Εκρηκτική αύξηση της ζήτησης για ταξίδια στην Ελλάδα που συνδυάζουν
διακοπές και πολιτισμό καταγράφει φέτος ο κορυφαίος τουρ οπερέϊτορ του
είδους στη Γερμανία (Studiosus). Οι τρεις βασικοί του προορισμοί.
Ότι οι τάσεις αλλάζουν με
ταχύτατους ρυθμούς στην παγκόσμια ταξιδιωτική αγορά, ιδιαίτερα στις
μέρες μας, το αποτυπώνουν συχνά πυκνά τα στοιχεία ερευνών που βλέπουν το
φως της δημοσιότητας.
Σε μια εποχή που οι άνθρωποι έχουν ταξιδέψει ξανά και ξανά και ο λεγόμενος μαζικός τουρισμός μεταλλάσσεται για να συναντήσει τις αυξημένες και πιο σύνθετες προτιμήσεις του νεανικού κοινού που καταφθάνει με ορμή, ο πολιτιστικός τουρισμός εμφανίζεται να βρίσκει το ιδανικό έδαφος για να γιγαντωθεί.
Η περίπτωση του γερμανικού τουρ οπερέϊτορ Studiosus ο οποίος εξειδικεύεται στα ταξίδια που συνδυάζουν διακοπές με τη μελέτη σε θέματα πολιτισμού, είναι ενδεικτική για τα οφέλη που θα μπορούσε να αποσπάσει η Ελλάδα αν κατάφερνε να συνδέσει αποτελεσματικά τις παραλίες και τα τοπία που προσφέρει στους επισκέπτες με τους πολιτιστικούς της θησαυρούς.
Ο Studiosus θεωρείται, ήδη, ηγέτης της γερμανικής αγοράς στο συγκεκριμένο είδος διακοπών. Φέτος, ιδιαίτερα, είδε τα έσοδά του να εκτοξεύονται κι ένας από τους λόγους ήταν η εκρηκτική ζήτηση για την Ελλάδα.
Από τους τρεις βασικούς προορισμούς του Studiosus (Ιταλία, Γαλλία, Ελλάδα) η χώρα μας ήταν εκείνη που κατέγραψε τη μεγαλύτερη αύξηση και θέτει, ήδη, υποψηφιότητα να εξελιχθεί στον υπ’ αριθμός δύο προορισμό του στην Ευρώπη μετά την Ιταλία.
Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε ο ιδιοκτήτης του Studiosus, Peter-Mario Kubsch, η ζήτηση για την Ελλάδα κατέγραψε άνοδο 43% ξεπερνώντας τους 3.000 επισκέπτες.
Η Ελλάδα «απειλεί», ήδη, τη Γαλλία (δεύτερος σημαντικότερος προορισμός του ταξιδιωτικού γραφείου) την οποία προτίμησαν σχεδόν 4.000 ταξιδιώτες (αύξηση 18%). Κορυφαίος προορισμός του Studiosus παρέμεινε φέτος η Ιταλία προσελκύοντας περίπου 14.000 επισκέπτες με άνοδο που ξεπέρασε το 4%.
Αν οι αριθμοί φαντάζουν «μικροί» σε εκείνους στην Ελλάδα που έχουν εθιστεί επί χρόνια να μετρούν τις επιδόσεις του ελληνικού τουρισμού σε «κεφάλια», αρκεί να αναφέρουμε πως το μέσο έσοδο του Studiosus από κάθε πελάτη του φέτος ήταν 2.679 ευρώ. Για λόγους σύγκρισης ας σημειώσουμε πως το μέσο έσοδο της Ελλάδας από τους επισκέπτες που ήρθαν φέτος στη χώρα μας ήταν 534,8 ευρώ στο διάστημα Ιανουαρίου-Ιουλίου και 597,5 ευρώ τον Ιούλιο…
Όσο για το αν μπορεί να είναι επικερδής δραστηριότητα η ενασχόληση με τον πολιτιστικό τουρισμό, τα μεγέθη του Studiosus τα λένε όλα. Ο γερμανικός τουριστικός οργανισμός εκτιμά πως θα ολοκληρώσει τη φετινή χρονιά με νέο ρεκόρ εσόδων τα οποία αναμένεται να φθάσουν τα 281,3 εκατ. ευρώ (+2,1%). Έσοδα τα οποία προήλθαν από 105.000 πελάτες (+1,6%).
Παναγιώτης Δ. Υφαντής
ifandis@euro2day.gr
Πηγή: euro2day.gr - Oct 05, 2018
Σε μια εποχή που οι άνθρωποι έχουν ταξιδέψει ξανά και ξανά και ο λεγόμενος μαζικός τουρισμός μεταλλάσσεται για να συναντήσει τις αυξημένες και πιο σύνθετες προτιμήσεις του νεανικού κοινού που καταφθάνει με ορμή, ο πολιτιστικός τουρισμός εμφανίζεται να βρίσκει το ιδανικό έδαφος για να γιγαντωθεί.
Η περίπτωση του γερμανικού τουρ οπερέϊτορ Studiosus ο οποίος εξειδικεύεται στα ταξίδια που συνδυάζουν διακοπές με τη μελέτη σε θέματα πολιτισμού, είναι ενδεικτική για τα οφέλη που θα μπορούσε να αποσπάσει η Ελλάδα αν κατάφερνε να συνδέσει αποτελεσματικά τις παραλίες και τα τοπία που προσφέρει στους επισκέπτες με τους πολιτιστικούς της θησαυρούς.
Ο Studiosus θεωρείται, ήδη, ηγέτης της γερμανικής αγοράς στο συγκεκριμένο είδος διακοπών. Φέτος, ιδιαίτερα, είδε τα έσοδά του να εκτοξεύονται κι ένας από τους λόγους ήταν η εκρηκτική ζήτηση για την Ελλάδα.
Από τους τρεις βασικούς προορισμούς του Studiosus (Ιταλία, Γαλλία, Ελλάδα) η χώρα μας ήταν εκείνη που κατέγραψε τη μεγαλύτερη αύξηση και θέτει, ήδη, υποψηφιότητα να εξελιχθεί στον υπ’ αριθμός δύο προορισμό του στην Ευρώπη μετά την Ιταλία.
Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε ο ιδιοκτήτης του Studiosus, Peter-Mario Kubsch, η ζήτηση για την Ελλάδα κατέγραψε άνοδο 43% ξεπερνώντας τους 3.000 επισκέπτες.
Η Ελλάδα «απειλεί», ήδη, τη Γαλλία (δεύτερος σημαντικότερος προορισμός του ταξιδιωτικού γραφείου) την οποία προτίμησαν σχεδόν 4.000 ταξιδιώτες (αύξηση 18%). Κορυφαίος προορισμός του Studiosus παρέμεινε φέτος η Ιταλία προσελκύοντας περίπου 14.000 επισκέπτες με άνοδο που ξεπέρασε το 4%.
Αν οι αριθμοί φαντάζουν «μικροί» σε εκείνους στην Ελλάδα που έχουν εθιστεί επί χρόνια να μετρούν τις επιδόσεις του ελληνικού τουρισμού σε «κεφάλια», αρκεί να αναφέρουμε πως το μέσο έσοδο του Studiosus από κάθε πελάτη του φέτος ήταν 2.679 ευρώ. Για λόγους σύγκρισης ας σημειώσουμε πως το μέσο έσοδο της Ελλάδας από τους επισκέπτες που ήρθαν φέτος στη χώρα μας ήταν 534,8 ευρώ στο διάστημα Ιανουαρίου-Ιουλίου και 597,5 ευρώ τον Ιούλιο…
Όσο για το αν μπορεί να είναι επικερδής δραστηριότητα η ενασχόληση με τον πολιτιστικό τουρισμό, τα μεγέθη του Studiosus τα λένε όλα. Ο γερμανικός τουριστικός οργανισμός εκτιμά πως θα ολοκληρώσει τη φετινή χρονιά με νέο ρεκόρ εσόδων τα οποία αναμένεται να φθάσουν τα 281,3 εκατ. ευρώ (+2,1%). Έσοδα τα οποία προήλθαν από 105.000 πελάτες (+1,6%).
Παναγιώτης Δ. Υφαντής
ifandis@euro2day.gr
Πηγή: euro2day.gr - Oct 05, 2018