Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 30, 2016

Το Facebook στην πράξη – Facebook in action - Του Βαγγέλη Παυλίδη

Μου τό’στειλαν και το αναδημοσιεύω.  Το μεταφράζω όσο μπορώ.  Περιττό να πώ πως έσκασα στα γέλια και πως το προσυπογράφω και με τα δυο χέρια.

“Προσπαθώ να κάνω φίλους εκτός Facebook εφαρμόζοντας τις ίδιες αρχές. Έτσι, περπατώ κάθε μερα στον δρόμο και λέω στους περαστικούς τι έφαγα, πώς αισθάνομαι εκείνη την στιγμή, τι έκανα το προηγούμενο βράδυ, τι θα κάνω αργότερα και με ποιόν. Τους δίνω φωτογραφίες της οικογένειάς μου, του σκύλου μου και δικές μου στον κήπο, καθαρίζοντας στο γκαράζ, ποτίζοντας το γρασίδι, καθώς στέκομαι μπροστά σε κάποιο μνημείο, οδηγόντας στην πόλη, τρώγοντας μεσημεριανό και κάνοντας αυτά που κάνουν όλοι κάθε μέρα.Ακόμα, ακούω τις συνομιλίες τους, τους συγχαίρω και λέω πως μου αρέσουν. Και όλα είναι ακριβώς όπως στο Facebook! Έχω ήδη τέσσερεις ανθρώπους που με ακολουθούν: δυο αστυνομικούς, έναν ιδιωτικό ντετέκτιβ και έναν ψυχίατρο.»


pavlidiscartoons.com - Sep 30, 2016

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More