Είναι αδιαμφισβήτητα ο,τι καλύτερο έχετε ακούσει τουλάχιστον για το
2015.
Η Οργάνωση Νεολαίας-ΚΑΠΗ της Πολιτικής ΄Ανοιξης του Αντώνη Σαμαρά, συνιστώσας της ΝΔ ΄Ανω - Κάτω Ηλιούπολης διασκευάζει το γνωστό pop άσμα της Δέσποινας Βανδή «Υποφέρω» και οι συμπαθέστατες γιαγιάδες, το… αποθεώνουν.
Το βίντεο μας έστειλε ο Α.Σαμαράς.
Απολαύστε το:
rodorama.blogspot.gr - Nov 24, 2015
Η Οργάνωση Νεολαίας-ΚΑΠΗ της Πολιτικής ΄Ανοιξης του Αντώνη Σαμαρά, συνιστώσας της ΝΔ ΄Ανω - Κάτω Ηλιούπολης διασκευάζει το γνωστό pop άσμα της Δέσποινας Βανδή «Υποφέρω» και οι συμπαθέστατες γιαγιάδες, το… αποθεώνουν.
Το βίντεο μας έστειλε ο Α.Σαμαράς.
Απολαύστε το:

Τρίτη, Νοεμβρίου 24, 2015

Ετικέτες: