Δεν μπορούν να κρύψουν τα χαμόγελά τους στο Υπουργείο Τουρισμού με
τις συνεχιζόμενες διακρίσεις που λαμβάνει η χώρα για την επικοινωνιακή
της πολιτική. Η καμπάνια του ΕΟΤ με τίτλο «Greek Tourism. An eternal joyrney», το οποίο παρουσιάζει την Ελλάδα σαν έναν ιδανικό τουριστικό προορισμό, έχει καταφέρει να αποσπάσει τρία τιμητικά βραβεία σε τρία διεθνή τουριστικά φεστιβάλ.
Το βίντεο, το οποίο είναι μια παραγωγή του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού σε σκηνοθεσία του Αντώνη Θεοχάρη Κιούκα, κατάφερε να κατακτήσει το βραβείο «Blue Danube» (Γαλάζιος Δούναβης) για το καλύτερο πολιτιστικό τουριστικό φιλμ στο Διεθνές Φεστιβάλ Τουριστικών και Οικολογικών ταινιών SILAFEST, που έγινε στο Veliko Gradište της Σερβίας.
Ενώ, κέρδισε και το 1ο βραβείο στην κατηγορία Country στο Βερολίνο, κατά την διάρκεια της διεθνούς τουριστικής έκθεσης ITB, ενώ το πρώτο βραβείο κατέκτησε πρόσφατα και στο τουριστικό φεστιβάλ των Η.Π.Α. «US International Film and Video Festival».