Τρίτη, Νοεμβρίου 24, 2015

Η Νεολαία - ΚΑΠΗ της ΠΟΛΑΝ, συνιστώσας της ΝΔ, τραγουδάει το «Υποφέρω» της Βανδή (Video)

Είναι αδιαμφισβήτητα ο,τι καλύτερο έχετε ακούσει τουλάχιστον για το 2015.

Η Οργάνωση Νεολαίας-ΚΑΠΗ της Πολιτικής ΄Ανοιξης του Αντώνη Σαμαρά,  συνιστώσας της ΝΔ ΄Ανω - Κάτω  Ηλιούπολης διασκευάζει το γνωστό pop άσμα της Δέσποινας Βανδή «Υποφέρω» και οι συμπαθέστατες γιαγιάδες, το… αποθεώνουν.

Το βίντεο μας έστειλε ο Α.Σαμαράς.

Απολαύστε το:
rodorama.blogspot.gr - Nov 24, 2015

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More