Τρίτη, Απριλίου 21, 2015

Δένδιας: Φοβάμαι για την παράταξή μου - BINTEO

Την ανησυχία του για τη μετεκλογική πορεία της Νέας Δημοκρατίας εξέφρασε ο Νίκος Δένδιας με δηλώσεις του στον τηλεοπτικό σταθμό Star θέτοντας και ζήτημα ηγεσίας.

Την ανησυχία του για τη μετεκλογική πορεία της Νέας Δημοκρατίας εξέφρασε ο Νίκος Δένδιας με δηλώσεις του στον τηλεοπτικό σταθμό Star θέτοντας και ζήτημα ηγεσίας.

«Φοβάμαι πάρα πολύ για την παράταξή μου», είπε ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας και επεσήμανε πως το κόμμα του πρέπει να επαναδιατυπώσει ένα λόγο που θα υιοθετηθεί από την κοινωνία, κάτι που συνδέεται άμεσα με τον αρχηγό.

Παράλληλα, ο κ. Δένδιας τόνισε ότι η ΝΔ πάσχει από έντονο μετατραυματικό στρες καθώς αποφεύγει να ανοίξει τη συζήτηση για τα αίτια της ήττας στις εκλογές ενώ διεμήνυσε πως η αξιωματική αντιπολίτευση πρέπει να στηρίξει την κυβέρνηση στην εθνική προσπάθεια.

πηγή: euro2day

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More