Διαβάζω από εδώ κι από εκεί ότι η χώρα αυτή είναι τρελή και παλαβή γιατί σέρνεται σε εκλογές λόγω της ΕΡΤ. Μα για την ΕΡΤ; Η απάντηση είναι απλή: όχι για την ΕΡΤ.
Αυτό που προσπαθούν να πετύχουν όσοι
διατυπώνουν αυτό το παραπλανητικό ερώτημα είναι η
πλήρης διαστρέβλωση
της πραγματικότητας.
Οι εκλογές θα γίνουν επειδή η Νέα Δημοκρατία ανέτρεψε την κυβέρνηση με τη μονομερή έκδοση μιας πράξης νομοθετικού περιεχομένου η οποία παραβιάζει με
απόλυτο τρόπο το πνεύμα της σχετικής συνταγματικής διάταξης και φυσικά
παραβιάζει και τη συμφωνία των τριών κυβερνητικών εταίρων.
Είναι πιθανό να πάμε σε εκλογές γιατί ο Αντώνης Σαμαράς ξύπνησε ένα πρωί
κι ένιωσε ότι κυβερνά μόνος του τη χώρα, ξεχνώντας ότι στις εκλογές του
Μαΐου έλαβε 18,85% και στις εκλογές του Ιουνίου 29,66%.
Ο πρωθυπουργός
έλαβε εντολή σχηματισμού κυβέρνησης συνεργασίας και ένα χρόνο μετά την
πέταξε στα σκουπίδια.
Τόσο απλά.
parapolitiki.com
μέσω nonews-news

Δευτέρα, Ιουνίου 17, 2013
(cropped).jpg)
Ετικέτες: