"Αν πάω εγώ όμως, θα πουν ότι είναι η ΝΔ από πίσω" τόνισε και πρόσθεσε: "Έτσι εύχομαι ένα πραγματικό κίνημα να βρει την έκφρασή του στις διαδηλώσεις και να καταλάβει αυτή η κυβέρνηση ότι δεν υπάρχει η λογική όσες διαδηλώσεις μας βοηθούν είναι καλές και όσες όχι, τις ονομάζουμε διαδηλώσεις παμπλουτήδηδων".
Πηγή: enikos.gr
Νεφελούδης για «Παραιτηθείτε»: Άντε καλή
διασκέδαση και προσοχή στα καλσόν
«Αν τους μισούς τους γυρίσει κανείς ανάποδα, θα πεταχτεί από τις τσέπες τους το μισό χρέος της χώρας»
Επίθεση στο κίνημα «παραιτηθείτε» εξαπέλυσε μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Facebook o γενικός γραμματέας του υπουργείου Εργασίας, Ανδρέας Νεφελούδης.O Ανδρέας Νεφελούδης συνέστησε μάλιστα τους συμμετέχοντες στη διαδήλωση της 15ης Ιουνίου, να προσέχουν μην σκίσουν… τα καλσόν τους.
Τι έγραψε:
«Αγαπητοί μου φίλοι, βλέπω ότι όλοι ασχολείστε με τους #ΠΑΡΑΤΗΘΕΙΤΕ, δεν αξίζει τον κόπο. Όταν χρειάστηκε να ασχοληθούμε, μιλώ για πέρσι τον Ιούλιο, πήραν το μάθημα τους. Θα έχει πλάκα στο Σύνταγμα την Τετάρτη, κολλαγόνα, Τζημέριες υστερίες, ανεγκέφαλοι "συγγραφείς", κοινώς υβρεολόγοι και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις, θα κάνουν ένα σόου με σύνθημα, "φέρτε πίσω αυτά που σας φάγαμε". Μην χολοσκάτε, αν τους μισούς από αυτούς τους γυρίσει κανείς ανάποδα, θα πεταχτεί από τις τσέπες τους το μισό χρέος της χώρας. Άντε και καλή διασκέδαση και προσοχή στα καλσόν».
Πηγές: tvxs - .newsbeast - Jun 13, 2016

Δευτέρα, Ιουνίου 13, 2016



Ετικέτες: