Τρίτη, Οκτωβρίου 01, 2013

1 Οκτ 2013 - Alt, τις ει; Face control, Delete!

Τί όνειρο ήταν κι’ αυτό το χθεσινό. Είδα τον πρωθυπουργό να μονολογεί από του βήματος της Bουλής σε άδεια έδρανα:

«Και πού το είδατε ρε σεις αυτό γραμμένο; Στο Σύνταγμα; Ξέρετε που το έχω εγώ γραμμένο το Σύνταγμα ρε; Ουδεμία παραίτηση γίνεται αποδεκτή, αν δεν την εγκρίνω εγώ, ο οποίος είμαι και ο μόνος που μπορώ να ελέγξω, αν το δικαίωμα της παραίτησης ασκείται καταχρηστικά ή όχι. Άλλωστε, έχω μαζί μου τη συντριπτική πλειοψηφία των κοινοβουλευτικών ομάδων όλων των κομμάτων του συνταγματικού τόξου. Άσε που σας το είχαμε πει και δεν εννοούσατε να το καταλάβετε ότι και μεις την ίδια δουλειά με σας κάνουμε. Βάζουμε την πατρίδα πάνω από το Σύνταγμα ρε! Νο-μίζατε πως κολλάμε μπρίκια εμείς;
 
Έχουμε και μείς στρατιωτικές δομές ρε, άμα λάχει να ‘ούμ. Δίνω εντολή στους υπαρχηγούς μου και δίνουν εντολή στους στρατιώτες μας, οι οποίοι τραβάνε τα πολυβόλα και κροταλίζουν κάτι «ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ» που τινάζουν το σύμπαν στον αέρα. Άντε τώρα σεις εις φάλαγγα κατ’ άνδρα να συνεδριάσετε ως Κοινοβουλευτική Ομάδα στον Κορυδαλλό και μέχρι ν’ αποφανθεί το δικαστήριο τί σας φτιάξαμε την 28.09.2013, εγώ θα το έχω παίξει και Πρόεδρος της ΕΕ χωρίς να μου τα ζαλίζει ο Κον Μπεντίτ και όλη η ντεμέκ δημοκρατικιά Ευρώπη. Δεν θυμάστε τον αντιπρόεδρό μου που σας είχε πει στη Βουλή πως όποιος αμφιβάλλει για τη συνταγματικότητα νόμου, θα πρέπει να πάει στα δικαστήρια, από τα οποία θα πάρει απόφαση σε 10 χρόνια; Εννοούσε τα διοικητικά δικαστήρια, αλλά σεις νομίσατε την Εισαγγελία ρε κοπάνια; Αυτό είναι η Δημοκρατία για όλους. Φασίστες, δημοκράτες, κομμουνιστές, κεντροαριστερούς, κεντροδεξιούς, ακροδεξιούς, ακροδεξιούς , χουντικούς, βασιλικούς κ.λπ. Για Ο-Λ-Ο-Υ-Σ.
 
Πόσες φορές θα σας το πω για να το βάλετε καλά στην κουρεμένη γκλάβα σας; Ο λαός ψήφισε στις 17.06.2012. Επί 12 ώρες ψήφιζε ρε ανεπηρέαστος. Μόνον τα ΜΜΕ που με ελέγχουν τον επηρέαζαν για το καλό του. Μετά την απομάκρυνση από την κάλπη ουδέν λάθος αναγνωρίζεται και θα ξαναψηφίσει όταν το κρίνω εγώ και ο Μπένι. Έτσι λέει ρε το Σύνταγμα που πιπιλάτε σαν καραμέλα κάθε μέρα. Θα ξαναέρθει κάποια στιγμή η 12ωρη λαϊκή κυριαρχία σας.»
 
Ξύπνησα κάθιδρως και σαστισμένος άρπαξα αυθόρμητα το όπλο μου, το οποίο κατέχω άνευ νομίμου αδείας, βούτηξα την ξιφολόγχη στο μελάνι και άρχισα έντρομος να γράφω γράμμα στον πρωθυπουργό:
 
Κύριε πρωθυπουργέ,
 
Με όλο τον σεβασμό που τρέφω στο πρόσωπο της Υμετέρας Μεγαλειότητος.
 
Επειδή το πάθημα της ΧΑ μου έχει γίνει μάθημα και δεν θέλω να πάθω τίποτε χειρότερο από όσα με έχουν εύρει, προ πάντων τώρα που πήρατε φόρα και νομοθετείτε, γαμείτε, φυλακίζετε και δέρετε ανηλεώς, αλλ’ εντελώς δημοκρατικά, αναμιμνησκόμενος ευκλεών εποχών έτους 1982 ότε λειτουργούσατε ως προπομπός πρακτικών ΧΑ, θα ήθελα πάρα πολύ να περιποιήσητε εμοί την τιμήν, εφ’ όσον ευαρεστείσθε βεβαίως και κρίνει ο κ. Μπαλτάκος ότι είμαι άξιος τοιαύτης κατάχρησης του πολυτίμου χρόνου σας πολυχρονεμένε μας, και να απαντήσητε εις το ακόλουθον ερώτημα, το οποίον υποβάλλω γονυπετής έως και γλοιωδώς έρπων με άπειρη ταπεινοφροσύνη.
 
Την 15.06.2011 ο ολετήρ Γιωργάκης εδήλωνε:
«Αντιμετωπίζουμε με αποφασιστικότητα την παρούσα πολύμορφη κρίση. Δίνουμε 20 μήνες μάχη με αφοσίωση. Το καθήκον είναι εθνικό όχι κομματικό. Κάνω προτάσεις συνέχεια για εθνική συνεννόηση. Παρά τη στάση μου η αξιωματική αντιπολίτευση διαχειρίστηκε με ανευθυνότητα την κατάσταση».
 
Σεις απαντήσατε πάραυτα:
«Η συνέχιση του ίδιου λάθους θα είναι ολέθρια για την κοινωνία. Επισήμανα ότι δεν μπορούμε να συνεχίσουμε με τον ίδιο Πρωθυπουργό. Το θέμα είναι αν μπορεί να κυβερνήσει ο Παπανδρέου. Αν μπορεί, κακώς ζήτησε βοήθεια από εμάς. Ο Παπανδρέου έκανε τις επιλογές του. Ο αυριανός ανασχηματισμός έχει να κάνει με πρόσωπα. Η πολιτική θα μείνει η ίδια. Τη λύση μπορεί να δώσει μόνον ο λαός.»
 
Αυτό το «η πολιτική θα μείνει η ίδια» γιατί δεν το διευκρινίσατε Μεγαλειότατε με αποτέλεσμα να με μπερδέψετε; Εγώ νόμισα ότι η πολιτική θα μείνει η ίδια μόνο με κυβέρνηση Παπανδρέου. Δεν αντελήφθην ότι εννοούσατε και κυβέρνηση Λουκά και κυβέρνηση δική σας. Γιατί δεν είσθε πιο σαφής και προκαλείτε σύγχυση στα βόδια ως εγώ; Τί σκατά ελληνικά σάς μάθαιναν στο σχολείο;
 
Υ.Γ. Εκλαμπρότατε, κάποιο πουλάκι μου έχει πει ότι εκεί στα έγκατα της ΓΑΔΑ υπάρχουν κάτι μηχανήματα και κάτι τύποι, ημεδαποί τε και αλλοδαποί, που φτιάχνουν κάτι μαγνητοφωνημένες συνομιλίες μούρλια. Μπορεί και σας να σας βάλουν, Μεγαλειότατε, να ακούσετε καυτή συνομιλία σας με γκόμενα και να νομίσετε ότι η συνομιλία έγινε. Ή ν’ ακούσετε συνομιλία σας με τον Μελισσανίδη που να τον προτρέπετε να προσλάβει ως δικηγόρο τον Φαήλο και να νομίσετε πως το τηλεφώνημα είναι πραγματικό.
 
Και κάτι τελευταίο Εξοχώτατε: διάβασα ότι προτρέψατε πάλι τους Ελληνοαμερικανούς να επενδύσουν στην Ελλάδα. Για μαλάκες ψάχνετε; Εκεί που μιλήσατε στην Αμερικανοεβραϊκή Ένωση, την οποία διαβεβαιώσατε ότι οι χρυσαυγίτες θα τύχουν δημοκρατικής δίκης [ΣΗΜ: παρακαλώ να διορθώσετε σε «δίκαιη δίκη», διότι αν η δίκη είναι τόσο δημοκρατική όσο η Δημοκρατία μας, την έβαψαν], γιατί δεν προτρέψατε τα πάμπλουτα μέλη της να επενδύσουν στην Ελλάδα; Εσείς τους δώσατε, μεταξύ πολλών άλλων, τη ΧΑ, αυτοί να μη σας δώσουν κάτι εις αντίδωρον, ώστε να μιλήσετε ξανά για success story;
 
Σωτήριος Καλαμίτσης - υπάκουος υπήκοος
Φίλος του γιατρού Γωγούση

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More