Προφανώς και δεν μιλάνε σοβαρά!
Αλλά… ας μην εκβιάζουμε τα όποια συμπεράσματα πριν καλά – καλά καταδυθούμε στο άδυτο της σκέψης και της κρίσης μας και προτού φωτίσουμε τα σκοτεινά νερά του παρελθόντος χρόνου.
Απλά μαθήματα δηλαδή καταδυτικού συγχρονικού σουρεαλισμού ( μην το ψάχνεις στο λεξικό.. δεν υπάρχει..)
Προφανώς και δεν μιλάνε σοβαρά!
Να πάλι η βιασύνη του κατά λάθος σκεπτόμενου νου που προτρέχει της σε βάθος πολιτικής ανάλυσης των δεδομένων.
Ας δούμε τα δεδομένα … Δημοκρατία…τρία – τέσσερα χρόνια τώρα.. τα τελευταία δηλαδή.
Ο τόπος κυβερνιέται από μειοψηφίες…Εσχάτως από ένα ποσοστό (δημοσκοπικό βέβαια) που δεν ξεπερνά το 30 τοις εκατό!!
Η γαλαζοπράσινη συγκυβέρνηση της τι(ου)ρκουάζ μνημονιακής ”ξεπέτας” ορίζει και καθορίζει τις ζωές των ”υπηκόων” της με εκπληκτικές κοινοβουλευτικές πλειοψηφίες των 150 και μισού βουλευτών .
Η Δημοκρατία ”βαθαίνει” με νομοθετικά διατάγματα, εμπεδώνεται με αυστηρές εντολές, τυφλή κομματική υπακοή και απειλές διαγραφών.
Η Δημοκρατία ”θεμελιώνεται” σε υπαγορευμένα μνημόνια με ”breakfast tea άρωμα” αγγλικού δικαίου.
Μέσα στην γκριζόμαυρη αρπαχτή της κρίσης σερβίρεται ως φωτεινή αχτίδα Ευρωδημοκρατίας η σταυροδωτή απόφαση για ”επιλογή” προσώπων στις Ευρωεκλογές.
Έλα τώρα που σε χρειάζομαι Παναγία μου, έλα κι εσύ Χριστέ μου, ελάτε κι όλοι εσείς οι Άγιοι.
Βοηθήστε μας να καταλάβουμε!!
Δεν πρόκειται για τούς ίδιους πολτικομιντιοδημοσιογραφικούς ”χασάπηδες” που έκοψαν φέτες και μετέτρεψαν σε κιμά έναν ποδηλάτη, κωπηλάτη, πρώην πρωθυπουργό γιατί τόλμησε κάπου, κάποτε να ψελλίσει την απαγορευμένη στις Δημοκρατίες του Νότου λέξη ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ;;;;
Οι ίδιοι είναι πού σήμερα προτείνουν σταυρό στις Ευρωεκλογές για το χατίρι της Δημοκρατίας!!!
Προφανώς και δεν μιλάνε σοβαρά!
Γιατί αν νομίζουν πως το κάνουν τότε η αναμφίβολα η ψυχιατρική βρίσκεται μπροστά σε ανεξερεύνητα πεδία έρευνας και γνώσης. (Εκτός κι αν σκοντάψει στο νόμο περί ευθύνης υπουργών)
Προφανώς και δεν μιλάνε σοβαρά!
Ευτυχώς γι αυτούς, για εμάς, για όλους υπάρχει και η εκδοχή της μικροκομματικής αφασίας και της μικροπολιτικής υποκρισίας.
Ευτυχώς δηλαδή… έτσι για να μην τρελαθούμε όλοι μαζί οι σταυροπρικοδοτούμενοι πολίτες της Ελληνικής Δημοκρατίας!!
Κώστας Σαμιωτάκης
palmos-fm.gr

Τετάρτη, Φεβρουαρίου 12, 2014

Ετικέτες: