Στόχος της κυβέρνησης είναι να αποτρέψει τα υφεσιακά μέτρα, δήλωσε το πρωί στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha ο υπουργός Οικονομικών Γιάνης Βαρουφάκης.
Εκανε λόγο για δύσκολη διαπραγμάτευση ωστόσο τόνισε πως η ελληνική οικονομία αντέχει. «Δεν έχουμε πάρει ούτε 1 ευρώ από τα αποθεματικά των ταμείων», σημείωσε ο υπουργός Οικονομικών και πρόσθεσε πως «δεν θα κάνουμε ποσοτικοποίηση των στόχων για τα μάτια του κόσμου».
Δήλωσε άγνοια για το δημοσιονομικό κενό, ενώ κατηγόρησε τη Νέα Δημοκρατία ότι άφησε πίσω της άδεια ταμεία. Ερωτηθείς για τη ρύθμιση των 100 δόσεων, ο κ. Βαρουφάκης υποστήριξε πως θα κάνει τη διαφορά.
Ο κ. Βαρουφάκης αναφέρθηκε και στο κλίμα που αντιμετώπισε στις συνεδριάσεις του Eurogroup, αφήνοντας αιχμές για τη στάση των ομολόγων του. «Στο Eurogroup δεν γίνεται ποτέ συζήτηση επί της ουσίας των οικονομικών προβλημάτων», είπε και αποκάλυψε πως οι εταίροι του ζήτησαν να κόψει μισθούς και συντάξεις.
Ο υπουργός Οικονομικών διέψευσε όσα γράφτηκαν για τον διάλογό του με τον Σόιμπλε. «Έχω κάνει δύο μακρές συζητήσεις με τον κύριο Σόιμπλε, ποτέ δεν μου είπε αυτά που γράφτηκαν στον Τύπο» είπε ο κ.Βαρουφάκης, αφήνοντας ωστόσο να εννοηθεί ότι ο Γερμανός ομόλογος του δεν κράτησε τον λόγο του. «Είχαμε συμφωνήσει κάποιες κουβέντες να μείνουν μεταξύ μας. Εγώ κράτησα τον λόγο μου» είπε με νόημα.
Αναφερόμενος στο «σχέδιο Μέρκελ» που πρότεινε ο ίδιος και αφορά μια εναλλακτική ποσοτική χαλάρωση, ο κ.Βαρουφάκης τόνισε πως «το συμφέρον της Γερμανίας βρίσκεται μέσα στην ευρωζώνη. Μπορεί κάποιοι να πειραματίζονται με ιδέες περί εξόδου της Γερμανίας από το ευρώ και την ΕΕ, η θέση όμως της Γερμανίας είναι μέσα στο ευρώ». «Πόσα χρόνια άλλωστε θα είναι ακόμη Καγκελάριος της Γερμανίας η Μέρκελ;» διερωτήθηκε ο κ.Βαρουφάκης, επισημαίνοντας ότι στόχος είναι η δημιουργία ενός νέου δόγματος που να ενώνει την Ευρώπη.
Αιχμές για Spiegel και Bild
Σχολιάζοντας το δημοσίευμα του Spiegel για τα σχέδια της Αγκελα Μέρκελ να προχωρήσει σε κούρεμα καταθέσεων στην Ελλάδα, όπως είχε συμβεί και στην Κύπρο, ο κ. Βαρουφάκης είπε με νόημα «το Spiegel έχει χάσει την αξιοπιστία του από το 2011».
Παράλληλα, μιλώντας για το δημοσίευμα της Bild, το οποίο μιλά για υποβάθμιση του Έλληνα υπουργού Οικονομικών και αντικατάσταση του από τον Γ.Δραγασάκη, ο κ.Βαρουφάκης είπε χαρακτηριστικά «το ότι προσπαθεί να με αποδομήσει η Bild που προσπαθεί εδώ και χρόνια να αποδομήσει και την χώρα μου, είναι τιμή μου και καμάρι μου. Όσο περισσότερο με μισεί, τόσο πιο ευτυχισμένος ξυπνάω το πρωί».
«Δεν σκεφτόμαστε εκλογές και δημοψήφισμα τώρα»
Σχολιάζοντας τα σενάρια περί δημοψηφίσματος και εκλογών, ο υπουργός Οικονομικών διαβεβαίωσε πως η ελληνική κυβέρνηση δεν έχει τέτοια σχέδια για την ώρα, χωρίς ωστόσο να αποκλείσει τίποτα για το μέλλον, «αν χρειαστεί».
Πηγή : Alpha TV / naftemporiki.gr

Κυριακή, Μαρτίου 15, 2015

Ετικέτες: