Μνήμες 2011 αρχίζουν να ξυπνούν λίγες μέρες πριν τις βουλευτικές εκλογές στις 21 Μαΐου, ο κλάδος των ταξί βρίσκεται απέναντι με μια σειρά προκλήσεων. Με το ξεκίνημα της νέας τουριστικής περιόδου ο κλάδος των ταξί προσπαθεί να ανακτήσει δυνάμεις από τα αποκαΐδια που άφησε η οικονομική κρίση και η πανδημία. Προσπαθούμε τίμια και με σοβαρότητα να παρέχουμε τις καλύτερες υπηρεσίες στον ελληνικό τουρισμό. Επενδύουμε σε αυτόν γιατί ζούμε και στηρίζουμε την ελληνική οικονομία όπως όλη η κοινωνία. Δεν λογίζεται όμως τα goldenboys που κάποιοι υποστηρίζουν να δρουν ανενόχλητα εις βάρος όλων εμάς. Καταδικάσαμε από την πρώτη στιγμή τις ακρότητες που έλαβαν χώρα στο νησί της Ρόδου. Δεν είναι αυτό το επίπεδο που αρμόζει στους συναδέλφους που εργάζονται στα ταξί.
Ίσως η πολιτεία αν ψάξει θα βρει ποιοι είναι αυτοί που παρέσυραν τον κλάδο σε τέτοιου είδους πρακτικές. Μήπως κάποιοι εξωτερικοί παράγοντες επιδιώκουν τον εξευτελισμό του κλάδου και να παρουσιαστούν ως οι σωτήρες των μεταφορών; Μήπως κάποιοι που δραστηριοποιούνται στην πειρατεία των μεταφορών, βολεύονται; Μήπως θέλουν να παρουσιάσουν την εικόνα των ταξί διαφορετική ώστε να πετύχουν τον σκοπό τους την στιγμή που αυτοί δεν μπορούν να παρέχουν την ασφάλεια και τις υπηρεσίες που παρέχουμε προσλαμβάνοντας οδηγούς οι οποίοι δεν πληρούν τις προϋποθέσεις που θέτει ο νόμος;
Ζητάμε άμεσα από την ηγεσία του Υπουργού Μεταφορών την αναστολή λειτουργίας όλων αυτών των εταιρειών που υποτίθεται κόπτονται για τον ελληνικό τουρισμό αλλά στην πραγματικότητα κόπτονται για ιδίον όφελος δημιουργώντας τεράστια ζημιά εις βάρος του ελληνικού τουρισμού, της ελληνικής οικονομίας και όλων εμάς. Ζητάμε επίσης την επαναφορά της 3ωρης μίσθωσης ΕΙΧ με οδηγό και ελάχιστο τίμημα στα 82 ευρώ για όλη την επικράτεια καθώς και την καλή λειτουργία της πλατφόρμας του Υπουργείου Μεταφορών για την ανάρτηση των συμβάσεων αυτών των οχημάτων σε συνάρτηση με τον αυστηρό έλεγχο των αρμόδιων οργάνων ελέγχου (Ελληνική Αστυνομία και ΣΔΟΕ) θα φέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα για την σωστή λειτουργία όλων αυτών που ασχολούνται με τις μεταφορές. Δυστυχώς, τέτοιου είδους φαινόμενα δεν απαντώνται μόνο στον κλάδο των ταξί, αλλά και σε άλλους ευρύτερους όπως είναι αυτοί της εστίασης και της φιλοξενίας προσώπων μέσω ανάλογων διαδικτυακών πλατφορμών που είναι γνώστες σε όλους.
Ελπίζουμε να δοθεί λύση τώρα που είμαστε στην αρχή της τουριστικής περιόδου. Ζητάμε δέσμευση από τα πολιτικά κόμματα όχι με λόγια πλέον αλλά με προσθήκη των παραπάνω στις προγραμματικές τους δηλώσεις. Έχει στερέψει η ανοχή μας σε νομοθετήματα τα οποία έχουν σκόπιμα ασάφειες . Έχει στερέψει η ανοχή μας στην αδυναμία ελέγχου από τους κρατικούς μηχανισμούς για υποκλοπή μεταφορικού έργου. Η παράνομη λειτουργία της uber στην Ρόδο με ιδιόκτητα Ε.Ι.Χ. είναι απλά το κερασάκι στη τούρτα. Σε κάθε περίπτωση η Πανελλήνια ομοσπονδία θα προβεί σε οποιαδήποτε νόμιμη ενέργεια προκειμένου να προστατέψει το δημόσιο χαρακτήρα των υπηρεσιών ταξί και τα δικαιώματα των αυτοκινητιστών και οδηγών ταξί. Είμαστε όλοι μαζί σε όποιες ενέργειες-κινητοποιήσεις αποφασιστούν τοπικά από τα σωματεία για την προστασία του κλάδου πανελλαδικά από τα ΄΄αρπακτικά ΄΄ . Ξεκινάμε έναν αγώνα που δεν ξέρουμε που θα οδηγήσει.
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΑΜΕΙΒΟΜΕΝΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΤΑΞΙ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΙΩΝ ΝΗΣΟΥ ΡΟΔΟΥ
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΧΡΗΣΗΣ ΡΟΔΟΥ «ΚΟΛΟΣΣΟΣ»
ΠΑΝΔΩΔΕΚΑΝΗΣΙΑΚΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΡΟΔΟΥ
ΕΝΩΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ ΡΟΔΟΥ
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΙΧ ΡΟΔΟΥ ΜΕ ΟΔΗΓΟ «ΔΩΡΙΕΥΣ»