Σάββατο, Ιουνίου 15, 2013

Ριξαν πάλι το σήμα της ΕΡΤ και στη Ρόδο... Παρακολουθήστε Live την ΕΡΤ από το rodorama μέσω EBU





Πριν από λίγη ώρα έπεσε πάλι το δορυφορικό σήμα της ΕΡΤ.

Οπως είπε ο παρουσιαστης του απεργιακού προγράμματος, Αντώνης Αλαφογιώργος: 
 

Κάθε φορα που ανακοινώνουμε από που μπορείτε να μας δείτε, φροντίζουν να ρίξουν το σήμα .
 

Οι Πραιτωριανοι ξερουν καλά τη δουλειά τους.. 

 





Το rodorama  αναμεταδίδει το πρόγραμμα της ΕΡΤ από το Διαδίκτυο και από το site της Ευρωπαϊκής Ραδιοτηλεοπτικής Ένωσης EBU

Κάνετε πάλι ΚΛΙΚ πάνω στη διεύθυνση: 


http://www3.ebu.ch/cms/en/sites/ebu/contents/news/2013/06/monitor-ert-online.html

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More