Ένας πατέρας μιας τετραμελούς οικογένειας έστειλε επιστολή στη Βουλή
παρουσιάζοντας το τελικό ποσό που του μένει μετά τη φορολόγηση, τα
χαράτσια και τις ασφαλιστικές εισφορές, τα τέλη κυκλοφορίας και τα
δημοτικά τέλη από το εισόδημά του για το 2013, που ανήλθε σε 19.225€.
Ακολουθεί η επιστολή του πατέρα με δύο παιδιά. «Αυτό είναι το σχέδιο ανάπτυξης που με ύφος χιλίων καρδιναλίων επαγγέλλεστε; Ζω σε ευνομούμενη πολιτεία που σέβεται και προστεύει τους πολίτες της όπως επιτάσσει το Σύνταγμα και όλες οι Διακηρύξεις περί Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων; Έχει παραβιαστεί το Σύνταγμα στο σύνολό του; Αν ναι τότε ποιος με προστατεύει από την απόπειρα εξόντωσής μου;», ρωτάει.
(Η επιστολή είναι από το TaxCoach.gr)
Ακολουθεί η επιστολή του πατέρα με δύο παιδιά. «Αυτό είναι το σχέδιο ανάπτυξης που με ύφος χιλίων καρδιναλίων επαγγέλλεστε; Ζω σε ευνομούμενη πολιτεία που σέβεται και προστεύει τους πολίτες της όπως επιτάσσει το Σύνταγμα και όλες οι Διακηρύξεις περί Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων; Έχει παραβιαστεί το Σύνταγμα στο σύνολό του; Αν ναι τότε ποιος με προστατεύει από την απόπειρα εξόντωσής μου;», ρωτάει.
(Η επιστολή είναι από το TaxCoach.gr)

Σάββατο, Ιουλίου 12, 2014

Ετικέτες: