Δευτέρα, Ιουνίου 17, 2013

Ανασχηματισμό, new deal και σεβασμό θα ζητήσουν οι εταίροι από τον Σαμαρά . Την επαναλειτουργία της ΕΡΤ επιβάλλει το Συμβούλιο της Επικρατείας (τελευταία ενημέρωση 21:50)




21:50 Το ΣτΕ του γυρίζει την αποφαση πίσω!..
Ανοιγει η ΕΡΤ , οπως ήταν πριν το λουκετο...
Σύμφωνα με την αποφαση του ΣτΕ η ΕΡΤ ξανανοιγει ετσι ακριβως οπως ήταν και λειτουργούυσε πριν από τη Πράξη Νομοθετικου Περιεχομένου.
 
Και θα λειτουργει ετσι μέχρι να γίνει ο νεός ενιαίος φορέας .
 
Μια απόφαση που μάλλον βοηθάει στον "εντιμο συμβιβασμό" των τριών...



Να ανοίξει αμέσως η ΕΡΤ μέχρι να δημιουργηθεί ο νέος φορέας της κρατικής τηλεόρασης αποφάσισε το Συμβούλιο της Επικρατείας. 
Το ΣτΕ με προσωρινή διαταγή διατάσσει την αναστολή εκτέλεσης της κοινής υπουργικής απόφασης για την ΕΡΤ ως προς το σκέλος της διακοπής μετάδοσης εκπομπών και της αναστολής λειτουργίας των συχνοντήτων της κρατικής τηλεόρασης.
Οι Σύμβουλοι της Επκρατείας εξέδωσαν την προσωρινή διαταγή για την κοινή υπουργική απόφαση υπέρ των εργαζομένων που προσέφυγαν σε αυτό, απικαλούμενοι το άρθρο 15 του 
Συντάγματος που υποχρεώνει το κράτος να ρυθμίζει την απρόσκοπτη λειτουργία και της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης και τον χάρτη θεμελιωδών Δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ενωσης.
Παράλληλα στην απόφαση υποστηρίζεται ότι δεν μπορούν να καταγγελθούν συμβάσεις εργαζομένων και να αποζημιωθούν πριν εκδοθεί η απόφαση για την αίτηση αναστολής τον Σεπτέμβριο.


Πηγή:  iefimerida.gr 
---------------------------------------

21:41 Τι πρότεινε ο Σαμαράς στη σύσκεψη των 

τριών - Τα 9 σημεία της εισήγησης


Πρόταση για να αποφύγει η χώρα τις εκλογές έκανε ο Αντώνης Σαμαράς στη σύσκεψη των τριών πολιτικών αρχηγών και κατέθεσε την πρότασή του σε εννέα σημεία για την ΕΡΤ, τον ανασχηματισμό και τη νέα προγραμματική συμφωνία.
Ο κ. Σαμαράς πρότεινε:

  • Διοικούσα επιτροπή για το νέο κρατικό κανάλι η οποία θα είναι υπεύθυνη και για τις προσλήψεις προσωπικού

  • Εναρξη προσωρινού προγράμματος στο κανάλι το συντομότερο δυνατό

  • Οσοι εργαζόμενοι της ΕΡΤ απολυθούν θα μπορούν να απορροφηθούν στο Δημόσιο μέσω ΑΣΕΠ με μόρια

  • Σύμβουλος από το BBC θα αναλάβει το νέο κανάλι

  • Θα οριστεί αρμόδιος υφυπουργός για τη δημόσια ραδιοτηλεόραση και ο Σίμος Κεδίκογλου υπεύθυνος για αυτόν τον τομέα

  • Θα γίνει επικαιροποίηση της προγραμματικής συμφωνίας της τρικομματικής κυβέρνησης

  • Θα δημιουργηθεί συντονιστικό για την καλύτερη λειτουργία, συνεννόηση μεταξύ των τριών

  • Θα αναβαπτιστούν οι σχέσεις των τριών εταίρων «ώστε η χώρα να μην παραδοθεί στο λαϊκισμό, να μην πληγεί ο τουρισμός και να μην παραγραφούν τα αδικήματα της λίστας Λαγκάρντ» είπε ο Αντώνης Σαμαράς

  • Ανασχηματισμός μετά το συνέδριο της ΝΔ που ξεκινά στις 28 Ιουνίου

Πηγή:iefimerida.gr

21:05 Ανασχηματισμός τον Ιούλιο...



Πρόταση 9 σημείων για την ΕΡΤ...
MEGA και ΑΝΤ-1 μετέδωσαν τις πληροφορίες, που δίνουν στους ρεπορτερ, οι άνθρωποι του Μαξίμου.
 
Σύμφωνα μ' αυτές, ο Σαμαράς προανήγγειλε ανασχηματισμό για τον Ιούλιο και κατέθεσε μια πρόταση 9 σημείων για την ΕΡΤ , ζητώντας από Βενιζέλο και Κουβέλη - νεος ελιγμός- να τα βρουν για να μην πληγεί το πρόγραμμα - πιο πρόγραμμα! - των επενδύσεων, να μην πάθει μέσα στο καλοκαίρι ζημιά η χώρα στο τουρισμό της και να προχωρήσουν οι μεταρρυθμίσεις .
 
Πρόταση προβλέψιμη, πάνω κάτω. Να δουμε τι θα πούνε οι άλλοι...
 Ανασχηματισμό, new deal και σεβασμό θα ζητήσουν οι εταίροι από τον Σαμαρά
17:00μμ - iefimerida.gr
Μεγάλη ανυπομονησία και αγωνία επικρατεί σε στελέχη του ΠΑΣΟΚ για το κατά πόσο ο κ. Ευάγγελος Βενιζέλος μπαίνοντας στη πιο κρίσιμη σύσκεψη από όσες έχουν γίνει έως τώρα των τριών πολιτικών αρχηγών που στηρίζουν την κυβέρνηση θα αντέξει στις πιέσεις που θα ασκηθούν από τον  Αντώνη Σαμαρά για το θέμα της ΕΡΤ.

Καλά πληροφορημένες πηγές του iefimerida.gr αναφέρουν ότι ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ θα πάει στη σύσκεψη με συγκεκριμένο πακέτο προτάσεων που θα περιλαμβάνει ως minimum τον ανασχηματισμό και τη σωστή λειτουργία της κυβέρνησης παράλληλα με την άμεση λειτουργία της δημόσιας τηλεόρασης χωρίς παρενθέσεις και αστερίσκους.

Θα καταστήσει δε σαφές στον πρωθυπουργό ότι η χώρα δεν χρειάζεται εκλογές και όποιος τις προκαλέσει θα αναλάβει και το ανάλογο κόστος αλλά και την ευθύνη.

Αντίστοιχη θα είναι και η θέση του προέδρου της ΔΗΜΑΡ Φώτη Κουβέλη, όπως τόνισε νωρίτερα σήμερα ο εκπρόσωπος Τύπου Ανδρέας Παπαδόπουλος που επέρριψε την ευθύνη για το ενδεχόμενο πρόωρων εκλογών αποκλειστικά στη Νέα Δημοκρατία.

Συνομιλητές του κ. Βενιζέλου, έλεγαν πως αν ο κ. Σαμαράς ήθελε τις μεταρρυθμίσεις, θα τις είχε ξεκινήσει εδώ και πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα, αλλά ο ίδιος δεν μπόρεσε να κάνει τίποτε από όλα όσα έλεγε. Επομένως, υποστηρίζουν στο ΠΑΣΟΚ ορισμένα στελέχη, καλό είναι να μην κουνά το δάκτυλο του ο κ. Σαμαράς αλλά να δει πως αμαύρωσε την εικόνα της χώρας στο εξωτερικό.

Επίσης, καταλαβαίνουν όπως λένε ότι το σύστημα της κυβέρνησης βρίσκεται σε αδιέξοδο, με συνεχείς διαρροές οι οποίες καταργούν η μία την άλλη, αλλά και με υποθέσεις ή φήμες που στόχο έχουν την πόλωση.
Για το ΠΑΣΟΚ τρία είναι τα ζητούμενα:
  • η λειτουργία της κυβέρνησης,
  • το θέμα της δημοκρατίας,
  • οι μεταρρυθμίσεις και το όψιμο ενδιαφέρον όπως λένε του κ. Σαμαρά για τη ΕΡΤ που με βάση όσα έχει προτείνει, νομικά είναι διάτρητο.
Αν ο κ. Σαμαράς άκουγε τον κ. Βενιζέλο δεν θα φτάναμε εδώ γιατί πάντα το ΠΑΣΟΚ κατέθετε προτάσεις σε κάθε συνάντηση με τον πρωθυπουργό και τον κ. Κουβέλη, έλεγαν στελέχη της Ιπποκράτους. Και για δίκαιες απολύσεις έχει μιλήσει ο κ. Βενιζέλος και για την κινητικότητα έχει καταθέσει προτάσεις. «Ολα πέρασαν από τα χέρια του», λένε με έμφαση στο ΠΑΣΟΚ για να δείξουν την αδιαλλαξία του κ. Σαμαρά.

Καρύδης: Ο Σαμαράς δεν σέβεται τους εταίρους του

Ενδεικτικές, του κλίματος που επικρατεί στο πολιτικό σκηνικό είναι οι δηλώσεις του γραμματέα Επικοινωνίας του ΠΑΣΟΚ Δημήτρη Καρύδη ο οποίος, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ σημειώνει ότι «το ΠΑΣΟΚ θεωρεί πως το μεγαλύτερο πρόβλημα αφορά τη λειτουργία της κυβέρνησης, την ασέβεια και τη μείωση των εταίρων της τρικομματικής από τον κ. Σαμαρά», κάνοντας μάλιστα λόγο «για κλιμάκωση της αλαζονείας του κ. Σαμαρά από τον Ιούλιο του 2012 μέχρι σήμερα».

Σχολιάζοντας το κλείσιμο της ΕΡΤ ο κ. Καρύδης τονίζει «ότι υπάρχει μια παραβίαση του θεσμού της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης που πλήττει ευθέως τη Δημοκρατία στη χώρα μας με πολύ μεγάλες επιπτώσεις για την εικόνα της χώρας μας στο εξωτερικό».

«Εμείς αυτό που επιθυμούμε -προσθέτει- είναι η ριζική αναδιάρθρωση της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης μέσα από διάλογο στη Βουλή. Η δημόσια ραδιοτηλεόραση πρέπει να είναι υψηλού επιπέδου, να είναι σύγχρονη, υψηλών προδιαγραφών και σε καμία περίπτωση δεν συναινούμε και δεν πρόκειται να συναινέσουμε σε μια δημοκρατική εκτροπή».

«Πιστεύουμε ότι ο κ. Σαμαράς θα αναλάβει αυτή την τεράστια ευθύνη για αυτή την περιπέτεια που πάει να βάλει τη χώρα και μέχρι τις επτάμιση το βράδυ να έχει μεταβάλει τις απόψεις του» σημειώνει ο γραμματέας Επικοινωνίας του ΠΑΣΟΚ.

Η συγκέντρωση του Τσίπρα στο Σύνταγμα

Στον ΣΥΡΙΖΑ παρακολουθούν με μεγάλη προσοχή τις εξελίξεις στην κυβέρνηση και παράλληλα δίνουν μεγάλη έμφαση στη σημερινή συγκέντρωση με ομιλητή τον Αλέξη Τσίπρα στην πλατεία Συντάγματος.

Μάλιστα έμπειρο στέλεχος του ΠΑΣΟΚ, έλεγε το εξής: «Ο Τσίπρας κάνει ότι έκανε ο Ανδρέας. Κάθε φορά που υπήρχε κυβερνητική κρίση, υπαρκτή ή όχι προσέφευγε στο λαό και διοργάνωνε συγκέντρωση και είναι πολύ έξυπνο από την πλευρά του.»

Ομως, στον ΣΥΡΙΖΑ δεν βλέπουν εκλογές, αντιθέτως βλέπουν -όπως λένε- μικρή ανάσα του ΠΑΣΟΚ που κράτησε αυτή τη στάση απέναντι στην ΕΡΤ και γενικότερα, έστω και αν η στάση είναι αποτέλεσμα και εσωκομματικών πιέσεων που ασκούνται στον κ. Βενιζέλο από ορισμένα στελέχη με προφανή στόχο: να μην κάνει πίσω σε όποιες πιέσεις και αν δεχτεί.

Πηγή:  www.iefimerida.gr
---------------------------------


18:20 -ΕΚΤΑΚΤΟ: Πάνε απλά για... ανασχηματισμό;...

Φήμες για ένα βήμα πίσω από τους δύο εταίρους...
Έντονα κυκλοφορεί την τελευταία ώρα πως εν όψει της συνάντησης των τριών πολιτικών αρχζηγών, υπάρχει τάση για εκτόνωση της έντασης, αφού κανείς δεν θέλει τις εκλογές και...
όλοι προσπαθούν να ρίξουν το μπαλάκι στον άλλο.

Στο στρατόπεδο του ΠΑΣΟΚ, πυρετώδεις είναι οι συνεδριάσεις του Ευάγγελου Βενιζέλου με τους επιτελείς της Ιπποκράτους λίγες ώρες πρίν την σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών όπου εξετάζονται όλα τα πιθανά σενάρια.

Σύμφωνα με πληροφορίες εαν ξεπεραστεί ο σκόπελος της επαναλειτουργίας της ΕΡΤ τότε το κυρίως μενού θα είναι η αποκατάσταση της λειτουργίας της κυβέρνησης που περιλαμβάνει και κυβερνητικό ανασχηματισμό.
Στο ίδιο μήκος κύματος φέρεται να είναι και ο Φώτης Κουβέλης, που δεν θέλει με τίποτα εκλογές...

parapolitika.gr
-----------------------------------------

Επτά σενάρια κι ένα αδιέξοδο (από koutipandoras.gr)


Λίγες ώρες πριν από τη συνάντηση των τριών διάφορα σενάρια, διαρρέονται από τα τρία κόμματα προκειμένου να διαμορφώσουν κυρίως το κλίμα της συνάντησης για να δημιουργήσουν τους κατάλληλους συσχετισμούς για τους χειρισμούς τους.

Τα πιθανά σενάρια είναι:

1) Ο Σαμαράς δηλώνει ότι κάνει πίσω στο θέμα της λειτουργίας της ΕΡΤ.
Το σενάριο αυτό είναι το πλέον απίθανο αφού έχει αφήσει να εννοηθεί ότι οποιαδήποτε υποχώρηση από τις αποφάσεις του για την ΕΡΤ θα τον εμφανίσουν ως αναξιόπιστο και υποχωρητικό.

2) Κουβέλης-Βενιζέλος ή και οι δύο μαζί υποχωρούν από τη θέση τους δίνοντας πίστωση χρόνου για τη λειτoυργία της ΕΡΤ.
Σε μια τέετοια περίπτωση οι δυο τους εμφανίζουν για μια ακόμη φορά μια τακτική τούμπας και εισπράττουν όπως φαίνεται ήδη από τις δημοσκοπήσεις το αποτέλεσμα της πολιτικής που τους παρουσιάζει ως συνιστώσα της ΝΔ.

3) Σενάρια εκλογών.
Οι τρεις συμφωνούν πως πρέπει το θέμα να λυθεί με εκλογές. Είναι ένα σενάριο που ελάχιστα θα ήθελαν Βενιζέλςο και Κουβέλης, αφού στη χρονική αυτή στιγμή φαίνεται να έχουν συρρικνωθεί τα ποσοστά τους με κίνδυνο μάλιστα να μην περάσουν το κατώφλι της Βουλής.

4) Άλλος πρωθυπουργός.
Αυτό το σενάριο διέρρεε η ΔΗΜΑΡ για να πιέσει το Σαμαρά. Προβλέπεται να αφήσουν το Σαμαρά να προχωρήσει στην κατάθεση της εντολής στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και στη συνέχεια αφού αυτή ανατεθεί στον Τσίπρα και επιστρέψει χωρίς αποτέλεσμα ο Βενιζέλος να πάρει την εντολή και να προτείνει κυβέρνηση με προσωπικότητα της ΝΔ ή κοινής αποδοχής. Ως τέτοιο πρόσωπο είχε εμφανιστεί αυτό του Δημήτρη Αβραμόπουλου ο οποίος τοποθετήθηκε ήδη πως δεν θέλει να αναλάβει ένα τέτοιο ρόλο. Ωστόσο, Κουβέλης και Βενιζέλος θεωρούν πως μια αποστασία τύπου Μητσοτάκη μπορεί να πετύχει ο «καλός Μητσοτάκης» της εποχής.

5) Κωλοτούμπα της νομιμοφροσύνης.
Οι τρεις θα εκδηλώσουν την έντονη διαφωνία τους και για να ξεφύγουν από το αδιέξοδο θα προφασιστούν ότι θα σεβαστούν την απόφαση της Δικαιοσύνης. Έτσι θα δώσουν τη δυνατότητα στο Σαμαρά να εμφανιστεί ότι υποχωρεί επειδή αποφάσισε το ΣτΕ και θέλει να είναι νόμιμος. Ένα τέτοιο σενάριο θα αποτελεί και πάλι ήττα του Σαμαρά και δήλωση ομηρίας στους δύο εταίρους.

6) Κυβέρνηση μειοψηφίας μέσω διευκολύνσεων στο Σαμαρά.
Κουβέλης και Βενιζέλος αφήνουν τον Σαμαρά να ζητήσει ψήφο εμπιστοσύνης από τη Βουλή. Αν είναι παρόντες στην ψηφοφορία τότε πρέπει να συγκεντρωθούν 151 ψήφοι. Προκειμένου να διευκολύνουν το Σαμαρά αποχωρούν από την ψηφοφορία οπότε η κυβέρνηση παίρνει ψήφο εμπιστοσύνης με 120 ψήφους. Σε αυτό το σενάριο θα εμφανιστούν ότι το κάνουν για να μην οδηγηθεί η χώρα σε εκλογές δηλώνοντας πλέον ότι για ότι συμβεί την ευθύνη έχει αποκλειστικά ο Σαμαράς. Η υλοποίηση αυτού του σεναρίου θα δημιουργήσει μια ασταθή κυβέρνηση μειοψηφίας ευάλωτη στα χτυπήματα των πρώην εταίρων οι οποίοι θα προσπαθήσουν να αποστασιοποιηθούν από το κοινό παρελθόν με το Σαμαρά.

7) Ο Σαμαράς κάνει διάγγελμα πριν τη συνάντηση με τους τρεις δείχνοντας ανυποχώρητος και προσπαθώντας να παίξει το ρόλο ισχυρού και αποφασιστικού πρωθυπουργού.
Σε αυτό θα πει τι σκοπεύει να κάνει. Με τον τρόπο αυτό ωθεί τα πράγματα σε εκλογές και ξεκινά προεκλογική περίοδο πόλωσης.
Όποιο από τα σενάρια και αν ισχύσει δύο είναι τα δεδομένα. Πρώτον, δεν επιλύει αλλά βαθαίνει την πολιτική κρίση και δεύτερον βάζει ταφόπλακα εκ των πραγμάτων στην τρικομματική κυβέρνηση. Είναι χαρακτηριστικό ότι τόσο στελέχη της ΔΗΜΑΡ όσο και του ΠΑΣΟΚ δηλώνουν πως πλέον «έχει σπάσει το γυαλί».

koutipandoras.gr
------------------------------------

19:48 - Από στιγμή σε στιγμή η απόφαση για το λουκέτο...

Μέσα στην  επόμενη ώρα αναμένεται η απόφαση του ΣΤΕ για την ΕΡΤ....
Οι δικηγόροι του Δημοσίου όχι μόνο ζήτησαν προθεσμία -που δεν τους την έδωσε ο πρόεδρος-αλλά του είπαν με θρασύτητα πως δεν έχει την δυνατότητα να εκδώσει απόφαση, διότι αυτό είναι αρμοδιότητα της επιτροπής Αναστολών.
 
Κι όχι μόνο. Ανέπτυξαν και ένα νομικό σκεπτικό-τερατούργημα, σύμφωνα με το οποίο όποια και να είναι οι απόφαση του προέδρου του ΣΤΕ δεν μπορεί να ξανανοίξει την ΕΡΤ, κατά τα κορυφαία νομικά μυαλά τους , η διάλυσή της έχει ήδη συντελεστεί, με την πράξη νομοθετικού περιεχομένου


20:54 Αλέξης Τσίπρας: Ο βίος της κυβέρνησης τελείωσε

arxizei-h-omilia-toy-aleksh-tsipra-sto-syntagma
Σε εξέλιξη είναι η ομιλία του Αλέξη Τσίπρα στην ανοιχτή συγκέντρωση στο Σύνταγμα.

«Απόψε τελειώνουμε με την κυβέρνηση της καταστροφής. Ένας χρόνος ψέματα, εκβιασμοί και βαρβαρότητα. Φτάνει πια! Ο λαός μίλησε. Η πλατεία Συντάγματος στέλνει μήνυμα ανατροπής. Ως εδώ η καταστροφή! Ως εδώ η συρρίκνωση της δημοκρατίας» ανέφερε.

21:16  Τα ιδιωτικά κανάλια "πνίξαν" την ομιλία του Τσίπρα...




Σύμφωνα με το left.gr:
Σταμάτησε η μετάδοση της ομιλίας του Αλέξη Τσίπρα από όλα τα ιδιωτικά τηλεοπτικά κανάλια. Δεν...
αντέχουν! Κανένα ιδιωτικό κανάλι δεν  αντέχει να δείξει αυτή τη μεγαλειώδη συγκέντρωση του ΣΥΡΙΖΑ/ΕΚΜ για τη δημοκρατία!

Από  nonews-news

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More