Δεκάρα φαίνεται πως δεν θα
πάρουν οι Ευρωπαίοι πελάτες της Volkswagen που αγόρασαν εν αγνοία τους
αυτοκίνητα με το “πειραγμένο” λογισμικό, ενώ την ίδια ώρα οι πελάτες της
σε ΗΠΑ και Καναδα θα λάβουν δωροκάρτα αξίας 1000 δολαρίων.
Με μια λιτή μάλιστα ανακοίνωση η Γερμανική εταιρία εξήγησε σήμερα ότι «η χρηματική αποζημίωση θα προσφέρεται αποκλειστικά στους πελάτες των ΗΠΑ και του Καναδά».
Η απόφαση αυτή της VW έρχεται μετά από μια φημολογία για επέκταση του μέτρου και στην Ευρώπη, ωστόσο το μερίδιο της γερμανικής εταιρίας εδώ είναι σαφώς πολύ μεγαλύτερο από το αντίστοιχο πέρα από τον Ατλαντικό και μια τέτοια κίνηση θα ήταν αδύνατη από οικονομικής πλευράς.
Στις ΗΠΑ κυκλοφορούν 482.000 αυτοκίνητα, ενώ στην γηραιά ήπειρο είναι περίπου 8,5 εκατομμύρια εξοπλισμένα με το παράνομο λογισμικό. Η Volkswagen εξήγησε ότι οι πελάτες των ΗΠΑ θα πάρουν την δωροκάρτα, επειδή τα μοντέλα που αγόρασαν διαφημίζονταν ως «Clean Diesel». Επιπλέον, η VW διευκρινίζει ότι η Αμερική είναι μια εξειδικευμένη αγορά για τους TDI κινητήρες, σε σύγκριση με την Ευρώπη, όπου περισσότερο από το 50% των νέων αυτοκινήτων που πωλούνται είναι πετρελαιοκίνητα.
Για του Ευρωπαίους πελάτες της η Volkswagen υπόσχεται απλά ότι θα προσπαθήσει να λάβει τα αναγκαία μέτρα και πως θα καταβάλει το σύνολο της διαφοράς της φορολογίας σε όποιους πελάτες της υπάρχει η ανάλογη επιβάρυνση.
koutipandoras.gr - Nov 27, 2015
Με μια λιτή μάλιστα ανακοίνωση η Γερμανική εταιρία εξήγησε σήμερα ότι «η χρηματική αποζημίωση θα προσφέρεται αποκλειστικά στους πελάτες των ΗΠΑ και του Καναδά».
Η απόφαση αυτή της VW έρχεται μετά από μια φημολογία για επέκταση του μέτρου και στην Ευρώπη, ωστόσο το μερίδιο της γερμανικής εταιρίας εδώ είναι σαφώς πολύ μεγαλύτερο από το αντίστοιχο πέρα από τον Ατλαντικό και μια τέτοια κίνηση θα ήταν αδύνατη από οικονομικής πλευράς.
Στις ΗΠΑ κυκλοφορούν 482.000 αυτοκίνητα, ενώ στην γηραιά ήπειρο είναι περίπου 8,5 εκατομμύρια εξοπλισμένα με το παράνομο λογισμικό. Η Volkswagen εξήγησε ότι οι πελάτες των ΗΠΑ θα πάρουν την δωροκάρτα, επειδή τα μοντέλα που αγόρασαν διαφημίζονταν ως «Clean Diesel». Επιπλέον, η VW διευκρινίζει ότι η Αμερική είναι μια εξειδικευμένη αγορά για τους TDI κινητήρες, σε σύγκριση με την Ευρώπη, όπου περισσότερο από το 50% των νέων αυτοκινήτων που πωλούνται είναι πετρελαιοκίνητα.
Για του Ευρωπαίους πελάτες της η Volkswagen υπόσχεται απλά ότι θα προσπαθήσει να λάβει τα αναγκαία μέτρα και πως θα καταβάλει το σύνολο της διαφοράς της φορολογίας σε όποιους πελάτες της υπάρχει η ανάλογη επιβάρυνση.
koutipandoras.gr - Nov 27, 2015