Τρίτη, Ιουνίου 14, 2016

Μητέρα Μαυρίκου: Το παιδί μου το φάγανε - Video - ΕΛ.ΑΣ: Ο Μαυρίκος δεν θα έπρεπε να οδηγεί

«Θέλω να μάθω τι εγκληματίες ήταν αυτοί που του τα κάνανε αυτά» -

Για φάρμακα που έδιναν εν αγνοία στον Παναγιώτη Μαυρίκο και του έπεφτε η πίεση έκανε λόγο η μητέρα του δημοσιογράφου, μιλώντας στον Alpha, δίχως να αποκλείει το ενδεχόμενο δολιοφθοράς στο αυτοκίνητο.

«Μετά τη ΓΑΔΑ ο γιος μου έπαθε σαν νευρικό κλονισμό. Απ’ ότι ρώτησα το γιατρό του, του είχε δώσει ένα αντικαταθλιπτικό. Εγώ πηγαίνοντας πάνω τον βρήκα με 5 πίεση, του διναν πάρα πολύ ισχυρά φάρμακα και δεν άντεξε η καρδιά του. Και όταν του είπα (του γιατρού) “Τα φάρμακα που είδα εγώ και δίνανε στο παιδί μου, που έπεφτε με 4 πίεση, ποιος τα έχει δώσει;” Ο γιατρός του δεν γνώριζε, ενώ ο γιατρός του δεν γνώριζε αυτά τα φάρμακα και ωρύεται», δήλωσε η μητέρα του Παναγιώτη Μαυρίκου.

Η ίδια τόνισε ότι πιστεύει πως ήθελε κάποιος να του κάνει κακό δίνοντάς του «όχι λάθος φάρμακα, αλλά εν αγνοία του φάρμακα. Δεν καταλάβαινε το παιδί μου».

Παράλληλα, δεν αποκλείει το ενδεχόμενο δολιοφθοράς στο αυτοκίνητο. «Κι αυτό μαζί έγινε. Κι αυτό μαζί. Και τα δύο γίνανε, αλλά δεν άντεξε να βγει, γι’ αυτό έπεσε και στη θέση έτσι γιατί όταν του δίνανε αυτά τα φάρμακα τού έπεφτε η πίεση στα 4. Και ρωτάμε: “ποιος γιατρός τα έγραψε;” Και δεν απαντάνε».

«Πιστεύω ότι το αυτοκίνητο αυτό ή με κομπιούτερ ή κάτι στο ραντεβού που πήγε, του κάνανε αυτό που του κάνανε. Δεν ξέρω ποιος το έκανε. Θα βρεθεί. Αυτά θα βρεθούν όλα γι’ αυτό έχει αναλάβει ο κ. Κούγιας», συμπλήρωσε.

Κλείνοντας, τόνισε πως ο γιος της ήταν τίμιος και έκανε αποκαλυπτική δημοσιογραφία. «Το παιδί μου ήταν ένα τιμιότατο παιδί. Αυτή τη στιγμή είναι υποθήκη και το σπίτι μου. Χρωστάει παντού. Ο αδελφός του με ειδικές ανάγκες δεν έχει ούτε φως, ούτε νερό. Το παιδί μου το φάγανε… Ο γιος μου, παλικάρι δημοσιογράφος. Παλικάρι ήτανε και τους τα έβγαζε όλα στη φόρα. Εγώ θέλω να μάθω τι εγκληματίες ήταν αυτοί που του κάνανε αυτά όλα».
*
newsbeast - Jun 14, 2016
_______________

ΕΛ.ΑΣ: Ο Μαυρίκος δεν θα έπρεπε να οδηγεί - «Τον φάγανε» λέει η μητέρα του

 
Σε κακή κατάσταση ήταν η υγεία του Παναγιώτη Μαυρίκου την ημέρα του μοιραίου δυστυχήματος στην Αττική Οδό, με αποτέλεσμα να έχει μειωμένες αντιδράσεις, σύμφωνα με πηγές της ΕΛ.ΑΣ.

«Δεν θα έπρεπε να οδηγεί, όποιος γιατρός να τον εξέταζε θα του έλεγε να μην οδηγήσει» ανέφεραν πηγές της ΕΛ.ΑΣ, ενώ εντός των επόμενων ημερών αναμένονται τα αποτελέσματα των τοξικολογικών εξετάσεων που θα ρίξουν φως στην κατάσταση του Μαυρίκου την ώρα του δυστυχήματος.

Η μητέρα του εκδότη, μιλώντας στον Alpha, κατήγγειλε ότι στον 42χρονο χορηγούσαν φάρμακα εν αγνοία του, ενώ δεν απέκλεισε και το ενδεχόμενο δολιοφθοράς στο αυτοκίνητό του. «Τον φάγανε» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Τόνισε πως κάποιος ήθελε να του κάνει κακό, δίνοντάς του όχι λάθος φάρμακα, αλλά εν αγνοία του φάρμακα. «Δεν καταλάβαινε το παιδί μου» δήλωσε.

Η μητέρα του Παναγιώτη Μαυρίκου πρόσθεσε ότι ο εκδότης βρισκόταν σε κακή οικονομική κατάσταση, έχοντας υποθηκεύσει και το σπίτι της.

Σύμφωνα ωστόσο με εμπειρογνώμονες της οικογένειας που εξέτασαν το όχημα, δεν εντοπίστηκαν ίχνη δολιοφθοράς, και πλέον οι έρευνες στρέφονται στο να σημειώθηκε στο τζιπ κάποιο μηχανολογικό πρόβλημα.


koutipandoras.gr - Jun 14, 2016

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More