Πρωτοφανή
επεισόδια ξέσπασαν χθες το βράδυ στην ΔΕΥΑΡ. Ο Σάκης Στάγκας μετά
την ανακοίνωση της απόφασης με πλειοψηφία να απολυθούν οι εργαζόμενοι
της Ιαλυσού έριξε ένα ποτήρι νερό στο πρόσωπο του δημάρχου!
Αμέσως δέχθηκε επίθεση και χτύπημα με την παλάμη στο πρόσωπο από τον Δημοτικό Σύμβουλο Δημήτρη Καρατζιά σύμφωνα με όσα δήλωσαν στη ΡΟΔΙΑΚΗ αυτόπτες μάρτυρες.
Ο κ. Καρατζιας ισχυριζεται πάντως οτι δεν τον χτύπησε αλλά τον απώθησε.
Αμέσως δέχθηκε επίθεση και χτύπημα με την παλάμη στο πρόσωπο από τον Δημοτικό Σύμβουλο Δημήτρη Καρατζιά σύμφωνα με όσα δήλωσαν στη ΡΟΔΙΑΚΗ αυτόπτες μάρτυρες.
Ο κ. Καρατζιας ισχυριζεται πάντως οτι δεν τον χτύπησε αλλά τον απώθησε.
Η απόφαση πάρθηκε με 5 ψήφους υπέρ και 3 κατά.
Το τι ακολούθησε δεν περιγράφεται. Οι εξαγριωμένοι εργαζόμενοι που απολύονται έσπασαν τις πόρτες τις ΔΕΥΑΡ και εισέβαλαν στον αύλειο χώρο ενώ επιχείρησαν να μπουν και στο κτίριο.
Ακολούθησε πανδαιμόνιο. Οι αστυνομικές δυνάμεις κατάφεραν να τους απωθήσουν.
Η κατάσταση ήταν εκτός ελέγχου για πολλές ώρες.
Στη συνεδρίαση παρέστη ο νομικός σύμβουλος των εργαζομένων κ. Μιχάλης Κόκκινος και ο κ. Γιώργος Υψηλάντης με την ιδιότητα του ...υποψηφίου δημάρχου.
Μάλιστα σημειώθηκε και επεισόδιο μεταξύ δημάρχου και Γιώργου Υψηλάντη, όταν ο πρώτος του αφαίρεσε τον λόγο υποστηρίζοντας ότι τον κάλεσε ως στέλεχος της επιχείρισης.
ΩΡΑ 2.50
Ενδεικτικό της πρωτοφανούς έντασης που επικρατούσε ήταν ότι ο Δήμαρχος αλλά και τα υπόλοιπα μέλη του δ.σ που συμμετείχαν στο συμβούλιο και ψήφισαν υπέρ της απόλυσης των εργαζομένων, ήταν ότι κανείς δεν μπορούσε να βγει από το κτίριο.
Η αριστερή έξοδος είχε κλειστεί με αυτοκίνητα που είχαν τοποθετήσει οι εργαζόμενοι, ενώ στις δύο κύριες εξόδους υπήρχαν συγκεντρωμένοι σε κατάσταση απίστευτης οργής οι άνθρωποι που απολύθηκαν.
Τελικά με παρέμβαση του Μιχάλη Κόκκινου αλλά και άλλων ψυχραιμότερων στις 3 παρά 10 τα ξημερώματα οι συγκεντρωμένοι "έλυσαν την πολιορκία" και αποχώρησαν από το κτίριο της ΔΕΥΑΡ.
Οι ίδιοι υποστήριξαν ότι η μάχη και ο αγώνας για το ιερό δικαίωμα της εργασίας τους, θα συνεχιστεί.
Το τι ακολούθησε δεν περιγράφεται. Οι εξαγριωμένοι εργαζόμενοι που απολύονται έσπασαν τις πόρτες τις ΔΕΥΑΡ και εισέβαλαν στον αύλειο χώρο ενώ επιχείρησαν να μπουν και στο κτίριο.
Ακολούθησε πανδαιμόνιο. Οι αστυνομικές δυνάμεις κατάφεραν να τους απωθήσουν.
Η κατάσταση ήταν εκτός ελέγχου για πολλές ώρες.
Στη συνεδρίαση παρέστη ο νομικός σύμβουλος των εργαζομένων κ. Μιχάλης Κόκκινος και ο κ. Γιώργος Υψηλάντης με την ιδιότητα του ...υποψηφίου δημάρχου.
Μάλιστα σημειώθηκε και επεισόδιο μεταξύ δημάρχου και Γιώργου Υψηλάντη, όταν ο πρώτος του αφαίρεσε τον λόγο υποστηρίζοντας ότι τον κάλεσε ως στέλεχος της επιχείρισης.
ΩΡΑ 2.50
Ενδεικτικό της πρωτοφανούς έντασης που επικρατούσε ήταν ότι ο Δήμαρχος αλλά και τα υπόλοιπα μέλη του δ.σ που συμμετείχαν στο συμβούλιο και ψήφισαν υπέρ της απόλυσης των εργαζομένων, ήταν ότι κανείς δεν μπορούσε να βγει από το κτίριο.
Η αριστερή έξοδος είχε κλειστεί με αυτοκίνητα που είχαν τοποθετήσει οι εργαζόμενοι, ενώ στις δύο κύριες εξόδους υπήρχαν συγκεντρωμένοι σε κατάσταση απίστευτης οργής οι άνθρωποι που απολύθηκαν.
Τελικά με παρέμβαση του Μιχάλη Κόκκινου αλλά και άλλων ψυχραιμότερων στις 3 παρά 10 τα ξημερώματα οι συγκεντρωμένοι "έλυσαν την πολιορκία" και αποχώρησαν από το κτίριο της ΔΕΥΑΡ.
Οι ίδιοι υποστήριξαν ότι η μάχη και ο αγώνας για το ιερό δικαίωμα της εργασίας τους, θα συνεχιστεί.
Πηγή και περισσότερα : Η ΡΟΔΙΑΚΗ<<κλικ

Παρασκευή, Φεβρουαρίου 14, 2014

Ετικέτες: