Πριν από λίγη ώρα έπεσε πάλι το δορυφορικό σήμα της ΕΡΤ.
Οπως είπε ο παρουσιαστης του απεργιακού προγράμματος, Αντώνης Αλαφογιώργος:
Κάθε φορα που ανακοινώνουμε από που μπορείτε να μας δείτε, φροντίζουν να ρίξουν το σήμα .
Οι Πραιτωριανοι ξερουν καλά τη δουλειά τους..
Το rodorama αναμεταδίδει το πρόγραμμα της ΕΡΤ από το Διαδίκτυο και από το site της Ευρωπαϊκής Ραδιοτηλεοπτικής Ένωσης EBU
Κάνετε πάλι ΚΛΙΚ πάνω στη διεύθυνση:
http://www3.ebu.ch/cms/en/sites/ebu/contents/news/2013/06/monitor-ert-online.html

Σάββατο, Ιουνίου 15, 2013

Ετικέτες: