Παρασκευή, Ιουλίου 11, 2014

Ν.Δ - ΠΑΣΟΚ - Μόνοι τους ψήφισαν, μόνοι τους αποφάσισαν ΟΧΙ στο Δημοψήφισμα για ΔΕΗ...

Απορρίφθηκε σε έκτακτη συνεδρίαση από το Α' Θερινό Τμήμα της Βουλής η πρόταση για δημοψήφισμα για τη "μικρή ΔΕΗ". Απουσίαζαν ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ και ΑΝΕΛ. 

Το Α΄Θερινό Τμήμα της Βουλής, σε έκτακτη συνεδρίασή του, απέρριψε ομόφωνα την πρόταση της αντιπολίτευσης για διενέργεια δημοψηφίσματος αναφορικά με τη "μικρή ΔΕΗ".

Η πρόταση, όπως ανακοίνωσε ο προεδρεύων της συνεδρίασης Χρήστος Μαρκογιαννάκης, δεν συμπλήρωσε τα 2/5 του συνόλου των βουλευτών.

Η απόφαση ουσιαστικά ελήφθη ομόφωνα από τους βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ που συμμετείχαν στην ψηφοφορία.

Χρυσή Αυγή και ΔΗΜΑΡ έδωσαν το «παρών» για να καταγγείλουν τη διαδικασία και ακολούθως αποχώρησαν χωρίς να λάβουν μέρος στην ψηφοφορία.

Από τη διαδικασία απείχαν οι βουλευτές ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ και ΑΝΕΛ, οι οποίοι κατήγγειλαν τη διαδικασία ως «παρωδία και βαθειά αντιδημοκρατική συνταγματική εκτροπή».

πηγή :  news247.gr

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More