Σάββατο, Νοεμβρίου 21, 2015

Γιατρός σε νοσοκομείο της Αθήνας χειρουργούσε για χρόνια χωρίς να έχει καν πτυχίο Ιατρικής


Έφτασε να γίνει και διευθυντής κλινικής

Την απίστευτη περίπτωση ενός γιατρού σε δημόσιο νοσοκομείο της Αθήνας, ο οποίος χειρουργούσε επί σειρά ετών χωρίς να έχει καν πτυχίο Ιατρικής, φέρνει στο φως δημοσίευμα της εφημερίδας Το Βήμα της Κυριακής.

Ο 47χρονος μάλιστα φέρεται να είχε φτάσει μέχρι να γίνει και διευθυντής κλινικής.

Σύμφωνα με Το Βήμα, ο "γιατρός" χρησιμοποιώντας πλαστό τίτλο σπουδών Ιατρικής και Χειρουργικής από το Πανεπιστήμιο της Νάπολι της Ιταλίας κατάφερε να κάνει ειδικότητα και να διορισθεί ως χειρουργός γιατρός σε διευθυντική θέση νοσηλευτικού ιδρύματος της πρωτεύουσας.

Ο ίδιος αναζητείται για να δώσει εξηγήσεις, αλλά -όπως όλα δείχνουν- έχει εξαφανιστεί. Πηγή:


www.lifo.gr

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More