Την ώρα που στην Ελλάδα αλυσίδες καταστημάτων προσπαθούν να φέρουν δειλά-δειλά το αμερικανικό καταναλωτικό «έθιμο» της λεγόμενης «Μαύρης Παρασκευής», στη Βρετανία λιγοστεύουν οι καταναλωτές που τρέχουν στα καταστήματα τη συγκεκριμένη μέρα.
Σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε το Bloomberg, δύο χρόνια αφότου οι Βρετανοί καταναλωτές άρχισαν να δίνουν κυριολεκτικά μάχες στα καταστήματα για τις προσφορές της Black Friday, τώρα «γυρίζουν την πλάτη» στην αμερικανική αυτή παράδοση.
Μεγάλες αλυσίδες λιανικών πωλήσεων όπως οι Asda και Next Plc αποφεύγουν τελείως τη συγκεκριμένη εκδήλωση, ενώ άλλες, όπως η Argos, αποφάσισαν να αυξήσουν τις ημέρες των προσφορών, καθώς οι Βρετανοί βαρέθηκαν να περιμένουν στις ουρές για εκπτώσεις σε μια ημέρα που κανονικά θα βρίσκονταν στις εργασίες τους.
Οι απώλειες των φυσικών καταστημάτων, όμως, αποτελούν κέρδος για τις online λιανικές πωλήσεις, με τις δαπάνες στο διαδίκτυο να αναμένεται ότι θα αυξηθούν κατά 16% στις 1,27 δισ. στερλίνες στις 25 Νοεμβρίου, σύμφωνα με τις προβλέψεις της IMRG.
euro2day - Nov 24, 2016