Πέμπτη, Μαρτίου 10, 2016

ΔΕΗ: Που οφείλεται το black out στη Ρόδο...

Σε θέματα του Δικτύου οφείλεται η διακοπή ρεύματος που σημειώθηκε χθες στη Ρόδο, τα αίτια της οποίας διερευνώνται, λόγω αρμοδιότητας από το Διαχειριστή του Δικτύου (ΔΕΔΔΗΕ), ανακοίνωσε η ΔΕΗ.

Την ώρα της διακοπής (4.07 μ.μ.), η ζήτηση ήταν 57MW περίπου και εξυπηρετείτο από τη ΔΕΗ (ΑΗΣ Σορωνής 38MW) και Ανεμογεννήτριες (19MW) που λειτουργούσαν, όπως επισημαίνεται από την επιχείρηση κανονικά, χωρίς κανένα τεχνικό πρόβλημα.

Η επανατροφοδότηση του συστήματος ξεκίνησε αμέσως και ολοκληρώθηκε στις 18:40 για όλους τους καταναλωτές.

ΑΜΠΕ /nooz

ΔΕΗ: Το δίκτυο αιτία της διακοπής ρεύματος...

Διευκρινίσεις δίνει η ΔΕΗ για την χθεσινή διακοπή ρεύματος στην Ρόδο όπου και κάνει γνωστό ότι δεν υφίσταται αυξημένη αλλά το π΄ροβλημα εντοπίστηκε σε δίκτυο της εταιρείας ηλεκτροδότησης

Αναφορικά με το συμβάν της διακοπής της ηλεκτροδότησης που σημειώθηκε χθες 9.3.2016, στη νήσο Ρόδο, από τη ΔΕΗ Α.Ε. ανακοινώνονται τα εξής :

1. Το συμβάν σημειώθηκε στις 16:07. Το φορτίο (ζήτηση) του συστήματος ήταν 57MW περίπου και εξυπηρετείτο από τη ΔΕΗ (ΑΗΣ Σορωνής 38MW) και Ανεμογεννήτριες (19MW).

2. Οι μονάδες της ΔΕΗ λειτουργούσαν κανονικά χωρίς κανένα τεχνικό πρόβλημα. Τα αίτια της διακοπής οφείλονται σε θέματα του Δικτύου, πράγμα το οποίο διερευνάται από το ΔΕΔΔΗΕ, λόγω αρμοδιότητας.

3. Αμέσως μετά το συμβάν έγιναν οι απαραίτητες και προβλεπόμενες ενέργειες από τη ΔΕΗ, σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες του ΔΕΔΔΗΕ, για την επανατροφοδότηση του συστήματος, η οποία ξεκίνησε αμέσως και ολοκληρώθηκε στις 18:40 οπότε και όλοι οι καταναλωτές Η/Ε της νήσου επανατροφοδοτήθηκαν.


www.dikaiologitika.gr - Mar 10, 2016

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More