HuffPost Greece - 15/04/2015 -
Αλλάζει δραματικά η εκδοχή των πραγματικών γεγονότων όσον αφορά όσα συνέβησαν σε βενζινάδικο της Αιδηψού με την πρόεδρο της Βουλής Ζωή Κωνσταντοπούλου. Σύμφωνα με τον αυτόπτη μάρτυρα Βαγγέλη Βενετή, απόστρατο αστυνομικό, φαίνεται ότι η πρόεδρος της Βουλής υπέστη επίθεση και δέχθηκε ανοίκεια και σεξιστικά σχόλια από τον υπάλληλο του βενζινάδικου, ενώ η ίδια προσπάθησε να κατευνάσει τα πνεύματα από τις αντιδράσεις που υπήρξαν.
Ας πάρουμε τα γεγονότα από την αρχή. Είναι αλήθεια ότι η Ζ. Κωνσταντοπούλου από το απόγευμα της Μεγάλης Παρασκευής ανέβηκε στην Αιδηψό, όπως το συνηθίζει: μόνη της. Δηλαδή με το αυτοκίνητό της, πληρώνοντας το εισιτήριο στο ferry boat από την Αρκίτσα (κάτι που δεν το συνηθίζουν πρώην υπουργοί από την Βόρεια Εύβοια…) και χωρίς αστυνομική συνοδεία. Το γιατί το έχει απαντήσει κατά καιρούς η ίδια σε συνομιλητές της: «η Αιδηψός είναι ο τόπος μου». Που σημαίνει ότι θέλει να κινείται εκεί όπως ο κάθε κάτοικος.
Η πρόεδρος της Βουλής παρακολούθησε την περιφορά του Επιταφίου και έκανε Ανάσταση στην Αιδηψό. Ωστόσο ήταν ένα οδυνηρό Πάσχα, καθώς οικογενειακή της φίλη από την Αιδηψό έχασε αιφνιδίως τον πατέρα της σκορπίζοντας σε όλους θλίψη.
Το πρωί της Κυριακής του Πάσχα το αυτοκίνητό της έπεσε σε μία από τις πολλές λακκούβες που άφησαν οι βροχές στους δρόμους της Αιδηψού. Όταν το πήγε στο βενζινάδικο (το γνωστό…) ο υπάλληλος (ο γνωστός…) της είπε ότι το λάστιχο «σκίστηκε και χάνει» και ότι εκείνος δεν μπορεί να την βοηθήσει γιατί «είναι μόνος» στο μαγαζί. Τυπικοί διάλογοι, δηλαδή, σαν αυτούς που όλοι (και κυρίως όλες) έχουν σε κάποια άτυχη στιγμή της ζωής τους.
Την επόμενη ημέρα (Δευτέρα) και αφού έχει αλλαχθεί το λάστιχο και έχει τοποθετηθεί ρεζέρβα (εννοείται όχι από τον υπάλληλο) η Ζ. Κωνσταντοπούλου πήγε στο βενζινάδικο και ζήτησε να της μετρήσουν τον αέρα προκειμένου να ξεκινήσει το ταξίδι της επιστροφής. Μάλιστα την ώρα που ο υπάλληλος μετρούσε τον αέρα στα λάστιχα, την πλησίασαν περαστικοί που της έπιασαν την κουβέντα, καθώς θα επιβιβάζονταν στο πλοίο της επιστροφής.
Εκείνη την ώρα το καινούργιο λάστιχο άρχισε να ξεφουσκώνει. Η Ζ. Κωνσταντοπούλου επεσήμανε στον υπάλληλο του βενζινάδικου πως ακούστηκε να βγαίνει ο αέρας από το λάστιχο, και εκείνος φέρεται να της απάντησε «το άκουσα και εγώ. Δεν είμαι βουλκανιζατέρ». Το ύφος της απάντησης ενόχλησε ακόμη και τους παρευρισκόμενους στο γεγονός που του έκαναν παρατήρηση. Τότε ο υπάλληλος απάντησε αναπαράγοντας σεξιστικά και χυδαία σχόλια από αυτά που ακούγονται στους ανά την επικράτεια καφενέδες – και ενίοτε στα τηλεοπτικά παράθυρα με πιο χαρακτηριστική την περίπτωση του βουλευτή της ΝΔ Γεράσιμου Γιακουμάτου…
Οι παριστάμενοι θέλησαν να καλέσουν την Αστυνομία, όμως η Ζ. Κωνσταντοπούλου το απέτρεψε μη θέλοντας να δοθεί συνέχεια στο γεγονός. Μάλιστα εστράφησαν και προς τις κυρίες που είχαν προσέλθει στο μεταξύ – δεν ήταν από την αρχή των γεγονότων – και τους επεσήμαναν ότι είναι παράνομο χωρίς την συναίνεσή τους να τραβούν με τα κινητά την συνομιλία, ενώ τους ζήτησαν να διαγράψουν το υλικό, όπερ και εγένετο. Στην πορεία οι κυρίες μετετράπηκαν σε καταγγέλλουσες…
Σύμφωνα
με τον αυτόπτη μάρτυρα, οι απειλές περί απόλυσης κ.λπ. δεν ειπώθηκαν
από την Ζ. Κωνσταντοπούλου, η οποία και στην δικηγορική της πορεία
υπερασπιζόταν τους απανταχού απολυμένους…
πηγή: HuffPost - 15/04/2015
====================================
Μονταζιέρα και σε βενζινάδικο
Μαρτυρίες που ανεβοκατεβαίνουν στο φέισμπουκ. «Ηχητικά ντοκουμέντα» που ήταν απλώς δηλώσεις. Μια «είδηση» με αδιασταύρωτα στοιχεία. Για τα καθεστωτικά ΜΜΕ το πολλοστό επεισόδιο στο σίριαλ «Ζωή Κωνσταντοπούλου» ήταν η «μάχη του βενζινάδικου».Οπου η Νέα Δημοκρατία ανακαλύπτει τα δικαιώματα της καταφρονεμένης εργατιάς, οι τηλεοράσεις αξιολογούν ψηλότερα το επεισόδιο από ό,τι τη διαπραγμάτευση για την εθνική οικονομία, οι ιστοσελίδες κανιβαλίζουν με την προσφιλή μέθοδο του κόπι-πέιστ και το σχετικό χάσταγκ γίνεται πρώτο στο ελληνικό τουίτερ. Το κουτσομπολιό αντικαθιστά την πολιτική επικαιρότητα.
Ολα ξεκίνησαν όταν η ιστοσελίδα iefimerida.gr εμφάνισε δημοσίευμα που έφερε την πρόεδρο της Βουλής να προκαλεί επεισόδιο σε πρατήριο καυσίμων της Αιδηψού και να ζητά την απόλυση ενός υπαλλήλου, «σε κατάσταση υστερίας». Η ιστοσελίδα, γνωστή από «αποκαλύψεις» όπως η συνάντηση Τσίπρα - Αγγελοπούλου - Λάτση, επικαλέστηκε μαρτυρίες δύο γυναικών από ανάρτηση της μίας σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης και βίντεο, τα οποία όμως «καταστράφηκαν μετά από απαίτηση της ΠτΒ».
Επίσης ανέβασε συνέντευξη με την καταγγέλλουσα, Βάλια Παναγιωτίδου, το οποίο πούλησε ως «ηχητικό» εν είδει ντοκουμέντου, με τον παραπειστικό τίτλο «Ζωή Κωνσταντοπούλου σε κατάσταση αμόκ: Πάρε μου το αφεντικό σου να σε απολύσει τώρα [ηχητικό]».
Η Βάλια Παναγιωτίδου εργάζεται στον ΟΤΕ κι από ό,τι φαίνεται από το προσωπικό της χρονολόγιο ενεργοποιείται στη ΔΑΠΚΕ ΟΤΕ. Ο υπάλληλος του βενδινάδικου λέγεται Νίκος Αλατσατιανός και «ακολουθεί» στο φέισμπουκ ομάδες όπως «η Κωνσταντινούπολη είναι η πρωτεύουσα του ελληνισμού», όταν δεν παίζει μουσική σε νυχτερινά μαγαζιά.
Η «Εφ.Συν.» επιχείρησε να επικοινωνήσει μαζί του, αλλά εκείνος δεν απάντησε. Ενας συνάδελφός του μας είπε ότι ο κ. Αλατσατιανός έλειπε με άδεια, αλλά και ότι ο ιδιοκτήτης, Κ. Τσαούσης, δεν θέλει να δώσει συνέχεια στη δημοσιότητα.
Νωρίτερα ο κ. Τσαούσης παρουσιάστηκε να επιβεβαιώνει το συμβάν σε ιστοσελίδες, επικαλούμενος όσα του μεταφέρθηκαν: «Δεν ήμουν παρών όταν έγινε αυτό. Μου το είπαν οι υπάλληλοί μου. Δεν το πίστευα αυτό που άκουγα».
Η Νέα Δημοκρατία υιοθέτησε ασμένως τις καταγγελίες. Ο γραμματέας της Κ.Ο. του κόμματος, Γιάννης Πλακιωτάκης, κάλεσε την πρόεδρο να απολογηθεί και τον Αλέξη Τσίπρα να πάρει θέση:
«Η απίστευτη και αντιδημοκρατική συμπεριφορά αλαζονείας της κ. Κωνσταντοπούλου δεν εξαντλείται μόνο μέσα στη Βουλή, αλλά όπως φαίνεται έχει αποδέκτη και την ελληνική κοινωνία».
Ο κ. Πλακιωτάκης κάλεσε τους βουλευτές να καταδικάσουν την ενέργεια αυτή «που στρέφεται κατά της ελληνικής κοινωνίας και δεν συνάδει με το ήθος που οφείλουν να έχουν οι αντιπρόσωποι του λαού μας».
Πηγή: Εφημερίδα των Συντακτών

Τετάρτη, Απριλίου 15, 2015


Ετικέτες: