Πέμπτη, Νοεμβρίου 19, 2015

Διεγράφησαν Παναγούλης και Νικολόπουλος μετά την ψηφοφορία - Η επιστολή Παναγούλη - Αποδυναμωμένη η κυβέρνηση μετά την ψηφοφορία

Αλέξης Τσίπρας και Πάνος Καμμένος αποφάσισαν τις διαγραφές των βουλευτών Στ.Παναγούλη και Ν.Νικολόπουλου αντίστοιχα, μετά τις διαφοροποιήσεις τους από την κυβερνητική γραμμή κατά την ψηφοφορία του νομοσχεδίου με τα προαπαιτούμενα. Η κυβερνητική πλειοψηφία αριθμεί πλέον 153 βουλευτές

 Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, «έκανα την καρδιά μου πέτρα ψηφίζοντας - υπό την απειλή επικείμενου πολιτικού χάους - περικοπές εναντίον μεσαίων και φτωχών, οι οποίοι μας στήριξαν για να μην τους πετσοκόψουμε άλλο τη ζωή».

Τονίζει όμως ότι «θα συνεχίσω να στηρίζω τον Αλέξη Τσίπρα στην προσπάθεια του να ανακτήσει ο ελληνικός λαός τα χαμένα του δικαιώματα».

Η επιστολή Παναγούλη


Νικολόπουλος: Υποσχεθήκαμε την προστασία της πρώτης κατοικίας

Ίδια ήταν και η απόφαση του προέδρου των ΑΝΕΛ, Πάνου Καμμένου, μετά την καταψήφιση του πολυνομοσχεδίου από τον βουλευτή του κόμματος του, Νίκο Νικολόπουλο.

Ο .Νικολόπουλος με σημερινή γραπτή δήλωση του είχε προαναγγήλλει την στάση του: «Η πολιτική μου άποψη, θέση και στάση είναι γνωστή. Και δεν άλλαξε ποτέ: Κανένα σπίτι σε χέρια τραπεζίτη! Δηλαδή, αυτό που λέγαμε όλοι προεκλογικά, με πρώτο τον πρόεδρο των ΑΝΕΛ Πάνο Καμμένο στις ομιλίες του.»

Ο κ.Νικολόπουλος διασαφηνίζει επίσης ότι δεν πρόκειται να παραδώσει την έδρα του, αναφέροντας χαρακτηριστικά: «Έτσι λοιπόν εγώ, όπως ξέρουν οι Αχαιοί, που είναι εκείνοι οι οποίοι δίνουν την έδρα και εκείνοι που την αφαιρούν, σήμερα το βράδυ θα κάνω αυτό που κάνω 30 χρόνια τώρα: μένω ασυμβίβαστος, απαράλλαχτος, όπως και όταν ήμουν υπουργός και παρέδωσα την υπουργική καρέκλα».

Καταλήγει στην ανακοίνωσή του παραδεχόμενος ότι η κυβέρνηση δεν τήρησε τις προεκλογικές υποσχέσεις της. «Αν όντως είχαμε εκλεγεί με αυτό το πρόγραμμα που φέρνει το Ν/Σ, τότε ΝΑΙ, θα έπρεπε να παραδώσω την έδρα μου. Όμως εμείς εκλεγήκαμε υποσχόμενοι την προστασία της πρώτης κατοικίας, την ενίσχυση των αδυνάτων και την μη επιβολή νέων φόρων. Αυτά δεν τα κάναμε.»

Αποδυναμωμένη η κυβέρνηση μετά την ψηφοφορία

Με 153 «ναι» ψηφίσθηκε το νομοσχέδιο με τα προαπαιτούμενα. Απών από την ψηφοφορία ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Στάθης Παναγούλης που ανακοίνωσε ότι «αρνείται να οδηγήσει βιοπαλαιστές δανειολήπτες στο έλεος των τραπεζών» αν και θα συνεχίσει να στηρίζει τον Αλέξη Τσίπρα. Κατά ψήφισε ο βουλευτής των ΑΝΕΛ Νίκος Νικολόπουλος. Διαγράφηκαν και οι δύο από τις Κ.Ο. των κομμάτων τους. Στους 153 η κυβερνητική πλειοψηφία.

Με 153 «ναι» εγκρίθηκε το νομοσχέδιο για τα προαπαιτούμενα. Συνολικά ψήφισαν 290 βουλευτές. Κατά ψήφισαν 137.
 
Επί της αρχής υπερψήφισαν το νομοσχέδιο ο ΣΥΡΙΖΑ και οι Ανεξάρτητοι Έλληνες, ενώ καταψήφισαν Ν.Δ., ΠΑΣΟΚ, ΚΚΕ, Ποτάμι, Χ.Α. και Ένωση Κεντρώων. Η πλειοψηφία των κομμάτων της αντιπολίτευσης καταψήφισαν και τα άρθρα. Το ΠΑΣΟΚ υπερψήφισε τα άρθρα 1 και 18, ενώ το Ποτάμι τα άρθρα 1, 11 και 16

Ο Νίκος Νικολόπουλος και ο Στάθης Παναγούλη διαγράφηκαν από τις κοινοβουλευτικές ομάδες των ΑΝΕΛ και του ΣΥΡΙΖΑ αντίστοιχα μετά τη στάση που κράτησαν στη ψηφοφορία του πολυνομοσχεδίου με τα προαπαιτούμενα. Ο κ. Νικολόπουλος ψήφισε «όχι», ενώ ο Στ.Παναγούλης επέλεξε να απέχει από τη ψηφοφορία.
 
Με πληροφορίες από το thepressproject.gr - Nov 19, 2015


Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More