Είμαι βέβαιος πως δεν σας έχει διαφύγει το γεγονός πως ζούμε στον
αστερισμό του ποδοσφαίρου… πώς το λέγαμε στην εποχή μου… “ this is the
dawning of the Age of Aquarius…”. The Age of Football, λοιπόν, παντού κι
όπου σταθείτε κι αδύνατον να τ’ αποφύγετε όσο κι αν θέλετε.
Εγώ τώρα -αμαρτία ξομολογημένη- την έχω την μύγα της μπάλας -όχι τόσο όσο παλαιότερα ίσως, μα ακόμα την έχω λιγουλάκι. Έκατσα λοιπόν σήμερα στην ταβέρνα του χωριού και χάζεψα την Αγγλία να παθαίνει μεγάλη κασκαρίκα από την Ρωσία, κι ας ήταν και τα γενέθλια της Ελισάβετ. Πολύ το χάρηκα λοιπόν αν και το αμυντικό παιχνίδι δεν είναι του γούστου μου.
Η ουσία είναι πως παράτησα στην άκρη τον σχολιασμό της πολιτικής και την σχετική ενημέρωση του μπλογκ μου. Ανακάλυψα όμως ένα (πολύ) παλαιότερο σκίτσο μου σχετικό με την μπάλα και το ανεβάζω, έτσι, για πλάκα.
pavlidiscartoons.com - Jun 12, 2016
Εγώ τώρα -αμαρτία ξομολογημένη- την έχω την μύγα της μπάλας -όχι τόσο όσο παλαιότερα ίσως, μα ακόμα την έχω λιγουλάκι. Έκατσα λοιπόν σήμερα στην ταβέρνα του χωριού και χάζεψα την Αγγλία να παθαίνει μεγάλη κασκαρίκα από την Ρωσία, κι ας ήταν και τα γενέθλια της Ελισάβετ. Πολύ το χάρηκα λοιπόν αν και το αμυντικό παιχνίδι δεν είναι του γούστου μου.
Η ουσία είναι πως παράτησα στην άκρη τον σχολιασμό της πολιτικής και την σχετική ενημέρωση του μπλογκ μου. Ανακάλυψα όμως ένα (πολύ) παλαιότερο σκίτσο μου σχετικό με την μπάλα και το ανεβάζω, έτσι, για πλάκα.
pavlidiscartoons.com - Jun 12, 2016

Κυριακή, Ιουνίου 12, 2016

Ετικέτες: