Ο Μίκαελ Σουμάχερ, είναι ο απόλυτος βασιλιάς της φόρμουλα 1. Ο πιο
πετυχημένος πιλότος όλων των εποχών, δίνει τη μάχη της ζωής του. Ας
θυμηθούμε τα σημαντικότερα επιτεύγματά του
Είναι ο κορυφαίος οδηγός όλων των εποχών στην φόρμουλα 1 ο Μίκαελ Σουμάχερ; Το ερώτημα κάθε άλλο παρά φιλολογικού χαρακτήρα είναι δεδομένου ότι ο Γερμανός έχει φανατικούς φίλους και ορκισμένους εχθρούς.
Είναι ο κορυφαίος οδηγός όλων των εποχών στην φόρμουλα 1 ο Μίκαελ Σουμάχερ; Το ερώτημα κάθε άλλο παρά φιλολογικού χαρακτήρα είναι δεδομένου ότι ο Γερμανός έχει φανατικούς φίλους και ορκισμένους εχθρούς.
Προσωπικά, υιοθετώ την άποψη των ανθρώπων που ασχολούνται με την φόρμουλα 1 στο ΒΒC και τοποθετούν πρώτο στη λίστα των κορυφαίων οδηγών τον αείμνηστο Άιρτον Σένα αλλά πολύ αμφιβάλω αν ο Σουμάχερ πρέπει να βρίσκεται 4ος, πίσω από τον Χουάν Μανουέλ Φάντζιο και κυρίως τον Τζίμι Κλάρκ. Αλλά σχετικά με τον τελευταίο ισχύει εν πολλοίς και το γνωστό, «αν δεν παινέσουμε το σπίτι μας θα πέσει να μας πλακώσει».
Τέλος πάντων, όλα αυτά μικρή σημασία έχουν τη δεδομένη στιγμή. Ο Σουμάχερ βρίσκεται στο νοσοκομείο της Γκρενόμπλ με τις ευχές όλων μας να τον συνοδεύουν στην μάχη που δίνει για τη ζωή του.
Αν μη τι άλλο, κάτι που δεν μπορεί να αμφισβητήσει κάποιος είναι οι αριθμοί. Και αυτοί είναι στο πλευρό του Γερμανού, αφού τα όσα έχει πετύχει είναι δύσκολο να καταρριφθούν στο άμεσο μέλλον από άλλον πιλότο της φόρμουλα 1.
Ο Σουμάχερ γεννήθηκε στο Hürth , στη Βόρεια Ρηνανία-Βεστφαλία. Ο πατέρας του Ραλφ ήταν χτίστης και η μητέρα του Ελισάβετ -απεβίωσε το 2003- νοικοκυρά. Όταν ο μικρός Μίχαελ ήταν 4 χρόνων ο πατέρας του του αγόρασε έναν σκελετό ενός παλιού καρτ στον οποίο τοποθέτησε κινητήρα μοτοσικλέτας. Μετά από λίγο καιρό ο Μίχαελ τράκαρε σε μια κολόνα φωτισμού στην πόλη Kerpen και οι γονείς του αποφάσισαν να του πάρουν το καρτ και να του επιτρέψουν να το χρησιμοποιεί μόνο στην πίστα που υπήρχε στο Kerpen-Horrem, όπου έγινε το νεότερο μέλος της λέσχης καρτ.
Στην ηλικία των έξι, ο Σουμάχερ κέρδισε το πρώτο πρωτάθλημα του συλλόγου. Για να υποστηρίξει αγωνιστικά του γιου του, ο Ραλφ Σουμάχερ έπιασε δεύτερη δουλειά που ήταν η ενοικίαση και η επισκευή καρτ, ενώ η μητέρα του ανέλαβε την καντίνα στην καρτοδρόμιο του Kerpen-Horrem.
Από το 1984 αρχίζει λοιπόν η τεράστια καριέρα του Σούμι, με την συμμετοχή του στην Φόρμουλα 1 από το 1991 έως το 2006, για να επανέλθει την 3ετία 2010-2012. Ο Σουμάχερ ξεκίνησε από την Jordan, οδήγησε 4 χρόνια για την Benetton, από το 1991 έως το 1995, το 1996 βρέθηκε στην Ferrari από την οποία αποχώρησε το 2006. Μετά από μια 3ετία απραξίας, αλλά συνεχούς εμπλοκής στο σπορ από διάφορες θέσεις, επανήλθε στην ενεργό δράση το 2010 με την Mercedes GP και τον μέντορά του στην Benetton , τον Ρος Μπρον. Όμως το δεύτερο πέρασμά του από την φόρμουλα 1 δεν ήταν αυτό που θα περίμενε κάποιος από έναν Μίχαελ Σουμάχερ, αφού το μόνο που κατόρθωσε ήταν μια 3η θέση (Ευρωπαϊκό γκραν πρι, 2012).
Ο Μίχαελ Σουμάχερ, ο οποίος στις 3 Ιανουαρίου έχει τα γενέθλιά του (γεννήθηκε το 1969) έχει έναν μικρότερο αδερφό, το Ραλφ, ο οποίο αγωνίσθηκε και αυτός στην Φόρμουλα 1 μέχρι το 2007, ενώ ο ετεροθαλής αδελφό του, ο Σεμπάστιαν Σταχλ, είναι επίσης οδηγός αγώνων αυτοκινήτου.
Το 1995 ο Σουμάχερ παντρεύθηκε την Κορίνα Μπέτς. Τότε οι κακές φήμες οργίαζαν, λέγοντας ότι η Κορίνα ήταν το πρώην κορίτσι ενός άλλου Γερμανού πιλότου της Φόρμουλα 1, του Χάραλντ Χάιντς Φρέντσεν και αυτός ήταν ο λόγος που οι σχέσεις των δύο ήταν κακές εκείνη την περίοδο. Ο Μίχαελ και η Κορίνα απέκτησαν δύο παιδιά, την Τζίνα-Μαρία (γεννήθηκε στις 20 Φεβρουαρίου 1997) και τον Μικ (γεννήθηκε στις 22 Μαρτίου 1999).
Ο Μίχαελ Σουμάχερ είναι ειδικός πρέσβης στην UNESCO και έχει δωρίσει 1,5 εκατομμύρια ευρώ στην οργάνωση.Επιπλέον, είχε καταβάλει χρήματα για την κατασκευή ενός σχολείου για τα φτωχά παιδιά και για βελτιώσεις στην περιοχή Ντακάρ , Σενεγάλη, ενώ το φιλανθρωπικό του έργο δεν σταματά εδώ.
Αν κάτι διέκρινε τον Μίχαελ Σουμάχερ στην σταδιοδρομία του στην Φόρμουλα 1, αυτό ήταν ο απόλυτος επαγγελματισμός , η τελειομανία και η απόλυτη προσήλωση στον στόχο. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι και με τη δική του συνδρομή -τεράστια κατά πολλούς- η Ferrari άφησε πίσω της τα πέτρινα χρόνια και κατέκτησε πρωτάθλημα κατασκευαστών ξανά μετά από 16 χρόνια (1983-1999) και πρωτάθλημα οδηγών μετά από 21 χρόνια (1979 -2000). Η συμβολή του Σουμάχερ, πέραν των εξαιρετικών οδηγικών ικανοτήτων του, ήταν τεράστια και την εξέλιξη των μονοθεσίων της σκουντερία, κάτι που συνέχισε να κάνει και μετά την πρώτη απόσυρσή του το 2006.
Το 1999 ο Σούμι έχασε το πρωτάθλημα όταν τραυματίσθηκε σοβαρά στα πόδια, στην διάρκεια του αγγλικού γκραν πρι στην πίστα του Σίλβερστόουν. Ο τραυματισμός αυτός τον άφησε εκτός δράσης για 98 μέρες και τότε τον αντικατέστησε ο Μίκα Σάλο.
Αν μη τι άλλο, ο άνθρωπος που είδε μπροστά του το τραγικό ατύχημα του Σένα στην Ίμολα την Πρωτομαγιά του 1994 (ο Γερμανός ακολουθούσε την Williams του Βραζιλιάνου), δεν ήταν από τα ήσυχα παιδιά της φόρμουλα 1. Είχε εμπλακεί σε πολλά άσχημα συμβάντα και έχει ακόμη έντονη αμφισβήτηση. Όπως για παράδειγμα το 1994 όταν έπεσε με το μονοθέσιό του επάνω σε αυτό του Ντέϊμον Χιλ αλλά οι αγωνοδίκες δεν τον τιμώρησαν και πήρε τον τίτλο. Ή το 1997 στην Χερέθ όταν προσπάθησε να στείλει εκτός πίστας τον Βιλνέβ και ενώ αρχικά αθωώθηκε, στην συνέχεια η FIA τον τιμώρησε με αποκλεισμό από όλους τους αγώνες εκείνης της περιόδου, κ.α.
Αυτοί είναι όμως οι άνθρωποι που γράφουν την ιστορία. Με τα προτερήματα αλλά και τα ελλατώματά τους.
Για τον Μίκαελ Σουμάχερ, ένα είναι το σίγουρο. Ότι κάθε στιγμή της ζωής του είναι μια πρόκληση να βάλει νέα όρια στον εαυτό του. Στοιχείο που διακρίνει τους σπουδαίους.
πηγή : news247