Μέσα στην τούρλα του Σαββάτου, ας θυμηθεί και ο Σίμος να ανεβει στην
ΕΡΤ, να αποδώσει κάτι χρωστούμενα από τον καιρό που ήταν υπάλληλος της.
Ακόμα εκκρεμούν στο λογιστήριο, από τότε που το έσκασε μέσα σε μια νυχτα και πήγε στο ΜΕGΑ.
Εντάξει, άνθρωποι είμαστε, ξεχνάμε, δεν λέω οτι το κανε επίτηδες!
Ντέπυ Γκολεμά ("Μέχρι Κεραίας")
-------------------------
BHMA και ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ παραπλανούν το κοινό ...
Κι αυτό το κρίσιμο μέγεθος δεν αναφέρεται ούτε στην πρώτη σελίδα, ούτε στην αναλυτική παρουσιαση της δημοσκόπησης.
Το κρύβουν επιμελώς, για προφανεις λόγους.
Μόνο στα ψιλά γράμματα, όπου υποχρεωτικά αναφέρεται η ταυτοτητα της ερευνας - και μόνο για αναγνώστες με οξύτατη οραση- αναγράφεται ως χρόνος διεξαγωγής το διάστημα από 6 εως 11 Ιουνίου.
Κλασική συνταγή του λεγόμενου κίτρινου Τύπου από την "σοβαρή" ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.
ΤΟ ΒΗΜΑ: Στα ψιλα κι εδώ της ταυτότητας της ερευνας της "ΚΑΠΑ Research" διαβάζει κανείς ως χρόνο "συλλογής στοιχείων" : 12 και 13 Ιουνίου 2013.
Πότε πρόλαβαν οι λαμπροί επιστήμονες της εταιρείας να σταθμίσουν την αντίδραση του κόσμου, όταν το μεγάλο ξέσπασμα - από το σοκ του λουκέτου της ΕΡΤ- άρχισε μετά τις 13 του μηνός?
Κατά τ' αλλα, προηγείται στη πρόθεση ψήφου η ΝΔ. Κι ο Σαμαράς είναι ο "καταλληλότερος" και ο πιο δημοφιλής πολιτικός...

Σάββατο, Ιουνίου 15, 2013


Ετικέτες: