίνωσε η περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου η πρώτη μέρα λειτουργίας της WTM έκλεισε με χαμόγελα αισιοδοξίας για τη νέα σεζόν, αφού όλες οι ενδείξεις αλλά και τα ποσοστά των προκρατήσεων, συνηγορούν υπέρ μιας αύξησης άνω του 20% από την βρετανική τουριστική αγορά.
Η περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου συμμετέχει και φέτος στην συγκεκριμένη έκθεση με μια εντυπωσιακή και αισθητικά άψογη εμφάνιση, που δεν έμοιαζε με καμία προηγούμενη και που κατέπληξε τους επισκέπτες.
Η παραδοσιακή νησιώτικη αισθητική, η πέτρα, το ξύλο, τα χρώματα των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου, μαζί με μια πανδαισία τοπικών προϊόντων, μεταφέρθηκαν στο κέντρο της WTM και μεταμόρφωσαν το περίπτερο της Περιφέρειας σε νησιώτικο σπίτι, μια καλαίσθητη όαση καλοκαιριού στο βρετανικό φθινόπωρο.
Η φετινή, πρωτότυπη και αναβαθμισμένη αισθητικά συμμετοχή της Περιφέρειας στην WTM, απηχεί την αλλαγή φιλοσοφίας όσον αφορά την συνολική εμφάνιση του Νοτίου Αιγαίου, ως τουριστικού προορισμού, αλλά και την παρουσίαση κάθε νησιού, με τρόπο που για πρώτη φορά αναδεικνύει την ιδιαίτερη και συνάμα μοναδική τουριστική ταυτότητα, καθενός ξεχωριστά.
Μεταξύ των 182 χωρών που συμμετέχουν στην Έκθεση του Λονδίνου, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου είναι εκείνη που για δεύτερη διαδοχική χρονιά εξασφάλισε τη μέγιστη προβολή των νησιών, πριν καν οι επισκέπτες εισέλθουν στον εκθεσιακό χώρο.
Μια γιγαντοοθόνη, τοποθετημένη στην πυραμίδα της κεντρικής εισόδου, όπου προβάλλεται βίντεο με εντυπωσιακές εικόνες των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων, υποδέχεται τους επισκέπτες και τους προϊδεάζει γι’ αυτό που θα δουν, στο εσωτερικό της έκθεσης.
Σημειώνεται ότι στο περίπτερο της περιφέρειας συμμετέχουν και προβάλλονται τα νησιά: Ρόδος, Κως, Μύκονος, Σαντορίνη, Κάλυμνος, Λέρος, Πάτμος, Αστυπάλαια, Ίος, Πάρος, Αντίπαρος, Φολέγανδρος, Μήλος, Τήνος, Σέριφος, Άνδρος και Αμοργός.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ / euro2day - Nov 25, 2016
Όπως ανακοίνωσε η περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου η πρώτη μέρα λειτουργίας της WTM έκλεισε με χαμόγελα αισιοδοξίας για τη νέα σεζόν, αφού όλες οι ενδείξεις αλλά και τα ποσοστά των προκρατήσεων, συνηγορούν υπέρ μιας αύξησης άνω του 20% από την βρετανική τουριστική αγορά.
Η περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου συμμετέχει και φέτος στην συγκεκριμένη έκθεση με μια εντυπωσιακή και αισθητικά άψογη εμφάνιση, που δεν έμοιαζε με καμία προηγούμενη και που κατέπληξε τους επισκέπτες.
Η παραδοσιακή νησιώτικη αισθητική, η πέτρα, το ξύλο, τα χρώματα των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου, μαζί με μια πανδαισία τοπικών προϊόντων, μεταφέρθηκαν στο κέντρο της WTM και μεταμόρφωσαν το περίπτερο της Περιφέρειας σε νησιώτικο σπίτι, μια καλαίσθητη όαση καλοκαιριού στο βρετανικό φθινόπωρο.
Η φετινή, πρωτότυπη και αναβαθμισμένη αισθητικά συμμετοχή της Περιφέρειας στην WTM, απηχεί την αλλαγή φιλοσοφίας όσον αφορά την συνολική εμφάνιση του Νοτίου Αιγαίου, ως τουριστικού προορισμού, αλλά και την παρουσίαση κάθε νησιού, με τρόπο που για πρώτη φορά αναδεικνύει την ιδιαίτερη και συνάμα μοναδική τουριστική ταυτότητα, καθενός ξεχωριστά.
Μεταξύ των 182 χωρών που συμμετέχουν στην Έκθεση του Λονδίνου, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου είναι εκείνη που για δεύτερη διαδοχική χρονιά εξασφάλισε τη μέγιστη προβολή των νησιών, πριν καν οι επισκέπτες εισέλθουν στον εκθεσιακό χώρο.
Μια γιγαντοοθόνη, τοποθετημένη στην πυραμίδα της κεντρικής εισόδου, όπου προβάλλεται βίντεο με εντυπωσιακές εικόνες των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων, υποδέχεται τους επισκέπτες και τους προϊδεάζει γι’ αυτό που θα δουν, στο εσωτερικό της έκθεσης.
Σημειώνεται ότι στο περίπτερο της περιφέρειας συμμετέχουν και προβάλλονται τα νησιά: Ρόδος, Κως, Μύκονος, Σαντορίνη, Κάλυμνος, Λέρος, Πάτμος, Αστυπάλαια, Ίος, Πάρος, Αντίπαρος, Φολέγανδρος, Μήλος, Τήνος, Σέριφος, Άνδρος και Αμοργός.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ / euro2day - Nov 25, 2016