Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014 - unfollow
Γράφεται ότι η Αλεξία Μπακογιάννη είναι πλέον σύμβουλος διοίκησης για θέματα μάρκετινγκ και επικοινωνίας στον ΟΠΑΠ.
Μην ειρωνευτεί κανένας ότι άλλο ένα τέκνο ελληνικού πολιτικού τζακιού πετυχαίνει απολύτως αξιοκρατικά να σιτίζεται από το ελληνικό δημόσιο, διότι -μα ναι!- ο ΟΠΑΠ δεν είναι δημόσιο.
Έτσι γίνεται σωστά: πρώτα ιδιωτικοποιούμε τα δημόσια και μετά τα κάνουμε ό,τι γουστάρουμε – όχι ανάποδα, όπως οι σοσιαλισταί.
Διαγενεακά μαθήματα οικονομικού φιλελευθερισμού, αυτή η οικογένεια…

Τετάρτη, Ιανουαρίου 15, 2014

Ετικέτες: