Πέμπτη, Ιουνίου 02, 2016

Από την Λάρνακα στα ελληνικά νησιά Ρόδο, Κω, Κρήτη, Σάμο - Πρόθεση της εταιρείας TUS είναι η σύνδεση και με Κάρπαθο

Το κενό που άφησαν οι "Κυπριακές Αερογραμμές" έρχονται να καλύψουν αρκετές νεόκοπες αεροπορικές που πετάνε ή θα πετάξουν από την Κύπρου προς Ελλάδα. Θέμα χρόνου είναι να εισέλθουν και στις εσωτερικές πτήσεις της χώρας.

Αν πάει κάποιος τον χρόνο πίσω κατά μία δεκαετία θα έβλεπε ότι Αθήνα και Λάρνακα ενώνονταν μόνο μέσω των δύο κρατικών αερογραμμών (Ολυμπιακή - Κυπριακές Αερογραμμές) και της Aegean με την τιμή των εισιτηρίων να είναι σχεδόν παρεμφερή. Στην πορεία οι Κυπριακές Αερογραμμές υποχρεώθηκαν να διακόψουν το πτητικό τους έργο ενώ η κρατική Ολυμπιακή πωλήθηκε στον ιδιώτη ανταγωνιστή της, την Aegean.
AdTech Ad

Mπορεί οι επιλογές προς το παρόν να είναι ίδιες στον αριθμό μεταξύ Αθήνας και Λάρνακας, καθώς πετούν ανάμεσα στα αεροδρόμια των δύο πόλεων Aegean, Blue Air και Emirates οι τιμές έχουν πέσει σημαντικά καθώς πέρα από την πτώση στις τιμές των καυσίμων στον ανταγωνισμό έχει μπει και η Ryanair η οποία πραγματοποιεί το δρομολόγιο Ελ. Βενιζέλος - Πάφος.

Αντίστοιχα έχει αυξηθεί κατακόρυφα οι πτήσεις από το αεροδρόμιο Λάρνακας προς ελλαδικούς προορισμούς. Έτσι πέρα από την σταθερή σύνδεση με την Θεσσαλονίκη με τρεις προς το παρόν εταιρείες (Aegean, Blue Air, Elinair) και από Πάφο με την Ryanair, δρομολόγια πραγματοποιεί η τελευταία όλο τον χρόνο από την Πάφο στα Χανιά. Απο εκεί και πέρα εποχικές συνδέσεις υπάρχουν για Ηράκλειο, Μύκονο, Ρόδο, Σαντορίνη, Κέρκυρα, Καβάλα, Άκτιο, Σκιάθο και Ζάκυνθο.

Το τοπίο αναμένεται πολύ σύντομα καθώς θα αρχίσουν να δραστηριοποιούνται στις αερομεταφορές μία σειρά από εταιρείες με έδρα την Κύπρο που θέλουν να καλύψουν το κενό που άφησαν πίσω τους οι Κυπριακές Αερογραμμές. Σχεδόν ταυτόχρονα στην μάχη των αιθέρων μπαίνουν οι Cobalt και Tus Airways.

Tus Airways: Από την Λάρνακα στα ελληνικά νησιά

Με τιμές που  από 59 ευρώ ξεκινάει την σύνδεση της Λάρνακας με Ηράκλειο, Σάμο, Κω και Ρόδο η Tus Airlines τις επόμενες εβδομάδες. Στην πρόθεση της εταιρείας, η οποία πετάει και προς Τελ Αβιβ, είναι η σύνδεση με Κάρπαθο. Προς το παρόν η διοίκηση της Tus δεν έχει ξεκαθαρίσει εάν θα υπάρχει σύνδεση μεταξύ κυπριακού αεροδρομίου με Αθήνα ή Θεσσαλονίκη.

Cobalt: Τρεις καθημερινές πτήσεις για Αθήνα

H πρώτη πραγματοποίησε την παρθενική της - μη εμπορική πτήση - από την Λάρνακα στην Αθήνα την 1η Ιουνίου δύο εβδομάδες μετά από την απόκτηση της σχετικής άδειας. Όπως ανέφερε σε Συνέντευξη Τύπου που πραγματοποίησε στο Ελ. Βενιζέλος ο πρόεδρος της εταιρείας κ. Γρ. Διάκου "η COBALT θα πραγματοποιεί 3 καθημερινές πτήσεις από τη Λάρνακα στην Αθήνα, δημιουργώντας μια γέφυρα που θα ενώνει την Κύπρο με την Ελλάδα σε καθημερινή βάση".

Πτήσεις προς το Ηνωμένο Βασίλειο και άλλους ευρωπαϊκούς προορισμούς θα προστεθούν στο πτητικό πρόγραμμα της COBALT μέχρι το τέλος Ιουνίου, περίοδος κατά την οποία ο στόλος της εταιρείας θα ενισχυθεί με ακόμα τρία αεροσκάφη. Σύμφωνα με τους σχεδιασμούς της, η εταιρεία θα πετάει σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο, Χανιά, Λονδίνο, Μάντσεστερ, Δουβλίνο και Παρίσι, ενώ περισσότεροι προορισμοί θα προστεθούν σύντομα.

Η εταιρεία αυτοχαρακτιρίζεται ως χαμηλού κόστους όμως προς το παρόν δεν υπάρχει η δυνατότητα να επιβεβαιώσουμε τις τιμές που προσφέρει καθώς ελάχιστες ημέρες πριν ξεκινήσει την πτητική λειτουργία της δεν έχει ξεκινήσει η διάθεση εισιτηρίων από την ιστοσελίδα της εταιρείας.

Έρχονται Orion και S7

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του in-cyprus.com στην μάχη αναμένεται να ριχθούν το επόμενο διάστημα δύο ακόμη αεροπορικές εταιρείες. Πρόκειται για την Orior Airways και την S7. Και για τις δύο υπάρχουν ελάχιστα στοιχεία προς το παρόν. Από την πλευρά της εταιρείας έχει ανεπίσημα επιβεβαιώσει ότι ανάμεσα στις πρώτες πτήσεις θα είναι προς Αθήνα, Λονδίνο και Μέση Ανατολή. Πιο θολό είναι το τοπίο σε ότι αφορά την S7 η οποία φέρεται ότι θα πετάει προς Δυτική Ευρώπη και Ρωσία.

Αξίζει να αναφερθεί ότι στην Κύπρο δραστηριοποιείται ήδη η ρουμανική Blue Air η οποία έχει δημιουργήσει βάση στην Λάρνακα με δύο αεροσκάφη. Ενδιαφέρον έχει η επόμενη ημέρα τόσο σε ότι αφορά αν η αγορά αντέχει τόσες εταιρείες όσο και αν σε δεύτερη φάση υπάρξει ενδιαφέρον (σ.σ. καθώς οι περισσότερες φέρονται να προχωρούν σε παραγγελίες νέων αεροσκαφών) για είσοδο στις εσωτερικές πτήσεις της Ελλάδας.


Κωστής Χριστοδούλου
news247 - Jun 02, 2016

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More